• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?

odis13 είπε:
Oχι σε όλους χερρ Ελαβντου.Υπάρχει και η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.Εγώ ούτε του Ζαχου όυτε του Σταυρου το μαγαζί το έχω χτίσει.Ουτε λεφτάς είμαι ,και το μεγαλύτερο όνομα με το οποιο έχω παίξει είναι...το band in a box.
Προφανώς, για αυτό, αν πρόσεξες, έγραψα:

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς, ο κανόνας στην Ελλάδα λέει ....
Τον Ζάχο που αναφέρεις, δεν τον γνωρίζω για να έχω άποψη, αλλά τουλάχιστον ο Σταύρος είναι κατά τη γνώμη μου μια από τις φωτεινές εξαιρέσεις του χώρου ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
elavd είπε:
Oχι σε όλους χερρ Ελαβντου.Υπάρχει και η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.Εγώ ούτε του Ζαχου όυτε του Σταυρου το μαγαζί το έχω χτίσει.Ουτε λεφτάς είμαι ,και το μεγαλύτερο όνομα με το οποιο έχω παίξει είναι...το band in a box.
Προφανώς, για αυτό, αν πρόσεξες, έγραψα:

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς, ο κανόνας στην Ελλάδα λέει ....

Ναί το είδα,για αυτό είπα ''η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα''

Απλώς ανέτπτυξα την άλλη πλευρά

@taq

Είσαι άρρωστος 8)

 
Λοιπον ξαναδιαβασα το ποστ σου προσεκτικα και επιτηδες γιατι αυτο το thread εξελισεται σε επαναληψη της συζητησης εγχωρια αγορα vs εξωτερικο η οποια νομιζω εχει εξανληθει στο noiz. Διαβαζοντας το λοιπον ξανα θα σου πω κατα τη γνωμη τα σημεια στα οποια εκανες λαθος και στα οποια εχεις δικιο.

Sixstringmania είπε:
Περνει που λετε ολο χαρα το απαστοριο μπασσο το φερνει το ανοιγει ,επαιζε..μου λεει ρε ελα δες..το κοιταω..οκ του λεω απλα ρυθμιση θελει το μπρατσο(ηταν σαν πιστα για skateboard).Οκ.τους περνει και του λενε...ε ναι θα το κοιταξουμε αλλα μετα το καλοκαιρι.Τι να κανει ο αμοιρος καταναλωτακος..περιμενε..μετα κατα τον σεπτεμβριο κοντα,οταν κουνισαν το κολο τους και το ειδαν του το `ρυθμισανε` κ καλα..
Οταν αγοραζουμε ενα μουσικο οργανο η κατι αλλο εχει εγγυση και συνηθως αυτη συνοδευεται απο τον απαραβατο κανονα του ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ελεγχου.......Μεχρι εδω λοιπον εχεις 100% το δικιο με το μερος σου...ο εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος οφειλε μεχρι εδω ειτε εγκαιρως να στο φτιαξει (εφ οσον επροκειτο απλα για καποια ρυθμιση) ειτε εγκαιρως να στο αντικαταστησει (εαν μιλαμε για κατασκευαστικο προβλημα). Φυσικα δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο σωφρον μελος του νοιζ που μπορει να υποστηριξει χωρις να χασει τη σοβαροτητα (η τη σοβαροφανεια του) οτι στη περιπτωση που το οργανο ειχε εξ αρχης προβλημα καλως κυκλοφορησε απο τον ΅Ελληνα αντιπροσωπο η το αντιστοιχο μαγαζι.

          Παιζοντας καταλαβε οτι δεν επαιζε σωστα,οπως και οτι το μπρατσο δεν ηταν και τοσο ρυθμισμενο..Ολα φαλτσα,τριξιματα..καλα ειπαμε..δε μπορει να ειναι και ολοισιο! δε θα παιζει!Αλλα σα κομπλεξικος μπασιστας (καλα κ εγω χειροτερος θα ημουν)το παει και σε αλλους ποιο γνωστους μαστορες.Το κοιτανε και του λενε οτι υπαρχει καποιο κατασκευαστικο λαθος γιατι το rodd δεν πηγαινει οσο μεσα πρεπει ωστε να αντισταθμισει την δυναμη και να ερθει το μπρατσο ισια.Κανονικα ολοι ξερουμε οτι ειναι φυσιολογικο να εχει μια μικρη κληση αλλα αμα γουσταρεις το πας οσο ισια θες.
    Το μοναδικο σημειο στο οποιο σε μεμφομαι ειναι αυτο. Το οτι το πηγες σε μη εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο.....Φυσικα μπορεις να υποστηριξεις οτι απλως το επιθεωρησαν οπτικα.....καταλαβαινεις οτι και παλι το αντιθετο μπορει να υποστηριξει ο Στολλας οποτε να σου αρνηθει οποιαδηποτε περαιτερω υποστηριξη. Θα μου πεις (και θα εχεις δικιο) αν ο αντιπροσωπος εξ αρχης μου ειχε λυσει το προβλημα ως οφειλε οταν του το πρωτοπηγα, δεν θα ετρεχα απο εδω και απο εκει μπας και βρω καποιον να κανει αυτο που δεν εκανε ο καθ'υλην αρμοδιος (Στολλας)......  ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

