Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Όχ το Μ. Το παλιό εννοώ.
Είναι πασιφανές πως λέτε ανακρίβειες. Επιτέλους, πάψτε να παραπλανάτε το κοινό που μας βλέπει. Παρακαλώ το κοντρόλ να διακόψει τη σύνδεση με τον κύριο  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το παλιό είναι χιλιάδες μίλια μακριά από το καινούργιο, ιδιαίτερα στην sample engine (8 elements VS 128 elements).

Το Montage M έχει 16 κύριες κατηγορίες Performance, και κάθε μία από αυτές διαθέτει κάποιες υποκατηγορίες. Η Brass κατηγορία χωρίζεται σε 8 υποκατηγορίες:

Προβολή συνημμένου 45159

Τώρα, ποια από τα 3,369 Performances ανήκουν στην Brass κατηγορία ούτε η Yamaha μάλλον δεν ξέρει.? 

Και μιλάμε πάντα για Performances καθώς τα Montage/MODX δεν έχουν patches. Όταν λοιπόν μιλάμε για  3,369 Performances (όλα στην ROM) πρέπει να συνυπολογίζουμε ότι το κάθε ένα από αυτά μπορεί να αποτελείται από έως και 16 parts (patches), και αν μιλάμε για AWM2 (sample) Performances, τότε η βαλίτσα πάει πολύ, μα πάρα πολύ μακριά, μια και το κάθε part μπορεί να αποτελείται από έως και 128 elements, και το κάθε element δεν είναι απλά ένας oscillator/waveform αλλά ένα αυτόνομο synth με τα δικά του φίλτρα, EGs και LFO. 

Δεν ξέρω πόσοι πραγματικά πιάνουν το απύθμενο βάθος αυτού του synth, ένα βάθος που στην soft έκδοση μετατρέπεται σε απύθμενο βάθος στη νιοστή. 
υπερβολές

 Στην πράξη οι ήχοι που διαφοροποιούνται και αξίζουν σε όλα τα synth δεν είναι όλοι όσοι παρέχονται, ακόμα και στα VST. Τουλάχιστο όσα δίδονται στα preset. Το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα για εμένα έτσι όπως τα βλέπω είναι καλύτερο στο Montage M λόγω της μηχανής της νέας που του δίνει περισσότερη virtual analog δυνατότητα και το απύθμενο της δομής για όλα τα συνθ δεν έχει διαφοροποιηθεί τόσο από το παρελθόν.

 Το μεγαλύτερο ρόλο παίζουν οι μονάδες effect και η δόμηση μέσω των φίλτρων και των περιβαλλουσών και των μοντέλων ενίσχησης και το πώς περνά αυτό και διανέμεται ατομικά και συνδυαστικά στα στοιχεία ελέγχου.

 Αυτο ακριβώς είναι. Ένα element με το κάθε φιλτρο και lfo. Και τι έγινε? Τίποτα. Τα ίδια και τα ίδια ακούγονται. ? Το brass section θα ακούγεται όπως ακουγόταν πριν 7-8 χρόνια. ? Και η AWM2 είναι το ίδιο ξαναζεσταμένο φαγητό με περισσότερα GIGA. Στον κόσμο των VST τα 10GB είναι ......στραγάλια ?

 Με 4 instances του ΜΟΝΤΑGE ESP 2.0  έχεις όλα τα parts και τα elements τους Χ4?

Είναι πασιφανές πως λέτε ανακρίβειες. Επιτέλους, πάψτε να παραπλανάτε το κοινό που μας βλέπει. Παρακαλώ το κοντρόλ να διακόψει τη σύνδεση με τον κύριο  
Θα λέω απόψης ελεύθερα.

 
part μπορεί να αποτελείται από έως και 128 elements
Eγώ θυμάμαι πως κάθε part λέγαμε παλιά πως αποτελείται από 16 elements όλα μαζί κάνουν 128 elements. προφανώς, εννοεί samples

 Αν δεν το θυμάμαι καλά ή αν το Montage διαφοροποιείται τόσο πολύ σημαίνει πως στα 8 parts που μπορεί να παίξει ταυτόχρονα μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα 1024 samples που το κάθε sample έχει το δικό του EQ και lfo?

