...teleG.A.S.ter!

fenderiarhs είπε:
δεν προκυπτει απο καπου αυτο.
πράγματι, θεωρητικά και αόριστα δεν προκύπτει 

δεν είναι μουσικός κάποιος όμως που ισχυρίζεται πως ακούει την συχνοτικη διαφορά των maple η δεν παραδέχεται κιθάρα αν δεν γράφει fender η αν δεν κοστίζει πάνω απο 1500 ευρω ενώ στην ουσία δεν μπορεί να παίξει σωστά ούτε το riff του smoke on the water(που λέει ο λόγος)

η μήπως αυτό το σενάριο δεν το βλέπεις συχνά μπροστά σου να διαδραματίζεται?

 
whiteNoise είπε:
δεν προκυπτει απο καπου αυτο.
πράγματι, θεωρητικά και αόριστα δεν προκύπτει 

δεν είναι μουσικός κάποιος όμως που ισχυρίζεται πως ακούει την συχνοτικη διαφορά των maple η δεν παραδέχεται κιθάρα αν δεν γράφει fender η αν δεν κοστίζει πάνω απο 1500 ευρω ενώ στην ουσία δεν μπορεί να παίξει σωστά ούτε το riff του smoke on the water(που λέει ο λόγος)

η μήπως αυτό το σενάριο δεν το βλέπεις συχνά μπροστά σου να διαδραματίζεται?
Βλέπουμε όμως και το ανάποδο: Σημαντικοί κιθαρίστες να έχουν εντυπωσιακές συλλογές.  :)

 
harilatron είπε:
Βλέπουμε όμως και το ανάποδο: Σημαντικοί κιθαρίστες να έχουν εντυπωσιακές συλλογές.  :)
πολυ φυσιολογικο να εχει εξαιρετικες και πανακριβες κιθαρες ενας σημαντικος κιθαριστας.(και ιδιαιτερα οταν ειναι πλουσιος)

μονο η συλλογη του malmsteen απο rolex κοστιζει οσο το σπιτι μου και τα 2 μου αυτοκινητα(για να μην πω και το εμπορευμα του μαγαζιου μου ;D ;D)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εννοώ ότι θα μπορούσε να αδιαφορέι. Να έχει μία και καλή. Ή μία από κάθε "ράτσα".

Μην την ψάχνετε: Είναι δύο παράλληλα πράγματα. Το πάθος για τη μουσική και οτο πάθος για τα ίδια τα όργανα (σαν αντικείμενα). Σαφώς αλληλοεπικαλύπτονται σε κάποιο βαθμό (καθώς προσεγγίζουν στο κοινό τους σημείο: στην ερμηνεία) αλλά κατά βάση είναι διαφορετικά. 

Για ένα είναι τελείως ξεκάθαρο. Για άλλο λόγο ενθουσιάζομαι όταν ακούω μια ωραία κιθαριστική ιδέα σε ένα τραγούδι και για άλλο λόγο όταν κρατάω τη strat που μόλις συναρμολόγησα / αγόρασα κλπ. 

 
συμφωνώ μαζί σου.

σε γενικές γραμμές θεωρώ λογικότατο κάποιος που έχει υπερβολικές ικανότητες με την ακοή του ;D ;D και τρομερές απαιτήσεις στην αίσθηση που του δίνει ένα μπράτσο, θα έπρεπε να είχε τις ανάλογες απαιτήσεις και απτά δάχτυλα του, κοινώς αν αγαπάει τόσο πολύ την κιθάρα θα έπαιζε και ανάλογα.

αυτά τα λέω για να τα ακούσω πρώτος από όλους εγώ, μην με παρεξηγείτε.

 
whiteNoise είπε:
.....

αυτά τα λέω για να τα ακούσω πρώτος από όλους εγώ, μην με παρεξηγείτε.
Καλά.... κι εγώ που έλεγα για τους μεγάλους κιθαρίστες με τις εντυπωσιακές συλλογές.... δεν έλεγα για μένα  ;D

 
harilatron είπε:
.....

αυτά τα λέω για να τα ακούσω πρώτος από όλους εγώ, μην με παρεξηγείτε.
Καλά.... κι εγώ που έλεγα για τους μεγάλους κιθαρίστες με τις εντυπωσιακές συλλογές.... δεν έλεγα για μένα  ;D
και δεν χαίρεσαι?

