Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?

Silot είπε:
Αυτά τα μαγαζιά δεν αγχώνονται για το άν θα πιάσουν τον "στόχο" που έχει βάλει ο supervisor γι' αυτόν τον μήνα, αλλά για το αν θα σου παρέχουν την λύση που χρειάζεσαι - και τέτοια μαγαζιά θα ανακαλύψετε και στην Ελλάδα αν ξεκολλήσετε απο την οθόνη σας και εφοδιαστείτε με το λιγότερο καχύποπτο ύφος σας, και αυτά τα μαγαζιά θα τα υπερασπίζομαι ακόμη κι αν φτάσουν να αντιπροσωπεύουν το 2% της ντόπιας αγοράς, γιατί εκεί ακούω και μαθαίνω πράγματα απο τα 14 μου.
Χωρίς την παραμικρή αίσθηση ειρωνίας, που τα βρήκες εσύ αυτά τα μαγαζιά;

Εκτός από το γνωστό Γιαννιώτη, εμείς που μένουμε Αθήνα τί πρέπει να κάνουμε;

Κι εγώ γνωρίζω προσωπικά κάποιους, κι αν ακόμη δεν κοροϊδέψουν εμένα, τί να λέει αυτό; Εδώ μιλάμε για το αν θα κοροϊδέψουν τον -άσχετο- πελάτη που βλέπουν πρώτη φορά.

Τί κι αν δεν κοροϊδεύουν τον Edge ή εσένα που σε ξέρουν από τα 14;

Το 15χρονο που πάει με τον μπαμπά να αγοράσει "στρατοκάστερ" τον κοροϊδεύουν; Εκεί είναι το ζουμί.

 
Αν είσαι "μπάμπης" σε αυτή την περίπτωση θα είσαι παντού! Κορόιδο δεν σε πιάνει κανείς, γιατί πολύ απλά το κουβαλάς μέσα σου... οι σωστοί μάλλον δείχνουν οίκτο σε αυτό... Δεν ζούμε κατοχικές μέρες για να εκμεταλλεύεται ο καθείς τους "Μπάμπηδες". Τώρα αν υπάρχει μία εξαίρεση..... τι να πω thats life.....

 
elavd είπε:
Πχ όταν την είχα πατήσει (πρώτη και τελευταία φορά) από μεγάλο μαγαζί στα Γιάννενα και μου έδωσε Behringer bass amp στο κουτί που δεν έπαιζε, τι έπρεπε να κάνω?

Να του πω: "άνοιξέ μου το κουτί να δω αν παίζει"?

Και αν δεν έπαιζε, θα μου έδινε άλλον?

Και αν ναι, αν υπήρχε δηλαδή η δυνατότητα αλλαγής, γιατί δεν υπήρχε και μετά από μισή ώρα που του τον πήγα (έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει το πρόβλημα)Huh?
Αν το είχες ανοίξει και δεν έπαιζε δεν θα τον είχες πάρει.Τι θα σου έλεγε... "το κουτί έγραφε το όνομα σου όταν ξεκίνησε από το εργοστάσιο;"

Στη χειρότερη θα περίμενες να έρθει άλλος ενισχυτής. Κι αυτό γιατί πολλά μαγαζιά δεν στοκάρουν και περιμένουν να ζητηθεί ένα προιόν για να το ζητήσουν από τον αντιπρόσωπο.

 
yameth είπε:
Αν το είχες ανοίξει και δεν έπαιζε δεν θα τον είχες πάρει.Τι θα σου έλεγε... "το κουτί έγραφε το όνομα σου όταν ξεκίνησε από το εργοστάσιο;"

Στη χειρότερη θα περίμενες να έρθει άλλος ενισχυτής. Κι αυτό γιατί πολλά μαγαζιά δεν στοκάρουν και περιμένουν να ζητηθεί ένα προιόν για να το ζητήσουν από τον αντιπρόσωπο.
Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;

Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";

Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;

*Οι χρόνοι είναι πραγματικοί, δεδομένου ότι μένω στην επαρχία...

 
Silot είπε:
Είναι γεγονός πως αν κάτι είναι ελαττωματικό οφείλει να αντικατασταθεί και δεν χωράει συζήτηση αυτό, αλλά πόσοι απο εσάς δεν υποκλέπτεται στη λογική του σούπερ μάρκετ και ζητάτε την κιθάρα που μόλις ακούσατε και δοκιμάσατε να σας την δώσουν στο κουτί ?

