Behringer UB-Xa

Πιθανό να εννοεί σε μορφή μονοφωνίας, οπου εκεί λειτουργούν και τα 4 elements ως FM, σε αντίθεση με την πολυφωνική λειτουργία που εκεί λειρουργούν τα 2 elements. 

Οσο για τον DAC αν δεν κανω λαθος ειναι 16 bit .
Το SY77 ήταν 16-part multitimbral, οπότε αν θέλουμε σώνει και καλά να το συνδέσουμε με το DX7, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν "16 DX7 μαζί". Αλλά το SY77 δεν είχε σοβαρή σχέση με το DX7, εκτός του ότι ήταν κι αυτό (και) ένα 6-op. FM synth που μπορούσε να παίξει ήχους από το DX7 (οι οποίοι όμως δεν ακούγονταν ακριβώς το ίδιο). Η FM engine του SY77 ήταν πολύ ανώτερη ενός DX7 και γενικότερα σαν synth ήταν πολλά σκαλοπάτια πιο πάνω.

Χρησιμοποιούσε 24bit εσωτερική επεξεργασία με 16bit δείγματα στα 32kHz & 48kHz, και το DAC του ήταν 22bit.

Οργανάρα.

image.png

 
Το SY77 ήταν 16-part multitimbral, οπότε αν θέλουμε σώνει και καλά να το συνδέσουμε με το DX7, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν "16 DX7 μαζί". Αλλά το SY77 δεν είχε σοβαρή σχέση με το DX7, εκτός του ότι ήταν κι αυτό (και) ένα 6-op. FM synth που μπορούσε να παίξει ήχους από το DX7 (οι οποίοι όμως δεν ακούγονταν ακριβώς το ίδιο). Η FM engine του SY77 ήταν πολύ ανώτερη ενός DX7 και γενικότερα σαν synth ήταν πολλά σκαλοπάτια πιο πάνω.

Χρησιμοποιούσε 24bit εσωτερική επεξεργασία με 16bit δείγματα στα 32kHz & 48kHz, και το DAC του ήταν 22bit.

Οργανάρα.

Προβολή συνημμένου 38146
Eξαίρετο, το έπαιζα και αυτό και παρακαλούσα τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου να μου το πάρει μικρός και δεν μου το έπαιρνε γιατί έλεγε πως ήταν ακριβό και άσε που δεν ήθελε να γίνω μουσικάντης?

 
Eξαίρετο, το έπαιζα και αυτό και παρακαλούσα τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου να μου το πάρει μικρός και δεν μου το έπαιρνε γιατί έλεγε πως ήταν ακριβό και άσε που δεν ήθελε να γίνω μουσικάντης?
Ήταν ακριβό, δίκιο είχε ο πατέρας σου. Σήμερα το βρίσκεις στο ebay με €350.

 
Ήταν ακριβό, δίκιο είχε ο πατέρας σου. Σήμερα το βρίσκεις στο ebay με €350.
Ναι αλλά θα έκανε το παιδί του χαρούμενο. Καλύτερα που δεν μου το πήρε και με κοροϊδευε με τη μουσική και με έλεγε γελώντας Μπετόβεν όταν έπαιζα στο πιάνο, άσε που μου έλεγε, τι να το κάνεις αυτό, αφού έχεις πιάνο και άντε να του εξηγήσεις. Με πείσμωσε και έγινα ο μεγάλος συνθεσαϊζεριάρης και εμβληματικός συνθετομαέστρος που είμαι σήμερα? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ?

 
Guys ακούστε. Έχει γίνει λίγο βαρετό σε κάθε thread για synth να ακούγονται απ'τούς ίδιους @trolley και @Waterfall-K mk2 τα ίδια και τα ίδια, αν οι ρετρόπληκτοι είναι ηλίθιοι, αν όσοι γουστάρουν τα Behringer και πάνε να κάνουν μια σύγκριση με τα vintage originals διαπράττουν ανοσιούργημα και στο τέλος να κολλάμε στο αν το SY77 είναι 4 ή 14 DX7.

Είπα εκεί ένα νούμερο για να δείξω μια τάξη μεγέθους, υπάρχουν αναλυτικότατα άρθρα και posts σε fora για τις διαφορές όχι μόνο του SY77 με το DX7 αλλά και των διαφόρων DX7 μεταξύ τους.

Κι αυτό γιατί to point ήταν ότι το SY77 δε μου έδινε τίποτα παραπάνω από το FM8 αντίθετα έπρεπε να ξαναπάω πανεπιστήμιο και να αρχίσω τα ψυχοφάρμακα για να μάθω να το προγραμματίζω.

Αντίθετα το Behringer Deepmind μου δίνει παρά πολλά πράγματα σε σχέση πχ με το Diva γιατί στο Behringer θα παίξω in the moment με real time controls ενώ με το Diva μέχρι να ανοίξω pc να φτιάξω ή να θυμηθώ τα assign στο midi και να ξεκινήσω, έχω ξενερώσει ήδη. Το Diva είναι γαμάτο για άλλες δουλειές και άλλο workflow. 

Εν κατακλείδι το νόημα του post ήταν πως για εμένα και εμένα μόνο και προσωπικά το FM hardware synth δεν είχε νόημα, όπως δεν έχουν και τα ROMplers. Το analog έχει. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Guys ακούστε. Έχει γίνει λίγο βαρετό σε κάθε thread για synth να ακούγονται απ'τούς ίδιους @trolley και @Waterfall-K mk2 τα ίδια και τα ίδια, αν οι ρετρόπληκτοι είναι ηλίθιοι, αν όσοι γουστάρουν τα Behringer και πάνε να κάνουν μια σύγκριση με τα vintage originals διαπράττουν ανοσιούργημα...
Σοβαρά? Αυτά ακούμε σε "κάθε thread για synth"? Δεν το έχω προσέξει...

...και στο τέλος να κολλάμε στο αν το SY77 είναι 4 ή 14 DX7.
Δεν κολλάμε, εξηγούμε και βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, μια και κάποιοι που μας παρακολουθούν μπορεί να μην τους αρέσει να διαβάζουν τεχνικές ανακρίβειες σε ένα υποτίθεται μουσικό τεχνικό φόρουμ.

υπάρχουν αναλυτικότατα άρθρα και posts σε fora για τις διαφορές όχι μόνο του SY77 με το DX7 αλλά και των διαφόρων DX7 μεταξύ τους.
Δεν τα χρειαζόμαστε, τα ξέρουμε ήδη και από πρώτο χέρι.

το SY77 δε μου έδινε τίποτα παραπάνω από το FM8...
Αν άνοιγες και διάβαζες το manual και πατούσες και το EDIT button στο SY77 που και που, θα ήξερες ότι αυτό που γράφεις δεν ισχύει.

για εμένα και εμένα μόνο και προσωπικά το FM hardware synth δεν είχε νόημα, όπως δεν έχουν και τα ROMplers. Το analog έχει. 
Μάιστα.

 
Σοβαρά? Αυτά ακούμε σε "κάθε thread για synth"? Δεν το έχω προσέξει...
ε, το ακούμε λίγο αλλά εντάξει, κουβέντα να γίνεται, μην κολλάμε εκεί. Το ένα θέμα ούτως η άλλως φέρνει και άλλο.?

 
ε, το ακούμε λίγο αλλά εντάξει, κουβέντα να γίνεται, μην κολλάμε εκεί. Το ένα θέμα ούτως η άλλως φέρνει και άλλο.?
Εγώ απλά απαντάω όταν γράφεται κάτι που αξίζει απάντησης, δεν έχω κάνα καημό να ασχολούμαι με Minimoogs. Άλλοι βάζουν φιτιλιές Κωστή....??

 
Εγώ απλά απαντάω όταν γράφεται κάτι που αξίζει απάντησης, δεν έχω κάνα καημό να ασχολούμαι με Minimoogs. Άλλοι βάζουν φιτιλιές Κωστή....??
Εντάξει, μην κολλάμε στις ΑΠΟΨΗΣ. Ο καθένας λέει αυτό που θέλει. Θέλουμε μηντιακό πλουραλισμό εξάλλου.

 Αυτό τέλος πάντων τώρα που μιλάμε στο θέμα το behringer είναι ας το πούμε σκέτο? Μονάδες εφφέ δεν έχει? Το βλέπω πολύ ξερό. Θα μου πεις ρέπλικα είναι, τι λέω.

 
Μονάδες εφφέ δεν έχει? Το βλέπω πολύ ξερό. Θα μου πεις ρέπλικα είναι, τι λέω.
Κάτι θα έχει, βγαίνουν synths πλέον στις μέρες μας χωρίς κάποια εφέ πάνω? Μην ξεχνάς ότι εδώ και κάποια χρόνια οι TC Electronic και Klark Teknik ανήκουν στην Behringer.

