Εγω διαβαζοντας τον εξοπλισμο καποιων εδω μεσα πραγματικα αναρωτηθηκα ποσες
Gibson υπαρχουν στην Ελλαδα...και αναρωτηθηκα αν πραγματικα ειμαστε φτωχη χωρα η οχι αλλα αυτο ειναι ενα αλλο ζητημα. Προσωπικα παιρνω φετος τη 2η μου κιθαρα μετα απο 17 χρονια με την ιδια κιθαρα, ουτε χρυση επετειο να ειχα
![Big grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Το να δωσει καποιος 2000 ευρω για κιθαρα σημαινει οτι εχει λυσει παρα πολλα απο τα προβληματα του και φυσικα δουλευει και βγαζει τουλαχιστον 1000 ευρω το μηνα. Απο εκει και περα το ζητημα για μενα ειναι το ποσο καλος κιθαριστας ειναι καποιος και αν αξιοποιει την κιθαρα του οσο πιο πολυ μπορει. Απο τη στιγμη που η κιθαρα του δινει το αναλογο ωφελος (χρηματικο η ψυχικο) δε βλεπω το λογο να μην αγορασει κιθαρα και 5000 ευρω.
Ενα αλλο ζητημα που αναφερθηκε πριν. Σαφως πιστευω οτι τα παντα ξεκινανε απο τα χερια του κιθαριστα ομως τον ηχο σε ενα οργανο τον δημιουργουν τα μηχανηματα, και ο κιθαριστας βαζει την εκφραση. Εχω βαρεθει να διαβαζω οτι ενας καλος κιθαριστας κανει εναν χαλια ενισχυτη να ακουγεται θεικος κλπ κλπ, σαφως ενας κιθαριστας οταν παιζει καλυτερα αναδεικνυει τα μηχανηματα ομως αν ο ηχος ειναι σκατα, και ο Malmsteen να παιξει θα ακουστει Malmsteen με σκατα ηχο.
Οσον αφορα το τοπικ, στην Ελλαδα (για να αναφερθω στο rock-metal μιας και η πλειοψηφια που αγοραζει ηλεκτρικες κιθαρες, μπασο, πληκτρα κλπ αυτη την μουσικη παιζει), το 90% των ανθρωπων παρατανε τη μουσικη οταν μπαινουν μεσα αλλα κριτηρια πιο καθημερινα (το πιο τρανταχτο, οταν μπαινει στη μεση ο παραγοντας γκομενα, αλλα και οταν μπαινουν η δουλεια, ο κοινωνικος περιγυρος κλπ κλπ) και τα ακουσματα τους περιοριζονται σε Βισση-Βανδη-Γαρμπη-Ζηνα και τις αντιγραφες αυτων.