Δυναμικοί επεξεργαστές και EQ: Analog Outboard vs Soft Plugins

boukas

αν πω πως δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι τέτοιο θα είμαι ψεύτης ;)...αλλά...

1ον δεν βρίσκω κάποιον λόγο να εξελιχτεί η συζήτηση σε ένα κουίζ (χωρίς ιδιαίτερο νόημα κατ'εμέ... απλά κάποιοι θα αισθανθούν μαλ**ες χωρίς λόγο και καποιοι άλλοι όχι χώρις αυτό να σημαίνει και τίποτα...κέρδος μηδέν ::))

2ον θεωρώ πως θα μπορούσαμε να εμβαθύνουμε στο θέμα λίγο παραπάνω από την "πατροπαράδοτη" μεν, ανούσια δε, κόντρα "αναλογικού - ψηφιακού".....ξέρω ότι δεν το θέτεις έτσι, αλλά εκεί θα καταλήξει.....

στους υπόλοιπους....thanks για το ενδιαφέρον ;)

Στο τόπικ που ανέφερε ο OurDarkness γίνεται αναφορά μεταξύ άλλων και στο parallel comprsession....ετοίμασα λοιπόν κάποια κλιπάκια με ένα πιο rock drumset, στο οποίο σκοπός είναι να ανεβάσουμε την αίσθηση του "χώρου" αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σετ (τα resonances του ξύλου κλπ), δίνωντας ταυτόχρονα την αίσθηση ενός πιο γεμάτου και δυναμικού drumming ,  χωρίς να αλοιώσουμε όμως την δυναμική απόκριση του παιξίματος και αφήνωντας ανέπαφα τα peaks στο παίξιμο του drummer....το parallelcompression είναι μια από τις καλύτερες επιλογές σε μια τέτοια περίπτωση, καθώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ακραίες ρυθμίσεις (πολύ γρήγορα attack & release με μεγάλο ratio) απαλαγμένα από το pumping και αφήνωντας ουσιαστικά ανέπαφες τις κορυφές....παράλληλα μας δίνει την δυνατότητα να επέμβουμε διακριτικά στο ηχόχρωμα του συμπιεσμένου σήματος με EQ  στο comp buss για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να επηρεάζουμε το αρχικό σήμα.....

Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τρία κλιπάκια, το αρχικό και 2 επεξεργασμένα  , ένα αναλογικά και ένα ψηφιακά...δεν προσπάθησα να πετύχω ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα αλλά η λογική και των 2 είναι κοντά ;)

http://rapidshare.com/files/141353890/rock_uncompressed.wav.html

http://rapidshare.com/files/141353892/soft_paralel_rockambience.wav.html

http://rapidshare.com/files/141353893/analog_parallel_rockambience.wav.html

Λέω να ανεβάσω κάποιο υλικό ακόμη (instruments comp, vox comp,master comp κλπ) και μετά να σας πω και την δική μου γνώμη ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
nikodemos είπε:
1ον δεν βρίσκω κάποιον λόγο να εξελιχτεί η συζήτηση σε ένα κουίζ (χωρίς ιδιαίτερο νόημα κατ'εμέ... απλά κάποιοι θα αισθανθούν μαλ**ες χωρίς λόγο και καποιοι άλλοι όχι χώρις αυτό να σημαίνει και τίποτα...κέρδος μηδέν ::))

2ον θεωρώ πως θα μπορούσαμε να εμβαθύνουμε στο θέμα λίγο παραπάνω από την "πατροπαράδοτη" μεν, ανούσια δε, κόντρα "αναλογικού - ψηφιακού".....ξέρω ότι δεν το θέτεις έτσι, αλλά εκεί θα καταλήξει.....
1) Καμία σχέση αδερφέ, απλά έλεγα μιας και η κουβέντα έχει να κάνει με τις διαφορές αυτών των δύο μεθόδων, ίσως να ήταν καλύτερα να μην έλεγες τι είναι τι, έτσι για φύγει ο παράγοντας ψυχολογία από τη μέση