 
Σοβαρά? Αυτά ακούμε σε "κάθε thread για synth"? Δεν το έχω προσέξει...

Δεν κολλάμε, εξηγούμε και βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, μια και κάποιοι που μας παρακολουθούν μπορεί να μην τους αρέσει να διαβάζουν τεχνικές ανακρίβειες σε ένα υποτίθεται μουσικό τεχνικό φόρουμ.

Δεν τα χρειαζόμαστε, τα ξέρουμε ήδη και από πρώτο χέρι.

Αν άνοιγες και διάβαζες το manual και πατούσες και το EDIT button στο SY77 που και που, θα ήξερες ότι αυτό που γράφεις δεν ισχύει.

Μάιστα.
Εντάξει μάλλον ξέρεις καλύτερα τί χρειάζομαι εγώ από ένα FM synth απ' ότι ξέρω εγώ ο αδαής πρώην ιδιοκτήτης του κι επίσης αν με βολεύει ή όχι το analog σε hardware ή όχι.

Και ΟΚ, σε βοηθάω λίγο με την κατανόηση κειμένου να πιάσεις το νόημα της παραγράφου, αντί να ασχολείσαι με την υπολεπτομέρεια για τα 4 DX7, αλλά αν πιστεύεις ότι αξίζει από μόνο του ένα ολόκληρο thread για να ασχοληθούμε, άνοιξέ το εσύ. 

Aλλα΄τί να σου κάνω που μου είσαι και ειρωνικό τρολάκι βρε μπαγάσα. 

 
Εντάξει μάλλον ξέρεις καλύτερα τί χρειάζομαι εγώ από ένα FM synth απ' ότι ξέρω εγώ ο αδαής πρώην ιδιοκτήτης του
Εγώ απαντάω στο "το SY77 δε μου έδινε τίποτα παραπάνω από το FM8", το οποίο δεν ισχύει, αλλά που να σου εξηγώ...

Και ΟΚ, σε βοηθάω λίγο με την κατανόηση κειμένου να πιάσεις το νόημα της παραγράφου
Δεν φαντάζεσαι πόσο τυχερός νιώθω που ένας genius ασχολείται μαζί μου και κάνει τα αδύνατα δυνατά να μου εξηγήσει τα βαθιά νοήματα του θρεντ, νοήματα που το φτωχό μικρο μου μυαλό θα ήταν αδύνατον να κατανοήσει χωρίς την ανυπολόγιστη βοήθεια ενός genius.?  Thank you Master.??

Aλλα΄τί να σου κάνω που μου είσαι και ειρωνικό τρολάκι βρε μπαγάσα. 
Που να με γνωρίσεις κι απ'την "καλή"...?

 
Κάτι θα έχει, βγαίνουν synths πλέον στις μέρες μας χωρίς κάποια εφέ πάνω? Μην ξεχνάς ότι εδώ και κάποια χρόνια οι TC Electronic και Klark Teknik ανήκουν στην Behringer.
Είναι φθηνή και έχει έσοδα και αγοράζει τους άλλους, γίνεται κολοσσός και στο τέλος τα παίρνουν όλα οι Κινέζοι. 

 
@kpeyos

Αυτά που έγραψες είναι ο λόγος για τον οποίο τα "Νέα" σε ένα δικτυακό τόπο, έχουν το δικό τους μη-σχολιάσιμο χώρο. Τα "Reviews" έχουν το δικό τους χώρο. To "Οι Επισκέπτες του Δικτυακού Τόπου Αποτιμούν τους Ισολογισμούς Μίας Εταιρείας Μουσικών Προϊόντων Χωρίς Να Είναι Λογιστές Και Χωρίς Να Τους Έχουν Δει Ποτέ Στην Ζωή Τους Ολάκερη", δεν υπάρχει πουθενά. Το "Να Τι Λέει η Μπέχρινγκερ Για Το Νέο Της Προϊόν Μεταφρασμένο Στην Ελληνική" επίσης δεν υπάρχει πουθενά.

Όταν κάθε είδους content χώνεται κακήν-κακώς κάτω από το "Φόρουμ", με κάθε μέλος να μπορεί να λέει τη γνώμη του, τότε είναι μοιραίον πως θα γράφουμε τα ίδια-και τα ίδια-και τα ίδια, με μικρές παραλλαγές, διότι απλώς οι άνθρωποι δεν αλλάζουμε απόψεις τόσο εύκολα ή τόσο γρήγορα.

Η απουσία γενικεύσεων του τύπου "Όλοι όσοι αδιαφορούν για την Μπέχρινγκερ είναι fanboys (σ.σ.σιχαμερός συριζο-όρος, επί τη ευκαιρία)" ή "Καθαρίσαμε, ο ήχος της Μπέχρινγκερ είναι υπεράνω υποψίας (σ.σ. ούτε της Yamaha δεν είναι υπεράνω υποψίας)" θα βοηθούσε βέβαια, αλλά ναι, τα "Νέα" θα έπρεπε να είναι "Νέα" και τίποτε περισσότερο.

Για την ιστορία, παρ'ότι έχουμε πολλές διαφωνίες και επειδή έχω προσωπική εμπειρία από τέτοιες "ρουφιανιές" που μετά είναι δύσκολο να αποτάξεις, ο Καταρράκτης δεν είναι τρολ σε απολύτως καμία περίπτωση, είναι - αυτή την περίοδο - βασικός συντελεστής πραγματικού περιεχομένου στο φόρουμ.

 
@trolley

Κατ' αρχάς δεν ξέρω τί εννοείς με τον όρο ρουφιανιές. Εγώ δεν έκανα κανένα αμένσιοτο: σας ταγκάρισα και εσένα και τον @Waterfall-K mk2 και σχολίασα επί του σχολιασμού σας. Και τον χαρακτηρισμό τρολ δε θα τον πάρω πίσω, γιατί αν τον έπαιρνα θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάποια βαρύτερη ίσως έκφραση για κάποιον που σε δεύτερο thread αντί να συζητήσει μέσα σε ενα πλαίσιο τεχνικού forum, χλευάζει σε συνεχόμενα posts λες και γνωριζόμαστε απ τον στρατό ή είμαστε ακόμη στο γυμνάσιο και με ύφος χιλίων καρδιναλίων επίσης σε δεύτερο thread και για συνεχόμενα posts μου γράφει τί είναι καλό για εμένα και δεν το ακούω/ξέρω. Χωρίς φυσικά να κάνει πουθενά την παραμικρή προσπάθεια να μάθει τί θέλω εγώ από ένα FM synth, ειρωνεύεται κάτι που εγώ δεν είπα ποτέ (το ότι το FM8 και το SY77 είναι ισάξια ή έχουν ίδιες δυνατότητες) με δηλώσεις επιπέδου "αν πατούσες το edit" & "άνοιξε το manual"... 

Αυτά για το πιο σοβαρό που έγραψες. Από κει και πέρα πάλι διευρίνεις τη θέση μου και επιχειρηματολογείς πάνω σε πράγματα που δεν έχω πει. Ποιος μίλησε για fanboys και ποιος είπε ότι καθαρίσαμε; Μήπως πάλι μπερδεύεις εμένα με τα επεισόδια της κόντρας σου πάνω στο θέμα με κάποιον άλλον; Γιατί ακριβώς γι αυτό έγραψα προηγουμένως. Ότι αντί να ασχοληθούμε και να μιλήσουμε για το thread είναι σα να παρακολουθούμε άλλο ένα επεισόδιο απ' το ίδιο σήριαλ της κόντρας σας. Και δε φταίει καθόλου γι αυτό που το θέμα μπήκε στο forum και όχι στα news. Φυσικά και ήθελα να σχολιαστεί.

Όσο γι αυτά που όντως είπα, όταν μια εταιρεία έχει ήδη βγάλει καμιά δεκαριά επιτυχημένες υλοποιήσεις ή τουλάχιστον καμία από αυτές δεν θεωρείτε μέχρι σήμερα πατάτα, αυτό της δίνει ένα αξιόλογο προηγούμενο. Φυσικά και πάλι εγώ δεν ισχυρίστηκα όπως γράφεις ότι "έχει κλείσει το θέμα". Μπορεί όντως να βγει το UB-X και να είναι χάλια. Αλλά εννοείται ότι ο κάθε λογικός άνθρωπος θα το λάμβανε υπόψιν. Όπως ο κάθε λογικός άνθρωπος θα λάβει υπόψιν τα test που δείχνουν ότι συγκεκριμένα Behringer στον φασματογράφο φαίνονται να μην έχουν διαφορές από αντίστοιχα vintage units και θα τα χρησιμοποιεί αυτά τα vintage units ώς σημείο αναφοράς. 

 
 Eγινε αναφορα σε vintageολαγνους και στη συγκριση behringer με originals σε θεμα που τιτλο εχει ενα Behringer που βασιζεται σε vintage synth, που ειναι το παραξενο; ?

 Αλλωστε, με τη μια η την αλλη μορφη, αυτη η κοντρα ειναι και η βασικη κοντρα οταν μιλαμε για synths, original σχεδια vs συγχρονες υλοποιησεις, ειτε μιλαμε για analog vs digital, ειτε για FM vs Samples, ειτε για hardware vs vst, ειτε τωρα για original analog vs clones. Παντα αυτο γινοτανε, ετσι προχωραει η φαση, και αυτη ειναι η αφορμη για αντιπαραθεσεις. ΟΚ, και εγω θα προτιμουσα να μιλουσαμε πιο ηρεμα, σιγουρα αυτο πρωτα πρωτα, και περισσοτερο για πρακτικα ζητηματα, τις ηχητικες δυνατοτητες ας πουμε η την αξιοπιστια, παρα για το ποσο κοντα ειναι η σκετη sawtooth η το ποσο υπερχρεωμενο ειναι η δεν ειναι το ταδε συνθ, αλλα τι να κανουμε, μες το παιχνιδι και μες τα κολληματα του καθενος ειναι και αυτα.

 Απο εκει κει περα ομως, δεν καταλαβα κατι που λεει ο Trolley:

ο ήχος της Μπέχρινγκερ είναι υπεράνω υποψίας (σ.σ. ούτε της Yamaha δεν είναι υπεράνω υποψίας)




 Υπαρχει περιπτωση ενας ηχος να ειναι υποπτος; Υποπτος ως προς τι; Οταν ακους ενα συνθ, υπαρχει περιπτωση κατι να σου κρυβει;

 Υποπτη μπορει να ειναι η ποιοτητα κατασκευης, και να σου μεινει στο χερι το μηχανημα. Και σε αυτο, καμια εταιρια δεν ειναι υπερανω υποψιας, ΕΙΔΙΚΑ η Moog ? εχω βαρεθει να διαβαζω καταρες απο τους χρηστες της ? αν δε με πιστευετε καντε μια βολτα στα ξενα καταγωγια.

 Αλλα ο ηχος, πως μπορει να σου κρυφτει; Να μη σου αρεσει μπορει, να πιστευεις οτι δεν πλησιαζει το original μπορει (αν και αυτο ειναι καπως πιο αντικειμενικο να το πει κανεις), αλλα να σου κρυφτει αποκλειεται.

 Αν λοιπον δεν αρεσει ο ηχος των behringer, η οποιασδηποτε αλλης μαρκας σε καποιον, η συζητηση τελειωνει εκει. Δεν εχει να ειπωθει κατι αλλο. Τελος, δεν το αγοραζεις. Αν ομως του αρεσει, τοτε ξεκιναει η πραγματικη συζητηση, για το αν το μηχανημα εχει τα features, την ποιοτητα κατασκευης και την αξιοπιστια για να μας καλυψει και να φτουρησει.

 Αν λοιπον trolley πιστευεις οτι ηχητικα τα behringer ειναι μαπα, δε χρειαζεται ουτε καν να ασχοληθεις με το τι λεγεται περαιτερω. Ειναι σα μια γυναικα, αν δε σου αρεσει οπτικα, δε θα πας να της μιλησεις για να δεις τι ρολο βαραει και σα χαρακτηρας. ?

 
Κατ' αρχάς δεν ξέρω τί εννοείς με τον όρο ρουφιανιές.
Εννοώ αυτό που έγραψα, ότι είπες τον άνθρωπο "τρολ", ενώ δεν είναι. Έχει ένα ύφος γραφής, όπως έχεις και εσύ και εγώ. Να το αποσύρεις, είναι άκυρο (ή, μην το αποσύρεις, δεν έχει σημασία για άλλον εκτός από εσένα).

Το υπόλοιπο της απάντησής μου δεν έχει προσωπικό χαρακτήρα, δηλαδή δεν έγραψα πως εσύ τα κάνεις αυτά. Έγραψα ότι είναι καλό να μην γίνονται γενικώς. Κάποια τα κάνεις εσύ, κάποια εγώ και ούτω καθεξής.

Διευρίνεις = διευρύνεις.

:)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top