6 Shred Guitarists ιδιοι με 600.000 Shred Guitarists

Βας

σκούφοΣ

Ξεσκούφωτος
Μηνύματα
3,714
Πόντοι
1,708
Δε ξερω πως να το θεσω κ ποιο ακριβως ειναι το θεμα, οποτε τα λεω οπως τα σκεφτομαι κ οπου παει.

Μου εβγαλε στο feed στο youtube το βιντεο που θα βαλω στο τελος.

Μολις ειδα τον τιτλο καταλαβα λιγο-πολυ τι θα δω, αλλα το ειδα ουτως ή αλλως.

6 παιχταραδες που αξιζουν πολλους περισσοτερους subscribers απ'οσους εχουν (λεει ο ποιητης)

Δε θα πολυ-σχολιασω το τι αξιζουν (σαμπσκραημπερ γουαηζ). Τα εχουμε ξαναπει, η δικη μου αποψη (κ αρκετων αλλων), ειναι πως το γιουτιουμπι επιβραβευει το production κ την περσονα του καθενος ως διασκεδαστη πανω απ'ολα κ οχι το content. Υπαρχουν κ οι εξαιρεσεις, υπαρχουν κ αυτοι που τουλαχιστον μεχρι ν'αρχιζουν να μεγαλωνουν-γιγαντωθουν τα εχουν κ τα δυο. Οπως κ να εχει θελω να εστιασω στο παιξιμο

Κατ'αρχας να το πω απο την αρχη, πολυ θα ηθελα να εχω το facility στο παιξιμο που εχουν οι περισσοτεροι στο βιντεο. Λεω οι περισσοτεροι, γιατι δεν αντεξα να τους ακουσω ολους. Βασικα νομιζα πως ηταν δυο κ απλα αλλαζαν με ΑΙ φατσες κ κιθαρες κ φτιαξαν 6 προφιλ να γεμισουν το ιντερνέτ με το ιδιο πραγμα (κ άλλα μυριαδες απο πισω)

Περα απο την πλακα βαζοντας το να παιξει οι αντιδρασεις μου πηγαιναν καπως ετσι.

Στον πρωτο:

Ωραιος ο τυπος αερατος. Φυσικα ειναι κ χωστης. Παραειναι χωστης ο τυπος. Γιατι ενω φαινεται πως εχει κ αρκετη μουσικοτητα, επιλεγει να παιξει πανω απο ενα μπακινγκ φλατ απο δυναμικες, που δεν αφηνει κ πολλα περιθωρια να παιξει αλλιως? Για να δουμε κ το δευτερο δικο του... Ολα μεσα Παολο κ αυτο, βαρεθηκα παμε στον επομενο.

Τον δευτερο τον ηξερα. Νεοκλασσικος υπερχωστης.. Οκ παμε να δουμε τον τριτο:

Ιδια κιθαρα με τον πρωτο, ιδιο στυλ, λιγο πιο μοντερνος... ΙΔΙΟ ΜΠΑΚΙΝΓΚ? βαρεθηκα παμε στον τεταρτο.. ιδια κιθαρα παλι πανω απο μια μαζα ηχου στο μπακινγκ χωσιμο-ντεμονστρεησο πενας.. μπερδευτηκα, βαρεθηκα, κλεισιμο

Πως περιμενουν να ξεχωρισουν? Ειναι ολοι ιδιοι. Παιζουν τα ιδια, πανω απο τα ιδια. Ενα φλατ πραγμα, πανω απο φλατ πραγμα με λυσεις εντυπωσιακες να βλεπεις, αδιαφορες να ακους, ιδιες με ολους τους υπολοιπους. Ηταν οι δικοι μας 80's σρενταδες καλυτεροι? Για μενα ναι, για τον πολυ απλο λογο, πως εκτος απο την τεχνικη τους ξεχωριζαν κ για την προσωπικοτητα τους (μουσικα). Υπηρχε ποικιλια κ αναγνωρισιμοτητα παιχτικη. Για καποιον που δε γουσταρει το υφος κ τοτε ηταν ολοι ιδιοι. Που δεν ηταν τοσο homogenous οσο οι τωρινοι, αλλα λογο της ταμπελας too many notes τους επαιρνε ολους η μπαλα. Καλως ή κακως δεν παιζει ρολο. Γουστα ειναι αυτα. Για μενα ενα ηταν σιγουρο. Πρωτον πως ηθελαν να διαφερουν (εντος ενος πολυ συγκεκριμενου υφους) ο ενας απο τον αλλο εστω κ στις λεπτομερειες κ δευτερον κ βασικοτερο, το οχημα που χρησιμοποιουσαν για να κανουν το κομματι τους, ήταν οι (οποιες) συνθεσεις τους. Κ αυτο εκανε ολη τη διαφορα στο πως θα εξελιχθουν

Τωρα για καθε εναν απο αυτους που βλεπω (οταν βλεπω), χρειαζομαι να δω μιση ωρα τα βιντεο του Τομ Μπουκοβακ, που χωρις προνταξιον βαλιου κ κατευθυνση, καθεσαι κ χαζευεις την καθε του νοτα κ που θα το παει κ περιμενεις ν'ακουσεις τι θα πει, μιας κ η no bullshit προσεγγιση του ειναι καλυτερη για την εξελιξη του καθε κιθαριστα απο τα χιλιαδες βιντεο-λεσσον-κονσερβα του πως μπορεις κ εσυ ν'αποκτησεις παιξιμο ιδιο με ολους (αρκει να ξεσκιστεις στην τεχνικη)κ να μην ξεχωριζεις απο κανεναν




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
singersewingmachine.jpg

 
@Yannis Methenitis η ραπτομηχανή έπρεπε να είναι καμμία καινούργια γιαπωνεζικια αυτόματη. 

Η singer αυτή είναι κ κούκλα κ άκρως συλλεκτική (κ παλούκι να τη δουλέψει κάποιος επαγγελματικά, ακόμα κ μ'εμπειρια) ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχεις δίκιο, αλλά δεν μου άρεσαν οι καινούργιες... αν και θα ήταν πολύ πιο αντιπροσωπευτικές.

Κάποιες φράσεις πάντως των παικτών αυτών, είναι κανονική ραπτομηχανή με την ανάλογη μελωδικότητα.

 
Ειναι λες κ δεν επιτρεπεται να παρεκλινουν καθολου απο τη νορμα..

Απο την επιλογη του χαλιου καταλαβαινεις πως περιοριζουν τον εαυτο τους.

Το αστειο ειναι πως σε πολλους καταλαβαινεις πως εχουν κ... κανονικο παιξιμο, αλλα δε το αφηνουν να φανει πουθενα. Ή το βλεπεις σε αλλα βιντεο τους κ απορεις γιατι προτιμουν να βαζουν παντου αυτο το γυαλισμενο, "τελειο" παιξιμο (τελειο σε ολα εκτος απο τη μουσικη του αξια).

Κ δε μιλαω μονο για το οτι λειπει το αυθορμητο, το αυτοσχεδιαστικο κ το οτι το flow στο παιξιμο το αντιλαμβανονται ολοι ως ενα τεραστιο κυμα απο νοτες με την ιδια υποδιαιρεση. Δε μιλαω ουτε για το ποσο cheesy ακουγεται το μελωδικο mood ολων αυτων. Δε περιμενω να δω κατι αυτοσχεδιαστικο σε συγκεκριμενα παιξιματα. Αλλα ακομα κ σε γραμμενα 100% σολο, το ζητουμενο ειναι να ειναι οσο πιο κοντα γινεται στην εκαστοτε κιθαριστικη μοδα, παρα η δημιουργικοτητα. Δε μπορει με ολη αυτη τη τεχνικη, να μη μπορεις/φοβασαι να γραψεις  ενα δικο σου ραν κ να ειναι ολα ιδια.

Κ απορρω αυτο τους κανει πιο πετυχημενους γιουτιουμπερς?

