- Μηνύματα
- 1,495
- Πόντοι
- 7,473
boukas
αν πω πως δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι τέτοιο θα είμαι ψεύτης
...αλλά...
1ον δεν βρίσκω κάποιον λόγο να εξελιχτεί η συζήτηση σε ένα κουίζ (χωρίς ιδιαίτερο νόημα κατ'εμέ... απλά κάποιοι θα αισθανθούν μαλ**ες χωρίς λόγο και καποιοι άλλοι όχι χώρις αυτό να σημαίνει και τίποτα...κέρδος μηδέν :
)
2ον θεωρώ πως θα μπορούσαμε να εμβαθύνουμε στο θέμα λίγο παραπάνω από την "πατροπαράδοτη" μεν, ανούσια δε, κόντρα "αναλογικού - ψηφιακού".....ξέρω ότι δεν το θέτεις έτσι, αλλά εκεί θα καταλήξει.....
στους υπόλοιπους....thanks για το ενδιαφέρον
Στο τόπικ που ανέφερε ο OurDarkness γίνεται αναφορά μεταξύ άλλων και στο parallel comprsession....ετοίμασα λοιπόν κάποια κλιπάκια με ένα πιο rock drumset, στο οποίο σκοπός είναι να ανεβάσουμε την αίσθηση του "χώρου" αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σετ (τα resonances του ξύλου κλπ), δίνωντας ταυτόχρονα την αίσθηση ενός πιο γεμάτου και δυναμικού drumming , χωρίς να αλοιώσουμε όμως την δυναμική απόκριση του παιξίματος και αφήνωντας ανέπαφα τα peaks στο παίξιμο του drummer....το parallelcompression είναι μια από τις καλύτερες επιλογές σε μια τέτοια περίπτωση, καθώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ακραίες ρυθμίσεις (πολύ γρήγορα attack & release με μεγάλο ratio) απαλαγμένα από το pumping και αφήνωντας ουσιαστικά ανέπαφες τις κορυφές....παράλληλα μας δίνει την δυνατότητα να επέμβουμε διακριτικά στο ηχόχρωμα του συμπιεσμένου σήματος με EQ στο comp buss για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να επηρεάζουμε το αρχικό σήμα.....
Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τρία κλιπάκια, το αρχικό και 2 επεξεργασμένα , ένα αναλογικά και ένα ψηφιακά...δεν προσπάθησα να πετύχω ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα αλλά η λογική και των 2 είναι κοντά
http://rapidshare.com/files/141353890/rock_uncompressed.wav.html
http://rapidshare.com/files/141353892/soft_paralel_rockambience.wav.html
http://rapidshare.com/files/141353893/analog_parallel_rockambience.wav.html
Λέω να ανεβάσω κάποιο υλικό ακόμη (instruments comp, vox comp,master comp κλπ) και μετά να σας πω και την δική μου γνώμη
αν πω πως δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι τέτοιο θα είμαι ψεύτης

1ον δεν βρίσκω κάποιον λόγο να εξελιχτεί η συζήτηση σε ένα κουίζ (χωρίς ιδιαίτερο νόημα κατ'εμέ... απλά κάποιοι θα αισθανθούν μαλ**ες χωρίς λόγο και καποιοι άλλοι όχι χώρις αυτό να σημαίνει και τίποτα...κέρδος μηδέν :

2ον θεωρώ πως θα μπορούσαμε να εμβαθύνουμε στο θέμα λίγο παραπάνω από την "πατροπαράδοτη" μεν, ανούσια δε, κόντρα "αναλογικού - ψηφιακού".....ξέρω ότι δεν το θέτεις έτσι, αλλά εκεί θα καταλήξει.....
στους υπόλοιπους....thanks για το ενδιαφέρον

Στο τόπικ που ανέφερε ο OurDarkness γίνεται αναφορά μεταξύ άλλων και στο parallel comprsession....ετοίμασα λοιπόν κάποια κλιπάκια με ένα πιο rock drumset, στο οποίο σκοπός είναι να ανεβάσουμε την αίσθηση του "χώρου" αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σετ (τα resonances του ξύλου κλπ), δίνωντας ταυτόχρονα την αίσθηση ενός πιο γεμάτου και δυναμικού drumming , χωρίς να αλοιώσουμε όμως την δυναμική απόκριση του παιξίματος και αφήνωντας ανέπαφα τα peaks στο παίξιμο του drummer....το parallelcompression είναι μια από τις καλύτερες επιλογές σε μια τέτοια περίπτωση, καθώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ακραίες ρυθμίσεις (πολύ γρήγορα attack & release με μεγάλο ratio) απαλαγμένα από το pumping και αφήνωντας ουσιαστικά ανέπαφες τις κορυφές....παράλληλα μας δίνει την δυνατότητα να επέμβουμε διακριτικά στο ηχόχρωμα του συμπιεσμένου σήματος με EQ στο comp buss για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να επηρεάζουμε το αρχικό σήμα.....
Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τρία κλιπάκια, το αρχικό και 2 επεξεργασμένα , ένα αναλογικά και ένα ψηφιακά...δεν προσπάθησα να πετύχω ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα αλλά η λογική και των 2 είναι κοντά

http://rapidshare.com/files/141353890/rock_uncompressed.wav.html
http://rapidshare.com/files/141353892/soft_paralel_rockambience.wav.html
http://rapidshare.com/files/141353893/analog_parallel_rockambience.wav.html
Λέω να ανεβάσω κάποιο υλικό ακόμη (instruments comp, vox comp,master comp κλπ) και μετά να σας πω και την δική μου γνώμη

Τελευταία επεξεργασία από moderator: