- Μηνύματα
- 3,714
- Πόντοι
- 1,708
Δε ξερω πως να το θεσω κ ποιο ακριβως ειναι το θεμα, οποτε τα λεω οπως τα σκεφτομαι κ οπου παει.
Μου εβγαλε στο feed στο youtube το βιντεο που θα βαλω στο τελος.
Μολις ειδα τον τιτλο καταλαβα λιγο-πολυ τι θα δω, αλλα το ειδα ουτως ή αλλως.
6 παιχταραδες που αξιζουν πολλους περισσοτερους subscribers απ'οσους εχουν (λεει ο ποιητης)
Δε θα πολυ-σχολιασω το τι αξιζουν (σαμπσκραημπερ γουαηζ). Τα εχουμε ξαναπει, η δικη μου αποψη (κ αρκετων αλλων), ειναι πως το γιουτιουμπι επιβραβευει το production κ την περσονα του καθενος ως διασκεδαστη πανω απ'ολα κ οχι το content. Υπαρχουν κ οι εξαιρεσεις, υπαρχουν κ αυτοι που τουλαχιστον μεχρι ν'αρχιζουν να μεγαλωνουν-γιγαντωθουν τα εχουν κ τα δυο. Οπως κ να εχει θελω να εστιασω στο παιξιμο
Κατ'αρχας να το πω απο την αρχη, πολυ θα ηθελα να εχω το facility στο παιξιμο που εχουν οι περισσοτεροι στο βιντεο. Λεω οι περισσοτεροι, γιατι δεν αντεξα να τους ακουσω ολους. Βασικα νομιζα πως ηταν δυο κ απλα αλλαζαν με ΑΙ φατσες κ κιθαρες κ φτιαξαν 6 προφιλ να γεμισουν το ιντερνέτ με το ιδιο πραγμα (κ άλλα μυριαδες απο πισω)
Περα απο την πλακα βαζοντας το να παιξει οι αντιδρασεις μου πηγαιναν καπως ετσι.
Στον πρωτο:
Ωραιος ο τυπος αερατος. Φυσικα ειναι κ χωστης. Παραειναι χωστης ο τυπος. Γιατι ενω φαινεται πως εχει κ αρκετη μουσικοτητα, επιλεγει να παιξει πανω απο ενα μπακινγκ φλατ απο δυναμικες, που δεν αφηνει κ πολλα περιθωρια να παιξει αλλιως? Για να δουμε κ το δευτερο δικο του... Ολα μεσα Παολο κ αυτο, βαρεθηκα παμε στον επομενο.
Τον δευτερο τον ηξερα. Νεοκλασσικος υπερχωστης.. Οκ παμε να δουμε τον τριτο:
Ιδια κιθαρα με τον πρωτο, ιδιο στυλ, λιγο πιο μοντερνος... ΙΔΙΟ ΜΠΑΚΙΝΓΚ? βαρεθηκα παμε στον τεταρτο.. ιδια κιθαρα παλι πανω απο μια μαζα ηχου στο μπακινγκ χωσιμο-ντεμονστρεησο πενας.. μπερδευτηκα, βαρεθηκα, κλεισιμο
Πως περιμενουν να ξεχωρισουν? Ειναι ολοι ιδιοι. Παιζουν τα ιδια, πανω απο τα ιδια. Ενα φλατ πραγμα, πανω απο φλατ πραγμα με λυσεις εντυπωσιακες να βλεπεις, αδιαφορες να ακους, ιδιες με ολους τους υπολοιπους. Ηταν οι δικοι μας 80's σρενταδες καλυτεροι? Για μενα ναι, για τον πολυ απλο λογο, πως εκτος απο την τεχνικη τους ξεχωριζαν κ για την προσωπικοτητα τους (μουσικα). Υπηρχε ποικιλια κ αναγνωρισιμοτητα παιχτικη. Για καποιον που δε γουσταρει το υφος κ τοτε ηταν ολοι ιδιοι. Που δεν ηταν τοσο homogenous οσο οι τωρινοι, αλλα λογο της ταμπελας too many notes τους επαιρνε ολους η μπαλα. Καλως ή κακως δεν παιζει ρολο. Γουστα ειναι αυτα. Για μενα ενα ηταν σιγουρο. Πρωτον πως ηθελαν να διαφερουν (εντος ενος πολυ συγκεκριμενου υφους) ο ενας απο τον αλλο εστω κ στις λεπτομερειες κ δευτερον κ βασικοτερο, το οχημα που χρησιμοποιουσαν για να κανουν το κομματι τους, ήταν οι (οποιες) συνθεσεις τους. Κ αυτο εκανε ολη τη διαφορα στο πως θα εξελιχθουν
Τωρα για καθε εναν απο αυτους που βλεπω (οταν βλεπω), χρειαζομαι να δω μιση ωρα τα βιντεο του Τομ Μπουκοβακ, που χωρις προνταξιον βαλιου κ κατευθυνση, καθεσαι κ χαζευεις την καθε του νοτα κ που θα το παει κ περιμενεις ν'ακουσεις τι θα πει, μιας κ η no bullshit προσεγγιση του ειναι καλυτερη για την εξελιξη του καθε κιθαριστα απο τα χιλιαδες βιντεο-λεσσον-κονσερβα του πως μπορεις κ εσυ ν'αποκτησεις παιξιμο ιδιο με ολους (αρκει να ξεσκιστεις στην τεχνικη)κ να μην ξεχωριζεις απο κανεναν
Μου εβγαλε στο feed στο youtube το βιντεο που θα βαλω στο τελος.
Μολις ειδα τον τιτλο καταλαβα λιγο-πολυ τι θα δω, αλλα το ειδα ουτως ή αλλως.
6 παιχταραδες που αξιζουν πολλους περισσοτερους subscribers απ'οσους εχουν (λεει ο ποιητης)
Δε θα πολυ-σχολιασω το τι αξιζουν (σαμπσκραημπερ γουαηζ). Τα εχουμε ξαναπει, η δικη μου αποψη (κ αρκετων αλλων), ειναι πως το γιουτιουμπι επιβραβευει το production κ την περσονα του καθενος ως διασκεδαστη πανω απ'ολα κ οχι το content. Υπαρχουν κ οι εξαιρεσεις, υπαρχουν κ αυτοι που τουλαχιστον μεχρι ν'αρχιζουν να μεγαλωνουν-γιγαντωθουν τα εχουν κ τα δυο. Οπως κ να εχει θελω να εστιασω στο παιξιμο
Κατ'αρχας να το πω απο την αρχη, πολυ θα ηθελα να εχω το facility στο παιξιμο που εχουν οι περισσοτεροι στο βιντεο. Λεω οι περισσοτεροι, γιατι δεν αντεξα να τους ακουσω ολους. Βασικα νομιζα πως ηταν δυο κ απλα αλλαζαν με ΑΙ φατσες κ κιθαρες κ φτιαξαν 6 προφιλ να γεμισουν το ιντερνέτ με το ιδιο πραγμα (κ άλλα μυριαδες απο πισω)
Περα απο την πλακα βαζοντας το να παιξει οι αντιδρασεις μου πηγαιναν καπως ετσι.
Στον πρωτο:
Ωραιος ο τυπος αερατος. Φυσικα ειναι κ χωστης. Παραειναι χωστης ο τυπος. Γιατι ενω φαινεται πως εχει κ αρκετη μουσικοτητα, επιλεγει να παιξει πανω απο ενα μπακινγκ φλατ απο δυναμικες, που δεν αφηνει κ πολλα περιθωρια να παιξει αλλιως? Για να δουμε κ το δευτερο δικο του... Ολα μεσα Παολο κ αυτο, βαρεθηκα παμε στον επομενο.
Τον δευτερο τον ηξερα. Νεοκλασσικος υπερχωστης.. Οκ παμε να δουμε τον τριτο:
Ιδια κιθαρα με τον πρωτο, ιδιο στυλ, λιγο πιο μοντερνος... ΙΔΙΟ ΜΠΑΚΙΝΓΚ? βαρεθηκα παμε στον τεταρτο.. ιδια κιθαρα παλι πανω απο μια μαζα ηχου στο μπακινγκ χωσιμο-ντεμονστρεησο πενας.. μπερδευτηκα, βαρεθηκα, κλεισιμο
Πως περιμενουν να ξεχωρισουν? Ειναι ολοι ιδιοι. Παιζουν τα ιδια, πανω απο τα ιδια. Ενα φλατ πραγμα, πανω απο φλατ πραγμα με λυσεις εντυπωσιακες να βλεπεις, αδιαφορες να ακους, ιδιες με ολους τους υπολοιπους. Ηταν οι δικοι μας 80's σρενταδες καλυτεροι? Για μενα ναι, για τον πολυ απλο λογο, πως εκτος απο την τεχνικη τους ξεχωριζαν κ για την προσωπικοτητα τους (μουσικα). Υπηρχε ποικιλια κ αναγνωρισιμοτητα παιχτικη. Για καποιον που δε γουσταρει το υφος κ τοτε ηταν ολοι ιδιοι. Που δεν ηταν τοσο homogenous οσο οι τωρινοι, αλλα λογο της ταμπελας too many notes τους επαιρνε ολους η μπαλα. Καλως ή κακως δεν παιζει ρολο. Γουστα ειναι αυτα. Για μενα ενα ηταν σιγουρο. Πρωτον πως ηθελαν να διαφερουν (εντος ενος πολυ συγκεκριμενου υφους) ο ενας απο τον αλλο εστω κ στις λεπτομερειες κ δευτερον κ βασικοτερο, το οχημα που χρησιμοποιουσαν για να κανουν το κομματι τους, ήταν οι (οποιες) συνθεσεις τους. Κ αυτο εκανε ολη τη διαφορα στο πως θα εξελιχθουν
Τωρα για καθε εναν απο αυτους που βλεπω (οταν βλεπω), χρειαζομαι να δω μιση ωρα τα βιντεο του Τομ Μπουκοβακ, που χωρις προνταξιον βαλιου κ κατευθυνση, καθεσαι κ χαζευεις την καθε του νοτα κ που θα το παει κ περιμενεις ν'ακουσεις τι θα πει, μιας κ η no bullshit προσεγγιση του ειναι καλυτερη για την εξελιξη του καθε κιθαριστα απο τα χιλιαδες βιντεο-λεσσον-κονσερβα του πως μπορεις κ εσυ ν'αποκτησεις παιξιμο ιδιο με ολους (αρκει να ξεσκιστεις στην τεχνικη)κ να μην ξεχωριζεις απο κανεναν
Τελευταία επεξεργασία από moderator: