Σου είπα, κανέναν δεν πείθεις.
Γράφε εσύ και όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν ποιος ξέρει τι και τι μπορεί να κάνει.
Σου είπα, κανέναν δεν πείθεις.
Γράφε εσύ και όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν ποιος ξέρει τι και τι μπορεί να κάνει.
πρεπει να παει το θρεντ απο την 60 σελιδα και πανω για να γραψω!!!!!!!!!!
θελω να πιαστω απο το "τι μπορει να κανει" ο ιαθ'ενας με το (καθε) οργανο που μπορει να διαθεετει! εχει αναφερθι κααααπου στις προηγουμενες σελιδες απο εναν συμφορουμητη, θα το πω με δικα αμου λογια τωρα , μου αρεσε και ας το ξαναεπαναδιατυπωσω , με δικα μου λογια αυτη τη φορα!!!!!
το θεμα δεν ειναι τι παιζεις; αλλα πως το παιζεις!!! συμφωνω με 1000+ οτι και το σοφτ εχει το κοινο του, φυσικα οπως και το Hard. Το τι σοφτ και τι χαρντ, ειναι απολυτως θεμα αυτιου & τι αρεσει, ποιος ειναι ο ηχος του καθε επαγγελματια/ερασητεχνη. (Τωρα να μη πουμε οτι με εναν υπολογιστη γινονται ολα... Πιο αργα, μεχρι που να σου φυγει η εμπνευση, πολλες φορες ειναι ψυχοβγαλτικη η διαδικασια να τελειωσεις ενα κομματι, γι'αυτο φταιει η υπερπληθορα... Ολων, οσων τρεχουν στον υπολογιστη, των μουσικων πραγματων εννοω, με συνδυασμο με τα μπαγκς φυσικα)! και παμε τωρα στο Χαρντ! δε θα ρηξω λαδι στη φωτια, θα μεινω στο πρακτικο του θεματος!!! το ειπε και ο Water. Και μαζεμενα κιολας!!! ποιος παταει το Edit??? για ουτε το 50 %!!! πολλους ειπε!!!!!
Ομως, τι το χρειαζονται; στο μυαλο μου, τα εχω σαν 2 διαφορετικα "επαγγελματα". Στο ενα "επαγγελμα", βρισκεται ο μουσικος/συνθετης, ενορχιστρωτης, που θελει απλα (πολλους) πρισετ ηχους, για να φτιαξει απο την αρχη ενα κομματι και, στο αλλο βρισκεται ο ηχοληπτης/ sound engineerερ, που στοχος του ειναι η δημιουργια "νεων" ηχων, (μεγαλη κουβεντα και αυτη τωρα!!! με τελικο αποδεκτη τον πρωτο! γιατι θα πρεπει αυτοι οι 2 να μπαινουν ντε και καλα ο ενας στα χωραφια του αλλου; ενα ιδανικο σεναριο, θα ηταν να βγει ενα workstation, (σ.σ υπαρχουν μη βγει παραεξω ομως!!!!!!!!!! πως βγαινει με 61-73-88 πληκτρα; ε να βγει με το κουμπι εντιτ / Οχι!!!!! και με την αναλογη μειωση τιμης φυσικα για οποιον δεν θελει το δημιουργια "νεων" ηχων!!!! (Ναι πιναμε!!!!!!!!!! υπαρχεικ αποιο προβλημα;;;;;;;;;; !!!!! το γκρουπ του Κ. Κως Μεγαλωνει)!!!!!!!!!! γιατι ενα ποσοστο των χρηματων, το ζητανε οι εταιριες και για αυτο το χαρακτηριστικο. Αδικια!!! ενα ποιντ που θα ηθελα να αναφερω ηταν το παραπανω. Για να καταληξω, στο οτι δεν μπορεις, ειναι αδυνατον και να φτιαξεις και να ενορχιχτρωσεις και να συνθεσεις και να τα κανεις ολα καλα! θα πρεπει να επιλεξεις! το ενα θα φαει το περισσοτερο χρονο απο το αλλο! οποτε αφου θα εχεις επιλεξει, διαλεγεις και το καταλληλο hard/soft device!!! Ολοι οι επαγγελματιες οι αληθεια ειναι, το λενε! θα πρεπει να μαθεις πριν και πανω απο ολα να δουλευεις σε χαρντ. Θα εχεις κενα αν δεν το κανεις. Απο εκει και περα ομως, και εχοντας βρει τον ηχο/το τι θες να κανεις, διαλεγεις και το τι θελεις να παρεις + οτι ο δρομος για τη δημιουργια μουσικης ειναι ορθανοιχτος!! τα χαιαρετισματα μου στη κοινωτητα, απο εναν (σχεδον) τυφλο παντα ερασητεχνη μουσικο)
υ.γ Ρε Yamaha, ησουν οι πρωτοπορος, (να φτιαξω και λιγο τον Water τωρα!!!!!!)!, χωρις καμια υπερβολη στα Screen readers, απο τη δεκαετια του 80 κιολας. Εχεις αποφασισει να πας στη λυση "οργανα με οθονης αφης". Μια χαρα καλα κανεις. Εχεις ρομ, που χωραει τα παντα, με τα δεδομενα αυτου που θελει να κατασκευασει, απο ηχους περφορμανς κλπ. Μεσα στα 50 Gb, ρομ, βαλε και 5 mb παραπανω, για ενα screen reader, να κανεις το οργανο σου, προσβασημο 100%, αφου πας στη λυση touchscreen! Το Μοντατζ,Μοντξ δεν ειχαν! αν θα το εχει το καινουριο δεν το ξερω, Ας μπει και μια ανθυποπαραμετρος που αφορα λιγους, αλλα υπαρχουν. Ειναι ενα θεμα ομως! μικρο κοινο αυτο που χανει απο αυτο το προβλημα που ειπα, αλλα το χανει αδικα, αφου δεν τις κοστιζει τιποτα. Τη τεχνολογια την εχει εφευρει! Εχω το Moxf. Μου ειναι δισκολο να δωσω ενα τοσο μεγαλο ποσο , για να παρω το Μοντατζ Μ και μαζι του πραγματα που δεν θα χρειαστω, + οτι δεν θα εχω τη προσβασημοτητα που θελω. Οποτεεε,,, βρε λετε να βγαλει η Yamaha κανα Μοντατζ Μ σε software?????!!!!!!!!!!