Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Κι εγώ αυτό νόμιζα, οτι μιλάμε για patches. Αλλά μου φάνηκε περίεργο να τα ονομάζει έτσι η Yamaha και μου φάνηκε επίσης περίεργο να τα λέει έτσι ο Waterfall. Είπα κι εγώ "κυματομορφή που αποτελείται απο κυματομορφές.." it does not compute.


Όπως σου είπα και πιό πάνω, το πρόβλημα είναι στην ορολογία του κάθε κατασκευαστή και μηχανήματος.

Κανονικά αυτό πρέπει να είναι το αντίστοιχο partial της Roland, που είχαν τα S-770/760 κλπ. Σε πάω πολλά χρόνια πίσω. Όπου το partial ήταν ένα στάδιο πριν το patch.

Αργότερα το partial σε κάποια το ονόμασε tone.

Σε κάποια άλλα αργότερα το ονόμασε multisample, όπου ένα multisample είχε έως και 128 samples.

Σε κάθε μηχάνημα, ανάλογα τι είναι αυτό, τι κάνει και κατά πόσο βαθειά μπορεί να εισχωρεί ο χρήστης στην δομή του ήχου του μηχανήματος, υπάρχει και η ανάλογη ορολογία.

Κατ'αυτούς πάντα.

Όπως σου είπα και πιό πάνω, δεν έχω διαβάσει το manual του συγκεκριμένου. Θα σου επιβεβαιώσει ο @Waterfall-K τι έγραψε και τι εννοεί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λογικα εννοει το εξης:

 Οταν διαλεγεις κυμματομορφη σε ενα rompler, οταν δηλαδη πας να χτισεις εναν ηχο απο το μηδεν σε φαση osc- filter- amp, δεν εχεις τις κλασσικες επιλογες saw- sine- square που εχουν οι αναλογικες γεννητριες. Οι επιλογες που εχεις στηριζονται σε δειγματα.

 Ανοιγει μια λιστα λοιπον, η οποια λιστα ειναι τεραστια σε σχεση με τις 5- 6 κυμματομορφες των αναλογικων. Εχει ουσιαστικα ολων των ειδων τις επιλογες, πιανα, κιθαρες, μπασα κλπ, που επιτελουν το ρολο της κυμματομορφης της γεννητριας. Αρα μπορεις να πεις οτι το montage π.χ. εχει 5.000 κυμματομορφες.

 Αυτες ομως οι "κυμματομορφες", δεν αποτελουνται απο ενα δειγμα η καθε μια, γιατι θα ακουγοντουσαν χαλια. Οταν επιλεγεις ας πουμε πιανο στο oscillator ενος rompler, στην πραγματικοτητα επιλεγεις ενα τσαμπι απο δειγματα μοιρασμενο στο κλαβιε, αλλο δειγμα για οταν παιζεις ψηλα, αλλο για χαμηλα, αλλο για απαλα, αλλο για δυνατα κλπ.

 Ετσι λειτουργουν τα rompler, για να ειναι πιο ευκολο τo editing.

 Τα sampler παλι, που ειναι για τους αντρες, σου δινουν τη δυνατοτητα να πας ενα βημα πιο μεσα στον ηχο, και να πειραξεις το καθε δειγμα ξεχωριστα. Μπορεις ετσι να φτιαξεις το δικο σου multisample set up, η να παρεις ενα απο τα δειγματα του ηχου και να του βγαλεις τα ματια, και διαφορα αλλα πραγματα.

Στα παλια τα Motif υπηρχαν τετοιες λειτουργιες. Απο οτι εχω καταλαβει ομως, για να κανεις αυτο το deep sample editing πλεον στο Μontage, πρεπει να το κανεις σε PC ?

 Σεβασμος λοιπον στην PC master race

 
Οταν επιλεγεις ας πουμε πιανο στο oscillator ενος rompler, στην πραγματικοτητα επιλεγεις ενα τσαμπι απο δειγματα
Τώρα κατάλαβα γιατί ο Vangelis γούσταρε τόσο το Ζ1. Αν δε κάνω λάθος, ήταν απο τα πρώτα συνθ που έκανε αυτό που περιγράφετε, τόσο καλά και τόσο "deep". Αυτό και όλα τα VL νομίζω. Κι απορούσα τότε "πώς κατάφερε κι έχει τόσο αληθοφανή κλασσική κιθάρα" κλπ..

 
Παιδιά, πραγματικά δεν καταλαβαίνω που μπερδεύεστε. Οι απορίες που διαβάζω περί Waveforms το μόνο που αποδεικνύει είναι ότι εγώ γράφω/εξηγώ και κανείς δεν (με) διαβάζει.

«Οταν διαβαζεις στα specs οτι το ΜΟΧF εχει 3,977 waveforms, να ξερεις οτι καθε waveform μπορει να αποτελειται απο ως και 128 διαφορετικες κυματομορφες. Ενας ηχος (patch) πιανου απο το XF για παραδειγμα, ο "S700 for XS", ειναι φτιαγμενος απο τρεις oscillators/waveforms:

- S700HrdSt  (S700 Hard Strike Stereo)
- S700MedSt  (S700 Medium Strike Stereo)

- S700SftSt  (S700 Soft Strike Stereo)


Καθε μια απο τις τρεις παραπανω waveforms αποτελειται απο 90 διαφορετικες κυματομορφες οι οποιες καλυπτουν την εκταση των 88 πληκτρων ενος πιανου, απο A1 μεχρι C7. Αυτος ο ηχος λοιπον, αν και ειναι φτιαγμενος μονο απο τρεις oscillators/waveforms, αποτελειται απο συνολικα 270 διαφορετικες κυματομορφες. Η δουλεια που εχει γινει για να δημιουργηθουν αυτες οι waveforms σε καποιο rompler και η τεχνολογια πισω απο ενα rompler δεν ειναι και τοσο απλη οσο μπορει να νομιζει καποιος που ακουει τη λεξη rompler και σκεφτεται..."wav player".»

Αυτά σάς έγραφε ο Waterfall το 2013. Τα ίδια σας έγραψε και μετά 10 χρόνια και τουλάχιστον δύο φορές στο θρεντ που είμαστε, εξηγώντας τι η Yamaha εννοεί όταν μιλάει για Waveforms. 
Χρειάζεται να το ξαναγράψω για νιοστή φορά? Τελικά διαβάζει κανείς αυτά που γράφω και εξηγώ ή απλά κάποιοι μπαίνετε στο θρεντ να γράψετε αυτά που έχετε στο μυαλό σας να γράψετε, αγνοώντας ότι προηγούμενο έχει γραφτεί?
Για τελευταία φορά λοιπόν, στη γλώσσα της Yamaha, WAVEFORM σημαίνει ένα σύνολο/πακέτο κυματομορφών/samples, ένα Multisample ας το πούμε. Όταν λοιπόν μιλάμε για τα "7,620 waveforms" του Montage M, ΔΕΝ εννοούμε 7,620 -"σκέτες"- κυματομορφές, εννοούμε 7,620 multisamples

Επίσης, στη γλώσσα της Yamaha, το Voice σημαίνει Patch, το Performance σημαίνει Combi κλπ.

Η Yamaha έχει πάει σε άλλο επίπεδο τη έννοια "Rompler", η sample-based engine της -η οποία έχει μια συνεχή εξέλιξη τα τελευταία 35+ χρόνια- είναι έτη φωτός μακριά από οποιαδήποτε άλλη sample-based engine της αγοράς. Είναι μια εντελώς unique sample-based engine, όσοι έχουν ασχοληθεί σοβαρά με αυτή καταλαβαίνουν το πόσο unique και powerful είναι αυτή η engine. Οι υπόλοιποι απλά βλέπουν ακόμα μια Rompler engine.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ωραια. Η Yamaha εχει 270 δειγματα ( καλυτερος ορος τα δειγματα) για ενα πιανο. Ωραια.

 Το VSL Imperial Software piano ομως εχει εως 1200 δειγματα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΗΚΤΡΟ ? Και βγηκε στην αγορα πριν το Motif XF και το MOXF ετσι;

 Πως γινεται τωρα ο αριθμος των 270 δειγματων για ενα πιανο να ειναι αποδειξη οτι η sample engine της Yamaha  ειναι " ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο στην αγορα" τη στιγμη που στην  αγορα υπαρχουν πιανο με 70.000 δειγματα δεν ξερω.

Τώρα κατάλαβα γιατί ο Vangelis γούσταρε τόσο το Ζ1. Αν δε κάνω λάθος, ήταν απο τα πρώτα συνθ που έκανε αυτό που περιγράφετε, τόσο καλά και τόσο "deep". Αυτό και όλα τα VL νομίζω. Κι απορούσα τότε "πώς κατάφερε κι έχει τόσο αληθοφανή κλασσική κιθάρα" κλπ..




