• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?

Sixstringmania

Νέο μέλος
Μηνύματα
44
Πόντοι
6
Γεια σας.Σπανια ποσταρω αν και ειμαι πολυ καιρο γραμμενος,ειχα χασει και τον κωδικο..πακετο..καλα εστω.

  Εδω και καιρο εχω μπει σε μια απιστευτη ιστορια ιντριγγας,μεγαλο-επιχειρισεων,και ψεματος.Χα θα πειτε..σαπουνοπερα η κατασταση.Κ ομως φιλοι μου δεν ειναι τιποτα αλλο απο την γ.....η ελληνικη πραγματικοτητα.

Εστω..τα πολλα λογια ειναι φτωχια και ηδη εχουμε αρκετη..

Ηταν ενας καυτος ιουλιος οταν ο αδερφος μου αγορασε ενα USA fender pastoriυs αταστο απο τον ..ποιον αλλο?Τον Στολλαααα...Νταξει δε λεω.Και εγω εχω αγορασει κιθαρα απο εκει ,μια jackson kv2,ακριβο πραμα , και με την σκεψη της πιθανοτητας να ειναι ελλατωματικο ,μιας και οι τυποι δεν εινια τιποτα αλλο απο εμπορικη επιχειρηση.Καμια γνωση πανω στο θεμα.Ημουν κολοφαρδος,ηταν οκ αρα ολα οκ.

  ΝΑΙ αλλα ο bro ΔΕΝ ηταν...

Περνει που λετε ολο χαρα το απαστοριο μπασσο το φερνει το ανοιγει ,επαιζε..μου λεει ρε ελα δες..το κοιταω..οκ του λεω απλα ρυθμιση θελει το μπρατσο(ηταν σαν πιστα για skateboard).Οκ.τους περνει και του λενε...ε ναι θα το κοιταξουμε αλλα μετα το καλοκαιρι.Τι να κανει ο αμοιρος καταναλωτακος..περιμενε..μετα κατα τον σεπτεμβριο κοντα,οταν κουνισαν το κολο τους και το ειδαν του το `ρυθμισανε` κ καλα..

  Παιζοντας καταλαβε οτι δεν επαιζε σωστα,οπως και οτι το μπρατσο δεν ηταν και τοσο ρυθμισμενο..Ολα φαλτσα,τριξιματα..καλα ειπαμε..δε μπορει να ειναι και ολοισιο! δε θα παιζει!Αλλα σα κομπλεξικος μπασιστας (καλα κ εγω χειροτερος θα ημουν)το παει και σε αλλους ποιο γνωστους μαστορες.Το κοιτανε και του λενε οτι υπαρχει καποιο κατασκευαστικο λαθος γιατι το rodd δεν πηγαινει οσο μεσα πρεπει ωστε να αντισταθμισει την δυναμη και να ερθει το μπρατσο ισια.Κανονικα ολοι ξερουμε οτι ειναι φυσιολογικο να εχει μια μικρη κληση αλλα αμα γουσταρεις το πας οσο ισια θες.

  Επικοινωνει με τον `αντιπροσωπο` και του λενε φερτο εδω να το δουμε εμεις στειλτο κτλ..Πατρα τωρα αυτο.Το παει στο μαγαζι απο το οποιο ειχε κανει την παραγγελια εδω στην αθηνα το στελνουν ,το βλεπουν οι `τεχνικοι`(χαχα)και τοτε αρχιζουν και τα μασααανεεεεε..ενως τεχνικου του ξεφυγε οτι :ναι φιλε μου εχει προβλημα!!!!!ε τον κακομοιρη..δε καταλαβε τι του ειχανε πει να μη πει τιποτα οτι εχει προβλημα..ε δε πειραζει...καινουριο το παιδι στην δουλεια,δικαιολογειται

  Φυσικα το κανανε γαργαρα.Το μπαλωσανε που λεμε.Με τα πολλα του λενε να το δουμε να στο στειλουμε και να το δεις αν σου κανει..μπαλωμα δηλ..βαλτο τωρα και βλεπουμε..ερε γρεκοο..3τοκοσμικο σκουλικι.Τι βλεπουμε?Οχι τους λεει θελω αλλο!Τσ μα να δες το ρε παιδι μου..οκ αντε να δουμε..μπα..τιπτα..αλλο.μπαλωμα 100%.Και αν παρει κιαλλη κληση τι κανουμε??

  Στελνει Email στην fender παπαρια...δεν υπαρχει για Ελλαδα τιποτα( ωχ!...τι αναπαντεχο!).Με τα πολλα το πηρε ο μαγγας ο στολλας και το `εστειλε`στην fender!Αν πει η fender οτι εχει προβλημα "θα στο αλλαξουμε"(ετσι του ειπανε){καλα παιδια}

  Φυσικα εχουν περασει 2 μηνες και δεν εχει γινει τιποτα..."Ακομα το κοιτανε στην φεντερ φιλε μου".."τωρα πριν λιγο μιλαγα με τον αγγλο"

..γεσ...γεσσ χαλοου..χαου ιζ δε μπαζζ?

και ερωτομαι εγω τωρα σα μ....ς καταναλωτης...σε μια τετοια περιπτωση που ΟΛΟΙ μας ανετα μπορουμε να πεσουμε ..τι μπορει να γινει?

Για ινκα...χα καλα..μεχρι να το κοιταξουν θα εχει ξαναδημιουγιθει ο πολιτισμος των ινκας...

Ρε δε το επερνε απο το ιντερνετ..ποιο φθηνα και με το ιδιο ρισκο..ετσι κ αλλιως και οι καραγκιοζομαγαζατορες στο τελος σου λενε..ε δε ξερω.η εταιρεια!Τοτε τι σε πληρωνω προμηθεια ρε λαμογιο?

sorry για την γλωσσα αλλα τα εχω παρει κρανα,οχι με το μπασσο αλλα με τα λαμογια που ταϊζουμε :-X

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ απλά...

Ότι μπορείς να αγοράσεις απ'έξω, το παίρνεις απ'έξω, από ένα thomannομάγαζο, κι αν δε σ'αρέσει σε 30 μέρες το γυρνάς πίσω.

Και έχεις και 3 χρόνια εγγύηση.

Ότι δε μπορείς να αγοράσεις απ'έξω (κι απ'ότι φαίνεται μπάσο fender δε μπορείς) προσέχεις πολύ τη στιγμή που το αγοράζεις.

Αν σου κάτσει κάτι και δεν το δεις... το κάνεις γαργάρα... Δυστυχώς αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα...

 
Μα και σε άλλο thread είπαμε ότι στην ελλάδα το πρόβλημα δεν είναι κατά βάση οι ακριβές τιμές αλλά το γεγονός ότι δεν έχεις την υποστήριξη after sales που να δικαιολογούσε την διαφορά τιμής σε σχέση με τον γερμανό. Σου εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα άμεσα ::)

 
Δοκίμασε το ΙΝΚΑ, την Προστασία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και λοιπούς φορείς.

Συνήθως όταν μπλέκονται δικηγόροι στην υπόθεση, τρέμουν.  ;D

 
Βγαλε το λαιμο.

Ξεβιδωσε τη βιδα του Truss Rod ΕΝΤΕΛΩΣ

Βαλε μια,δυο ή τρεις μεταλικες ροδελες (απο αυτες που βαζουμε κατω απο τα παξιμαδια για να πιανουν καλυτερα) πανα απο τη βιδα που εξεχει.

Ξαναβιδωσε τη βιδα "βοηθωντας" και με λιγη πιεση το μπρατσο για να ερθει μπροστα.

Με την παραπανω μεθοδο θα "ερθει" το μπρατσο.....

(με αλλα λογια εχεις πεσει οχι μονο σε κακους επαγγελματιες αλλα και σε ΑΣΧΕΤΟΥΣ.....) 

 
Superfunk είπε:
Βγαλε το λαιμο.

Ξεβιδωσε τη βιδα του Truss Rod ΕΝΤΕΛΩΣ

Βαλε μια,δυο ή τρεις μεταλικες ροδελες (απο αυτες που βαζουμε κατω απο τα παξιμαδια για να πιανουν καλυτερα) πανα απο τη βιδα που εξεχει.

Ξαναβιδωσε τη βιδα "βοηθωντας" και με λιγη πιεση το μπρατσο για να ερθει μπροστα.

Με την παραπανω μεθοδο θα "ερθει" το μπρατσο.....

(με αλλα λογια εχεις πεσει οχι μονο σε κακους επαγγελματιες αλλα και σε ΑΣΧΕΤΟΥΣ.....) 
Ο ένας λέει πάρε το ΙΝΚΑ (Λες και πρόκειται για καταναλωτική απάτη ολκής), ο άλλος λέει αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα (σαν ο γραφών να μην αποτελεί κομμάτι και ενεργό στοιχείο της) και ο τρίτος βρήκε τη λύση:

πάρε απ'έξω εκτός αν δεν υπάρχει οπότε τον ήπιες γιατί οι ντόπιοι έμποροι είναι εξ'ορισμού σκουλήκια και θέλουν να σε καταστρέψουν - στέλνουμε λοιπόν τα φράγκα έξω, και σιγά σιγά θα κλείσουν τα γαμωμάγαζα και όταν έρθει με το καλό η ώρα να ζητήσεις καμιά επώνυμη τεχνική συμβουλή ή να δοκιμάσεις κάτι αυτοπροσώπως δεν πειράζει ρε μάν, κάνε ενα ποστ και όλοι θα σε βοηθήσουμε (τι σημασία έχει που τα μισά προιόντα του Thomann σε Ελλάδα, Δανία, Ισπανία, Γαλλία και UK είναι 10-30% φθηνότερα ??, τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)

Και μόνο ο Νίκος με τον δικό του διακριτικό τρόπο έθεσε εμμέσως θέμα ευθύνης του αγοραστή που είναι η άλλη μισή αλήθεια στην ιστορία: ετοιμάζεσαι ρε φίλε να πάρεις επαγγελματικό όργανο, με αλλά λόγια, πολύ σοβαρό εργαλείο για τη δουλειά σου ? Do your homework και μάθε τι κάνει το truss rod, δεν χρειάζεσαι πτυχίο για να το ρυθμίσεις, θα δείς....

 
Ο ένας...ο άλλος...και ο τρίτος
:o :o :o :o ::) ::) ::)

Και μόνο ο Νίκος με τον δικό του διακριτικό τρόπο έθεσε εμμέσως θέμα ευθύνης του αγοραστή που είναι η άλλη μισή αλήθεια στην ιστορία: ετοιμάζεσαι ρε φίλε να πάρεις επαγγελματικό όργανο, με αλλά λόγια, πολύ σοβαρό εργαλείο για τη δουλειά σου ? Do your homework και μάθε τι κάνει το truss rod, δεν χρειάζεσαι πτυχίο για να το ρυθμίσεις, θα δείς....
Κόβω το..χέρι μου, ότι έχεις ή είχες συνεργαστει επαγγελματικά με Έλληνες έμπορους μουσικών οργάνων.

Τέτοια συμπάθεια πια.....  ;)

Το θέμα είναι ότι το όργανο έπρεπε να έχει παραδωθεί, χωρίς το παραμικρό ελλάτωμα.

Πού ακριβώς φταίει ο αγοραστής...;

Και, ΟΧΙ, ΔΕΝ είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις για το truss rod, μόνο και μόνο για να μην σε πιάσει κότσο ο κάθε άσχετος/πονηρός έμπορος.

 
Silot είπε:
Ο ένας λέει πάρε το ΙΝΚΑ (Λες και πρόκειται για καταναλωτική απάτη ολκής), ο άλλος λέει αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα (σαν ο γραφών να μην αποτελεί κομμάτι και ενεργό στοιχείο της) και ο τρίτος βρήκε τη λύση:

πάρε απ'έξω εκτός αν δεν υπάρχει οπότε τον ήπιες γιατί οι ντόπιοι έμποροι είναι εξ'ορισμού σκουλήκια και θέλουν να σε καταστρέψουν - στέλνουμε λοιπόν τα φράγκα έξω, και σιγά σιγά θα κλείσουν τα *****μάγαζα και όταν έρθει με το καλό η ώρα να ζητήσεις καμιά επώνυμη τεχνική συμβουλή ή να δοκιμάσεις κάτι αυτοπροσώπως δεν πειράζει ρε μάν, κάνε ενα ποστ και όλοι θα σε βοηθήσουμε (τι σημασία έχει που τα μισά προιόντα του Thomann σε Ελλάδα, Δανία, Ισπανία, Γαλλία και UK είναι 10-30% φθηνότερα ??, τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)

Και μόνο ο Νίκος με τον δικό του διακριτικό τρόπο έθεσε εμμέσως θέμα ευθύνης του αγοραστή που είναι η άλλη μισή αλήθεια στην ιστορία: ετοιμάζεσαι ρε φίλε να πάρεις επαγγελματικό όργανο, με αλλά λόγια, πολύ σοβαρό εργαλείο για τη δουλειά σου ? Do your homework και μάθε τι κάνει το truss rod, δεν χρειάζεσαι πτυχίο για να το ρυθμίσεις, θα δείς....

Αστεία πράγματα.... ΑΣΤΕΙΑ.

Αυτό έλειπε, να πρέπει να μάθω να αλλάζω φλάτζα στο αμάξι πριν το αγοράσω. Απλά πράγματα έ; Do your homework.

Δώσε τα ωραία σου λεφτάκια στον κάθε έλληνα ΑΠΑΤΕΩΝΑ και κάτσε να μάθεις μόνος σου να διορθώνεις ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ.

Αν τέτοια είναι η νοοτροπία των Ελλήνων καταστημάτων, τότε ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ θα στείλω τα ωραία μου λεφτάκια, που με τόσο κόπο βγάζω, στο εξωτερικό.

Είναι λυπηρό να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα.

Καταστήματα σαν αυτά που περιέγραψε ο φίλος στο πρώτο post πρέπει -και αξίζουν- να κλείσουν.

Εσύ δώσε 1000 ευρώ στη fender, και αν είναι στραβοφτιαγμένη, στραβοχυμένη, κάτσε και διάβασε πως θα τη διορθώσεις.

 
Ρε παιδεια εδω περα κοντευουν να μας πεισουν οτι αν το οργανο ειναι σκαρτο εμεις φταιμε, οταν παιρνεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και αν εχει πρεπει να σου το αλλαζουν αμεσα,

σιγουρα πρεπει να το κοιτας πολυ καλα οταν το παιρνεις αλλα αν κατι σου ξεφυγει πρεπει να στο αλλαζουν, εδω μονο που δε σε βριζουν αν τους πεις οτι εχει προβλημα, οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι...

 
Silot είπε:
Ο ένας λέει πάρε το ΙΝΚΑ (Λες και πρόκειται για καταναλωτική απάτη ολκής), ο άλλος λέει αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα (σαν ο γραφών να μην αποτελεί κομμάτι και ενεργό στοιχείο της) και ο τρίτος βρήκε τη λύση:

