Απορίες σχετικά με την Gibson

otto## είπε:
Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται ότι όλα αυτά που λες οφείλονται σε άλλους μαγνήτες και setup;
Και γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για τον OP και αυτή να είναι η αιτία δημιουργίας του μάταιου τούτου thread?

-Τρίπιο Λεπολ καλό?

-Όχι ρε τι είνε το κιθαρόνι ελβετικό τυρή?Μασίφ ναούμ.

 
Εγω έχοντας παιξει με πολλές Gibson les paul,έχω να σου πω οτι όλες μου φαινονταν πολύ διαφορετικες..

Έχω καταλήξει στο οτι δεν παίζουν μεγάλο ρόλο ούτε τα specs ούτε οι μαγνήτες,ούτε η χρονολογία ούτε τίποτα...

Αυτό που παίζει τελικά ρόλο ειναι πως βγήκε τελικά η συνταγή.

Μπορεί τα υλικά να μοιάζουν αλλά κάθε φορά το φαί βγαίνει διαφορετικό.

Οπότε δοκίμασε την κάθε κιθάρα ξεχωριστά και με ανοιχτό μυαλό.Μη σκέφτεσαι αν λέει custom ή standard ή ότι άλλο..  ;)

 
marioG542 είπε:
Και εμένα έτσι μου έλεγαν μέχρι που έπεσε στα χέρια μου η strat του '89! Για εμένα μετά από εκείνη την ημέρα άλλαξαν τα δεδομένα!
ενταξει,ΕΤΥΧΕ και επεσε στα χερια σου η...ΜΙΑ strat αυτης της εποχης που εκατσε καλα... ;D (κατα 99% το γεγονος οτι σε ενθουσιασε ειναι οτι ειχε καλο SET UP),οι περισσοτερες ειναι τραγικες κατασκευαστικα (πολλα κομματια ..κσυλου στο σωμα,ειχα στριπαρει μια τελε και ειχε...7.. με μια φλυδα απο πανω για να κρυβει τις ενωσεις,πολυ βαριες,neck gaps,μετριοι μαγνητες...)

κατασκευαστικα ποτε στην ιστορια της η Fender δεν εβγαζε καλυτερες κιθαρες (σε ολα τα επιπεδα τιμων) απο οτι σημερα,ασε που επιτελους προσεχει και το βαρος αλλα και τους μαγνητες σε ΟΛΑ τα μοντελα...

Εν τέλει εμένα μου φαίνεται πολύ λογικό να θέλει κάποιος που αγοράζει μια Les Paul να ακούγεται όπως οι Les Pauls που έπαιζαν στα British Blues του '60
Συμφωνω και ειχα μια τετοια (LP CUSTOM του 68). Φτιαγμενη απο NOS ξυλα απο τα 50s…με long tenon ,ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ σωμα απο μαονι και ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ μαγνητες...

Το ζητημα ειναι οτι για να τα βρεις αυτα σε LP κατω απο 3 χιλιαρικα ειναι...κομματακι δυσκολο.....

Αλλωστε το weight relief για αυτον τον λογο ακριβως το κανει η Gibson δηλ.γιατι δεν μπορει να προσφερει ΕΛΑΦΡΥ μαόνι σε λογικη τιμη.....  

Οι καλες LP που εχω παιξει ηταν ΟΛΕΣ «ελαφριες» (το πολυ 8,5 pounds)…η 68αρα μου ,η οποια δυστυχως εκλαπει,ηταν 7,5!  

Φυσικα οπως ειπε και ενα παλικαρι το σημαντικο ειναι να παρεις μια κιθαρα που να ταιριαζει σε αυτα που παιζεις...αν ειναι να παιζεις κατα 90% με τσιτα τα φαζια και τα γκαζια καλυτερα να παρεις μια LP Custom απο τα 70s,η καποια αλλη LP  που θα ζυγιζει οσο ενα φορτηγο και θα εχει το resonance μιας...οδοντοβουρτσας. ;D απο το να παρεις ενα ελαφρυ και ζωντανο chambered οργανο...που επειδη δεν θα κομπρεσσαρει τοσο πολυ θα σου φαινεται...ψοφιο... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Συμφωνω και ειχα μια τετοια (LP CUSTOM του 68). Φτιαγμενη απο NOS ξυλα απο τα 50s…με long tenon ,ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ σωμα απο μαονι και ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ μαγνητες...

