b-stock απο thomann

Κάτσε ένα λεπτό. Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να κάνει ότι παζάρια θέλει ο πελάτης απλά γιατί του κουνάει τα λεφτά στην μούρη. Σίγουρα η απάντησή του δεν ήταν σωστή από πλευρά συμπεριφοράς, αλλά κι εσύ ήθελες να σου κάνει 50%+ έκπτωση, δεν είναι και λίγο. Αν σου έλεγε π.χ. 70 ευρώ θα το δεχόσουν;

 
theoctapus είπε:
Κάτσε ένα λεπτό. Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να κάνει ότι παζάρια θέλει ο πελάτης απλά γιατί του κουνάει τα λεφτά στην μούρη. Σίγουρα η απάντησή του δεν ήταν σωστή από πλευρά συμπεριφοράς, αλλά κι εσύ ήθελες να σου κάνει 50%+ έκπτωση, δεν είναι και λίγο. Αν σου έλεγε π.χ. 70 ευρώ θα το δεχόσουν;
Η εξήγηση ήταν 80 frets 20 χορδες 20 set up

Την εκπτωση 50% που την είδες  :-\

Εγώ πρότεινα το 80 να γίνει 50...Για άλλες 9 κιθάρες!!!!

Δυστυχώς με το γραπτό λόγο δεν έχω τη δυνατότητα να σας μεταφέρω το ύφος και τον τρόπο που μου απάντησε...Εννοείται όσο ικανοποιημένος κι αν έμεινα απ την μία κιθάρα που μου έφτιαξε όχι μόνο δεν θα ξαναπατήσω αλλά θα το μνημονεύω διακριτικά πάντα!!!

 
Αυτό που μας λείπει στην Ελλάδα (και δεν ξέρω αν θα αποκτήσουμε και ποτέ) είναι η αντίληψη του μακροπρόθεσμου οφέλους. Είναι σχεδόν αδύνατο για Έλληνα επιχειρηματία να συνειδητοποιήσει ότι το να κρατά τους πελάτες του ΑΠΟΛΥΤΩΣ ικανοποιημένους, είναι εις όφελός του. Το όποιο κόστος προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, αποσβένεται πολύ γρήγορα μια και ο ικανοποιημένος πελάτης είναι πιστός πελάτης αλλά σου κάνει και τσάμπα διαφήμιση. Στις ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό το έχουν πάρει χαμπάρι εδώ και αιώνες γι' αυτό και έχουν (ως επί το πλείστον) υγιή επιχειρηματικότητα που δε βυθίζεται με την πρώτη φουρτούνα.

Σε γενικές γραμμές, η επιχειρηματικότητα στην αγαπημένη μας πατρίδα βασίζεται εδώ και χρόνια στο "ό,τι αρπάξει ο κώλος μας". Τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι παραπάνω από εμφανή.

 
Jazzjoker είπε:
Αυτό που μας λείπει στην Ελλάδα (και δεν ξέρω αν θα αποκτήσουμε και ποτέ) είναι η αντίληψη του μακροπρόθεσμου οφέλους. Είναι σχεδόν αδύνατο για Έλληνα επιχειρηματία να συνειδητοποιήσει ότι το να κρατά τους πελάτες του ΑΠΟΛΥΤΩΣ ικανοποιημένους, είναι εις όφελός του. Το όποιο κόστος προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, αποσβένεται πολύ γρήγορα μια και ο ικανοποιημένος πελάτης είναι πιστός πελάτης αλλά σου κάνει και τσάμπα διαφήμιση. Στις ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό το έχουν πάρει χαμπάρι εδώ και αιώνες γι' αυτό και έχουν (ως επί το πλείστον) υγιή επιχειρηματικότητα που δε βυθίζεται με την πρώτη φουρτούνα.

Σε γενικές γραμμές, η επιχειρηματικότητα στην αγαπημένη μας πατρίδα βασίζεται εδώ και χρόνια στο "ό,τι αρπάξει ο κώλος μας". Τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι παραπάνω από εμφανή.
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ +10000%

 
Satanas είπε:
Κόστος μου ανακοινώνεται 120€ για fret dress-leveling - set up - Elixir 9.

Να φέρω και τις υπόλοιπες 9(ανά 3) με 50€ έκαστη(μόνο gia fret dress -leveling???
Λες 120 ολα μαζί και προτείνεις 50 για μόνο fret dress -leveling. Δεν λές ότι για fret dress -leveling χρεώνει 80. Τότε μάλλον δεν είναι και άσχημη συμφωνία γι' αυτόν. Παρόλ' αυτά το ότι δεν δέχτηκε δεν σημαίνει κάτι, είπαμε δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει προσφορές. Αν όμως είχε υφάκι τότε ναί, η συμπεριφορά του δεν ήταν η σωστή. Ακόμα κι αν η δικιά σου συμπεριφορά δεν ήταν σωστή (δεν μπορούμε να το ξέρουμε αυτό) ο επαγγελματίας απ' την απέναντι πλευρά θα έπρεπε να μπορεί να το χειριστεί πιο κομψά.

 
Το οτι θα του πας 9 κιθαρες, θα φαει ποσο χρονο για να τις φτιαξει και θελεις καλυτερη τιμη δεν σκεφτηκες οτι ειναι λιγο υπερβολικο?*

Εννοω οτι δεν του προτεινες ενα σοβαρο ντηλ, της ταξεως 5 κιθαρες το μηνα για τα επομενα 2 χρονια. Το βρισκω πολυ λογικο να το αρνηθηκε.

Ειναι σαν να πας σεναν λογιστη και του πεις

- κανε μου μια φορολογικη δηλωση

- οκ 30 ευρω

- θα σου φερω και αλλους 10, το κλεινουμε στα 20ευρω?

φυσικα και θα σου απαντησει οχι.

και αν δεν καταλαβαινεις το γιατι θα σε βοηθησω να το πιασεις με ενα αλλο παραδειγμα:

- θελει format το pc

- ok 40 ευρω

- θα σου φερω αλλα 10 το κανεις 30?

ειναι προφανης απαντηση το οχι σε ολα τα παραπανω, απορω γιατι σας φαινεται περιεργο.

Προτιμα να φτιαξει λιγες κιθαρες τελεια (γιατι αυτοι θα τον διαφημισουν) παρα να ασχοληθει και να ριξει την τιμη γιατι

1. Θα ερχονται ολοι και θα του ζητανε εκπτωση

2. Με χαμηλη τιμη θα φαινεται οτι παρεχει χαμηλης αξιας υπηρεσιες (δεν εννοω ομως να χρεωνει και πολυ υψηλα σε σχεση με την αγορα)

Φυσικα εννοειται οτι διαφωνω με το στυλ της απαντησης του μαγαζατορα.

Πραγματικα ομως σκεφτειτε λιγο την ΠΟΙΟΤΗΤΑ της υπηρεσιας.

Ολοι ξερουμε τον γνωστο ανθρωπο που κανει ολες τις κιθαροδουλειες και μενει στη Ν. Σμυρνη, χρεωνει σχετικα ακριβα αλλα ξερουμε οτι ο ανθρωπος ειναι επιστημονας σε αυτο που κανει. Εκεινου θα του εκανες παζαρια? Δεν νομιζω...

All in all σου εκανε μια πολυ καλη δουλεια (οπως λες) του προτεινες μια δικια σου τιμη χωρις να ξερεις τον κοπο και το κοστος της δουλειας και σου ειπε οχι. Τελειωσε το θεμα.

*Και ενα σχολιο οικονομικης φυσης:

Εδω γκρινιαζουμε για τους μισθους των 500ευρω που δεν μπορουμε να ζησουμε, αλλα εμεις οι ιδιοι κανουμε οτι μπορουμε μεσα απο παζαρια για να τους ριξουμε, οπως στην παραπανω περιπτωση. και μην μου πειτε νομοι της αγορας, τους ξερω, αλλα μπειτε και στην θέση αυτου που κάνει το σερβις και μην κοιτατε τα πραγματα μονο απο την δικια σας οπτικη γωνια.

 
Miltos23 είπε:
ειναι προφανης απαντηση το οχι σε ολα τα παραπανω, απορω γιατι σας φαινεται περιεργο.
Δεν είναι προφανής. Μπορεί και να συμφωνούσε. Δεν είναι λίγες οι φορές που γίνονται τέτοιες συμφωνίες. Με λίγα παζάρια κι από μέρους του πιθανώς να είχε και εναν ικανοποιημένο πελάτη και κάποια επιπλέον χρήματα για τον ίδιο. Σίγουρα όμως το ότι αρνήθηκε δεν λέει κάτι για τον επαγγελματισμό του.

Άσε που δεν είναι και τελείως παράλογο ο πελάτης να ζητήσει καλύτερη τιμή. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να αγοράσεις κάτι φθηνότερα γιατί αντί για ένα πήρες δέκα; Εδώ μερικές φορές στο λένε και οι ίδιοι οι μαγαζάτορες χωρίς να πείς κάτι. Και οι υπηρεσίες δεν διαφέρουν τόσο.

