- Μηνύματα
- 13,618
- Πόντοι
- 1,848
Οκ, δεν τρολάρεις.
To DX1 είναι ένα bi-timbral 6-op. FM synth, δύο DX7 μαζί δηλαδή, και o μόνος λόγος για να σκάσει κανεiς τα απίστευτα χιλιάρικα που ζητάνε είναι είτε για να το βάλει κι αυτό σε κάποιο μουσείο είτε να το στήσει στο τεράστιο στούντιο του, να το περάσει από διάφορα εφέ και να συνεχίζει να παίζει μ'αυτό. Σίγουρα έχει απείρως μεγαλύτερη χρησιμότητα σαν synth απ'το CS80, αλλά οι τιμές που ζητάνε είναι για νούμερο επιθεώρησης, και με τα άπειρα 6-op. vintage FM synths που κυκλοφορούν στην αγορά και σε αστείες τιμες, η απόκτηση ενός DX1 δεν έχει νόημα, τουλάχιστον από πρακτικής πλευράς. Όποιος θέλει ένα FM synth που να είναι χιλιάδες φορές ανώτερο και πιο αξιόπιστο από ένα αρχαίο DX1/7/5, σκάει €1400, αγοράζει καινούργιο 'ένα MODX6 και τελειώνει με την FM για τρεις γενιές.
Για τo SK30 δεν έχω να σχολιάσω κάτι περισσότερο, ανήκει κι αυτό στο μουσείο φυσικης ιστορίας δίπλα στον T-rex.
Είναι προφανές ότι έχεις χάσει δεκαετίες ολόκληρες εξέλιξης του synth τομέα της Yamaha. Καλό θα ήταν να ενημερωθείς για τις εξελίξεις στα synths, και όχι μόνο στα synths της Yamaha, γιατί αυτά που γράφεις δεν μπορούν να σταθούν σοβαρά σε μια συζήτηση.
Τα CS80 & DX1 είναι προϊστορική ιστορία. Το μεν πρώτο είναι από τα πιο basic synths που έχουν κατασκευαστεί ποτέ και τραγικά υπερτιμημένο (ο Βαγγέλης φταίει γι αυτό). Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγoς να αγοράσει κανείς κάποιο vintage CS80 παρά μόνο για να το βάλει σε κάποιο μουσείο (εκτός κι αν θέλει να σκάσει €22Κ για να παίζει επ' άπειρον την εισαγωγή του Blade Runner).Τα μοναδικά μοντέλα που θα ήθελα να έχω απο αυτήν την εταιρεία είναι το CS-80, το DX1 και οποιοδήποτε string machine απο τη σειρά SK, κατα προτίμηση το SK-30.
To DX1 είναι ένα bi-timbral 6-op. FM synth, δύο DX7 μαζί δηλαδή, και o μόνος λόγος για να σκάσει κανεiς τα απίστευτα χιλιάρικα που ζητάνε είναι είτε για να το βάλει κι αυτό σε κάποιο μουσείο είτε να το στήσει στο τεράστιο στούντιο του, να το περάσει από διάφορα εφέ και να συνεχίζει να παίζει μ'αυτό. Σίγουρα έχει απείρως μεγαλύτερη χρησιμότητα σαν synth απ'το CS80, αλλά οι τιμές που ζητάνε είναι για νούμερο επιθεώρησης, και με τα άπειρα 6-op. vintage FM synths που κυκλοφορούν στην αγορά και σε αστείες τιμες, η απόκτηση ενός DX1 δεν έχει νόημα, τουλάχιστον από πρακτικής πλευράς. Όποιος θέλει ένα FM synth που να είναι χιλιάδες φορές ανώτερο και πιο αξιόπιστο από ένα αρχαίο DX1/7/5, σκάει €1400, αγοράζει καινούργιο 'ένα MODX6 και τελειώνει με την FM για τρεις γενιές.
Για τo SK30 δεν έχω να σχολιάσω κάτι περισσότερο, ανήκει κι αυτό στο μουσείο φυσικης ιστορίας δίπλα στον T-rex.
Είναι προφανές ότι έχεις χάσει δεκαετίες ολόκληρες εξέλιξης του synth τομέα της Yamaha. Καλό θα ήταν να ενημερωθείς για τις εξελίξεις στα synths, και όχι μόνο στα synths της Yamaha, γιατί αυτά που γράφεις δεν μπορούν να σταθούν σοβαρά σε μια συζήτηση.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: