Μουσικός αναλφαβητισμός...Βοήθεια!

bloody_sunday είπε:
...και tag. Ενίοτε.

Εναλλάξ με τον Κωστίκα79 το κάνουμε (την αλλαγή εννοώ!! ;D )
Οκ, να κανονίσουμε πάλι κάτι τότε αφού το θέλεις πολύ. Αχόρταγο πλάσμα.

 
heretic είπε:
Δυστυχως τα πτυχια πλεον αρμονιας εχουν γινει και αυτα οπως ολα τα αλλα, αχρηστα χαρτια για καποιους. Εγω το δικο μου παντως δε θα το απαξιωσω ποτε, ασχολουμαι γυρω στα 20 χρονια με τη μουσικη και παρολλα αυτα μπηκα εδω να ΜΑΘΩ. Ενα τελευταιο πραγμα θα πω...αυτος που θελει να κανει κατι εξω απο τους κανονες πρεπει ΠΡΩΤΑ να ξερει τους κανονες. Για να γινει ατονικη μουσικη, πρεπει αυτος που τη συνθετει να ξερει τι ειναι τονικη μουσικη. Ολοι αυτοι οι μεγαλοι συνθετες (και δεν ενοω μονο της κλασικης περιοδου) ηξεραν ΚΑΝΤΑΡΙΑ απο μουσικη και δε γραφανε στην τυχη. Και οι ρομαντικοι , και της ατονικης κλπ κλπ. Τα εργα τους ηταν δημιουργηματα προσεγμενα μεχρι την τελευταια λεπτομερεια. Και απο συναισθημα? Προφανως για να μεινουν για τοσες εκατονταδες χρονια κατι θα υπηρχε.  
ψιλά γράμματα!

όλα αυτά είναι άχρηστα, πρέπει να έχεις ζήσει για να πάιζεις μουσική.

Πάντως καταλαβάινω τη σταση ορισμένων συμφορουμιτών, άν σας συμπεριφέρθηκαν έτσι στα ωδεία ρε παιδία λογικό είναι να αντιδράτε έτσι, εδώ τον άλλον πήγαν να τον διώξουν απο το ωδείο γιατί έπαιζε rock ...... στο ιερό πιάνο.  :) :P Τί λες ρε παιδί μου... :) :)

εγώ πάντως με τον δάσκαλό μου στο ωδείο όταν έδινα για δίπλωμα μιλούσα για γκόμενες και διάφορα άλλα και έπαιζα φλαμένκο (όσο μπορούσα) και τζαζ ( παλι όσο μπορούσα) , τι να πω πέσαμε σε διαφορετικούς ανθρώπους ή σε διαφορετικές εποχές. Με τους μαθητές μου μιλάμε πάλι για γκόμενες ( με τα αγόρια  ;D) παίζουμε ότι γουστάρει ο καθένας προσπαθούμε να ενημερωνόμαστε για τη συγχρονη μουσική.Επίσης προσπαθούμε να αντιλλαμβανόμαστε την πραγματική αξία του κάθε μουσικού έργου - με βάση τα δικά μας πάντα χαμηλά κριτήρια, μιάς και δεν έχουμε ζήσεις και πολλά για να είμαστε μουσικοί. ;) ;)

 
Γεια σου ρε Μαριάνα (με ένα ν)!!! Έβαλες τάξη ρε παιδί μου!!! ::) 8)

Τώρα να πω ότι, σαν νέο μέλος, είχες μια καλύτερη (σ.σ. επιικότερη) αντιμετώπιση επειδή είσαι γυναίκα από τους παλαιότερους του Noiz θα με πουν φαλλοκράτη και τα συναφή ::) ???...τέλος πάντων...

Άντε καλωσόρισες στην παρέα μας!!! 8)

 
Το κλισέ "αν δεν έχεις βιώματα δεν μπορείς να παίξεις μουσική" είναι η πιο ηλίθια λαλακία που διάβασα εδώ μέσα, κυρίως επειδή είναι κάτι εντελώς αόριστο και καθένας το κολλάει όπου θέλει. Σε μία τελευταία προσπάθεια να το καταλάβω, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει "βίωμα"; Να ακούς μουσική; Να παίζεις σε γκρουπ; Να δουλεύεις σε φυτείες για να μπει μέσα σου ο αρχέγονος ρυθμός των μπλουζ; Να παίρνεις πρέζα και να κάνεις φυλακή; Αν είσαι τραπεζικός υπάλληλος ή λογιστής, υπάρχει ελπίδα να κάνεις μουσική;  ??? ???

Επίσης καταγγέλλω δημόσια τον προβοκάτορα elavd ο οποίος - κατ' εξακολούθηση - ανοίγει θέματα για τα οποία ξέρει ότι θα οδηγήσουν σε ομηρικές μάχες και έπειτα ανοίγει μπύρα και παραγγέλνει πίτσες για να παρακολουθήσει το θέαμα...  ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
spy είπε:
Επίσης καταγγέλλω δημόσια τον προβοκάτορα elavd ο οποίος - κατ' εξακολούθηση - ανοίγει θέματα για τα οποία ξέρει ότι θα οδηγήσουν σε ομηρικές μάχες και έπειτα ανοίγει μπύρα και παραγγέλνει πίτσες για να παρακολουθήσει το θέαμα...  ;D ;D ;D
Και οι πιτσαράδες τι θα γίνουν; Κλέφτες; ;D

 
Ας επιχειρήσουμε μία ανακεφαλαίωση:

- Βιβλία γι' αυτό που θέλει ο elavd υπάρχουν και του έχουν προταθεί από τις δύο πρώτες σελίδες.

- Όπως ήταν αναμενόμενο, η αξία μουσικής παιδείας αυτού του τύπου αμφισβητήθηκε από πολλούς συνφορουμίτες, είτε διότι οι ίδιοι δεν την έχουν, είτε διότι την έχουν και τους την έχει σπάσει, είτε διότι την έχουν αλλά ποτέ δεν είδαν προκοπή από δαύτη, είτε διότι την έχουν αλλά αμφισβητούν την καθαρά μουσική αξία της.

- Όλοι υποστηρίζουν ότι τα έγγραφα πιστοποιητικά μουσικής κατάρτισης, είναι χαρτιά χωρίς καμία απολύτως αξία, είτε επαγγελματική είτε καλλιτεχνική.

- Ορισμένοι προχώρησαν πιο πέρα παραθέτοντας τεκμήρια για το ότι μπορεί κανείς να παράγει μουσικό έργο χωρίς να έχει κλασσική παιδεία.

- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.

Κάτι άλλο;

 
Wow! είπε:
- Όλοι υποστηρίζουν ότι τα έγγραφα πιστοποιητικά μουσικής κατάρτισης, είναι χαρτιά χωρίς καμία απολύτως αξία, είτε επαγγελματική είτε καλλιτεχνική.
Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό. Στο επαγγελματική τουλάχιστον. Αν δεν είχαν καμμία αξία, δεν θα ήταν φίσκα τα ωδεία.

- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής
Το σχόλιο σου είναι ένα οφθαλμοφανές γεγονός. Φυσικά και θα σου διδάσκουν το παρελθόν, αντε το πολύ πολύ το παρον, όπως γίνεται παντού και σε όλες τις επιστήμες. Το μέλλον δεν είναι γνωστό για να διδαχθεί. Το μέλον υποτίθεται ότι θα το δημιουργήσεις εσύ, πηγαίνοντας παρακάτω τη σκέψη σου απο τις γνώσεις του παρελθόντος.