 
Δεν είναι κακό το ότι αρνήθηκε αλλά ο τρόπος του, έπρεπε να το διαπραγματευτεί και να βγούν και οι δύο κερδισμένοι

Οι υπηρεσίες διαφέρουν πολύ θα έλεγα, 10 "τεμάχια" το Χ προϊόντος δίνεις σε ένα πελάτη με ελάχιστη έξτρα προσπάθεια σε σχέση με ένα, αλλά 10 σεταπ (ή άλλες εργασίες) σε 10 κιθάρες απαιτούν 10 φορές την εργασία του ενός

 
O thomman έχει πάει σε άλλο επίπεδο την εξυπηρέτηση από προσωπικής άποψης,

λοιπόν πριν απο ενα χρόνο αγοράζω ενα fender λαμπάτο, μοντέλο δεν εχει σημασία,

ολα μια χαρά έπαιζαν μετα από 8 μήνες μια τελική τα έφτυσε.

Οπότε χρειάζομαι ζευγάρι ματσαρισμένο EL84, λέω δε στέλνω ενα μαιλ στο thomman να τον ρωτήσω αν με καλύπτει η εγγύηση? (ήμουν σίγουρος οτι θα φάω τρελό άκυρο).

Μου απαντάει ο τύπος στείλε φωτογραφίες, στέλνω και την επόμενη ημέρα μου λεει σου αποστείλαμε ενα ζευγάρι EL84.

Τι να πω δεν το περίμενα πραγματικά, πάντως για να τα λέμε όλα δε ξέρω αν θα γινόταν σε μαγαζί στην Ελλάδα αυτό, μπορεί και να γίνεται αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου.

Αν έχει τύχει σε κάποιον αυτό στην Ελλάδα να το αναφέρει, τουλάχιστον να ξέρουμε οτι μπορούμε να κάνουμε σε τέτοιες καταστάσεις όταν κάνουμε εγχώρια αγορά.

 
Ολοι εχουμε δικιο και ολοι αδικο:

1. Υπαρχει υφεση στην οικονομια και οι περισσοτεροι κυνηγανε τους πελατες με το τουφεκι

2. Ενας σωστος επαγγελματιας ειναι σωστος σε ο,τι λεει, και στα ναι του και στα οχι του

3. Αν ο μαγαζατορας εχει λιστα εργασιων που δεν προλαβαινει με τιποτα, ε, και εγω δεν θα εκανα σκοντο στην εργασια μου. Αν ομως βλεπεις μακροπροθεσμα, το ζυγιζεις και κοιτας αυτος που περναει την πορτα, να την ξαναπερασει

4. Τι ειναι καλυτερο 1 ολη κι ολη δουλεια με 1000 ευρω, ή 1000 δουλειες και παραπανω με 1;

5. Επειδη ολοι ειμαστε πελατες καποιου αλλου, ο εν λογω μαστορας σιγουρα κανει παντου σκοντο στους αλλους οταν αγοραζει (επαγγελματιας ειναι ;) )

Οποτε μην καθαγιαζουμε τα παντα. Ας γυρισουμε το κεφαλι διπλα μας, και θα δουμε οτι ο κοσμος εχει κοψει τα παντα. Και σε λιγο που και οι μουσικοι θα κοψουν τα παντα (και το σεταπ) τοτε θα δειτε πως μονος του θα εριχνε τις τιμες...

 
Satanas είπε:
Η εξήγηση ήταν 80 frets 20 χορδες 20 set up

Την εκπτωση 50% που την είδες  :-\

Εγώ πρότεινα το 80 να γίνει 50...Για άλλες 9 κιθάρες!!!!

Δυστυχώς με το γραπτό λόγο δεν έχω τη δυνατότητα να σας μεταφέρω το ύφος και τον τρόπο που μου απάντησε...Εννοείται όσο ικανοποιημένος κι αν έμεινα απ την μία κιθάρα που μου έφτιαξε όχι μόνο δεν θα ξαναπατήσω αλλά θα το μνημονεύω διακριτικά πάντα!!!
Χωρίς να θέλω να κρίνω αν θα πρεπε να δεχτεί ή όχι την προσφορά σου, μην ξεχνάμε οτι είμαστε σε ένα ελεύθερο εμπόριο, έκανες μια πρόταση και ο άλλος δεν την δέχτηκε..πού έιναι το κακό σε αυτό; Οκ ο τρόπος του θα μπορούσε να είναι λίγο πιο επαγγελματικός και ανθρώπινος, αλλά πέρα από αυτό δεν βλέπω κάτι λάθος..

