Behringer UB-Xa

Ναι αλλα αυτο τι θα ειναι?

Αναλογικο?

Εξ αλλου ακουω μεγαλους να λενε

Το ταδε?

Preset #664
Ακόμη και το ζτνζντίοουυυνννν που κάνει το laser harp του JMJarre preset είναι και αυτό από το Elka Synthex....

Αναλογικό μεν το θηρίο, preset δε....

 
Υπαρχουν βεβαια πολλες λυσεις, απλα απο εκει θα ξεκινουσα.
Γιατί όχι στο pc που είναι σα να παίζεις μπούμπλε μπούμπλε; Ειλικρινά ρωτάω, ποιο το πλεονέκτημα του χάρντγουερ; Εγώ αυτό κάνω, ανοίγω το ρέτρολογκ και μαστουρώνω. Περνάει καμια ώρα, και μετά το μυαλό είναι τόσο κουρκούτι δεν ξέρω πούθε να κλείσω τον υπολογιστή.

(Ρε όργανο και παρτιτούρα ρε. Δε θα μας τρελάνετε εσείς οι πληκτράδες να ψάχνουμε 1 ώρα το καλό το  φουιστΦουιΣτΦΟΥιΣΤΦΟΥΙΣΤφσζφσζζζφσζζζζζ.)

 
 Εγω συμφωνω, δεν ξερω ομως αν συμφωνει ο dimsonic ? Ειναι του hardware παιδι και των κουμπιων καμαρι ?

 Αν αλλαξει γνωμη, για συνθεση ηχου με ποντικι και ευχρηστια, δεν μπορω να μην αναφερω το spire. Μιλαμε για κορυφαιο interface, ολες οι παραμετροι σε ενα βασικο παραθυρο, καιι δυνατοτητες στο θεο. Μιλαμε για εργαλειο, οποιος τρωει ξανατρωει 




 
Παντως επειδη σε καθε μου κομματι χρησιμοποιω τουλαχιστον ενα vst πληκτρο θα ελεγα οτι παντα κατι αλλαζα απο τα preset.

Αλλα με κουραζε απιστευτα η διαδικασια στριψεκουμπιποντικι.

Γι αυτο με ιντριγκαρει παντα ενα καλο σετ κουμπια

Ερωτηση αφελους.

Ο Βαγγος πως επαιζε μια ορχηστρα σχεδον απο ενα πληκτρο?

Ειπαμε, ειμαι ασχετος 

 
Στα digital συνθεσάιζερ γίνεται η αναπαραγωγή των ήχων με ψηφιακή επεξεργασία του σήματος που αναλαμβάνουν οι αντίστοιχοι επεξεργαστές και έχουν βάση κάποιο δείγμα ήχου, μια ψηφιοποιημένη κυματομορφή.

 
Τα αναλογικά συνθεσάιζερ γίνεται η αναπαραγωγή ήχων μέσω αναλογικών γεννητριών και κυκλωμάτων  που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

 Τα virtual analog προσομοιώνουν τα αναλογικά συνθεσάιζερ προσομοιώνοντας ψηφιακά με ακρίβεια τα κυκλώματά τους μέσω των DSP chip τους. 

 Δεν ακούγονται όλα ίδια, δεν έχουν όλα τον ίδιο προσανατολισμό.

 Tα digital έχουν τη δυνατότητα να προσομοιώνουν και φυσικά όργανα.

 Έχουν τη δυνατότητα τα σύγχρονα workstation να ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,. ΣΚΑΣΤΕ 3000 ευρώ και πάρτε το ΝΑUTILUS ή το ΜΟΝΤΑGE και καθαρίσατε ή ασχοληθείτε με τα VST για να τα έχετε όλα και καλυτερα σε μια οθόνη χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ?

 
Δε θα είχα ποτέ τη δυνατότητα να συγκρίνω οποιαδήποτε ρέπλικα με το αντίστοιχο vintage synth, ακριβώς γιατι είναι vintage δηλαδή δαπάνη τουλάχιστον 4.000 ευρώ για ένα vintage synth (+ της ρέπλικας) που δεν παίζει , ή κάποιο να μου δανείσει το vintage synth του που επίσης δεν παίζει. Οπότε (όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι ) αρκούμαι να συγκρίνω τις "ρεπλικες" της behringer απο τα σχετικά video του youtube. Και αν κρίνω απο την "ρεπλικα" του minimoog ή του tr303 , αυτό που κάνει η behringer δε με πείθει. Κάθε άλλο που το θεωρώ αρπαχτή. Εαν φαινόταν να γίνεταi πιστή η αναπαράσταση του ήχου , κατι που για την ώρα δεν το έχω δει, θα μου κινούσε το ενδιαφέρον.  Έχει καταφέρει και έχει βγάλει ένα αξιοπρόσεκτο δικό της synth , ας συνεχίσει εκεί αν θέλει να συνεχίσει να κάνει κάτι (κατα τη γνώμη μου) ουσιώδες.

Οπότε η οποιαδήποτε ανακοίνωση για νεά "ρεπλικα" της behringer δε με προδιαθέτει θετικά, καθε άλλο που μου φαίνεται κάπως γιατι σκέφτομαι πως πρόκειται να δώσει διαφορετική χροιά στην ιστορία του προς πώληση οργάνου. Για φανταστείτε να βγάλει σε ρέπλικα το cs80 και να ακούγεται σαν ένα συμβατικό synth...

Όμως θα ήταν διαφορετικό να το έβγαζε η yamaha , που δε χρειάζεται να κάνει το περιβόητο reverse engineer, διαδικασία που εαν κάτι διαφύγει που είναι πολύ πιθανό, όλη η υλοποίηση πάει στράφι. 

Ακόμα όμως και η ίδια η εταιρία να κάνει reissue ένα synth , η υπάρχει πιθανότητα για απόκλιση απο τον ήχο, λόγω άλλης ποιότητας εξαρτημάτων συγκριτικά με το παρελθόν , βλεπε έναν opamp του 1980 και τον ίδιο του 2023. 

Προσωπικά, εαν θα ήθελα πιστότητα στον ήχο ενος vintage οργανου θα κοιτούσα σε vst, εαν η υλοποίηση της "ρεπλικας" αποδειχθεί καλή, δε θα έλεγα οχι εαν η τιμή το επιτρέπει.  

Θα ήταν ενδιαφέρον εαν κάποιος έχει συγκρίνει τα ρεπλικοειδή της behringer να μας πει μία γνώμη. 

 
2 ώρες πριν, manosx είπε

 Εγω συμφωνω, δεν ξερω ομως αν συμφωνει ο dimsonic ? Ειναι του hardware παιδι και των κουμπιων καμαρι ?

 Αν αλλαξει γνωμη, για συνθεση ηχου με ποντικι και ευχρηστια, δεν μπορω να μην αναφερω το spire. Μιλαμε για κορυφαιο interface, ολες οι παραμετροι σε ενα βασικο παραθυρο, καιι δυνατοτητες στο θεο. Μιλαμε για εργαλειο, οποιος τρωει ξανατρωει 


ψευτικο ακούγεται?

 
 Τι εννοεις ψευτικο; Δεν εξομοιωνει κατι το spire, και ευτυχως, δοξα το θεο που υπαρχουν και συνθια που ξεφευγουν απο τις ιδιες μαλακιες 50 ετων. Για αυτο και μπορεις να παρεις και ηχους εκτος του φασματος "2 οsc detuned και ενα envelope στο φιλτρο" ?









 Αλλα το πιο σημαντικο: Κατεβαζεις το demo και κρινεις μονος σου. Μεγαλη υποθεση Σταθη ? ουτε να θελεις δανεικο oberheim ουτε τιποτα ?

 
@manosx Πλάκα κάνω ρε συ. Απίστευτο είναι?

