- Μηνύματα
- 3,478
- Πόντοι
- 38
Παντως η στανταρντ του 2013 πολυ με ψηνει... Τα υπουργεια μου !!!
Προσωπικα οταν θα ερθει η ωρα να παρω Gibson,θα προτιμησω μια χωρις weight relief και συνθετικο rosewood....και γι να ξεκαθαρισω,δεν εχει καμια σχεση με ηχητικες διαφορες κ.α...απλα θα ηθελα να εχει πιο παραδοσιακα χαρακτηριστικα...αν δεν κανω λαθος,καπως ετσι εβγαιναν οι standard μεχρι το 2008 αλλα δεν ειμαι σιγουρος γτ δεν το εχω ψαξει,αφου αυτη η ωρα δεν εχει φτασει ακομα!aris 17561 είπε:Παντως η στανταρντ του 2013 πολυ με ψηνει... Τα υπουργεια μου !!!
Sorry αν δεν έπιασα κάτι.noe13 είπε:Εσυ θες να με τρελλανεις μαλλον.Πρεπει να διαβαζεις καλυτερα τι γραφει ο αλλος.Μιλησα για αυτους μου στεκονται ΜΟΝΟ στους μαγνητες και τα ηλεκτρικα,σα διαφορα των δυο επωνυμιων!!!!
-σετ gibson 498-490 120e
-4 pot κ ενας τριθεσιος μαζι με καλωδια κλπ 50ε
-ενας μαστορας αν εισαι εντελως κουλος 30ε
Ετοιμος λοιπον με 200ε και εισαι ετοιμος με μαγνητες κ ηλεκτρικα.Το παραδειγμα που εφερα περιγραφει ακριβως τη συγκριση που γινεται epi-gibson με βαση τα ηλεκτρικα.Προσωπικα διαφωνω οτι η διαφορα τους ειναι μονο αυτη....
ψαξε στο γουγλ για laminated rosewood...και για να μη γινει πολεμος,επαναλαμβανω οτι δεν εχει σχεση με τον ηχο,πριμα,μπασσα,μεσσαια,μικρο μεσσαια κλπ,αλλα προσωπικο κολλημα με πιο 'παραδοσιακα' χαρακτηριστικα!dvat είπε:??? ??? ??? ???
katalaveno ti thes na peis alla , allo to laminated rosewood kai allo to synthetiko rosewood sorry den exo ellhnika...noe13 είπε:ψαξε στο γουγλ για laminated rosewood...και για να μη γινει πολεμος,επαναλαμβανω οτι δεν εχει σχεση με τον ηχο,πριμα,μπασσα,μεσσαια,μικρο μεσσαια κλπ,αλλα προσωπικο κολλημα με πιο 'παραδοσιακα' χαρακτηριστικα!
οκ ναι η λεξη δεν ειναι αακριβης....τεχνητα δημιουργημενο rosewood χρωμα ;Ddvat είπε:katalaveno ti thes na peis alla , allo to laminated rosewood kai allo to synthetiko rosewood sorry den exo ellhnika...
Πάρε μια sg standard, βολικότερη, ελαφρύτερη, καλύτερο fret access, ίδια ποιότητα κατασκευής, σχεδόν τα μισά λεφτά.aris 17561 είπε:Παντως η στανταρντ του 2013 πολυ με ψηνει... Τα υπουργεια μου !!!
Σε κοροϊδεψαν και σου πουλησαν την μιση;scofield είπε:ποιος ειπε οτι δεν υπαρχει ελαφρια Gibson les paul custom?
Οριστε εγω εχω αυτην στην φωτο....
ζυγιζει 3,6 kg...μια χαρα ειναι. ;D ;D
ναι.... ;D ;Djimi Ts. είπε:Σε κοροϊδεψαν και σου πουλησαν την μιση;
Ότι πιο λογικό έχει υποθεί στις 10 σελίδες του θέματοςkpeyos είπε:Καλό επίσης είναι να διαβάσει και να κατανοήσει κάποιος την αρχή λειτουργίας ενός μαγνήτη για να καταλάβει ποιοί είναι οι περιορισμοί. Ναι μεν μπορεί να επιδράσει δραστικά πάνω στο eq ενός οργάνου, δεν μπορεί όμως να δημιουργήσει συχνότητες που δεν υπάρχουν ενω επηρεάζεται και δραστικότατα από το resonance που αποκτά η χορδή λόγω των συχνοτήτων που είτε απορροφούνται είτε τονίζονται μέσω συντονισμών.
Γενικά το να πιστεύει κάποιος στο αυστηρό pedigree των ξύλων μου φαίνεται λίγο αστείο, αλλά το να πιστεύει ότι ο ήχος μιας κιθάρας είναι 90% οι μαγνήτες και τα σημεία στήριξης εύκολα το λέω κι εντελώς παράλογο...