 Μου θυμίζει το  ανέκδοτο, κόψε λίγο από την τσιπούρα ?

 Τώρα δεν μπορώ να τα ψάξω, πάω βόλτα.

 Αύριο θα τα πούμε, αφού δεν μπορούμε να το έχουμε, ας το κουτσομπολεύουμε. ?

 
Eγώ θυμάμαι πως κάθε part λέγαμε παλιά πως αποτελείται από 16 elements όλα μαζί κάνουν 128 elements. προφανώς, εννοεί samples
Λάθος θυμάσαι. Στα Motif XS/XF & MOX/MOXF και Montage/MODX/MODX+ η AWM2 engine διαθέτει 8 elements ανά part, και αυτό x16 (Montage/MODX). Κάθε element είναι ένα αυτόνομο ξεχωριστό synth με τη δικη του waveform/EGs/filters/LFO. Σου φαίνεται λίγο? Πες μου ένα (1) άλλο synth που να το κάνει αυτό όχι με 8 elements, αλλά "απλά" με 8 oscillators. Μην ψάχνεις, δεν υπάρχει κανένα. Όλα με 2-3 oscs παίζουν στα patches τους, και μας κουνιούνται κιόλας.?

Πάμε τώρα στο Montage M. Εδώ έχουμε 128 elements ανά part, κι αυτό x16 (Performance). Αυτό σημαίνει (για τους τέρμα ανίδεους) ότι μπορούμε να έχουμε ως και 128 αυτόνομα synths σε κάθε ένα από τα 16 parts, γεγονός εξωπραγματικό απ'όπου κι αν το πιάσεις. θα μου πει κάποιος, "σύμφωνοι, αλλά η 256ρα πολυφωνία της AWM2 engine (2x128-voices) δεν φτάνει να ακουστούν όλα αυτα τα αμέτρητα elements ταυτόχρονα". Ε και? Καταρχάς ακόμα και αν αυτό μπορούσε να γίνει, ποιος θα καθόταν να φτιάξει ένα performance με...2,048 oscillators και άλλα τόσα φίλτρα/EGs/LFOs να ακούγονται ταυτόχρονα? Εδώ με 2-3 oscillators και χάνουν την μπάλα. Το θέμα δεν είναι πάντα να παίζεις ταυτόχρονα με έναν σκασμό oscillators, υπάρχουν και άλλοι τρόποι στο Montage M να αξιοποιήσεις αυτή την τρομακτική δυνατότητα. 

Κάθε element μπορεί να παιχτεί με διάφορους τρόπους και να ανατεθεί σε οποιαδήποτε περιοχή του πληκτρολογίου ή ακόμα και σε ένα μόνο πλήκτρο (πχ στην περιοχή C2-F2 να παίζουν τα elements 1,2,4,5,6, στην περιοχή D3-G4 τα elements 71,40,60,3,122, στο πλήκτρο C1 τα elements 9,25,37,38,51,53,85,91,97,111,122,128), ή [SIZE=15.4px]να παίζεται μόνο μέσω aftertouch ή key-off (να τριγκάρεται δηλαδή μόλις αφήνουμε το πλήκτρο)[/SIZE] ή ανάλογα με το velocity που είναι προγραμματισμένο να παιχτεί (στο velocity 45 πχ παίζουν τα elements 5,7,22, στο velocity 60 τα elements 1,2,8,12,55 και πάει λέγοντας). Τα elements μπορούν να παιχτούν με normal, legato, key-off, cycle και random τρόπο.

Αν φτιάξουμε πχ ένα part από 17 elements και τα προγραμματίσουμε να παίζουν σε random mode, κάθε φορά που θα πατάμε τα πλήκτρα θα ακούμε διαφορετικά elements. Μπορούμε ακόμα να φτιάξουμε ένα part από 128 elements και να τα βάλουμε να παίζουν σε cycle mode, αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που θα πατάμε ένα πλήκτρο θα ακούμε με τη σειρά το επόμενο διαφορετικό element. Συνδύασε το αυτό με έναν arpeggiator (τα Montage/MODX μπορούν να παίξουν ταυτόχρονα 8 arpeggiators) και μπαίνουμε σε περιοχές που μόνο τα wave sequencing/wavetable synths παίζουν μπάλα.

