• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Hχογραφησεις στην Ελλαδα

Status
Not open for further replies.

heretic

Νέο μέλος
Μηνύματα
163
Πόντοι
16
Καλησπερα στα παιδια του φορουμ. Θελω να εκθεσω καποιες αποψεις απο τη μικρη μου εμπειρια σχετικα με ηχογραφησεις και παραλληλα να βγαλω απο μεσα μου καποιες σκεψεις σχετικα με τη νοοτροπια που επικρατει στην Ελλαδα στο χωρο αυτο.

Εχω γραψει σε studio 2 φορες. Ενω η πρωτη φορα κυλησε χωρις προβληματα (ενα απλο ντεμο) , τη 2η φορα που προσπαθησαμε με το γκρουπ να κανουμε μια επαγγελματικη δουλεια αρχισανε τα προβληματα. Χωρις να θελω να κατηγορησω και να προσβαλλω τους ηχοληπτες εχω την εντυπωση οτι στην Ελλαδα ο καθενας τους αυτο που εχει πρωτο στο μυαλο του ειναι να αποδεικνυει στους αλλους πως ειναι ο καλυτερος και αυτος που τα ξερει ολα. Ειναι κατι σα να βγαζει τα απωθημενα του καθε φορα.Πηγαιναμε σε στουντιο να τα δουμε και ο καθενας τους ειχε ενα υφος...σε γνωστο μαλιστα στουντιο της Αθηνας λεγανε πως ειναι το καλυτερο της Ευρωπης κλπ κλπ και διαφορες τετοιες ασυναρτησιες. Οταν αρχισαμε να γραφουμε, γραψαμε 1 μονο μερα και σηκωθηκαμε και φυγαμε. Το τι εγινε δε μπορω να σας το περιγραψω, ενδεικτικα ο τυπος με υφος 1000 καρδιναλιων ειχε αραξει στην κονσολα, εγω ο καημενος σαν κιθαριστας (και ενω εγραφε ο ντραμερ) προσπαθουσα ματαια να τον κανω να μου ανεβασει την ενταση στα ακουστικα μου για να ακουω τους μετρονομους. Συνεχεια μου μιλουσε εκνευρισμενος. Πεφτανε οι υπολογιστες. Μολις πηγε η ωρα 12 ακριβως λεει τελος η ηχογραφηση, και ενω ηταν σε εκρεμοτητα ενα μερος που ηθελε 5 λεπτακια. Μας τρωει μια ωρα ηχογραφησης λεγοντας οτι κλεισαμε 6 ωρα και οχι 7...και δεκαδες αλλα τετοια.

Παει αυτος. Παμε παρακατω. Αλλο στουντιο, ολα καλα , η τιμη τοσο, και εκει που πηγαιναμε να φυγουμε πως μου ηρθε εμενα και ρωταω. Οι κιθαρες που εχετε ειναι μεσα στην τιμη? Οχι μου λεει...πρεπει να πληρωσεις δε θυμαμαι ποσο ειπε την ωρα. Σαν τις τραπεζες δηλαδη με τα μικρα γραμματα που τα βρισκεις μπροστα σου ενω πριν δεν ηξερες τιποτα.

Αλλο στουντιο, θελαμε να φυγουμε και να γραψουμε τη μιξη αλλου και μας εδωσαν αρχεια ασυγχρονιστα επειδη τους εφαγε πολυ ωρα να μας τα δωσουν λες και φταιγαμε εμεις.

Παω σε μουσικο καταστημα και του λεω θελω να δοκιμασω τον ταδε ενισχυτη. Αφου με τη συμπεριφορα του που ηταν αγενεστατη δε με αφησε, επαιξε αυτος. Σε μια στιγμη κατι τον ρωτησα και του λεω γνωριζω καποια πραγματα οσον αφορα ηχογραφησεις και μου λεει 'και εγω γνωριζω φιλε, ειμαι ηχοληπτης' λες και ηταν αυτος το θεμα..αλλα αφου ηταν ηχοληπτης λεω μεσα μου καταλαβα....το μαγαζι εχασε εν ολιγοις 2000 ευρω για τη συμπεριφορα αυτη, καθως αγορασα απο αλλου.