Πως? Αφου ειναι ολοι ιδιοι? Ισως ετσι ειναι πιο ευκολο ν'αποκτησεις ενα ελαφρως ευρυτερο αριθμο followers πιο γρηγορα, αλλα θα μεινεις εκει. Τοσες ιδιες προτασεις δε μπορει να πετυχουν ολοι. Ενω αν εισαι διαφορετικος μπορει να μην τραβηξεις ολους αυτους, μπορει ν'αργησεις να μεγαλωσεις το fanbase, αλλα αν τα καταφερεις κ πιο πιστοι σ'εσενα θα ειναι  κ θα συνεχισουν να μεγαλωνουν ασχετα απο το ποια ειναι η μοδα (που αλλαζει καθε τοσο) μιας κ δεν ηρθαν σε σενα γι'αυτο

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επίσης οι 80s σρεντάδες ότι έπαιζαν το έπαιζαν κανονικά, όχι σε αργή ταχύτητα με το βίντεο παιγμένο γρήγορα όπως είναι ο κανόνας σε αυτή την μοντέρνα σχολή YouTube! ;) Δε χρειάζεται και τόσο φοβερή τεχνική για να πατήσεις το +% video speed, βασικά απλά να μην κάνεις γρήγορο vibrato και τρέμολο :)




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οποίον κιθαρίστα ξέρω, ασχέτως μουσικών προτιμήσεων, και τον έχω ρωτήσει "πες μου τα 3 αγαπημένα σολαρισματα που έχεις ακούσει" , ποτέ κανένα δεν ήταν με shred. 

Η κιθάρα είναι φωνή και θέλει να πει κάτι. Κανένας από αυτούς δε μου είπε τίποτα, όλοι μου φλυάρισαν. 

Αυτό που λες για τους 80s shreddάδες και αν είναι καλύτεροι, ναι ήταν συμφωνώ, αν και εκείνους δεν τους ακούω πλέον. Βλέπαμε πιτσιρικάδες Jason Becker και Michael Angelo Batio, βλέπαμε και την ταμπλατούρα τους στο guitar pro να τρέχει και λέγαμε πω τι κάνει ο παίκτης. Ναι αλλά υπάρχει λόγος που τους έχω ξεχάσει και θυμήθηκα τα ονόματά τους χάρη σε αυτό το thread. 

Άσε που παίζουν και με άσχημες κιθάρες ρε φίλε. Μόνο του προτελευταίου μου άρεσε κάπως 

 
Πως περιμενουν να ξεχωρισουν?


Προφανώς και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν όλοι γιατί ο διατιθέμενος χώρος είναι πεπερασμένος. Και αυτό ισχύει για όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αναζητούν κοινό, όχι μόνο τη μουσική και φυσικά όχι μόνο την κιθάρα.

Π.χ. υπάρχουν άπειρα κανάλια μαγειρικής. άπειρα κανάλια γυμναστικής, άπειρα κανάλια αστρονομίας κλπ. Εκ των πραγμάτων προφανώς όχι μόνο στο youtube αλλά στη ζωή γενικότερα, πάρα πολλοί προσφέρουν μια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντος και μόνο πολύ λίγοι ξεχωρίζουν.

Όσον αφορά τους shredders τώρα συγκεκριμένα δε γνωρίζω τι είναι αυτό που κάνει κάποιους να ξεχωρίζουν, στο youtube, γιατί δεν τους παρακολουθώ. Επίσης θεωρώ ότι ο χρόνος που μπορεί να διατηρήσει κάποιος δημοφιλία, παρουσιάζοντας αυτό και μόνο, είναι αρκετά περιορισμένος. Όσο φανταστικός και να είσαι δηλαδή, πόσα 3λεπτα σόλο πάνω σε μπάκινγκ τρακς θα αντέξει να δει ο κόσμος πριν αρχίσει να σε βαριέται; Μπορείς να αλλάζεις κιθάρες, ύφος backing, ήχους, tempo κλπ. αλλά κάποια στιγμή θα εξαντληθούν έστω και αυτές οι περιορισμένες εναλλακτικές. Οπότε θα πρέπει να βρεις κάτι άλλο να κάνεις. Μαθήματα; Instructional; Reaction videos βλέποντας άλλους; Συμβουλές κηπουρικής; Δεν ξέρω.

Αν βέβαια κάποιον από αυτούς τον ενδιαφέρει μια επαγγελματική καριέρα πάνω στη μουσική και ρωτούσε την άποψή μου, θα του έλεγα ότι πρέπει να μάθει κιθάρα απ' την αρχή. Και αυτή τη φορά να την αντιμετωπίσει, αν τα καταφέρει, ως ένα μουσικό όργανο που βρίσκεται μέσα στη μίξη για να εξυπηρετήσει μια πρωτότυπη μουσική σύνθεση.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συμβιβαστεί στο να παίζει μαζί με άλλους μουσικούς ζωντανά, ότι θα πρέπει να μπορεί να παίζει όρθιος, ότι θα πρέπει να μπορεί να παίζει άψογα ρυθμική και πολλά άλλο. Και το σόλο του, όπου υπάρχει, θα είναι 20 δευτερόλεπτα το πολύ και θα πρέπει μέσα σε αυτό το χρόνο να παίξει κάτι που θα κάνει τον άλλο να θέλει να το ξανακούσει.

Πολύ δύσκολα πράγματα.

 
Νομίζω το έχουμε ξανασυζητήσει, τουλάχιστον εγώ έχω ανοίξει 2-3 θέματα με τέτοιο περιεχόμενο κοιτάζοντας τα κατορθώματα της δικιάς μου σελίδας με 1500 κλικ στο Tarkus (που θεωρώ ίσως ό,τι καλύτερο έχω ανεβάσει), αλλά και τα κατορθώματα άλλων που θαυμάζω.

Τι είναι αυτό που κάνει τον θεατή να πατήσει like και sub είναι άγνωστο.

Βλέπω τον εαυτό μου και κρίνω. Σπάνια έχω πατήσει like (γύρω στις 10 φορές σε ό,τι έχω δει), λιγότερες σχόλια (2 ή 3) και αυτά αν κρίνω ό,τι κάτι προσθέτω ή διορθώνω σε γεγονότα. Όμως έχω κάπου 100τόσες συνδρομές. Θεωρώ ότι πιό σημαντικό είναι να ξεκινήσω μ αυτό.

Με βάση αυτό που θεωρώ τον εαυτό μου συνειδητοποιημένο θεατή τι να πει κανείς?

Όταν βλέπουμε τον Tim Pierce ή τον Beato να κάνουν μούτες και κλικ μπειτ σπλάσοτ, αυτό σημαίνει ότι εκεί πάει το πράγμα. Ο κόσμος θέλει εύκολη και μαζεμένη τροφή. Να τα λέει ο άλλος σε μισό λεπτό, σε shorts, σε ένα σπλασκρην.

 
Όταν βλέπουμε τον Tim Pierce ή τον Beato να κάνουν μούτες και κλικ μπειτ σπλάσοτ, αυτό σημαίνει ότι εκεί πάει το πράγμα. Ο κόσμος θέλει εύκολη και μαζεμένη τροφή. Να τα λέει ο άλλος σε μισό λεπτό, σε shorts, σε ένα σπλασκρην.
Όπως καταλαβαίνεις το attention span είναι πλέον πολύ μικρό αφού δεν εμβαθύνουμε αλλά παρακολουθούμε με casual (χαλλαρά) τρόπο.

Πρώτα μειώθηκε ο γραπτός λόγος (forum > social media) και φυσικά σαν συνέπεια και τα βίντεο (Tik tok, ΥΤ shorts).

Αυτό δεν σημαίνει πως οι πάροχοι περιεχομένου δεν μπορούν να αναπτύξουν βαθύτερα, όπως άλλωστε έχουν αποδείξει.

Ισως οι παίκτες, ραπτομηχανές προσπαθούν να τα χώσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν για να μην φυγει ο ακροατής...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όπως καταλαβαίνεις το attention span είναι πλέον πολύ μικρό αφού δεν εμβαθύνουμε αλλά παρακολουθούμε με casual (χαλλαρά) τρόπο.

Πρώτα μειώθηκε ο γραπτός λόγος (forum > social media) και φυσικά σαν συνέπεια και τα βίντεο (Tik tok, ΥΤ shorts).

Αυτό δεν σημαίνει πως οι πάροχοι περιεχομένου δεν μπορούν να αναπτύξουν βαθύτερα, όπως άλλωστε έχουν αποδείξει.

Ισως οι παίκτες, ραπτομηχανές προσπαθούν να τα χώσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν για να μην φυγει ο ακροατής...?
Νομίζω το θέμα είναι η αποστασιοποίησή μας από τα δρώμενα.

Θέλουμε να ζήσουμε μια άλλη πραγματικότητα. Να δούμε και να ακούσουμε κρυφά, να πάρουμε, χωρίς να πληρώσουμε κανένα τίμημα. Νομίζουμε ότι όλα προσφέρονται δωρεάν, ότι δεν έχουν κανένα κόπο πίσω τους ότι αυτός που τα φτιάχνει ούτως ή άλλως έχει κερδίσει αυτό που περίμενε, αλλά όχι από μας.

Ξεχνάμε ότι ζούμε μια ψεύτικη πραγματικότητα και δεν θέλουμε να μπούμε κάν στην διαδικασία έστω και εμείς να πούμε ένα "ψεύτικο" ευχαριστώ.

 
Πάντως η συζήτηση ξεκινά με αφορμή κάποια βίντεο, για τα οποία ο δημιουργός του αρχικού βίντεο (ω βίντεο), αναρωτιέται γιατί δεν έχουν subs. Αυστηρά ως προς αυτό το ερώτημα, η απάντηση είναι γιατί κανένας τους δεν έχει προσέξει το σημαντικότερο που είναι το περιτύλιγμα. Με λίγα λόγια σηκώθηκε ο άλλος από το κρεβάτι, έβαλε μια σαγιονάρα και μια βερμούδα, ψιλοέστησε το κινητό και άρχισε να γράφει. Όπα μπρο, αν σε ενδιαφέρει να αποκτήσεις subs, δε γίνεται έτσι. 

 
Πάντως η συζήτηση ξεκινά με αφορμή κάποια βίντεο, για τα οποία ο δημιουργός του αρχικού βίντεο (ω βίντεο), αναρωτιέται γιατί δεν έχουν subs. Αυστηρά ως προς αυτό το ερώτημα, η απάντηση είναι γιατί κανένας τους δεν έχει προσέξει το σημαντικότερο που είναι το περιτύλιγμα. Με λίγα λόγια σηκώθηκε ο άλλος από το κρεβάτι, έβαλε μια σαγιονάρα και μια βερμούδα, ψιλοέστησε το κινητό και άρχισε να γράφει. Όπα μπρο, αν σε ενδιαφέρει να αποκτήσεις subs, δε γίνεται έτσι. 
ναι αλλά για να ξαναπάμε στα προηγούμενα κι ο θείος Λάρρυ ξυπνάει και με την τσίμπλα στο μάτι και την κούπα στο χέρι, χωρίς στήσιμο παίρνει τα κλικ.

Το ίδιο κι ο γέροντας Sklar που κάνει βίντεο στην κρεβατοκάμαρά του, με τα μπουρνούζια να κρέμονται στην πόρτα και τα χαρτόκουτα δίπλα του, σκυμμένος πάνω στο πισί.

Ποιά είναι η ειδοποιός διαφορά?

(βέβαια και οι δυο ελάχιστα έχουν σε σχέση με άλλους διάσημους φελούς που κάνουν μουτσούνες, αλλά τα δέοντα τα έχουν)

 
Όλα ωραία και καλά με τους shredders και μπράβο και ζήτω στα παιδιά για το εξωγήινο παίξιμο τους. Αλλά... και πάντα ομιλώντας σε προσωπικό επίπεδο: 

Α- σχεδόν τα πάντα από αυτά τα ακούμε από τη δεκαετία του '80. Και μάλιστα από τότε κάποιες περιπτώσεις- βλέπε Impellitteri- ήδη ακουγόντουσαν too much. 

Β- Κάποιοι είχαν και έχουν ενδιαφέρον, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις μετά από λίγο αρχίζει να κάνει... βαρεμάρα. Πόσες χιλιάδες νότες να αντέξει ένα αυτί στο τρίλεπτο, σε ένα κομμάτι που δεν έχει συνολικό ενδιαφέρον, αλλά είναι «χαλί» για σολάρισμα;

Γ- Αυτή η εποχή έφυγε. Από guitar heroes, μέχρι shredders, άπαντες έχουν μπει στο χρονοντούλαπο. Εμείς φυσικά συνεχίζουμε να τους γουστάρουμε, αλλά ως trend είναι ανύπαρκτο. Βέβαια κάποια στιγμή μπορεί να επιστρέψει... αν και δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό.

