Master volume ηχογραφήσεων

  Καλά ναι, και σάμπως και οι μπομπίνες εκτός από τα Dat, ούτε που ξέρω που σκατά έχουν καταλήξει, ποιος δίνει τον κώλο από το ποντίκι για αυτές, ούρλιαζε λέει κάποιος στο συμβούλιο των πολυεθνικών όταν βγάζαν το CD, "μαλάκες τι κάνουμε", έλεγε "δίνουμε τα μάστερ στον κόσμο", αλλά οι υπόλοιποι στα @ρχίδια τους, έβλεπαν μόνο τη μείωση του κόστους της παραγωγής, και ΤΣΟΥΠ ο κόσμος τα πήρε τα CD, να πάνε στον αγύριστο τα βυνίλια όπως λέει και το είδωλο του Dimsonic, τα πήρε τα CD και τα αντέγραψε σε όλο το ίντερνετ.

 Έχω καβατζωμένα ψηφιακά αρχεία ηχογραφησεων γάμησέ τα, αν τα είχα σε μπομπίνες έπρεπε να βγω από το σπίτι να μείνουν αυτά, και τι έγινε, σιγά τα ωα, άχρηστα είναι, σκουπίδια, ότι είναι άξιο αρχειοθέτησης αναλαμβάνουν ιδρύματα, σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου για κάθε καφρίλα, να πα να γαμηθούν τα αναλογικά, στα σκουπίδια, να πα να γαμηθούν οι εξωγήινοι, να έρθουν εδώ να δουν σε αίθουσα την 9η, και αν δεν τους αρέσει να αρχίσουν τα λέιζερ, όχι να φάει καμιά φρίκη η μπομπίνα και να αρχίσει να κάνει γουόμπλε- γουόμπλε και να πάμε άδικα ? 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και πιο μετά θα μας σκανάρουν και θα ζούμε ψηφιακά και θα μπορούμε στον ψηφιακό μας κόσμο να γινουμε θεοί και να τον διαμορφώνουμε όπως θέλουμε.

 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Να σκανάρεις τα γκομενάκια σου.

Την μπύρα μου ποτέ!

Εκατό ψηφιακές μπύρες να μου φέρεις, εγώ θέλω να ακούω το χλάτς από το μπουκάλι/κουτάκι, και να πίνω αυθεντική μπύρα, όχι virtual.

Κάτι σκαναρισμένες heineken, να τις πιείτε εσείς ρε, virtual beer drinkers.

Ούφ, έσκασα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Maradona=μπομπίνα
C. Ronaldo=digital


Τι, δηλαδή η μπομπίνα είναι "μόνος μου κι όλοι σας"?

Τον σοσόνια δεν τον πάω με τίποτα.

Ο Μέσι ποιός είναι, ο λαμπάτος?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η εξυπνάδα της ημέρας.

Η ιστορία έχει σημασία, όχι το χαρτί στο οποίο τυπώθηκε.
Λοιπόν αυτό το σκέφτομαι στα 9/10 των θεμάτων που διαβάζω, δηλαδή ότι "τι να κάνεις το χ το ψ το ω τεχνικό στοιχείο όταν το ίδιο το κομμάτι δεν αξίζει τίποτα".

Και έτσι (ίσως) είναι.

Όμως το φόρουμ εδώ είναι κατά βάση τεχνικό (και συμπληρωματικά ευτυχώς και καλλιτεχνικό), οπότε τεχνικά όλοι οι προβληματισμοί έχουν το δικό τους νόημα. 

Και βέβαια μία ενδιαφέρουσα ιστορία διαβάζεται πολύ πιο ευχάριστα σε ένα καλοτυπωμένο χαρτί!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
οπότε τεχνικά όλοι οι προβληματισμοί έχουν το δικό τους νόημα. 


Μα και τεχνικά αν το δεις αν κάνω εγώ ένα μιξ στην Neve των Ocean Wave και ο Pensado στο laptop μου με Ripper & ακουστικά από το Mimiso το μιξ του θα είναι δραματικά καλύτερο απ'το δικό μου ?

 
Και βέβαια μία ενδιαφέρουσα ιστορία διαβάζεται πολύ πιο ευχάριστα σε ένα καλοτυπωμένο χαρτί!
Σωστό και αυτό. 

 Αλλά αν είναι η ιστορία μάπα? 

 Γενικά βέβαια όλα παίζουν το ρόλο τους. 

 Γενικά είναι και θέμα που ο καθένας επικεντρώνεται για να κρίνει κάτι ανάλογα με τον χαρακτήρα του, την αισθητική του. Πόσο συναισθηματικος η πρακτικός είναι κλπ. 

 
Αν σε μια παρέα ξαφνικά ένας αρχίσει να μιλάει δυνατότερα, τότε αυτομάτως ο συνομιλητής του θα αυξήσει την ένταση της φωνής του για να ακουστεί. Το ίδιο θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι. Δυστυχώς είναι θέμα ανταγωνισμού των εντάσεων στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.


θαυμάσιο παράδειγμα!!!... ελπίζω να μου επιτρέπεις να το χρησιμοποιώ χωρίς copyrights...?

 
Καλησπέρα, μπαίνω μετά από καιρό που σας ανακάλυψα!Μου κάνει εντύπωση που τα remasters ελληνικά και ξένα τα ακούω πολύ παραμορφωμένα. Μπορεί να μην έχω καλά ακουστικά βέβαια, αλλά και με ακουστικά των 5 ευρώ και με των 25 ευρώ (headphones) και με τα ασύρματα που μπαίνουν στα αυτιά ακούω παραμόρφωση!Αυτό συμβαίνει όχι μόνο στο δικό μου laptop αλλά και σε άλλα που έχω δοκιμάσει. Πιθανότατα να παίζει ρόλο η κάρτα ήχου realtek που είναι η πιο συνηθισμένη. Κι από ότι μου έχουν πει πολλοί δεν είναι και η καλύτερη, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι εκτός budget. Και με την ακοή μου δεν έχω πρόβλημα εξετάστηκα πρόσφατ. Όλοι οι γνωστοί μου, βρίσκουν τέλειες τις πολύ δυνατές εντάσεις με παραμόρφωση.

Θα σας δείξω 2 παραδείγματα να δείτε, το μόνο που ξέρω από 1-2 άτομα πιο "ψαγμένα" ότι αυτό το flat στη δεύτερη κυματομορφή ευθύνεται κατά πολύ για την παραμόρφωση και επιπλέον ότι ένα σωστό gain δεν πρέπει να είναι πάνω από 97.

Είναι το ίδιο τραγούδι το "Μονά Ζυγά" της Κανελλίδου, που σε cd είναι από τα πρώτα που έβγαλε η Μίνος σε μορφή cd

cd 1988
KANELLIDOUCD1988.jpg


KANELLIDOUCDREMASTER2013.jpg


Και εδώ τα gains, βέβαια το πρώτο είναι πολύ χαμηλό αλλά ήταν cd του 1988 και αρκετά που έχω από τους δικούς μου που είναι τόσο παλιά,  βγάζουν gain κάτω από 90 ή το πολύ 90-91

KANELLIDOUMONA.jpg


Το αρχικό του 1988 το ακούω με πιο κρυστάλλινο ήχο, πιο καθαρή φωνή και ενορχήστρωση!Στο δεύτερο ακούω αυτό το loudness που τα επισκιάζει όλα και η φωνή ακούγεται ξερή παραμορφωμένη.

Επίσης από γνωστό μου λίγο πιο "ψαγμένο"  έχω ακούσει ότι αυτή η flat κυματομορφή γίνεται με normalizing αλλά και με άλλα προγράμματα εταιρειών, που δεν γνωρίζει ακριβώς ποιο, αλλά δίνει την αίσθηση ότι έχει περισσότερο μπάσο!Γενικά στα πιο μικρά παιδιά αρέσει πολύ όταν έχουν παραμόρφωση τα καινούρια πχ trap κομμάτια. Εγώ που είμαι 35 προτιμώ μια πιο φυσιολογική  ένταση. Την τελευταία 10ετία περίπου στα ελληνικά,τα φτιάχνουν από όσο έχω παρατηρήσει με αυτή τη μέθοδο. Σε cd ως 2012 είναι πιο φυσιολογική η κυματομορφή και δεν γεμίζει τόσο, αλλά αυτό είναι σχετικό. Πάντως η Panik πρέπει να το πρωτοξεκίνησε στην Ελλάδα και ακολούθησαν και οι άλλες εταιρείες μετά.

Όπως η Panik σε ελληνικό έδαφος ξεκίνησε τα κομμάτια που έχουν κομμένες αρκετές υψηλές συχνότητες και ακολουθούν κ άλλες εταιρείες τώρα. Σιγά σιγά το πάνε για lofi όπως φαίνεται

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η εξέλιξη τον ηχητικών συστημάτων οδήγησε εκεί.Οσο καλύτερα ηχεία υπήρχαν μέσα σε ένα στούντιο,τόσο καλύτερα ακούγαμε και τόσο καλύτερη γινόταν μια παραγωγή.Οτι άκουγες,έβγαζες.

Αυτό εγινε κλιμακωτά,με την πάροδο του χρόνου και καθώς η τεχνολογία μας έδινε πιο αναλυτικά μόνιτορς/pa systems τόσο περισσότερη σημασία ξεκινήσαμε να δίνουμε κατα την διαδικασία παραγωγής,στις συχνότητες που μπορούσαμε να καλύψουμε (samples/layering κ.α).

Ενα απλό παράδειγμα θα αναφέρω,κανένας δέν ενδιαφερόταν το 60 να βάλει ένα sample σε μια μπότα απο φυσικά τύμπανα για extra low end γιατί πολύ απλά δέν άκουγε οτί το χρειάζετε.Ουτε στο studio ούτε έξω.

Ειναι λογικές οι διαφορές και στην παραγωγή αλλά και στην ένταση.

Αν βάλεις σημερινές παραγωγές σε παλαιού τύπου ηχεία,θα πάρεις τον κώνο στο χέρι και το tweeter θα ανοίξει σαν τριαντάφυλλο.

Το ακριβώς αντιθετό επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω,αφού τα σημερινά συστήματα ξεβρακώνουν παλαιού τύπου παραγώγες για πλάκα,ακόμη και άν έχουν γίνει ακριβώς με τον ίδιο εξοπλισμό,πλήν των ηχείων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top