Το ζητημα ειναι οτι για να τα βρεις αυτα σε LP κατω απο 3 χιλιαρικα ειναι...κομματακι δυσκολο.....
http://www.epiphone.com/News-Features/News/2008/Epiphone-Introduces-The-Slash-Les-Paul-Goldtop.aspx

Εντάξει μπορεί να μην είναι gibson αλλά έχει όλα τα χαρακτηριστικά.  ;D

long tenon,solid body mahgany ,seymour duncan alnico ii pro και ρόπαλο μπράτσο 50s.

Η δικιά μου ζυγίζει 8.2 pounds.

Την είχα πάρει 700 ευρώ.

Το μόνο που την χαλάει είναι αυτό το απαίσιο αποκριάτικο χρυσό που έχει.

Αρκεί να μην υπάρχει κολλημα με τα headstocks..  ;)

 
Superfunk είπε:
ενταξει,ΕΤΥΧΕ και επεσε στα χερια σου η...ΜΙΑ strat αυτης της εποχης που εκατσε καλα... ;D (κατα 99% το γεγονος οτι σε ενθουσιασε ειναι οτι ειχε καλο SET UP),οι περισσοτερες ειναι τραγικες κατασκευαστικα (πολλα κομματια ..κσυλου στο σωμα,ειχα στριπαρει μια τελε και ειχε...7.. με μια φλυδα απο πανω για να κρυβει τις ενωσεις,πολυ βαριες,neck gaps,μετριοι μαγνητες...)
Μπορει να ετυχε! Παντως η συγκεκριμενη λενε οτι ειναι solid alder (ετσι φαινεται απο το neck pocket,δεν την εχω ξεβαψει ακομα), ειναι 3,6 κιλα, για neck gaps ουτε λογος (δεν χωραει ουτε σκονη) και απο την μανα της φοραγε του lace sensor gold! Μπορει το συγκεκριμενο μοντελο να το προσεχαν παραπανω γιατι ελεγαν οτι αρχικα ειχε βγει για τον Jeff Beck! Δεν ξερω!

 
marioG542 είπε:
Μπορει να ετυχε! Παντως η συγκεκριμενη λενε οτι ειναι solid alder (ετσι φαινεται απο το neck pocket,δεν την εχω ξεβαψει ακομα), ειναι 3,6 κιλα, για neck gaps ουτε λογος (δεν χωραει ουτε σκονη) και απο την μανα της φοραγε του lace sensor gold! Μπορει το συγκεκριμενο μοντελο να το προσεχαν παραπανω γιατι ελεγαν οτι αρχικα ειχε βγει για τον Jeff Beck! Δεν ξερω!
Εσυ μαλλον τεκνον μου τσιμπησες Strat Plus που ειναι και ΜΑΜΩ τις κιθαρες... ;)  & οχι am std ,μη μπερδευομεν τας βουρτσας με τας λουτσας... ;D

η αντιστοιχη της ειναι η σημερινη Deluxe...(αν και εγω προτιμω τους Lace Sensors ειδικα τους Gold)

 
Superfunk είπε:
Εσυ μαλλον τεκνον μου τσιμπησες Strat Plus που ειναι και ΜΑΜΩ τις κιθαρες... ;)  & οχι am std ,μη μπερδευομεν τας βουρτσας με τας λουτσας... ;D

η αντιστοιχη της ειναι η σημερινη Deluxe...(αν και εγω προτιμω τους Lace Sensors ειδικα τους Gold)
Ναι! Η plus ειναι! Το εγραψα στο πρωτο ποστ!

 
oselifer είπε:
http://www.epiphone.com/News-Features/News/2008/Epiphone-Introduces-The-Slash-Les-Paul-Goldtop.aspx

Εντάξει μπορεί να μην είναι gibson αλλά έχει όλα τα χαρακτηριστικά.  ;D

long tenon,solid body mahgany ,seymour duncan alnico ii pro και ρόπαλο μπράτσο 50s.

Η δικιά μου ζυγίζει 8.2 pounds.

Την είχα πάρει 700 ευρώ.

Το μόνο που την χαλάει είναι αυτό το απαίσιο αποκριάτικο χρυσό που έχει.

Αρκεί να μην υπάρχει κολλημα με τα headstocks..  ;)
Όχι, δεν έχει όλα τα χαρακτηριστικά. Βασικά εύκολα από τις φωτογραφίες (σε αυτή που δείχνει το long tenon έχοντας βγαλμένο τον μαγνήτη) φαίνεται ότι η κιθάρα δεν έχει solid καπάκι αλλά μπανανόφλουδα. Άρα δεν έχει το κυριότερο χαρακτηριστικό που σίγουρα δεν είναι το long tenon αλλά το σκληρό solid καπάκι.

Εκτός από κάποιες Agile που κοστίζουν γύρω στο 1000αρικο και το διαφημίζουν ότι έχουν solid maple καπάκι ΣΩΣΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΛΙΔΑΣ κανένα φθηνό copy δεν έχει solid maple καπάκι.

 
Superfunk είπε:
Φυσικα οπως ειπε και ενα παλικαρι το σημαντικο ειναι να παρεις μια κιθαρα που να ταιριαζει σε αυτα που παιζεις...αν ειναι να παιζεις κατα 90% με τσιτα τα φαζια και τα γκαζια καλυτερα να παρεις μια LP Custom απο τα 70s,η καποια αλλη LP  που θα ζυγιζει οσο ενα φορτηγο και θα εχει το resonance μιας...οδοντοβουρτσας. ;D απο το να παρεις ενα ελαφρυ και ζωντανο chambered οργανο...που επειδη δεν θα κομπρεσσαρει τοσο πολυ θα σου φαινεται...ψοφιο...  
Δεν καταλαβαίνω γιατί το compression σε μια κιθάρα είναι κακό και δεν τις επιτρέπει να παίξει καλά καθαρά και απορώ γιατί...

- οι καλές ακουστικές είναι κομπρεσσαρισμένες σε όλο το μήκος της ταστιέρας τους

- οι περισσότεροι κιθαρίστες που παίζουν με Fender χρησιμοποιούν κομπρέσσορες για να εξισορροπήσουν τις διαφορές εντάσεων μεταξύ των χορδών και των διαφορετικών σημείων της ταστιέρας.

- στο Nashville οι κιθαρίστες χρησιμοποιούν τις περισσότερες high end κομπρεσσαρισμένες Tele και Strat.

Ίσα ίσα που πιστεύω ότι αν παίζεις με τίγκα γκάζια και φάζια που είναι εξ' αρχής κομπρεσσαρισμένα μπορεί και να μη σου λέει κάτι το φυσικό κομπρέσσάρισμα μιας κιθάρας, αλλά όσο πηγαίνεις σε πιο καθαρούς ήχους τόσο μεγαλύτερο ρόλο αυτό παίζει.

Απλά οι πολύ βαριές LP της Norlin είχαν παααρα πολλά πρίμα και τόσο κακή κατασκευή που μόνο με τόνους γκάζι καλυπτόταν. Αυτό και το pick response στο οποίο ξεκάθαρα υπερέχουν οι vintage style μονοί των Fenderoειδών έναντι των humbuckers μάλλον μπερδεύουν την υπόθεση...  

 
kpeyos είπε:
Όχι, δεν έχει όλα τα χαρακτηριστικά. Βασικά εύκολα από τις φωτογραφίες (σε αυτή που δείχνει το long tenon έχοντας βγαλμένο τον μαγνήτη) φαίνεται ότι η κιθάρα δεν έχει solid καπάκι αλλά μπανανόφλουδα. Άρα δεν έχει το κυριότερο χαρακτηριστικό που σίγουρα δεν είναι το long tenon αλλά το σκληρό solid καπάκι.
Πως το βλέπεις; Για βάλε καμιά φωτογραφία απο solid να καταλάβω τη διαφορά.

