Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Υπαρχουν δυο βασικα ειδη action στα βαρυκεντρισμενα.

  Το ενα ειναι το balanced, δηλαδη σε αυτη τη φαση τα πληκτρα ειναι βαρυκεντρισμενα μεν, αλλα εχουν ολα την ιδια αισθηση, δηλαδη οι μπασες νοτες εχουν τοσο βαρια πληκτρα οσο και οι ψηλες.

 Στη δευτερη περιπτωση εχουμε το graded ή progressive ή piano hammer action.

 Σε αυτην την περιπτωση εχουμε την εξης ιδιοτητα: Οι μπασες νοτες εχουν πιο βαρια πληκτρα απο τις ψηλες.

 Αυτο εξομοιωνει το πως αποκρινονται τα πληκτρα σε ενα κανονικο πιανο. Διοτι αλλο ειναι να βαρας στα μπασα τις χορδες που ειναι σα συρματα απο τελεφερικ ? και αλλο τις ψηλες νοτες που ειναι καταλληλες για δολοφονους να κοβουν λαιμους ? Στο πιανο δηλαδη παιζεις για πλακα τις πολυ ψηλες νοτες, ενω στα μπασα θελει μπιστιγμα.

 Οταν λοιπον τα φερει η καταρα να παιζω σε balanced 88αρι, νοιωθω λες και κουνιεται το πληκτρο προς τα αριστερα ? περιμενω δηλαδη μεγαλυτερη αντισταση απο τα μπασα, η οποια ομως δεν υπαρχει ?

 Για να κανω μια κιθαριστικη παρομοιωση, φανταστειτε μια κιθαρα που ναι μεν παιζει τις νοτες οπως παιζουν ολες οι κιθαρες, αλλα ταυτοχρονα ολες η χορδες εχουν την αισθηση που εχει π.χ. η Σολ χορδη. Πατε να κανετε κουφιες και ειναι πλαδαρη, ή πατε να κανετε σηκωμα και ειναι σκληρη.

 Πολλαπλασιαστε το επι το 10, διοτι μιλαμε για 88 χορδες και οχι για 6, και νομιζω οτι καταλαβαινετε τη χαρα μου ? 5 χιλιαρικα για να παιζω και να αισθανομαι σαν τον δεσμωτη του ιλίγγου δε δινω.









 Να πω βεβαια οτι δεν ειναι της yamaha το κολλημα αυτο, τα περισσοτερα workstation ετσι ξηγιουνται, πραγμα που ποτε δεν καταλαβα το λογο. Παρολα αυτα στο αγγλοφωνο καταγωγι ανοιγουν σαμπανιες που ειναι balanced το action, τωρα τι το θελουν το hammer action οσοι δεν πιανιζουν δεν το καταλαβαινω, αλλα ας ειναι, δεν ειναι και εποχες να σκαμε πεντοχιλιαρα αλλωστε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οταν λοιπον τα φερει η καταρα να παιζω σε balanced 88αρι, νοιωθω λες και κουνιεται το πληκτρο προς τα αριστερα ? περιμενω δηλαδη μεγαλυτερη αντισταση απο τα μπασα, η οποια ομως δεν υπαρχει ?


Άρα, έχεις πρόβλημα με οποιοδήποτε μη-βαρυκεντρισμένο κλαβιέ;

Προσωπικά, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να βάζει κάποιος βαρυκεντρισμένο κλαβιέ σε synthesizer, προτιμούσα πάντα τα καλά-παλιά τύπου Ensoniq ή DX7 ή και M1. Από την ίδια θέση (του νον-πιανίστ) δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να βγάζει κάποιος 88άρι κλαβιέ για synthesizer.

 
Άρα, έχεις πρόβλημα με οποιοδήποτε μη-βαρυκεντρισμένο κλαβιέ;

Προσωπικά, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να βάζει κάποιος βαρυκεντρισμένο κλαβιέ σε synthesizer, προτιμούσα πάντα τα καλά-παλιά τύπου Ensoniq ή DX7 ή και M1. Από την ίδια θέση (του νον-πιανίστ) δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να βγάζει κάποιος 88άρι κλαβιέ για synthesizer.




 Κοιτα, εξαρταται τον ηχο.

 Αν μιλαμε για ηχο πιανο ναι, τα βρισκω χαλια τα ελαφρια πληκτρα.

 Αν παλι μιλαμε για synth ηχους ειμαι ΟΚ. Σε φασεις μαλιστα οπως synth lead μου ειναι προτιμοτερα, οταν ειναι να παιξω πχ καμια παρλαπιπα με lead ηχο παιζω σε synth action clavier, ειναι ελαφρυ και γκαζωνω για πλακα.

 Απλα δε θα εδινα πολλα λεφτα σε ενα οργανο που εχει synth action clavier, διοτι στο 95% των περιπτωσεων προτιμω να παιζω στο βαρυκεντρισμενο, ακομα και με τους synth ηχους.

 Στο μυαλο μου synth action 61 πληκτρα= καλο για live και για κουβαλημα= ας παρουμε το modx που ειναι φτηνο και ελαφρυ, αν παρουμε το ακριβο montage θα φαει παλι καμια μπυρα και θα κλαψουμε με μαυρο δακρυ ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εμένα ρε παιδιά ξέρετε τι με σκοτώνει; Που επειδή τα περισσότερα μινιτικοντρολλεράτσια είναι 25, ή 49, πιάνουνε στα vst και κάνουνε τρανσπόρτο τα μπάσα να τα φέρουνε να είναι έτοιμα για παίξιμο στη μέση του κλαβιέ, να μην πατήσει ο κανακάρης το octave δύο φορές, να το βρει έτοιμο. Και θες να γράψεις μια πάρτα για το μπάσσο και πρέπει ή να το κάνεις μεταφοράς το όργανο, ή να ανοίξεις άλλο κανάλι να κάνεις ντουπλικέιτ και τρανσπόρτο και να γράψεις πάρτα εκεί. Έεεεελεος.

Πάντως επι του θέματος, εγώ ψάρωσα με το 32 out /6 in over usb. Δηλαδή ένας κροκοδειλοκορδελιάρης πληκτράς, με αυτό κι ένα λαπτοπάκι, θέλει κάτι άλλο;

 
Πάντως επι του θέματος, εγώ ψάρωσα με το 32 out /6 in over usb. Δηλαδή ένας κροκοδειλοκορδελιάρης πληκτράς, με αυτό κι ένα λαπτοπάκι, θέλει κάτι άλλο;




 ΟΧΙ ?

 
Το ενα ειναι το balanced, δηλαδη σε αυτη τη φαση τα πληκτρα ειναι βαρυκεντρισμενα μεν, αλλα εχουν ολα την ιδια αισθηση, δηλαδη οι μπασες νοτες εχουν τοσο βαρια πληκτρα οσο και οι ψηλες.
Fixed

 Στη δευτερη περιπτωση εχουμε το graded ή progressive ή piano hammer action.
Αν και παίζουν με τις λέξεις, το Graded σε αυτή την κατηγορία είναι πιό τίμιο.

Σε αυτην την περιπτωση εχουμε την εξης ιδιοτητα: Οι μπασες νοτες εχουν πιο βαρια πληκτρα απο τις ψηλες.
Σε γκρουπ (περιοχές).

Προσωπικά, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να βάζει κάποιος βαρυκεντρισμένο κλαβιέ σε synthesizer,
Το θεωρεί workstation.

 
Το θεωρεί workstation




 Και αυτο μεγιστε Μανο, τι ακριβως σημαινει;

 Το εχω πραγματικη απορια το ζητημα. Υποτιθεται οτι το hammer action το κανεις για να εξομοιωσεις τα πληκτρα του πιανο, γιατι δεν πας all the way;

 Υποθετω οτι λαμβανεις υποψη σου τυχων split; Λες ας πουμε οτι ο αλλος μπορει να βαλει οτι ηχους ναναι σε οποια εκταση ναναι, οποτε ας τα κανω ολα ισωμα;

 Παντως ακομα και ετσι, προσωπικα στα σπλιτ που φτιαχνω δεν με εμποδιζει το graded action. Ισα ισα.

 Προφανως ομως ειναι στανταρτ αυτη η πρακτικη, κοντευαν να παθουν επιληψια οταν ειχαν βγει οι πρωτες φωτογραφιες και παιζοταν να ειναι graded το montage.

 
τι ακριβως σημαινει;
Απάντησες μόνος σου.
 

ειναι στανταρτ αυτη η πρακτικη


Είναι αρκετοί αυτοί που θέλουν 88άρι βαρυκεντρισμένο, ειδικά για τα studio.
Γι'αυτό βλέπεις πως εκτός από τα 61 πλήκτρα υπάρχουν και τα 76άρια για ενδιάμεσες καταστάσεις.

Δίχως να αποκλείουμε βέβαια τις περιπτώσεις εκείνες όπου κάποιοι χρησιμοποιούν 88άρια και στα live.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Δηλαδη ειναι απλα θεμα συμβασης τα 88αρια κλαβιε στα workstation να εχουν κατα κανονα balanced action. ΟΚ.

 Ποτε ληγει αυτη τη συμβαση ξερουμε; ?

 
Προσωπικά μου αρέσει να παίζω και να συνθέτω σε 88αρι κλαβιε για ήχους πιάνου φυσικού και μικρού ανσαμπλ εγχόρδων, strings session δηλαδή.

Οταν θσ φτιάξω το COS_DR's EFAPAX STUDIO όταν βγω σε σύνταξη πρώτα ο Θεός και ο Κασελακης? να μαστε καλά που πιστεύω πως θα έχω τότε μεγαλύτερη ψυχική γαλήνη, ηρεμία και ελεύθερο χρόνο και έτσι θα ασχοληθώ με ορχηστρικες συνθέσεις και επικοφανφαρες θα έχω ενα εξαιρετικό 88aρι βαρυκεντισμενο μάστερ keyboard για καλύτερη απόδοση και αίσθηση για το είδος . Ακόμα και ένα M-Audio ES θα την κάνει τη δουλειά η μάλλον το βλέπω πιο πιθανό για ηλεκτρικό πιάνο με χώρο για την οθόνη και τα ηχεία στη βάση του με τεχνολογία AI midi 3.0 που θα του δίνει να δέχεται input κατευθειαν απο τον εγκέφαλο deep learning

DP?

 Αυτη είναι η λογική, η ανάγκη θα έλεγα για αγορά 88αριων. 

 Προς το παρόν είμαι στα 61 και για πιο synth και synth solo παίξιμο αλλα και για λόγους εργονομίας. Αλλα, ο καιρός γαρ εγγύς 

 
μάλλον το βλέπω πιο πιθανό για ηλεκτρικό πιάνο με χώρο για την οθόνη και τα ηχεία στη βάση του με τεχνολογία AI midi 3.0 που θα του δίνει να δέχεται input κατευθειαν απο τον εγκέφαλο deep learning

DP?
ή κάτι σαν το παρακάτω ?

https://articles.roland.com/wp-content/uploads/2023/01/Clip_01-Smaller.mp4

https://articles.roland.com/wp-content/uploads/2023/01/Clip_06-Smaller.mp4

 
ή κάτι σαν το παρακάτω ?
 
AAAAααααααακριβώς αυτό κύριε Χναράκη.

 Ελπίζω να είμαστε καλά να τα ζήσουμε γιατί με τη σκέψη θα έγραφα πολλά πράγματα που τώρα δεν μπορώ γιατί δεν είμαι σε φόρμα να τα παίξω και μάλιστα σε όλες τις κλίμακες. Τώρα ευτυχώς υπάρχει το transpose και άλλες ευκολίες που βοηθάνε και τους έμπειρους που τα έχουν παρατήσει σαν εμένα σε πολλές περιπτώσεις για να αποφύγω την εξάσκηση του παιξίματος ή του σόλο σε κλίμακες πιο ας το πούμε δύσκολου δρόμου όπως η ΦΑ λόγου χάρη.

 Με τις νέες τεχνολογίες αυτό θα εξαλείφεται και με τη σκέψη θα αλλάζουν και οι ήχοι, το βάθος και μάλιστα η ισοστάθμιση, το mastering θα γίνονται real time αλγοριθμικά ή το να δεσπόζει στην εγγραφή το όργανο και μετά στο playback να τοποθετείται στην μίξη σε βάθος και στερεοφωνία αλλά και συχνοτικά άψογα και έτσι η παραγωγικότητα θα εκτοξευθεί και θα φτιάχνουμε δεκάδες ολοκληρωμένα κομμάτια την ημέρα που θα χάνονται στα δισεκατομμύρια που θα παράγονται και δεν θα προλαβαίνουν να ακουστούν και έτσι θα αποξενωθούμε και άλλο φτάνοντας τον εγκέφαλο στα όριά του και τις βιολογικές μας λειτουργίες στην αρρυθμία αλλά σε αυτό θα φροντίσει η τεχνητή νοημοσύνη γιατί σε πραγματικό χρόνο θα αντισταθμίζει ορμονικά και θα μας ισορροπεί και το ρομπότ σύντροφός μας που θα είναι και γιατρός και μάγειρας και σκλάβα του σεξ και ότι αλλο θέλουμε θα μας προσφέρει μια πλήρη ζωή μιας και λόγω της κλιματικής αλλαγής δεν θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε έξω στις ακραίες συνθήκες ούτε με σκάφανδρα.

 Και έτσι όλες οι κοινωνίες ψηφιοποιήθηκαν και ζούμε για πάντα και γίναμε σαν εκείνο το επεισόδιο του STAR TREK με τον ΖΑΡΓΚΟΝ και τη ΘΑΛΕΣΣΑ που ήταν λευκές πολύχρωμες σφαίρες.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

 Μήπως ζούμε στο ΜΑΤΡΙΧ??

ε?

 
και θα φτιάχνουμε δεκάδες ολοκληρωμένα κομμάτια την ημέρα που θα χάνονται στα δισεκατομμύρια που θα παράγονται και δεν θα προλαβαίνουν να ακουστούν και έτσι θα αποξενωθούμε και άλλο φτάνοντας τον εγκέφαλο στα όριά του και τις βιολογικές μας λειτουργίες στην αρρυθμία αλλά σε αυτό θα φροντίσει η τεχνητή νοημοσύνη γιατί σε πραγματικό χρόνο θα αντισταθμίζει ορμονικά και θα μας ισορροπεί και το ρομπότ σύντροφός μας που θα είναι και γιατρός και μάγειρας και σκλάβα του σεξ και ότι αλλο θέλουμε θα μας προσφέρει μια πλήρη ζωή μιας και λόγω της κλιματικής αλλαγής δεν θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε έξω στις ακραίες συνθήκες ούτε με σκάφανδρα.

 Και έτσι όλες οι κοινωνίες ψηφιοποιήθηκαν και ζούμε για πάντα και γίναμε σαν εκείνο το επεισόδιο του STAR TREK με τον ΖΑΡΓΚΟΝ και τη ΘΑΛΕΣΣΑ που ήταν λευκές πολύχρωμες σφαίρες.


? Έχεις απασφαλίσει, έτσι; ?

 
? Έχεις απασφαλίσει, έτσι; ?
?????

 Με τον Απόλλωνα και τον Ηλία

 λέει πως έρθει το νέο ΜΟΝΤΑGE, η προφητεία.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

 
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
Πάντως όλο αυτό το παραπάνω που έγραψες με τις λευκές πολύχρωμες σφαίρες, θα ήθελα να σε ηχογραφήσω να το λες με μιά ανάσα και να το βάλω intro σε ένα κομμάτι που φτιάχνω.. Υπαρκτός σουρεαλισμός.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top