Τελος παντων, να μη το κανω τεραστιο το κειμενο. Το συμπερασμα που εβγαλα ειναι

1) στην Ελλαδα αν πας με το σταυρο στο χερι και σε δουνε στο στουντιο οτι εισαι χαμηλων τονων και εχεις φραγκα την εβαψες...σε ρημαξανε

2) ο καθε ενας εδω ειναι ο υπερειδικος, ξερει τα παντα, λες κατι και παντα το αναγει στο προσωπικο, χωρις καν να τον ρωτησεις. Τωρα βεβαια πως γινεται μια χωρα με τοσους ειδικους να ειναι απο τις τελευταιες οσον αφορα ποιοτητα ηχογραφησεων και γενικα μουσικης ειναι αλλο καπελο..

3) εχω καταληξει οτι για να κανεις καλη ηχογραφηση στην Ελλαδα δεν αρκει να εισαι μουσικος. Πρεπει να εισαι ταυτοχρονα και ηχοληπτης και παραγωγος και μανατζερ και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.

Ειμαστε η χωρα με τους πιο εγωιστες και πολυξερους ανθρωπους αλλα δυστυχως στον τομεα μουσικης επιβεβαιωνεται το ρητο οτι ο Ελληνας μονος του κανει θαυματα αλλα οταν συνεργαζεται με αλλον κλαυτα Χαραλαμπε.

 
Έτσι δυστυχώς είναι πάνω κάτω τα πράγματα. Κι εμείς σε μερικά στούντιο συναντήσαμε παρόμοιες συμπεριφορές. Δεν είναι προνόμοιο των ηχοληπτών αυτή η συμπεριφορά, είναι γενικό φαινόμενο δυστυχώς. Όλοι ξέρουν καλύτερα απ όλους. Δοκίμασε να βάλεις 4 άτομα να σου πούν ποιό είναι το καλύτερο PC και θα δεις ότι όλοι ξαφνικά έχουν δίπλωμα στα ηλεκτρονικά, στα μηχανικά, στα υδραυλικά στα πάντα. Γενικότερα η φιλοσοφία του ξερόλα δείχνει την ημιμάθειά του.

Κι αυτό πια το "έχουμε το καλύτερο στούντιο της Ευρώπης" τί φακαρόλα θεέ μου. Και το χειρότερο όλων είναι ότι για να συνενοηθείς με τέτοιους ανθρώπους, γίνεσαι στο τέλος αγενής και άξεστος. Και τελικά έχεις δίκιο, τουλάχιστον μουσικά, πιό πολλούς solo καλλιτέχνες ξέρουμε και μας προβάλλονται, παρά συγκροτήματα ή σχήματα...

 
Έτσι είναι όπως τα λέτε αλλά σιγά-σιγά αυτά τα φαινόμενα θα εκλείψουν βάση του νόμου της επιβίωσης.Οι σωστοί επαγγελματίες που σε κοιτούν σαν άνθρωπο και όχι σαν λεία θα κερδίσουν.

Από τη στιγμή που κάθε πληροφορία είναι διαθέσιμη μέσω internet,το παραμύθι που πουλάει ο νεοέλληνας αεριτζής σε κάθε επίπεδο θα αρχίσει να μην βρίσκει έδαφος.

Όλοι θα αναγκαστούν να γίνουν καλύτεροι αλλιώς θα εκλείψουν.

 
Πάντως επειδή ανήκω και στις δυο πλευρές (μουσικός-ηχολήπτης) μπορώ άνετα να σκεφτώ αντίστοιχες συμπεριφορές και από μουσικούς-συνθέτες. Πιστεύω πως είναι θέμα χαρακτήρα και νοοτροπίας. Υπάρχουν και από τις δύο πλευρές πολύ αξιόλογα και συνεργάσιμα άτομα. Παρόλα αυτά δεν μπορούμενα παραβλέψουμε ότι σε ένα μεγάλο ποσοστό υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τα προσόντα και τη νοοτροπία του επαγγελματία. Καλώς ή κακώς πρέπει να μπορέσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας χωρίς βέβαια να θίγεται η αξιοπρέπεια μας.

 
ρε φιλε που πας κ μπλεκεις κ εσυ

ελα απο την στουντιαρα μου που ειναι καλυτερη σε ολο τα γαλαξια να σου κανω εγω παραγωγη να ταραξει τα μουσικο κατεστημενο!!

Ελα απο δω κ τα βρισκουμε.Τα ξερω ολα σου λεω!!!!

Just kiddin'...

(Δεν εχω στουντιο αλλα αν ειχα εννοειται πως θα ηταν το καλυτερο σε ολοκληρη την υφηλιο!! :D :D :D )

 
....το λαθος με αυτο το φορουμ...οπως και του ελληνα γενικοτερα ειναι οτι φοβαται να ονομασει......και ξερεις γιατι?γιατι θα ελεγα οτι στην περιπτωση που αναφερθηκε το στουντιο θα χασει πελατες...και του αξιζει ισως λογω συμπεριφορας...αλλα το μονο οπλο που εχουμε ειναι να λεμε την αληθεια και οι περισσοτεροι φοβομαστε...τελοσπαντων να πω το εξης...δεν ειναι ολα τα στουντιο ετσι...ισως επρεπε να κανεις το κοπο να ρωτησεις εδω πριν αποφασισετε να πατε...δεν θελω να ειμαι εγω αυτος που θα σου πει για το στουντιο μου :)

 
Που κολλάτε πλέον ρε παιδιά αφου η φάση είναι home studio.Επενδύστε τα λεφτά των ηχογραφήσεων σε ένα χώρο δικό σας και σιγα-σιγά θα πετύχετε αυτό που θέλετε.Τα στούντια τα "καλά" αφήστε τα για όταν μπείτε σε εταιρία που θα σας τα "παρέχει"(λέμε τώρα).

Τώρα που έχουν ξεφτηλιστεί και οι τιμές των μηχανημάτων μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε στο σπίτι.

Αν είναι κάτι που σε τραβάει σε στούντιο κατάσταση είναι η πρόβα αν δεν έχεις ένα χώρο.

Στην τελική γράφεις μόνο τα τυμπανοειδή στο στούντιο τα άλλα στα υπολογιστάκια γίνονται όλα και με καλές προσομοιώσεις.

Γνώμη μου

 
Εγώ μάλλον πρέπει να είμαι από τους τυχερούς διότι πέφτω πάντα σε καλά παιδιά... :P

Τελευταία ηχογράφηση (μόνο drums, τα υπόλοιπα στο σπίτι) σε γνωστό στούντιο στον Αγ. Ελευθέριο, ο τύπος ήταν άψογος.

Το καλύτερο μου ήταν το 89 που ετοιμάζαμε ένα ντέμο για ραδιοφωνική παρουσίαση, ένα στούντιο στην Κύπρου, Αργυρούπολη κάποιος Αθανασίου, δε θυμάμαι το όνομα του στούντιο, τώρα έχει φύγει απο κεί, όποιος γνωρίζει την τύχη του είμαι περίεργος.

Ο τύπος λοιπόν την είχε τόσο καταβρεί μαζί μας που όχι μόνο έκανε λάστιχο τις ώρες, αλλά όταν τελειώσαμε στις 6 τα χαράματα μας έφερε με το φορτηγάκι του, και χτυπήσαμε κι ένα πατσαδάκι στη διαδρομή!!! :lol:

Βέβαια έχουν υπάρξει και προβάδικα, τα οποία εν γνώσει μας τα παιδιά που τα χαν μαθαίνα πάνω μας, όπως ένα που θυμάμαι κάπου στο Μοσχάτο κάπου 91-92, αλλά τέτοιες άσχημες συμπεριφορές δε θυμάμαι να έχω γνωρίσει.

