Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Το μονταζ λεω 
To top είναι υποκειμενικό. Είναι όμως πολύ καλό και ελκυστικό για λόγους που ήδη έχουν αναφερθεί στο thread αυτό αλλά και σε άλλα του forum.

 Εδώ δεν ξέρω, ότι λένε τα site των εγχωρίων καταστημάτων

 Επίσημος αντιπρόσωπος /μεταπωλητής των μουσικών οργάνων της Yamaha στην Ελλάδα από το 1970 είναι o Νάκας

 https://www.nakas.gr/el/ και δηλώνει διαθεσιμότητα σε 15-28 μέρες κατόπιν παραγγελίας.


nakas.mp3
 

Attachments

O Thomann δεν το εχει?

Παντως οπως οι αλλοι θελουν για το σαλονι εγω θα ηθελα ολα αυτα τα κουμπακια για το δωματιο μου.

Γιατι οχι...

Αλλοι εχουν 10 κιθάρες....

Αν ηξερα κι ολας να παιζω...

 
O Thomann δεν το εχει?

Παντως οπως οι αλλοι θελουν για το σαλονι εγω θα ηθελα ολα αυτα τα κουμπακια για το δωματιο μου.

Γιατι οχι...

Αλλοι εχουν 10 κιθάρες....

Αν ηξερα κι ολας να παιζω...
Ένας που δεν ξέρει να παίζει, να προγραμματίζει και να γράφει μουσική και μάλιστα σε καλό επίπεδο μέχρι και να βιοπορίζεται από τη μουσική, αν πάει να πάρει ένα όργανο σαν το Montage τη σήμερον ημέρα, κατά την ταπεινή μου άποψη  κάτι δεν πάει καλά με αυτόν. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ένας που δεν ξέρει να παίζει, να προγραμματίζει και να γράφει μουσική και μάλιστα σε καλό επίπεδο μέχρι και να βιοπορίζεται από τη μουσική, αν πάει να πάρει ένα όργανο σαν το Montage τη σήμερον ημέρα, κατά την ταπεινή μου άποψη  κάτι δεν πάει καλά με αυτόν.


Αυτά τα όργανα ψαρεύουν για αγοραστές στη γκρίζα περιοχή εκείνων που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι τα κομπιούτερ είναι αναξιόπιστα... άμα προσέξεις θα δεις ότι και ο Κατ/κτης στο τέλος αυτό γράφει κάθε φορά που θέλει να καταλήξει κάπου.

Καταλαβαίνω γιατί εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η πεποίθηση, κατά τη γνώμη μου δεν επαρκεί για να πάω να δώσω 4 χιλιάρικα για το γούστο μου, και δεν κρίνω κανέναν, άλλωστε κάποιοι μπορεί να έχουν αποταμιεύσει χρήματα ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

Για 'μένα, όποιος δεν ασχολείται με soft synths έχει αυτο-εξοριστεί από την πιθανότητα να έχει μερίδιο από τις πραγματικά σύγχρονές μας μεθόδους παραγωγής ήχων και παραγωγής μουσικής. Και - παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο όντως είναι πολύ ισχυρό - κανέναν δεν ξέρω που να αγοράζει workstation για να κάτσει να φτιάξει καινοτομικούς ήχους και να καταπλήξει τα πλήθη (διαδικασία που ήδη έχω πει ότι είναι άκυρη, βέβαια). Τα αγοράζουν ακριβώς για να έχουν ένα οπλοστάσιο στα ακροδάκτυλά τους με την μικρότερη δυνατόν προσπάθεια.... την ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ, δηλαδή αν είναι πιθανό, να μην κάνουν και τίποτε.

Ειδικά οι επαγγελματίες (οι οποίοι είναι και οι πιο πιθανοί να έχουν πρόχειρα αυτά τα χρήματα), δεν έχω δει ποτέ να ασχολούνται με κάτι παραπάνω από το να ανοιγοκλείσουν ένα φίλτρο ή να πειράξουν ένα εφέ ή μία ADSR...οι δε "φτασμένοι" έχουν ειδικούς ανθρώπους που πληρώνουν για τη σύνθεση ήχων και οι οποίοι θα σου βγάλουν ήχο και από κονσέρβα Φλόκος.