 Το Z1 δεν εχει μεσα του ουτε ενα δειγμα ? Η τεχνολογια των δειγματων, η sample based synthesis ειναι μια τεχνολογια 40 ετων, οπου εδω και πολλα χρονια εχουν φανει τα ορια της.

 Για ενα οργανο οπως το πιανο, τα πνευστα, το βιολι κλπ, δεν αρκει η δειγματοληψια του για να το μετατρεψεις σε ενα εντελως πειστικο synthesizer patch. Ο τροπος που αληλλεπιδρουν οι χορδες του πιανο, η το πως "μεταμορφωνονται" οι νοτες αναλογα τον τροπο παιξιματος σε ενα πνευστο, η το πως αλλαζει η χροια σε ενα βιολι αναλογα με το πως χειριζεσαι του δοξαρι, ολα αυτα εχουν απειρες επιλογες στο παιξιμο, αρα και απειρες εναλλαγες στη χροια, και δεν μπορεις ουσιαστικα να τις σαμπλαρεις, θα σαμπλαρεις επ απειρον ?

 Το Z1 λοιπον, οπως και καποια αλλα αντιστοιχα synth και software, προσεγγιζει αυτο το προβλημα με αλλο τροπο. Δεν σαμπλαρει, δεν εχει δειγματα, αλλα εξομοιωνει με μαθηματικα μοντελα το ιδιο το οργανο. Δεν επιλεγεις δηλαδη multisampled "κυμματομορφες" στο Z1, επιλεγεις μηκος χορδων, τροπο κρουσης, υλικο κατασκευης πνευστου κλπ κλπ.

 Με αλλα λογια, αυτη η μεθοδος συνθεσης δε στηριζεται στο μεγεθος της μνημης για τα ηχογραφημενα δειγματα, αλλα στηριζεται στη δυναμη του CPU για να τρεξει ενα ισχυρο μαθηματικο μοντελο ( physical modelling). Μια εντελως διαφορετικη προσεγγιση, που αποτελει το μελλον στην εξομοιωση ολων των ακουστικων οργανων, και ηδη απο τωρα εχει δωσει πολλα εξαιρετικα οργανα οπως το Z1, το Pianoteq software piano κλπ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο Καταρράκτης ηθελημένα αγνοεί την "αγορά" των soft synths. Κακώς, κατά τη γνώμη μου, είμαι βέβαιος ότι θα έβρισκε μεγάλη χαρά και πεδίο ενασχόλησης αν ασχολιόταν - στο μέτρο που υπολογίζω τον χαρακτήρα του (που είναι αρκετά όμοιος με τον δικό μου, άλλωστε).

 
θα έβρισκε μεγάλη χαρά και πεδίο ενασχόλησης αν ασχολιόταν
Εγώ έτσι όπως τον κόβω, θα έπαιρνε το χάλιον (που είναι αρκετά κοντά στη φιλοσοφία της yamaha), την πρωτη βδομάδα θα έλεγε εεε μωρέ μαλακίες, τη δεύτερη θα έλεγε ε εντάξει, απ τα ολότελα, και την τρίτη βδομαδα θα κυκλοφορούσε το Cosmic Pads VSTi for HALion, 69,99€, το Epic Shimmering Wings 59,99€ και το Phat Leadz, 29,99€.?

 
 Ο Waterfall ειναι PCακιας, δε νομιζω να μην εχει δοκιμασει vst καταστασεις.

 Απλα ειναι του hardware, πολλοι ειναι ετσι.

 Αν βγαλουμε το software η yamaha οντως παιζει να ειναι η τοπ.

 Το θεμα ειναι οτι η αγορα δεν βγαζει το software απεξω, αποδειξη: Ακομα και η Yamaha θα κυκλοφορησει vst.

 Ενα συγχρονο PC εχει κλασεις ανωτερο DSP power απο το μεσο hardware synth, και αυτο τραβαει σα μαγνητης τους developers καθε ειδους. Οποτε, οπως οι developers δεν περιοριζονται στο να προσπαθουν να εξελιξουν ενα synth μονο μεσω του hardware, ετσι και εμεις οι χρηστες δεν πρεπει να περιοριζομαστε στη μια η στην αλλη πλατφορμα.