Nα ρωτησω κι εγω κατι ο φτωχος ?longshadow είπε:Λοιπόν, ας πω κι εγώ τη γνώμη μου, έτσι για να βρίσκεται κάπου γραμμένη. ;D
Όχι ότι δεν τη ξέρουν οι περισσότεροι, με όσα μέλη μάλιστα εκτιμώ και έχω συζητήσει εκτός φόρουμ, συνήθως συμφωνούμε.
Τι ακούω εγώ στις κιθάρες όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι...
Βασικά, το πόσο σημαντικός είναι ο unplugged ήχος.
Ξαναλέω και πάλι, είναι η εντελώς προσωπική μου άποψη.
Αν δεν μου αρέσει αυτό που ακούω με κλειστό το volume, συνήθως δεν μου αρέσει κι αυτό που θ'ακούσω με ενίσχυση.
Αυτό συνοψίζεται κυρίως στα εξής...
- Στο πως αρχίζει να ηχεί η κάθε νότα...Η ατάκα μιάς κιθάρας είναι κάτι που δεν χρειάζεται να μπεί στο ρεύμα για να το καταλάβεις και είναι ένα απο τα σήματα κατατεθέν της κάθε κιθάρας.(όχι μόνο κάθε μοντέλου αλλά και κάθε "μονάδας").
Ότι μικρορύθμιση κι αν κάνεις, ότι μαγνήτη και ν'αλλάξεις αυτό το "σήμα κατατεθέν" δεν αλλάζει δραματικά.
Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να μπορέσεις να πείς ότι..."ρύθμισα κάποια πράγματα, άλλαξα και μαγνήτη και ήρθε εκεί που ήθελα".
It's not going to happen.
- Στο πόσο "απλωμένη" είναι η κιθάρα σε όλο το εύρος του συχνοτικού της spectrum.
(Μιλάω βέβαια για αυτές τις συχνότητες που μπορούν να παραχθούν με μιά κιθάρα. Δεν είναι πιάνο η κιθάρα!)
Κανένας δεν θέλει μιά κιθάρα με ψόφια μπάσα ή δίχως υψηλές συχνότητες.
Κι εδώ βλέπω ότι ο unplugged ήχος είναι για μένα ο "οδηγός".
Ψόφια πχ η μι μπάσο ανοιχτή unplugged?
Το ίδιο και στο ρεύμα!
Ακούγεται η κιθάρα "στενή" συχνοτικά unplugged?
Το ίδιο και στο ρεύμα!
Τί, θές και tablet?
'Ολα στη μαμά!...(ωχ σόρρυ, αυτό είναι άλλο) ;D
- Στο πόσο ακουστά, πόσο "πλούσια", είναι τα overtones που παράγει η κάθε νότα της κιθάρας unplugged.
Αν η ατάκα είναι αυτό που χαρακτηρίζει την αρχή της νότας, τα overtones είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το decay της.
Είναι αυτό που λέμε ότι ο ήχος δεν είναι μονοδιάστατος, στεγνός, αλλά έχει ένα τρισδιάστατο quality.
Είναι αυτό που οι Αμερικάνοι ονομάζουν bells and whistles. ;D
Το ίδιο κι εδώ.
Αν η κιθάρα δεν έχει overtones unplugged, ούτε στo ρεύμα θα έχει.
Εύλογα κάποιος θα ρωτήσει...
Έχεις παίξει με "φθηνές" κιθάρες που ο unplugged ήχος τους ήταν κατά τη γνώμη σου πολύ καλός?
Απάντηση: Ναι, αλλά ήταν λίγες.
(Ακόμα θυμάμαι μιά μεξικάνα esquire που τριγυρνούσε στα stands ενός κιθαρομάγαζου.
Κάθε φορά που τύχαινε να την πιάσω στα χέρια μου έλεγα στα παιδιά του μαγαζιού...
"Παιδιά, πείτε μιά τιμή γι'αυτή τη κιθάρα..."
Τίποτα, μούγκα στην αρχή και στο τέλος "δεν είναι για πούλημα αυτή έχει ένα χτύπημα στο ξύλο".
Η αλήθεια τελικά ήταν ότι την είχε καπαρώσει ένας υπάλληλος γιατί την είχε ακούσει πριν απο μένα... ;D)
Η επόμενη εύλογη ερώτηση φυσικά είναι η εξής...
Έχεις παίξει με "ακριβές" κιθάρες που δεν είχαν για σένα ικανοποιητικό unplugged ήχο?
Η απάντηση είναι και πάλι ναι, αλλά ήταν και πάλι λίγες.
Ανάμεσα τους μιά 52 tele reissue, μια 58άρα vos, μια suhr pro, κάποιες lp standard, μια 335...και πάει λέγοντας.
