Και ποιος είναι σε θέση να κρίνει τι έχει σημασία για κάποιον άλλον άνθρωπο;Wow! είπε:είναι κρίμα να επενδύει κάποιος χρόνο σε κάτι που δεν έχει σημασία, σε σχέση με τους σκοπούς του/της.
Έτσι όπως ρωτάς... κανείς!elavd είπε:Και ποιος είναι σε θέση να κρίνει τι έχει σημασία για κάποιον άλλον;
Ποιος μπορεί να θές τα κριτήρια του τι είναι σημαντικό (και άξιο επένδυσης χρόνου) ή όχι γενικά;
Επίσης, το Cosmopolitan, η Εγκυκλοπαίδια του Σεξ και τα αφιερώματα του Κωστόπουλου "είναι γνώσεις και αυτές, ό,τι και να'ναι".lambrosgg είπε:Γιατί επιμένεις ότι η μουσική παιδεία των ωδείων είναι άχρηστη? Γνώσεις είναι κ αυτές ό,τι και νά ναι. όπως και να ναι είναι γνώσεις. Όπως και τα βιβλία μουσικής.
Αν και απευθύνεσαι στον eye, επέτρεψέ μου να πω κι εγώ τη γνώμη μου...lambrosgg είπε:Γιατί επιμένεις ότι η μουσική παιδεία των ωδείων είναι άχρηστη?
Κάτι είναι κ αυτό απο το τίποτα, ή απο το να πάρεις μια κιθάρα και να κάθεσαι μόνος σο περιμένοντας να έρθει το Άγιο πνέυμα να σε φωτίσει.
Αν αυτός ο κάποιος θέλει να γίνει επαγγελματίας μουσικός όμως, είτε εκτελεστής, είτε δάσκαλος, αυτή η παιδεία επιβάλεται.
Το country, τα μπλούζ, τα ρεμπέτικα, η παραδοσιακή μουσική όλων των λαών, η ηλεκτρονική και η πανκ είναι οι εξαιρέσεις? ΟΧΙgeopapas είπε:Αν κάποιος θέλει να παραμείνει σε δυο τρία ακκόρντα και να νομίζει ότι κάτι κάνει, τότε ναι δεν χρειάζεται να σπουδάσει. Θα ζει μέσα στον μικρόκοσμό του και θα χαίρεται. Δεν υπάρχει βέβαια κάτι κακό σ'αυτό. Εως την στιγμή που αυτός απαξιώνει την όποια θεωρητική και πρακτική κατάρτιση για να κρύψει την δική του ανεπάρκεια. Οπως δηλαδή λειτουργεί όλος ο δημόσιος βίος της χώρας.
Η μουσική είναι κάτι πολύ περισσότερο από κλίμακες ακκόρντα και ανάγνωση παρτιτούρας. Νομίζετε ότι οι ξένοι δεν έφαγαν τα μάτια τους μελετώντας ΚΑΙ θεωρητικά; Για μελετήστε λίγο τους ξένους. Γιατί ακούγονται οι συνθέσεις τους τόσο καλύτερες; Υπάρχει υπόβαθρο, χρόνια μελέτης και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο. Κι όλα αυτά βρίσκουν εφαρμογή στο έργο τους. Γιατί λέμε ακόμα για τον Θοδωράκη, τον Χατζηδάκη τον Ξαρχάκο τον Πλέσσα τον Κατσαρό και τόσους άλλους παλαιότερους συνθέτες. Για μελετήστε μια πάρτα απ'αυτούς. Οχι απ'αυτές που κυκλοφορούν με μια μελωδία και τα ακκόρδα με λατινικά. Κανονική πάρτα είτε για πιάνο είτε για ορχήστρα. Πήρε ο Χατζηδάκης τα ρεμπέτικα και τις ζεμπεκιές και τους άλλαξε τα φώτα. Μόνο με ταλέντο; Οχι. ΚΑΙ με ταλέντο.
Πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις. Ομως δεν αναιρούν τον κανόνα.
Πωπω, στιγματίστηκα τελικά...PaulVon είπε:(αν εξαιρέσουμε κάτι που είχες πει για τον Vangelis παλαιότερα ;D ;D ;D ;D ;D).
χαχα ;Dtassos1978 είπε:Πωπω, στιγματίστηκα τελικά...(αν εξαιρέσουμε κάτι που είχες πει για τον Vangelis παλαιότερα ;D ;D ;D ;D ;D).
Σε ολα τα μουσικα ειδη που ανεφερες υπαρχουν κανονες.Δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο αναφερεσαι στα ρεμπετικα.Οσους κανονες εχει ο major/minor ηχος,αλλους τοσους εχουν και τα ρεμπετικα.Επισης,τα blues κι αυτα εχουν κανονες,κι ο BBKing ακομη,δεν παιζει ποτε στο γαμο του Καραγκιοζη.PaulVon είπε:Το country, τα μπλούζ, τα ρεμπέτικα, η παραδοσιακή μουσική όλων των λαών, η ηλεκτρονική και η πανκ είναι οι εξαιρέσεις? ΟΧΙ
Μόνο οι εύποροι ευρωπαίοι ασχολούνταν με την παρτιτούρα. Αρα ποιός ζεί στο μικρόκοσμο?
Δεν υπάρχει καν κανόνας να αναιρεθεί.
Το ακούσαμε και αυτο..... ο Johnny Cash πού ήξερε 5-6 ακκόρντα "νόμιζε ότι κάτι έκανε".
tassos1978 οι απαντήσεις σου από την αρχή ήταν γεμάτες μετριοπάθεια και ειλικρίνια. Είσαι από τους αγαπημένους μου posters (αν εξαιρέσουμε κάτι που είχες πει για τον Vangelis παλαιότερα ;D ;D ;D ;D ;D).
geopapas είπε:Αν κάποιος θέλει να παραμείνει σε δυο τρία ακκόρντα και να νομίζει ότι κάτι κάνει, τότε ναι δεν χρειάζεται να σπουδάσει. Θα ζει μέσα στον μικρόκοσμό του και θα χαίρεται. Δεν υπάρχει βέβαια κάτι κακό σ'αυτό. Εως την στιγμή που αυτός απαξιώνει την όποια θεωρητική και πρακτική κατάρτιση για να κρύψει την δική του ανεπάρκεια. Οπως δηλαδή λειτουργεί όλος ο δημόσιος βίος της χώρας.
Η μουσική είναι κάτι πολύ περισσότερο από κλίμακες ακκόρντα και ανάγνωση παρτιτούρας. Νομίζετε ότι οι ξένοι δεν έφαγαν τα μάτια τους μελετώντας ΚΑΙ θεωρητικά; Για μελετήστε λίγο τους ξένους. Γιατί ακούγονται οι συνθέσεις τους τόσο καλύτερες; Υπάρχει υπόβαθρο, χρόνια μελέτης και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο. Κι όλα αυτά βρίσκουν εφαρμογή στο έργο τους. Γιατί λέμε ακόμα για τον Θοδωράκη, τον Χατζηδάκη τον Ξαρχάκο τον Πλέσσα τον Κατσαρό και τόσους άλλους παλαιότερους συνθέτες. Για μελετήστε μια πάρτα απ'αυτούς. Οχι απ'αυτές που κυκλοφορούν με μια μελωδία και τα ακκόρδα με λατινικά. Κανονική πάρτα είτε για πιάνο είτε για ορχήστρα. Πήρε ο Χατζηδάκης τα ρεμπέτικα και τις ζεμπεκιές και τους άλλαξε τα φώτα. Μόνο με ταλέντο; Οχι. ΚΑΙ με ταλέντο.
Πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις. Ομως δεν αναιρούν τον κανόνα.
Αυτό το έξω πού συνεχώς αναφέρεις που ακριβώς είναι?? Στις βαμβακοφητείες της Virginia? Στα gettho στο Bronx? Στα φτωχοδιαμερίσματα του Λονδίνου όπου γράφτηκε η ιστορία της ηλεκτρονικής?geopapas είπε:Δεν γέννησαν η κανόνες την μουσική αλλά το αντίθετο. Κάθε είδος υπακούει σε κανόνες. Από τα μπλούζ μέχρι τους λαϊκούς δρόμους. Εξω έπεσε μελέτη, ανάλυση καταγραφή. Και μετά διδασκαλία. Ετσι προχωράει η μουσική. Νομίζετε ότι αναφέρομαι μόνο στην κλασσική αρμονία; Νομίζετε ότι οι μπλουζίστες δεν έχουν θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στα μπλούζ; Στο μπέρκλευ τι κάνουν νομίζετε, μόνο Μπετόβεν διδάσκουν; ΚΑΙ κλασσική αρμονία κάνουν ΚΑΙ Μπαχ μελετούν ΚΑΙ τζαζ και μπλουζ και απ'ολα. Και προχωρούν τη μουσική μπροστα. Μελετούν, ακούνε βλέπουν εφαρμόζουν και προχωρούν. Τα μουσικά πανεπιστήμια του εξωτερικού τι κάνουν. Μόνο τους κλασσικούς μελετούν;
Και όσο για τα τρία ακκόρντα, αλλιώς θα τα παίξει και ενορχηστρώσει ένας με χρόνια μελέτης πίσω του και αλλιώς ένας αυτοδίδακτος.