Wankel τη δεκαετία του '60! Αυτά είναι!
Το πρόβλημα που είχαν οι alfa ήταν ή ότι σκουριαζαν πιο γρήγορα και από κονσερβοκούτια' date=' όπως πχ η Sud (εξαιρετικό αυτοκίνητο κατά τ' άλλα) λόγω εμπνευσμένων αποφάσεων να φτιαχτούν από κομμάτια μετάλλου προερχόμενου από διαλυμένα σοβιετικά πλοία ή ότι ήθελαν πολύ φροντίδα και προδέρμ (και καλό μάστορα) για να λειτουργού σωστά (ηλεκτρικά άστα να πάνε).
Πάντως όταν η alfa έβγαζε 140 ίππους απο τα δίλιτρα μοτέρ της, η mercedes έβγαζε 90 με το ζόρι! 8)[/quote']
Ναι....... τα πραγματα ειναι περιπου ετσι.....εβγαζε 140 γαιδουρια, προβατα, κατσικες η οτι αλλο θελετε αλλα οχι ιππους παντως......οι alfa ηταν (και ειναι) παντα αισιοδοξες οσον αφορα στην ιπποδυναμη τους.......επιπλεον μεταξυ 140 ιππων για 2 χρονια και 100 ιππων για 20 χρονια προτιμω το δευτερο....Εκει που οντως θα συμφωνησω ειναι οτι τα παλια ιταλικα αμαξια ηταν απειρως πιο ενδιαφεροντα οδηγικα απ οτι τα τοτε γερμανικα γαλλικα κ.λ.π(εξαιρειται το πρωτο VW GOLF GTI.... πρωτος διδαξας και δημιουργος μιας ολοκληρης κατηγοριας).....Μονο που τωρα πια δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα και μαλλον τεινει να αντισταφει η κατασταση....
Εν κατακλειδι θυμαμαι οταν ζουσα στην ιταλια τη ρηση ενος μηχανικου που δουλευε χρονια στο gruppo fiat: NON COMPRARE MAI LE MACCHINE ITALIANE (μην αγορασεις ποτε ιταλικο αυτοκινητο)......κατι θα ηξερε ο τυπος για να το λεει