 
Ένας που δεν ξέρει να παίζει, να προγραμματίζει και να γράφει μουσική και μάλιστα σε καλό επίπεδο μέχρι και να βιοπορίζεται από τη μουσική, αν πάει να πάρει ένα όργανο σαν το Montage τη σήμερον ημέρα, κατά την ταπεινή μου άποψη  κάτι δεν πάει καλά με αυτόν. ?
Επειδη δεν γνωρίζω 

Υπαρχει ανάλογο σε δυνατοτητες πληκτρο χωρις τις προγραμματιστικες λειτουργιες?

Αν καποιος θελει ενα καλο πληκτρο σαν αυτο πλην τα αλλα, δηλ θα γραφει σε daw ποιες είναι οι εναλλακτικές?

 
Αυτά τα όργανα ψαρεύουν για αγοραστές στη γκρίζα περιοχή εκείνων που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι τα κομπιούτερ είναι αναξιόπιστα... άμα προσέξεις θα δεις ότι και ο Κατ/κτης στο τέλος αυτό γράφει κάθε φορά που θέλει να καταλήξει κάπου.

Καταλαβαίνω γιατί εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η πεποίθηση, κατά τη γνώμη μου δεν επαρκεί για να πάω να δώσω 4 χιλιάρικα για το γούστο μου, και δεν κρίνω κανέναν, άλλωστε κάποιοι μπορεί να έχουν αποταμιεύσει χρήματα ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

Για 'μένα, όποιος δεν ασχολείται με soft synths έχει αυτο-εξοριστεί από την πιθανότητα να έχει μερίδιο από τις πραγματικά σύγχρονές μας μεθόδους παραγωγής ήχων και παραγωγής μουσικής. Και - παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο όντως είναι πολύ ισχυρό - κανέναν δεν ξέρω που να αγοράζει workstation για να κάτσει να φτιάξει καινοτομικούς ήχους και να καταπλήξει τα πλήθη (διαδικασία που ήδη έχω πει ότι είναι άκυρη, βέβαια). Τα αγοράζουν ακριβώς για να έχουν ένα οπλοστάσιο στα ακροδάκτυλά τους με την μικρότερη δυνατόν προσπάθεια.... την ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ, δηλαδή αν είναι πιθανό, να μην κάνουν και τίποτε.

Ειδικά οι επαγγελματίες (οι οποίοι είναι και οι πιο πιθανοί να έχουν πρόχειρα αυτά τα χρήματα), δεν έχω δει ποτέ να ασχολούνται με κάτι παραπάνω από το να ανοιγοκλείσουν ένα φίλτρο ή να πειράξουν ένα εφέ ή μία ADSR...οι δε "φτασμένοι" έχουν ειδικούς ανθρώπους που πληρώνουν για τη σύνθεση ήχων και οι οποίοι θα σου βγάλουν ήχο και από κονσέρβα Φλόκος.
Προσωπικά δεν το πήγα συγκριτικά.

 Το είπα για το ίδιο το όργανο και τις δυνατότητες του σε σχέση με το επίπεδο του αγοραστή.

 Για το όργανο και για αντίστοιχα όργανα και μόνο.

 Για το θέμα του hardware vs VST τα πράγματα είναι σχετικά.

 Το συγκεκριμένο workstation έχει αρκετά εργαλεία αυτόνομα για να φτιάξεις καινοτόμους ήχους και έχει πολύ καλή δομή γι αυτό. Όπως και όλα.

Στο  που και πως software, ένα DAW με VST instruments και effect έχω τοποθετηθεί προσωπικά και τα πράγματα είναι γνωστά και έχουν την αντίστοιχη αποδοχή, αλλά το πόσο υπερτερεί εξαρτάται και από τη δαπάνη που καλείται να δώσει κάποιος. Για να αντισταθμίσει   πούμε κάποιος το επίπεδο του αυτόνομου Montage χρειάζεται να δαπανήσει αντίστοιχο κόστος, μπορεί και παραπάνω και χρειάζεται και δαπάνη για πολύ ακριβό hardware controller που δε θα είναι φυσικά απόλυτα ταιριαστό, όπως το box του Montage με τα εργαλεία.