Αφτά   

 
Ο θείος Λάρυ ξέρει να παίζει 
για τους περισσότερους που κλικάρουν τους 599994 άλλους μάλλον δεν ξέρει.

Μην κρίνεις από μια μικρή κοινότητα.

αν το πάρουμε προσωπικά, αν εγώ ξέρω να παίζω, από το μικρό υποσύνολο των 10000 του νοιζ (που το 90% ακούν κιθάρες) οι 30 μπορεί να αρέσουν τι κάνω κι το πολύ οι 15 θα σκεφτούν να πουν μ αρέσει.

Και για τον μέσο θαμώνα του νοιζ, όχι, ο θείος Λάρρυ δεν ξέρει ή να το πω πιό κομψά δεν τους ακουμπά

 
ναι αλλά για να ξαναπάμε στα προηγούμενα κι ο θείος Λάρρυ ξυπνάει και με την τσίμπλα στο μάτι και την κούπα στο χέρι, χωρίς στήσιμο παίρνει τα κλικ.

Το ίδιο κι ο γέροντας Sklar που κάνει βίντεο στην κρεβατοκάμαρά του, με τα μπουρνούζια να κρέμονται στην πόρτα και τα χαρτόκουτα δίπλα του, σκυμμένος πάνω στο πισί.

Ποιά είναι η ειδοποιός διαφορά?

(βέβαια και οι δυο ελάχιστα έχουν σε σχέση με άλλους διάσημους φελούς που κάνουν μουτσούνες, αλλά τα δέοντα τα έχουν)
Ναι αλλα εδω μιλαμε για δυο ατομα που ειναι καταξιωμενα και με το παραπανω στο χωρο τους και εχουν και την αναλογη αναγνωρισιμοτητα. Ειναι γνωστοι επαγγελματιες μουσικοι τεραστιου caliber με το youtube να μπαινει σε δευτερη μοιρα. Τους παιρνει και με το παραπανω να μην εχουν το production value που θα περιμενε κανεις επειδη ο κοσμος που παει να τους δει παει με την επιγνωση του ποιοι ειναι, και ευχαριστως θα καταναλωσει το περιεχομενο ασχετως περιτυλιγματος; το προιον των καναλιων τους ειναι η προσβαση που δινουν στη ζωη, δουλεια, εμπειρια και τροπο σκεψης αυτων των φτασμενων μουσικων παρα τα βιντεο ως media content αυτα καθ'αυτα.

Αν ομως δεν εχεις το ειδικο βαρος της καριερας/ιστοριας που εχουν αυτα τα ατομα και ταυτοχρονα βαζεις την ελαχιστη προσπαθεια επι production value που ακολουθουν, ε τοτε εχεις πυροβολησει τον εαυτο σου στο ποδι. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ποιά είναι η ειδοποιός διαφορά?
Εκτός του ότι και οι δύο ήταν γνωστοί (τουλάχιστον στο μουσικό κύκλο) πριν να φτιάξουν κανάλι, έχουν σοβαρό και ποικίλο content. Αν το μόνο που έχεις είναι τρεχάλες στην ταστιέρα πάνω από bt, χρειάζεσαι και μανικιούρ και πεντικιούρ και διακοσμητή.

 
 χρειάζεσαι και μανικιούρ και πεντικιούρ και διακοσμητή.


πάνω κάτω συμφωνούμε

αλλά υπάρχει κόσμος που κινείται χωρίς διακοσμητή, αρκεί να έχει ουσία.

Το παιδί αυτό, έχει τα ελάχιστα ως διακόσμηση, απλά έχει προσεγμένη εικόνα αλλά οι παραγωγές του είναι άρτιες. Πολλές φορές επειδή αναφέρεται σε επιτυχιάρες που θα κόβονταν, τις ξαναπαίζει μόνος του μόνο και μόνο για να μπορέσει να τις σχολιάσει.






 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top