Yamaha Montage synth

Περισσότερο performance synth δηλαδή, παρά workstation... η αλήθεια είναι ότι δεν παρακαταλαβαίνω την κίνηση αυτή της Yamaha, καθότι σε αυτήν τη κατηγορία τιμής θα μπορούσαν να έχουν τον διάδοχο του Motif με αυτά τα specs, συν το sequencer και το sampler. Τώρα ένα performance synth στα πρότυπα των JP80 και V-Synth, με τέτοια τιμή (ειδικά στην Ελλάδα του 2009-2016) τι θα κάνει; Φαίνεται όμως για να το κάνει, ότι υπάρχει η αγορά...

 
weberdcoe είπε:
Περισσότερο performance synth δηλαδή, παρά workstation... η αλήθεια είναι ότι δεν παρακαταλαβαίνω την κίνηση αυτή της Yamaha, καθότι σε αυτήν τη κατηγορία τιμής θα μπορούσαν να έχουν τον διάδοχο του Motif με αυτά τα specs, συν το sequencer και το sampler. Τώρα ένα performance synth στα πρότυπα των JP80 και V-Synth, με τέτοια τιμή (ειδικά στην Ελλάδα του 2009-2016) τι θα κάνει; Φαίνεται όμως για να το κάνει, ότι υπάρχει η αγορά...
Μάλλον αυτό το όργανο-α, προορίζονται για επαγγελματίες παραγωγούς και μουσικούς οπότε όλο και κάποιος θα το αγοράσει. (στο όλο και κάποιος βλέπε εκατοντάδες πελάτες και μάλλον χιλιάδες).

Έχει μείνει πίσω η Yamaha πάντως. Κάτι μου λέει ότι το Montage 2 θα έχει AWM2 + VL-X σύνθεση ενώ το Montage 3 θα έχει AMW2 + AN-X σύνθεση ώσπου τελικά το Montage 4 θα έχει AWM2 + FM-X + VL-X + AN-X + FDSP-X σύνθεση και τότε θα λένε ότι χτυπάνε τον ανταγωνισμό ο οποίος ήδη προσφέρει 9 μηχανές σε workstation και τότε θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες. Ευτυχώς που είμαι κάτοχος SY77, βάζω πλώρη και για το 2ο μου στο κοντινό ίσως μέλλον. 8)

 
axtarmas είπε:
Ευτυχώς που είμαι κάτοχος SY77, βάζω πλώρη και για το 2ο μου στο κοντινό ίσως μέλλον. 8)
Ασε το 2ο SY77, ενα φτανει. Αντε χτυπα το Montage 7, τι τα κανεις τοσα λεφτα που βγαζεις? Δεν θελω τσιγγουνιες....
glasses2.png



 
Last edited:
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε στην πορεία τις κομμένες εκδόσεις που θα βγάλει η yamaha βασισμένες στο Montage. Όπως π.χ. για το motif xf έβγαλε το moxf αντίστοιχα με το montage τί θα βγάλει και πόσες δυνατότητες η fm του θα δίνει σε οικονομικά μοντέλα; Λογικά όλο και κάτι θα βγάλει οπότε όλοι οι φτωχοί κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι να τα μαζέψουμε μέχρι να κυκλοφορήσουν τα Montageάκια. ;D

 
Αυτο θα αργησει πολυ να γινει, αν γινει. Το XF βγηκε το 2010 και το MOXF το 2013. Κι ακομα δεν εχει κυκλοφορησει καλα καλα το Montage, που βγαινει τον Μάιο.

 
Costas_SD είπε:
ωραιο ντεμο οπως παντα
Ωραιο οπως παντα, ναι, αλλα πολυ συντομο. Ελπιζω να βγαλει ενα μεγαλο με πολλες λεπτομερειες, οπως εχει κανει στο παρελθον με τη σειρα Motif.Btw, το συγκεκριμενο βιντεο εχει αναρτηθει ξανα στη σελιδα 2 αυτου του θρεντ. 8)

 
Οχι θα το αφηνε χωρις review o Katsunori...Νομιζω οτι ειναι η πρωτη φορα που κανει τοσο συντομα review για ενα οργανο που δεν εχει βγει ακομα στην αγορα. Ο φιλτατος Katsunori Ujiie ειναι απολαυστικος οπως παντα. 8)


 
Να πω ότι για την ώρα δεν έχω εντυπωσιαστεί; προσωπικά γούστα είναι αυτά... ίσως μια δια ζώσης δοκιμή να αποκαταστήσει... την παρεξήγηση!

