- Μηνύματα
- 7,401
- Πόντοι
- 98
Οκ, να κανονίσουμε πάλι κάτι τότε αφού το θέλεις πολύ. Αχόρταγο πλάσμα.bloody_sunday είπε:...και tag. Ενίοτε.
Εναλλάξ με τον Κωστίκα79 το κάνουμε (την αλλαγή εννοώ!! ;D )
Οκ, να κανονίσουμε πάλι κάτι τότε αφού το θέλεις πολύ. Αχόρταγο πλάσμα.bloody_sunday είπε:...και tag. Ενίοτε.
Εναλλάξ με τον Κωστίκα79 το κάνουμε (την αλλαγή εννοώ!! ;D )
ψιλά γράμματα!heretic είπε:Δυστυχως τα πτυχια πλεον αρμονιας εχουν γινει και αυτα οπως ολα τα αλλα, αχρηστα χαρτια για καποιους. Εγω το δικο μου παντως δε θα το απαξιωσω ποτε, ασχολουμαι γυρω στα 20 χρονια με τη μουσικη και παρολλα αυτα μπηκα εδω να ΜΑΘΩ. Ενα τελευταιο πραγμα θα πω...αυτος που θελει να κανει κατι εξω απο τους κανονες πρεπει ΠΡΩΤΑ να ξερει τους κανονες. Για να γινει ατονικη μουσικη, πρεπει αυτος που τη συνθετει να ξερει τι ειναι τονικη μουσικη. Ολοι αυτοι οι μεγαλοι συνθετες (και δεν ενοω μονο της κλασικης περιοδου) ηξεραν ΚΑΝΤΑΡΙΑ απο μουσικη και δε γραφανε στην τυχη. Και οι ρομαντικοι , και της ατονικης κλπ κλπ. Τα εργα τους ηταν δημιουργηματα προσεγμενα μεχρι την τελευταια λεπτομερεια. Και απο συναισθημα? Προφανως για να μεινουν για τοσες εκατονταδες χρονια κατι θα υπηρχε.
ολόσωστος.matawan είπε:
Και οι πιτσαράδες τι θα γίνουν; Κλέφτες; ;Dspy είπε:Επίσης καταγγέλλω δημόσια τον προβοκάτορα elavd ο οποίος - κατ' εξακολούθηση - ανοίγει θέματα για τα οποία ξέρει ότι θα οδηγήσουν σε ομηρικές μάχες και έπειτα ανοίγει μπύρα και παραγγέλνει πίτσες για να παρακολουθήσει το θέαμα... ;D ;D ;D
Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό. Στο επαγγελματική τουλάχιστον. Αν δεν είχαν καμμία αξία, δεν θα ήταν φίσκα τα ωδεία.Wow! είπε:- Όλοι υποστηρίζουν ότι τα έγγραφα πιστοποιητικά μουσικής κατάρτισης, είναι χαρτιά χωρίς καμία απολύτως αξία, είτε επαγγελματική είτε καλλιτεχνική.
Το σχόλιο σου είναι ένα οφθαλμοφανές γεγονός. Φυσικά και θα σου διδάσκουν το παρελθόν, αντε το πολύ πολύ το παρον, όπως γίνεται παντού και σε όλες τις επιστήμες. Το μέλλον δεν είναι γνωστό για να διδαχθεί. Το μέλον υποτίθεται ότι θα το δημιουργήσεις εσύ, πηγαίνοντας παρακάτω τη σκέψη σου απο τις γνώσεις του παρελθόντος.- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής
εχουμε κοπελα στο φορουμ κ γραφεται με ενα νι.Ορισμενοι υποστηριζουν οτι πρεπει να παρει καρμα,αγνοωντας τη θεση μου απεναντι στη συναφεια μουστακι-τζαζWow! είπε:Κάτι άλλο;
Εγώ θα το έβλεπα μαζί με αυτό:Wow! είπε:....
- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.
....
και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών.
A.. ναι, πως μου διέφυγε. Thanks blue.blue είπε:εχουμε κοπελα στο φορουμ κ γραφεται με ενα νι.Ορισμενοι υποστηριζουν οτι πρεπει να παρει καρμα,αγνοωντας τη θεση μου απεναντι στη συναφεια μουστακι-τζαζΚάτι άλλο;
Εγώ ειλικρινά δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά του.Wow! είπε:- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.
Λάμπρο, άλλο το να μη συμφωνείς και άλλο το να επιχειρείς να στηρίξεις τη διαφωνία σου με την παροχή κάποιου αντικειμενικού δεδομένου (και καλά). Πρώτον, τα ωδεία δεν είναι φίσκα, αντιθέτως σήμερα υπάρχουν λιγότερα ωδεία απ' όσα υπήρχαν στο παρελθόν (είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη). Δεύτερον, η αντίληψη ζωής που έχει ένας νέος που πηγαίνει σε ωδείο, δεν έχουν απαραιτήτως σχέση με την εργασιακή πραγματικότητα.lambrosgg είπε:Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό. Στο επαγγελματική τουλάχιστον. Αν δεν είχαν καμμία αξία, δεν θα ήταν φίσκα τα ωδεία.- Όλοι υποστηρίζουν ότι τα έγγραφα πιστοποιητικά μουσικής κατάρτισης, είναι χαρτιά χωρίς καμία απολύτως αξία, είτε επαγγελματική είτε καλλιτεχνική.
καραoff-topic:Wow! είπε:είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη
Η χρησιμότητά του έγκειται στο ότι θέτει τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Συμφωνώ ότι έχει μία αρνητική φόρτιση αλλά τι φταίω εγώ, η λέξη προϋπήρχε.wasted είπε:Εγώ ειλικρινά δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά του.- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.
Επιπλέον, η λέξη "παρελθοντολογία" έχει μια αρνητική φόρτιση, η οποία τείνει να απαξιώσει την κατά τη γνώμη μου αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα της μελέτης και κατάρτισης.
Σοβαρά μιλάς; Δόξω τω Θεώ.Jasemeister είπε:καραoff-topic:είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη
To Village Center έχει κλείσει.
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος...Δώσε μας ένα παράδειγμα πιθήκου και ένα παράδειγμα καλλιτέχνη...Wow! είπε:Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος.
Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης.
Εκτός αν διαφωνείς.
Σαφώς και διαφωνώ με τα παραπάνω.Wow! είπε:Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος.
Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης.
Όχι, όχι... δεν εννοώ ότι όποιος έχει κλασσική παιδεία είναι πίθηκος. Εννοώ ότι οποισδήποτε πίθηκος κατά κανόνα βρίσκει καταφύγιο στην απόκτηση κλασσικής παιδείας προκειμένου να μην αντιμετωπίσει τα πραγματικά δημιουργικά διλλήματα που σχετίζονται με την τέχνη της μουσικής. Η τεχνική είναι πάντα ένα καταφύγιο για τον ατάλαντο - ο ταλαντούχος μπορεί να την έχει, αλλά μπορεί και όχι.wasted είπε:Επίσης δε συμφωνώ να ονομάζεις πιθήκους αυτούς που ψάχνουν την τελειότητα στη μουσική εκτέλεση μέσα από ωδείο. Είναι πολύ υβριστικό απέναντι τους και μάλλον φανερώνει άγνοια του τι πραγματικά κάνουν.
Εκτός και αν νομίζεις ότι υπάρχει άλλος τρόπος να εναρμονιστείς με άλλα σαράντα βιολιά σε μια ορχήστρα...