Βέβαια πάντα πρέπει να θυμόμαστε ότι σε όλα αυτά επεισέρχεται και το στοιχείο του προσωπικού γούστου.
Δύο άτομα μπορεί να ακούνε δύο όργανα και να διαφωνούν ως προς το ποιό ακούγεται "καλύτερα".
Επίσης δεν θέλουμε όλοι να παίξουμε την ίδια μουσική, άρα ούτε και να παράξουμε τον ίδιο ήχο.
Αυτά λοιπόν εγώ ακούω, ή έστω νομίζω ότι ακούω.
Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει έστω και έναν η γνώμη μου, εγώ απλά ήθελα να τα βγάλω απο μέσα μου.
Όποιος διαφωνεί, καλώς διαφωνεί, θα παρακαλούσα όμως το συγκεκριμένο πόστ να μην σταθεί αφορμή για trolling.
Επειδή εγώ πριν από λίγα posts έβαλα το threshold στο 10%, θα σχολιάσω για αυτό που γράφεις. Έχεις κόψει κομμάτι κι εσύ.kpeyos είπε:Δεν χρειάζεται να αναλωνεται κανείς σε εικασίες...
Ένα σετ μαγνητών χρειάζεται, μια Epi και μια Gibson Historic για να διαπιστώσει αν και κατα πόσον η διαφορά στον ήχο είναι της τάξης του 10%.
Κι εγώ απάντησα:
Όπως λοιπόν γίνεται σαφές από τα γραφόμενά μου, μιλάμε για διαφορά μαόνι με μαόνι και τριανταφυλλιά με τριανταφυλλιά. Εγώ πιστεύω λοιπόν ότι το σώμα μίας epi εκτός συγκλονιστικού απροόπτου έχει ελάχιστες διαφορές ΗΧΗΤΙΚΑ με το σώμα μίας gibson. Επίσης και το μαονένιο κομοδίνο της γιαγιάς μου αν το κάνω κιθάρα πάλι δύσκολα θα το ξεχωρίσεις σαν ΞΥΛΟ ΗΧΗΤΙΚΑ.Κατά τη γνώμη μου ο ήχος θα είναι ίδιος στο 90%. Δεδομένου ότι έχουν ίδια γέφυρα, τάστα κλπ κλπ. Το υπόλοιπο 10% χάνεται από την χειρότερη δουλειά που θα έχει κάνει ο κινέζος σε όλα. Εγώ προσωπικά όταν πήρα την Gibson, προτίμησα να είναι αμερικάνικη για λόγους κατασκευαστικής αρτιότητας, ποιοτικότερου hardware και ηλεκτρικών και όχι γιατί μια epiphone θα ήταν χάλια ηχητικά.
Αν ήσουν πιο διαλακτικός σε εκείνο το θέμα και έγραφες αυτά που έχω με bold και εκεί δεν θα διαφωνούσε κανένας μαζί σου επεισοδιακά. Επέμενες ότι στα tests που έχεις κάνει ακούς διαφορά. Όχι μόνο την νιώθεις στα χέρια (απολύτως λογικό) αλλά την ακούς. Αυτά περί blind test και μπάντας αν θυμάμαι καλά δεν τα πολυέλεγες. Συγχώρα με αν κάτι λέω λάθος, η πρόθεσή μου δεν είναι να σε θίξω.aris 17561 είπε:Με ποιανει λιγο το παραπονο γιατι ειναι αξιοπεριεργο πως γινεται οταν λεω τα ιδια να φαινομαι ως αδαης κολημενος , ενω σε αλλες περιπτωσεις το ιδιο πραγμα , εχει φανατικους θαυμαστες... Η θα μου πειτε παλι οτι κατι αλλο λετε που εγω δεν λεω το ιδιο ?
Ειμαι κι εγω λοιπον απο αυτους που πιστευουν ( οχι σε κουρδισμενα ξυλα ) , αλλα στο οτι το ξυλο τονιζει το οργανο. Και για εμενα μετραει και η ποσοτητα και η ποιοτητα του ξυλου... Βεβαια... Θεωρω επισης οτι σε επιπεδο μπαντας δεν θα ειναι ευκολα να ξεχωρισει κατι. Ουτε σε blind test... Γενικοτερα ηχητικα θεωρω οτι τα ξυλα δυσκολα θα δωσουν σε καποιον να καταλαβει ιδαιτερη διαφορα...για αυτον που ακουει... Αυτος που παιζει ειναι αλλη ιστορια... Η βασικα διαφορα κατεμε ειναι αυτη που θα νοιωσει ο παιχτης στο χερι... Δηλαδη μια κιθαρα με δυνατο low end θα κανει τον παιχτη ενδεχωνως να παιζει με λιγοτερη δυναμη...Αυτα απο εμενα...
Ετοιμαστειτε για πολεμο.... παντα οι απαντησεις μου δημιουργουν διπλωματικο επισοδειο !!!