      Κατι τελευταιο...τρεφω ιδιαιτερη αντιπαθεια στα επιχειρηματα του τυπου να στηριξουμε την εγχωρια αγορα, τον εγχωριο επιχειρηματια, εμπορο, προιον κ.λ.π........Μου κανει εντυπωση που παροτι υπαρχει τοση διαθεση στηριξης της εγχωρια αγορας, δεν κυκλοφορησαν πολλα Σταγιερ Ελλας στους δρομους. Απο την αλλη οι ελληνικες αλυσιδες εστιασης "εφαγαν λαχανο" τους ξενους κολοσσους.......αποδειξη οτι αν φτιαξεις κατι καλο και το υποστηριζεις σωστα ο Ελληνας οντως θα στηριξει την εγχωρια αγορα οχι γιατι πρεπει η γιατι του το υπογορευουν προστατευτισμοι αλλα γιατι πραγματικα το αξιζει. Μηπως λοιπον το γεγονος οτι πολλοι απο εμας στρεφομαστε για τις μουσικες μας αγορες στο εξωτερικο δεν ειναι επειδη ειμαστε κομπλεξικοι η ξενομανεις αλλα επειδη το ψαρι βρωμαει απ'το κεφαλι?

 
Γεγονότα και Θεωρίες:

Είναι πλεόν της μόδας να λες ότι ψωνίζεις από έξω, (thomann κτλ κτλ)

Είναι πλέον της μόδας να θάβεις και να κατηγορείς όλους τους εγχώριους!

Είναι πλέον της μόδας να θεωρείς δεδομένο χωρίς καν να έχεις κάνει μια κίνηση ότι έξω θα βρείς πράγματα ποιο φθηνά και μάλιστα έχεις το thomann σαν μέτρο σύγκρισης τιμών!

Υπάρχει (δικαιολογημένη από τη μία) προκατάληψη κατά των εγχώριων Καταστηματάρχων, πολλές φορές όμως εστιάζεις στο δέντρο και χάνεις το δάσος!

Πραγματικότητα:

Υπάρχουν πολλές εγχώριες λύσεις για φθηνότερη, καλύτερη και άμεση εξυπηρέτιση με σωστό after sales, oι περισσότερες δε στην Επαρχία!

Και στην Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία κτλ θα βρείς απαράδεκτους καταστηματάρχες με την χειρότερη εξυπηρέτιση και ανύπαρκτο after sale service.

To thomann δεν είναι πλεόν φθηνό, copycats υπάρχουν παντού και χτυπάνε σε πολλά είδη με πολύ χαμηλότερες τιμες.

Αν θέλεις να αγοράσεις πραγματικά φθηνά από έξω, θα ψάξεις και θα αγοράσεις από Αμερική, το Ευρώ έχει φτάσει τα 1.44 δολλάρια!

Όσοι νομίζουν ότι τα λεγόμενα περί στηρίξης της εγχώριας αγοράς είναι μύθος, ας έρθουν να δουν στα δεδομένα της επαρχίας πόσο λάθος έχουν!

Αν υπάρχουν μία φορά κουτοπόνηροι καταστηματάρχες υπάρχουν 2 φορές κουτοπόνηροι καταναλωτές. Μιά ώρα σε ένα μουσικό κατάστημα φτάνει για να καταλάβεις!

Η Αγορά περνάει μεταβατικό στάδιο, σε 3-4 χρόνια θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Μπορείς να βοηθήσεις στηρίζοντας τους σωστούς και ακόμα καλύτερα ψάχνοντας να βρεις σωστούς!

 
Πάλι μπλέξαμε τα μπούτια μας μου φαίνεται.

Μου φαίνεται κάθε φορά που πιάνουμε τη συζήτηση πιάνουμε ένα γαϊτανάκι που δεν καταλήγει πουθενά γιατί δεν εστιάζουμε στα επιμέρους θέματα.

Ας δοκιμάσουμε να τα πάρουμε ένα-ένα μπας και καταλήξουμε σε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα (κοινώς σχολιάστε):

Στήριξη εγχώριας αγοράς

Δεν νομίζω ότι αδυνατεί οποιοσδήποτε να καταλάβει ότι η καταναλωτική δραστηριότητα στην ευρύτερη κοινότητά σου την ενισχύει και μακροπρόθεσμα την καθιστά ισχυρότερη με αποτέλεσμα μεγαλύτερα οφέλη και προς τον καταναλωτή (άμεσα και έμμεσα). Δεν είναι θέμα εθνικισμού ή πατριδολαγνίας, είναι θέμα καθαρά οικονομικής λογικής. Σίγουρα όμως δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι όταν η αγορά της τοπικής σου κοινότητας (στην περίπτωσή μας η Ελλάδα) δεν σου αποδίδει τα οφέλη που σου αναλογούν ως καταναλωτής που τη στηρίζει (ή θα την στηρίξει) μακροχρόνια τότε θα εξετάσεις τις εναλλακτικές σου και θα αποτανθείς αλλού αν έχει αυτή τη δυνατότητα. Είναι και υποχρέωσή σου γιατί μια τέτοια αγορά δεν είναι υγιής.

E-shops

Τα ιντερνετομάγαζα δεν είναι προνόμιο των "έξω", ο καθείς μπορεί να δημιουργήσει δικό του, όπου θέλει. Αν κάτι είναι "μόδα" (λέξη που δεν μ'αρέσει), είναι η χρήση του ίντερνετ για την εύρεση πληροφόρησης, για αγορές, για μουσική, κτλ. Ότι κάνει ο εκάστοτε Θωμάς μπορεί να το κάνει και ο κάθε "μπαρμπα-Φανούρης" στην Ελλάδα και να απευθύνεται σε ένα ευρωπαϊκό πελατολόγιο προσφέροντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες. ΟΚ, η Γερμανία έχει το ατού της κεντρικότητας γεωγραφικά με τα όποια προνόμια αυτό δίνει, αλλά έχει δουλέψει για να τα κερδίσει αντίθετα με την Ψωροκώσταινα και τον τρόπο ζωής μας για κάμποσες δεκαετίες.

Έλληνας καταναλωτής vs. Έλληνας πωλητής-καταστηματάρχης

Η μάχη του αιώνα. Ούτε Hulk Hogan vs. The Ultimate Warrior να ήταν. Ποιός θα κερδίσει; Αν δεν τα βολέψουν να βγαίνουν και οι δύο κερδισμένοι, θα είναι πάντοτε και οι δύο τους χαμένοι. Ο ένας έχει ανάγκη τον άλλο. Σίγουρα σε θέση ισχύος βρισκόταν ο Έλληνας καταστηματάρχης μιας και αποτελούσε την μόνη επιλογή για τον υποψήφιο αγοραστή. Τώρα ο Έλληνας καταναλωτής έχει πρόσβαση σε άλλους και αυτή η ισχύς χάθηκε. Αν δεν προσαρμοστούν τα ελληνικά μαγαζιά δεν θα καταφέρουν τίποτα.

Ο παραπονιάρης

Για ποιόν λέω; Μα για τον Έλληνα καταναλωτή και για τον Έλληνα πωλητή-καταστηματάρχη φυσικά. Άμα και οι δύο αλληλοκατηγορούνται με τον ίδιο χαρακτηρισμό τότε πρέπει να ισχύει και για τους δύο. Οπότε ας διορθώσει ο καθένας τον εαυτό του πρωτού κατηγορήσει τον άλλο. Εγώ πάντως σηκώνω τα χέρια ψηλά σ'αυτό το θέμα. Σαπουνόπερα του Φώσκολου έχει καταντήσει και είμαστε στο επεισόδιο 67.704.

"Εμείς" και "Αυτοί"

Γιατί ρε παιδιά στην Ελλάδα είμαστε συνεχώς προβληματικοί ακόμα και σε βασικές έννοιες και έξω στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης δεν τα συζητάνε καν; Τόσες φορές που προκύπτουν θέματα στην καθημερινή μας ζωή δεν χωράει αμφισβητιση ότι κάτι πάει στραβά...

Ελπίζω να γίνει μια επικοδομιτική συζήτηση χωρίς να καταλήξουμε (πάλι) σε τσαντίλες, προσωπικές διαμάχες και απλή επανάληψη πάγιων απόψεων.

Ένας γύρος Hoegaarden κερασμένος από μένα απόψε.

Cheers!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να κάτι τέτοια διαβάζω, το συνδυάζω και με την περίπτωση βλάκα γνωστού μου, που του έσπασε "επαγγελματίας" το truss rod του μπάσου του, καθώς από κει ρυθμίζεται το intonation (έτσι του έλεγε), παρά τα παρακάλια μου να το πάει σε κάποιον άλλον να το δει (αφού δε με πίστευε ότι το ιντονατιον ρυθμίζεται από τη γέφυρα) και τσαντίζομαι.
ΑΥΤΟ λεω και εγω....δυστυχως ΣΕ ΑΥΤΟ ο "παραπονουμενος" φιλος μας ;) ΔΕΝ μας απανταει (παρολο που το θιξαμε 2 φορες..) οποτε βασταω και εγω μια....πισινη...(δεδομενου και του γεγονοτος οτι εχω να δω ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ truss rod ...σε Fender....ΑΙΩΝΕΣ...) ::)

Ρε μπας και ο ΑΡΧΙΚΟΣ μαστορας ειναι σκιτζης και το ξεσκισε το μπασακι??? >:(

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κάποτε, όταν οι Κινέζοι άρχισαν να εισβάλλουν σε κάθε τομέα της παγκόσμιας οικονομίας, εμφανίστηκαν στα παράθυρα διάφοροι που έλεγαν ότι χρειάζεται κινητοποίηση και sabotage, να μην κλείσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, θα μας αφανίσουν οι κοντοστούπηδες κιτρινιάριδες και όλα τα συναφή.

ΟΛΟΙ είχαν αυτή την άποψη. Το φτηνό θα είναι και 2ης ποιότητας, έλεγαν. Όλοι ήθελαν να στηρίξουν τον Έλληνα επιχειρηματία/βιοτέχνη/έμπορο.