 
Wow! είπε:
Κάτι άλλο;
εχουμε κοπελα στο φορουμ κ γραφεται με ενα νι.Ορισμενοι υποστηριζουν οτι πρεπει να παρει καρμα,αγνοωντας τη θεση μου απεναντι στη συναφεια μουστακι-τζαζ

 
Wow! είπε:
....

- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.

....
Εγώ θα το έβλεπα μαζί με αυτό:

και επι τη ευκαιρία, νομίζω οτι πρέπει να επισημανθεί, πως το σύγχρονο notation system, με την σαρώτικη εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική δημιουργία, πλέον είναι εξαιρετικά φτωχό και ελαφρώς απαρχαιωμένο. Αδυνατεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος σύγχρονων τεχνικών.

Ένα από τα πράγματα που με "φρενάρουν" και που δεν με έχουν αφήσει να επιλέξω να "καθήσω σε θρανίο" είναι ότι μου φαίνεται ψιλοάσχετο όλο αυτό το σύστημα και η θεωρία με αυτό που φαντάζομαι (και που θα ήθελα να μπορώ να φαντάζομαι καλύτερα) .

 
Έχει ξεχειλωθεί βάναυσα το θέμα. Και απορώ με τις έντονες αντιπαραθέσεις, γιατί υποτίθεται πως ο κοινός γνώμονας όλων μας είναι η αγάπη για τη μουσική. Οι επιλογές του καθενός είναι δική του υπόθεση και δε θα πρέπει να λαμβάνει ως προσωπική "προσβολή" ή "επίθεση" την διατύπωση μιας διαφορετικής πλευράς. Και αν κάποιος ειναι απόλυτα καλυμμένος απο όσα έχει πράξει, τότε τί λόγο έχει να διαξιφιστεί?

 
blue είπε:
Κάτι άλλο;
εχουμε κοπελα στο φορουμ κ γραφεται με ενα νι.Ορισμενοι υποστηριζουν οτι πρεπει να παρει καρμα,αγνοωντας τη θεση μου απεναντι στη συναφεια μουστακι-τζαζ
A.. ναι, πως μου διέφυγε. Thanks blue.

 
Wow! είπε:
- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.
Εγώ ειλικρινά δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά του.

Επιπλέον, η λέξη "παρελθοντολογία" έχει μια αρνητική φόρτιση, η οποία τείνει να απαξιώσει την κατά τη γνώμη μου αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα της μελέτης και κατάρτισης.

 
lambrosgg είπε:
- Όλοι υποστηρίζουν ότι τα έγγραφα πιστοποιητικά μουσικής κατάρτισης, είναι χαρτιά χωρίς καμία απολύτως αξία, είτε επαγγελματική είτε καλλιτεχνική.
Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό. Στο επαγγελματική τουλάχιστον. Αν δεν είχαν καμμία αξία, δεν θα ήταν φίσκα τα ωδεία.
Λάμπρο, άλλο το να μη συμφωνείς και άλλο το να επιχειρείς να στηρίξεις τη διαφωνία σου με την παροχή κάποιου αντικειμενικού δεδομένου (και καλά). Πρώτον, τα ωδεία δεν είναι φίσκα, αντιθέτως σήμερα υπάρχουν λιγότερα ωδεία απ' όσα υπήρχαν στο παρελθόν (είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη). Δεύτερον, η αντίληψη ζωής που έχει ένας νέος που πηγαίνει σε ωδείο, δεν έχουν απαραιτήτως σχέση με την εργασιακή πραγματικότητα.

 
Wow! είπε:
είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη
καραoff-topic:

To Village Center έχει κλείσει.

 
wasted είπε:
- Όλοι αγνόησαν το δικό μου σχόλιο περί της παρελθοντολογίας που αναγκαστικά εμπεριέχεται στη μελέτη οποιουδήποτε κλασσικού συστήματος μουσικής κατάρτισης.
Εγώ ειλικρινά δεν κατάλαβα τη χρησιμότητά του.

Επιπλέον, η λέξη "παρελθοντολογία" έχει μια αρνητική φόρτιση, η οποία τείνει να απαξιώσει την κατά τη γνώμη μου αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα της μελέτης και κατάρτισης.
Η χρησιμότητά του έγκειται στο ότι θέτει τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Συμφωνώ ότι έχει μία αρνητική φόρτιση αλλά τι φταίω εγώ, η λέξη προϋπήρχε.

Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος.

Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης.

Εκτός αν διαφωνείς.

 
Jasemeister είπε:
είναι σα να λες ότι είναι φίσκα τα village center αλλά να μη λαμβάνεις υπ' όψιν ότι κάποτε το Μαρούσι είχε είκοσι σινεμά ακόμη
καραoff-topic:

To Village Center έχει κλείσει.
Σοβαρά μιλάς; Δόξω τω Θεώ.

 
Wow! είπε:
Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος.

Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης.

Εκτός αν διαφωνείς.
Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος...Δώσε μας ένα παράδειγμα πιθήκου και ένα παράδειγμα καλλιτέχνη...

 
Wow! είπε:
Ένα μεγάλο μέρος όσων ασχολούνται με τη μουσική ασχολούνται τιμώντας έναν ξεκάθαρο μιμητισμό. Στα πλαίσια αυτού του μιμητισμού ενδιαφέρονται για την εκμάθηση μεθόδων και τεχνικών του παρελθόντος.

Ο πίθηκος είναι πίθηκος και δεν έχει καμία σχέση με τον καλλιτέχνη - επίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος πρέπει να περάσει πρώτα μία θητεία σα πίθηκος πριν γίνει καλλιτέχνης.
Σαφώς και διαφωνώ με τα παραπάνω.

Σε βρίσκω υπέρ του δέοντος ριζοσπαστικό.  :D

Τι κακό έχουν οι μέθοδοι και οι τεχνικές του παρελθόντος δηλαδή; Δεν είναι λειτουργικές πια; Τόσο ξεπερασμένες είναι; Μάλλον κάνεις λάθος εδώ...

Με μεθόδους και τεχνικές του παρελθόντος κάνουμε έρωτα ακόμα, όσοι κάνουμε, αλλά κανένας δεν έχει παραπονεθεί! ;D

Επίσης δε συμφωνώ να ονομάζεις πιθήκους αυτούς που ψάχνουν την τελειότητα στη μουσική εκτέλεση μέσα από ωδείο. Είναι πολύ υβριστικό απέναντι τους και μάλλον φανερώνει άγνοια του τι πραγματικά κάνουν.

Εκτός και αν νομίζεις ότι υπάρχει άλλος τρόπος να εναρμονιστείς με άλλα σαράντα βιολιά σε μια ορχήστρα...

 
wasted είπε:
Επίσης δε συμφωνώ να ονομάζεις πιθήκους αυτούς που ψάχνουν την τελειότητα στη μουσική εκτέλεση μέσα από ωδείο. Είναι πολύ υβριστικό απέναντι τους και μάλλον φανερώνει άγνοια του τι πραγματικά κάνουν.

Εκτός και αν νομίζεις ότι υπάρχει άλλος τρόπος να εναρμονιστείς με άλλα σαράντα βιολιά σε μια ορχήστρα...
Όχι, όχι... δεν εννοώ ότι όποιος έχει κλασσική παιδεία είναι πίθηκος. Εννοώ ότι οποισδήποτε πίθηκος κατά κανόνα βρίσκει καταφύγιο στην απόκτηση κλασσικής παιδείας προκειμένου να μην αντιμετωπίσει τα πραγματικά δημιουργικά διλλήματα που σχετίζονται με την τέχνη της μουσικής. Η τεχνική είναι πάντα ένα καταφύγιο για τον ατάλαντο - ο ταλαντούχος μπορεί να την έχει, αλλά μπορεί και όχι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top