Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Οκ, δεν τρολάρεις.

Τα μοναδικά μοντέλα που θα ήθελα να έχω απο αυτήν την εταιρεία είναι το CS-80, το DX1 και οποιοδήποτε string machine απο τη σειρά SK, κατα προτίμηση το SK-30. 
Τα CS80 & DX1 είναι προϊστορική ιστορία. Το μεν πρώτο είναι από τα πιο basic synths που έχουν κατασκευαστεί ποτέ και τραγικά υπερτιμημένο (ο Βαγγέλης φταίει γι αυτό). Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγoς να αγοράσει κανείς κάποιο vintage CS80 παρά μόνο για να το βάλει σε κάποιο μουσείο (εκτός κι αν θέλει να σκάσει €22Κ για να παίζει επ' άπειρον την εισαγωγή του Blade Runner)

To DX1 είναι ένα bi-timbral 6-op. FM synth, δύο DX7 μαζί δηλαδή, και o μόνος λόγος για να σκάσει κανεiς τα απίστευτα χιλιάρικα που ζητάνε είναι είτε για να το βάλει κι αυτό σε κάποιο μουσείο είτε να το στήσει στο τεράστιο στούντιο του, να το περάσει από διάφορα εφέ και να συνεχίζει να παίζει μ'αυτό. Σίγουρα έχει απείρως μεγαλύτερη χρησιμότητα σαν synth απ'το CS80, αλλά οι τιμές που ζητάνε είναι για νούμερο επιθεώρησης, και με τα άπειρα 6-op. vintage FM synths που κυκλοφορούν στην αγορά και σε αστείες τιμες, η απόκτηση ενός DX1 δεν έχει νόημα, τουλάχιστον από πρακτικής πλευράς. Όποιος θέλει ένα FM synth που να είναι χιλιάδες φορές ανώτερο και πιο αξιόπιστο από ένα αρχαίο DX1/7/5, σκάει €1400, αγοράζει καινούργιο 'ένα MODX6 και τελειώνει με την FM για τρεις γενιές.

Για τo SK30 δεν έχω να σχολιάσω κάτι περισσότερο, ανήκει κι αυτό στο μουσείο φυσικης ιστορίας δίπλα στον T-rex.
Είναι προφανές ότι έχεις χάσει δεκαετίες ολόκληρες εξέλιξης του synth τομέα της Yamaha. Καλό θα ήταν να ενημερωθείς για τις εξελίξεις στα synths, και όχι μόνο στα synths της Yamaha, γιατί αυτά που γράφεις δεν μπορούν να σταθούν σοβαρά σε μια συζήτηση. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οκ, δεν τρολάρεις.
Τρολάρει , για να ξεχωρίσεις δυο synths έναντι άλλων σημαίνει πως πρεπει να έχεις αφιερώσει κάποιες ώρες μαζί τους. Επιτρέψτε μου για τα dx1 και cs80 να αμφιβάλλω ?

Όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενες σελίδες, το νέο αυτό συνθ δεν είναι το "μανα εξ ουρανού" , αλλά αξίζει να αποσπάσει την προσοχή μας. Βέβαια αυτά τα teasers των εταιριών με απογοητεύουν λίγο, δωστε την πληροφορία όλη μαζεμένη βρε άνθρωποί μου και ας αργήσει ?

 
Δε βρίσκω το λόγο για τόσο φανατισμό και τόση βιασύνη να με βγάλεις αγνώμονα και άσχετο. Είχα και εγώ (κατά καιρούς) 4 μοντέλα τους. DX7ii, AN1X, MM6 & MX49. Ε, λοιπόν τώρα δεν έχω ούτε ένα απ' αυτά, διότι με έκαναν να τα βαρεθώ πολύ γρήγορα. Ενώ το Triton φέτος κλείνει 17 χρόνια στην κατοχή μου. Τυχαίο; Μάλλον πέφτουμε πάλι στο κλασσικό ζήτημα γούστου. Κάτι δεν μου άρεσε και τα ξεφορτωνόμουν.. Και 2-3 Roland που πέρασαν από τα χέρια μου το ίδιο, και 5-6 Korg. Το Virus όμως δε πρόκειται να το βαρεθώ ποτέ. Ούτε και το DeepMind. Δεν απέχω απο τις εξελίξεις, απλώς βλέπω οτι αυτοί οι 3 κολλήσαν στη μανιέρα που πουλάει και απλά δεν εξελίσσονται. Ενώ άλλες εταιρείες πχ Access, Arturia, Waldorf, Behringer, ASM to name a few, απέδειξαν οτι μπορούν να φτιάξουν πολύ πιό ενδιαφέροντα συνθ, με λιγότερο κόστος. Άρα γιατί να ασχοληθώ με αυτές τις δεινοσαυρικές εταιρείες που ανήκουν πιά στο χρονοντούλαπο της αρχαίας προϊστορίας;

 
Δεν υπάρχει φανατισμός. Ούτε σε είπε κανείς άσχετο, ανέφερα πως πιθανολογώ πως δεν έχεις αγγίξει τα dx1 και cs80 άρα μειώνω την ισχύ του επιχειρήματός σου. Και αυτό γίνεται όχι γιατι αγαπάω τη yamaha, καθε άλλο που είναι και αυτή μία πολυεθνική που δε χανει την ευκαιρία να εκμεταλευτεί την υπεραξία στα προϊόντα της με ένα εκ των αποτελεσμάτων να μειώνονται οι πιθανοί χρήστες της σε χαμηλό εισόδημα. Γίνεται όμως γιατι διαβάζουν και αρχάριοι, και το να διαβάζουν πως δεν αξίζουν πλεον τα yamaha, είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Ειναι καθενός το δικαίωμα να χρησιμοποιεί συνθ συγκεκριμένων εταιριών , δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Καλά κάνεις και χρησιμοποιείς και 17 χρόνια το triton γιατι αυτό σε εκφράζει και μπράβο σου γιατι φτιάχνεις τη μουσική που θες. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν εννοούσα εσένα Στάθης, πέσαν τα κόμεντς με ανάμικτη σειρά, στον waterfall απαντούσα.

Πάντως να σου πώ την αλήθεια μου; Αν βγεί το montage με 73 πλήκτρα, με πολυφωνικό aftertouch και κάτω απο 2000 ευρώ, τότε θα πώ Μπράβο και θα το αγοράσω.

 
Μακαρι να βγει με 2000 και ας είναι ο,τι θέλει! ? 
Και να έχει πιό ενδιαφέροντες ήχους απο το Virus, το Blofeld και το Hydrasynth? Στο αποκλείω εκ προοιμίου, διότι έχουν αποδείξει οτι δεν θέλουν. Πού να δεις το ξενέρωμα που έφαγα οταν έβγαλε η Korg το Wavestate SE.. Οι μόνες διαφορές με το original? 61 πλήκτρα αντί για 37, channel aftertouch και 4 φορές ακριβότερο!! Ε όχι ρε φίλε, να βράσω την ιστορία τους και το brand status τους.

 
Δε βρίσκω το λόγο για τόσο φανατισμό και τόση βιασύνη να με βγάλεις αγνώμονα και άσχετο. 
Δεν υπάρχει κανένας φανατισμός, και κανείς δεν σε βγάζει άσχετο. Μόνος σου βγάζεις άσχετο τον εαυτό σου με τσιτάτα τύπου "Υπάρχει τη σήμερον ημέρα πληκτροδίαιτος μουσικός με αυτοσεβασμό που να ασχολείται με τη Yamaha? Αυτοί έχουν να βγάλουν σοβαρό όργανο από το 1977" και "Βγάζω 1 καλό synth τη 10ετία κι ενδιάμεσα πασάρω ψευτιλίκι", και όλα αυτά, για την...Yamaha, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή μουσικών οργάνων στον πλανήτη και μακράν την πιο καινοτόμα synth εταιρεία. 

 Τα MM6 & MX49 που αναφέρεις δεν είναι όργανα που αξίζει σοβαρά να ασχοληθούμε σε μια synth συζήτηση, δεν είναι synths, preset live keyboards είναι στην ουσία.  H Access πάλι τι ακριβώς έχει να δείξει πλην του Virus που κυκλοφόρησε κοντά 15 χρόνια πριν? Το DeepMind είναι εξαιρετικό σαν αναλογικό synth και σε σωστή τιμή, πέρα από αυτό παραμένει ένα αναλογικό synth σε έναν digital κόσμο που έχει προχωρήσει σε άλλη διάσταση. Η Arturia με το MiniFreak "έγραψε", η Waldorf τα σκάτωσε λόγω του ότι προσπάθησε να γίνει -τιμολογιακά- μια "Digital Moog" και η ASM 'έκανε την έκπληξη με το(α) Hydrasynth. Περιμένουμε να δούμε την εξέλιξη της, αλλά όσο περιμένουμε, καλό θα ήταν να θυμόμαστε ότι η Yamaha παραμένει ο leader και στα synths.

ΥΓ: τα Workstations είναι και αυτά synths. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν βγεί το montage με 73 πλήκτρα, με πολυφωνικό aftertouch και κάτω απο 2000 ευρώ, τότε θα πώ Μπράβο και θα το αγοράσω.
Να στο ξαναγράψω: αυτά που γράφεις δεν μπορούν να σταθούν σοβαρά σε μια συζήτηση. 

 
Hydrasynth deluxe: 74 πλήκτρα, πολυφωνικό aftertouch, 1700 ευρώ. (Δεν είναι workstation όμως)

Leader.. στις μοτοσυκλέτες ίσως, δε ξέρω. Στα synths έχει υπάρξει leader σίγουρα απο το 1977 ως το 2001.