Τις προάλλες ο άλλος μπροστά μου, αφού έλιωσε για κάνα 40λεπτο εναν Vintage Modern (αυτό είναι ένα καταπληκτικό καινούριο κεφάλι / κόμπο της Marshall για τους λιγότερο ενημερωμένους) πήγε στο ταμείο και με ένα καταπληκτικό υφάκι ζήτησε να του φέρουν ένα σφραγισμένο γιατί ο "δοκιμασμένος" είχε ήδη παλιές λάμπες !!

Για να μην πώ για τον άλλον που αφού τσάκιζε επι σειρά ημερών μια Taylor 810, στο τέλος λίγο πρίν την μαζέψει παραμάσχαλα έκανε θέμα για τις γρατσουνιες που ο ίδιος είχε προκαλέσει με την πένα του και ζητούσε 30% έκπτωση γιατί η κιθάρα που δοκίμασε ήταν προφανώς μεταχειρισμένη αφου αφήνουν τον καθένα (!!) να την δοκιμάσει..!

Υπο αυτές τις συνθήκες πόσο εύκολο είναι για έναν πωλητή να "ρισκάρει" να ανοίξει και να ελέγξει ενα όργανο που προορίζεται για κάποιον πελάτη ?
Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου σε κάποια σημεία πιστεύω ότι έχεις μερικό άδικο.

Όταν πάω να αγοράσω ένα προϊόν, το θέλω καινούργιο, είτε αυτό λέγεται κιθάρα, είτε λέγεται χορδές, είτε σαμπουάν.

Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο. Αυτό θα μου πεις, είναι αυτοκτονία για τον έμπορο,αλλά πως αλλιώς θα αγοράσει κάποιος ένα προϊόν αν δεν το έχει τεστάρει? (παράδειγμα σε ενα μαγαζί στο κέντρο που είχα πάει να δω ένα πεταλάκι και του είπα να το βγάλει για να το ακούσω και μου είπε "δεν γίνεται"-ελεος)

Προφανώς παράλογες απαιτήσεις του στυλ "30% έκπτωση", είναι αλλού για αλλού, εκτός αν πια ειναι τοοοοόσο σημαντικές οι φθορές οπότε έχει το δίκιο του ο άλλος. Τώρα αν κάποιος που δοκιμάζει ένα όργανο,δεν το προσέχει, τότε είναι θέμα του πωλητή να του πει να προσέχει λίγο παραπάνω, έχοντας 1000 δίκια. Πάντα όσες φορές και αν έχω δοκιμάσει κιθάρες, τις έχω προσέξει και με το παραπάνω.

Όπως και να χει το πράγμα, το προϊον στο κουτί του ειναι το θεμιτό και αν δεν υπάρχει σε στοκ, τότε μια μικρή έκπτωση είναι αναγκαία. (θα  πάρει ο άλλος τύμπανα με παιγμένα δέρματα??Δεν νομίζω)

Τώρα όσον αφορά τα ελλατωματικά προϊόντα, δεν υπάρχει συζήτηση για την αλλαγή επί τόπου, είτε (αν δεν γίνεται η αλλαγή επί τόπου επειδή δεν υπάρχει σε διαθεσιμότητα), παραγγελία για νέο κομμάτι. Σέρβις σε καινούργιο πράγμα, το θεωρώ αδιανόητο. Έδωσες λεφτά για να είναι σε άριστη κατάσταση και οτιδήποτε λιγότερο από αυτό, είναι απαράδεκτο.

Το αν το παίζουν νταΐδες μερικοί καταστηματάρχες, είναι στο χέρι μας να τους κόψουμε την φόρα γιατί υπάρχουν κάποιοι κανόνες οι οποίοι πρέπει να τηρούνται. (Πάντως αν εξαιρέσω το μαγαζί που ανέφερα πιο πάνω, η εμπειρία μου απο τους έλληνες καταστηματάρχες/πωλητές είναι πολύ καλή )

Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";

Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;
Εκεί έπρεπε να επιμείνεις για να το αλλάξει. Όσο και αν το παίζει αδιάλλακτος, υπάρχει νομοθεσία που σε προστατεύει για αυτά τα πράγματα, οπότε απλά εκεί δεν το χειρίστηκες καλά. (ο καταστηματάρχης δε, ήταν αισχρός).Και ναι. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να ασχολούμαστε με το παίδεμα της υπόθεσης (αν υποθέσουμε ότι δεν στο αλλάζει, οπότε το πρώτο βήμα ειναι το ΙΝΚΑ), γιατί έτσι αυτός θα αναγκαστεί να βάλει μυαλό και θα "σώσουμε" και μελλοντικούς πελάτες του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο.
αυτο ισχυει για τα σαπουνια και τα αυτοκινητα για τις κιθαρες ομως ΔΕΝ ισχυει...και βεβαια δεν ισχυει για κανεναν αλλο λογο εκτος απο το οτι αν ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΤΕΣΤΑΡΕΣ/ΕΠΑΙΞΕΣ αλλα καποια ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ απλα ΔΕ  ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ αλλα καποια αλλη ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ...(οποτε ΠΟΙΟΣ χανει εδω?ο πελατης ή ο μαγαζατορας?)

ο μονος λογος που υπαρχουν τα μαγαζια ειναι για να ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ τα οργανα πριν τα αγορασεις....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο.
αυτο ισχυει για τα σαπουνια και τα αυτοκινητα για τις κιθαρες ομως ΔΕΝ ισχυει...και βεβαια δεν ισχυει για κανεναν αλλο λογο εκτος απο το οτι αν ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΤΕΣΤΑΡΕΣ/ΕΠΑΙΞΕΣ αλλα καποια ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ απλα ΔΕ  ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ αλλα καποια αλλη ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ...(οποτε ΠΟΙΟΣ χανει εδω?ο πελατης ή ο μαγαζατορας?)

ο μονος λογος που υπαρχουν τα μαγαζια ειναι για να ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ τα οργανα πριν τα αγορασεις....
Κοίτα, οκ, έχεις ένα δίκιο σε αυτό, αλλά σε ένα μαγαζί που δοκίμαζα μια κιθάρα βιτρίνας, ο μαγαζάτορας μου είπε αυτολεξεί "δεν έχω καινούργια διαθέσιμη, οπότε αν πάρεις αυτήν επειδή ειναι βιτρίνας, θα έχεις 50 ευρω εκπτωση" και όλα αυτά σε όργανο αξίας 450 ευρώ και δεν είχε φθορές.

 
Να στο πω αλλοιως....

Παω στο κιθαρομαγαζο του φιλου μου του Μπαμπη του Σουγια και στη βιτρινα εχει μια Baja Telecaster…

Tη δοκιμαζω και παθαινω τη πλακα μου ...ειναι παναλαφρη,το neck pocket ειναι tighter than Pam Anderson’s ass.... το εργαλειο «παιζει».

Φοβερη κιθαρα λεω του Μπαμπη...πιασε μια απο την αποθηκη ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ βεβαια και μη τολμησεις να ΑΝΟΙΞΕΙΣ το κουτι ,τα ξερω εγω τα κολπα σας,ΣΦΡΑΓΓΙΣΜΕΝΟ το θελω....

Μου τη φερνει λοιπον ο  Μπαμπης και περιχαρης παω στο σπιτι μου με την κουτα υπο μαλης.....την ανοιγω και πεφτω πανω σε μια κιθαρα που ζυγιζει 1 τονο,ειναι τελειως ψοφια και μοιαζει να ειναι κατασκευασμενη Παρασκευη στις 16.55 απο κουμουνιστη Μεξικανο που εχει καταναλωσει 4 μπουκαλια Cuervo μια και το neck pocket μαλλον με τον 8&^% της ...Λουκα μοιαζει και οχι με της Pam..

Ειμαι ομως μαγκας γιατι την πηρα «του κουτιου»..... 

Προσωπικα καλυτερα να ΔΩΣΩ και 100 ευρω παραπανω για να παρω μια "χτυπημενη" κιθαρα που να ΠΑΙΖΕΙ απο ενα μαγαζι παρα "μια του κουτιου "

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Μου τη φερνει λοιπον ο  Μπαμπης και περιχαρης παω στο σπιτι μου με την κουτα υπο μαλης.....την ανοιγω και πεφτω πανω σε μια κιθαρα που ζυγιζει 1 τονο,ειναι τελειως ψοφια και μοιαζει να ειναι κατασκευασμενη Παρασκευη στις 16.55 απο κουμουνιστη Μεξικανο που εχει καταναλωσει 4 μπουκαλια Cuervo μια και το neck pocket μαλλον με τον 8&^% της ...Λουκα μοιαζει και οχι με της Pam..

:P :) ;D

Μόνο και μόνο από την περιγραφή ΟΦΕΙΛΩ να συμφωνήσω μαζί σου  ;D

Βέβαια όμως αυτό δεν συμβαίνει με όλες τις κιθάρες όπως συμβαίνει με τις γκιμπσον για παράδειγμα. Δηλαδή δεν μου φαίνεται ότι θα έχεις τόσο μεγάλες διαφορές στις Ibanez(ναι και αυτές έχουν ψυχή :P ). Όπως και να χει το πράγμα όμως, ακόμα-ακόμα και σε *καινούργιο* προϊόν, το ανοίγεις για να δείς την καταστασή του. Όχι για να το παίξεις, αλλα για να δείς τυχόν ατέλειες σε σώμα πχ, τάστα, μαγνήτες.

Τεσπα, όταν παίρνεις κάτι το οποίο είναι ξαναπαιγμένο (και δεν μιλάω για μια φορά, αλλα δεκάδες και εκατοντάδες), θα πρέπει να έχεις μια μικρή έκπτωση(οπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, μου έχει συμβεί αυτό το πράγμα).

Την άλλη φορά ήμουν στο Νάκα και ήθελα να δοκιμάσω μια parker p44 η οποία δεν υπήρχε και είχε μονο μια p36. Του είπα να την δοκιμάσω για να δω περίπου το στήσιμο που έχουν ως όργανα. Είχε όμως ένα δυο ελαττώματα. Το καπάκι είχε φουσκώσει και η ταστιέρα είχε αρκετές μαυρίλες-μπίχλα. Ε, ως έκπτωση μου είπε, ο κατα τ αλλα συμπαθεστατος πωλητής, τα 50 ευρω :o :o . Δηλαδή κοροϊδευόμασταν. Φυσικά δεν ασχολήθηκα, αφού του είχα πει από την αρχή ότι δεν ήθελα να την αγοράσω,αλλά να την τεστάρω για το στήσιμο. Πιστεύω you get my point.

 
elavd είπε:
Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;

Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";

Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;

*Οι χρόνοι είναι πραγματικοί, δεδομένου ότι μένω στην επαρχία...
Και βέβαια δεν συμφωνώ.

Απλά λέω ότι κι εσύ πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά για ν' αποφεύγεις τέτοιες κακοτοπιές και ταλαιπωρίες.

Μηδένισες το υποτιθέμενο αβαντάζ που είχες αγοράζοντας από τοπικό μαγαζί.

Υποτίθεται ότι η υπηρεσία που σου προσφέρει έναντι του ιντερνετικού είναι ότι δεν αγοράζεις γουρούνι στο σακί.

 
sorry για την σιωπη μου αλλα ελειπα αρκετες μερες μακρυα απο Internet κτλ.

Οπως και να εχει το κακο εγινε.Το θεμα ειναι απλο.Ειναι χαλασμενο και ειναι καινουριο?Αμεση αλλαγη με αλλο.Στ***δια μου αν χανει ο μαγαζατορας η αμα ειναι του κουτιου η της γυαλας.Δε παιζει?Αλλαγη.Τουλαχιστο να ελεγε φιλε μου δεν εχω αλλο και θα πρεπει να περιμενεις οχι φερε εδω και αμα πει ο κατασκευαστης οτι εχει προβλημα θα στο αλλαξω!Γιατι τοτε οπως ειπε και καποιος πριν μερικα ποστ τοτε δε προκειτε να ξανα περασω ουτε απ`εξω οπως και στην τελικη απο το γρηγορο χρημα θα μεινουν μονο με το γρηγορο..κοινως με το πουλι στο χερι.