Πάντως, όπως και να έχει θεωρώ ότι η τιμή του πρέπει σίγουρα να πέσει...νομίζω ότι είναι over-priced.

 
weberdcoe είπε:
Να πω ότι για την ώρα δεν έχω εντυπωσιαστεί...
Τι αλλο πρεπει να δεις για να εντυπωσιαστεις ωρε Weberdcoe? Μιλαμε για ενα synth που ενσωματωνει ενα Motif XF και ενα FM synth on steroids.
fit.gif
Προσθεσε στο καπακι την 128ρα πολυφωνια ανεξαρτητα για τις FM & AWM2 engines, 8 ταυτοχρονα arpeggiators με 10,000 arpeggios συν τα user arpeggios, 32 insert effects ταυτοχρονα, USB Audio/MIDI interface (3-In/16-stereo Out audio), ενσωματωμενη Flash RAM 1.75GB και πληρη συμβατοτητα με τους χιλιαδες επι χιλιαδων ηχων του Motif XF και DX7.

Μονο την ενισχυμενη AWM2 engine ή μονο την 88 Alg./8 Op. FM να ειχε πανω, θα μιλαγαμε παλι για synth "τερας". Οι ηχοι που μπορει να φτιαξει καποιος πανω σ'αυτο ειναι απειροι, η πολυπλοκοτητα τους δε ειναι τεραστια. Οσοι εχουν ασχοληθει εστω και στο ελαχιστο με καποιο FM synth ή καποιο προσφατο rompler της σειρας Motif, μπορουν να καταλαβουν τι "παπαδες" μπορει να κανει το Montage.

Πάντως, όπως και να έχει θεωρώ ότι η τιμή του πρέπει σίγουρα να πέσει...νομίζω ότι είναι over-priced.
Αυτο ψιλο-νομιζω κι εγω. Και λεω 'ψιλο-νομιζω', γιατι η τιμη του ειναι μεν σχεδον ιδια με του Motif XF, αλλα απ'την αλλη το Montage_περα απο την μια παραπανω sound engine που διαθετει_ενσωματωνει ενα USB Audio/MIDI interface και 1.75GB Flash RAM, δυνατοτητες τις οποιες αν τις θελεις στο Motif XF σου θα πρεπει να τις αγορασεις ξεχωριστα, και το προσθετο κοστος δεν ειναι καθολου μικρο.

Μια FireWire expansion για το XF κοστιζει €371, ενω τα 2GB προσθετης Flash RAM κοστιζουν €379, και δεν μιλαμε για την expansion card της Yamaha αλλα για την αντιστοιχη πολυ φθηνοτερη της Mutec. Εχουμε λοιπον το Motif XF61 στα €2666, συν €750 για τις FireWire και Flash επεκτασεις, συνολο €3416. To Montage 61 θα κοστιζει περιπου €2830 με ολα αυτα πανω και πολλα περισσοτερα.

Το Montage λοιπον μπορει τελικα να μην ειναι και τοσο ακριβο οσο ισως νομιζουμε. Βεβαια η τεχνολογια τρεχει με απιστευτη ταχυτητα και καθε μερα που περναει γινεται ολο και φθηνοτερη. Ισως γι αυτο λοιπον το Montage θα μπορουσε να κυκλοφορησει σε μια χαμηλοτερη τιμη. Ισως...

 
Δεν είναι θέμα τεχνολογίας αλλά περισσότερο είναι θέμα κόστους έρευνας και ανάπτυξης, το οποίο θα μοιραστεί σε λίγους ( σε σχέση με κάποια ευρείας χρήσης συσκευή) χρήστες.

 
manosx είπε:
Δεν είναι θέμα τεχνολογίας αλλά περισσότερο είναι θέμα κόστους έρευνας και ανάπτυξης...
Υπερεκτιμας(τε) μαλλον το κοστος ερευνας και αναπτυξης. Στην περιπτωση του Montage δεν υπαρχει τιποτα το καινουργιο, και κανενα κοστος ερευνας και αναπτυξης. Οπως εγραψα παραπανω, το Montage ειναι "ενα synth που ενσωματωνει ενα Motif XF και ενα FM synth on steroids". Και οι δυο αυτες τεχνολογιες που ενσωματωνει, FM και AWM2, χρησιμοποιουνται εδω και δεκαετιες απ'τη Yamaha. Η μεν AWM2 του Montage ειναι η ιδια ακριβως που υπαρχει και στα Motif XF/MOXF, μονο που εχει δεκαπλασια ROM δειγματων, και η FM ειναι πανω κατω η ιδια που υπηρχε στο FS1R του 1998. Ολα τα υπολοιπα ειναι προσθηκες που υπαρχουν ηδη στις μερες μας.
Να μου πεις για κοστος ερευνας και αναπτυξης για τη σειρα DX πισω στα τελη των 70s/αρχες των 80s να συμφωνησω. Η DX τεχνολογια τοτε ηταν πραγματικα κατι το καινουργιο, η Yamaha δουλευε πολλα χρονια για να καταφερει να διαμορφωσει και να υλοποιησει την FM πατεντα του John Chowning πανω σε μουσικα οργανα. Και μετα απ'ολα αυτα τα χρονια ερευνας, η τιμη του τελικου προϊοντος, και συγκεκριμενα του DX7, ηταν πολυ χαμηλη σε συγκριση με τις τιμες των υπολοιπων synths της εποχης, μολις $2000.

Μην υπερεκτιμαμε το κοστος ερευνας και αναπτυξης μερικων εταιρειων, το συγκεκριμενο κοστος ειναι συνηθως ενα παγιο κοστος και δεν λαμβανεται τοσο σοβαρα υποψη στην τιμη του τελικου προϊοντος, οχι σε τετοιο βαθμο παντως που πιστευουν μερικοι.

 
Δεν εχει αδικο σε αυτο μου λεει ο Mανος, ο τομεας "ερευνα και αναπτυξη" μπορει να μην συμπεριλαμβανει απαραιτητα καινοτομια, οπως αντιστοιχα καινοτόμες ήταν οι fm vl κλπ μηχανες συνθεσης της yamaha.Μππορει να συμπεριλαμβανει τον εκ νεου σχεδιασμο ενος προϊοντος και αυτο δεν ειναι λιγο. Συγκεκριμενα στο montage, δεν ειναι απλα οτι δεκαπλασιασαμε τη χωρητικοτητα των waveforms ή πήραμε την fm του fs1r και την βάλαμε σε ενα καινούριο synth. Έχουν γίνει αλλαγές/αναβαθμησεις οπως σε κυκλώματα, tone generator για να χωρεσουν αυτα τα 5gb(swp70), λειτουργικό και πόσα άλλα που δεν ξέρουμε.To αν άξιζε όλο αυτό σαν project αυτήν την τιμή δεν μπορούμε να το ξερουμε. Μία κοστολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει και πολιτικές marketing άλλωστε.

Πάντως προσωπικά το θεωρώ υπερεκτιμημένο για τα δικά μου τα δεδομένα:δεν θα έδινα τόσα λεφτά για ένα performance synth όσο καλό και αν είναι, αν είχε το sequencer  και sampler έστω των motif , θα το σκεφτόμουν , μπορεί και να το αγόραζα αλλα τελικά θα το σκεφτώ στο επόμενο workstation ...

 
Ας αναφερθεί άλλη μία φορά : αυτό που καταξιώνει ένα μουσικό όργανο δεν είναι οι τεχνικές του προδιαγραφές, αλλά το εύρος που έχει λάβει η χρήση του στα χέρια ανθρώπων που έχουν να καταθέσουν επαγγελματικό ή καλλιτεχνικό έργο.

Σε αυτό το στίβο, η τρέχουσα αξία του Μοντάζ είναι ίση με ΜΗΔΕΝ, και είναι πολύ πιθανό ότι θα παραμείνει ακριβώς εκεί, παρά την υπεροχή του σε επίπεδο προδιαγραφών. Η εποχή των πληκτρο-ηρώων και των εργαλείων τους έχει παρέλθει, και αν φτάσουμε να ακούσουμε κάποιο ήχο από το Μοντάζ σε κάποιο τρακ κάποιου δίσκου, το πιθανότερο είναι ότι θα είναι τόσο επεξεργασμένος ο ήχος που ούτε καν θα το γνωρίσουμε σαν τέτοιο.