 
καλη τυχη να γραψεις δισκο στο σπιτι με προσομοιωσεις...αφου χαλασεις τα τριπλα απο αυτα που θα εδινες στο σουντιο και περασεις τα χιλια μοιρια με θορυβους κακογραμμενα σηματα κτλ...θα καταληξεις οτικαλυτερα να ειχες βρει το σωστο στουντιο που θα σου κανει τη δουλεια γρηγορα και αποτελεσματικα...οταν μιλαμε για ολοκληρωμενη δουλεια οι απαιτησεις ειναι εντελως διαφορετικες....και btw αυτο που πλεον δεν ειναι απαραιτητο ειναι οι εταιριες οπως λες...αλλα για προσπαθησε να πουλησεις μουσικη μεσω internet μια αγορα πολλαπλασια απο οτι παλια...με δουλεια απο το σπιτι...γι ανα μην πουμε και το ποιο σημαντικο...που ειναι και ο λογος για τον οποιο αρχησε το θεμα...η ηχογραφηση ειναι και μια συνολικη εμπειρια...το να πας στο στουντιο και να κανεις ολη αυτη τη φαση ειναι απο τισ καλτερες εμπειριες που μπορεις να βιωσεις με μια μπαντα στον ελαχιστο ισως χρονο που υπαρχει....δεν μπορω αλλους μουσικους που "το πανε σοβαρα" και δεν μπορουν να το δουν λιγο ποιο χαλαρα....και να ανεβασουν και το ηθικο των υπολοιπων....

 
Θα συμφωνήσω πως είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας και νοοτροπίας του καθενός..

Ο ηχολήπτης παίζει τεράστιο ρόλο σε μια μπάντα,ειδικά

αν πάρει.. καλά σήματα απο τους μουσικούς και δε βαριέται! :lol: Δύσκολο πλέον να βρεις ανοιχτούς ανθρώπους και με μεράκι, ..

 
Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, λέει ένας φίλος μου ;)

 
Εισαι πολυ ατυχος στις επιλογες σου ή πηγαινεις σε ΛΑΘΟΣ μερη.

Η δικη σου αντιδραση ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ

ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ,ΧΑΙΡΕΤΑΣ & ΦΕΥΓΕΙΣ (χωρις βεβαια να πληρωσεις)

Υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια

Με χαρα μου να σου προτεινω πολλα ΣΟΒΑΡΑ στουντιο που δεν κανουν τετοιες καραγκιοζιες.....

 
Πάντως παίδες μην ξεχνάμε και το ανάποδο, με τους σπαστικούς "αστέρες" και τους κακόμοιρους τους ηχολήπτες που τους ανέχονται. Μπορώ να πω 1 ιστορία πολύ αστεία, που έτυχε στον ηχολήπτη πολύ φιλικού μου συγκροτήματος....

Οπότε πάντα σπαστικοί βρίσκονται παντού.

 
boukaw7 είπε:
Πάντως παίδες μην ξεχνάμε και το ανάποδο, με τους σπαστικούς "αστέρες" και τους κακόμοιρους τους ηχολήπτες που τους ανέχονται. Μπορώ να πω 1 ιστορία πολύ αστεία, που έτυχε στον ηχολήπτη πολύ φιλικού μου συγκροτήματος....

Οπότε πάντα σπαστικοί βρίσκονται παντού.
+100000 και είναι πολύ περισσότεροι από τους σπαστικούς ηχολήπτες!!!

Για πες....

 
heretic είπε:
1.....Εχω γραψει σε studio 2 φορες.....

2....προσπαθουσα ματαια να τον κανω να μου ανεβασει την ενταση στα ακουστικα μου για να ακουω τους μετρονομους......

3....Συνεχεια μου μιλουσε εκνευρισμενος.....

4....Πεφτανε οι υπολογιστες.......

5... Μολις πηγε η ωρα 12 ακριβως λεει τελος η ηχογραφηση....

6....Οι κιθαρες που εχετε ειναι μεσα στην τιμη? Οχι μου λεει...πρεπει να πληρωσεις...

7....μας εδωσαν αρχεια ασυγχρονιστα επειδη τους εφαγε πολυ ωρα...

8.....Παω σε μουσικο καταστημα και του λεω θελω να δοκιμασω τον ταδε ενισχυτη. Αφου με τη συμπεριφορα του που ηταν αγενεστατη δε με αφησε, επαιξε αυτος.....

9....εχω καταληξει οτι για να κανεις καλη ηχογραφηση στην Ελλαδα δεν αρκει να εισαι μουσικος. Πρεπει να εισαι ταυτοχρονα και ηχοληπτης και παραγωγος και μανατζερ και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.......
Σχολιαζω την "περιπετεια" σας σαν μουσικος πιο εμπειρος τουλαχιστον στουντιακα.