Κανείς δε θέλει να βλέπει τον Έλληνα να φαλιρίζει και να του παίρνει τα λεφτά ο ξένος.

Όταν όμως τα κινεζάκια έσκασαν μύτη, ο κόσμος άρχισε να ψωνίζει.

Πολύ απλά, το φτηνό σου μιλάει από μόνο του. Τί να πεις τώρα στην κυρα-Μαρία, μην πάρεις το πουλοβεράκι με τα 15 ευρώ, πάρε το ελληνικό από απέναντι που έχει 80 για να στηρίξεις τον Έλληνα; Με όλη μου την καρδιά θα σου πει, αλλά δεν έχω 80.... Κι ας ξέρει ότι το κινέζικο θα είναι και 2ης ή 22ης ποιότητας

Είναι πολύ διαφορετική περίπτωση οι κινέζοι, αλλά υπάρχει μια κοινή βάση από κάτω.

Όταν δίνεις τα λεφτά σου, δεν κοιτάς σημαίες. Με χαρά μου να στηρίξω το πατριωτάκι, αλλά αν μου φάει λεφτά, ΓΕΙΑ ΣΟΥ.

Και δε χάνει αυτός μόνο έναν πελάτη. Πιθανότατα χάνει όλη η αγορά έναν πελάτη.

Πολύ απλά, σιγά μην ψάξω όλη την Ελλάδα να βρώ τον τίμιο και φτηνό επιχειρηματία.

Θα το κάνω μία, θα το κάνω δύο, κι αν δεν τον βρώ..... www.thomann.de.... www.musik-schmidt.de ....www.playback-europe.com.... www.guitar24.de

 
Καθίστε ρε παιδιά, εσείς λέτε ότι μπορεί να έσπασε (κάποιος τρίτος) το truss rod. Ένα σπασμένο truss κάνει μπαμ από μακριά.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα τον έπιανε ο Στόλλας και θα του έλεγε:

"Φιλαράκι, το truss rod σου είναι σπασμένο. Εμείς πριν δώσουμε ένα όργανο το σετάρουμε και ήταν εντάξει πριν φύγει από εμάς, το σέταρε ο τάδε υπάλληλος. Αυτό το πράγμα δεν το καλύπτει καμία εγγύηση και σαφώς δεν ευθυνόμαστε εμείς."

Όχι ότι κάνω το δικηγόρο του διαβόλου και σαφώς με ενοχλεί που ο φίλος που πόσταρε το θέμα δεν απαντάει ακόμα σ'αυτά που τον ρωτάτε αλλά εντάξει ένα σπασμένο truss δεν είναι και rocket science για να πρέπει να γυρίσει Αμερική (η αναφορά στην Αγγλία με κούφανε πάντως, απ'ότι ξέρω μόνο γραφεία έχουν εκεί...).

 
Απλή διευκρίνηση επί της διαδικασίας. (για πολλοστή φορά...)

Α. Μαμούχαλος ΑΕ = Εισαγωγέας και αντιπρόσωπος.

Αυτός στέλνει σφραγισμένο κουτί στο μαγαζί στην Αθήνα, Θεσ/νικη, Γιάννενα, κλπ.

Β. Μαγαζί μουσικών οργάνων = Πωλητής λιανικής.

Αυτός παραλαμβάνει το κλειστό κουτί που ζήτησε (σαν απόδειξη ότι είναι καινούργιο) το ελέγχει, το σετάρει, το πουλάει, με ή χωρίς σκόντο.

Αρα ο Β πρέπει να ξέρει τι δίνει στον καταναλωτακο.

Αν ανοίξει χαλασμενο δεν πρέπει καν να πάει στα χέρια αγοραστή.

Αυτός πρέπει να έχει εσωτερική διαδικασία με τον Α γι αυτές τις περιπτώσεις, που δεν αφορά τον καταναλωτή.

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις franchise όπως Νάκας, που είναι αντιπρόσωπος και πωλητής λιανικής με δικά του καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και δεν μπερδεύονται τρίτοι στην διαδικασία.(Για καλό ή για κακό...)

ΥΓ. Γι αυτό δεν αγοράζουμε ποτέ κιθάρα σε σφραγισμένο κουτί. (Μπορεί να έσπασε στο ταξίδι...) Eπίσης αγοράζουμε από κιθαράδικο και όχι από box mover, που ξέρει να τη στήσει αλλά και να ξεχωρίσει τα βαγονάκια της γέφυρας από του τρένου ...

 
και σαφώς με ενοχλεί που ο φίλος που πόσταρε το θέμα δεν απαντάει ακόμα σ'αυτά που τον ρωτάτε
απο οτι βλεπεις συνεχιζει να μην απαντα (& κατι μου λεει οτι δεν θα απαντησει ποτε... ::))

αλλά εντάξει ένα σπασμένο truss δεν είναι και rocket science
ειναι ομως τουλαχιστον 200 ευρω "ζημια" καθοτι θελει ΠΟΛΥ δουλεια για να επισκευαστει....