 
Προσωπικα μεχρι στιγμης δε με προβληματισε ο ηχος τους αλλα καποια αλλα χαρακτηριστικα τους. Λογω της χαμηλης τους τιμης βεβαια ηταν αναμενομενο να υπαρχουν συμβιβασμοι, για να δουμε λοιπον τι εχει να μας πει η behringer τωρα σε αυτο το price point. 
Δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός σε αυτή την τιμή. Σε αυτές τις τιμές πάνω-κάτω θα έπρεπε να πουλάνε όλοι οι hardware analog synths κατασκευαστές, αλλά επειδή οι περισσότεροι έχουν καταλάβει την ασχετοσύνη των νέων γενεών και τον fanboyσμό που κουβαλάνε, τούς εκμεταλλεύονται και τούς πουλάνε overpriced synths που μόνο για γέλια είναι (λόγω τιμής, όχι λόγω specs).

Η τιμή λοιπόν του UB-Xa στα €1,5Κ είναι μια χαρά για αυτά που προσφέρει σε hardware κατασκευή και specs/features, και για την εποχή που τα προσφέρει (δεν ζούμε στα '70s, κάποιοι πρέπει επιτέλους να το καταλάβουν). H Behringer όμως διαθέτει και κάποια πλεονεκτήματα που οι περισσότερες εταιρίες του (αναλογικού) χώρου δεν διαθέτουν. Πρώτον, διαθέτει τις δικές της υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής, και αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στο κόστος παραγωγής. Δεύτερον, και αυτό είναι το κύριο πλεονέκτημα της, είναι ότι από τον synth τομέα Δεν βγάζει κέρδος. Η Behringer και ο ίδιος ο Uli Behringer έχουν δηλώσει πολλές φορές ότι ο synth τομέας είναι "το χόμπι" του(ς), το απωθημένο του Uli ήταν στην πραγματικότητα, το ίδιο απωθημένο που τον οδήγησε κάποιες δεκαετίες πριν να αρχίσει την εταιρεία του.

Ο synth τομέας λοιπόν της Behringer, ο οποίος είναι μόνο ένα μικρό μέρος αυτής της εταιρείας-κολοσσού, επενδύει όλα τα κέρδη ξανά πίσω στον τομέα αυτό, δεν βγάζουν δεκάρα τσακιστή με λίγα λόγια από τα synths γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει, τα απωθημένα του αφεντικού τους κάνουν πραγματικότητα στον synth τομέα, και αυτό φυσικά είναι κέρδος για τους πελάτες. Είναι επίσης ο λόγος που η Behringer θα είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά σ'αυτή την κατηγορία, αφού οι περισσότεροι ανταγωνιστές της ζούνε από τα synths τους και μόνο, την ίδια στιγμή που η Behringer βγάζει ένα σκασμό εκατομμύρια από τις υπόλοιπες εταιρείες που διαθέτει και τα χιλιάδες επί χιλιάδων  προϊόντων που πουλάει. 

Καλά τα νέα λοιπόν, η κυκλοφορία του UB-Xa θα ταράξει τα νερά, θα χαροποιήσει τους περισσότερους-μη κολλημένους με την αρχαιότητα-αναλογικόπληκτους εκεί έξω, και θα δυσαρεστήσει τους "γνωστούς-άγνωστους" που θα πάρουν για ακόμη μια φορά τον Μπέο.? Οι μη-αναλογικόπληκτοι απ'τη άλλη (όπως εγώ) περιμένουν το πρώτο σοβαρό βήμα της εταιρείας στα digital synths, που λογικά είναι θέμα χρόνου να γίνει. 

Το παρακάτω βίντεο το έχω ξαναποστάρει, αλλά μια και άνοιξε ξεχωριστό θέμα για το UB-Xa, καλό είναι να βρίσκεται κι εδώ.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα ήταν ενδιαφέρον εαν κάποιος έχει συγκρίνει τα ρεπλικοειδή της behringer να μας πει μία γνώμη. 
Τα "ρεπλικοειδή της Behringer" δεν είναι και τόσο "ρεπλικοειδή", είναι βασισμένα στα Χ μηχανήματα άλλων εταιρειών που οι πατέντες τους έχουν λήξει και σχεδόν πάντα, αν όχι πάντα, προσφέρουν πολλά περισσότερα. 

Για παράδειγμα, το Behringer Model D (€309) ακούγεται κατά 99% σαν το Minimoog, ενώ προσφέρει πολλά περισσότερα σαν synth. Αυτό έχει καταγραφεί σε άπειρα reviews και blind tests, τώρα όποιος είναι "κολλημένος με την μπάλα", ας πάει να σκάσει €6Κ να αγοράσει την...583η(?) ρέπλικα του Minimoog που κυκλοφορεί απ'την ίδια την Moog.✌️

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για παράδειγμα, το Behringer Model D (€309) ακούγεται κατά 99% σαν το Minimoog
Αν είναι έτσι ,τότε είναι replica πέραν των προσδοκιών. Και κατά 95% αν ήταν εμένα θα με κάλυπτε. Είναι όμως όντως έτσι; Γιατί αν θυμάμαι καλά, όταν βγήκε είχα.δει κάτι συγκρίσεις που έδειχναν το αντίθετο,αλλά πρέπει να το ξαναδω.Αν έχεις εύκαιρα στείλε κάποιο λινκ από αξιόπιστη πηγή. Μακαρι να μπορούσα να τα συγκρίνω ο ιδιος. Κανένας δε θα δώσει 6k για Minimoog εκτός από αυτούς που το φυσάνε,αλλά αυτό δεν είναι το θέμα. Ούτε σημαίνει πως εάν δεν είσαι ικανοποιημένος από τη ρεπλικα ,θα στραφείς στο ορίτζιναλ και να δώσεις ένα νεφρό. Μπορείς απλά να το προσπεράσεις και να ζήσεις με τα υπάρχοντα και να γράψεις μουσική. Αλλά το να βγάλει μια εταιρία κάτι με χαμηλό κόστος για να μοιάζει με το αρχικό,είναι κάτι που δε μου αρέσει. Αν από την άλλη αυτό που βγαζει είναι πιστή αντιγραφή όπως λες,όλα καλά. 

 
Αν έχεις εύκαιρα στείλε κάποιο λινκ από αξιόπιστη πηγή. 
Δεν έχω, αλλά το youtube απ'ότι θυμάμαι είναι γεμάτο, γράψε εκεί ένα "Behringer Model D vs Minimoog" και θα βρεις αρκετά βίντεο. Θα σου αφήσω κι ένα λινκ απ'το review του SOS του 2018 να πάρεις μια ιδέα. Το review κατέληγε στα εξής: "It sounds like a Minimoog Model D" και "it’s a very good copy of a legendary analogue synthesizer, imitating the form and sound of the Minimoog Model D with remarkable accuracy".

https://shorturl.at/arP03

Ένα αστείο απόσπασμα από ένα βίντεο που ανέβηκε τον Ιανουάριο με τίτλο "BEST SYNTH TO BUY IN 2023", στο τέλος αναφέρεται στην Minimoog ρέπλικα της Moog και στο Behringer Model D. Τα άκουσε για τα καλά η Moog, και να σκεφτείς ότι αναφερόταν στην Αμερικανική αγορά που το πουλάνε στα $5Κ. Τι να πούμε κι εμείς εδώ στην Ευρώπη που το έχουμε στα €6Κ ($6,5Κ).?



Minimoog Model D.mp4
 

Attachments

  • Minimoog Model D.mp4
    18.7 MB
Είναι όμως όντως έτσι;
Όταν είχε κυκλοφορήσει η Native Instruments το FM7, ήμουν στην ευχάριστη θέση να έχω ένα πραγματικό DX7 στην ιδιοκτησία μου, και - όπως ήταν αναμενόμενο - έχασα κάποιο χρόνο να συγκρίνω τον ήχο τους. Ο οποίος - όπως ήταν αναμενόμενο - ήταν αρκετά διαφορετικός, με το DX7 να ακούγεται μουντό σε σχέση με το αντίγραφό του *.

Σκέφτηκα λοιπόν, πόσο σπάνια περίπτωση ήμουν, το 95% των αγοραστών του FM7 δεν θα είχε το πραγματικό όργανο στη διάθεσή του, οπότε δεν θσ μπορούσε να κάνει αυτή τη σύγκριση. Και αυτό είναι το κλειδί, ότι μην μπορώντας να κάνεις τη σύγκριση, θέλοντας και μη, πρέπει να είσαι ευχαριστημένος με το αντίγραφο.