 Δεν ειναι το σημαντικο τα μηχανηματα, τα μηχανηματα PC η Hardware synths ειναι ο φορεας των ανθρωπινων ιδεων. Δηλαδη ας πουμε ο Eric Percing, ηταν καλος και ιδιοφυια οταν μας εστελνε για τσαι με το D50 και το JD 800, και τωρα με το Omnisphere εγινε ξαφνικα ανθυπομετριος;

 
Ακομα και η Yamaha θα κυκλοφορησει vst.
Όχι ακριβώς... εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι.

Θα χαρίζει τη vst έκδοση του Montage M, σε όποιον έχει το "πραγματικό" Montage M, δηλαδή το Montage M θα είναι το πιο ακριβό dongle στην Ιστορία του Software. Δεν θα μπορώ εγώ (που δεν έχω το hardware όργανο) να "τρέξω" τη VST έκδοσή του.

Αυτό, δεν αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς και την συμμετοχή της Yamaha στην αγορά των VST. Θα είναι βέβαια μία ομολογία πως PC και Hardware είναι ισότιμα όσον αφορά στη παροχή τεχνολογίας για κάτι σαν το Montage M, άρα το έδαφος προετοιμάζεται.

 
 Σε πρωτη φαση ισχυει αυτο που λες trolley. Ετσι θα ειναι.

 Αυτοι που ασχολουνται με την υποθεση παντως αναφερουν οτι πιθανοτατα στην πορεια θα βγαλει το vst για τους μη- κατοχους του montage, και μαλιστα οπως λενε πιθανοτατα θα ειναι με συνδρομη στο στυλ της roland.

 Αλλωστε δεν ειναι μονο η Yamaha στο παιχνιδι. Και η Korg κυκλοφορησε το wavestate που ειναι καινουργιο μηχανημα σε Vst, και η roland δινει vst που παιζουν και στα hardware synths τους, γενικα ολες οι εταιριες προσπαθουν να μπουν στο παιχνιδι.

 Μην ξεχνας οτι ο ολος φετιχισμος με το hardware ειναι ψιλομπουμερ φαση ? τα πιτσιρικια που μεγαλωνουν με μια οθονη, και ακουνε μουσικη που software σαν το Serum εχουν τον πρωταγωνιστικο ρολο,  ε για να πιασεις αυτα θα αλλαξεις μοντελο, οποιος μενει στο παρελθον πεθαινει, οι CEO τα ξερουν αυτα χαρτι και καλαμαρι ?

 
Ασφαλώς, έχεις δίκηο, όμως η Yamaha θα θελήσει να επαναλάβει το σχήμα "εντάξει, όσοι είχατε λεφτά το πήρατε, να.. τώρα το μικρό για όσους δεν είχατε λεφτά", όπως έκανε και με το πρώτο Montage.

Αυτό όλο, είναι αδύνατο να λειτουργήσει αν στο μεταξύ υπάρχει το Montage M σε VST για όλους μας. Όσο φίλος του hardware και να είναι κάποιος, εκεί θα μιλάμε για μία εντελώς νέα (για τη Yamaha) δυνατότητα, δηλαδή να βρεθεί ο πάσα-ένας-μόρτης με ένα Montage M για ελάχιστα χρήματα, οπότε άντε μετά να πουλήσεις το hardware μικρό του αδελφάκι.

 
Οπωσδηποτε ετσι ειναι, το vst θα κοψει πολλες πωλησεις, και ειδικα απο μια φτηνη modx- style εκδοση.

 Για αυτο υπαρχει και ο φοβος απο καποιους οτι υπαρχει πιθανοτητα να μην κυκλοφορησει καν τετοια εκδοση, και να την αντικαταστησει το vst. Προσωπικα δεν πιστευω κατι τετοιο, ειναι πολυ δημοφιλη τα modx για να συμβει αυτο.

 Ομως απο την αλλη, δεν μπορω να μη σκεφτω οτι το περιθωριο κερδους απο το software ειναι κατα πασα πιθανοτητα μεγαλυτερο απο το περιθωριο κερδους ενος προσιτου πληκτρου. Δηλαδη ενα Vst σαν το montage m μπορεις να το χτυπησεις ανελεητα σε τιμη γιατι θα ειναι τοπ. Και τα λεφτα αυτα δε θα εχουν απο πισω την αποσβεση του hardware, θα ειναι τσεπατα.