και συνεχιζω να επιμενω οτι μπασο Fender να φυγει απο το εργοστασιο με ΣΠΑΣΜΕΝΟ Truss rod ειναι απλα...αδυνατο....αρα καπου στο...δρομο εγινε η ..στραβη.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εντάξει ΣΚ είναι, δεν ήταν και posting-freak ο άνθρωπος σαν και μας (λολ). Ας κάνουμε υπομονή μέχρι και Δευτέρα και βλέπουμε.

Δεν είναι rocket science για να διαγνωστεί, δεν έθιξα την επισκευή. Από κει και πέρα ξέρω ότι η διαδικασία σ'αυτήν την περίπτωση είναι απλή: ότι πρόβλημα έχεις με το μπράτσο σου (στην περίπτωσή μας έστω ότι είναι ένα σπασμένο truss που κάνει μπαμ και δε χρειάζεται να μας γράψει ορθοπεδικός ακτινογραφία για να το καταλάβεις), το στέλνεις μέσω του επίσημου αντιπροσώπου πίσω στη Fender η οποία μόλις το λάβει σου στέλνει πίσω ένα καινούριο σαν αντικατάσταση (το οποίο βέβαια πληρώνεις κανονικότατα, μόνο τα μεταφορικά σου κάνουν σκόντο μιας και τα περιλαμβάνουν στα γενικά shipments προς τον αντιπρόσωπο). Από κει και πέρα αναλαμβάνει η εσωτερική τους διαδικασία η οποία αναλόγως με τη ζημιά μπορεί απλά να το πετάξει στο τζάκι. Συνήθως δεν συμφέρει ο χρόνος ασχολίας για οποιαδήποτε ζημιά.

edit: οκ επιμένεις και καλά κάνεις. Ο Στόλλας γιατί δεν του έκανε καμία κουβέντα περί σπασμένου truss? Το θέμα θα είχε λήξει εκεί σ'αυτήν την περίπτωση...

Υποτίθεται ότι δεν είναι απλά box-mover...και σαν αντιπρόσωπος δεσμεύεται κάτω από συμβόλαιο για την παροχή τεχνικής υποστήριξης (όπως οι αντιπρόσωποι Fender σε κάθε άλλη χώρα). Βέβαια από τα γραφόμενα φαίνεται ότι μάλλον κάνω λάθος στο συγκεκριμένο σημείο...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yameth είπε:
Αρα ο Β πρέπει να ξέρει τι δίνει στον καταναλωτακο.

Αν ανοίξει χαλασμενο δεν πρέπει καν να πάει στα χέρια αγοραστή.

Αυτός πρέπει να έχει εσωτερική διαδικασία με τον Α γι αυτές τις περιπτώσεις, που δεν αφορά τον καταναλωτή.
Αυτό ισχύει σε ιδανικές συνθήκες όμως... ::)

Πχ όταν την είχα πατήσει (πρώτη και τελευταία φορά) από μεγάλο μαγαζί στα Γιάννενα και μου έδωσε Behringer bass amp στο κουτί που δεν έπαιζε, τι έπρεπε να κάνω?

Να του πω: "άνοιξέ μου το κουτί να δω αν παίζει"?

Και αν δεν έπαιζε, θα μου έδινε άλλον?

Και αν ναι, αν υπήρχε δηλαδή η δυνατότητα αλλαγής, γιατί δεν υπήρχε και μετά από μισή ώρα που του τον πήγα (έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει το πρόβλημα)???

Δυστυχώς όμως ο συγκεκριμένος μαγαζάτορας άρχισε να μου λέει τις γνωστές μπαρούφες: "ότι δεν είναι δικό μας θέμα...αφού έφυγε από την αποθήκη της Πάτρας με το συγκεκριμένο serial number κλπ δεν γίνεται αλλαγή, μπλα μπλα μπλα μπλα..."

>:(

Ρίχνεις λοιπόν ένα χορταστικό Χ στο μαγαζί, μια μαύρη πέτρα πίσω σου, και καθάρισες ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
yameth είπε:
.................

Αρα ο Β πρέπει να ξέρει τι δίνει στον καταναλωτακο.

Αν ανοίξει χαλασμενο δεν πρέπει καν να πάει στα χέρια αγοραστή.

Αυτός πρέπει να έχει εσωτερική διαδικασία με τον Α γι αυτές τις περιπτώσεις, που δεν αφορά τον καταναλωτή.

.................

ΥΓ. Γι αυτό δεν αγοράζουμε ποτέ κιθάρα σε σφραγισμένο κουτί. (Μπορεί να έσπασε στο ταξίδι...) Eπίσης αγοράζουμε από κιθαράδικο και όχι από box mover, που ξέρει να τη στήσει αλλά και να ξεχωρίσει τα βαγονάκια της γέφυρας από του τρένου ...
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα παραπάνω.

Και προφανώς ακόμα και όταν πρόκειται για αγορά από γνωστό μας κατάστημα που εμπιστευόμαστε ότι έχει ελέγξει, στεάρει, δοκιμάσει κτλ το προϊόν που αγοράζουμε, οφείλουμε και εμείς ως καταναλωτές να ρίξουμε μια ματιά, ώστε να δώσουμε το οκ μας πριν πληρώσουμε-εξοφλήσουμε και παραλάβουμε την κιθάρα-ενισχυτή-πετάλι-χειρόφρενό μας. Υπάρχει σίγουρα ευθύνη του καταστήματος, κατά την αγοραπωλησία, αλλά και του αγοραστή.

Και από τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι πολλά ελληνικά καταστήματα ακολουθούν, δυστυχώς, την τακτική "μετα την απομάκρυνση από το ταμείο....γεια σας", οφείλουμε να είμαστε διπλά προσεκτικοί κατα την παραλαβή.

Μου είχε τύχει παρόμοια περίπτωση με του Elavd όταν ήμουν στα Γιαννενα (πολύ πιθανόν στο ίδιο κατάστημα ;) ). Είχαμε παραγγείλει με ένα παιδί ένα μπάσο Ibanez 400€ περιπου. Ηρθε λοιπόν το μπάσο και πήγαμε μαζί να το παρουμε, διότι αυτός ήταν αρχάριος και ήθελε να το δω και εγώ πριν το παρει. Υπήρχε κάποιο πρόβλημα στην ταστιέρα με κάποια κακοτοποθετημένα τάστα. Απο το κατάστημα βέβαια δεν είχαν κανει τον κόπο να το ανοίξουν, οπότε ο πρώτος που το είδε ήμουν εγώ που άνοιξα μπροστά τους την κούτα. Το έδειξα στον τότε πωλητή, ο οποίος πριν να προλάβω να του πω τίποτα για αντικατασταση, μου είπε ότι θα παραγγείλει άλλο από τον Τρίμη και θα το έχουμε μεχρι το τέλος της εβδομάδας, όπως και έγινε. Αν το είχε πάρει το παιδί κλειστό στην κούτα, το εξοφλούσε και αντιλαμβανόταν το πρόβλημα μετά από λίγο ή πολύ καιρό, είμαι σίγουρος ότι δεν θα είχε αυτήν την αντιμετώπιση.

Συνεπώς, καλα κάνουμε και φωνάζουμε για τους ασυνεπείς μαγαζάτορες, αλλά ας προσέχουμε και εμείς λίγο πριν παραλάβουμε κάτι και απαραιτήτως να ελέγχουμε πριν την εξόφληση. Ενας έλεγχος των 5-10 λεπτών δεν είναι τίποτα το δύσκολο και μπορεί να γλυτώσει και εμάς και το καταστημα από αρκετές περιπέτειες.

 
Οκ, προφανώς δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθένας να ξέρει τα βασικά προκειμένου να σετάρει ένα όργανο, ή να διαπιστώσει ένα πρόβλημα - αυτό είναι γεγονός. Βέβαια η υπερχειλίζουσα ξερολιαση κάποιων με κάνει ώρες-ώρες να περιμένω το αντίθετο,αλλά τέλοσπάντων.

Είναι γεγονός πως αν κάτι είναι ελαττωματικό οφείλει να αντικατασταθεί και δεν χωράει συζήτηση αυτό, αλλά πόσοι απο εσάς δεν υποκείπτετε στη λογική του σούπερ μάρκετ και ζητάτε την κιθάρα που μόλις ακούσατε και δοκιμάσατε να σας την δώσουν στο κουτί ?

Τις προάλλες ο άλλος μπροστά μου, αφού έλιωσε για κάνα 40λεπτο εναν Vintage Modern (αυτό είναι ένα καταπληκτικό καινούριο κεφάλι / κόμπο της Marshall για τους λιγότερο ενημερωμένους) πήγε στο ταμείο και με ένα καταπληκτικό υφάκι ζήτησε να του φέρουν ένα σφραγισμένο γιατί ο "δοκιμασμένος" είχε ήδη παλιές λάμπες !!

Για να μην πώ για τον άλλον που αφού τσάκιζε επι σειρά ημερών μια Taylor 810, στο τέλος λίγο πρίν την μαζέψει παραμάσχαλα έκανε θέμα για τις γρατσουνιες που ο ίδιος είχε προκαλέσει με την πένα του και ζητούσε 30% έκπτωση γιατί η κιθάρα που δοκίμασε ήταν προφανώς μεταχειρισμένη αφου αφήνουν τον καθένα (!!) να την δοκιμάσει..!

Υπο αυτές τις συνθήκες πόσο εύκολο είναι για έναν πωλητή να "ρισκάρει" να ανοίξει και να ελέγξει ενα όργανο που προορίζεται για κάποιον πελάτη ?

Για να μην μιλήσω για τον "ποιοτικό έλεγχο" κάποιων γραφικών πλέον αντιπροσωπιών, και την καταθλιπτική αδυναμία τους να στηρίξουν το προιον με την απαραίτητη σειρά ανταλλακτικών που θεωρητικά οφείλουν να διαθέτουν: πωλείται κάτι, γυρνάει σαν προβληματικό κι αντί να υπάρχει δεύτερο για αντικατάσταση αρχίζει η ακαδημαική συζήτηση περι επιστροφής στο εργοστάσιο (τραγικό) και έλλειψης στοκ (κωμωδία) και άλλα τέτοια κακόμοιρα...

Τι θα μου πείτε τώρα, πως συμφωνώ με τους μίζερους περί κλεφτών και απατεωνιάς ?

Θα πέσετε έξω γιατί το βλέπετε μισό το κάδρο, δυστυχώς.

Στην Ελλάδα έχουμε μερικά απο τα καλύτερα και πιο ενημερωμένα καταστήματα που θα βρείτε , κι όσοι ζήσαν εξω εδώ είναι να το επιβεβαιώσουν. Αλλα δυστυχώς οι περισσότεροι απο εσάς δεν έχουν ζήσει ένα Chandler ή έναν Andy στο Λονδίνο για να συγκρίνουν τιμές και service και θεωρούν πως η πείρα στα όργανα αποκτάται όταν η λιωμένη Visa ακουμπήσει ταβάνι απο τις αγορές μέσω net.

Υπάρχουν άνθρωποι εκει έξω πρόθυμοι όχι να σου ανοίξουν το πορτοφόλι, αλλά να σου προτείνουν λύσεις.

Πωλητές και μαγαζάτορες που δουλειά τους θεωρούν το να σου προτείνουν αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει και υπερκαλύπτει τις ανάγκες σου.

Υπάρχουν και μερικοί που προσπαθούν (προς δικιά σου έκπληξη) να σε αποτρέψουν απο μια αγορά που βασίζεται σε απλή παρόρμηση γιατί ήρθαν στη θέση σου και το μετάνιωσαν.

Αυτοί είναι που συντηρούν την ουσιαστική εικόνα της αγοράς και αυτοί είναι που θα πάρεις τηλέφωνο για την βλακώδη ή εκπληκτικά εξειδικευμένη απορία σου και guess what ? θα προσπαθήσουν τουλάχιστον να σου απαντήσουν.

Λίγο πιο κάτω απο το τέρας που λέγεται Guitar Center στην Ν.Υ. υπάρχουν δυο τρία πραγματικά μαγαζάκια που θα δείς τον Edge να πίνει καφέ δοκιμάζοντας παλιές Explorers και τον Hoboken να τοποθετεί καμαρωτός την καινούρια Hot Rod 52 Tele στο κέντρο της μικροσκοπικής βιτρίνας του.

Αυτά τα μαγαζιά δεν αγχώνονται για το άν θα πιάσουν τον "στόχο" που έχει βάλει ο supervisor γι' αυτόν τον μήνα, αλλά για το αν θα σου παρέχουν την λύση που χρειάζεσαι - και τέτοια μαγαζιά θα ανακαλύψετε και στην Ελλάδα αν ξεκολλήσετε απο την οθόνη σας και εφοδιαστείτε με το λιγότερο καχύποπτο ύφος σας, και αυτά τα μαγαζιά θα τα υπερασπίζομαι ακόμη κι αν φτάσουν να αντιπροσωπεύουν το 2% της ντόπιας αγοράς, γιατί εκεί ακούω και μαθαίνω πράγματα απο τα 14 μου.

 
Silot είπε:
Οκ, προφανώς δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθένας να ξέρει τα βασικά προκειμένου να σετάρει ένα όργανο, ή να διαπιστώσει ένα πρόβλημα - αυτό είναι γεγονός. Βέβαια η υπερχειλίζουσα ξερολιαση κάποιων με κάνει ώρες-ώρες να περιμένω το αντίθετο,αλλά τέλοσπάντων.

Είναι γεγονός πως αν κάτι είναι ελαττωματικό οφείλει να αντικατασταθεί και δεν χωράει συζήτηση αυτό, αλλά πόσοι απο εσάς δεν υποκείπτετε στη λογική του σούπερ μάρκετ και ζητάτε την κιθάρα που μόλις ακούσατε και δοκιμάσατε να σας την δώσουν στο κουτί ?

Τις προάλλες ο άλλος μπροστά μου, αφού έλιωσε για κάνα 40λεπτο εναν Vintage Modern (αυτό είναι ένα καταπληκτικό καινούριο κεφάλι / κόμπο της Marshall για τους λιγότερο ενημερωμένους) πήγε στο ταμείο και με ένα καταπληκτικό υφάκι ζήτησε να του φέρουν ένα σφραγισμένο γιατί ο "δοκιμασμένος" είχε ήδη παλιές λάμπες !!

Για να μην πώ για τον άλλον που αφού τσάκιζε επι σειρά ημερών μια Taylor 810, στο τέλος λίγο πρίν την μαζέψει παραμάσχαλα έκανε θέμα για τις γρατσουνιες που ο ίδιος είχε προκαλέσει με την πένα του και ζητούσε 30% έκπτωση γιατί η κιθάρα που δοκίμασε ήταν προφανώς μεταχειρισμένη αφου αφήνουν τον καθένα (!!) να την δοκιμάσει..!

Υπο αυτές τις συνθήκες πόσο εύκολο είναι για έναν πωλητή να "ρισκάρει" να ανοίξει και να ελέγξει ενα όργανο που προορίζεται για κάποιον πελάτη ?

Για να μην μιλήσω για τον "ποιοτικό έλεγχο" κάποιων γραφικών πλέον αντιπροσωπιών, και την καταθλιπτική αδυναμία τους να στηρίξουν το προιον με την απαραίτητη σειρά ανταλλακτικών που θεωρητικά οφείλουν να διαθέτουν: πωλείται κάτι, γυρνάει σαν προβληματικό κι αντί να υπάρχει δεύτερο για αντικατάσταση αρχίζει η ακαδημαική συζήτηση περι επιστροφής στο εργοστάσιο (τραγικό) και έλλειψης στοκ (κωμωδία) και άλλα τέτοια κακόμοιρα...

Τι θα μου πείτε τώρα, πως συμφωνώ με τους μίζερους περί κλεφτών και απατεωνιάς ?

Θα πέσετε έξω γιατί το βλέπετε μισό το κάδρο, δυστυχώς.

Στην Ελλάδα έχουμε μερικά απο τα καλύτερα και πιο ενημερωμένα καταστήματα που θα βρείτε , κι όσοι ζήσαν εξω εδώ είναι να το επιβεβαιώσουν. Αλλα δυστυχώς οι περισσότεροι απο εσάς δεν έχουν ζήσει ένα Chandler ή έναν Andy στο Λονδίνο για να συγκρίνουν τιμές και service και θεωρούν πως η πείρα στα όργανα αποκτάται όταν η λιωμένη Visa ακουμπήσει ταβάνι απο τις αγορές μέσω net.

Υπάρχουν άνθρωποι εκει έξω πρόθυμοι όχι να σου ανοίξουν το πορτοφόλι, αλλά να σου προτείνουν λύσεις.

Πωλητές και μαγαζάτορες που δουλειά τους θεωρούν το να σου προτείνουν αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει και υπερκαλύπτει τις ανάγκες σου.

Υπάρχουν και μερικοί που προσπαθούν (προς δικιά σου έκπληξη) να σε αποτρέψουν απο μια αγορά που βασίζεται σε απλή παρόρμηση γιατί ήρθαν στη θέση σου και το μετάνιωσαν.

Αυτοί είναι που συντηρούν την ουσιαστική εικόνα της αγοράς και αυτοί είναι που θα πάρεις τηλέφωνο για την βλακώδη ή εκπληκτικά εξειδικευμένη απορία σου και guess what ? θα προσπαθήσουν τουλάχιστον να σου απαντήσουν.

Λίγο πιο κάτω απο το τέρας που λέγεται Guitar Center στην Ν.Υ. υπάρχουν δυο τρία πραγματικά μαγαζάκια που θα δείς τον Edge να πίνει καφέ δοκιμάζοντας παλιές Explorers και τον Hoboken να τοποθετεί καμαρωτός την καινούρια Hot Rod 52 Tele στο κέντρο της μικροσκοπικής βιτρίνας του.

Αυτά τα μαγαζιά δεν αγχώνονται για το άν θα πιάσουν τον "στόχο" που έχει βάλει ο supervisor γι' αυτόν τον μήνα, αλλά για το αν θα σου παρέχουν την λύση που χρειάζεσαι - και τέτοια μαγαζιά θα ανακαλύψετε και στην Ελλάδα αν ξεκολλήσετε απο την οθόνη σας και εφοδιαστείτε με το λιγότερο καχύποπτο ύφος σας, και αυτά τα μαγαζιά θα τα υπερασπίζομαι ακόμη κι αν φτάσουν να αντιπροσωπεύουν το 2% της ντόπιας αγοράς, γιατί εκεί ακούω και μαθαίνω πράγματα απο τα 14 μου.
τολη τα ειπες ολα +1000000000

 
Πολυ τραβηξε αυτο το θεμα ρε παιδι μου.

Ολα σωστα περι στοιχειωδων γνωσεων, και ολα σωστα περι βλακειας. Δεν ειναι ομως κανεις υποχρεωμενος να ξερει για να αγορασει. Μπορει να εγω να ξερω τα βασικα για κατι που παρειγγειλα αλλα να εστειλα καποιον αλλον να το παραλαβει για ενα εκατομμυριο λογους (ενα παραδειγμα λεω).

Ο πωλητης πρεπει να μου το δωσει αψογο ακομη και αν δεν γνωριζω το Χριστο μου.

Και ολα σωστα περι στηριξης του ντοπιου μαγαζιου, αλλα οταν κατι το βρω φθηνοτερα απ'εξω (και δεν εννοω 4-5 ευρω φυσικα), ε θα παρω απ'εξω και δεν δινω δεκαρα αν τα παιδια του ντοπιου πεινανε αν και εχω βρει διαφορα μουσικα οργανα σε Αθηναϊκα μαγαζια ακομη και 500 ευρω φθηνοτερα απο τις τιμες του αντιπροσωπου στην Ελλαδα και γυρω στα 400 φθηνοτερα απο thomann. Καλο ειναι να ψαχνουμε.

Και ολα σωστα περι διαφορων μαστορων που αφου δεν ηταν εξουσιοδοτημενοι δεν επρεπε να τους παμε το οργανο.

Και ολα σωστα περι μαλακυνσης του πελατη. Λογικο ειναι αμα σε δουν οτι εισαι "μπαμπης" να προσπαθησουν να σε πιασουν κοροϊδο (κατι που ειναι εγκληματικα ασχημο αλλα δυστυχως ετσι γινεται παντου).

Αλλα αμα κοπανησεις το χερι στο τραπεζι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top