Στην περίπτωση του Minimoog, το παραπάνω 95% γίνεται 99,999% λόγω του τεράστιου κόστους, οπότε τι να λέμε; Αν είναι "ίδια"; Και γιατί να είναι ίδια; Ποιο είναι το νόημα; Ότι θα γυρίζαμε το χρόνο πίσω, θα δίναμε στον Έμερσον ή τον Βαγγέλη ένα Μπέχρινγκερ και αυτός θα το επέλεγε έναντι του πρωτοτύπου ή θα έλεγε "ναι μωρέ, γιατί να κουβαλάμε τα μπαούλα, ας βάλουμε το μπιχλιμπίδι στο σακ-βουγιάζ και φύγαμε";

Η όλη συζήτηση για το αν είναι "ίδια" απευθύνεται σε fanboys της ιδέας ότι μπορούν να έχουν τον ήχο του Έμερσον στο δωμάτιό τους (δηλαδή στους περισσότερους από εμάς), ιδέα που είναι προβληματική από μόνη της και με την οποία ο Έμερσον θα γελούσε.

Αν ακούσει κανείς το Μπέχρινγκερ και του αρέσει, το αγοράζει, το βάζει στο σεταπ του και παράγει κάτι με αυτό: κανείς, ποτέ δεν θα τον/την ρωτήσει με τι το έγραψε (από το κοινό, εννοείται). Αν δεν του αρέσει, τότε στα φρύδια μας πόσο κάνει, με ποιο μοιάζει, τι λένε τα βίντεο, τι λένε οι δημοσιογράφοι, τι λένε τα άστρα κλπ. Είναι ένα αυτόνομο όργανο, κτισμένο και ονοματισμένο έτσι ώστε να πουλήσει κάτι παραπάνω από το αν λεγόταν "Αναλογούλης".

* Εδώ βέβαια χρειάζεται μία καλή παρένθεση, ότι τα όργανα τα ακούμε και τα αξιολογούμε ΙΝ ΤΗΕ ΜΙΧ, όχι μόνα τους παρέα με τα τζιτζίκια από το απέναντι πεύκο. Το DX7 (ειδικά τα πιάνα και τα brass) ακουγόταν ΠΑΝΤΑ καλύτερα μαζί με τα άλλα όργανα στη μίξη, σε σχέση με το FM7 που προσπαθούσε να "κλέψει" από τα υπόλοιπα, δίνοντας πρίμα που δεν υπήρχαν στο πραγματικό όργανο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δημιουργούς των διαφόρων βίντεο, οι οποίοι συνήθως έχουν μιξάρει μόνο τζιν και τόνικ. :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με τον ήχο καθαρίσαμε και πάμε για την αξιοπιστία; Σοβαρά ρωτάω, όχι με διάθεσις αντιπαράθεσις.
Νομίζω ότι ναι, καθαρίσαμε. Δεν το έχουμε ξανασυζητήσει εξάλλου; Μη λέμε και συνεχώς τα ίδια. Υπάρχουν εκεί έξω τα συγκριτικά βίντεο για τα διάφορα clones της Behringer με παλμογράφους και τα πάντα. Τώρα όποιος θέλει να πάει να δώσει 3+ χιλιάρικα για να αγοράσει ένα Juno 6, από εμένα καλό ταξίδι. 
 

Παντως η vintage αγορα δε θα επηρεαστει στο παραμικρο. Εχει ξεφυγει πλεον απο την οποια εξαρτηση της στην καθαρη λειτουργικοτητα, και εχει μπει σε κατασταση συλλεκτικοτητας, τα καλα vintage αναλογικα ξεπερνουν πλεον τα 20 χιλιαρικα, δεν ειναι ο ηχος τους για 20 χηνες αλλα η σπανιοτητα τους.
Θεωρώ τους πληκτράδες τους εξυπνότερους των μουσικών και γι αυτό θέλω να πιστεύω ότι δεν θα πάει όπως πήγε με τους κιθαρίστες. Ως τώρα ήταν λογικό μιας και δεν υπήρχαν σύγχρονες εναλλακτικές. Συλλεκτικά vintage μηχανήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Δε νομίζω πχ ότι ένα Yamaha CS80 ή ένα Jupiter 8 είναι τόσο εύκολο ή αξίζει εμπορικά τον κόπο να κλωνοποιηθούν. Αλλά το να πάει κάποιος να δώσει τρία χιλιάρικα για ένα single oscillator synth, με πρωτόγονο midi και φωνές που χαλάνε, ενώ έχει την επιλογή με τα μισά να αγοράσει ένα synth με πάρα πολύ καλή ποιότητα ήχου, δεκαπλάσιες δυνατότητες, βασισμένο σε ένα iconic μηχάνημα που ποτε μέχρι σήμερα δεν ήταν ουσιαστικά προσβάσιμο στο ευρύ κοινό; Ναι θα υπάρξουν και κάποιοι ρομαντικοί. Αυτοί που σήμερα αγοράζουν τα DΧ7 και SY77, ενώ θα μπορούσαν να παίζουν απλά με ένα NI FM8, που τα στέλνει για τσάι... Αλλά αυτοί είνια μειοψηφία, γι αυτό και τα εν λόγω μηχανήματα δεν πιάνουν τιμές. 

Τώρα όλο το υπόλοιπο Analog vs VST είναι κατά τη γνώμη μου apples vs oranges. Το κύριο πλεονέκτημα του αναλογικου είναι ότι τα έχεις όλα μπροστά σου. Εντελώς διαφορετικό workflow και εντελώς διαφορετικοί οι ηχοι σους οποίους θα καταλήξεις. Ναι το U-he Diva είναι καταπληκτικό, καμία αντίρρηση. Αλλά είναι άλλο πράγμα για τους περισσότερους (αυτούς που θέλουν κάποια στιγμή να παράξουν μουσική και όχι να σετάρουν με τις εβδομάδες midi controllers). Είναι για να παίζεις κατά 90% με presets, για να χαθείς μέσα στις επιλογές και για στιγμές στις οποίες ξέρεις από πριν ακριβώς τί θα ήθελες να κάνεις.  Και κατά τ' αλλα είναι και θέμα προσωπικής προτίμησης. 

 
Νομίζω ότι ναι, καθαρίσαμε. Δεν το έχουμε ξανασυζητήσει εξάλλου; Μη λέμε και συνεχώς τα ίδια. Υπάρχουν εκεί έξω τα συγκριτικά βίντεο για τα διάφορα clones της Behringer με παλμογράφους και τα πάντα. Τώρα όποιος θέλει να πάει να δώσει 3+ χιλιάρικα για να αγοράσει ένα Juno 6, από εμένα καλό ταξίδι.
Όχι, για το συγκεκριμένο δεν θυμάμαι να έχουμε συζητήσει. Εκτός αν εννοείς ότι ΟΛΑ τα Μπέχρινγκερ μοιράζονται τις ίδιες εξαιρετικές ποιότητες οπότε  - όσον αφορά στον ήχο - όλα θεωρούνται υπεράνω υποψίας.

Όμως, μία ερώτησις, γιατί το γράφετε (εσύ και ο Καταράκτης) συνέχεια αυτό το "όποιος θέλει να δώσει Χ χρήματα, ας πάει να τα δώσει". Είναι λίγο σα να γράφεις "όποιος μπορεί να πάει διακοπές με τη Μάργκοτ Ρόμπυ, ας το κάνει".

?

 
* Εδώ βέβαια χρειάζεται μία καλή παρένθεση, ότι τα όργανα τα ακούμε και τα αξιολογούμε ΙΝ ΤΗΕ ΜΙΧ, όχι μόνα τους παρέα με τα τζιτζίκια από το απέναντι πεύκο. Το DX7 (ειδικά τα πιάνα και τα brass) ακουγόταν ΠΑΝΤΑ καλύτερα μαζί με τα άλλα όργανα στη μίξη, σε σχέση με το FM7 που προσπαθούσε να "κλέψει" από τα υπόλοιπα, δίνοντας πρίμα που δεν υπήρχαν στο πραγματικό όργανο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δημιουργούς των διαφόρων βίντεο, οι οποίοι συνήθως έχουν μιξάρει μόνο τζιν και τόνικ. :)
Εγώ πάντως, πρώην κάτοχος του SY77 που είναι τέσσερα DX7 μαζί, δεν έβλεπα κανένα νόημα να το κρατάω αντί για το FM8 για χίλιους λόγους. Δεν ξέρω αν εγώ μιξάρω τζιν & τόνικ ή αν απλά αφιέρωσα λίγο χρόνο παραπάνω για να μάθω το FM8 ή απλά κάπου κάπου χρειάστηκε και λίγο εξωτερικό Eq ή compression ή saturation, πάντως η εμπειρία μου διαφέρει παρα πολύ από αυτό που περιγράφεις.  

Είναι λίγο σα να γράφεις "όποιος μπορεί να πάει διακοπές με τη Μάργκοτ Ρόμπυ, ας το κάνει".

?
Ανάλογα, αν εσένα το Juno 6 σου φαίνεται για Margot Robbie ?‍♂️

Εγώ πχ θα το έλεγα έτσι. Όποιος θα μπορούσε να πάει διακοπές με την Margot Robbie αλλά κάθε μέρα προσεύχεται να αναστηθεί η Σαπφώ Νοταρά, ας το κάνει. 

 
Εγώ πάντως, πρώην κάτοχος του SY77 που είναι τέσσερα DX7 μαζί, δεν έβλεπα κανένα νόημα να το κρατάω αντί για το FM8 για χίλιους λόγους. Δεν ξέρω αν εγώ μιξάρω τζιν & τόνικ ή αν απλά αφιέρωσα λίγο χρόνο παραπάνω για να μάθω το FM8 ή απλά κάπου κάπου χρειάστηκε και λίγο εξωτερικό Eq ή compression ή saturation, πάντως η εμπειρία μου διαφέρει παρα πολύ από αυτό που περιγράφεις.  


Εϊχα και το SY-77. Επίσης διαφέρει ηχητικά από το DX7.

Αλλά δεν κατανοώ σε τι απαντάς, φτιάχνεις εσύ φιλικώς διακείμενα προς την Μπέχρινγκερ βίντεο στο ΓιουΤιουμπ;

 
Εϊχα και το SY-77. Επίσης διαφέρει ηχητικά από το DX7.

Αλλά δεν κατανοώ σε τι απαντάς, φτιάχνεις εσύ φιλικώς διακείμενα προς την Μπέχρινγκερ βίντεο στο ΓιουΤιουμπ;
Απαντάω σε αυτό που έγραψες αλλά αυτό το τελευταίο σου post δεν το κατανοώ.

 
Απαντάω σε αυτό που έγραψες αλλά αυτό το τελευταίο σου post δεν το κατανοώ.
Τότε ίσως πρέπει να με διαβάζεις λίγο πιο προσεκτικά. Έγραψα ότι πολλοί από αυτούς που κάνουν βίντεος με συγκριτική διάθεση ανάμεσα σε ρέπλικες και πρωτότυπα όργανα είναι άσχετοι. Εσύ, απ' ότι ξέρω δε φτιάχνεις τέτοια βίντεο (σόρυ αν κάνω λάθος), αλλά και να έφτιαχνες, δεν θα άνηκες οπωσδήποτε σε αυτή τη κατηγορία.

Εγώ πχ θα το έλεγα έτσι. Όποιος θα μπορούσε να πάει διακοπές με την Margot Robbie αλλά κάθε μέρα προσεύχεται να αναστηθεί η Σαπφώ Νοταρά, ας το κάνει. 
Αν το Juno 6 είναι η Σαπφώ Νοταρά, τότε οι ρέπλικες θα είναι εκ' των πραγμάτων ρέπλικες της Σαπφώ Νοταρά. Είδες η άτιμη η λογική, δε σέβεται τις απρέπειες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top