Αυτή είναι απο τη δικια μου που έβγαλα..

DSCN2027.jpg

 
Μαλλον αλλο πραγμα εννοεις εσυ οταν λες compression και αλλο εγω,ασε που υπαρχει..compression & compression... ;D...αλλο να χρησιμοποιεις ενα  ελαφρυ comp.οπως κανουν στα ΣΟΛΑ τους οι καντραδες ή να το χρησιμοποιεις σαν ελαφρυ boost οπως κανουν οσοι Φεντεραδες παιζουν με μεγαλους ενισχυτες (στους μικρους δεν "χρειαζεται" και τοσο μια και κομπρεσσαρουν απο μονοι τους) και αλλο να εχεις μια "σιδερωμενη" κιθαρα χωρις δυναμικες και resonance οπως ειναι πολλες κακες LP (που συνηθως ειναι και πολυ βαριες και φυσικα και πριμες).

Οι καλες ακουστικες δεν ειναι "κομπρεσσαρισμενες" (δοξα τω θεω εχω την τυχη να εχω μια τετοια) ειναι ΙΣΟPΡΟΠΗΜΕΝΕΣ και δεν εχουν dead spots.Ισα ισα ενα δειγμα καλης ακουστικης κιθαρας  ειναι οτι ΔΕΝ κομπρεσσαρει (οσο τη βαρας δηλ.τοσο "δινει").

ΕΙΔΙΚΑ στα βρωμικα ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το compression (& μαλιστα το ΒΑΡΥ) δεκα χιλιαδες ....παραγωγοι χεβυ μεταλ θα στο επιβεβαιωσουν αλλωστε ... ;D σχεδον ολη η "δουλεια" στα γκαζια αυτα με κομπρεσσορες γινεται...

Αλλωστε δεν ειναι και τυχαιο οτι πολλοι μεταλλοι οταν παιζουν με LP επιλεγουν συνηθως τις Custom & μαλιστα τις 70s,ειχα μια του 75 σκετο...τσιμεντο....δεν πιστευα τη ΧΑΡΑ του παλικαριου που του την πουλησα...οταν την ακουσε...εγω απαλλαχτηκα απο τη ..χειροτερη κιθαρα μου και αυτος βρηκε το...holly grail του metal.. ;D

 
Oι Les Paul Traditional είχαν το κλασσικό weight relief, που μοιάζει με ελβετικό τυρί  (1η φώτο). Απ'ότι ξέρω από φέτος και μετά (2013 Τraditional) το σώμα είναι τελείως solid.

Οι Standard 2008 μέχρι και το 2012 ήταν chambered. To μεγαλύτερο μέρος του σώματος λείπει σχεδόν. Ας πούμε ότι μοιάζει με semi hollow όργανο. (φωτο 2).

Έχω μια τέτοια Les Paul, μου αρέσει πάρα πολύ ο χαρακτήρας της απλά υπήρξαν αντιδράσεις από τους πιουρίστες, οπότε πλέον οι standard έχουν το λεγόμενο modern weight relief (φώτο 3). Αντί για τις τρύπες αλά ελβετικό τυρί, έχουμε ελλειπτικά τμήματα που έχουν αφαιρεθεί..

Βέβαια, η καινούργια Standard, η οποία δεν λέω ότι είναι κακό όργανο, είναι σίγουρα η Les Paul που δεν θα έπρεπε να λέγεται Standard..

10-14 compound radious? burstbuckers που splitάρουν? για να δώ τους πιουρίστες... ;) ;)

Εν τω μεταξύ, με λύπη άκουσα ότι η καινούργια Traditional δεν είναι πλέον Plek'ed !!!!! Ισχύει? Κρίμα, γιατί η δουλειά που έχω δει στην δική μου Les Paul που είναι Plek'ed είναι απίστευτη!!!!

Traditional-Weight-Relief-LP.jpg

Chambered-Weight-Relief-LP.jpg

New-Modern-Weight-LP.jpg

 
oselifer είπε:
Πως το βλέπεις; Για βάλε καμιά φωτογραφία απο solid να καταλάβω τη διαφορά.

Αυτή είναι απο τη δικια μου που έβγαλα..
Σίγουρα μπορείς να βρεις κι εσύ googlάροντας. Εγω βάζω δύο που βρήκα στα γρήγορα. Η βασική διαφορά που θα δεις στη δική σου κιθάρα (η φωτο σου είναι λίγο θολή δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα) είναι ότι έχει μια λεπτή φλίδα και από κάτω είτε ένα κομμάτι μαόνι, είτε ένα κομμάτι alder και μετά μαόνι. Έχω δει και tops με τρείς φλίδες και μετά μαόνι...εξαρτάται από το μοντέλο.

Αυτές από κάποια retopping projects του mylespaul. Θα προτιμούσα να έχω βρεί φώτο από historics αλλά και εδώ φαίνεται νομίζω...

les_paul_maple_cap_2.jpg

maple_cap_thickness.jpg

 
Έχω ακούσει ότι μπορεί να βρεις studio που να τυχει να φυσάνε όντως.

Από την άλλη το βάρος έιναι ένα θέμα.

Προσωπικά δεν θα με πείραζε μία hollowed standard τόσο, γιατί θα ήταν ελαφριά και ο 'ανοικτός΄ήχος μπορεί να κομπρεσαριστεί το αντίθετο δύσκολα.

Από την άλλη παίζουν ρόλο μαγνητες σεταπ βαρος κλπ κλπ. Ενας φιλος πηρε μια r9 αφου δοκιμασε καμια 10αρια.Eίχαν λέει αρκετες διαφορές.(ηταν NYC).

Σκέφτομαι να κάνω μια goldtop με ένα πολύ ωραίο σφενδάμι απλό που βρήκα παλιο που ρινγκαρει τρελα αλλα θέλω να βαλω κατι ελαφρυ για πίσω μέρος σώματος. Βρήκα αρκετα ελφρυ Korina (ή Limba). Τι λέτε? (sorry για το off topic). Πιστεύω θα είμαι στο ballpark του παλιού ήχου...

On topic ο Slash είχε πει κάποτε ότι την προτιμα ψιλοβαριά τη Les Paul...

Aυτή που έχω (παλιότερη ιδιοκαστασκευη) ζυγίζει 4700 γρ !!  Είναι ηχάκλα αλλά σε live το σκέφτεσαι να την κουβαλήσεις... Αφου σκεφτομαι να την κανω hollow...

 
Ανάμεσα σε κάποιες Studio από τα μέσα του '90 (αυτές ιδίως με τα περίεργα χρώματα) έπαιζε να βρείς και καμιά καλή. Και τα τονισμένα μπασοπρίμα των 490R & 496T θεωρώ ότι τους πήγαιναν. Πάντως ακόμη και τότε ήθελε γνώση του μοντέλου πολλές δοκιμές και τύχη. Και φυσικά η Studio και η Std είναι δύο διαφορετικές κιθάρες. Πιο δίκαιο είναι να συγκρίνει κανείς τις Studio με μια SG.  

Κι εγώ που διάλεξα με τον τρόπο που διάλεξε ο φίλος σου, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι κυρίως στις Std η ποιότητα ήταν όπου 'να ναι. Παίζει βέβαια σε μικρότερα μαγαζάκια να πετύχαινες καμιά καλή (εγώ πέτυχα και μια φοβερή στη Sunset). Στις Historic το consistency όμως ήταν πολύ πιο ικανοποιητικό.

Δεν έχω παίξει ακόμη κιθάρα από Limba. Η Gibson και η PRS ισχυρίζονται κάτι για "αέρινα μεσαία" και σίγουρα δείχνει πολύ όμορφη, δεν έχει όμως τον ίδιο αντίκτυπο στο Gibson κοινό.

Τα 4,7kg δεν ειναι μεγάλο βάρος για Les Paul. Το ιδανικό βάρος για μια LP είναι 4,5kg +/- 500 γραμμάρια. Στις R0 με το λεπτότερο μπράτσο και τα 4,0 kg είναι OK.

Από την άλλη οι πολύ βαριές Les Paul πάνω από 5,0 kg (όπως οι '68ri που συνήθως είναι γύρω στα 5,5kg) δεν μου αρέσουν. Όχι φυσικά γιατί έχουν περισσότερο compression, αλλά λόγω διαφοράς στην αττάκα και χροιάς. Οι ελαφρύτερες έχουν λίγο περισσότερο "αέρα" και "σκάσιμο" στην αττάκα και λιγότερα πρίμα.  

 
Διαβαζοντας ολα αυτα, πιστευω οτι θα πρεπει κανεις  ανεξαρτητως αν η lespaul is chambered or swiss cheese etc, να δωσουμε και λιγη προσοχη και στα ξυλα που χρησιμοποιηθηκσν.

Παραδειγμα πιστευω οτι το rosewoοd που βαζουν στις ταστιερες δεν ειναι ιδιας ποιοτητας σε ολη τη σειρα. εχω 2 lespaul stnd '96 και οι δυο, και ομως πιστευω οτι τα ξυλα στην μεν κανουν την διαφορα μιας και ακουγεται (σε μενα και σε οσους τις εχουν ακουσει) πολυ καλυτερη (εχουν και οι δυο τους ιδιους μαγνητες και ποτς) απο την αλλη.

ειναι εμφανες οτι το rosewoοd το maple top kai to mahogany ειναι αλλης "ρατσας ".

οποτε ειτε ειναι chambered η swiss cheese η μασιφ θα παιξουν και σημαντικο ρολο ποσο μαπα ειναι τα ξυλα που εχουν χρησιμοποιησει για την κατασκευη της.

thats why they say the "good old days" μιας και υπηρχε πιστευω και αφθανια καλυτερων ποιοτικα ξυλων απο σημερα οπως ισχυει και αλλα υλικα.

 
dolphi_f είπε:
Διαβαζοντας ολα αυτα, πιστευω οτι θα πρεπει κανεις  ανεξαρτητως αν η lespaul is chambered or swiss cheese etc, να δωσουμε και λιγη προσοχη και στα ξυλα που χρησιμοποιηθηκσν.

Παραδειγμα πιστευω οτι το rosewoοd που βαζουν στις ταστιερες δεν ειναι ιδιας ποιοτητας σε ολη τη σειρα. εχω 2 lespaul stnd '96 και οι δυο, και ομως πιστευω οτι τα ξυλα στην μεν κανουν την διαφορα μιας και ακουγεται (σε μενα και σε οσους τις εχουν ακουσει) πολυ καλυτερη (εχουν και οι δυο τους ιδιους μαγνητες και ποτς) απο την αλλη.

ειναι εμφανες οτι το rosewoοd το maple top kai to mahogany ειναι αλλης "ρατσας ".

οποτε ειτε ειναι chambered η swiss cheese η μασιφ θα παιξουν και σημαντικο ρολο ποσο μαπα ειναι τα ξυλα που εχουν χρησιμοποιησει για την κατασκευη της.

thats why they say the "good old days" μιας και υπηρχε πιστευω και αφθανια καλυτερων ποιοτικα ξυλων απο σημερα οπως ισχυει και αλλα υλικα.
Εντάξει δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε λεπτομέρειες για το pedigree των ξύλων, γιατί κάπως έτσι θα μας πάρουν στο ψιλό οι "ξυλομάχοι" και θα γίνει χαμός σε ένα topic που έτσι κι αλλιώς έχει λιώσει στην ανάλυση στα απανταχού guitar fora.

