Master volume ηχογραφήσεων

 Έκανες τη μετακίνηση στο τέρμα, και νομίζεις ότι καθάρισες. Άρχισες τώρα να μιλάς για κομπρέσορες, λες και μιλάγαμε για κομπρέσσορες, και ούτε που σκέφτεται ο "σοβαρός παραγωγός" τα plug in, που το είδες αυτό, πες μου που το είδες, γιατί εγώ έχω δει να κάθεται ο κόκκινος της focusrite ανενεργός στις δάφνες του για να παίζουν μπάλα τα plug in, εσύ που είδες ούτε έναν σοβαρό να μην παίζει μπάλα έτσι, πήξαμε σε παραισθήσεις μεγαλείου βγαλμένες από την φαντασία, η πραγματικότητα είναι άλλη, τι να πω, πλήρης άγνοια.


ναι ρε παραισθήσεις.

Ευτυχώς που έχουμε εσάς να μας ανοίγετε τα μάτια...

Ασε θα μείνω στην πλήρη άγνοια

τη δικιά σας τη γνώση δεν την πάω

που βρήκατε ένα πισί και τα βάλατε όλα στην άκρη να πιάσουν αράχνες.

πές μου που θα πετάξεις την κόκκινη να περάσω το βράδυ.

Και αν κάπου πέταξες το στούντερ πες μηπως και γίνει κανα θαύμα και δεν το πήρε ο γύφτος για να το δώσει με το κιλό.

να στο πω και αλλιώς....αν είναι να στείλουμε ένα ΔΙΑΣΤΗΜΌΠΛΟΙΟ στον Γαλαξία 346 φορτωμενο με ΜΟΥΣΙΚΗ


σιγά μη μπούμε στη διαδικασία

θα στείλουμε τον κηφ που άλλωστε δεν πεθαίνει ποτέ να τους δείξει πως γίνεται

(βέβαια δεν θα καταλάβουν πως δουλεύει, γιατί θα είναι αναλογικός)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ασε θα μείνω στην πλήρη άγνοια

τη δικιά σας τη γνώση δεν την πάω

που βρήκατε ένα πισί και τα βάλατε όλα στην άκρη να πιάσουν αράχνες.


 Guilty as Charged.

 Λοιπόν, πήγαινε στο βιντεάκι του Σούπερφανκ, και θα πας στο 14.42 όπου ο μεγάλος βάζει dry τη φωνή. Και μετά ανοίγει τα plugin. Τέλος. Τέλος. Το γουνάκι ρε φίλε, μα κοίτα το γουνάκι.

Γεια σου ρε SF!




 
Δεν ισχύει αυτό, ο αναλογικός ήχος ηχογράφησης είναι "συνεχής" και παρόμοιος με οτιδήποτε ακούμε στη φύση, ενώ ο ψηφιακός είναι μια μετάφραση του ήχου σε μηδέν και ένα. Εξ ορισμού δεν έχουν σχέση, και ο ψηφιακός απλά "προσομοιώνει" με την εκάστοτε πιστότητα τον αναλογικό.

Απλοποιώντας, η digital ηχογράφηση είναι αναλογική + δειγματοληψία, πράγμα που δε συναντάται πουθενά στη φύση, και μοιραία πάντα κάτι χάνει από το αναλογικό σήμα
Σου έδωσα παράδειγμα πρωτογενούς παραγωγής που ξεκινάει ψηφιακά εκ σχεδιασμού.

Αλλά και αλλιώς να το δεις, με ποιά ακριβως λογική ο ήχος που βγάζει ένας overdriven αναλογικός ενισχυτής είναι "παρόμοιος" με αυτό που ακούμε στην φύση? Απο που και ως που? Εχεις την εντύπωση οτι αν σήμερα έσκαγε μύτη ένας πρωτόγωνος/αρχαίος άνθρωπος θα συμφωνούσε οτι ο ήχος του αναλογικού βρωμικου marshall είναι πιο κοντά στο φυσικό από ότι π.χ. το φλάουτο ενός σύνθι?

Δηλ και στην αναλογική ηχογράφηση, και στην αναλογική παραγωγή, και στην αναλογική αναπαραγωγή (LP) υπάρχουν ένα σκασμό κυκλώματα, φίλτρα και παράμετροι που επηρεάζουν ΑΓΡΙΑ τον ήχο και κανείς δεν μπορεί να πει οτι αυτό είναι "φυσικό". Απο την στιγμή που υπάρχει ηλεκτρισμός και επαγωγή και μαγνητική καταγραφή και ενίσχυση δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε φυσικό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Guilty as Charged.

 Λοιπόν, πήγαινε στο βιντεάκι του Σούπερφανκ, και θα πας στο 14.42 όπου ο μεγάλος βάζει dry τη φωνή. Και μετά ανοίγει τα plugin. Τέλος. Τέλος. Το γουνάκι ρε φίλε, μα κοίτα το γουνάκι.


slowly the eggs

ένα βιντεο που βάζει τον κομπρέσορα από το πλαγκιν....

και γω περιμένω να δω τι....

όταν βγεί το λογισμικό που θα έχει voice recognition και θα λεει cl76 on να δεις που ο τύπος θα πάει να το ψωνίσει να γλυτώσει το έξτρα κλικ.

 
  Φίλε μου, δεν περιμένεις να ΔΕΙΣ τίποτα! Περιμένεις να ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ έκανε ο γκραμιούχος ? μάστορας με τα πλαγκ ιν, και είναι παγκοσμίου βελινεκούς που αρκεί για τις τοπ επιλογες των βαλκανίων. ?Τι άλλο θέλεις, και τι παραπάνω αναζητάς σε λύσεις που κοστίζουν δεκαπλάσια; Τι;

 Αλλά ναι, αν περιμένεις να δεις, τότε ομολογώ ότι οι ρακιέρες γεμάτες καλούδια είναι πιο εντυπωσιακές από μια οθόνη.

 
1 hour ago, manosx said:

Το γουνάκι ρε φίλε, μα κοίτα το γουνάκι.

Γεια σου ρε SF!




 
Μια δεύτερη ερώτηση που θα θελα να κάνω σχετικά με το loudness ,είναι τι συμβαίνει στους ραδιοφωνικούς σταθμούς σε περιπτώσεις playlist που τα κομμάτια θα είναι αλλά για αλλά στις εντασεις.

Φαντάζομαι κάποια μορφή normalize, αλλά πώς?

Ρυθμίζεται μια συγκεκριμένη στάθμη κ τα κομμάτια ανεβαίνουν η κατεβαίνουν ανάλογα?

Άσχετα αν η συζήτηση ξέφυγε , θεωρώ ότι για όσους διαβάζουν μόνο, ήταν άκρως ενδιαφέρουσα. Ευχαριστώ όλους.


δεν διαβάζεις Βαγγέλη





Προς αγαπητό  dimsonic:

δεν είναι θέμα πετριάς.

Να μην πω ότι όλα αυτά τα έχεις σε Pluggins που κανουν προσομοίωση τα χαρακτηριστικά τους, την παραμόρφωσή τους, την υπερφόρτωσή τους, ρυθμούς ανόδου και δεν συμμαζεύεται. Φυσικά αυτοί που σέβονται τη δουλειά τους, όλα τα παραπάνω ούτε σκέφτονται να τα έχουν σε pluggin. Τα θέλουν αναλογικά.

Το μόνο που άλλαξε είναι ο υπολογιστής αντί του μαγνητοφώνου.


Εδω υποτιμάς αρκετό κόσμο και δεν είναι ωραίο. 

Εξ άλλου για όσους γνωρίζουν και έχουν ασχοληθεί, η μόδα των analog modeled plugins παλιών μηχανημάτων είναι καινούργια και τρέφει ακριβώς αυτή την δοξασία που αναφέρεις. Οπως π.χ. αυτό:

cla-2a-compressor-limiter.jpg

Πολλοί απο εμάς χρησιμοποιούμε compressors που δεν έχουν ένα μαγικό κουμπί MORE όπως το παραπάνω αλλά καποια που δεν έχουν υπάρξει ποτέ σε αναλογικά σχέδια. Είναι αυτά που δημιουργήθηκαν αρχικά σε αναζήτηση περισσότερων τεχνικών δυνατοτήτων για όσους τις αναζητούσαμε.

c4-multiband-compressor.jpg

Με όλο τον σεβασμό, για να το δουλέψεις πρέπει να ξέρεις καλά τι κάνεις και να σου λύνει προβλήματα που δεν σου λύνει ο παλιός καλός, μαγικός.

Δεν χρειάζεται να ανάβουν τα αίματα για τέτοια θέματα. Οι απόψεις είναι σεβαστές. Αρκεί να μην μιλάμε δογματικά γιατί εκεί ως γνωστόν δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιάννη να με σχωρνάς, αλλά δεν υποτιμάω κανένα.

Αλλοι είναι δογματικοί εδώ, "εφαγες πετριά", "κατακριτέα άγνοια", "βρείτε μου κάτι στη φύση που για να παράγει ήχο χρησιμοποιεί μαγνητοταινία", "πήξαμε σε παραισθήσεις μεγαλείου βγαλμένες από την φαντασία" ,"πλήρης άγνοια" και "γουνάκια"

εγώ είπα τις επιλογές μου 

και εγώ χρησιμοποιώ κομπρέσσορες, και τον cla 2a και άλλους που υπάρχουν στο πρόγραμμα ή αγόρασα.

Και σίγουρα έχουν φτάσει τα πλαγκιν σε τέτοια ποιότητα που σήμερα ακόμα και μεγάλοι παραγωγοί προτιμούν να καταφύγουν στην ευκολία τους παρά να πατσάρουν έναν κανονικό.

Γνωστά αυτά και ξανα να παραβιάζουμε ανοιχτές θύρες μόνο και μόνο για να αποδείξουμε αυτό που θέλουμε βάζοντας λόγια στο στόμα του συνομιλητή.

Και ΟΚ προτιμούν την ευκολία του pluggin κομπρέσσορα. Τι γίνεται με τα μικρόφωνα και τα mike pres? Σε λίγο θα βγούν pluggins που θα προσομοιάζουνε U47. Εδώ έβγαλε ο άλλος και προσομοιάζει το studio 3 του Abbey Road...

Δεν μου αρέσει που γίνεται συζήτηση και η ουσία είναι να υποτιμηθεί ο συνομιλητής, να πάει η μπάλα στην κερκίδα, να καταντήσει η όλη υπόθεση στο "τι λες ρε φίλε..."

Ξέρεις ότι δεν τα πάω αυτά, γιατί δεν είναι του τύπου μου.

Δεν έχω ποτέ πρόβλημα να παραδεχτω ότι κάνω λάθος, αλλά δεν ΓΟΥΣΤΑΡΩ την επιλογή μου να την ονομάζει ο οποιοσδήποτε, που ούτε γνωρίζω, ούτε την δουλειά του (τουλάχιστον η δική μου δουλειά - οποια είναι-  υπάρχει εδώ μέσα), πετριά ή κατακριτέα άγνοια ή παραίσθηση.

Τα παραπάνω δεν είναι ότι δεν τα γουστάρω μόνο, έχω την εντύπωση ότι δεν ταιριάζουν και στον χώρο.

Δεν διεκδικώ κανέναν τίτλο, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την ηχογράφηση τα τελευταία 10 χρόνια, το επίπεδό μου είναι σχεδόν βασικό, για μένα αρκετό, αλλά λυπάμαι για κόσμο που υποτίθεται ότι είναι επαγγελματίες και σίγουρα πιό μπροστά από μένα να έρχονται να με αντιμετωπίζουν σαν έναν περιστασιακό web surfer. Ετσι δεν βοηθιέται κανείς ούτε καν η όποια "σωστή" άποψη αποκτά βάρος και σεβασμό.

 
Θα κάνω εδω μια παρατυπία στα όρια του θέματος. DNA : ένα φυσικό παράδειγμα ΔΙΑΚΡΙΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗΣ (δήλ ΜΗ συνεχούς) στην φύση.

 
δεν διαβάζεις Βαγγέλη
Nαι η αλήθεια είναι ότι από ένα σημείο κ μετά χάθηκα. Αν μπορείς να μου δείξεις τι να διαβάσω..το θέμα έκλεισε για μένα από το 1ο ποστ του Μάνου.

 
 Dimsonic, ότι και να γράψεις, ότι και να πεις, η εκτέλεση της καντάτας 105 του σήμερα που παρέθεσα ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΗΧΗΤΙΚΑ, και η επεξεργασία με plug in που παρέθεσε ο SF ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΗΧΗΤΙΚΑ. Ότι και να γράψεις, ότι και να πεις, η πραγματική πραγματικότητα και τα εμπειρικά δεδομένα σε διαψεύδουν, και δεν έχει ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ να κάνει με ευκολίες και συμβιβασμούς. Οι κορυφαίοι τεχνικοί που έκαναν αυτά τα έργα το επέλεξαν, ανάμεσα ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επιλογή γιατί αυτοί μπορούν να έχουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επιλογή ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΗ, επέλεξαν λοιπόν ψηφιακά και το αποτέλεσμα τους δικαιώνει.

 Τι να πεις και τι να γράψεις από εκεί και πέρα, τσάμπα τα λες. Και όλα αυτά για τεχνολογία που κατά δήλωσή σου ούτεκαν χρησιμοποιείς, και αν κατάλαβα καλά και διόρθωσέ με ούτε και έχεις χρησιμοποιήσει, και δε μιλάω σαν ακροατής να βάλεις να ακούσεις μια 2-track μπομπίνα, αυτό έχει τόσο σχέση με την πολυκάναλη ηχογράφηση όσο το να οδηγάς πατίνι σε σχέση με διαστημικό λεωφορείο. Εγώ ΔΥΣΤΥΧΩΣ την πρόλαβα αυτή τη φάση, αλλά ευτυχώς ήταν σύντομα παρελθόν, ο SF λέει 3/4 της φάσης του την έφαγε στη μάπα, παρηγόρησέ τον, δώστου τον ώμο σου να κλάψει, και μην τον ζαλίζεις με ρομαντικές ωραιοποιήσεις, αρκετά τράβηξε στη ζωή του  ?

 
  Όσα έγραψα παραπάνω δεν αποτελούν επιχείρημα υπέρ η κατά του αναλογικού η ψηφιακού ήχου, απλά μια προσπάθεια να επισημάνω τις διαφορές. Αυτές δεν έχουν να κάνουν με το είδος του ήχου (που μπορεί να είναι οτιδήποτε, από ένα φυσικό όργανο μέχρι μιαν έκρηξη, έναν παραμορφωμένο ενισχυτή η εάν ψηφιακό από την παραγωγή του ήχο), αλλά με τον τρόπο που παράγεται και διαμορφώνεται.

  Η αναλογική διαμόρφωση ήχου, με μαγνητική και ηλεκτρική επαγωγή όπως αναφέρθηκε, είναι συνεχής, και έχει μορφή κύματος, με τον ίδιο τρόπο που παράγεται ο ήχος στη φύση. Στην ηχογράφηση, οι δυσκολίες υπήρξαν η συχνοτική απόκριση στην πιστότητα, ο θόρυβος, και η διατήρηση αυτής της πιστότητας στο χρόνο.

  Ο ψηφιακός ήχος "φωτογραφίζει" και μετατρέπει σε νούμερα τον ήχο, η τον παράγει κατευθείαν ψηφιακά πάλι με νούμερα και όχι με κύμα, και είναι μια διαδικασία τόσο διαφορετική από την αναλογική ώστε μπορούμε να μιλάμε για το επόμενο κεφάλαιο στην επεξεργασία ήχου, κάτι που απέχει τόσο από την αναλογική παραγωγή του όσο η τελευταία από την φυσική.

  Οι προκλήσεις του ψηφιακού είναι η πιστότητα αυτής της "φωτογράφησης", αυτό που αντιλαμβανόμαστε είτε ψυχοακουστικά ως "ψεύτικο", είτε βλέπουμε επιστημονικά ως jitter, ψηφιακό θόρυβο κτλ. Αυτός είναι ο λόγος που στην πράξη είναι ακόμα επιθυμητοί αναλογικοί κρίκοι στην αλυσίδα όπου είναι πρακτικό.

  Το ηχητικό αποτέλεσμα και των δύο μεθόδων είναι σήμερα εξαιρετικό, και αρκετά υψηλό ώστε να χρησιμοποιείται από επαγγελματίες όλων των κλάδων, αναλόγως προτιμήσεων και κατεύθυνσης του καθενός.

  Αυτά χωρίς καμμία επιθυμία αντιπαλότητας προς κανένα, προσωπικά τις συζητήσεις δεν τις αντιλαμβάνομαι συγκρουσιακά, ούτε αποτελεί πρόβλημα για μένα οι συνομιλητές να έχουν διαφορετικές απόψεις για κάτι. Επίσης το θέμα είναι αγαπημένο , παρά λίγο να έκανα σχετική διπλωματική στο πολυτεχνείο προ αμνημονεύτων χρόνων ? . Βέβαια καμία σχέση το ψηφιακό του τότε και του τώρα.. ?

 
Nαι η αλήθεια είναι ότι από ένα σημείο κ μετά χάθηκα. Αν μπορείς να μου δείξεις τι να διαβάσω..το θέμα έκλεισε για μένα από το 1ο ποστ του Μάνου.


Μα αυτα που σου παρέθεσα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Dimsonic, ότι και να γράψεις, ότι και να πεις, .........

 Τι να πεις και τι να γράψεις από εκεί και πέρα, τσάμπα τα λες. Και όλα αυτά για τεχνολογία που κατά δήλωσή σου ούτεκαν χρησιμοποιείς, και αν κατάλαβα καλά και διόρθωσέ με ούτε και έχεις χρησιμοποιήσει, και δε μιλάω σαν ακροατής να βάλεις να ακούσεις μια 2-track μπομπίνα, αυτό έχει τόσο σχέση με την πολυκάναλη ηχογράφηση όσο το να οδηγάς πατίνι σε σχέση με διαστημικό λεωφορείο. Εγώ ΔΥΣΤΥΧΩΣ την πρόλαβα αυτή τη φάση, αλλά ευτυχώς ήταν σύντομα παρελθόν, ο SF λέει 3/4 της φάσης του την έφαγε στη μάπα, παρηγόρησέ τον, δώστου τον ώμο σου να κλάψει, και μην τον ζαλίζεις με ρομαντικές ωραιοποιήσεις, αρκετά τράβηξε στη ζωή του  ?
πολύ πολύ μα πολύ κακό να συμμετέχεις σε μια συζητηση για να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.... :classic_sad:

Η συμμετοχη μου στο νήμα αυτό ξεκίνησε με την κατάθεση της άποψής μου ότι η μαγνητοταινία είχε και έχει το μοναδικό χαρακτηριστικό να μπορείς να γράφεις στα κόκκινα - σε πολλούς (ναι...πολλούς) αρεστό. Και σε μένα.

Και είπα ότι θα ανοίξει ασκούς και δεν θέλω να κάνω συζήτηση παραπέρα.

Τι να πω ρε Μάνο και τι τσάμπα να πω.... γμ το κερατό μου

Ναι ούτε ασχολήθηκα ως ηχολήπτης με μαγνητόφωνα ούτε έκανα multitrack editing.

Να σου πω τι είπα?

Είπα ότι ακούω όλα τα ψηφιακά και αναλογικά φορμά (πιθανότατα από πριν καν ασχοληθείς μαζί τους) και προσωπικά για την ευχαρίστησή μου επιλέγω αναλογικά. Από τις ηχογραφήσεις προτιμώ του Rudy van Gelder στην blue note, cti κλπ πχ δίσκους σαν αυτόν 







τίγκα στα κόκκινα και στο φύσημα.  Γούστα είναι αυτά. Τώρα αν εσύ αυτό θέλεις να το πεις κατακριτέα άγνοια και παραίσθηση θα διαφωνήσω.

Για μένα είναι συνειδητή επιλογή. Σου είπα εγώ  ότι ο τρόπος που πίνεις το τσάι σου είναι λάθος? Μάλλον όχι.

Το ίδιο θα σου πω για την καντάτα προτιμώ την παλιά εκτέλεση που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να την έχω ακριβώς στην ίδια εκτέλεση, όπως προτιμώ πχ και τις πρώτες επανεκδόσεις των 9 συμφωνιών του Karajan το 1963 στην DG

Λυπάμαι αν για σένα αυτό σημαίνει ότι είμαι ανώμαλος.

το "η σημερινή εκτέλεση της 105 είναι αριστουργηματική ηχητικά" είναι μια φράση. Η άμεση ερώτηση είναι για ποιόν? Είναι προφανές ότι για κάποιους είναι για κάποιους όχι....de gustibus... Αλλο το τεχνικά και άλλο το ηχητικά. Στο ηχητικά δηλαδή πως αντιλαμβάνεται ο ακροατής...μπαίνουν και άλλοι παράγοντες μη μετρήσιμοι

Τώρα...θα ρωτήσεις ίσως, γιατί σήμερα ασχολούμαι με ηχογραφήσεις και το κάνω με ψηφιακό τρόπο...

Το κάνω διότι φτιάχνω μουσική αποσπασματικά. Κομμάτι κομμάτι και όλα τα όργανα μόνος μου και δεν έχω την δυνατότητα να τα παίζω σωστά και πρέπει να διορθώνω. 

Αν ήταν να γράψω ένα τρακ και τέλος, το πιό πιθανό θα ήταν να το έφτιαχνα σε ένα μαγνητόφωνο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είπα ότι ακούω όλα τα ψηφιακά και αναλογικά φορμά (πιθανότατα από πριν καν ασχοληθείς μαζί τους) και προσωπικά για την ευχαρίστησή μου επιλέγω αναλογικά. Από τις ηχογραφήσεις προτιμώ του Rudy van Gelder στην blue note, cti κλπ πχ δίσκους σαν αυτόν 
Μαζί σου all the way. Αυτό δεν τα κάνει πιστά όμως.