1. Συμπερασμα : εισαι απειρος, μη κανεις το λαθος, που κατηγορεις οτι κανουν και οι αλλοι 

  ("καθε ενας εδω ειναι ο υπερειδικος, ξερει τα παντα") εχεις κανει και συ με το δικιο σου

  λαθη (το δικιο του ταλαιπωρημενου μουσικου και του αδικημενου πελατη που του τα

  πηρανε τσαμπα).

2. Συμπερασμα : Ηχοληπτης μη συνεργασιμος (μακρυα)

3. Συμπερασμα : Ηχοληπτης μη συνεργασιμος (μακρυα)

4. Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες. ( η διαφορα ειναι στο πως θα το χειριστει ο 

    υπευθηνος του studio. H πιο επαγγελματικη συμπεριφορα ειναι η μη χρεωση της ωρας.

5. Αυτο αν σου το εκαναν στο L.A. τι θα ελεγες. Εκει κατεβαζουν και τους γενικους του 

    ρευματος.

6. Τα studio (ελλαδα+εξωτερικο) απ'οτι ξερω παρεχουν μονο τα μη ευκολα κινητα οργανα

    (τυμπανα+πιανο) ολα τα αλλα χρεωνονται. (στα μεγαλα studio δεν υπαρχουν καν 

  κιθαρες ενισχυτες κλπ. Αν δεν εχεις, νοικιαζεις απο καταστηματα ενοικιασεως εξοπλισμου.

  βλεπε Μανος κλπ)

7. Συμπερασμα : Studio μη συνεργασιμο (μακρυα)

8. Η τακτικη εξυπερετησης του καθε καταστηματος ειναι θεμα επιλογης τους. Εσυ 

  αποφασιζεις αν θα αγορασεις. (οπως και εκανες, καλο θα ειναι  να τους εχεις ενημερους

  για την επιλογη σου μηπως και ξανασκεφτουν την τακτικη τους)

9. Απο ηχοληπτες και studio απ'οτι καταλαβα ψωνισατε απο σβερκο. Παραγωγο ειχατε?

    (τι ρωταω?)

    Αν οχι, εδω φταιτε εσεις. Για να κυκλοφορησει ενα cd και να φτασει στα χερια του

    κοσμου χρειαζονται πολλοι παραγοντες, πολλοι περισσοτεροι απο τους μουσικους,

    στιχουργους, ηχοληπτες, παραγωγους που εχουμε αναφερει μεχρι τωρα.

ΟΥΣΙΑ : Αν δεν φτιαξεις το δικο σου studio δεν προκειται να μεινεις ποτε ευχαριστημενος.

Καποιος ειπε πιο πανω μια προταση πολυ καλη. Ηχογραφητε τυμπανα+φωνες σε studio και τα υπολοιπα (κιθαρες, μπασο, πληκτρα) στο σπιτι.

Πρεπει να ξερεις ομως καποια πραγματα απο ηχοληψια ή παραγωγη.

(Γιατι θα μου πεις και αυτοι που πληρωνω, ξερουν απο ηχοληψια και παραγωγη?)

Αν σου κοβει θα μαθεις και μονος σου.

Φιλικα και με κατανοηση

Δελτα.

Υ.Γ. Ο Ottomo ειπε πιο πανω νομιζω, να πεις για ποιο studio μιλας. Πιστευω οτι αν πρεπει να ονοματιζουμε καποιους αρνητικα καλο ειναι να το κανουμε οταν μπορουν και αυτοι να απαντησουν.  Δηλαδη να τους ενημερουμε σχετικα για τη δημοσιευση.

 
fleamail είπε:
Για πες....
Λεπών πάω σε αυτό το στουντιο που γράφανε, την τελευταία μέρα που πέφτανε οι τελικές πινελιές για τα φωνητικά, ώστε να ακολουθήσει το γνωστό rough mix. Μπαίνω μέσα λένε τα παιδιά από δω ο φίλος μας και μου σκάει βλέμμα θανάτου (το γνωστό, ωχ τι θέλει ο μπόζος εδώ μέσα). Να μην τα πολυλογώ όπως τραγούδαγε ο τραγουδιάρης, εγώ με τον ηχολήπτη είχαμε μια απίστευτη κουβέντα περί παντός επί στητού. Από τα μηχανήματά του ως και ανέκδοτα.

Με τα πολλά με το που μπαίνει η καθαρή φράση σε 1 τραγούδι, καθώς επρόκειτω για death metal (ή έτσι πιστεύουν δλδ  ;D ;D), κοιτάζονται όλοι μεταξύ τους, καθώς δεν έβγαινε σωστά η φωνή. Με λίγα λόγια βάραγε στο θεό το φάλτσο. Έτσι πήραν την απόφαση να την τραγουδίσει ο κιθαρίστας.

Τες πα αυτό κατέληξε να ξαναγραφτούν όλες οι κιθάρες και τα 2α φωνητικά, καθώς είχε κολλήσει στον κιθαρίστα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, παρά τα όσα του λέγαμε τόσο εγώ, όσο και ο ηχολήπτης. Ε, αφού το έκανε το κομμάτι του, λέω στον μάστορα να του πετάξει τπτ, μπας και φύγουμε απόψε. Τότε γυρίζει και του λέει: Οκ άστα, έχω 1 πράμα εδώ (δείχνοντας 1 περίεργο κουτί με πολλά κόκκινα κουμπάκια) που θα το φτιάξει μόνο του, μπαμ θα το κάνει. Ε.... τελικά με αυτόν τον τρόπο φύγαμε.... Εννοείται πως ακόμη δεν έχει βγει αυτό το τέλειο όργανο και απλά κράτησε τα παλιά περάσματα ο μάστορας...

Την επόμενη μέρα πάει ο κιθαρίστας να ακούσει τη δουλειά του μηχανήματος και η χαρά που πήρε δεν περιγράφεται.... Απλά του έδωσε και συγχαρητήρια!!!  :o

Ε.... αν σου τύχουν 2-3 τέτοιοι, είναι να μη σε πάρει και σένα ο κατήφορος τον άμοιρο τον ηχολήπτα;

Και υπάρχουν και άλλα ακόμη πολλά.....  ;D

Το πιο κουλό ήταν ότι έπειτα από κάμποσο καιρό συνάντησα τον ηχολήπτη και με θυμόταν, μιας και ήμουν ο μόνος εκείνη την μέρα που ήμουν "σοβαρός" και δεν τον ζάλισα, παρά του ότι πίστεψε το αντίθετο όταν με πρωτοείδε!!! :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μερικές φορές πραγματικά λυπάμαι τους ηχολήπτες για το τι τραβάνε και το τι ακούνε αλλά δυστυχώς αυτή είναι η δουλειά τους.Εγώ προσωπικά έχω πέσει πάντως σε πολύ καλά παιδιά και πολύ εξυπηρετικά!Παίζει ρόλο πάντως αν έχεις τουπέ και συμπεριφορά ROCK STAR

 
ειναι απλη η λυση στο προβλημα συμπεριφορας σε ενα στουντιο: πατε αλλου! υπαρχουν ενα σωρο στουντιο με λειτουργικα μηχανηματα, αψογους ηχοληπτες, και απο τη στιγμη που πληρωνετε καποια χρηματα, οι περισσοτεροι θα το αναγνωρισουν και θα το σεβαστουν, ειτε χομπιστας εισαι ειτε επαγγελματιας. οπως και σε τοσα αλλα πραγματα, θελει λιγο ψαξιμο. κοιταξτε επισης για ενα στουντιο που να κανουν προβες / ηχογραφησεις μπαντες με παρεμφερη ηχο με το δικο σας, ωστε να γινουν λιγο πιο ευκολα (και γρηγορα) τα πραγματα.

 
Λοιπον επειδη ορισμενες φορες μπορει να διαφωνω με καποιους εδω δε σημαινει οτι πρεπει και να πλακωθουμε κιολας, ισα ισα πιστευω πως η διαφωνια οταν γινεται καλοπροαιρετα μπορει να γινει επικοιδομητικη για ολους, αρκει να υπαρχει διαθεση να μαθουμε ολοι κατι και οχι να ειμαστε ξερολες. ΟΜΩΣ πραγματικα καποια πραγματα που λεγονται απο καποιους εδω με κανουν και απορω γιατι πιστευω η θελω να πιστευω πως το επιπεδο ειναι υψηλο ωστε καποια πραγματα να εννοουνται.