 Το να συνδυάσεις δεν πράγματα για να φτάσεις τα έτοιμα  perfomance του montage,   διάφορα VST instruments και effects και τον συνδυασμό του DAW και να κάνεις τις αντίστοιχες συνδέσεις και το mapping και να ακουστεί αντίστοιχα, εκεί χρειάζονται πραγματικά γνώσεις. Πρέπει να είσαι cos_dr και βάλε. ?

 Ενω στο Montage τα πράγματα είναι πιο έτοιμα και πιο εύηχα by default και δίδονται βάσεις πολύτιμες για τον περαιτέρο σχεδιασμό και τη διαμόρφωση ήχων αλλά και μιας ολόκληρης παραγωγής.

 Όλα αυτά πρέπει να συνεκτιμούνται και να υπολογίζονται.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επειδη δεν γνωρίζω 

Υπαρχει ανάλογο σε δυνατοτητες πληκτρο χωρις τις προγραμματιστικες λειτουργιες?

Αν καποιος θελει ενα καλο πληκτρο σαν αυτο πλην τα αλλα, δηλ θα γραφει σε daw ποιες είναι οι εναλλακτικές?
Αν ψάξεις στο forum τα έχουμε πει χιλιάδες φορές που λέει ο λόγος αυτά.

 
 Ενω στο Montage τα πράγματα είναι πιο έτοιμα και πιο εύηχα by defalt και δίδονται βάσεις πολύτιμες για τον περαιτέρο σχεδιασμό και τη διαμόρφωση ήχων αλλά και μιας ολόκληρης παραγωγής.
Σε οποιοδήποτε Fantom - Kronos - Montage κ.α., τα πράγματα είναι αυτό που λες. Δηλαδή πιό έτοιμα πιό εύηχα κλπ. Σημαντικό ρόλο παίζει και το πάνελ με τις σχετικές λειτουργίες που σου προσφέρει ή δεν προσφέρει το καθένα.

Το πρόβλημα με όλα αυτά είναι πως δεν τα βγάζουν πιά όπως παλιά και σε μορφή rack (sound module). Βλέπε για παράδειγμα V-Synth / V-Synth XT όπως και πάρα πολλά άλλα από όλους. Τώρα πιά, όλοι οι κατασκευαστές - η ίδια τακτική τα τελευταία χρόνια.

Για κάποιον που δουλεύει studio και όχι μόνο, το rack βόλευε από πάρα πολλές πλευρές (χώρος - μετακίνηση - αποθήκευση - κόστος - αντοχή στον χρόνο). Τώρα δεν έχεις και πολλές εναλλακτικές. Ειδικά μετά την εισχώρηση των VST. Έχουμε παραδείγματα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε οποιοδήποτε Fantom - Kronos - Montage κ.α., τα πράγματα είναι αυτό που λες. Δηλαδή πιό έτοιμα πιό εύηχα κλπ. Σημαντικό ρόλο παίζει και το πάνελ με τις σχετικές λειτουργίες που σου προσφέρει ή δεν προσφέρει το καθένα.

Το πρόβλημα με όλα αυτά είναι πως δεν τα βγάζουν πιά όπως παλιά και σε μορφή rack (sound module). Βλέπε για παράδειγμα V-Synth / V-Synth XT όπως και πάρα πολλά άλλα από όλους. Τώρα πιά, όλοι οι κατασκευαστές - η ίδια τακτική τα τελευταία χρόνια.

Για κάποιον που δουλεύει studio και όχι μόνο, το rack βόλευε από πάρα πολλές πλευρές (χώρος - μετακίνηση - αποθήκευση - κόστος - αντοχή στον χρόνο). Τώρα δεν έχεις και πολλές εναλλακτικές. Ειδικά μετά την εισχώρηση των VST. Έχουμε παραδείγματα.
Ναι, εννοείται. Για όλα τα workstations και των άλλων εταιρειών ισχύει. 

O Thomann δεν το εχει?

Παντως οπως 

Αν ηξερα κι ολας να παιζω...



 
image.png

 
Πιο ετοιμοπαραδοτο και από αυτοκίνητο. Τουλάχιστο να το πηγαίνεις για service και να το παίρνεις σε κάνα δυο μέρες. Μην πας μετά από 2 χρόνια και σου πουν, φίλε δεν τα φτιάχνουμε πλέον αυτα, δεν έχουν ανταλλακτικά. ? 

 
O Scott ο φίλος μας λέει  στο φρέσκο του βίντεο για το sidechain του μπάσου στην μπότα και το Montage, μια χρήσιμη λειτουργία/"παλιό κόλπο" που  μας δείχνει πως δουλεύει και πως ρυθμίζεται στο συγκεκριμένο όργανο.





Αν και αυτά τα έχει πει ο Σιγάλας για το όργανο χρόνια πριν ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βλέπω παρακολουθείς τον Scotty ανελλιπώς.
τα πάντα παρακολουθώ σε μουσική τεχνολογία, games και computers. ΄Όλες τις εξελίξεις, όλες τις τοποθετήσεις, όλες τις απόψης.  Η μελέτη, η σύγκριση, η γνώση της αγοράς, των εξελίξεων κλπ. με κάνουν συνέχεια καλύτερο, με βελτιώνουν. Αυτός είναι ο μοντέρνος τρόπος μελέτης της ιστορίας της μουσικής.

 Παλιά στα ωδεία έτσι διαβάζαμε. Το βιβλίο της θεωρίας της μουσικής αλλά και της ιστορίας της μουσικής για την κατανόηση των τρόπων, των ειδών της μουσικής και πως αυτά προέκυψαν.

 Τώρα πλέον διαβάζουμε ιντερνετικά.

 Ναι, παίζει και σκάρτη, υπερβολική ή άχρηστη πληροφορία, αλλά υπάρχουν και πολλά να πάρεις.

 θα τον παρακολουθώ.

 Εξάλλου επειδή είμαι από τη φύση μου ανταγωνιστικός, τους βλέπω σαν φίλους και συναδέλφους, συνοδοιπόρους θα έλεγα, αλλά και σαν εχθρούς που πρέπει να νικήσω, να είμαι καλύτερος από αυτούς και τον εχθρό πρέπει να τον μελετάς. Για να τον μάθεις, να δεις τις αδυναμίες του και έτσι θα τον χτυπήσεις εκεί που πάσχει και πονάει. ?

 
τα πάντα παρακολουθώ σε μουσική τεχνολογία, games και computers. ΄Όλες τις εξελίξεις, όλες τις τοποθετήσεις, όλες τις απόψης.  Η μελέτη, η σύγκριση, η γνώση της αγοράς, των εξελίξεων κλπ. με κάνουν συνέχεια καλύτερο, με βελτιώνουν. Αυτός είναι ο μοντέρνος τρόπος μελέτης της ιστορίας της μουσικής.

 Παλιά στα ωδεία έτσι διαβάζαμε. Το βιβλίο της θεωρίας της μουσικής αλλά και της ιστορίας της μουσικής για την κατανόηση των τρόπων, των ειδών της μουσικής και πως αυτά προέκυψαν.

 Τώρα πλέον διαβάζουμε ιντερνετικά.

 Ναι, παίζει και σκάρτη, υπερβολική ή άχρηστη πληροφορία, αλλά υπάρχουν και πολλά να πάρεις.

 θα τον παρακολουθώ.

 Εξάλλου επειδή είμαι από τη φύση μου ανταγωνιστικός, τους βλέπω σαν φίλους και συναδέλφους, συνοδοιπόρους θα έλεγα, αλλά και σαν εχθρούς που πρέπει να νικήσω, να είμαι καλύτερος από αυτούς και τον εχθρό πρέπει να τον μελετάς. Για να τον μάθεις, να δεις τις αδυναμίες του και έτσι θα τον χτυπήσεις εκεί που πάσχει και πονάει. ?
Μπορούσες να απαντήσεις απλά "Ναι, τον παρακολουθώ".?

Μη χαλάς τζάμπα το μελάνι σου...?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top