πάρε απ'έξω εκτός αν δεν υπάρχει οπότε τον ήπιες γιατί οι ντόπιοι έμποροι είναι εξ'ορισμού σκουλήκια και θέλουν να σε καταστρέψουν - στέλνουμε λοιπόν τα φράγκα έξω, και σιγά σιγά θα κλείσουν τα *****μάγαζα και όταν έρθει με το καλό η ώρα να ζητήσεις καμιά επώνυμη τεχνική συμβουλή ή να δοκιμάσεις κάτι αυτοπροσώπως δεν πειράζει ρε μάν, κάνε ενα ποστ και όλοι θα σε βοηθήσουμε (τι σημασία έχει που τα μισά προιόντα του Thomann σε Ελλάδα, Δανία, Ισπανία, Γαλλία και UK είναι 10-30% φθηνότερα ??, τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)

Και μόνο ο Νίκος με τον δικό του διακριτικό τρόπο έθεσε εμμέσως θέμα ευθύνης του αγοραστή που είναι η άλλη μισή αλήθεια στην ιστορία: ετοιμάζεσαι ρε φίλε να πάρεις επαγγελματικό όργανο, με αλλά λόγια, πολύ σοβαρό εργαλείο για τη δουλειά σου ? Do your homework και μάθε τι κάνει το truss rod, δεν χρειάζεσαι πτυχίο για να το ρυθμίσεις, θα δείς....
      Mε συγχωρεις αλλα τα πραγματα ειναι καπου στη μεση..........δεν νομιζω να χρειαζεται να κανουμε καμμια εκτεταμενη συζητηση για το γεγονος οτι ειναι καλο ο καθενας να ξερει καποια βασικα στοιχεια setup της κιθαρας του ωστε να μην χρειαζεται να αναφερεται σε αυτο λες και προκειται να κανει service στο space shutle (η πιο συχνη ερωτηση οταν πουλαω καποια κιθαρα: φιλε ποτε την εκανες service τελευταια φορα?......A, στρατηγε μου την ειχα κανει στα 67000Km, της αλλαξα εκκεντροφορους, φιλτρο βενζινης, αλλαξα και το μηχανισμο πυρηνικης συντηξης, τωρα παιζει και μονη της αμα λαχει......) Κανενας νομιζω απο εδω μεσα που "ξερει" να κανει setup και να φτιαχνει τις κιθαρες του δεν καθησε διπλα σε καθηγητη παν/μιου για να το κανει.....ολοι μονοι μας τα μαθαμε και κατα συνεπεια ειναι κατι στο οποιο ο καθενας μπορει να αυτοεξυπηρετηθει.... ;D ;D ;D ;D

    Απο την αλλη πιστευω οτι ο εμπορος που εχει στη βιτρινα του και αφηνει να βγει απο τη πορτα του μαγαζιου του καποια κιθαρα με καποιο προβλημα ,ασχετως του αν ο αγοραστης εχει και αυτος μεριδιο ευθυνης για την ενδεχομενη αγνοια του, δεν προσφερει καλες υπηρεσιες ουτε στην επιχειρηση του, ουτε στον κλαδο του. Στο μονο ισως σημειο που διαφωνω τελειως μαζι σου και εκει που νομιζω πως η πραγματικοττα σε διαψευδει ειναι στο

τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)
Δεν υπαρχει κανεις εδω μεσα νομιζω ο οποιος να μην εχει να διηγηθει μια horror story με to after sales στην Ελλαδα (και οχι μονο στον τομεα των μουσικων οργανων)......Ευτυχως σιγα σιγα υπαρχουν καποια δειγματα οτι η κατασταση αλλαζει αλλα ακομα αυτα προερχονται απο μεγαλυτερες αλυσιδες......

 
Silot δεν συμφωνώ μαζί σου.

Το ευρύτερο σύνολο των Ελλήνων μουσικών, όπως είναι προφανές εδώ και χρόνια από αυτό το φόρουμ αλλά και άλλα, δεν είναι καθόλου ευχαριστημένο από την εξυπηρέτηση ΚΑΙ τη συμπεριφορά των καταστημάτων που εισάγουν και πωλούν μουσικά όργανα στην Ελλάδα. Δυστυχώς το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα καταστήματα μουσικών ειδών. Δεν είναι θέμα "τρόπου σκέψης του Ελληνάρα" να παραπονιέται συνεχώς και να προσπαθεί να βρει αλλού διέξοδο. Το πρόβλημα βρίσκεται στα καταστήματα εξ'αρχής.

Ο επίσημος αντιπρόσωπος μιας εταιρίας όπως η Fender στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχει κάποιες ελάχιστες υποχρεώσεις που πρέπει να πληρεί για τις οποίες ούτε κάνει την ελάχιστη προσπάθεια. Απ'τη δική μου εμπειρία δεν πληρεί ούτε τα υπερβολικά απλά:

Πόσες φορές Stratoκαυλοι συμφορουμίτες έχετε αναστενάξει που κάποιο height adjustment screw στον καβαλάρη σας έχει χαλάσει από τη σκουριά και δεν πιάνουν οι βόλτες για το allen; Που θα βρείτε το συγκεκριμένο απλό πράγμα; Σίγουρα όχι στον επίσημο αντιπρόσωπο της Fender, παρ'όλο που ακόμα και στον κατάλογο που κυκλοφορεί ο ίδιος υπάρχουν τα σετ με όλες τις βίδες και τις διάφορες μικρομαλ που μπορεί εσύ να ψάχνεις τόσο καιρό, πάντα σου απαντά ότι "μόλις μας τελείωσε" - τα τελευταία 6 χρόνια τουλάχιστον όλο κάποιος με προλαβαίνει στο τσακ και παίρνει το τελευταίο πακετάκι.... Πολλοί θα ξέρουν ότι υπάρχει και το "assorted screw kit" με τιμή λιανικής με ΦΠΑ γύρω στα 300 Ευρώ (διαθέσιμο μόνο στο εξωτερικό εννοείται) που έχει ΟΛΕΣ τις βίδες και τα βιδάκια που χρησιμοποιεί η Fender σε γενναίες ποσότητες (γύρω στα 1000 κομμάτια σύνολο στο κλασικό πλαστικό διαφανές κουτάκι) αλλά ούτε αυτό δεν φέρνει, και ας κοστολογεί στον εκάστοτε που θέλει μια βίδα από κει μέσα και 5 Ευρώ.

Και ο φίλος μας που έδωσε ΠΟΛΛΑ λεφτά στον επίσημο αντιπρόσωπο για το μουσικό του όργανο το οποίο είναι ΑΚΟΜΑ κάτω από εγγύηση για σφάλματα και ελλείψεις στην κατασκευή (για τις οποίες ο επίσημος αντιπρόσωπος είναι δεσμευμένος κάτω από συμβόλαιο να μεριμνεί και να επικοινωνεί/συνεργάζεται με την Fender για την επίλυσή τους), αναγκάζεται να καταφύγει στους "αγνώστους" ενός φόρουμ μπας και βγάλει άκρη (και στο κάτω κάτω ο SF και ο εκάστοτε SF δεν υποχρεούται να ασχοληθεί, είναι στη κρίση του να βοηθήσει ΧΩΡΙΣ να κερδίσει ΤΙΠΟΤΑ).

Μερικά (δυστυχώς ελάχιστα) καταστήματα στην Ελλάδα ήταν και συνεχίζουν να είναι σωστοί επαγγελματίες (και ΜΠΡΑΒΟ τους). Μερικοί που ήταν σκέτοι κάλοι, τώρα προσπαθούν να τα μπαλώσουν άρον άρον. Άλλοι πάλι συνεχίζουν το ίδιο βιολί. Τόσα χρόνια που με (μας) πήδηξαν, δεν έχω καμία διάθεση να τους δώσω και άλλη ευκαιρία γιατί τους έχω δώσει ήδη αρκετές.

Σίγουρα οι εισαγωγείς δεν φταίγανε για τις υπερβολικές χρεώσεις των εκτελωνιστικών, των μεταφορικών και των φόρων για το μαγαζί τους τόσα χρόνια που το μετακύλαγαν στην τελική τιμή των προϊόντων αλλά όχι και να πληρώνουμε και να μας γ@μ@ν3 κιόλας! Έλεος!

Έχουμε φτάσει στο σημείο να αμφισβητούνται τα αυτονόητα δικαιώματά μας ως καταναλωτές, ενώ έξω απολαμβάνουν πλήρως αυτά τα αυτονόητα χωρίς συζήτηση. Αν αυτό δεν είναι κατάντια τότε τι είναι; Και να σε χλευάζουν και από πάνω και να σου μιλάνε λες και είσαι και μαλ...

Όχι πια.

ΤΕΛΛΟΣ

 
Garcon, πιάσε ένα karma στον Jasemeister από εδώ, παρακαλώ, για το απίστευτο eye-opener κειμενάκι του..!

 
Silot είπε:
Ο ένας λέει πάρε το ΙΝΚΑ (Λες και πρόκειται για καταναλωτική απάτη ολκής), ο άλλος λέει αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα (σαν ο γραφών να μην αποτελεί κομμάτι και ενεργό στοιχείο της) και ο τρίτος βρήκε τη λύση:

πάρε απ'έξω εκτός αν δεν υπάρχει οπότε τον ήπιες γιατί οι ντόπιοι έμποροι είναι εξ'ορισμού σκουλήκια και θέλουν να σε καταστρέψουν - στέλνουμε λοιπόν τα φράγκα έξω, και σιγά σιγά θα κλείσουν τα *****μάγαζα και όταν έρθει με το καλό η ώρα να ζητήσεις καμιά επώνυμη τεχνική συμβουλή ή να δοκιμάσεις κάτι αυτοπροσώπως δεν πειράζει ρε μάν, κάνε ενα ποστ και όλοι θα σε βοηθήσουμε (τι σημασία έχει που τα μισά προιόντα του Thomann σε Ελλάδα, Δανία, Ισπανία, Γαλλία και UK είναι 10-30% φθηνότερα ??, τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)
Όταν παίρνεις καινούριο όργανο, πρέπει να στο δώσουν σεταρισμένο, σωστά; Ακόμα και αν δεν συμφωνείς/ το απαιτείς αυτό, βλέπω πως ο πελάτης έχει στερηθεί το όργανο που πλήρωσε για 2 μήνες και έχει ταλαιπωρηθεί με κάμποσα πέρα-δώθε. Δεν του έδωσαν λύση στο πρόβλημά του και ούτε καν του εξήγησαν τι ακριβώς τρέχει.

Αν αυτό δεν είναι αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που να αξίζει καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης, τότε τι είναι;

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και θα μείνουμε να κοιτάζουμε με ανοιχτό το στόμα την εξυπηρέτηση των καταναλωτών σε χώρες όπως οι ΗΠΑ. Γιατί εκεί έχουν καταλάβει πως οι καταναλωτές έχουν δύναμη. Εδω, αγρόν αγοράζουμε.

 
η υποστηριξη στον πελατη και το after sales service ειναι γενικα χαλια στην ελλαδα (internet providers, αλυσιδες ηλεκτρονικων, κ.τ.λ.). αυτος ειναι και ο λογος που συνηθως αγοραζω απο το εξωτερικο, το οτι ξερω πως, οσο κι αν φαινεται απιστευτο, πιο ευκολα και γρηγορα θα βρω ακρη στη γερμανια (η ακομα και στην αμερικη), παρα στην ελλαδα. πλην ομως υπαρχουν και εδω μαγαζια που καταλαβαινουν οτι η επιβιωση τους παιζει ακριβως εκει, στην σχεση με τον πελατη (γιατι οι τιμες του εξωτερικου και το περιθωριο κερδους του ειναι δυσκολα για ενα μικρο καταστημα της ελλαδας). οποτε οποιος ψαχνει, γλιτωνει λεφτα και ταλαιπωρια.. σκεφτητε ας πουμε να παρεις αμαξι χωρις να εχεις πριν ψαχτει λιγο απο που και πως.. μπορει και να σε γδυσουνε

 
Jasemeister είπε:
Έχουμε φτάσει στο σημείο να αμφισβητούνται τα αυτονόητα δικαιώματά μας ως καταναλωτές, ενώ έξω απολαμβάνουν πλήρως αυτά τα αυτονόητα χωρίς συζήτηση. Αν αυτό δεν είναι κατάντια τότε τι είναι; Και να σε χλευάζουν και από πάνω και να σου μιλάνε λες και είσαι και μαλ...

Όχι πια.

ΤΕΛΛΟΣ
+100000

Δυστυχώς, σε κάθε συζήτηση που αφορά after sales service, για οποιαδήποτε αγορά, πετιέται πάντα ένας τύπος ο οποίος μάχεται υπέρ των Ελλήνων εμπόρων και του ελληνικού χρήματος που πρέπει να μείνει σε ελληνικά χέρια, κι άλλες τέτοιες συναφείς μπούρδες.

Αυτοί οι τύποι πρέπει να καταλάβουν, ότι κανένας δε θα πληρώνει ες αεί τον Έλληνα απατεώνα έμπορο για να αγοράζει κοροϊδία.

Όπως είχε πει και κάποιος -που μου διαφεύγει τώρα ποιος- η τσέπη δε φοράει σημαία, ευτυχώς ή δυστυχώς.

Έλληνας είμαι, και με χαρά να υποστηρίξω την εγχώρια αγορά.

ΜΟΝΟ όμως αν με υποστηρίξει κι αυτή ως αντάλλαγμα.

Είναι οι κανόνες της αγοραπωλησίας αιώνες τώρα...

 
Νταξει δε λεω.Και εγω εχω αγορασει κιθαρα απο εκει ,μια jackson kv2,ακριβο πραμα , και με την σκεψη της πιθανοτητας να ειναι ελλατωματικο ,μιας και οι τυποι δεν εινια τιποτα αλλο απο εμπορικη επιχειρηση.Καμια γνωση πανω στο θεμα.Ημουν κολοφαρδος,ηταν οκ αρα ολα οκ.

αυτο που λες φιλε μου μαλλον δεν ισχυει...

 
zelur_zenabi είπε:
Δυστυχώς, σε κάθε συζήτηση που αφορά after sales service, για οποιαδήποτε αγορά, πετιέται πάντα ένας τύπος ο οποίος μάχεται υπέρ των Ελλήνων εμπόρων και του ελληνικού χρήματος που πρέπει να μείνει σε ελληνικά χέρια, κι άλλες τέτοιες συναφείς μπούρδες.
O "τύπος" είναι το μέλος Silot, και αν δεν ήσουν αρχάριος των 34 ποστ θα ήξερες ότι ο Silot διακρίνεται για τη σοβαρότητα και τον ήπιο λόγο του (σε αντίθεση με εμένα, αν με εννοείς...).

Τα επιχειρήματα που αφορούν την αναγκαιότητα στήριξης της εγχώριας αγοράς δεν είναι καθόλου μπούρδες, εκτός αν προτίθεσαι εσύ και τα παιδιά σου να κάνετε τα γιουσουφάκια στο εγγύς μέλλον. Αλλά πέρα από αυτό, όποιος λέει ότι δεν μπορεί να βρει σοβαρούς εμπόρους στην ελληνική αγορά είναι είτε ψεύτης είτε μεγάλο κορόϊδο (ξέρεις, από εκείνους τους τύπους που χαίρεται κανείς να τους τρώει χρήμα). Και το κορόϊδο είναι κορόϊδο, είτε πάει στη λαϊκή να πάρει ντομάτες, είτε βγάζει τη βίζα του για να παραγγείλει από τον Τόμαν.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top