Και εξηγουμαι.

1) Εγω λεφτα για να πληρωνω μηνυσεις δεν εχω. Κατα συνεπεια οποιος εδω ειναι τοσο αφελης ας ονοματισει ο ιδιος. Εγω εκανα καποιες παρατηρησεις για στουντιο και καταστηματα χωρις ομως να υποννοησω οτιδηποτε για ποια αναφερομαι (οταν λεω ονοματα τοτε θα ναι για κατι καλο). Και περα απο το νομικο θεμα , ειναι και θεμα ουσιας. Το ζητημα ΔΕΝ ειναι μονο να μαθουμε 2-3 συγκεκριμενα ονοματα, το ζητημα ειναι οτι στηλιτευουμε μια κατασταση προσπαθωντας να αλλαξει η νοοτροπια καποιων. Και ειδικα αν καποιοι πιτσιρικαδες μαθουν 2-3 πραγματα και πανε στα στουντιο πιο υποψιασμενοι και με πιο επαγγελματικη νοοτροπια αυτο θα ναι σε ωφελος ολων μας.

2) Καποιος εδω ειπε οτι ειμαι απειρος. Επειδη ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ βλεπω αυτο το συγκριτικο του Ελληνα ( εγω σα πιο εμπειρος, και εσυ απειρος) λεω το εξης. ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν ειμαι απειρος, το ιδιο ποστ θα εκανα και αν ημουν 15 χρονων. Ενας επαγγελματιας οφειλει να με αντιμετωπισει το ιδιο γιατι τα 1000 ευρω του 15χρονου ειναι ΟΛΟΙΔΙΑ με τα 1000 ευρω του 40χρονου. Και καποιος 15χρονος εχει εξισου δικαιωμα να κρινει.

3) Επειδη αναφερθηκες στα παραδειγματα που εδωσα συνοπτικα pls μη το προχωρας και κρινεις καθε προταση που εχεις απομονωσει γιατι χανεις το συνολο. πχ...λες οτι στα στουντιο του Λ.Α. κατεβαζουν γενικους. Αν λοιπον σε στουντιο του Λ.Α. γινοταν οτι γινοταν εδω τοτε πιστεψε με το στουντιο θα εκλεινε σε 2 μερες και οι υπαλληλοι θα ηταν ολοι ανεργοι. Και οταν ενα στουντιο σου κλεβει με απατεωνιες 1 ωρα ηχογραφησης επειδη ισχυριζεται οτι κλεισαμε τις 6 αντι τις 7 και αλλη μια ωρα επειδη πεφτανε τα pc και επειδη κολαγανε οι  μετρονομοι τοτε τα 5 λεπτακια που χρειαζομασταν να τελειωσουμε φανταζουν αστεια. Επισης αυτο που λες για τα μηχανηματα που χρεωνονται σε αλλα στουντιο εξτρα ειμαι συμφωνος ΕΦΟΣΟΝ ομως αυτο δηλωθει ΡΗΤΑ και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ απο την αρχη και οχι να το μαθαινεις τυχαια.

Παντως πιστευω οτι ειναι λαθος σου που συγκρινεις επαγγελματικα στουντιο του εξωτερικου με δικα μας που ειναι της πλακας, στην ουσια απλως εξελιγμενα home studio. Δε μπορουμε να εχουμε απαιτησεις μονο απο το  μουσικο μονοπλευρα αλλα οι απαιτησεις εξαρτωνται και απο τις υπηρεσιες που παρεχονται.

4) Θεωρω τελειως ενδεικτικο για την κατασταση στην Ελλαδα το γεγονος οτι εδω ο κιθαριστας η ο μουσικος πρεπει να γινει παραγωγος η ηχοληπτης η επιχειρηματιας για να επιβιωσει. Το αφηνω ασχολιαστο.

5) Το επιχειρημα οτι διαλεγεις στουντιο και οποιο σου κανει ειναι ασαφες διοτι πολλες φορες η συμπεριφορα φαινεται στην πορεια και οχι απο την αρχη.

6) και τελειωνω με αυτο. Βγηκε καποιος και ειπε για τους καημενους ηχοληπτες και τι τραβανε....

ΕΛΕΟΣ!!

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top