Μια γενικότερη προσέγγιση του στύλ βαρύτερο ξύλο = σκληρότερο ξύλο = λιγότερος συντονισμός = λιγότερο resonance = περισσότερη χορδίλα στη χροιά = περισσότερα πρίμα και το αντίθετο μου φαίνεται αρκετά δόκιμη ανάλυση αλλά μέχρι εκεί...

 
Δηλαδη να ακυρωσω το ταξιδι που οργανωσα στον ΑΜΑΖΟΝΙΟ για συλλογη αυθεντικου brazilian rosewood? ;D

τι μας λες ρε φιλως και εγω που νομιζα οτι με ..καλυτερο rosewood στην ταστιερα θα επαιρνα τα 0,12 db που μου λειπουν στους 6247 κυκλους...

τι μαθαινει κανεις.... ;D

 
Δηλαδη να ακυρωσω το ταξιδι που οργανωσα στον ΑΜΑΖΟΝΙΟ για συλλογη αυθεντικου brazilian rosewood? ;D

τι μας λες ρε φιλως και εγω που νομιζα οτι με ..καλυτερο rosewood στην ταστιερα θα επαιρνα τα 0,12 db που μου λειπουν στους 6247 κυκλους...

τι μαθαινει κανεις....

δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει αυτο το ειρωνικο υφος?

δηλ. αμφισβητει κανεις οτι οταν ενα σωμα για strato alder 2 piece , το βρισκεις βαμμενο με $370 αλλα μπορεις να βρεις και με $180 (2 piece painted) δεν θα υπαρχει διαφορα και στον ηχο της κιθαρας ??

μια μεξικανα εχει τα ιδια ξυλα με μια αμερικανικη ?

καταλαβαινω οτι καποιοι ξερουν κατι παραπανω αλλα μπορουν να αφησουν στην ακρη τις σποντες.

 
δηλ. αμφισβητει κανεις οτι οταν ενα σωμα για strato alder 2 piece , το βρισκεις βαμμενο με $370 αλλα μπορεις να βρεις και με $180 (2 piece painted) δεν θα υπαρχει διαφορα και στον ηχο της κιθαρας ??
Ναι ΕΓΩ τα αμφισβητω. :)  σιγα μην εχει διαφορα ο ηχος της ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ κιθαρας επειδη εχει πιο ακριβο σωμα....αν εχουν το ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ τον ιδιο "ηχο" θα εχουν (οσο ηχο δηλ. δινει ενα σωμα σε μια ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ κιθαρα που ΙΜΗΟ δεν ειναι ουτε το 10% μια και υπαρχουν και ΠΟΛΥ πιο σημαντικοι παραγοντες απο τα ξυλα στις ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ κιθαρες)

Την πλακα την κανω γιατι εδω και 10 χρονια για τα ΚΣυλα ;D..μαλλωνουμε εδω μεσα...εισαι νεος στο φορουμ και ισως δεν ηξερες το inside joke.  

Φυσικα οπως και στα υπολοιπα 2345 threads για τα ξυλα της ηλεκτρικης κιθαρας ΔΕΝ εχουμε καταληξει στο ποιος εχει δικιο (οι....κσυλαδες ή οι αντιπαλοι τους...) και για αυτο και ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ οτι ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ (προφανως εσυ ανηκεις στους...κσυλαδες και ΚΑΛΑ κανεις αν ΟΝΤΩΣ το πιστευεις και το εχεις ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ με τα ΔΙΚΑ σου αυτια)

αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ ομως ΔΕΝ χρειαζομαστε ειναι ΑΚΟΜΑ ενα thread για την σημασια ή μη των ξυλων στην ηλ.κιθαρα....

Χρησιμοποιησε τη μηχανη αναζητησης για να διαβασεις τις παλαιοτερες..ΜΑΧΕΣ που εχουν δοθει για το θεμα εχουν.....ιδιαιτερο ψυχαγωγικο και ψυχολογικο ενδιαφερον... ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top