1) Δε νομίζω να καταλήξει εκεί και μακάρι να μην γίνει έτσι, γιατί η κουβέντα πάει καλά ως τώρα :D

 
man καταλαβαίνω τι εννοείς με την ψυχολογία και πιθανότατα έχεις απόλυτο δίκιο;)...ίσως την επόμενη φορά να το ρισκάρουμε ;D.......αν και στην τελική, στο ίντερνετ βρισκόμαστε και δεν μπορούμε να είμαστε και απόλυτα σίγουροι για την ειλικρίνεια μου σε σχέση με τα ονόματα, σωστά? ;D ;D ;D ;D

 
musictech είπε:
nickdemos θα μας πεις ποια  poia plug ins k poia hardware  χρησιμοποιησες....???
.....ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμηση ή κακώς εννοούμενη προβολή....anyway στα συγκεκριμένα κλιπ έχουν χρησιμοποιηθεί  τα εξής:

analog:

AMEK 9098

Empirical Labs Distressor (BritMod)

Manley Vari Mu

Soundcraft 6000 onboard EQ (paralel comp files)

software:

Sony Oxford

Kjaerhus

Nomad Factory

PSP

...και λίγο μπασο τώρα.....2-3 διαφορετικά styles σε ένα μικρό κλιπ με τον ίδιο τρόπο ηχογράφησης (ένα μιξ direct input σε ένα siemens V272 preamp με ένα ribbon mic μπροστά σε μία 4x10 καμπίνα - γι'αυτό υπαρχει και το "βράσιμο" ;D) - χωρίς EQ.

Τα settings του compression είναι ίδια από την αρχή ως το τέλος σε κάθε κλιπ, με την λογική οτι μιλάμε για διαφορετικά παιξίματα στο ίδιο κομμάτι. Στόχος να αυξήσουμε το μέσο programm level, να σουλουπώσουμε το δυναμικό εύρος και τις μεγάλες διαφορές  ανάμεσα στα παιξίματα, χωρίς να αλοιώσουμε πολύ τον χαρακτήρα του παιξίματος (με μόνη εξαίρεση την FET εκδοχή οπού η προσθήκη αρμονικών δημιουργεί ένα χαρακτηριστικό αποτέλεσμα ;))

http://rapidshare.com/files/141577831/bass_original.wav.html

http://rapidshare.com/files/141577833/analog_bass_FET_driven.wav.html

http://rapidshare.com/files/141577834/analog_bass_TUBE.wav.html

http://rapidshare.com/files/141577835/soft_bass_modern.wav.html

http://rapidshare.com/files/141577836/soft_bass_vintage.wav.html

ααααααααα και thanks to magic που παρείχε το μπάσο και τα "χεράκια" του ;D

....αυτά!!!

 
να κάνω και εγώ ένα request?  ;D

μια υπερκομπρεσαρισμένη μπότα θα ήθελα

και φέρε μας και τον λογαριασμό  :D

 
jmone είπε:
να κάνω και εγώ ένα request?  ;D

μια υπερκομπρεσαρισμένη μπότα θα ήθελα

και φέρε μας και τον λογαριασμό  :D
Να βάλω απ'όλα?

;D ;D ;D ;D ;D

 
...μήπως, κάτα τύχη, έχει κάποιος εδώ μέσα κάποια εμπειρία ή άποψη για τα master limiters Elephant της Voxengo και Xenon της PSP?

 
Επιδερμικη εμπειρια.

Για το elephant (demo version με οτι αυτο σημαινει) σε αποπειρες στα -7dbfs το "τρομπαρισμα"

αρχισε να φαινεται.

Το xenon δυστυχως το ακουσα σε χωρο "ακουστικα αγνωστο" αλλα αυτο που με τρελανε κυριολεκτικα

ειναι η δυνατοτητα χειρισμου των transient. Κανεις οτι θελεις!!! Θα το επελεγα!

 
digisilence είπε:
Επιδερμικη εμπειρια.

Για το elephant (demo version με οτι αυτο σημαινει) σε αποπειρες στα -7dbfs το "τρομπαρισμα"

αρχισε να φαινεται.

Το xenon δυστυχως το ακουσα σε χωρο "ακουστικα αγνωστο" αλλα αυτο που με τρελανε κυριολεκτικα

ειναι η δυνατοτητα χειρισμου των transient. Κανεις οτι θελεις!!! Θα το επελεγα!
thanks ;)

 
έπεσε πολύ βάρος στους compressors και ξεχάστηκαν τα eq

αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει και τίποτα με ίδιες ρυθμίσεις