 
Hydrasynth deluxe: 74 πλήκτρα, πολυφωνικό aftertouch, 1700 ευρώ.
Και bitimbral με αστεία πολυφωνία. Πανάκριβα το πουλάνε. Στα ίδια ακριβώς λεφτά πουλιόταν το Korg Nautilus 61. 

Κάνε τις συγκρίσεις και βγάλε συμπέρασμα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nautilus! Πολύ ευχαρίστως! Απείρως καλύτερη επιλογή απο το Montage..

 
Hydrasynth deluxe: 74 πλήκτρα, πολυφωνικό aftertouch, 1700 ευρώ. (Δεν είναι workstation όμως)
Είναι ανόμοια πράγματα. Το hydrasynth είναι ένα αξιοπρεπές synth. Το montage έχει τη βαρύτητα των workstation της yamaha με υπερφορτωμένα χαρακτηριστικά, simulators , effects vocoders synth engines και τα ρεστα, πριν απο αυτό ήταν τα motif που ήταν και αυτά οι ναυαρχίδες όπως και το montage. Το πιο κοντινό στα 2000euro flagship της yamaha που θυμάμαι ήταν το motif es6 το μακρυνό 2003 που αν θυμάμαι καλά πωλούνταν γυρω στα 2100. Μετά απο κάθε έκδοση οι τιμές αυξάνονταν . Το 2016 το montage 6 πωλούνταν στα 3000, οπότε το νέο montage στην καλύτερη να παραμείνει στην ίδια τιμή. Οπότε υπολόγιζε για τα γούστα των 76 πλήκτρων 3,5-4κ... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σαν workstation, ναι. Σαν synth power, ούτε να το συζητάς.
Το προτιμώ και για τη χροιά του. Τελικά νομίζω οτι η χροιά της Yamaha συνολικά είναι που πάντα με έδιωχνε. Είναι πολύ generic, χωρίς προσωπικότητα.

 
Last edited:
Το προτιμώ και για τη χροιά του. Τελικά νομίζω οτι η χροιά της Yamaha συνολικά είναι που πάντα με έδιωχνε.
Δεν υπάρχει ιδιαίτερη "χροιά" σ'αυτά τα synths, δεν μπορεί να υπάρξει λόγω της φύσης τους, δεν μιλαμε για τίποτα VCO synths εδώ που με το ζόρι παράγουν 20-30 διαφορετικούς ήχους και έχουν αναγνωρίσιμη χροιά (Moog, Oberheim, Yamaha CS series κλπ), εδώ μιλάμε για πολυ-πολυ-εργαλεία που μπορούν να ακουστούν σαν οτιδήποτε.

 
Τώρα θυμήθηκα το ανέκδοτο που κατεβάζει το παράθυρο ο τύπος με το Seat 128 και λέει στον οδηγό της διπλανής Ferrari "Ρε φίλε σου έχει βγεί καλό; δε βλέπω να κυκλοφορούνε πολλά τέτοια γιαυτό σε ρωτάω".

Η παράμετρος workstation ποτέ δε με απασχολούσε ιδιαίτερα, καθώς ήμουν ηχολήπτης του αναλογικού σύμπαντος και δουλεύω και σε daw απο το 1998. Αυτό που με ενδιέφερε περισσότερο είναι τα συνθ να έχουν χαρακτήρα. Λαμπρό παράδειγμα σε αυτό είναι το Virus. Το όλο concept "synth-πολυσουγιάς" δε με ιντριγκάρει. Και το Triton το έχω κρατήσει κυρίως γιατι έχει πλήκτρα πιάνου και μου το ζητάνε οι πελάτες. Επίσης, με κουράζει ψυχολογικά η πλαστικούρα. Έπιασα πρόσφατα το System-8 της Roland και έβαλα τα γέλια, ένιωθα οτι είναι άδειο. Πιάνω μετά το blofeld ή και το hydrasynth ακόμα και βλέπεις τη διαφορά. It feels premium. Είναι κι αυτό κομμάτι του χαρακτήρα τους. Αυτομάτως νιώθω οτι η ASM με σέβεται κι οτι η Roland ή η Yamaha με κοροϊδεύουν.

 
Καλά είναι τα Korg, καλά ειναι και τα Roland . Και τα yamaha καλά είναι . Το θέμα εδώ δεν είναι να κάνουμε σύγκριση , αλλά να κάνουμε ανούσιο σουσουρο πόσο γαμάτο θα βγει το νέο yamaha montage και πόσο κουβά θα πάμε σε κανα 2-3 εβδομάδες που θα δουμε τα αποκαλυπτήρια ?

 
Όταν κάποιος στοιχιματίζει και πέφτει έξω κατα διαόλου, πετάει το χαρτάκι στον κουβά. Χαριν συντομίας "παει κουβά" (αντί για ταμείο). 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top