Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Κάτι τέτοια με τρέλαιναν μικρό που έβλεπα και έπεσα με τα μούτρα.

 Τι πιάνο έλεγα στους δασκάλους μου, στη μάνα.

 Αυτά θέλω, αυτά, τι είναι?

 The rest is history?
Α, ρε Κώστα, τους ίδιους κώδικες και βιώματα κουβαλάμε, όλοι οι πληκτρομάνιακς που ανήκουμε στην ίδια γενιά.. Τί μου θύμισες τώρα με το βίντεο αυτό.. κι οχι μόνο αυτό και πλάνα απο το delicate sound of thunder, που ήταν ο Wright με τον Carin θαμμένοι πίσω απο ένα κάστρο με πλήκτρα.. κι άλλα πολλά, too many to mention. Γιαυτό γίναμε έτσι.

IMG_3148.JPG

 
Γράφω 'Waveform' γιατί αυτό τον όρο χρησιμοποιεί η Yamaha για να περιγράψει τα multisamples της, εξού και χρησιμοποιώ τις λέξεις 'Waveforn' (όρος της Yamaha) και ''κυματομορφή' στη ίδια πρόταση, αποσαφηνίζοντας το τι εννοεί η εταιρεία με τη λέξη 'Waveform'. 

'Όταν γράφω λοιπόν ότι μία Waveform αποτελείται από Χ διαφορετικές κυματομορφές, αυτός που το διαβάζει καταλαβαίνει τι εννοώ, δεν χρειάζεται δα και πτυχίο του MIT για να καταλάβει. Το να αντικαταστήσω τη λέξη 'κυματομορφές' με τη λέξη 'samples' δεν έχει νόημα, και τα samples κυματομορφές είναι, και όταν μιλάμε για κυματομορφές σε ένα θρεντ για κάποιο sample-based synth (MOXF τότε, Montage σήμερα) δεν χρειάζονται άλλες εξηγήσεις, Κυματομορφή = sample.
Θα ήταν προτιμότερο να γράψεις πως υπάρχει ορθοργραφικό λάθος παρά να μου γράψεις τα πιό πάνω.

Waveform = κυματομορφή

Sample = δείγμα

 
Α, ρε Κώστα, τους ίδιους κώδικες και βιώματα κουβαλάμε, όλοι οι πληκτρομάνιακς που ανήκουμε στην ίδια γενιά.. Τί μου θύμισες τώρα με το βίντεο αυτό.. κι οχι μόνο αυτό και πλάνα απο το delicate sound of thunder, που ήταν ο Wright με τον Carin θαμμένοι πίσω απο ένα κάστρο με πλήκτρα.. κι άλλα πολλά, too many to mention. Γιαυτό γίναμε έτσι.

Προβολή συνημμένου 39595
Αυτο που παρέθεσα ήταν το πρώτο που με σημάδεψε. 

 Ετσι είναι όπως τα λες. 

 
 Καταγγελω μετακινηση δοκαριων απο τον waterfall ?

 Αφου τα 270 δειγματα αποδειχθηκαν λιγα, το ριξαμε τωρα στο editing των δειγματων.

 Λοιπον, σε επιπεδο editing το Halion για παραδειγμα εχει σαφως ανωτερες λειτουργιες. Μεχρι και resynthesis του δειγματος μπορει να κανει ? , να το κανει audio warp και να το συγχρονισει με το τεμπο ? φυσικα εχει απειρα zones, τα οποια zones εκτος απο δειγματα μπορουν να εχουν wavetables, organ emulators, FM synthesizers ( Με 8 operators και CUSTOM ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, ακους montage; ), φυσικα και Analog oscillators, και το καθε ενα απο αυτα παει μετα σε διπλα φιλτρα εχοντας τεσσερα envelopes 512 σταδιων ? και 3 lfos (4 στην ουσια γιατι το ενα ειναι διπλο). Μετα τα κανεις τσαμπι ολα μαζι και φτιαχνεις ενα layer, και μετα κανεις τσαμπι τα layers και φτιαχνεις ενα program, και μπορεις να εχεις 64 programms, και εχεις πολλαπλες εξοδους που εχουν 8 insert effects, και send effects, και εχεις και υπερεξελιγμανα arpeggios, και εχεις και scripts, και macros, και ψιψιψινια και κοκοψοψαρα και της παναγιας τα ματια.

 Την ιδια στιγμη στο montage δεν μπορεις ΚΑΝ να φτιαξεις εναν ολοκληρωμενο sample based ηχο απο το μηδεν, πρεπει να το κανεις μεσω προγραμματος απο το PC ?

 Ρεαλ Μαδριτης- Οδυσσεας Κορδελιο η φαση.