σε ένα eq της προκοπής (outboard) και κανένα plugin

 
Λοιπόν, ετοίμασα 2 κλιπάκια με EQ...πρόκειται για το ίδιο δείγμα τυμπάνων (το δεύτερο και πιο rock) οπότε αν κάποιος θελήσει να κάνει την σύγκριση μπορεί να ανατρέξει σε εκείνο το αρχείο (uncompressed)...σαν "αναλογική" επέλεξα μια valve υλοποίηση,ώστε να είναι πιο έντονο το στοιχείο του χρωματισμού. Οι ρυθμίσεις είναι παρόμοιες αλλά όχι πανομοιότυπες γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν καταδικαστικό για το software eq ;D ;D...σε γενικές γραμμές είναι οι ίδιες και τα αποτελέσματα αρκετά κοντά....έχουμε ένα ελαφρύ boost στα χαμηλά (περίπου 4db@250Hz με αρκετά μεγάλο bandwidth) ταυτόχρονα ένα πολύ ελαφρύ cut λίγο πιό ψηλά για να μην γίνει πολύ muddy το αποτέλεσμα (-1,5db@350Hz με πολύ "ανοιχτό" όμως bandwidth) ένα αρκετά "στενό" boost στα HighMid (3-4db@4500Hz) και 5db@20Khz με πολύ μεγάλο bandwidth (ουσιαστικά δημιούργείται ένα shelving boost που ξεκινάει από τα 8-9Khz, πολύ πιο "μουσικό" όμως και απαλό ;))

http://rapidshare.com/files/142801028/rockdrums_EQ_outboard.wav.html

http://rapidshare.com/files/142801029/rockdrums_EQ_software.wav.html

Προσωπικά, θεωρώ πως η διαφορές ανάμεσα στα αναλογικά και ψηφιακά EQ είναι προς το παρόν πολύ μεγάλες....και ενώ οι ψηφιακές υλοποιήσεις κέρδίζουν με άνεση την επιλογή ώς "χειρουργικό εργαλείο" για (διορθωτικές κυρίως) μικρορυθμίσεις , ταυτόχρονα χάνουν με τα χέρια κάτω σε ότι αφορά τα θέματα "χρώμα", "χαρακτήρας", frequency overlapping, sound shaping κλπ κλπ κλπ...σε ότι αφορά τις "προσομειώσεις" νομίζω πως στον συγκεκριμένο τομέα τα πράγματα είναι στην καλύτερη περίπτωση κάτω του μετρίου (και πολλές φορές για γέλια...ή για κλάματα). Αντίθετα υπάρχουν πολύ αξιόλογες "προτότυπες" σχεδιάσεις και αλγόριθμοι EQ  που η "καταγωγή" τους  είναι εξ'ολοκλήρου από τον ψηφιακό χώρο (sonnox,weiss,waves κλπ κλπ)

Στους δυναμικούς επεξεργαστές, νομίζω, πως τα πράγματα είναι καλύτερα για τις ψηφιακές υλοποιήσεις καθώς λειτουργικά μπορούν να προσφέρουν εξίσου καλά αποτελέσματα με τα αναλογικά, προσφέρωντας μάλιστα μοναδικές δυνατότητες όπως lookahead λειτουργείες, brickwall limiting, τρομερά ευέλικτες sidechain επιλογές, δυνατότητα χρήσης πολλών instances σε σειρά κλπ κλπ.....το αδύναμο τους σημείο είναι βέβαια και πάλι το "χρώμα" και ο "χαρακτήρας" που προσφέρουν ιδιαίτερες αναλογικές σχεδιάσεις (είτε από άποψη είτε λόγω σχεδιαστικών αδυναμιών είτε απλά λόγω περιορισμών του φυσικού κόσμου ;D ;D...πχ analog clipping)

Ίσως κάτι τέτοιο να έχει να κάνει με το (υποκειμενικό) γούστο του καθενός και για κάποιους να είναι απλά μια περιτή πολυτέλεια...για μένα απλά είναι η λεπτή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο recording γενικότερα  και στο High End recording ::)

Δεν θα πρότεινα ποτέ σε κάποιον που στήνει ένα home studio να ξοδέψει χιλιάδες ευρώ για ένα EQ ή compressor

γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι οι software υλοποιήσεις μπορούν να καλύψουν άνετα το σύνολο σχεδών των αναγκών του...δεν θα αμφισβητούσα όμως και ποτέ τις ανώτερες δυνατότητες,  τον χαρακτήρα, τις επιλογές και τις προοπτικές που δίνει η γνώση και η χρήση της άλλης πλευράς σε ένα commercial studio  ;) 

...ετοίμασα και κάποια κλιπάκια με παραδείγματα tube saturation μέσω του Culture Vulture MV , μιας αναλογικής valve overdrive υλοποίησης....η υπεροδήγηση των λυχνιών επεμβαίνει στην δυναμική περιοχή αλλά και στην χροιά του σήματος άρα νομίζω πως ταιριάζει στο συγκεκριμένο θέμα. Στα συγκεκριμένα παραδείγματα δεν έχουμε overdrive & distortion αλλά απλά ένα διακριτικό (ή και όχι τόσο διακριτικό ;D) tube saturation....

Δυστυχώς δεν έχω κάποιο plugin που να προσωμειώνει κάτι τέτοιο (τουλάχιστον όχι τόσο καλά ;D) οπότε αν κάποιος άλλος θέλει μπορεί να πειραματιστεί με τα ανεπεξέργαστα δείγματα....

Πρώτα απ'όλα ένα κλιπ που μου παραχώρησε ο OurDarkness από ένα Andromeda synth....το αρχικό κλιπ έχει 0db peak ενώ τα επεξεργασμένα -4db (περίπου) με την ίδια περίπου ένταση,πράγμα που δείχνει πως ουσιαστικά το tube saturation λειτουργεί σαν limiter:

http://rapidshare.com/files/142801025/Andromeda_OurDarkness_0db.wav.html 

http://rapidshare.com/files/142801024/Andromeda_CultureVulture_subtle_-4db.wav.html

http://rapidshare.com/files/142801022/Andromeda_CultureVulture_added_harmonics_-4db.wav.html

http://rapidshare.com/files/142801023/Andromeda_CultureVulture_analog_cliping_-4db.wav.html

...και κάποια κλιπάκια με το αρχείο του μπάσου που είχα ανεβάσει και πιο πριν...αν κάποιος θέλει να τα συγκρίνει ας "κατεβάσει" το ανεπεξέργαστο αρχείο από προηγούμενο ποστ. Εδώ είναι πολύ πιο εμφανής η προσθήκη αρμονικών από την υπεροδήγηση των λυχνιών σε σχέση με τοήδη πολύ "γεμάτο" σήμα του Andromeda....θα προσπαθήσω να ανεβάσω και κάποια κλιπάκια με  πιο "ακραία" settings.

http://rapidshare.com/files/142801026/Bass_gentle_Tube_saturation_CV.wav.html

http://rapidshare.com/files/142801027/Bass_gentle_Tube_saturation_CV2.wav.html

.....Enjoy ;)

 
Νικόδημε,

thanks για τα κλιπάκια. Στο κλιπ του Andromeda με τις επιπρόσθετες αρμονικές (added harmonics) μπορώ να ακούσω διαφορά ακόμη και από τα ηχειάκια των 15 ευρώ... :) Είναι ακόμη πιο warm το σήμα και το παρατηρώ κυρίως στις υψηλές συχνότητες (συγκεκριμένα το καταλαβαίνω από το resonance)..  ;)

Θα ακούσω και τα υπόλοιπα και θα επανέλθω με σχόλια.

 
nikodemos είπε:
Προσωπικά, θεωρώ πως η διαφορές ανάμεσα στα αναλογικά και ψηφιακά EQ είναι προς το παρόν πολύ μεγάλες....και ενώ οι ψηφιακές υλοποιήσεις κέρδίζουν με άνεση την επιλογή ώς "χειρουργικό εργαλείο" για (διορθωτικές κυρίως) μικρορυθμίσεις , ταυτόχρονα χάνουν με τα χέρια κάτω σε ότι αφορά τα θέματα "χρώμα", "χαρακτήρας", frequency overlapping, sound shaping κλπ κλπ κλπ...σε ότι αφορά τις "προσομειώσεις" νομίζω πως στον συγκεκριμένο τομέα τα πράγματα είναι στην καλύτερη περίπτωση κάτω του μετρίου (και πολλές φορές για γέλια...ή για κλάματα). Αντίθετα υπάρχουν πολύ αξιόλογες "προτότυπες" σχεδιάσεις και αλγόριθμοι EQ  που η "καταγωγή" τους  είναι εξ'ολοκλήρου από τον ψηφιακό χώρο (sonnox,weiss,waves κλπ κλπ)
Νικόδημε,

συμφωνώ για το ότι τα ψηφιακά EQ υπολοίπονται μακράν των αναλογικών σε χρώμα, χαρακτήρα και αλληλοκάλυψη συχνοτήτων αλλά νομίζω πως το καλύτερο χειρουργικό εργαλείο ως προς την αφαίρεση συχνοτήτων είναι το GML8200. Όταν λέω αφαίρεση συχνοτήτων, μεταφράζω από τα αγγλικά τον όρο notching out frequencies.

Για τους μη γνωρίζοντες, απλά να πω, ότι το notching out frequencies ή η αφαίρεση (ενοχλητικών συχνοτήτων) είναι μία διαδικασία κατά την οποία σκανάρεται το φάσμα με ένα EQ (δηλαδή γίνεται ένα manual sweep στις συχνότητες) έχοντας αρκετά dB gain και mode = boost. Αφού βρεθεί η ενοχλητική συχνότητα (κάτι το οποίο θα είναι εμφανές αφού με το boost η συγκεκριμένη συχνότητα θα είναι καθαρά πιο ενοχλητική σε σχέση με την γειτονιά της), γυρίζουμε το mode από boost σε cut και φυσικά εξαφανίζεται. Για την εν λόγω διαδικασία χρειαζόμαστε πολύ στενό Q έτσι ώστε να μην επηρρεαστούν (ή μάλλον να επηρρεαστούν όσο το δυνατόν λιγότερο) οι διπλανές συχνότητες.

Παρ' όλα αυτά το GML8200 (όπως και το GML9500) - μαζί με κάποιες άλλες υλοποιήσεις κυρίως solid state (όπως το CraneSong Ibis) είναι μειονότητα σε σχέση με το τι υπάρχει σε (κατά κόρρον) soft EQ.

Στους δυναμικούς επεξεργαστές, νομίζω, πως τα πράγματα είναι καλύτερα για τις ψηφιακές υλοποιήσεις καθώς λειτουργικά μπορούν να προσφέρουν εξίσου καλά αποτελέσματα με τα αναλογικά, προσφέρωντας μάλιστα μοναδικές δυνατότητες όπως lookahead λειτουργείες, brickwall limiting, τρομερά ευέλικτες sidechain επιλογές, δυνατότητα χρήσης πολλών instances σε σειρά κλπ κλπ.....το αδύναμο τους σημείο είναι βέβαια και πάλι το "χρώμα" και ο "χαρακτήρας" που προσφέρουν ιδιαίτερες αναλογικές σχεδιάσεις (είτε από άποψη είτε λόγω σχεδιαστικών αδυναμιών είτε απλά λόγω περιορισμών του φυσικού κόσμου ;D ;D...πχ analog clipping)

Ίσως κάτι τέτοιο να έχει να κάνει με το (υποκειμενικό) γούστο του καθενός και για κάποιους να είναι απλά μια περιτή πολυτέλεια...για μένα απλά είναι η λεπτή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο recording γενικότερα  και στο High End recording ::)
Ένα μηχάνημα το οποίο είναι άξιο μνείας είναι το Sintefex FX 8000 (http://www.sintefex.com/) του οποίου ένα υποσύνολο της τεχνολογίας έχει υπάρξει στο Liquid της Focusrite. Εν τάχει να αναφέρω ότι το Sintefex FX 8000 κάνει μοντελοποίηση της απόκρισης (ή της συμπεριφοράς αν θέλετε) οποιουδήποτε compressor/limiter του δίνεται. Για τους synthόπληκτους είναι κάτι σαν το Hartmann Neuron - δεν σαμπλάρει/δημιουργεί ήχο αλλά απόκριση με βάσει κάποιο υπάρχον μοντέλο (κοντολογοίς δεν είναι το αντίκειμενο αλλά το καλούπι  ;D). Δυστυχώς δεν το έχω ακούσει από κοντά (ούτε καν δείγματα) αλλά θα αποτελούσε ένα πάρα πολύ καλό εργαλείο συγκρίσεων στην περίπτωσή μας. Απλά να αναφέρω ότι έχω ακούσει από τρίτους ότι δεν είναι ποτέ 100% πιστό στις μοντελοποιήσεις του και (όπως όλα τα μηχανήματα) το καλύτερο θα ήταν να το εκτιμήσει κανείς για αυτό που είναι. Εξάλλου φανταστείτε πως θα λειτουργούσε ένα Manley Vari-Mu με διαφορετικές ρυθμίσεις... ;)

Παρεπιπτόντως είναι και το πιο ακριβό outboard ψηφιακό μηχάνημα που έχω δει ποτέ...  :o

 
Γιάννη, για να πω την αλήθεια αν και φαν του Massenburg δεν έχει τύχει να έρθω σε "στενή επαφή" με το 8200 :(

