Καλησπέρα σας,
έκανα σήμερα εγγραφή μόνο και μόνο για να μοιραστώ την εμπειρία μου από Thomann (και για να το βγάλω από μέσα μου) - ελπίζω να μην καταχρώμαι το θρεντ αν και το θέμα είναι σχετικό.
Παρήγγειλα λοιπόν 2 Genelec 8030 σε b-stock από Τόμαν στις 13/1 και παρέλαβα σήμερα δέμα από την UPS όπου όμως μέσα βρήκα μόνο το ένα μόνιτορ, το άλλο άφαντο! Μέσα η κούτα η μεγάλη περιλαμβάνει κάτι μισοσκισμένα χαρτόνια με κάτι ιταλικούρες μέσα, πάντως το κουτί είναι αρκετά μεγάλο για να χωρέσει 2 ηχεία, οπότε είτε κάπου το δέμα ανοίχθηκε στην πορεία και το μισό περιεχόμενο εκλάπη είτε ο Τόμαν έκανε βλακεία εξαρχής και έστειλε μόνο ένα.
Το δε δέμα αναφέρει ολικό βάρος 8 kg, ενώ το κάθε ηχείο ζυγίζει τουλάχιστον 5 σύμφωνα με τα specs.
Έπικοινώνησα με την UPS και με ρώτησαν αν το δέμα δείχνει να έχει παραβιαστεί, αν όχι, να επικοινωνήσω με Thomann αφού μάλλον το λάθος είναι δικό τους.
Επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο του δεύτερου λοιπόν και μου στέιλανε μεηλ όπου ζητάνε φωτογραφίες από το πακέτο μέσα και έξω, και με ειδοποίησαν να μην τα πετάξω. Αυτές οι πληροφορίες λέει θα τους βοηθήσουν να δουν τι έχει συμβεί και να ξεκινήσουν την διαδικασία της επιστροφής και αντικατάστασης των προϊόντων. Έστειλα λοιπόν και τις φωτογραφίες και περιμένω την απάντηση τους.
Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή έστω να στείλουν το ηχείο που λείπει ή κλαίω 500 ευρώ; Θα έπρεπε μήπως να το τρέξω πιο πολύ με την UPS μήπως παίχτηκε εκεί τίποτα; Απλά αυτοί φαίνονται εντελώς αφερέγγυοι ενώ με τον Τόμαν σκέφτηκα ότι έχω μία ελπίδα αφού είναι μεγάλο μαγαζί και έχει υποτίθεται σοβαρό after sales service.
Και δεν το έκανες γιατί βιαζόσουν/βαριόσουν. Το λάθος είναι δικό σου λοιπόν, το Thomann έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε.Εν τέλη πρσφέραν μόνο να αντικαταστήσουν το όργανο με ένα άλλο αφού τους στείλω πίσω το πρώτο
Όλοι έτσι κάνουν, σφραγισμένα προϊόντα αγοράζουν κι αυτοί από τις εταιρείες και έτσι να πουλάνε. Δεν υπάρχει τρόπος να κάνουν έλεγχο στο αν είναι λειτουργικά ή όχι, αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, και στην τελική δεν είναι αυτη η δουλειά τους.Δυστήχως εκεί στη Γερμανία έχουν τέτοιο όγκο εμπορεύματος, που κυριολεκτίκα εισάγουν και εξάγουν εξοπλίσμο λες και είναι πατάτες. Οπότε δε τσεκάρουν καν αν αυτό που σου στέλνουν ειναι λειτουργίκο, καινούργιο, η για τα πανηγύρια.
Και δεν το έκανες γιατί βιαζόσουν/βαριόσουν. Το λάθος είναι δικό σου λοιπόν, το Thomann έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Όλοι έτσι κάνουν, σφραγισμένα προϊόντα αγοράζουν κι αυτοί από τις εταιρείες και έτσι να πουλάνε. Δεν υπάρχει τρόπος να κάνουν έλεγχο στο αν είναι λειτουργικά ή όχι, αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, και στην τελική δεν είναι αυτη η δουλειά τους.
Καλά, δεν θα ζητήσουμε και την άδεια (σου) να γράψουμε την "αρνητικό" μας σχόλιο, που φαίνεται (από πού?) να ανυπομονούμε κιόλας να γράψουμε.?Σχολίασα την αρνητική εμπειρία μου με τον Thomann και σε καμία περίπτωση δε ζήτησα το αρνήτικο σου σχόλιο, το οποίο φαίνετε να ανυπομονείς να προσφέρεις.
Ο κόσμος ξέρει τι να περιμένει από το Thomann εδώ και δεκαετίες, Δεν είναι τυχαίο ότι από εκεί αγοράζει όλη η Ευρώπη, ούτε είναι τυχαίο ότι η Ευρωπαϊκή αγορά μουσικών οργάνων βασίζεται τιμολογιακά στις τιμές του Thomann.Απλά κόσμος που δεν έχει ξανακάνει παραγγελία απο εκεί ειναι καλό να ξέρει τι μπορεί να περιμένει.
Και η πραγματικότητα είναι οτι εαν δε δεις και μελετήσεις το όργανο πριν την αγορα απο κοντά ρισκάρεις..
Εκτος και αν παίζεις πλήκτρα..?