- Μηνύματα
- 47,842
- Πόντοι
- 2,368
κι αν ειχατε τον Stewart Coppeland στα drums ή τον Pastorius στο μπασο???? ;D,φυσικά ,μπάσσο,κιθάρα,ντραμς ήμασταν ,τι θα επικρατούσε ?
κι αν ειχατε τον Stewart Coppeland στα drums ή τον Pastorius στο μπασο???? ;D,φυσικά ,μπάσσο,κιθάρα,ντραμς ήμασταν ,τι θα επικρατούσε ?
Δεν είχα πρόθεση να είμαι σκωπτικός απέναντι στο γούστο αλλά απέναντι στη νοοτροπία "τα ξέρουμε όλα". Δεν μπορεί π.χ. να λέμε ότι η ταινία έχει κακή εικόνα (αυτό είναι αντικειμενικό σχόλιο και όχι απλή άποψη). Σε μία εποχή που μπορεί και ο τελευταίος σκηνοθέτης να έχει λουστράτη εικόνα με μικρό κόστος, γιατί το επιτρέπουν πλέον τα μέσα, προφανώς επέλεξε αυτή τη μη αψεγάδιαστη εικόνα (όπως εμείς π.χ. παίρνουμε lo-fi πεταλάκια για τις κιθάρες μας). Δεν μπορεί να λέμε ότι οι ηθοποιοί δεν ξέρουν να παίζουν, αντί του "δεν μου αρέσει η ερμηνεία τους". Γιατί τους έχουμε δει και αλλού, και είναι όλοι πολύ καλοί. Άρα δεν μας αρέσει η συγκεκριμένη ερμηνεία, όχι δεν είναι καλός ηθοποιός. Και όλοι εδώ πιστεύω καταλαβαίνουμε από τη μουσική, που την κατέχουμε λιγότερο ή περισσότερο, ότι και στο σινεμά πέρα του υποκειμενικού, οι κριτικοί και οι επιτροπές έχουν σαφή αντίληψη του τεχνικού κομματιού που είναι σαφώς πιο αντικειμενικό. Παίζει ο Μάλμστιν γρήγορα; Αντικειμενικά ναι. Είναι βιρτουόζος ο Πατ Μέθενι; Αντικειμενικά ναι, μας αρέσει δεν μας αρέσει η τζαζ. Δεν μπορεί λοιπόν να τρελάθηκαν όλοι και να πήγαν στα Όσκαρ και στο Χρυσό Φοίνικα μια ταινία χωρίς σενάριο, με κακή σκηνοθεσία, με κακή φωτογραφία, με κακούς ηθοποιούς. Αιτιάσεις που διαβάζουμε στο νήμα και είναι παράλογες, αφού στην πραγματικότητα θέλουν να πουν δεν μου αρέσει, αλλά δυσκολεύονται να μείνουν μόνο σε αυτό, αφού όντως το όριο είναι πολύ λεπτό και περνιέται εύκολα...Όπως εσύ σκωπτικά αντιμετώπισες το κοινό που δεν ευαρεστήθηκε με την ταινία, έτσι και εγώ.
Όχι σε καμία περίπτωση, λέω να μη το ισοπεδώνουμε χωρίς επιχειρήματα, βασισμένοι στη λογική "ε αφού είναι δικός μας δεν θα αξίζει." Και να μην αναπαράγουμε μια νοοτροπία που ισχύει σε όλους τους καλλιτεχνικούς χώρους στην Ελλάδα όπου δεν λέμε ποτέ καλή κουβέντα για κανέναν. Σε αυτή τη χώρα το "ναι μεν αλλά" το λέμε μόνο εκεί που δεν πρέπει. Το να πούμε "Ναι μεν δεν μου αρέσει, αλλά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να είναι όντως καλός, δεν μας περνάει εύκολα από το μυαλό.Αλλά αν εννοείς πως πρέπει να το υποστηρίξω ή να το υπερασπιστώ, επειδή είναι εγχώριο, απλά δεν μπορώ.
Ο Δασκαλόπουλος είχε (και πιθανότατα ακομη έχει) τρελό κόμπλεξ με βρετανική σκηνή, αν κάτι ήταν από βρετανία και ανεξάρτητο, το προωθούσεsamy paraga είπε:. Έτσι πχ στη πορεί εμπιστευόμουν τη γνώμη του Δασκαλόπουλου περισσότερο από του Ζήλου , αλλά και πάλι ο ουσιαστικός κριτής ήταν τα δικά μου αυτιά κι ας έλεγε ο κάθε κριτικός ότι πίστευε .
my name is Keith . Richards Keith ;D και είμαι τρελό ποζέρι ;DSuperfunk είπε:κι αν ειχατε τον Stewart Coppeland στα drums ή τον Pastorius στο μπασο???? ;D
Εντάξει ,δε θα τσακωθούμε τώρα για το ποιός κριτικός ήταν καλύτερος ;D. Σε τελική ανάλυση ,πλέον δεν ασχολούμε με κριτικές ,έχω διαμορφώση κάποιο προσωπικό γούστο και το ακολουθώ. Ύστερα μη ξεχνάς ,ότι παλιότερα η ενημέρωση σε καινούρια πράγματα ήταν πιο δύσκολη και αναγκαστικά ακούγαμε διάφορους . Σήμερα μια βόλτα στο σωλήνα, στα παγκόσμια ραδιόφωνα ,στα σπέις και τα έχεις όλα στο πιάτο ,χωρίς το φίλτρο του κάθε Δασκαλοζήλουgdevelek είπε:Ο Δασκαλόπουλος είχε (και πιθανότατα ακομη έχει) τρελό κόμπλεξ με βρετανική σκηνή, αν κάτι ήταν από βρετανία και ανεξάρτητο, το προωθούσε
καμάρωνε που πήγαινε κάθε τόσο σε συναυλίες στη βρετανία, και δήθεν ενημερωτικά έλεγε στο ράδιο κάθε τόσο τι συναυλίες θα γίνονταν στους επόμενους μήνες στη βρετανία, για να σπάσει τα νεύρα όσων δεν είχαν τις δικές του άκρες και φυσικά δεν μπορούσαν να πάνε
επίσης όταν έφυγε από το τρίτο απέκτησε τη σιχαμερή συνήθεια να μιλάει αδιάκοπα πάνω στα τραγούδια
ο Ζήλος ήταν ανοικτός στους πάντες και τα πάντα, από οπουδήποτε, έβαζε απίθανης ποιότητας μουσική, σε κάθε του εκπομπή
Μμμμμ.. πολύ ευχάριστο αυτόvagelism είπε:...γιατι ξερω οτι η γνωμη του ειναι 100% δικη του...και δεν χειραγωγητε απο αφεντικα...ταξιδακια....φραγκα κατω απο το τραπεζι κλπ..κλπ..
όχι, απλά του τα φύλαγα του Δ εδώ και πολλάααα χρόνια και τώρα ξαλάφρωσα... ;Dsamy paraga είπε:Εντάξει ,δε θα τσακωθούμε τώρα για το ποιός κριτικός ήταν καλύτερος ;D.
Εγώ νομίζω ότι δεν είναι όλα υποκειμενικά. Το γούστο στην τέχνη όμως είναι. Και δεν πρόκειται για θρίαμβο της ελευθερίας, ούτε καν για θρίαμβο. Είναι έτσι γιατί δεν έχει καμία λογική να είναι αλλιώς.Πολλοί νομίζουν ότι η διατύπωση ότι "όλα είναι υποκειμενικά", είναι ένας θρίαμβος της ελευθερίας. Στη πραγματικότητα, είναι ένας θρίαμβος της άγνοιας.
Κοίτα, ούτως ή άλλως η "λογική" και η "τέχνη" είναι άσχετα ζητήματα. "Λογική" αναζητούμε στην επιστήμη, όχι στη τέχνη.Jazzjoker είπε:Εγώ νομίζω ότι δεν είναι όλα υποκειμενικά. Το γούστο στην τέχνη όμως είναι. Και δεν πρόκειται για θρίαμβο της ελευθερίας, ούτε καν για θρίαμβο. Είναι έτσι γιατί δεν έχει καμία λογική να είναι αλλιώς.