Για το μακροπρόθεσμο κέρδος, που ξέρεις οτι ο μάστορας αυτός δεν είναι πηγμένος με κιθάρες για service οπότε οι δικές σου 9 είναι ψίχουλα για αυτόν? Και πάλι, δεν κρίνω αν ήταν σωστό ή λάθος, απλά να σκεφτόμαστε λίγο και του παράγοντες της άλλης πλευράς..

πχ. για πήγαινε στον Ευρωπαίο Θωμά και πες του κάνε μου -20% για να πάρω 3 κιθάρες να δούμε τι θα σου πεί..

Σχεδόν On-topic πάντως, εγώ έχω πάρει B-stock προϊόν από Ελλάδα και εξωτερικό και είναι μια χαρά..αν το πάρεις από σοβαρό μαγαζί (όχι ιδιώτη που θα εξαφανιστεί μετά) δεν νομίζω να έχεις θέμα σε προϊόν ή εξυπηρέτηση..

 
gdevelek είπε:
Οι υπηρεσίες διαφέρουν πολύ θα έλεγα, 10 "τεμάχια" το Χ προϊόντος δίνεις σε ένα πελάτη με ελάχιστη έξτρα προσπάθεια σε σχέση με ένα, αλλά 10 σεταπ (ή άλλες εργασίες) σε 10 κιθάρες απαιτούν 10 φορές την εργασία του ενός
Το αν διαφέρουν πολύ ή λίγο δεν είναι το θέμα. Το θέμα είναι ότι δεν είναι αδιανόητο για κάποιον που προσφέρει υπηρεσίες να κάνει καλύτερη τιμή σε τέτοιου είδους συμφωνίες. Σπάνιο μπορεί, αδύνατο όμως όχι.

 
αδιανόητο δεν είναι γενικά, αλλά με ΤΕΤΟΙΑ έκπτωση που ζητήθηκε, είναι

τέτοια έκπτωση μπορεί να στέκει σε προϊόν στο οποίο ο πωλητής μπορεί να έχει κέρδος 50% και να είναι πρόθυμος να το ρίξει στο 20% για να πουλήσει 10 κομμάτια

αλλά για το λόγο που έγραψα παραπάνω, τέτοια έκπτωση (απο 80Ε σε 50Ε) σε ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ είναι παράλογη

 
gdevelek είπε:
αδιανόητο δεν είναι γενικά, αλλά με ΤΕΤΟΙΑ έκπτωση που ζητήθηκε, είναι

τέτοια έκπτωση μπορεί να στέκει σε προϊόν στο οποίο ο πωλητής μπορεί να έχει κέρδος 50% και να είναι πρόθυμος να το ρίξει στο 20% για να πουλήσει 10 κομμάτια

αλλά για το λόγο που έγραψα παραπάνω, τέτοια έκπτωση (απο 80Ε σε 50Ε) σε ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ είναι παράλογη
+10,32

Αυτο ηθελα να καταδειξω με οσα εγραψα.

Παντως απο b stock προιοντα απο Ελλαδα, που ειχα την ευκαιρια να τα δοκιμασω πρωτα δεν ειχα κανενα προβλημα.

Απο τομαν δεν ξερω.

 
Εχεις ενα δικιο φιλε gdevelek καθως ειναι διαφορετικο να πουλας προιον απο ραφι, και αντιστοιχα υπηρεσιες.

Με αυτο κατα νου μπερδευονται περισσοτερο τα πραγματα...

 
gdevelek είπε:
αλλά για το λόγο που έγραψα παραπάνω, τέτοια έκπτωση (απο 80Ε σε 50Ε) σε ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ είναι παράλογη
Τι να σου πω, πραγματικά δεν μπορώ να το ξέρω. Πάντως ότι είναι μεγάλη εως υπερβολική έκπτωση, είναι. Αν το πολλαπλασιάσουμε επί 9 φαίνεται ακόμα περισσότερο.

Πάντως αν και ο μάστορας έκανε λίγα παζάρια και συναντιόνουσαν κάπου στην μέση όλοι θα ήταν κερδισμένοι και ικανοποιημένοι.