  Παντως εγω στην θεση του αδερφου μου θα τους ειχα γ***σει με την πρωτη μαλακια που θα μου ελεγαν.Παρολαυτα τους ειδοποιησε οτι αν μεχρι την αλλη βδομαδα δεν εχει επιλυθει το προβλημα θα στειλει εξοδικο.Φυσικα οχι με το αζημιωτο και αυτο...Οσο για το ΙΝΚΑ πηραμε και ξερετε τι ειπανε?Ναι καντε καταγγελεια και οταν ερθει η σειρα του..νταξει δε λεω..εχουν κ αυτοι πολυ δουλεια αλλα δε νομιζω να ειναι σωστο να πρεπει να περιμενω ποοοοτε θα επιλυθει...Οποτε εγω πονταρω στο μαγαζι του θωμα(νομιζω οτι ειναι αυτο φυσικα)που εχει αντικατασταση σε 30 μερες εγγυημενα και το εχει κ ποιο φθηνα..Εδω ρε ενας φιλος μου αγορασε το steve harris και του το βγαλανε απο το flight case του το δωσανε στο χερι και του λενε η θηκη κανει 250 ευ...Τι μαλακας ειναι που το πηρε

Οποτε το πλανο εχει ως εξης:Δοκιμη στην ελλαδα αγορα απ`εξω..

Φυσικα υπαρχουν κ καλα μαγαζια που στα αλλαζουν ολα απλα μεχρι στιγμης εγω δεν εχω παει ποτε σε κανενα...

PS>Καποιος ειχε κανει Quote αυτα που ελεγα για την κιθαρα μου kv2 και ελεγε οτι δεν υσχιει...τι ακριβως εννουσε?Οτι δεν την πουλαει ο στολλας ,οτι δε την εχω η οτι δε μου την εστειλαν σφαγισμενη ?Οχι μονο σφραγισμενη αλλα και οταν πηγα στο μαγαζι να τη δοκιμασω μου λενε φιλε μου δε γινεται την εχω στην αποθηκη...στο σακι που λενε...Παλι καλα που ξερω οτι η συγγεκριμενη ειναι πολυ γ**μω τις κιθαρες τα σπαει κ γενικα (ωχ...αρχισα..οκ σκαω)

Παντως ειναι μεγαλη ξενερα να εχεις σκασει ενα που**τσο λεφτα και να μενεις με την αναμνηση αυτου που `στα χαρτια` σου ανηκει..και που ξερω γω αν δε μου πουν αααχχ κατι εγινε στη μεταφορα και πρεπει να βγαλουμε ακρη με την εταιρεια που το εστειλε?Οκ..τα λεφτα δε τα περνεις ποτε πισω αλλα θα το ανατιναζα το μπουρδελο..

Αν φυσικα ημουν κ εγω γνωστος καλιτεχνης-κινουμενη διαφημιση θα μου επερναν κ ππα για να αγορασω αλλα δεν ειμαι...τι να κανουμε.And justice for all...

 
Βρε συ Sixstringmania, ο γραπτός λόγος δεν είναι προφορικός...:-\

Εμένα με ψιλοενόχλησε να πω την αλήθεια ο τρόπος γραφής σου...  ::)

 
Sixstringmania είπε:
Οποτε το πλανο εχει ως εξης:Δοκιμη στην ελλαδα αγορα απ`εξω..
... χμ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και εγω πιστευω οτι οταν παιρνεις κιθαρα πρεπει να παιρνεις το συγγεκριμενο που δοκιμαζεις, αλλα ακουστε (δειτε) μια περιπτωση με ενισχυτη, λοιπον εχω παρατηρησει σε μαγαζι του κεντρου οτι εδω και 2 χρονια ολοι που μπαινουν να παρουν ή να δοκιμασουν κατι, μαζι και εγω, δοκιμαζουν σε εναν tsl 100, λοιπον σε αυτη τη περιπτωση πιστευω οτι οντως θεωρειται μεταχηρησμενος ο ενισχυτης...

 
Σε μαγαζί που ψωνίζω εγώ υπάρχει ένας ενισχυτής (πολύ καλός) που είναι βαλμένος στην άκρη,δεν είναι για πουλημα και εκαι δοκιμάζει ο κόσμος πεταλάκια και κιθάρες.Και υπάρχει επίσης και μια φτηνή κιθαρουλα με ΕMG για να δοκιμάζει ο κοσμάκης ενισχυτές(οχι πως αν πεις θέλω να ακουσω αυτη΄ν και αυτόν εδώ δε θα σε αφήσουν)

Πιστευω πως σε ένα σοβαρό κατάστημα θα πρέπει να έχουν και εξοπλισμό καθαρά για δοκιμές,που δε θα πανε να το πουλήσουν καινουργιο.

