- Μηνύματα
- 22,245
- Πόντοι
- 2,148
στο βίντεο αυτό ο μεγας Glyn Jones μιλάει για την διαφορά του να ηχογραφήσεις μια μπάντα ζωντανά μια και έξω (ή περίπου) σε σχέση με το σημερινό multitracking.
4 λεπτά πριν, dimsonic είπε
στο βίντεο αυτό ο μεγας Glyn Jones μιλάει για την διαφορά του να ηχογραφήσεις μια μπάντα ζωντανά μια και έξω (ή περίπου) σε σχέση με το σημερινό multitracking.
Τώρα αυτό που κολλάει,σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις την ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχή το να ηχογραφεί κάποιος μια μπάντα που παίζει live είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.
Έχουν περάσει προ πολλού τα 80s που γράφαμε ακόμα και τα τύμπανα ενα-ενα ?
βρε συ
τι απαντάς πριν το ακούσεις?
μάντεψες τι θα πει?
ε δεν το άκουσες, γιατί το πόσταρα και το ξανακουσα και εγώ να δώ αν έβαλα το σωστό σημείο και συ απάντησες πριν φτάσει αυτό που ήθελα να ακούσεις...Άκουσα τι είπε και δεν είπε φυσικά τίποτα για ...multitracking (το οποίο γίνεται εδώ και 40-50 χρόνια έτσι κι αλλιώς)
SF μάγκα και άρχοντα, έβαλες ένα πολύ ωραίο βίντεο με ντράμερ παιχταρά. Έλεγε ο παιχταράς λοιπόν ότι θέλει 17άρι hihat γιατί το 14αρι ξύνει στο αυτί.
Αν τώρα τη δει κάποιος μπομπινάτος και βινταζάτος και ξηγηθεί στο 14άρι αρμυρό φυστίκι και το κάνει ζάχαρη θα πει κανείς όχι; Είτε γιατί θα ρίξει τα IPS, είτε με EQ ρε αδερφέ, ότι γουστάρει κάνει.
Το βίντεο όμως που έβαλα εγώ με το Μπαχ, έχει ένα how it is made, και εκεί δείχνει τον τύπο που παίζει την παράξενη τρομπέτα να αναλύει το πως την έφτιαξε με τα χεράκια του (!), γιατί το κομμάτι ξέρω γω μιλάει για την τελική κρίση, και δεν έπρεπε να είναι φωτεινή η τρομπέτα γιατί η κρίση ξέρω γω είναι μέρα θλίψης, και κάθησε και έφτιαξε τρομπέτα στο έτσι, γάμησέ με, είναι ψυχασθενείς αυτοί όλοι τους ?. Και θα πας εσύ τώρα να βάλεις στα κόκκινα την μπομπίνα να τους θερίσεις στο saturation γιατί λέει ακούγεται καλύτερα! Άκου φίλε μου λογική! Μιλάμε θα φας ξύλο, και στην τσέπη σου θα βάλεις ΧΑΧΑΧΑ ?
ε δεν το άκουσες, γιατί το πόσταρα και το ξανακουσα και εγώ να δώ αν έβαλα το σωστό σημείο και συ απάντησες πριν φτάσει αυτό που ήθελα να ακούσεις...
ΟΚ δεν πειράζει.
ξέρω έχεις άλλη γνώμη. Δεν θα τα βάψω και μαύρα
Ακόμη κανένας δεν με διαφώτισε για το αν το ψηφιακό έχει καλύτερη πιστότητα, δυναμικό εύρος, μουσικότητα από το καλά ρυθμισμένο και συντηρημένο hi-end μπομπινόφωνο. Στείλτε μου ένα link. Κάτι, μια διατριβή. Noύμερα. Δεν τα έχω δει πουθενά. Έτσι για να ξεστραβωθώ τουλάχιστον. Αν είναι μετρήσιμα.
Εγώ τα έχω χαρίσει όλα πλέον, και κάφρικα και κλασσικά.
Όσο για τα περί μετρήσιμων:
Studer A80 vs Babyface RME ?
Studer: Frequency Response 30Hz- 18kHz +- 2 db
Signal to Noise 62 dB
Crosstalk 40db
Distortion 1%
RME: Frequency Response 18Hz- 20.8 kHz 0.1 db
Signal to Noise 113 dB
Crosstalk 110dB
Distortion 0.00032%
Τώρα ξέρουμε γιατί οι κλασσικοί γράφουν ψηφιακά ? (και μόνο η δυναμική περιοχή αρκεί ? )
Όταν κάτι αναλογικό, περνάει ψηφιακή επεξεργασία, χάνει την "αναλογικότητά" του?
Αν ναι, ποιός ο λόγος για πανάκριβους λαμπάτους (κιόλας) ενισχυτές, αν το σήμα σου υποστεί μετά, ψηφιακή επεξεργασία σε ένα DAW, από plugins?
για να μην είναι η μέρα με τη νύχτα ο λαμπάτος με τον μούφα.
Αν το μικρόφωνο σου κόψει συχνότητες, ή εισάγει θόρυβο, ή παραμορφώνει, η ηχογράφηση υπονομεύεται χωρίς περιθώρια διόρθωσης.
Όχι, δυστυχώς δε είναι έτσι, γιατί π.χ. υπάρχουν και τα transients, το πόσο "γρήγορα" ακούει ένα μικρόφωνο, αν στα κουτσουρέψει αυτά δεν θα στα επαναφέρει κανένα EQ.