Και όλα αυτά είναι ένα μικρό μόνο τμήμα της πολυπλοκότητας και της συνθετικής/προγραμματιστικής υπεροχής ενός Montage M. Όλα τα υπόλοιπα synths είναι απλές οδοντόκρεμες μπροστά του. image.gif

image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα τα υπολογίσω αύριο νηφάλιο, να δω το sound structure του MONTAGE M ετσι να περάσει η ώρα. 

 
Θα τα υπολογίσω αύριο νηφάλιοΣ...
Μη σπαταλάς χρόνο, το έχω κάνει ήδη εγώ για σένα,? για όλους εσάς Cos!☝️ Μην μπλέκεσαι με τα elements, τους cariers, τους modulators και τους algorithms, θα μπλέξεις άσχημα! 
Εσύ απλά αγόρασε το, αύριο κιόλας!, και τις αναλύσεις τις κάνεις μετά.?

image.png

 
Μη σπαταλάς χρόνο, το έχω κάνει ήδη εγώ για σένα,? για όλους εσάς Cos!☝️

Προβολή συνημμένου 45165
Ναι Κοζ σε παρακαλώ,αλλάζει που αλλάζει τα νερά ανά 6 ώρες, μη παλαβώσει χειρότερα ο Άη Στάνης, το επόμενο στάδιο είναι να μας λέει για τον Λόρδα και τα χαμούνδ.

Αυτό θέλεις?

 
Μη σπαταλάς χρόνο, το έχω κάνει ήδη εγώ για σένα,? για όλους εσάς Cos!☝️ Μην μπλέκεσαι με τα elements, τους cariers, τους modulators και τους algorithms, θα μπλέξεις άσχημα! 
Εσύ απλά αγόρασε το, αύριο κιόλας!, και τις αναλύσεις τις κάνεις μετά.?

Προβολή συνημμένου 45165
Το πρωί . Τώρα πίνω μπύρα με θέα την Ακρόπολη.. Θα τα δω εγω όλα που είμαι ειδικός ?

 
Το πρωί . Τώρα πίνω μπύρα με θέα την Ακρόπολη.. Θα τα δω εγω όλα που είμαι ειδικός ?
Πάρε μια-δυο φωτός την Ακρόπολη και ανέβασε τες στο "Τι Βλεπετε τώρα" θρεντ, να τις δει κι ο  Samy που έχει πήξει το μάτι του στους θάμνους, στα κουκουνάρια, στους ασβούς και στις αρκούδες, εκεί πάνω στα βουνά που έχει μονάσει.?????

 
Πάρε μια-δυο φωτός την Ακρόπολη και ανέβασε τες στο "Τι Βλεπετε τώρα" θρεντ, να τις δει κι ο  Samy που έχει πήξει το μάτι του στους θάμνους, στα κουκουνάρια, στους ασβούς και στις αρκούδες, εκεί πάνω στα βουνά που έχει μονάσει.?????
Τώρα που είδα το μήνυμα έφυγα. Τρώμε στην χαμοστερνας βρωμικα και θα κάνω μια βόλτα με τη μηχανή γρήγορη να χωνέψω 

IMG_20240629_033859.jpg

 
θα κάνω μια βόλτα με τη μηχανή γρήγορη να χωνέψω 
Κοίτα, να κάνεις μια βόλτα με τη μηχανή και να χωνέψεις δεν παίζει, εκτός κι αν την μηχανή την έχεις στην πλάτη.?

Άσε τη μηχανή εκεί, κλείδωσε την και πάρ'το με τα πόδια ως το σπίτι να δεις πως χωνεύεις. Κι αύριο παίρνεις ένα ταξάκι όταν ξυπνήσεις και πας και παίρνεις τη μηχανή. 

Απλά είναι τα πράγματα Cos. image.gif

 
Κοίτα, να κάνεις μια βόλτα με τη μηχανή και να χωνέψεις δεν παίζει, εκτός κι αν την μηχανή την έχεις στην πλάτη.?

Άσε τη μηχανή εκεί, κλείδωσε την και πάρ'το με τα πόδια ως το σπίτι να δεις πως χωνεύεις. Κι αύριο παίρνεις ένα ταξάκι όταν ξυπνήσεις και πας και παίρνεις τη μηχανή. 

Απλά είναι τα πράγματα Cos.Προβολή συνημμένου 45167
Χωνεύεις επειδη χοροπηδάς στις λακκούβες και λόγω των ορμονών που εκκρίνονται από την ένταση από την ταχύτητα στις στροφές. Τα ΚΣΕΡΩ εγω.? Αμα περπατάς για να χωνέψεις δεν είναι και πολύ καλό για την καρδιά γιατί με την προσπάθεια την επιβάρυνεις, της ασκείς πίεση διότι το κυκλοφορικο σύστημα το επιβαρύνει ήδη η διαδικασία της πέψης. 

 Montage να πάρουμε γιατί δεν πάει άλλο. Μας έγινε ψύχωση. 

 
Μην μπλέκεσαι με τα elements, τους cariers, τους modulators και τους algorithms, θα μπλέξεις άσχημα! 
Με τέτοια μπλέκομαι και δεν είμαι καθόλου χαζός, τα καταλαβαίνω ??  Έχω κάνει στη ζωή μου χημεία, φυσική, βιοχημεία, ανατομία, φυσιολογία, λες να μην καταλάβω τη δομή του ήχου του Montage άμα τη διαβάσω σε ένα - δυό λεπτά? Με έχετε για πολύ ΗΛΙΘΙΟ? εδώ μέσα τελικά και μου αρέσει να με υποτιμούν.  ?

 Ουσιαστικά λοιπόν ένα element είναι ένα layer που έχει έχει κυματομορφές (που αυτό δεν έχω διευκρινίσει, πόσες μπορεί να δεχτεί ένα element και άν είναι μια κυματομορφή σε κάθε πλήκτρο γιατί δεν το έχω και μπροστά μου να το ανοίξω στα menu γιατί είναι ακριβό τώρα να δώσω 3850 ευρώ για να το μελετήσω και στην πράξη, είναι ΠΟΛΛΑ και θα κάνω καμιά τρέλα πια? γιατί μας τρέλανε το όργανο, είναι καλό)  και το δικό του eq και φιλτρο και μοντέλο ΑMP. Αυτό λοιπόν είναι χρήσιμο για το layering ενός element αλλά όλα αυτά δεν θα τρέξουν ταυτόχρονα , 1024 elements και 8 parts, δεν υπάρχει η πολυφωνία αλλά και νόημα για να τρέξουν.

Δεν είναι λίγο σίγουρα και είναι δομή πολύ καλή για sampler αλλά έτσι όπως φαίνεται και με 16 elements π.χ. σε ένα part μπορείς να φτιάξεις έναν καλό sampled ήχο.

 Προφανώς ενδιαφέρον είναι το routing στο modulation και στο sequencing, όλος ο σχεδιασμός της διαχείρισης και ο συνδυασμός με την FM και την ΑΝΧ.

 Το ενδιαφέρον είναι να υπάρχει και το κατάλληλο stepping που σίγουρα θα υπάρχει και το θέλω, δώστε το μου! ?

 Και το ενδιαφέρον επειδή και εγώ ασχολούμαι και είμαι καλός, τέλειος στην ενορχήστρωση και φτιάχνοντας δικά μου layering ήχων και γι αυτό έχω προτίμηση στα VST 20 χρόνια τώρα γιατί ήταν πολύ πιο ευέλικτα και περισσότερο συνδυαστικά στους ήχους και τα effects από ένα compact workstation, ουσιαστικά είμαι sound designer, τα κομμάτια μου με αυτή τη λογική τα φτιάχνω στα απειρα parts του περιβάλλοντος DAW, δεν θ  με αφήνει ασυγκίνητο η τόσο βαθειά δομή και  τόσα στάδια φιλτραρίσματος, ενίσχυσης και ισοστάθμισης στην αλυσίδα διότι στη μίξη για πολύπλοκα performances, ακόμα και μισό DB και λίγα hz λιγότερο ή περισσότερο κομμένα μπορούν να καταστρέψουν το άκουσμα και εδώ φαίνεται το μεγαλείο αυτών που παρέχουν τα presets και η μελέτη αυτών των δομών σε ότι είχα με έκανε τον μεγάλο μουσικοπαραγωγό που είμαι σήμερα. ?