 
Holystone είπε:
Ολοι εχουμε δικιο και ολοι αδικο:

1. Υπαρχει υφεση στην οικονομια και οι περισσοτεροι κυνηγανε τους πελατες με το τουφεκι

2. Ενας σωστος επαγγελματιας ειναι σωστος σε ο,τι λεει, και στα ναι του και στα οχι του

3. Αν ο μαγαζατορας εχει λιστα εργασιων που δεν προλαβαινει με τιποτα, ε, και εγω δεν θα εκανα σκοντο στην εργασια μου. Αν ομως βλεπεις μακροπροθεσμα, το ζυγιζεις και κοιτας αυτος που περναει την πορτα, να την ξαναπερασει

4. Τι ειναι καλυτερο 1 ολη κι ολη δουλεια με 1000 ευρω, ή 1000 δουλειες και παραπανω με 1;

5. Επειδη ολοι ειμαστε πελατες καποιου αλλου, ο εν λογω μαστορας σιγουρα κανει παντου σκοντο στους αλλους οταν αγοραζει (επαγγελματιας ειναι ;) )

Οποτε μην καθαγιαζουμε τα παντα. Ας γυρισουμε το κεφαλι διπλα μας, και θα δουμε οτι ο κοσμος εχει κοψει τα παντα. Και σε λιγο που και οι μουσικοι θα κοψουν τα παντα (και το σεταπ) τοτε θα δειτε πως μονος του θα εριχνε τις τιμες...
O φίλος εδω τα λέει ΟΛΑ....

Να μην ξεχάσω ότι σε συζήτηση που έγινε με τον επαγγελματία των Αθηνών μου ανέφερε ότι έχει πέσει ΠΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΝΑ συγκεκριμένα.....

Τελικά κατέληξα να τις στέλνω στη Θεσ/νίκη σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟ(μετά από δοκιμή με μία κιθάρα μου πάλι) με φίλο που ανεβοκατεβαινει και με 40€ έκαστη οι κιθάρες έγιναν πολυ super όπως κι εκείνη που παρέλαβα απο τον εδώ μάστορα..

Οι υπόλοιποι πηγαίντε στα μικρόμετρα και τους επιστήμονες  ;D

 
gdevelek είπε:
αδιανόητο δεν είναι γενικά, αλλά με ΤΕΤΟΙΑ έκπτωση που ζητήθηκε, είναι

τέτοια έκπτωση μπορεί να στέκει σε προϊόν στο οποίο ο πωλητής μπορεί να έχει κέρδος 50% και να είναι πρόθυμος να το ρίξει στο 20% για να πουλήσει 10 κομμάτια

αλλά για το λόγο που έγραψα παραπάνω, τέτοια έκπτωση (απο 80Ε σε 50Ε) σε ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ είναι παράλογη
+2112

παιδια ο ανθρωπος "πουλαει" υπηρεσια οχι προιον! μην τα μπερδευουμε!

αμα πουλησει 10 προιοντα θα παρει καλυτερη τιμη απο τον αντιπροσωπο οποτε θα μπορεσει και σενα να σου κανει εκπτωση για να το παρεις καλυτερη τιμη.

επισης πουλοντας γρηγορα και πολλα κομματια θα δειξει ενα "καλο" προσωπο στον αντιπροσωπο με αποτελεσμα στην επομενη αγορα να εχει καλυτερο ποσοστο κερδους.

για να κανει fret-dress σε μια κιθαρα λεμε οτι θελει 30 λεπτα

στις 9 κιθαρες θα θελει 30 Χ 9 = 270 λεπτα(4,5 ωρες)

για μια κιθαρα θελει 80 ευρω για τις 9 θελει 720ευρω και 4,5 ωρες

η προσφορα ειναι 450 ευρω για την ιδια δουλεια και τις ιδιες ωρες.....

στην καλυτερη ειναι παραλογο αυτο που ζητας!

και λογικο να σου μιλησε με αυτον τον τροπο που λες!

να τους ελεγες να σου κοψει 100 ευρω οκ πολυ λογικο αλλα σχεσων 300 ευρω δεν ειναι εκπτωση ειναι χαρισμα.....

ΥΓ προτινω να διαχωριστει το θεμα με καινουριο τιτλο

 
Sakis_Gallo είπε:
και λογικο να σου μιλησε με αυτον τον τροπο που λες!
όχι και λογικό, μην τρελαθούμε. Αν είχε υφάκι ήταν απαράδεκτος ακόμα και αν του ζήτησε να τις φτιάξει για 50 ευρώ όλες. Η σωστή συμπεριφορά απαιτείται πάντα.

 
Ας αρχισουμε λοιπόν τους υπολογισμούς Saki Gallo

1 κιθαρα 80 € και 30 λεπτα της ωρας...

9 κιθαρες 720€ σε 270 λεπτα...

Καλο μεροκαματο μου ακουγεται....

Γι αυτό δεν τους λυπάμαι...ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top