- Μηνύματα
- 7,301
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,718
Υπαρχουν δυο βασικα ειδη action στα βαρυκεντρισμενα.
Το ενα ειναι το balanced, δηλαδη σε αυτη τη φαση τα πληκτρα ειναι βαρυκεντρισμενα μεν, αλλα εχουν ολα την ιδια αισθηση, δηλαδη οι μπασες νοτες εχουν τοσο βαρια πληκτρα οσο και οι ψηλες.
Στη δευτερη περιπτωση εχουμε το graded ή progressive ή piano hammer action.
Σε αυτην την περιπτωση εχουμε την εξης ιδιοτητα: Οι μπασες νοτες εχουν πιο βαρια πληκτρα απο τις ψηλες.
Αυτο εξομοιωνει το πως αποκρινονται τα πληκτρα σε ενα κανονικο πιανο. Διοτι αλλο ειναι να βαρας στα μπασα τις χορδες που ειναι σα συρματα απο τελεφερικ ? και αλλο τις ψηλες νοτες που ειναι καταλληλες για δολοφονους να κοβουν λαιμους ? Στο πιανο δηλαδη παιζεις για πλακα τις πολυ ψηλες νοτες, ενω στα μπασα θελει μπιστιγμα.
Οταν λοιπον τα φερει η καταρα να παιζω σε balanced 88αρι, νοιωθω λες και κουνιεται το πληκτρο προς τα αριστερα ? περιμενω δηλαδη μεγαλυτερη αντισταση απο τα μπασα, η οποια ομως δεν υπαρχει ?
Για να κανω μια κιθαριστικη παρομοιωση, φανταστειτε μια κιθαρα που ναι μεν παιζει τις νοτες οπως παιζουν ολες οι κιθαρες, αλλα ταυτοχρονα ολες η χορδες εχουν την αισθηση που εχει π.χ. η Σολ χορδη. Πατε να κανετε κουφιες και ειναι πλαδαρη, ή πατε να κανετε σηκωμα και ειναι σκληρη.
Πολλαπλασιαστε το επι το 10, διοτι μιλαμε για 88 χορδες και οχι για 6, και νομιζω οτι καταλαβαινετε τη χαρα μου ? 5 χιλιαρικα για να παιζω και να αισθανομαι σαν τον δεσμωτη του ιλίγγου δε δινω.
Να πω βεβαια οτι δεν ειναι της yamaha το κολλημα αυτο, τα περισσοτερα workstation ετσι ξηγιουνται, πραγμα που ποτε δεν καταλαβα το λογο. Παρολα αυτα στο αγγλοφωνο καταγωγι ανοιγουν σαμπανιες που ειναι balanced το action, τωρα τι το θελουν το hammer action οσοι δεν πιανιζουν δεν το καταλαβαινω, αλλα ας ειναι, δεν ειναι και εποχες να σκαμε πεντοχιλιαρα αλλωστε.
Το ενα ειναι το balanced, δηλαδη σε αυτη τη φαση τα πληκτρα ειναι βαρυκεντρισμενα μεν, αλλα εχουν ολα την ιδια αισθηση, δηλαδη οι μπασες νοτες εχουν τοσο βαρια πληκτρα οσο και οι ψηλες.
Στη δευτερη περιπτωση εχουμε το graded ή progressive ή piano hammer action.
Σε αυτην την περιπτωση εχουμε την εξης ιδιοτητα: Οι μπασες νοτες εχουν πιο βαρια πληκτρα απο τις ψηλες.
Αυτο εξομοιωνει το πως αποκρινονται τα πληκτρα σε ενα κανονικο πιανο. Διοτι αλλο ειναι να βαρας στα μπασα τις χορδες που ειναι σα συρματα απο τελεφερικ ? και αλλο τις ψηλες νοτες που ειναι καταλληλες για δολοφονους να κοβουν λαιμους ? Στο πιανο δηλαδη παιζεις για πλακα τις πολυ ψηλες νοτες, ενω στα μπασα θελει μπιστιγμα.
Οταν λοιπον τα φερει η καταρα να παιζω σε balanced 88αρι, νοιωθω λες και κουνιεται το πληκτρο προς τα αριστερα ? περιμενω δηλαδη μεγαλυτερη αντισταση απο τα μπασα, η οποια ομως δεν υπαρχει ?
Για να κανω μια κιθαριστικη παρομοιωση, φανταστειτε μια κιθαρα που ναι μεν παιζει τις νοτες οπως παιζουν ολες οι κιθαρες, αλλα ταυτοχρονα ολες η χορδες εχουν την αισθηση που εχει π.χ. η Σολ χορδη. Πατε να κανετε κουφιες και ειναι πλαδαρη, ή πατε να κανετε σηκωμα και ειναι σκληρη.
Πολλαπλασιαστε το επι το 10, διοτι μιλαμε για 88 χορδες και οχι για 6, και νομιζω οτι καταλαβαινετε τη χαρα μου ? 5 χιλιαρικα για να παιζω και να αισθανομαι σαν τον δεσμωτη του ιλίγγου δε δινω.
Να πω βεβαια οτι δεν ειναι της yamaha το κολλημα αυτο, τα περισσοτερα workstation ετσι ξηγιουνται, πραγμα που ποτε δεν καταλαβα το λογο. Παρολα αυτα στο αγγλοφωνο καταγωγι ανοιγουν σαμπανιες που ειναι balanced το action, τωρα τι το θελουν το hammer action οσοι δεν πιανιζουν δεν το καταλαβαινω, αλλα ας ειναι, δεν ειναι και εποχες να σκαμε πεντοχιλιαρα αλλωστε.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: