Μουσική ....τότε και σήμερα

και τα ψηφιακά όργανα με τα plug-ins-rtas-vsti
sorry νομιζα οτι μιλουσαμε για ΜΠΑΝΤΕΣ και ροκ συγκροτηματα και συγκριναμε τα..παλια με τα ..καινουργια....

 
marathon είπε:
...αυτά που έχουν φωτάκια επάνω...
Ποιά; Αυτά;

Sound-Quality-and-Features-Bass-Status-Stealth.jpg


Στα βαλα και στα υλικά που σ' αρέσουν. ;)

 
audiokostas είπε:
Ποιά; Αυτά;
Ναι αυτά...και πές του παραπάνω σου ;D ;D...ότι ΚΑΙ με αυτά, παίζουν κανονικές ΜΠΑΝΤΕΣ και ροκ συγκροτηματα!

 
Πολύ καλή η περιγραφή της τρέχουσας αμερικάνικης παραγωγής από τον SF, αλλά θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τί έγινε στη Βρετανία (χώρος που για μένα είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο "μεγάλωμά μου"), όπου η τελευταία μεγάλη μπάντα ήταν οι... Smiths!

Για να μην είμαστε ακραίοι θα πρόσθετα ότι υπάρχει μια σπουδαία μπάντα σήμερα (Radiohead), καθώς επίσης και κάποιες αναλαμπές πριν από λίγα χρόνια (Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs). Αλλά σίγουρα η κατάσταση δεν μοιάζει καθόλου με τον οργασμό των '80ς.

 
Επειδή γίνεται λόγος για τους σύγχρονους τρόπους εγγραφής...

Κάτι πού ίσως έχει αλλάξει τα πράγματα δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η εγγραφή αλλά το editing-διόρθωμα που μπορεί να γίνει πλέον πανεύκολα μετά απο την εγγραφή.

Τώρα είναι εφικτό να ακούγονται άψογοι ακόμα και οι "μέτριοι".

Όλη η (mainstream) δισκογραφία έχει βασιστεί πάνω σε αυτό με αποτέλεσμα οι σημερινές παραγωγές να ακούγονται εκνευριστικά "τέλειες" όχι μόνο απο ηχητικής πλευράς αλλά και απο πλευράς "απόδοσης" των μουσικών-τραγουδιστών.

Το ότι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των δουλειών που κυκλοφορούν έχει πχ (λιγότερο ή περισσότερο) "διορθωμένα" φωνητικά είναι ένα γεγονός.

Πέφτει έτσι περισσότερο βάρος στο τί μπορεί να προσφέρει ένας καλλιτέχνης σαν image και όχι στο τι μπορεί να κάνει στο studio μπροστά απο ένα μικρόφωνο (αφού υπάρχει η δυνατότητα μετά την ηχογράφηση "να τα φέρουμε όλα εκεί που θέλουμε")

Αυτό σίγουρα έχει και μιά αρνητική επίπτωση στην σύνθεση-στιχουργία.

Επίσης, κάπου μέσα σου αποζητάς και το λαθάκι, θέλεις να ακούσεις μιά φωνή να σπάει, έναν ντράμερ να μην υπολογίζει 100% ένα break, θέλεις κάπου να αισθανθείς ότι αυτό που ακούς φτιάχτηκε απο ανθρώπους για ανθρώπους.

Σίγουρα βέβαια και στις μέρες μας υπάρχουν πολύ αξιόλογα πράγματα για ν'ακούσει κανείς.

Απλά ίσως η πιο mainstream μουσική να ήταν λίγο πιο "αληθινή" μερικές δεκαετίες πίσω...(τότε που ο τραγουδιστής-στρια έπρεπε πραγματικά να είναι τραγουδιστής.)

 
Πέφτει έτσι περισσότερο βάρος στο τί μπορεί να προσφέρει ένας καλλιτέχνης σαν image και όχι στο τι μπορεί να κάνει στο studio μπροστά απο ένα μικρόφωνο (αφού υπάρχει η δυνατότητα μετά την ηχογράφηση "να τα φέρουμε όλα εκεί που θέλουμε")Αυτό σίγουρα έχει και μιά αρνητική επίπτωση στην σύνθεση-στιχουργία.
Πραγμα το οποιο έχει φέρει σημερινές πιτσιροκο μπάντες στο σημείο να μην ξέρουν να παίξουν τα κομματια ΤΟΥΣ ζωντανά !!!!!!! Αυτές υποτίθεται θα είναι οι μπαντες του αύριο.....μεγάλη κουβέντα αυτο , πιστεύω θέλει άλλο topic.......

 
longshadow είπε:
Επίσης, κάπου μέσα σου αποζητάς και το λαθάκι, θέλεις να ακούσεις μιά φωνή να σπάει, έναν ντράμερ να μην υπολογίζει 100% ένα break......
Εσύ δεν πρέπει να χεις παράπονο......  ::) ;D

 
να μου εξηγήσει τί έγινε στη Βρετανία (χώρος που για μένα είχε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο "μεγάλωμά μου"), όπου η τελευταία μεγάλη μπάντα ήταν οι... Smiths!
σιγα μην ηταν οι Smiths.....η τελευταια μπαντα... εχεις χασει μαλλον επεισοδια ή δεν εχεις παρει χαμπαρι την Britpop,την Creation,τους Coldplay,τους Radiohead,την Amy Whinehouse & καμμια 500αρια ακομα...  

longshadow είπε:
Επειδή γίνεται λόγος για τους σύγχρονους τρόπους εγγραφής...

Κάτι πού ίσως έχει αλλάξει τα πράγματα δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η εγγραφή αλλά το editing-διόρθωμα που μπορεί να γίνει πλέον πανεύκολα μετά απο την εγγραφή.

Τώρα είναι εφικτό να ακούγονται άψογοι ακόμα και οι "μέτριοι".

Όλη η (mainstream) δισκογραφία έχει βασιστεί πάνω σε αυτό με αποτέλεσμα οι σημερινές παραγωγές να ακούγονται εκνευριστικά "τέλειες" όχι μόνο απο ηχητικής πλευράς αλλά και απο πλευράς "απόδοσης" των μουσικών-τραγουδιστών.

Το ότι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των δουλειών που κυκλοφορούν έχει πχ (λιγότερο ή περισσότερο) "διορθωμένα" φωνητικά είναι ένα γεγονός.

Πέφτει έτσι περισσότερο βάρος στο τί μπορεί να προσφέρει ένας καλλιτέχνης σαν image και όχι στο τι μπορεί να κάνει στο studio μπροστά απο ένα μικρόφωνο (αφού υπάρχει η δυνατότητα μετά την ηχογράφηση "να τα φέρουμε όλα εκεί που θέλουμε")

Αυτό σίγουρα έχει και μιά αρνητική επίπτωση στην σύνθεση-στιχουργία.
ευτυχως δεν εχει βγει ακομα το μηχανησμα που θα κανει τον μετριο τελειο..ΟΛΟΙ οι ΜΕΓΑΛΟΙ ,και υπαρχουν παρα πολλοι,τραγουδιστες στην εποχη μας πιστεψε με δεν εχουν καμμια αναγκη το auto tune...αλλωστε αν τους δεις ΖΩΝΤΑΝΑ το διαπιστωνεις ευκολα και μονος σου ;)

οι...μετριοι φυσικα και δεν ακουγονται αψογοι απλα δεν ακουγονται ΠΑΡΑΦΩΝΟΙ...αλλα αυτο δεν τους κανει ...αψογους.....(και παλι ΠΟΛΥ δυσκολα θα βρεις στο εξωτερικο παραφωνο και μετριο τραγουδιστη που κανει σοβαρη καριερα,δες ενα βραδυ το American/British Idol για να δεις την..δεξαμενη που τροφοδοτει την mainstream αμερικανικη και βρεττανικη μουσικη σκηνη ;))

τωρα αν ασχολεισαι με το τελευταιο χιτ της....Ντουβλη εκει ΝΑΙ θα ακουσεις υπερβολικο autotune...αλλα δεν ασχολεισαι ετσι δεν ειναι? ;D

Επίσης, κάπου μέσα σου αποζητάς και το λαθάκι, θέλεις να ακούσεις μιά φωνή να σπάει, έναν ντράμερ να μην υπολογίζει 100% ένα break, θέλεις κάπου να αισθανθείς ότι αυτό που ακούς φτιάχτηκε απο ανθρώπους για ανθρώπους.

Σίγουρα βέβαια και στις μέρες μας υπάρχουν πολύ αξιόλογα πράγματα για ν'ακούσει κανείς.

Απλά ίσως η πιο mainstream μουσική να ήταν λίγο πιο "αληθινή" μερικές δεκαετίες πίσω...(τότε που ο τραγουδιστής-στρια έπρεπε πραγματικά να είναι τραγουδιστής.)
υπαρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ τραγουδια που πληρουν τις προϋποθεσεις που λες,απλα μη ξεχνας οτι οι σημερινοι μουσικοι,ειδικα οι session που παιζουν στα mainstream hits, ΕΙΝΑΙ καλυτεροι τεχνικα απο τους ..παλιους και παιζουν ‘‘τελειοτερα‘‘ απο αυτους....(οσο και να... χτυπιεσαι..ο Kenny Arronof π.χ.ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να χασει break...  ;D)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
.αλλωστε αν τους δεις ΖΩΝΤΑΝΑ το διαπιστωνεις ευκολα και μονος σου 
Tc helicon pitch corrector....1 unit rack.....παίζει πολυ εκει έξω πάντως....κάνει αγγέλους !!!!!

 
Εξακολουθω να μην μπορω να καταλαβω πως ενα  autotune μπορει να κανει...αγγελο εναν κακο τραγουδιστη... ::) (το καλυτερο autotune στον κοσμο το εχει το SONAR X1 που χρησιμοποιω και δυστυχως...εξακολουθω να ακουγομαι ΤΡΑΓΙΚΟΣ οταν τραγουδαω... ;D)

ΕΥΤΥΧΩΣ υπαρχουν ΠΟΛΛΟΙ περισσοτεροι παραγοντες απο την ικανοτητα του  να τραγουδαει καποιος  100% in tune που κανουν καποιον τραγουδιστη...αγγελο....

Οποτε συνιστω λιγη περισσοτερη ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ κυριοι,ειδικα σε ενα μουσικο φορουμ...(να ημασταν σε πρωιναδικο που ξεκατινιαζουν τους....τραγουδιαρηδες να τα λεγαμε αυτα ανερυθριαστα...οχι ομως και εδω μεσα....)

Το autotune φυσικα και χρησιμοποιειται αλλα δεν ΦΤΙΑΧΝΕΙ μεγαλους τραγουδιστες.

 
Ναι ρε παιδί μου δεν λέω , καλα τα λες , και εγώ μαζί σου.....αλλα έναν μετριο τραγουδιστή μπορείς να το κανείς να ακουγεται πάνω του μέτριου ακόμα και σε live καταστάσεις ....οκ το αγγέλους μπορεί να είναι λίγο υπερβολικό...... :)

 
αλλα έναν μετριο τραγουδιστή μπορείς να το κανείς να ακουγεται πάνω του μέτριου
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ... ;D να διαφωνω,απλα τον κανεις να ακουγεται λιγοτερο παραφωνος...ομως αν ειχα 1 ευρω για καθε 100% in tune ΜΕΤΡΙΟ-KAKO τραγουδιστη-τραγουδιστρια που εχω ακουσει στη ζωη μου θα ημουν ο Bill Gates... ;D

 
Δεν ειναι αποκλειστικά μόνο το pitch σε ένα τέτοιο rack .....γενικότερα πάντως η συγκεκριμένη εταιρια έχει κανει θαυματα σε αυτο τον τομέα του vocal processsing.....το έχω δει....πάντα μιλάω για τον μετριο τραγουδιστη να γινεται πάνω του μέτριου , όχι την Βερα Λάμπρου να γινεται Celline Dion ......

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top