 
Οποτε το πλανο εχει ως εξης:Δοκιμη στην ελλαδα αγορα απ`εξω... για ελα στη θεση του πωλητη...εμενα μου εχει τυχει πολλες φορες κ δεν ειπα τπτ.δεν ειναι ωραιο ομως...οσο για το αλλο το παληκαρι που ειπε για το μαγαζι που δοκιμαζεις πεταλια σε εναν ενισχυτη με μια κιθαρουλα με emg,ουτε αυτο ειναι σωστο.καλα ειναι να πηγαινεις με την κιθαρα σου κ να δοκιμαζεις οτι θελεις.αν δεν θες να φαινεσαι χαβαλετζης κ αργοσχολος...

 
Αυτο με την υποστήριξη της εγχώριας αγοράς 'κατι' μου κάνει. Τωρα τα χρόνια του thomann θα στηριχτεί η άμοιρη? Τόσα χρόνια που οι μουσικοί δεν είχαν ένα thomann, είχατε δει τίποτα τιμές νορμάλ και δε το πήρα χαμπάρι? Ας ειναι καλά ο σκληρός ανταγωνισμός, που επέτρεψε στα πτωχά πορτοφόλια να χαρούν το χόμπι τους.

Δυστυχώς, ο αγορά είναι σκληρή, το χρήμα λίγο και οι προσφορές δελεαστικές. Θυμάστε πως έκλεισαν τα μπακαλικάκια της γειτονιάς με τον πολλαπλασιασμό των supermarkets. Έ. Νόμοι της αγοράς ειναι αυτοι... Δε μου αρέσει, αλλά...

 
Sixstringmania είπε:
...

Οποτε το πλανο εχει ως εξης:Δοκιμη στην ελλαδα αγορα απ`εξω..

...

Νομίζω ότι αυτό είναι γνωστή τακτική με την οποία -προφανώς- δεν συμφωνώ. Περαν του ότι είναι παιδαριώδης και εξυπνακίστικη, ο έμπειρος (και όχι μόνο) πωλητής το διακρίνει από την πρώτη στιγμή και εν τοιαύτη περιπτώσει παίρνεις την προσοχή και το σεβασμό που σου αξίζει (σαν πελάτης).

...

And justice for all...
Ακριβώς. Βλέπε παραπάνω.

 
Από την άλλη τίθεται ένα θέμα για αυτούς που είναι στην επαρχία.

Αν ας πούμε ότι αποφασίσω να πάρω μία Les Paul....και ζητώ από ένα τοπικό μαγαζί (προφανώς κανείς δεν έχει σε stock....) να μου φέρει μία.  Γνωρίζω ότι το όλο κόλπο (με την καλύτερη τιμή που μπορεί να μου κάνει) θα στοιχήσει 200-300 Ευρώ παραπάνω αλλά αποφασίζω να το κάνω για ένα σύνολο λόγων. (Όχι ξερά "για την στήριξη της αγοράς" αλλά για την καλλιέργεια αυτής της σχέσης εμπιστοσύνης με ένα κατάστημα στο οποίο είμαι χρόνια πελάτης. )

Αν η κιθάρα έρθει (τυπικά ύστερα από 1 μήνα) και δεν μ' αρέσει......τι κάνω?

Προσωπικά θα ντραπώ να μην την πάρω (χώρια που μάλλον θα έχω δώσει προκαταβολή). Γιατί με αυτόν τον τρόπο μάλλον χαλάω παρά φτιάχνω την προαναφερθείσα σχέση....Και βάζω και τον έμπορο στη δύσκολη θέση είτε να την πληρώσει και να την κρατήσει "βιτρίνα" είτε να την επιστρέψει κλπ.

Στο γερμανό δεν θα το σκεφτώ στιγμή να την επιστρέψω....δεν με νοιάζει τι θα την κάνει αυτος στην τελική.....

Υπο αυτή την έννοια.... πολλές φορές μπαίνω και δοκιμάζω πράγματα και τα αγοράζω από Ελλάδα....αλλά δεν παραγγέλνω (να μου φέρουν) -πλέον- πράγματα που δεν έχουν σε stock. 

Παρεπιπτόντως, δεν έχω χάσει ΠΟΤΕ το δίκιο μου σε μαγαζί. Χρειάζεται λογική και σοβαρότητα. Σε αυτά που ζητάς πάνω απ' όλα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα