Silot είπε:
Είναι γεγονός πως αν κάτι είναι ελαττωματικό οφείλει να αντικατασταθεί και δεν χωράει συζήτηση αυτό, αλλά πόσοι απο εσάς δεν υποκλέπτεται στη λογική του σούπερ μάρκετ και ζητάτε την κιθάρα που μόλις ακούσατε και δοκιμάσατε να σας την δώσουν στο κουτί ?
Τις προάλλες ο άλλος μπροστά μου, αφού έλιωσε για κάνα 40λεπτο εναν Vintage Modern (αυτό είναι ένα καταπληκτικό καινούριο κεφάλι / κόμπο της Marshall για τους λιγότερο ενημερωμένους) πήγε στο ταμείο και με ένα καταπληκτικό υφάκι ζήτησε να του φέρουν ένα σφραγισμένο γιατί ο "δοκιμασμένος" είχε ήδη παλιές λάμπες !!
Για να μην πώ για τον άλλον που αφού τσάκιζε επι σειρά ημερών μια Taylor 810, στο τέλος λίγο πρίν την μαζέψει παραμάσχαλα έκανε θέμα για τις γρατσουνιες που ο ίδιος είχε προκαλέσει με την πένα του και ζητούσε 30% έκπτωση γιατί η κιθάρα που δοκίμασε ήταν προφανώς μεταχειρισμένη αφου αφήνουν τον καθένα (!!) να την δοκιμάσει..!
Υπο αυτές τις συνθήκες πόσο εύκολο είναι για έναν πωλητή να "ρισκάρει" να ανοίξει και να ελέγξει ενα όργανο που προορίζεται για κάποιον πελάτη ?
Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου σε κάποια σημεία πιστεύω ότι έχεις μερικό άδικο.
Όταν πάω να αγοράσω ένα προϊόν, το θέλω καινούργιο, είτε αυτό λέγεται κιθάρα, είτε λέγεται χορδές, είτε σαμπουάν.
Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο. Αυτό θα μου πεις, είναι αυτοκτονία για τον έμπορο,αλλά πως αλλιώς θα αγοράσει κάποιος ένα προϊόν αν δεν το έχει τεστάρει? (παράδειγμα σε ενα μαγαζί στο κέντρο που είχα πάει να δω ένα πεταλάκι και του είπα να το βγάλει για να το ακούσω και μου είπε "δεν γίνεται"-ελεος)
Προφανώς παράλογες απαιτήσεις του στυλ "30% έκπτωση", είναι αλλού για αλλού, εκτός αν πια ειναι τοοοοόσο σημαντικές οι φθορές οπότε έχει το δίκιο του ο άλλος. Τώρα αν κάποιος που δοκιμάζει ένα όργανο,δεν το προσέχει, τότε είναι θέμα του πωλητή να του πει να προσέχει λίγο παραπάνω, έχοντας 1000 δίκια. Πάντα όσες φορές και αν έχω δοκιμάσει κιθάρες, τις έχω προσέξει και με το παραπάνω.
Όπως και να χει το πράγμα, το προϊον στο κουτί του ειναι το θεμιτό και αν δεν υπάρχει σε στοκ, τότε μια μικρή έκπτωση είναι αναγκαία. (θα πάρει ο άλλος τύμπανα με παιγμένα δέρματα??Δεν νομίζω)
Τώρα όσον αφορά τα ελλατωματικά προϊόντα, δεν υπάρχει συζήτηση για την αλλαγή επί τόπου, είτε (αν δεν γίνεται η αλλαγή επί τόπου επειδή δεν υπάρχει σε διαθεσιμότητα), παραγγελία για νέο κομμάτι. Σέρβις σε καινούργιο πράγμα, το θεωρώ αδιανόητο. Έδωσες λεφτά για να είναι σε άριστη κατάσταση και οτιδήποτε λιγότερο από αυτό, είναι απαράδεκτο.
Το αν το παίζουν νταΐδες μερικοί καταστηματάρχες, είναι στο χέρι μας να τους κόψουμε την φόρα γιατί υπάρχουν κάποιοι κανόνες οι οποίοι πρέπει να τηρούνται. (Πάντως αν εξαιρέσω το μαγαζί που ανέφερα πιο πάνω, η εμπειρία μου απο τους έλληνες καταστηματάρχες/πωλητές είναι πολύ καλή )
Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";
Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;
Εκεί έπρεπε να επιμείνεις για να το αλλάξει. Όσο και αν το παίζει αδιάλλακτος, υπάρχει νομοθεσία που σε προστατεύει για αυτά τα πράγματα, οπότε απλά εκεί δεν το χειρίστηκες καλά. (ο καταστηματάρχης δε, ήταν αισχρός).Και ναι. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να ασχολούμαστε με το παίδεμα της υπόθεσης (αν υποθέσουμε ότι δεν στο αλλάζει, οπότε το πρώτο βήμα ειναι το ΙΝΚΑ), γιατί έτσι αυτός θα αναγκαστεί να βάλει μυαλό και θα "σώσουμε" και μελλοντικούς πελάτες του.