αντίσκηνο θα είχα στήσει στο σαλόνι σου ;D ;D

 
Ωπ! Έλειψα λίγη ώρα και έχασα το χαμό που έγινε. Από τα διάφορα που μόλις διάβασα, απομονώνω την ατάκα

Από εκεί και πέρα, χοντρικά και ενδεχομένως λίγο μηδενιστικά, το Lada κάνει την ίδια δουλειά με το Audi και η Squier την ίδια δουλειά με την Huber.
γιατί μου θυμίζει έναν παλιό γνωστό μου που έλεγε "Κοίτα το μ@λ@κ@! Έδωσε 40000 ευρώ και πήρε Audi. Αν τα είχα εγώ θα έπαιρνα 5 Lada, σε διαφορετικά χρώματα! Αφού έτσι κι αλλιώς στην Αθήνα οδηγώ, οπότε δεν χρειάζεται να τρέξω." Ακόμα γελάω με αυτή τη δήλωση.

Ξαναγυρίζουμε στα χιλιοειπωμένα. Η ψυχρή λογική λέει ότι μία καρασεταρισμένη (απ τον Αι-Σεταπ που λέει και ο fenderiarhs) και καραμονταρισμένη φτηνή κιθάρα μπορεί να παίζει εφάμιλλα με μία ακριβότερη. Όμως όταν η ακριβότερη έχει αυτό το κάτι - το οποίο μπορεί να είναι εντελώς ασήμαντο και όχι ζήτημα ουσίας - μπορεί να σε εμπνέει να παίζεις ΠΟΛΥ περισσότερες ώρες και συνεπώς να βελτιώνεσαι μουσικά. Και αυτό από μόνο του αξίζει τα έξτρα χρήματα.

Είπαμε, ότι τον φτιάχνει τον καθένα. Άλλος γουστάρει βιντατζιές, άλλος γουστάρει ακριβά όργανα, άλλος τη βρίσκει μόνο με Johnson και Cort και άλλος έχει ανάγει όλα τα λάθη του Leo σε απαραίτητα συστατικά μίας κιθάρας. Περί ορέξεως...

 
spy είπε:
Ξαναγυρίζουμε στα χιλιοειπωμένα. Η ψυχρή λογική λέει ότι μία καρασεταρισμένη (απ τον Αι-Σεταπ που λέει και ο fenderiarhs) και καραμονταρισμένη φτηνή κιθάρα μπορεί να παίζει εφάμιλλα με μία ακριβότερη. Όμως όταν η ακριβότερη έχει αυτό το κάτι - το οποίο μπορεί να είναι εντελώς ασήμαντο και όχι ζήτημα ουσίας - μπορεί να σε εμπνέει να παίζεις ΠΟΛΥ περισσότερες ώρες και συνεπώς να βελτιώνεσαι μουσικά. Και αυτό από μόνο του αξίζει τα έξτρα χρήματα.
αυτό το κάτι(που λέει και η καιτουλα) εγώ το προσδιορίζω στο τέλειο fretwork,στους κορυφαίους μαγνήτες,στην ασφάλεια που σου προσφέρουν ενα σετ locking tuners και στο radius που βολεύει τον καθένα.

ίσως είναι θέμα ζωδίου ;D αλλά εμένα μου αρέσει να θαυμάζω και να εκτιμώ χειροπιαστά πράγματα

 
whiteNoise είπε:
...στο τέλειο fretwork,στους κορυφαίους μαγνήτες,στην ασφάλεια που σου προσφέρουν ενα σετ locking tuners και στο radius που βολεύει τον καθένα....
Αν αγοράζαμε κιθάρες με τα ίδια κριτήρια με τα οποία αγοράζουμε πλυντήρια, οι μισές συζητήσεις στο "Guitars, Bass and Amps" δεν θα είχαν γίνει ποτέ. Τώρα, καλό ή κακό είναι αυτό, δεν ξέρω.  :-\  8)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
spy είπε:
Αν αγοράζαμε κιθάρες με τα ίδια κριτήρια με τα οποία αγοράζουμε πλυντήρια, οι μισές συζητήσεις στο "Guitars, Bass and Amps" δεν θα είχαν γίνει ποτέ. Τώρα, καλό ή κακό είναι αυτό, δεν ξέρω.  :-\  8)
αν ειναι κατάντια το να ενδιαφέρουν κάποιον μόνο τα specs μιας κιθάρας φαντάσου πόσο κατάντια είναι να ενδιαφέρει κάποιον μόνο το αυτοκολλητακι με το trademark.