 Είναι δυνατό εργαλείο, θα το πάρω και θα φτιάχνω δικά μου presets να τα πουλάω να κονομήσω μου φαίνεται. Θα γίνω επίσημα sound designer για yamaha montage. Γιατί, οι άλλοι καλύτεροι είναι δηλαδής μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας μου? Απλά έχω άλλες δουλειές. ?

 Μπράβο MONTAGE M.

 Να και ένα που άκουγα τώρα που έγραφα αυτές τις λίγες γραμμές.





Το πιο πολύ μου μου αρέσει στο Montage και το έχω ξαναπεί είναι αυτή η πιο flat προσέγγιση στα presets στο τελικό αποτέλεσμα, που θεωρώ πως είναι στοχευμένη για να βολεύουν να  δουλεύονται οι ήχοι από παραγωγούς που θα τις επεξεργαστούν περισσότερο για το τελικό αποτέλεσμα.

Μου άνοιξε η όρεξη γα μουσική. ? Πάω να φτιάξω κανα σάντουίτς ?

 
7 λεπτά πριν, Σαμη Παραγκα είπε

Έτσι, τσάκισε τη Κανηθιώτικη κάμπια, μέχρι να φας το σβεντόιτς θα φυλάττω Θερμοπύλες


Mην βάζεις off -topic στο Montage. Μontage και συγκρίνεις μόνο.

 αυτό το thread είναι ΙΕΡΟ.

 
Ουσιαστικά λοιπόν ένα element είναι ένα layer που έχει έχει κυματομορφές (που αυτό δεν έχω διευκρινίσει, πόσες μπορεί να δεχτεί ένα element και άν είναι μια κυματομορφή σε κάθε πλήκτρο
Στο έχω πει ότι ώρες ώρες με κουράζεις??

Αχ βρε Cos, ΑΧ! 10 φορές τα έχω γράψει αλλά απ'ότι φαίνεται δεν δίνεις σημασία.? Ας τα πιάσουμε λοιπόν όλα από τη αρχή, για να καταλάβουν και οι κιθαρίστες που μας κρυφοδιαβάζουν.?

Το Montage M έρχεται με 3 sound engines, την sample-based AWM2, την FM-based FM-X και την VA-based AN-X.

Μόνο την AWM2 να διέθετε αυτό το synth θα ήταν και πάλι στην κορυφή της synth ιεραρχίας, αλλά δεν του έφτανε αυτή η απίστευτη sound engine και πήγε και πρόσθεσε ακόμα δύο engines, μία FM τούμπανο και μία virtual analog, κάθε μία με τη δική της πολυφωνία και χαρακτηριστικά. Πάμε να τις δούμε αναλυτικά.

Η βάση της AWM2 είναι το Element. Kάθε element είναι ένα αυτόνομο synth με το δικό του oscillator, τα φίλτρα του (18 types), τις περιβάλλουσες του (amp, pitch, filter) και το δικό του LFO. Ο oscillator του κάθε element μπορεί να είναι μία από τις 6,347 waveforms που βρίσκονται στην ROM του οργάνου, ή ένα δικό μας sample σε WAV μορφή, ένα μέρος ή ολόκληρο τραγούδι πχ, ήχοι που εμείς έχουμε ηχογραφήσει κλπ, οι πηγές είναι άπειρες. Μπορούμε επίσης να ηχογραφήσουμε ένα Performance ή οτιδήποτε άλλο παίζουμε στο Montage M και όλα αυτά να τα περάσουμε σε ένα element σαν WAV κυματομορφή. Οι δυνατότητες που ανοίγονται κι εδώ είναι κυριολεκτικά άπειρες. Η κάθε μία waveform της ROM (αλλά και αυτές που φορτώνουμε στην flash RAM) μπορεί να αποτελείται από μία έως και 128 waves (samples)

To Montage M (όπως και το πρώτο Montage και τα MODX/MODX+) δουλεύουν μονίμως σε Performance mode, δεν έχουν δηλαδή ξεχωριστή patch list/banks και performance list. Γι αυτό και το κάθε performance δεν βασίζεται στα ίδια parts όπως γίνεται σε όλα τα άλλα multitimbral synths, αυτό σημαίνει ότι αν κάνουμε edit ένα part κάποιου performance τα υπόλοιπα performances δεν επηρεάζονται, μια και τα parts του κάθε performance δεν συνδέονται. Παράδειγμα, σε όλα τα άλλα synths παίρνουμε πχ 5 ήχους/patches και με αυτούς τους ήχους φτιάχνουμε ένα performance (ή combi ή όπως αλλιώς το ονομάζουν διάφορες εταιρίες). Αν τώρα σε ένα δεύτερο performance χρησιμοποιήσουμε ένα patch που χρησιμοποιούμε και στο πρώτο performance, και κάνουμε edit στο patch αυτό, ο ήχος και των δύο performances επηρεάζεται και αλλάζει.

Αυτό στα Montage/MODX synths δεν συμβαίνει, μια και όπως είπα δεν έχουν ξεχωριστή patch banκ και ξεχωριστή performance bank, δουλεύουν μονίμως σε performance mode οπότε τα parts (1-16) κάθε performance είναι απολύτως αυτόνομα. Ακόμα και αν κοπιάρουμε ένα part από ένα performance και το κολλήσουμε σε ένα άλλο performance, κάνoντας edit στο ίδιο part του πρώτου performance, δεν επηρεάζεται και το κοπιαρισμένο part στο δεύτερο performance. Μια απίστευτη μαγκιά της Yamaha εδώ που μάς γλυτώνει άπειρο χρόνο και σπάσιμο νεύρων. Προσωπικά δεν το είχα καταλάβει όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μόλις πήρα το MODX και το είδα στην πράξη έπαθα πλάκα.?

Πάμε τώρα να δούμε τη δομή ενός AWM2 Performance. Κάθε AWM2 Performance αποτελείται από 1 έως 16 parts. Κάθε part μπορεί να αποτελείται από 1 έως 128 elements. Στο πρώτο Montage και στα MODX/MODX+ τα elements κάθε part είναι "μόνο" 8. Το "μόνο" σε εισαγωγικά φυσικά μια και δεν υπάρχουν άλλα synths που να φτάνουν αυτό το νούμερο ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα. Στο Montage M όμως τα πράγματα ξέφυγαν ακόμα πιο πολύ, μια και από 8 elements ανά part πήγαν στα 128 elements ανά part. Για όσους δεν κατάλαβαν τι γράφω τόση ώρα,? αυτό ουσιαστικά σημαίνει 128 αυτόνομα synths ανά part, και αυτό x16 (performance).?‍?

Ας το δούμε και γραφικά πριν καεί κάνας εγκέφαλος.?

image.png

Synth-Κτήνος.??

Αλλά όχι, δεν μας φτάνει αυτή η εξωγήινη engine, θέλουμε κι άλλες. Πάμε να δούμε εν συντομία και τις άλλες δύο.

Η FM-X engine διαθέτει 8 operators και 88 algorithms. Όσοι τυχεροί (ή άτυχοι?) είχατε ασχοληθεί ποτέ με τα DX synths της Yamaha, και ιδιαίτερα με το DX7, καταλαβαίνετε με τι FM-τέρας έχουμε να κάνουμε εδώ και τις άπειρες δυνατότητες που έχει. Να θυμίσω ότι ένα DX7 διαθέτει "μόνο" 6 operators και 32 algorithms (specs που δίνουν τη δυνατότητα στο όργανο να δημιουργεί νέους ήχους για...δυο ζωές).

8 operators για να το κάνουμε λιανά σημαίνει 8 oscillators, κάθε ένας φυσικά με τις δικές του περιβάλλουσες και settings. Αλήθεια πόσα synths ξέρετε, έστω και monotimbral, που να διαθέτουν 8-osc. engine? Τι είπατε? Κανένα??

Η FM-X engine παίζει κι αυτή σε Performance Mode φυσικά (όπως και η τρίτη AN-X engine). Το χάος της FM σύνθεσης στο παρακάτω σχήμα.

image.png

Το κερασάκι στην τούρτα (τι κερασάκι δηλαδή, ολόκληρο τελάρο με κεράσια είναι?) είναι η AN-X engine, μια Virtual Analog engine. Αυτή η καημένη διαθέτει "μόνο" 3 oscillators (x16).?

image.png

Και οι τρεις αυτές engines μπορούν να συνδυαστούν φυσικά μέσα σε ένα Performance, πχ 4 AWM2 parts μαζί με 2 AN-X parts και 5 FM-X parts, οι συνδυασμοί είναι αμέτρητοι.

Αυτά τα ολίγα λοιπόν για τη βάση του ήχου ενός Montage M. Το synth απλά δεν παλεύεται, και ακόμα δεν μιλήσαμε για όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του (super knob, 8x arpeggiators, sequencer, envelope follower, motion sequencer, scenes, VCM studio effects, smart morph μπλα μπλα μπλα...).

image.png

image.gif  ​

 ​

 ​
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε φίλοι πλήκτροι... Περισσότερες από 100 σελίδες, περισσότερα από 1000 posts... 

Τελικά, Montage πήρε κανείς;

 
Δεν κατάλαβες τι ρώτησα για τα samples, δηλαδή τους.... oscillators. Τα περισσότερα που γράφεις.... έτσι είναι σε όλα τα synth, έτσι γίνεται. Και στο triton μου αν περάσω ένα τραγουδι το ίδιο γίνεται και σε όλους τους samplers. Δεν υπάρχει τίποτα από αυτά που λες μοναδικά στο mintage. Απλά αλλάζουν τα ονόματα στο πως αντιλαμβανονται ρα βασικά μέρη. Όπως και σς όλα, οι oscillators περνάνε είτε με μεμονωμένα είτε σε γκρουπ από φίλτρα, περιβαλλουσες, ενίσχυση κλπ. Το μόνο που θα δω αν είναι μέσα σε αυτα που γράφεις είναι στο element ποσοι... Oscillators μπαίνουν. Αν και το έχω καταλάβει που είδα κάποια μενού από τα βίντεο. Δεν βλέπω κάτι "μοναδικό* Μάλλον βλέπω κάτι... περισσότερο ποσοτικό στη δομή που φυσικά είναι καλό και σε συνδυασμό με τις άλλες δυο μηχανές για ένα πιο πλούσιο και ολοκληρωμένο παραγωγικό αποτέλεσμα που όμως μπορούν να βγάλουν και τα άλλα workstations του ανταγωνισμού. 

 
Ρε φίλοι πλήκτροι... Περισσότερες από 100 σελίδες, περισσότερα από 1000 posts... 

Τελικά, Montage πήρε κανείς;
Είναι ευκαιρία να γράφουμε πράγματα που τα ξέρουν όλοι όσοι ασχολούνται με synths και workstarions και δεν είνσι και τόσο πολύπλοκα ή δύσχρηστα όπως μπορεί να πιστεύουν κάποιοι που δεν έχουν ιδέα. Είναι πολύ φιλικά για τομ χρήστη και στην εποχή μας είναι πολύ εύκολα να μάθει κάποιος. 

 
Δεν κατάλαβες τι ρώτησα για τα samples, δηλαδή τους.... oscillators.
Μια χαρά κατάλαβα ρε Cos, το κακό (για μένα) είναι ότι εσύ δεν κατάλαβες τι γράφω στο παραπάνω σεντόνι, και μου αναφέρεις και μου συγκρίνεις tritons και άλλα...ανεμόπτερα.?

Άσ'το να πάει στο διάολο, δεν ξαναγράφω για το Montage M.?

Ρε φίλοι πλήκτροι... Περισσότερες από 100 σελίδες, περισσότερα από 1000 posts... 

Τελικά, Montage πήρε κανείς;
Θα σου έλεγα τι πήραμε αλλά anyway...?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top