...αλλά που θα μου πάει ;D ;D.....για την ακρίβεια βρέθηκα πολύ κοντά σε ένα τον περασμένο Μάιο όταν 2 πολύ γνωστά ευρωπαικά studio έκλεισαν και έβγαλαν στο σφυρί τον εξοπλισμό τους....anyway αρκετά με τα λυπητερά (γι'αυτούς βέβαια.....για μένα θα ήταν ευτυχία ;D)

Σε σχέση με τον όρο "χειρουργικό" εργαλείο εννοώ την δυνατότητα να επεμβαίνεις αφαιρετικά (όπως πολύ όμορφα περιέγραψες) στο συχνοτικό φάσμα χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει (προς το καλύτερο ή το χειρότερο δεν έχει σημασία) το υπόλοιπο σήμα...δεν μπορώ να φανταστώ λοιπόν πως μια αναλογική υλοποίηση, όσο free και αν είναι από "χρωματισμένα" υλικά (tranformers, el.caps) και από την στιγμή που χρησιμοποιεί ενισχυτικά κυκλώματα, δεν θα επηρεάσει έστω και στο ελάχιστο την συνολική χροιά του σήματος ::)

Δεν αμφιβάλω ότι και τα 2 είναι τρομερά αποτελεσματικά EQ (και ευσεβής μας πόθος ;D) αλλά μάλλον αμφιβάλω πως δεν χρωματίζουν έστω και στο ελάχιστο το σήμα (ίσως η χροιά των op-amps, οι διαφορές φάσης, τα ballancing stages, ίσως...ίσως κλπ)...και μάλλον αυτό είναι που τα κάνει μοναδικά.     

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ένα τελευταίο upload από εμένα για το συγκεκριμένο θέμα.....μπορείτε να το πάρετε και σαν κουίζ ;)

ανεβάζω λοιπόν κάποια κλιπάκια με διαφορετικές εκδοχές ενός μάστερ, στις οποίες το compression & EQ έχει γίνει είτε αναλογικά (outboard) είτε ψηφιακά (plugins)....για να γίνει λίγο πιο δύσκολο το πράγμα έχω ανεβάσει 4 κλιπάκια και όχι 2, χωρίς όμως αυτό αναγκαστικά να σημαίνει πως είναι 2+2.....επιπρόσθετα όλες οι εκδοχές είναι hard limited και dithered στα 16bit, κάτι που ίσως κάνει πιο δύσκολη την επιλογή ;D

Επέλεξα ένα δείγμα με μοντέρνο (αρκετά ακραίο ;)) μέταλ ήχο (ντόπιο ;D), γιατί είναι ένα είδος με "ιδιαίτερες" απαιτήσεις τόσο στην μίξη όσο και στο μάστερ...αν υπάρξει ενδιαφέρον μπορούμε να το επαναλάβουμε και με κάτι τελείως διαφορετικό (ακουστική jazz, electronica, indie rock κλπ)

Περιμένω να μου πείτε ποιό ή ποιά θεωρείτε καλύτερα και ποιό ή ποια είναι τι (αναλογικό-ψηφιακό) χωρίς βέβαια να χρειάζεται να ταυτίζονται οι 2 απαντήσεις ;)....αν υπάρχει και αιτιολογία, ακόμη καλύτερα ;D

http://rapidshare.com/files/143320061/Metal_Master_A.wav.html

http://rapidshare.com/files/143320062/Metal_Master_B.wav.html

http://rapidshare.com/files/143320063/Metal_Master_C.wav.html

http://rapidshare.com/files/143320064/Metal_Master_D.wav.html

Αν θεωρήτε πως είναι απαραίτητο το unmastered mix σαν reference, πείτε μου....

...enjoy

 
Ξαναφέρω το θέμα που άνοιξε ο Νικόδημος στο προσκήνιο με ένα μικρό συγκριτικό (quiz) μεταξύ 2 high-end EQs. Δίνω το dry σήμα και δύο επεξεργασμένα:

Δώστε έμφαση κυρίως στις υψηλές συχνότητες (με ενδιαφέρει να ακούγεται με καθαρότητα και sparkle αλλά να μην είναι "αναλυτικό" και στις χαμηλές συχνότητες να είναι ογκώδεις και να "κολλάνε" αλλά να μην χάνουν την ευκρίνειά τους) και απλά πείτε ποιό σας αρέσει περισσότερο. Αν θέλετε δικαιολογήστε και το γιατί.

:)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top