δεν το λέω επιθετικά και τίποτα απτά δυο δεν θεωρώ κατάντια...καταλαβαίνεται τι θέλω να πω νομιζω….

 
Γεια σας

Αν και αποφεύγω να παίρνω μέρος σ’αυτες τις συζητήσεις (τις παρακολουθώ μετά μανίας βέβαια) λέω να  πω την άποψη μου για το θέμα , με το βάρος των 30 + χρονών που ακούω και παίζω με τις κιθάρες .

Λοιπόν έχω 30 κιθάρες και έχω αλλάξει 14 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής (κι’αυτο γιατί δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός)

Και στα δυο, κιθάρες και αυτοκίνητα, ( αλλά και στις γυναίκες θα συμπλήρωνα) το πρωτο πράγμα που με τραβάει είναι η ΕΜΦΑΝΙΣΗ  ή την βλέπεις και την γουστάρεις ή όχι.

Περί γούστου δε ο καθένας ....ότι κάνει κέφι.

Αφού λοιπόν γουστάρεις μια κιθάρα το δεύτερο είναι να σου κάθεται καλά (και στη γυναίκα και στο αυτοκίνητο το ίδιο ισχύει) .

Αν και εκεί τα πας καλά , έρχεται ο ήχος αν είσαι ευχαριστημένος καλώς αν όχι με πολύ λίγο κόστος τον κάνεις όπως γουστάρεις (δεν ισχύει για γυναίκες και αυτοκίνητα).

Και τέλος το σηματάκι με την μάρκα ....  αυτό είναι για αυτούς που θα σε δουν (ισχύει και για γυναίκες και για αυτοκίνητα) , αν σε ενδιαφέρει η γνώμη και η άποψη των άλλων , τότε αυτός ο παράγοντας αναγκαστικά έρχεται πρώτος , και τότε ή τα χώνεις χοντρά και παίρνεις μάρκα ή αρχίζεις τις μαίμουδιες .

Στο στόλο μου έχω και ακριβές και φτηνές , αυτή που μου κάθεται καλύτερα είναι μια καινούργια  Ibanez (350 e) που τα συνδυάζει όλα κατά τη γνώμη μου , επίσης τώρα τελευταία πήρα και δυο κινέζικες και όταν πήγα την μια σεταρισμα (δεν χρειαζοταν, αλλα με ετρωγε η περιεργια) ο μεγας ειδικος ειπε ...’’και μαμω τα οργανα ποσο πηγε 3000+ ?’’

Ναι του είπα ( ψέματα το ομολογώ ενώπιον θεού και ανθρώπων).

Για μερικούς λοιπόν η κιθάρες δεν είναι απλώς όργανα , είναι πάθος και αυτό φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με το πόσο καλοί μουσικοί είναι (π.χ. εγώ δεν είμαι ).

Τέλος οπως έχω ξαναπεί και αλλού ενα guitar blind test θα σας κάνει να πάθετε πλάκα με τα συμπεράσματα που θα βγάλετε.

:)

:)

 
faltsoo είπε:
Τέλος οπως έχω ξαναπεί και αλλού ενα guitar blind test θα σας κάνει να πάθετε πλάκα με τα συμπεράσματα που θα βγάλετε.
ΠΟΙΟΣ θα το οργανώσει ρε παιδιά!!!? Τόσα χρόνια το λέμε...

 
elavd είπε:
Τέλος οπως έχω ξαναπεί και αλλού ενα guitar blind test θα σας κάνει να πάθετε πλάκα με τα συμπεράσματα που θα βγάλετε.
ΠΟΙΟΣ θα το οργανώσει ρε παιδιά!!!? Τόσα χρόνια το λέμε...
ακουστικα οντως σχεδον ολοι θα ξεγελαστουν σε ενα τετοιο τεστ...

το καλυτερο ομως τεστ θα ηταν παλι ενα τυφλο δινοντας στα χερια του καθε κιθαριστα μια..φτηνιαρικη και μια ..custom shop..

για να δουμε αν οντως θα καταλαβαιναμε την διαφορα αισθησης(που αυτο ειναι που μετραει πανω απο ολα) που σου δινει μια πιο ακριβη κιθαρα απο μια φτηνη...εννοειται πως θα πρεπει να ειναι ολες τελεια σεταρισμενες...

 
Ολα αυτα που γραφει ο faltsoo ειναι απολυτα σωστα...

Απλα ο λογος για τον οποιο γινονται ολες αυτες οι ομηρικες μαχες γυρω απο αυτα τα ΑΣΤΕΙΑ θεματα (γιατι ΑΣΤΕΙΑ ειναι...) ειναι η εντελως διαφορετικη ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ που εχει ο καθενας μας εδω μεσα..

Την οποια προοπτικη βεβαιως,απο τη στιγμη που εχουμε δημοκρατια,εχει καθε δικαιωμα να εχει....

Το background καθενος μας ειναι τοσο διαφορετικο,οπως και τα γουστα του (αλλα και οι πεποιθησεις του) που δεν υπαρχει περιπτωση να συμφωνουμε σε ολα...το θεμα ομως ειναι οι...διαφωνιες που αναποφευκτα θα υπαρξουν να γινονται με εξυπνο,κοσμιο,ευγενικο και χιουμοριστικο τροπο ετσι ωστε ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ κονοντας τες (γιατι για αυτο το λογο δεν επισκεπτομαστε αυτο το φορουμ???)

Παράθεση από: faltsoo στις 20:54 - 21/01/08Τέλος οπως έχω ξαναπεί και αλλού ενα guitar blind test θα σας κάνει να πάθετε πλάκα με τα συμπεράσματα που θα βγάλετε.

ΠΟΙΟΣ θα το οργανώσει ρε παιδιά!!!? Τόσα χρόνια το λέμε...
εγω εχω κανει παρα πολλα blind test στο στουντιο με κορυφαιο εξοπλισμο και κανενας δεν μπορουσε ,μεσα σε μια ηχογραφηση, να "βρει" καν τι ΚΙΘΑΡΑ επαιζε...:) (δηλ. αν η κιθαρα ηταν Les Paul ή Rickenbacker...π.χ) ειναι δυνατον να μπορεσει καποιος να ακουσει μεσα σε μια ηχογραφηση της πλακας "δοσμενη για συγκριση" μεσα απο τον ΑΘΛΙΟ ΗΧΟ ενος mp3 ή ενος YOUTUBE clip...μεσα απο τα μεγαφωνακια του pc μας,την διαφορα μιας Fender am std με  μια Eric Johnson??? :) :)

αλλα ακομα και blind test να γινει με "ζωντανο" παιξιμο και παλι ο καθενας μπορει να λεει οτι το "δικο" του..μηχανισμα ειναι το καλυτερο... μια και τα ΓΟΥΣΤΑ διαφερουν παρα πολυ μια και η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ του καθενος διαφερει απο του διπλανου του ;)

απολυτα συμπερασματα δεν μπορει να βγαλει κανεις για κατι το τοσο υποκειμενικο οπως ο ΗΧΟΣ....αλλα και το Playability μια και εκει οι αποψεις διαφερουν (εμενα π.χ. το .....βουτυρενιο μπρατσο μιας Tom Anderson με το ματ φινιρισμα και το 12αρι radius μου προκαλει αναφυλαξια ενο το 7αρι λουστραρισμενο μπρατσο μιας καλοσεταρισμενης  μεξικανικης τελε μου προκαλει το..θαυμασμο...:)  )

Το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ και ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ειναι μονο το οτι η Telecaster ΕΙΝΑΙ η ΚΑΛΥΤΕΡΗ κιθαρα!! :) :) :)/size]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ και ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ειναι μονο το οτι η Telecaster ΕΙΝΑΙ η ΚΑΛΥΤΕΡΗ κιθαρα!! :) :) :)/size]


 

 


Την ....ταφοπλακα της , εννοεις  ??  ;D :D


 
Ό μόνος λόγος για να γίνει ένα τέτοιο τεστ είναι για να πάμε για μπύρες μετά.

 
elavd είπε:
Τέλος οπως έχω ξαναπεί και αλλού ενα guitar blind test θα σας κάνει να πάθετε πλάκα με τα συμπεράσματα που θα βγάλετε.
ΠΟΙΟΣ θα το οργανώσει ρε παιδιά!!!? Τόσα χρόνια το λέμε...
Ηλία, εσύ θα μπορούσες να το οργανώσεις, αλλά δυστυχώς είσαι Γιάννενα. Θα έφερνες και τη Gibson και θα στην πατούσαν κάτω όλα τα σκάφη της Epiphone και της Cort, για να μην πω οι θρυλικές σεταρισμένες Harley Benton (τείνουν να γίνουν οι επίσημες κιθάρες του noiz). Αλλά, ακόμη κι αν γινόταν αυτό, θα σε ένοιαζε; ;D ;D ;D

 
σίγουρα σε μια ηχογράφηση δύσκολο να καταλάβει κάποιος ακριβώς τι κιθαρα  ακούει όπως επίσης και τι amp..  υπάρχουν όμως και άλλα πράματα που αξιολογης  σε ενα όργανο  όπως  λέει ο τακις 

ακουστικα οντως σχεδον ολοι θα ξεγελαστουν σε ενα τετοιο τεστ...

το καλυτερο ομως τεστ θα ηταν παλι ενα τυφλο δινοντας στα χερια του καθε κιθαριστα μια..φτηνιαρικη και μια ..custom shop..

για να δουμε αν οντως θα καταλαβαιναμε την διαφορα αισθησης(που αυτο ειναι που μετραει πανω απο ολα) που σου δινει μια πιο ακριβη κιθαρα απο μια φτηνη...εννοειται πως θα πρεπει να ειναι ολες τελεια σεταρισμενες...
  και να προσθέσω ..  πόσο all around  είναι μια κιθάρα που ειναι κρυφός πόθος

πάρα πολλών και μη μου πείτε οτι δεν θα θέλαμε μια κιθαρα ,που να εχουμε στα χέρια μας  2 - 3 πραγματικά καλούς ήχους  (αντικειμενικα  καλους οχι εμενα μου αρέσει αρα ok )  πρόσφατα έπαιξα μερικές κιθάρες suhr -huber κ.α

λοιπόν αυτο το  all around το ακουσα σε μια huber  δηλαδή αν δεν εβλεπες οτι ηταν huber θα έλεγες  χμ !!  nice strat  βεβαια .. 3000 ευρο και βάλε  ολα  αυτα τα σκέφτομαι και ..  κατάντησα ένας  αναποφάσιστος υποψήφιος αγοραστής μένει να ακούσω την ej  ::)  ??? και  για να καταλήξω νομίζω οτι 

για να έχεις κάτι παραπάνω πρέπει να δώσεις κατι παραπάνω .   

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nομίζω ο faltsoo τα είπε καλύτερα απο όλους.

Εξ άλλου...μη ξεχναμε κατι σημαντικότατο.

Το CTS είναι το καημένο εντελώς χαζό...και δε ξέρει γεωγραφια.Το καημενουλι δε μπορει να ξεχωρίσει αν βρισκεται στην κορέα και κόβει κιθάρες των 100 ευρώ ή αν είναι στο εργαστήριο του x μπουτικα και κόβει υπερ κουρδισμένα ξύλα με διαπλανητικό radius κλπ κλπ.....

Οποτε η παραφιλολογια που κυκλοφορει στον κιθαριστικό κόσμο καλό είναι να περναει απο ένα φιλτρο πριν αποδεχθουμε τα λεγόμενα του χ και του ψ που λένε ότι θέλουν για να πουλήσουν.

Σας είπε ο faltsoo αυτό με το μάστορα και την κιθάρα.Πάω στοιχημα ότι και πολλοι εδω μέσα το ίδιο θα έλεγαν αν έπαιζαν αυτή τη κιθάρα. Εγώ πάντως απο φωτογραφια της δε ψιλιαστηκα τίποτα...

Κάτι άλλο που σκεφτομουν τις τελευταιες μέρες.Ξέρετε κλασσική μάχη περι ήχου των ξύλων με τα δυο βασικά στρατόπεδα δηλαδή alder,maple,swamp ash κλπ= πριμα ήχος ,σκαστος

mahogany= ζεστος ήχος κλπ κλπ

Λεώ γω τώρα...μήπως ειδικά στο παρελθον, αυτα τα ''το ταδε ξύλο ακουγεται έτσι, το άλλο γιουβετσι'' προήλθαν απο το γεγονός ότι οι κιθαρες που ήταν απο swamp ash και alder τυγχαινε να είναι κατα 95% και bolt on ,με μονους μαγνήτες και οι κιθάρες με μαονένιο σώμα τύγχανε να είναι πάλι κατα 95% set neck και να φορουν διπλους?

Μήπως θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσουμε λίγο τα πραγματα?

IMHO, επηρεασμένοι (ολοι εμεις οι κιθαριστες ) απο την επιδραση των ξύλων σε όλα σχεδον τα άλλα όργανα( μη μου πειτε ότι δεν επηρεαζει τον ήχο το καπακι μιας κλασσικής ή ενος βιολιου) αγιοποιήσαμε τα ξύλα και τους προσδώσαμε ιδιοτητες που οφείλωνται σε άλλα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top