Dimsonic, ότι και να γράψεις, ότι και να πεις, .........
Τι να πεις και τι να γράψεις από εκεί και πέρα, τσάμπα τα λες. Και όλα αυτά για τεχνολογία που κατά δήλωσή σου ούτεκαν χρησιμοποιείς, και αν κατάλαβα καλά και διόρθωσέ με ούτε και έχεις χρησιμοποιήσει, και δε μιλάω σαν ακροατής να βάλεις να ακούσεις μια 2-track μπομπίνα, αυτό έχει τόσο σχέση με την πολυκάναλη ηχογράφηση όσο το να οδηγάς πατίνι σε σχέση με διαστημικό λεωφορείο. Εγώ ΔΥΣΤΥΧΩΣ την πρόλαβα αυτή τη φάση, αλλά ευτυχώς ήταν σύντομα παρελθόν, ο SF λέει 3/4 της φάσης του την έφαγε στη μάπα, παρηγόρησέ τον, δώστου τον ώμο σου να κλάψει, και μην τον ζαλίζεις με ρομαντικές ωραιοποιήσεις, αρκετά τράβηξε στη ζωή του ?
πολύ πολύ μα πολύ κακό να συμμετέχεις σε μια συζητηση για να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.... :classic_sad:
Η συμμετοχη μου στο νήμα αυτό ξεκίνησε με την κατάθεση της άποψής μου ότι η μαγνητοταινία είχε και έχει το μοναδικό χαρακτηριστικό να μπορείς
να γράφεις στα κόκκινα - σε πολλούς (ναι...πολλούς) αρεστό. Και σε μένα.
Και είπα ότι θα ανοίξει ασκούς και δεν θέλω να κάνω συζήτηση παραπέρα.
Τι να πω ρε Μάνο και τι τσάμπα να πω.... γμ το κερατό μου
Ναι ούτε ασχολήθηκα ως ηχολήπτης με μαγνητόφωνα ούτε έκανα multitrack editing.
Να σου πω τι είπα?
Είπα ότι ακούω
όλα τα ψηφιακά και αναλογικά φορμά (πιθανότατα από πριν καν ασχοληθείς μαζί τους) και προσωπικά για την ευχαρίστησή μου
επιλέγω αναλογικά. Από τις ηχογραφήσεις προτιμώ του Rudy van Gelder στην blue note, cti κλπ πχ δίσκους σαν αυτόν
τίγκα στα κόκκινα και στο φύσημα. Γούστα είναι αυτά. Τώρα αν εσύ αυτό θέλεις να το πεις κατακριτέα άγνοια και παραίσθηση θα διαφωνήσω.
Για μένα είναι συνειδητή επιλογή. Σου είπα εγώ ότι ο τρόπος που πίνεις το τσάι σου είναι λάθος? Μάλλον όχι.
Το ίδιο θα σου πω για την καντάτα προτιμώ την παλιά εκτέλεση που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να την έχω ακριβώς στην ίδια εκτέλεση, όπως προτιμώ πχ και τις πρώτες επανεκδόσεις των 9 συμφωνιών του Karajan το 1963 στην DG
Λυπάμαι αν για σένα αυτό σημαίνει ότι είμαι ανώμαλος.
το "η σημερινή εκτέλεση της 105 είναι αριστουργηματική ηχητικά" είναι μια φράση. Η άμεση ερώτηση είναι για ποιόν? Είναι προφανές ότι για κάποιους είναι για κάποιους όχι....de gustibus... Αλλο το τεχνικά και άλλο το ηχητικά. Στο ηχητικά δηλαδή πως αντιλαμβάνεται ο ακροατής...μπαίνουν και άλλοι παράγοντες μη μετρήσιμοι
Τώρα...θα ρωτήσεις ίσως, γιατί σήμερα ασχολούμαι με ηχογραφήσεις και το κάνω με ψηφιακό τρόπο...
Το κάνω διότι φτιάχνω μουσική αποσπασματικά. Κομμάτι κομμάτι και όλα τα όργανα μόνος μου και δεν έχω την δυνατότητα να τα παίζω σωστά και πρέπει να διορθώνω.
Αν ήταν να γράψω ένα τρακ και τέλος, το πιό πιθανό θα ήταν να το έφτιαχνα σε ένα μαγνητόφωνο.