Νομίζω πως η κουβέντα θα είχε άλλη εξέλιξη και δεν θα είχαν αναφερθεί τόσα διαφορετικά θέματα τσουβαλιασμένα κάτω απο το τίτλο Master volume αν αυτό ήταν κατανοητό απο την αρχή αλλά επέτρεψε μου ανατρέχοντας τα πίσω ποστ, πως δεν ήταν. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε εσένα μόνο. Ολοι διαβάζαμε πεταχτά, έτοιμοι να... απαντήσουμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μαζί σου all the way. Αυτό δεν τα κάνει πιστά όμως.


ποιός είπε ότι τα κάνει πιστά?

εγώ σίγουρα όχι. Και γνωρίζοντας την σίγουρη εξέλιξη της συζήτησης είπα να μην πάμε παραπέρα.

 
Το πρόσεξα.

Πολλές φορές η καταγραφή ενος performance είναι ένα σύνολο πραγμάτων.

Τα μικρόφωνα, το στήσιμο, ο χώρος, τα καλά επιλεγμένα μηχανήματα και κυρίως ο παραγωγός - ηχολήπτης όπως στην περίπτωση της Blue Note (Lion και Wolff) που είχε όλο το σχέδιο απο τη φωτογραφία του εξωφύλλου μέχρι τον ήχο και την τεχνική κατάρτισή γι αυτό το αποτέλεσμα. Αν έγραφε σε ψηφιακό μέσον, πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα έβγαινε. Το τρικ δεν ήταν η μπομπίνα.

 
Ναι ούτε ασχολήθηκα ως ηχολήπτης με μαγνητόφωνα ούτε έκανα multitrack editing.




  Άρα τα συμπεράσματά σου πως τα έβγαλες; Με το να ακούς έτοιμες μουσικές; Και δηλαδή υπερασπίζεσαι τόση ώρα κάτι, επειδή απλά σαν ακροατής προτιμάς τις εκτελέσεις επί αναλογικίλας; Μα ΚΑΙ ΕΓΩ προτιμώ τις εκτελέσεις του Ρίχτερ, τι σημαίνει αυτό;

 Θέλεις να σου πω πως έβγαλα εγώ τα συμπεράσματά μου; Άκου: Όταν παιδευόμασταν με το 24κάναλο, υπήρχαν ήδη διαθέσιμα σάμπλερ. Οπότε αν ήθελες να κάνεις κάνα editing περίεργο, δε χρειαζόταν να ξυραφίζεις σαν τρελός επιστήμονας, τα έκανες ΨΗΦΙΑΚΑ ?, σάμπλαρες, έκανες τα κόλπα σου, και τσουπ- πίσω στο πολυκάναλο, και χαμπάρι δε μας πέρνανε μόρτη, καμιά επίπτωση που να καταστρέφει "την αναλογικίλα", μπορεί να σου αρέσουν κιόλας τα άλμπουμ για τον 100% αναλογικό ήχο τους ? Τι 100% αναλογικίλα δηλαδή, πήγαιναν τα lexicon πιπα κ*λο, και να σου πω κάτι, με τα eventide μας έφτανε το πουλί σαγόνι, ότι ήχος έμπαινε αυτός έβγαινε, κωλοτούμπες κάναμε με τα τοπ ψηφιακά, αλλά ήθελε από πίσω το τραπεζικό καταπίστευμα του Λάτση.

 Και τώρα που έχει φτάσει το επίπεδο να είναι παρόμοιο με αυτά, θα πεις εσύ ότι κανείς σοβαρός ηχολήπτης δεν χρησιμοποιεί τα ψηφιακά; Από που το έβγαλες το συμπέρασμα; Αφού ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΡΑ κάναμε για τα ποιοτικά ψηφιακά, πότε έγινε και τα ψηφιακά έγιναν για πέταμα;

 Να σου πω πότε έγινε; Όταν βγαίνουν στα ίντερνετ και μιλάνε για ηχογράφηση άνθρωποι που δεν ηχογραφούνε, τότε έγινε. Οπότε αν όντως σε κουράζει τόσο η συζήτηση, it's fine by me, καλή καρδιά, τα λέμε σε άλλο θέμα και sorry και για την κούραση.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top