Αυτό ποιος το λέει; Τελείως αυθαίρετο το συμπέρασμά σου.Κοίτα, ούτως ή άλλως η "λογική" και η "τέχνη" είναι άσχετα ζητήματα. "Λογική" αναζητούμε στην επιστήμη, όχι στη τέχνη.
+ 1000trolley είπε:ΑΛΛΑ αιτίας της ιδιοσυγκρασίας μου, των εμπειριών μου, των βιωμάτων μου και των πολιτικών μου πεποιθήσεων, ΠΡΟΤΙΜΩ τους Stones.
Το ίδιο ισχύει για τον κινηματογράφο: αν δεν έχεις έρθει σε επαφή και δεν έχεις ασχοληθεί να κατανοήσεις τις ταινίες του Μπέργκμαν, τότε χάνεις ΠΟΛΛΑ από το να απολαύσεις τις ταινίες του Γούντυ Άλλεν (ο οποίος δεν θα υπήρχε δίχως τον Μπέργκμαν).
Δεν υπάρχει τίποτε το αυθαίρετο στο συμπέρασμά μου. Η αναζήτηση ποιοτήτων του "αιώνα της λογικής" στο χώρο της τέχνης, είναι άλλη μία σοβαρή παρεξήγηση με την οποία δε θα καταπιαστώ τώρα δα.Jazzjoker είπε:Αυτό ποιος το λέει; Τελείως αυθαίρετο το συμπέρασμά σου.
Το παράδειγμα με τα φρούτα και τα μπιφτέκια δεν το δέχομαι ως παραλληλισμό. Η αντικατάσταση των φρούτων με τα μπιφτέκια ( ;D) είναι πιθανό να βλάψει την υγεία σου σοβαρά. Το να απορρίψεις τον Φασμπίντερ γιατί γουστάρεις καλύτερα Τσακ Νόρρις, μπορεί και να έχει ευεργετικά αποτελέσματα.
Αποκλειστικάtrolley είπε:Κοίτα, ούτως ή άλλως η "λογική" και η "τέχνη" είναι άσχετα ζητήματα. "Λογική" αναζητούμε στην επιστήμη, όχι στη τέχνη.
trolley είπε:Κοίτα, ούτως ή άλλως η "λογική" και η "τέχνη" είναι άσχετα ζητήματα. "Λογική" αναζητούμε στην επιστήμη, όχι στη τέχνη.
Τα αγάλματα, η μουσική, η ποίηση, ο χορός και ο κινηματογράφος έχουν και άλλες χρήσεις από το να υπηρετούν και να προάγουν την ιδέα της τέχνης.manosx είπε:Κάνεις μεγάλο λάθος. Χωρίς τη λογική, τα αρχιτεκτονικά έργα θα κατέρρεαν, οι πίνακες θα ξεφλούδιζαν, τα αγάλματα θα έσπαγαν, η μουσική θα ήταν χωρίς αρμονία, η ποίηση θα ήταν ακατανόητη, οι χορευτές θα έμεναν ανάπηροι και ο κινηματογράφος απλά δεν θα υπήρχε.
αυτό είναι τεχνική και όχι λογική ,η οποία εμπεριέχετε σε αυτή ,όμως περικλείει και άλλα πράματα, όταν μιλάμε για τέχνηmanosx είπε:Κάνεις μεγάλο λάθος. Χωρίς τη λογική, τα αρχιτεκτονικά έργα θα κατέρρεαν, οι πίνακες θα ξεφλούδιζαν, τα αγάλματα θα έσπαγαν, η μουσική θα ήταν χωρίς αρμονία, η ποίηση θα ήταν ακατανόητη, οι χορευτές θα έμεναν ανάπηροι και ο κινηματογράφος απλά δεν θα υπήρχε.