 Τι να κανει και το καημενο το hardware, με κατι αγιοβασιλιατικους επεξεργαστες με ανεμιστηρακια δυο χιλιοστων παλευει, αν πας να βαλεις το ανεμιστηρακι του  montage σε καναν 16 πυρηνο, θα λιωσει σαν το κερι ? 35 βατ καταναλωνει ΟΛΟ το montage, και αυτος ΜΟΝΟΣ του θελει 200.

 Αυτη ειναι η πραγματικοτητα λοιπον. Το montage ειναι το κορυφαιο hardware. Εκει που τελειωνουν ομως τα hardware αρχιζει το PC ?

 
Είδα ολόκληρο το βίντεο του Δομήνικου Σιγάλα που ποστάρατε και έχω να πώ οτι ούτε ένας ήχος δεν με ιντριγκάρισε, χωρίς αυτό βέβαια να αναιρεί τη δουλειά που έριξε το παλουκάρι και χωρίς να αναιρεί τις δυνατότητες του οργάνου. Ο βασικός λόγος που δεν με άγγιξε τίποτα είναι οτι αυτοί οι ήχοι (performances) είναι έτοιμες μίξεις, έτοιμα κομμάτια σχεδόν. Εκμηδενίζουν τη δημιουργικότητα και σε κατευθύνουν να παίξεις με βάση τον σχεδιασμό τους. Ο δε ήχος synth brass του CS-80 που παραθέτει στο τέλος και τον ονομάζει "CS-80 Greek Master" ωχριά (κατά τη γνώμη μου) μπροστά στον αντίστοιχο που έχει το Hydrasynth.

But that's just me..

 
Λοιπον, σε επιπεδο editing το Halion για παραδειγμα εχει σαφως ανωτερες λειτουργιες. Μεχρι και resynthesis του δειγματος μπορει να κανει ? , να το κανει audio warp και να το συγχρονισει με το τεμπο ? φυσικα εχει απειρα zones, τα οποια zones εκτος απο δειγματα μπορουν να εχουν wavetables, organ emulators, FM synthesizers ( Με 8 operators και CUSTOM ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, ακους montage; ), φυσικα και Analog oscillators, και το καθε ενα απο αυτα παει μετα σε διπλα φιλτρα εχοντας τεσσερα envelopes 512 σταδιων ? και 3 lfos (4 στην ουσια γιατι το ενα ειναι διπλο). Μετα τα κανεις τσαμπι ολα μαζι και φτιαχνεις ενα layer, και μετα κανεις τσαμπι τα layers και φτιαχνεις ενα program, και μπορεις να εχεις 64 programms, και εχεις πολλαπλες εξοδους που εχουν 8 insert effects, και send effects, και εχεις και υπερεξελιγμανα arpeggios, και εχεις και scripts, και macros, και ψιψιψινια και κοκοψοψαρα και της παναγιας τα ματια.


Φίλως με τσάκισες.

Πώς θα γίνει να τα μάθω όλα αυτά?

Έχει καμιά σχολή η NASA?

 
Φίλως με τσάκισες.

Πώς θα γίνει να τα μάθω όλα αυτά?

Έχει καμιά σχολή η NASA?


 Γινεται να τα μαθεις, το μονο ευκολο ειναι να τα μαθεις.

 Το θεμα ειναι τι θα μαθεις οταν τα μαθεις.

 Μουσικη παντως δε θα μαθεις.

Το ειπε και ο Κωστας πριν.

 Ειναι σα να μαθαινεις τα παντα για τα πεταλακια και τους ενισχυτες.

 Αν δηλαδη τα μαθεις ολα καλα καλα και γινεις γκουρου, σε σχεση με τη μουσικη θα εισαι στο ιδιο σημειο.

 Με αλλα λογια, ολη μαζι η γνωση της συνθεσης ηχου δε φτανει σε αξια ουτε μια ινβενσιον του Μπαχ. Ουτε το ενα χιλιοστο της μουσικης γνωσης που θα παρει κανεις βγαζοντας την στα πληκτρα.





 Λεγοντας αυτο παντως, απο τη στιγμη που αποδεχθεις οτι οσο αφορα τη μουσικη σου εξελιξη ειναι χαμενος χρονος, ειναι πολυ διασκεδαστικη ασχολια η συνθεση ηχου.

 
Θα ήταν προτιμότερο να γράψεις πως υπάρχει ορθοργραφικό λάθος παρά να μου γράψεις τα πιό πάνω.

Waveform = κυματομορφή

Sample = δείγμα
Τώρα θες να παίξουμε με τις λέξεις? Κανένα ορθογραφικό λάθος δεν υπάρχει, ξέρω ακριβώς τι γράφω, και αυτά που γράφω είναι απόλυτα σωστά.

Το 

Waveform = κυματομορφή

Sample = δείγμα

δεν κολλάνε πουθενά με  αυτά που γράφω, και αυτό που γράφω είναι να εξηγώ Τι σημαίνει WAVEFORM στη γλώσσα της Yamaha. Πιο κατανοητά δεν γίνεται να γραφεί. 

Έξω από τη ορολογία της Yamaha, χαίρω πολύ, ξέρω τι σημαίνει Κυματομορφή, sample, δείγμα, και όλα αυτά τα χαζά. Πρέπει να γράψω ξανά ότι Sample/δείγμα = Κυματομορφή? Με την αλφαβήτα θα παίξουμε τώρα?

 
για τι ακριβώς λυπάσαι?
Βλέπω μια Yamaha να διαστρεβλώνει έννοιες που έχουν καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες, μετά βλέπω να υιοθετείς αυτή τη διαστρέβλωση και τελικά να απαιτείς να καταλάβουμε και εμείς όλο αυτό το περίεργο concept και να συνεννοηθούμε κιόλας με τη μία. Ε, είναι λίγο εξωπραγματικό, δε μπορώ να το ακολουθήσω.

 
Βλέπω μια Yamaha να διαστρεβλώνει έννοιες που έχουν καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες
Σοβαρά τώρα? Η Yamaha "διαστρεβλώνει έννοιες"? Τι είπες τώρα ρε φίλε?? Οκ, το ακούσαμε κι αυτό.

Αθάνατο ΝΟΙΖ...?

 
Νταξ' βρ'αδερφέ, πώς να το πώ να μη την προσβάλλω.. Έχει φτιάξει ένα δικό της γλωσσάρι κατα κάποιο τρόπο και όσοι δεν είναι χρόνιοι χρήστες των προϊόντων και του συγκεκριμένου κώδικα, αργούμε (ή/και) αρνούμαστε να συντονιστούμε με αυτό. Big deal τώρα..

 
Έχει φτιάξει ένα δικό της γλωσσάρι
Όπως και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες. Τι να κάνουμε τώρα? Όποιος ασχοληθεί με τα όργανα της Yamaha/Roland/Korg κλπ θα μάθει και τις ορολογίες τους. Η ΧΨ Yamaha λέει "Waveform" κι εσύ/εγώ/αυτός σκεφτόμαστε κάτι άλλο, γι αυτό και έρχεται και σου εξηγεί τι εννοεί με την λέξη Waveform. Τι θα της πεις? "Yamaha λες μαλακίες"? Aπλά κάθεσαι και μαθαίνεις και αποδέχεσαι την ορολογία της.

 
 Πάνο, δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα.

 Δεν ειναι οτι διαστρεβλωνει η Yamaha τις εννοιες. Ειναι οτι ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν υπαρχουν ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ορολογιες για τη δομη μιας μηχανης ηχου.

 Δηλαδη αυτο που η yamaha ονομαζει waveform, αλλοι το ονομαζουν multisample. Αυτο που λεει voice, αλλοι το λενε program και παει λεγοντας.
 

 Γενικα υπαρχει ενα αλαλουμ με τους ορους, διοτι η καθε εταιρια θελει να σε εχει πελατη και αν πας σε αλλη να μη βγαζεις ακρη και να ξαναγυρισεις σε αυτην ?

 Με αλλα λογια: Καθε μηχανημα εχει αλλη αρχιτεκτονικη, και οχι μονο αυτο, αλλα χρησιμοποιει και αλλες ορολογιες για καθε μερος της αρχιτεκτονικης. Πιασε το αυγο και κουρευτο.

 Σε γενικες γραμμες παντως ολες οι sample based αρχιτεκτονικες εχουν σα βασικο building block το δειγμα, την απλη sample καταγραφη, και καλο ειναι αυτο να το λεμε σκετο "δειγμα" για να συννενοουμαστε.

 
Aπλά κάθεσαι και μαθαίνεις και αποδέχεσαι την ορολογία της.
Ή δεν την αποδέχομαι. Είναι κι αυτό μια επιλογή. Ξέρω ήδη καί αγγλικά καί ελληνικά καί τη μετάφραση απο τη μία στην άλλη γλώσσα καί ηχοληψία καί την ορολογία που την διέπει εδώ και δεκαετίες.. Νταξει, δεν έχω και τρελές απαιήσεις, Ιάπωνες είναι, ενδέχεται να μην έχουν και lower.. Δεν περιμένω να φωτιστεί το κυματομορφικό μου σύμπαν απο κατασκευαστές μοτοσυκλετών/εξωλεμβίων/πιάνων. Σιγά τώρα. Έφτιαξαν ένα all around super wow pow workstation. Ωραία. Καιρός της ήταν. Όποιος πιστός προσέλθει. Εγώ πιστεύω σε άλλους. Δε θα πέσουμε κι ανάσκελα.