Ειδική σημείωση : Καταράχτη, εφ' όσον τίποτε άλλο δεν σε πείθει για το ότι κάνεις λάθος με όλες αυτές τις θεωρίες σου για το κόστος της έρευνας, τουλάχιστον ας σε πείσει η τραγική υπενθύμιση ότι ζεις σε μία χώρα που απλώς δεν έχει από το συγκεκριμένο είδος (έρευνας, δηλαδή) παρεκτός σε ειδικότατους πανεπιστημιακούς κύκλους και άσε να σου πει κάποιος ειδικότερος για το αν κοστίζει πολύ ή λίγο. Με δύο λόγια, είμαστε στην κάτω Μακρυνίτσα του Σύμπαντος όσον αφορά την έρευνα και ειδικώς για τέτοια προϊόντα, ή αλλιώς, αν ήταν τόσο φθηνό (άρα εύκολο) θα το κάνανε και στο Ελλάντα.

Εντελώς φιλικά.

 
trolley είπε:
Ας αναφερθεί άλλη μία φορά : αυτό που καταξιώνει ένα μουσικό όργανο δεν είναι οι τεχνικές του προδιαγραφές, αλλά το εύρος που έχει λάβει η χρήση του στα χέρια ανθρώπων που έχουν να καταθέσουν επαγγελματικό ή καλλιτεχνικό έργο.
Συμφωνώ, αλλά δεν είναι η μοναδική σκοπιά.

 
Στάθης είπε:
Συμφωνώ, αλλά δεν είναι μοναδική η σκοπιά.
Δεν ξέρω κάποια άλλη. Τι έχεις υπ' όψιν σου;

 
Ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων εαν το όργανο πρόκειται να λαβει αναγνώριση απο την παγκόσμια μουσική κοινότητα, ετσι ωστε να δικαιολογήσει την τιμή που ενδεχομένως να την θεωρήσει υψηλή. Επίσης ένα synth είναι ενα μουσικό όργανο απόλυτα συνυφασμένο με την τεχνολογία, και όταν ο καλλιτέχνης την χρειάζεται και δεν την έχει σε ένα synth ακριβότερο( σε σχεση με το προηγούμενο που τη διέθετε, περι sequencer k sampler ο λογος), τότε κάπως φαίνεται. Σίγουρα η μουσική αξία φαίνεται στην δισκογραφία , και ίσως είναι γνωστό αφού πολλοί μουσικοί γνωρίζουν οτι εφόσον ο μουσικός είναι καλός, ο,τι και να πιάσει θα ακούγεται όμορφα.  'Αλλωστε, ένας εραστιτέχνης μουσικός όπως είμαι εγώ, δεν μπορεί να μην λάβει υπόψιν μια ενδεχομένως υψηλή τιμή. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον

 
Στάθης είπε:
Ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων εαν το όργανο πρόκειται να λαβει αναγνώριση απο την παγκόσμια μουσική κοινότητα, ετσι ωστε να δικαιολογήσει την τιμή που ενδεχομένως να την θεωρήσει υψηλή. Επίσης ένα synth είναι ενα μουσικό όργανο απόλυτα συνυφασμένο με την τεχνολογία, και όταν ο καλλιτέχνης την χρειάζεται και δεν την έχει σε ένα synth ακριβότερο( σε σχεση με το προηγούμενο που τη διέθετε, περι sequencer k sampler ο λογος), τότε κάπως φαίνεται. Σίγουρα η μουσική αξία φαίνεται στην δισκογραφία , και ίσως είναι γνωστό αφού πολλοί μουσικοί γνωρίζουν οτι εφόσον ο μουσικός είναι καλός, ο,τι και να πιάσει θα ακούγεται όμορφα.  'Αλλωστε, ένας εραστιτέχνης μουσικός όπως είμαι εγώ, δεν μπορεί να μην λάβει υπόψιν μια ενδεχομένως υψηλή τιμή. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον
Φυσικά, έτσι είναι. Αλλά εγώ δεν αναφέρομαι στην αξιολόγηση που γίνεται απέναντι σε ένα μουσικό όργανο την περίοδο που κυκλοφορεί, αλλά για το αν το θυμάται κανείς τρία χρόνια αργότερα. Η γνώμη μου είναι πως γίνεται σταδιακά δυσκολότερο να φτιάξουν κάτι που να μην μετανιώσει κάποιος που το αγόρασε τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του, ενώ ένα παλαιότερο όργανο, αν έχει περάσει  αυτό το τεστ, με ενδιαφέρει περισσότερο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα