- Μηνύματα
- 1,866
- Πόντοι
- 398
τα τελευταία 45 εννοείς...???Δεν παρακολουθώ τα του ήχου εδώ και 15 χρόνια
εντάξει δεν βελτιώθηκε τίποτα όλα ακούγονται ίδια όπως το 1976....
τα τελευταία 45 εννοείς...???Δεν παρακολουθώ τα του ήχου εδώ και 15 χρόνια
Καπου κανεις ενα τεραστιο λαθος. Το αναποδο συμβαινει.Μιλάω για πιστότητα εγγραφής και αναπαραγωγής αποκλειστικά. Η πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα με την οποία καταγράφει ένα studer ή ένα otari δεν έχει ξεπεραστεί από κανένα DAW από κανέναν επεξεργαστή
Αν λοιπόν έχεις σοβαρό hardware Α to D και D to A η πιστότητα του DAW είναι μη συγκρίσιμη, σε θόρυβο, δυναμική περιοχή και bandwidth απο της μπομπίνας
ηρωνέβεσαι?τα τελευταία 45 εννοείς...???
εντάξει δεν βελτιώθηκε τίποτα όλα ακούγονται ίδια όπως το 1976....
Όποιος θεωρεί ότι ακούγεται, ας μου φέρει παράδειγμα.
η μπομπίνα έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Την δυνατότητα να γράφεις στα κόκκινα και να ακούγεται καλά. Κανένα άλλο μέσο δεν το έχει αυτό.Έχω μείνει πίσω στα του ήχου, το ξαναείπα, έχω να ασχοληθώ/διαβάσω/μελετήσω 15 χρόνια. Είχα και έχω την αίσθηση (όχι του κεφαλιού μου, μέσα από απόψεις τεχνικών και παραγωγών που παρακολουθώ) ότι το εύρος της ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑΣ και της ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ του ήχου στην μπομπίνα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Και δείξτε μου και το δρόμο. (ένα link κάτι ένα άρθρο να διαβάσω από καναν σοβαρό μηχανικό ήχου).
Όσον αφορά το ΣΟΒΑΡΟ μέρος λοιπόν ενός συστήματος, δηλ. το hardware δεν έχει αλλάξει κάτι, τουλάχιστον όχι δραματικά. Μέχρι εδώ καλά; Δεν ξέρω, είπα και πριν και το λέω συνεχώς, μπορεί να κάνω λάθος.
Αυτό που αλλάζει είναι η σχέση των ΣΟΒΑΡΩΝ ΜΕΡΩΝ ενός συστήματος με το ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ μέρος, δηλ. την αποθήκευση του υλικού real time. Eκεί έχουν προχωρήσει τα πράγματα τεχνολογικά, με σκοπό ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ σε ΠΟΙΟΤΗΤΑ το αναλογικό αντίστοιχο, δηλ. την μπομπίνα. Εδώ είναι το λάθος μου; Έχουν φτάσει; Είναι καλύτερα; Αν ναι, γιατί οι κορυφαίοι παραγωγοί και μηχανικοί ήχου, επιμένουν να χρησιμοποιούν, έστω και τμηματικά, μπομπινόφωνα και δεν τα πετάνε να πάνε στο διάολο; Από άποψη και μόνο; Επειδή είναι "κολλημένοι"; Επειδή είναι "χαζοί" κι εμείς ξέρουμε καλύτερα τη δουλειά που κάποιοι κάνουν 30-40 χρόνια; Δεν ξέρω. Ρωτάω.
Εν πάσει περιπτώσει η κουβέντα μας αφορούσε το πόσο σκ@#τά ακούγονται πλέον πολλές-πάμπολλες-όχι όλες, παραγωγές λόγω έλλειψης δυναμικού εύρους, λόγω "πατήματος" σε όλη αυτή τη σειρά από μετατροπείς, στο δρόμο ενός μουσικού έργου από την πηγή στο αυτί του ακροατή. Δηλ. δε λέω, καλή και η ευκολία και το super-βολικό του software, καλή και η εξέλιξη της τεχνολογίας, αλλά στο τέλος δεν ακούγεται τίποτα καλύτερα από ότι το 1988 ή το 1998. Όποιος θεωρεί ότι ακούγεται, ας μου φέρει παράδειγμα. Γιατί εγώ αυτό είχα κατά νου, σε σχέση με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Αντιθέτως, πάμπολλα-περισσότερα του επιτρεπτού ακούγονται χάλια, ακριβώς λόγω αυτής της εξέλιξης. Ή για να είμαι δίκαιος, παρ' όλη την εξέλιξη και όχι εξαιτίας.
Το άρθρο του S-O-S δεν το διάβασα, αλλά γι' αυτό δεν μιλάει πάνω κάτω; Ξεκινώντας με την παραδοχή ότι όντως υπήρξε κακή πρακτική ως προς το loudness;
Κάθε υπόδειξη ευπρόσδεκτη.
κι όμως αυτό είναι το χαρακτηριστικό.Γράφεις στα κόκκινα= η πιστότητα πάει περίπατο. Αν σου αρέσει αυτός ο ήχος με γειά σου και χαρά σου, η πιστότητα πάει όμως περίπατο, τι περίπατο δηλαδή, εξερεύνηση στην Αλάσκα πάει να κάνει ?
κι όμως αυτό είναι το χαρακτηριστικό.
είπα ότι δεν θέλω να μπούμε στην συζήτηση αυτή.Το οποίο είναι άχρηστο στην συντριπτικά μεγαλύτερη πλειοψηφία των ειδών της μουσικής.
Νομίζω δεν τίθεται θέμα τι είναι καλύτερο ή όχι. Μάλλον δεν το εξήγησα σωστά ή είμαστε έτοιμοι να αρπαχτούμε από μια λάθος ερμηνεία. Τέθηκε στην κουβέντα ότι η τεχνολογία στην παραγωγή μουσικής έχει εξελιχθεί, ενώ εγώ αμφέβαλλα ως προς αυτό σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό δηλ. που φτάνει στα αυτιά του ακροατή. Και λέω ότι δεν έχει κάνει και φοβερά άλματα. Στα μεγαλύτερα studios ανά τον κόσμο επικρατεί βιντατζίλα, όχι από άποψη, αλλά επειδή είναι τα industry standards. Eίναι δυνατόν, να είναι industry standard ένα DAW ή ένα plug-in? Πάρε φόρτωσε ένα project του cakewalk του 2000 ή του 2005 ή του 2010 στον υπολογιστή σου. Τι θα φορτώσει νομίζεις το PC?Φυσικά η παραπάνω φράση θα ανοίξει ασκούς του Αιόλου.
Ευχαριστώ για τον κόπο σου να βάλεις παράδειγμα, εξαιρετικό. Βέβαια όπως ειπες, άλλος εξοπλισμός, αλλη ακουστική, άλλη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ηχογράφησης.Τώρα αν θέλει κάποιος μπομπινίλα για να παίζει τις ροκ καφρίλες του δικαίωμά του, αλλά από άποψη πιστότητας είναι μέρα με νύχτα, φως με σκότος, over and out
Αν όμως θεωρείς ότι οι ροκ καφρίλες δεν συγκαταλέγονται στα είδη που μπορεί κάποιος να απολαύσει τη χρήση state-of-the-art εξοπλισμού από την παραγωγή στην κατανάλωση, μάλλον κάπου υπερβάλλεις.
ε βέβαια...οι περαστικοί στο Σάλτσμπουργκ....μιλάμε για την πεμπτουσία της ηχοληπτικής τεχνογνωσίας....
έλα μου ντε...Τι σχέση έχουν οι περαστικοί από τον τάφο του με την ηχοληψία; Και τελικά εσύ θέλεις να συζητήσεις ή όχι;
το θέμα είναι το loudness war και έχει ξεφύγει ήδη.Μην ξαναγράψεις εδώ και μην ξαναδιαβάσεις το θέμα. Problem solved.
το θέμα είναι το loudness war και έχει ξεφύγει ήδη.