Master volume ηχογραφήσεων

μπομπίνα έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Την δυνατότητα να γράφεις στα κόκκινα και να ακούγεται καλά. Κανένα άλλο μέσο δεν το έχει αυτό.


Crazy priest has named you ?

Back to reality τώρα:

Ο μοναδικός λόγος που πλέον κάποιοι χρησιμοποιούν μπομπίνες είναι για να πετύχουν το κομπρεσσαρισμα και την παραμόρφωση που κάνει κυρίως στα ντραμς , βέβαια και ΠΑΛΙ αφού γίνει αυτό τα tracks φορτώνονται σε daw για την τελική μίξη στο 99% των περιπτώσεων.

Τζάμπα κόπος καΤεμε μια και αυτό το ηχόχρωμα το επιτυγχάνεις με χίλιους δύο άλλους τρόπους αν θες..

Μη θεοποιείτε λοιπόν έναν απλό αναλογικό ... καταγραφέα.... ? είναι πλέον ξεπεραΖμενος ακόμα και σαν εφέ...

Όμορφα πάντως είναι για...ντεκόρ. στα Hansa που επισκέπτομαι συχνά πυκνά έχουν καμμία δεκαριά στον τοίχο για... σουβενίρ ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα με την οποία καταγράφει ένα studer ή ένα otari δεν έχει ξεπεραστεί από κανένα DAW από κανέναν επεξεργαστή. Οπότε τεχνολογικά μιλώντας, όχι δεν είναι καλύτερο το μέσο


Δεν έχω πάρει απάντηση ακόμη. Εγώ έκανα μια υπόθεση, έστω αυθαίρετη. 

 

Το να θεωρούμε το 24καναλο μπομπινόφωνο κομπρέσσορα, εφφέ ή overdrive είναι η καλύτερη δήλωση άγνοιας που μπορούμε να κάνουμε, όσον αφορά το τι είναι και τις δυνατότητές του.

Θα ήθελα κάποιος που ξέρει να με ενημερώσει για τα καθέκαστα

 
Aν κ το θέμα έχει ξεφύγει, θα παραθέσω μια συζήτηση που είχα με τον Χατζησταμου όταν μας ρώτησε τι ήχο είχαμε στο μυαλό μας πριν ξεκινήσει μαστερινγκ. Τότε είχε βγει η αγρυπνία του Θανάση κ ήξερα ότι εκείνος είχε κάνει μαστερινγκ.

" Μπορείς να μας βγάλεις τον ήχο κ την ζεστασιά της αγρυπνιας " τον ρώτησα..κ η απάντηση του ήταν.

." αυτό είναι γραμμένο σε μπομπίνα φίλε μου" .

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Crazy priest has named you ?


αυτό είναι σίγουρο, αλλά είπαμε, δεν το συζητώ.

(και δεν το συζητώ, γιατί θα το συζητώ επί εβδομάδες και έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.)

 
 Δε χρειάζεται καμία συζήτηση. Εγώ έχω κάνει δουλειές με μπομπίνες, διότι πολύ απλά τότε δεν υπήρχε άλλη επιλογή για ένα σοβαρό στούντιο. Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι δε χρειάζεται ΣΗΜΕΡΑ κανείς να μπει σε μια τέτοια πολύ κοστοβόρα σε λεφτά και χρόνο διαδικασία, για να κάνει μια παραγωγάρα, διότι αρκεί, γαμάει και περισσεύει ένα DAW.

 Όποιος έχει όμως δουλέψει αναλογικά και πιστεύει το αντίθετο με γεια του και χαρά του, του εύχομαι καλό κουράγιο, και μπράβο του στο φινάλε. Όποιος όμως πιστεύει ότι χρειάζεται μπομπίνα επειδή έτσι του είπαν στο ίντερνετ, τότε ας πάει να ξηλωθεί να δει την γλύκα, πρόβλημά του, ας πρόσεχε, μακριά από τον κ*λο μας και όπου θέλει ας μπει, I've been there, done that, got the T-Shirt, never again!

 
150 κιλά τραπέζι
250 κιλά λάπτοπ
+παρελκόμενα
στο χώρο ηχογράφησης δηλ. εκτός studio
συνεχόμενες διακοπές ολόκληρης ορχήστρας για τεχνικούς λόγους (αλλαγή μπομπίνας πχ.)
κόπωση
100-300 takes για μία ώρα ηχογραφημένης μουσικής
=πόσες ώρες editing χειροκίνητο;
 



Τώρα ίσως ξέρουμε λιγο καλύτερα γιατί οι κλασσικοί "καίγονταν" να εξελιχθεί η ψηφιακή εποχή και σίγουρα δεν ήταν η πιστότητα εγγραφής/αναπαραγωγής το βασικό τους πρόβλημα. Kαι καλώς έκαναν, λέω εγώ τώρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Δε χρειάζεται καμία συζήτηση. Εγώ έχω κάνει δουλειές με μπομπίνες, διότι πολύ απλά τότε δεν υπήρχε άλλη επιλογή για ένα σοβαρό στούντιο. Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι δε χρειάζεται ΣΗΜΕΡΑ κανείς να μπει σε μια τέτοια πολύ κοστοβόρα σε λεφτά και χρόνο διαδικασία, για να κάνει μια παραγωγάρα, διότι αρκεί, γαμάει και περισσεύει ένα DAW.

 Όποιος έχει όμως δουλέψει αναλογικά και πιστεύει το αντίθετο με γεια του και χαρά του, του εύχομαι καλό κουράγιο, και μπράβο του στο φινάλε. Όποιος όμως πιστεύει ότι χρειάζεται μπομπίνα επειδή έτσι του είπαν στο ίντερνετ, τότε ας πάει να ξηλωθεί να δει την γλύκα, πρόβλημά του, ας πρόσεχε, μακριά από τον κ*λο μας και όπου θέλει ας μπει, I've been there, done that, got the T-Shirt, never again!
είπα εγω ότι χρειάζεται σήμερα η μπομπίνα?

είπα εγώ ότι δεν αρκεί ένα DAW?

και εγώ σε DAW φτιάχνω ό,τι φτιάχνω.

ούτε είπα να γυρίσουμε στο παρελθόν.

Απλά είπα ότι η σύγχρονη τεχνολογία μας έλυσε τα χέρια, η ευκολία και η ταχύτητα που έχει έρθει στην ηχοληψία είναι τεράστια αλλά όλα είχαν ένα κόστος. Η σελίδα γύρισε, αλλά αυτό έγινε επειδή βάρυναν άλλοι παράγοντες. Και ο κόσμος σήμερα ακούει στο 99% mp3 διότι έτσι βολεύει. Το αν είναι καλύτερο....πάλι δεν θα το συζητήσουμε εδώ.

Τώρα αν νομίζεις ότι έτσι μου τα είπαν στο ιντερνετ... εντάξει, it's a free world και ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι θέλει.

Εδώ και 50 χρόνια που ασχολούμαι με τον ήχο, πέρασα από όλες τις φάσεις του αναλογικού και ψηφιακού ήχου και μέσων και σήμερα βρίσκω τον εαυτό μου να ακούει σχεδόν 80% αναλογικό ήχο και περίπου 20% ψηφιακό λόγω της ευκολίας του δεύτερου, και όποτε ηχογραφώ ηχογραφώ αναγκαστικά ψηφιακά, διότι αν δεν υπήρχε το ψηφιακό δεν θα ηχογραφούσα ποτέ.

Εντελώς πληροφοριακά να σου πω ότι ζώ και σε αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον. Εχω ένα diy dac με βάση το ESS9018 από τα πρώτα που ήρθαν στην Ελλάδα πριν 10 περίπου χρόνια, στο χώρο μου έχω στημένα 3 πικαπ, περιμένω να μου έρθει ένα επαγγελματικό φορητό κασετόφωνο, ενώ το προηγούμενο το πήρα πριν μόλις δυό χρόνια. Παράλληλα έχω στημένα DAT, DCC και mini disk. Θα ήθελα πάρα πολύ να μπω στην διαδικασία να ακούω από master tapes αλλά τα οικονομικά μου πλέον δεν μου το επιτρέπουν να πληρώνω 400 έως 500 ευρώ για έναν τίτλο.

Τώρα ίσως ξέρουμε λιγο καλύτερα γιατί οι κλασσικοί ***"καίγονταν" να εξελιχθεί η ψηφιακή εποχή και σίγουρα δεν ήταν η πιστότητα εγγραφής/αναπαραγωγής το βασικό τους πρόβλημα. Kαι καλώς έκαναν, λέω εγώ τώρα.


*** βλ. Herbert von Karajan...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Το mp3 είναι χιλιάδες φορές καλύτερα από τα μέσα που αντικατέστησαν, δηλαδή την κασέτα. Βέβαια κάτι τύποι με μούσια και γυαλιά του ΙΚΑ θέλουν να μας πείσουν ότι οι κασέτες είναι καλύτερες ?  λες και δεν τις φάγαμε στη μάπα πιτσιρικάδες.

 Τώρα, για να καταλάβω, ποιο είναι το κόστος ακριβώς; Διότι τα πλεονεκτήματα είναι τιμή 100 φορές μικρότερη, ευκολία 1000 φορές μεγαλύτερη, και ηχητική ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ ποιότητα,  δηλαδή flat συχνοτική απόκριση, χαμηλότερος πρακτικά μηδενικός θόρυβος και αντίστοιχα τεράστια δυναμική περιοχή, καμία ηχητική κατάπτωση λόγω playback, κανένα wow/ flutter, κλπ κλπ κλπ, λοιπόν ηχητική ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ ποιότητα μεγαλύτερη. Ποιο είναι το κόστος λοιπόν;

 Δεν υπάρχει κόστος. Τα εργαλεία υπάρχουν, οι Beatles έγραφαν σε τετρακάναλο, αν τώρα θέλουμε να ακούμε όχι δεν είναι μαμαά, δε φταίνε τα DAW, ούτε θα άλλαζε τίποτα με τις μπομπίνες.

 
Τώρα ίσως ξέρουμε λιγο καλύτερα γιατί οι κλασσικοί "καίγονταν" να εξελιχθεί η ψηφιακή εποχή και σίγουρα δεν ήταν η πιστότητα εγγραφής/αναπαραγωγής το βασικό τους πρόβλημα. Kαι καλώς έκαναν, λέω εγώ τώρα.


Και όχι μόνο οι κλασικοί. Οι ηχολήπτες να δεις που για κάθε take έπρεπε να περιμένουμε να κάνει locate to zero και να ακούς τα γρανάζια να πηγαινοέρχονται και να σκέφτεσαι τη φθορά τους. Αυτά και όσα άλλα αυτονόητα μπορείς να σκεφτείς απο πρακτική άποψη, που οι επαγγελματίες ηχολήπτες αντιμετωπίζαμε στην προ πσηφιακή εποχή .

Τα πολυκάναλα μπορουν και τα χειρίζονται ακόμα ηχολήπτες φυσικά. Δεν είναι πυρηνική φυσική. 

Σε απόλυτα νούμερα όμως η εγγραφή σε DAW όπως σου είπα και παραπάνω είναι πιστότερη της αναλογικής.

Δεν υπάρχουν αποκλίσεις που προκύπτουν μέσα σε ένα αναλογικό κύκλωμα όπου στην καλύτερη και ΠΟΛΥ ακριβότερη εκδοχή (βλέπε το θέμα για το Midas 501) έχουν πάνω απο 1% και συνήθως 5% ανα εξάρτημα. Και δεν μιλάμε για μηχανικές στρεβλώσεις (π.χ. wow & flutter) μη ακουστές φυσικά στο κοινό αυτί.

Οπως όμως και με το βινύλιο έτσι υπάρχουν οι δογματικοί πιστοί που υποστηρίζουν την "ζεστασιά" του αναλογικού ήχου.

Και καλά κάνουν αφου δεν ενοχλούν κανένα και αφού δεν μετράμε το αποτέλεσμα σε απόλυτα νούμερα αλλά αν είναι ωραίο.

Και φυσικά όταν μιλάμε για εγγραφή σε ένα Studer μιλάμε ήδη για ένα κορυφαίο μηχάνημα του είδους οπότε και το αποτέλεσμα είναι ανάλογο. Διαφορετικό. Ισως πιο αρεστό στο αυτί κάποιου αλλά όχι πιστότερο.

Είναι λοιπόν καθαρά θέμα άποψης και αρκετός κόσμος βγάζει το ψωμί του επιβάλλοντας μια άποψη. Οχι με το ζόρι αλλά με το εύρος της δουλειάς του και το ανάλογο hype των media. 

Δεν θα δεις όμως πουθενα να γράφουν περι ανώτερης πιστότητας της αναλογικής διαδικασίας. "Καλύτερη" ναι. Φανατικοί πολλοί.

Αλλά ρωτώ: εσυ σαν μουσικός τι θες να αναπαραχθεί, αυτό που ακούς απο το όργανό σου ή μια πιο "ζεστή" εκδοχή του;

Είναι ατέλειωτο το θέμα και πηγή flame wars και γι αυτό ο dimsonic δεν ήθελε να παρασυρθεί, γιατί λόγω ηλικίας ο άνθρωπας έχει ζήσει και τα δύο στην ιστορική τους εξέλιξη. Οπως κι εγώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
προσωπικά ακούω με μεγαλύτερη ευχαρίστηση τις κασέτες που έχω ηχογραφήσει από παλιούς αναλογικούς δίσκους.

αλλά δεν έχω παρωπίδες.

Ακούω και mp3 και atrac και wav και flac. Ό,τι τύχει.

Απλά μου αρέσει περισσότερο ο ήχος της κασέτας ή του πικαπ ή της ταινίας.

Μούσι δεν έχω, ούτε γυαλιά του ΙΚΑ φοράω (θα πρέπει να ξέρεις ότι το ΙΚΑ πλέον δεν συνταγογραφεί γιαλιά, ή μάλλον συνταγογραφεί αλλά μέχρι να πάρεις τα 100 ευρώ η πάθησή σου έχει ξεφύγει 2 τρεις βαθμούς)

Δεν θα καταλάβεις ποιό είναι το κόστος.

Διότι αφ ενός δεν θέλεις, αφ ετέρου δεν συγκρίνει κανείς το κόστος.

 
Απλά είπα ότι η σύγχρονη τεχνολογία μας έλυσε τα χέρια, η ευκολία και η ταχύτητα που έχει έρθει στην ηχοληψία είναι τεράστια αλλά όλα είχαν ένα κόστος.




 Εσύ μιλάς για ένα κόστος, ποιο είναι αυτό το κόστος; Και γιατί να μη θέλω να το μάθω;

 Τέλος πάντων, αφού γουστάρεις πικάπ και κασέτες, η συζήτηση σταματάει. Δεν έχει νόημα. Εσύ γουστάρεις κασέτες, εγώ τις πέταξα στα σκουπίδια. Καμία επαφή. ?

 
Και φυσικά όταν μιλάμε για εγγραφή σε ένα Studer μιλάμε ήδη για ένα κορυφαίο μηχάνημα του είδους οπότε και το αποτέλεσμα είναι ανάλογο. Διαφορετικό. Ισως πιο αρεστό στο αυτί κάποιου αλλά όχι πιστότερο.


έχω δυό φίλους που έχουν studer και οι δυό τους αγοράζουν master tapes.

Στο διαδίκτυο μπορώ να σας βρω λινκς από άλλους φανατικούς.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ μιλάμε για ακριβό άθλημα σε υπεργαλαξιακό επίπεδο. Διότι η απόκτηση ενός studer δεν είναι η απόκτηση ενός akai gx180 ούτε καν revox b77, και φυσικά η συντήρησή τους και το καλιμπράρισμά τους εκτός πραγματικότητας.

Υπάρχουν 10άδες sites που διαθέτουν αρχικα master tapes ή έστω δεύτερης γενιάς.

Αν θέλετε να σας δώσω λινκς.

Με ενδιαφέροντες τίτλους δεκαετίας 50, 60 70 αλλά και σύγχρονες ηχογραφήσεις καλλιτεχνών.

Το κόστος ξεκινάει από 200 ευρώ από τους σύγχρονους και ξεπερνάει τα 500 μαζί με μεταφορικά για πραγματικά ορίτζιναλ.

Για να τα δίνουν τα χρήματα αυτά άνθρωποι που διαθέτουν συστήματα των 6 ψηφίων κάτι σημαίνει. Δεν είναι βλάκες, ούτε κουφοί, ούτε ανώμαλοι, ούτε μαθαίνουν διαβάζοντας το ιντερνετ. Και οι περισσότεροι μπορούν να έχουν και ένα σύστημα ψηφιακό που κοστίζει και 50000 ευρώ. Η πρώτη απάντησή τους είναι ότι το αναλογικό παίζει καλύτερα, ότι το πικάπ τους παίζει καλύτερα από το dac των 50000 ευρώ και φυσικά το studer με την μήτρα παίζει ΑΚΟΜΑ καλύτερα.

καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

 Εσύ μιλάς για ένα κόστος, ποιο είναι αυτό το κόστος; Και γιατί να μη θέλω να το μάθω;

 Τέλος πάντων, αφού γουστάρεις πικάπ και κασέτες, η συζήτηση σταματάει. Δεν έχει νόημα. Εσύ γουστάρεις κασέτες, εγώ τις πέταξα στα σκουπίδια. Καμία επαφή. ?




σου είπα ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΚΟΣΤΟΣ.

ΔΕΝ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ

ΕΙΝΑΙ ΜΗΛΑ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ.

γουστάρω και τα δυό. Σου είπα, έχω και κασετόφωνο και dcc και dat και minidisk κλπ κλπ... και παράλληλα στρημάρω, ακούω spotify, όλη μου η δισκοθήκη και η cdθήκη είναι ριπαρισμένη και σε flac και τα έχω σε ένα σκληρό....ΟΜΩΣ συνήθως ακούω από το αναλογικό μέσο 33 1/3 ή 45 ή κασέτα ή ταινία (το τελευταίο λιγότερο)

Και χαίρομαι που πριν 20 χρόνια δεν τα πέταξα στα σκουπίδια.

Καμμία επαφή. :classic_sad:

(πιστεύω να προσέξεις την επιλογή του emoticon.... Το ότι δεν υπάρχει επαφή...δεν είναι για γέλια...)

 
Το master πάντως άνετα το έκανα σε tape. Σιγά το πράγμα, αντί για render να γράψεις την τελική μίξη σε αναλογικό, ανάξια λόγου διαδικασία.

 Άλλο αυτό και άλλο το πολυκάναλο αναλογικό, με ότι αυτό συνεπάγεται, κονσόλες, εφέ σε ρακ, hardware κομπρέσσορες κλπ.

 
βλ. Herbert von Karajan...
δεν έχω κλασική παιδεία, τι να δω; δεν ξέρω.

 

Εδώ και 50 χρόνια που ασχολούμαι με τον ήχο, πέρασα από όλες τις φάσεις του αναλογικού και ψηφιακού ήχου και μέσων και σήμερα βρίσκω τον εαυτό μου να ακούει...
Α γειά σου.

Κι εγώ απ' ό,τι είδες, παρ' όλο που δήλωσα, αν όχι άγνοια, τουλάχιστον αδιάβαστος τα τελευταία 15 χρόνια στα του ήχου, έχω πτυχίο ηχοληψίας, εργαστεί σε studio τηλεοπτικά και μουσικά και φυσικά κράτησα τη μπάλα χαμηλά όσον αφορά τις γνώσεις μου, αλλά δηλώνοντας αδιάβαστος, εννοούσα ότι δεν είμαι επαγγελματίας, δεν έγινα ποτέ ηχολήπτης-πέρασα και δεν ακούμπησα- αλλά και δεν τρώω τα σωθικά μου καθημερινά μελετώντας και εφαρμόζοντας στην πράξη το απίστευτα απαιτητικό επάγγελμα του μηχανικού ήχου. Αλλά 2-3 πράγματα το χρόνο τα διαβάζω έτσι από ενδιαφέρον. 

Ακόμη κανένας δεν με διαφώτισε για το αν το ψηφιακό έχει καλύτερη πιστότητα, δυναμικό εύρος, μουσικότητα από το καλά ρυθμισμένο και συντηρημένο hi-end μπομπινόφωνο. Στείλτε μου ένα link. Κάτι, μια διατριβή. Noύμερα. Δεν τα έχω δει πουθενά. Έτσι για να ξεστραβωθώ τουλάχιστον. Αν είναι μετρήσιμα.

Δογματικός δεν είμαι καθόλου. Είμαι υπέρ του ψηφιακού all the way και δεν μπορώ να ξεχωρίσω ένα καλό ψηφιακό audio από ένα καλό αναλογικό. Και δεν με ενδιαφέρει άλλωστε, η ποιότητα CD μου αρκεί για να απολαύσω μουσική. 

Ισως πιο αρεστό στο αυτί κάποιου αλλά όχι πιστότερο
δεν είπα πουθενά στο thread ότι η μπομπίνα είναι πιστότερη του DAW. Είπα ότι το ψηφιακό, από γέννησής του προσπαθεί να φτάσει το αναλογικό σε πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα. Και απ' όσο θυμόμουν από τότε που ασχολιόμουν κάπως πιο συστηματικά, δηλ. 15 χρόνια πριν, δεν το είχε καταφέρει ακόμη.


 

 
Καμμία επαφή. :classic_sad:

(πιστεύω να προσέξεις την επιλογή του emoticon.... Το ότι δεν υπάρχει επαφή...δεν είναι για γέλια...)


 Σιγά, για γέλια είναι. Τι είναι, σοβαρά; Άνοιξε ένα site με ειδήσεις να χορτάσεις σοβαρά.

 Γουστάρεις αναλογικίλα. Ωραίος.

 Εγώ τη γουστάρω μόνο για Zeppelin, Floyd και τέτοια, που τα άκουγα όμως πιτσιρικάς (σε βινύλιο ) και τα έχω σιχαθεί. Πλέον ακούω μόνο Μπαχ, Χέντελ και Ζορζ Πιλαλί, να πα να γαμηθούν λοιπόν τα βινύλια και τα αναλογικά ?

 
  Πλέον ακούω μόνο Μπαχ, Χέντελ και Ζορζ Πιλαλί, να πα να γαμηθούν λοιπόν τα βινύλια και τα αναλογικά ?


αν σου δείξω τα κλασικά βινύλια (πχ όπερες, θα δεις ότι ξεπερνάνε τα καφρο ροκ πως τα είπες, σε αναλογία περίπου 3:1)

 
 Εγώ τα έχω χαρίσει όλα πλέον, και κάφρικα και κλασσικά.

 Όσο για τα περί μετρήσιμων:

 Studer A80 vs Babyface RME ?

 Studer: Frequency Response 30Hz- 18kHz +- 2 db

            Signal to Noise 62 dB

           Crosstalk 40db

            Distortion 1%

 RME: Frequency Response 18Hz- 20.8 kHz 0.1 db

           Signal to Noise 113 dB

           Crosstalk 110dB

           Distortion 0.00032%

 Τώρα ξέρουμε γιατί οι κλασσικοί γράφουν ψηφιακά ? (και μόνο η δυναμική περιοχή αρκεί ? )   

 
Αφού γουστάρεις αράχνες στον ήχο, ιστούς και έτσι ?  φιλοσοφία θέλει; ?

 
Ακόμη κανένας δεν με διαφώτισε για το αν το ψηφιακό έχει καλύτερη πιστότητα, δυναμικό εύρος, μουσικότητα από το καλά ρυθμισμένο και συντηρημένο hi-end μπομπινόφωνο


Στο έχουν ήδη πει στο συγκεκριμένο νήμα τουλάχιστον 5 άτομα ?

Ειναι απλά μέρα με τη νύχτα ,υπέρ του πΣηφιακου... εκτός απ'το ακατανόητο "μουσικότητα" το οποίο αν μου πεις με ποια ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ μετριέται δεν έχω καμία αντίρρηση να το ψάξω.

 Όσο για τα περί μετρήσιμων:

 Studer A80 vs Babyface RME ?

 Studer: Frequency Response 30Hz- 18kHz +- 2 db

            Signal to Noise 62 dB

           Crosstalk 40db

            Distortion 1%

 RME: Frequency Response 18Hz- 20.8 kHz 0.1 db

           Signal to Noise 113 dB

           Crosstalk 110dB

           Distortion 0.00032%

 Τώρα ξέρουμε γιατί οι κλασσικοί γράφουν ψηφιακά ? (και μόνο η δυναμική περιοχή αρκεί ? )   


Edit με κάλυψε και .... επιστημονικά ο μαέστρος... ούτε καν μέρα με τη νύχτα...Ρεάλ Μαδρίτης - Πανελευσινιακός μοιάζει περισσότερο ?

Προσωπικά αν και έχω φάει τη μισή μου,ποια μισή μου τα 3/4,με μπομπίνες και ταινίες,μέχρι και δικό μου Studer portable είχα αγοράσει για mixdown,ούτε ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ δεν θέλω να τα βλέπω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top