 
η καθε εταιρια θελει να σε εχει πελατη και αν πας σε αλλη να μη βγαζεις ακρη και να ξαναγυρισεις σε αυτην
Το πιό σωστό απο όλα ήταν αυτό..

 
Ή δεν την αποδέχομαι. 
Τι λες ρε φίλε πρωινιάτικα?? Ποιοι ρε φίλε δεν έχουν...lower? Έχεις ιδέα για ποια εταιρεία μιλάμε? Η Yamaha είναι μακράν η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής μουσικών οργάνων κάθε τύπου και κατηγορίας, η οποία είναι και παραμένει ο Leader της συγκεκριμένης παγκόσμιας βιομηχανίας από το 1887.

Πάρ'το λίγο (πολύ) αλλιώς σε παρακαλώ...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
   Η yamaha εκτος απο εξωλεμβιες και πιανα φτιαχνει και συνθεσαιζερ.

 Και οταν λεμε φτιαχνει και συνθεσαιζερ, εννοουμε οτι φτιαχνει ΚΟΡΥΦΑΙΑ συνθεσαιζερ.

 Το CS80 και το DX7 ας πουμε ειναι ΤΟΤΕΜ, δεκαετιες αργοτερα απο την κυκλοφορια τους, και ακομα υπαρχει ερευνα και αναπτυξη στο πως θα τα εξομοιωσουν σε εικονικο περιβαλλον, διοτι ακριβως ειναι ΤΟΤΕΜ.

 Το montage m ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε να καλυπτει μια φοβερη γκαμα απο εφαρμογες, απο προχωρημενο sound design, μεχρι τον μουσικο της εκκλησιας του Αγιου Αλιγατορα στη Florida, που παιζει την ωρα που ο παστορας βγαζει δαιμονια απο τους πιστους ?

 Τετοιο ευρος λιγα μηχανηματα εχουν.

 
Ωραία. Είναι όλα αυτά, έχει κάνει όλα αυτά, έχει το κύρος και τις περγαμηνές, θα πάρει και φέτος το πρώτο βραβείο για το καλύτερο workstation της αγοράς και όλα καλά κι όλα ωραία. Απλώς, τα τελευταία 20 χρόνια είχα κατα καιρούς 4 συνθ της και τα ξεφορτώθηκα, τώρα έχω 7 σύνθ άλλων εταιρειών και όχι δικά της και απο όλα τα βίντεο που είδα κι άκουσα σε αυτήν την ανάρτηση, δεν είπα ούτε μια στιγμή "α, να ένας γαμάτος ήχος". Τί να κάνουμε τώρα, δεν είναι για όλους η Μercedes ( ή Rolls Royce ή Ferarri, ή όπως θέλετε πέστε την). Αλλά ομολογώ οτι ήθελα πολύ να εντυπωσιαστώ, ήθελα να μου τριγκάρει το GAS μου, γιαυτό ακολουθώ την ανάρτηση τόσες μέρες. Έ, δεν το έκανε, όπως δεκάδες άλλες εταιρείες δεν το έχουν κάνει, ok. Αλλά για ΕΜΕΝΑ, αυτό είναι τελικά. Άλλη μιά απο τις δεκάδες εταιρείες. Τί να πώ, δε μου αρέσει η Μπελούτσι, τα έχουμε ξαναπεί.

 
 Καλα ναι, στην κατασταση που εχουμε φτασει δεν ειναι ευκολο να ενυπωσιαστεις απο κατι. ?

 Εμενα ας πουμε μου αρεσαν πολυ καποιοι ηχοι σαν ιδεες. Κατι συνδυασμοι electro pad αε πουμε με choirs. Ε, καθησα χτες στο PCακι, και μεσα σε λιγα λεπτα ειχα φτιαξει παρομοιους ηχους που ηταν τζαμι.

 Ειναι αυτο που ειπες πιο πριν, οτι οι performance ηχοι σε πανε στη δικη τους κατευθυνση. Για αυτο ακριβως, και επειδη μου αρεσουν πολυ αυτου του ειδους οι ηχοι, εχω στημενα κατι ακραιως περιπλοκα templates, που με μερικες κινησεις του ποντικιου σου δινουν ευκολα ηχους με ξερω γω 50 διαφορετικα virtual synths και χιλια πολυφωνια ? ευκολα, αμεσα και καθε φορα διαφορετικα.

 Οπως ειπα δεν ειναι ευκολο να εντυπωσιαστει κανεις στις μερες μας ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top