 Αν ομως υπαρχει ενα προσιτο hardware synth με την ιδια μηχανη και το vst δωρο, θα πρεπει να εισαι τρελος να μην το παρεις και να παρεις το ακριβο σκετο vst. Για να χτυπησει δηλαδη το vst σε υψηλη τιμη, ισως τελικα να παει το modx(m) πισω σε παραγωγη, και οχι το αντιθετο.

 Ειναι ενα σεναριο και αυτο.

 
Όχι ακριβώς... εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι.

Θα χαρίζει τη vst έκδοση του Montage M, σε όποιον έχει το "πραγματικό" Montage M, δηλαδή το Montage M θα είναι το πιο ακριβό dongle στην Ιστορία του Software. Δεν θα μπορώ εγώ (που δεν έχω το hardware όργανο) να "τρέξω" τη VST έκδοσή του.

Αυτό, δεν αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς και την συμμετοχή της Yamaha στην αγορά των VST. Θα είναι βέβαια μία ομολογία πως PC και Hardware είναι ισότιμα όσον αφορά στη παροχή τεχνολογίας για κάτι σαν το Montage M, άρα το έδαφος προετοιμάζεται.
Μετά από λίγο θα το πουλάει ξεχωριστά.

 Γιατί θα στοχεύσει και σε αυτούς που θέλουν το synth χωρίς το box του ως VST

 Όπως κάνουν όλες οι εταιρείες πλέον και μάλλον τους πηγαίνει καλά το θέμα.

 Όντως έτσι έχει ανακοινωθεί, αλλά μετά θα το δίνουν αυτόνομα και καλά θα κάνουν.

 Αυτοί που θέλουν hardware θα πάρουν το hardware.

 Αυτοί που δεν θέλουν το hardware  αλλά δεν τους χαλάνε τα υπόλοιπα γιατί πραγματικά είναι ένα εξαίρετο powersynth  που θέλουν να έχουν στην συλλογή παραγωγής τους και να το χειρίζονται με τα controllers τους και τα ποντίκια τους θα το έπαιρναν σίγουρα, προτιμώντας το από αυτά του ανταγωνισμού.

 
Σύμφωνοι, αλλά το vst, όπως και κάθε vst, δεν έχει σκευομορφικά και εργονομικά την ιδανική επιφάνεια ελέγχου. Επαφίεται στον χρήστη να έχει όσα σάτζαλα και μάντζαλα χρειάζεται, για να έχει τα 8 scenes σε μπουτον, και τα 2 κουμπιά παραλλαγών, και ribbon controller (ποτς;), και super knob, και high resolution encoders και faders, και πολυφωνικό άφτερτατς, και διάφορα άλλα που υπάρχουν στο πακετίνο.

Οπότε σου λέει η εταιρία, θες να δουλέψεις απροβλημάτιστα; πάρε το πακετίνο. Θες να έχεις πρόσβαση στη μηχανή και να Μακγκαϊβερήσεις ό,τι μπορείς; Πάρε το Βιεστίνο. Δε νομίζω να μείνει αποκλειστικότητα των Μονταζάδων. Η διατύπωση "free for all registered montage m owners" αφήνει ανοιχτό, και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ότι οι ΜΗ-έχοντες το μονταζ, θα μπορούσαν να αποκτήσουν το πλαγκ έναντι αντιτίμου. Είναι λίγο νεφελώδης η διατύπωση περι του πλαγκ, αλλά οκ, το πλαγκ είναι δευτερεύον. Το βασικό είναι το ίδιο το μονταζ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οπωσδηποτε ετσι ειναι, το vst θα κοψει πολλες πωλησεις, και ειδικα απο μια φτηνη modx- style εκδοση.
δεν ξέρω τελικά αν στην εποχή μας θα έκοβε πωλήσεις.

 Είναι συνειδητοποιημένοι οι αγοραστές.

 Ένας που έχει ανάγκη την hardware έκδοση θα πάρει το hardware

 To hardware είναι πιο προτιμώμενο στους περισσότερους γιατί γουστάρουν να δουλεύουν με hardware αισθητικά και το θεωρούν και πιο λειτουργικό λόγω ακριβώς τις αμεσότητας στη διαχείριση των λειτουργιών. Και είναι και πιο cool

 Ένα παράδειγμα.

 Για ένα διάστημα είχα το παλιό το KORG Μ1 και έχω και το software.

 Το softare ήταν πραγματικά ΤΕΛΕΙΟ, εμένα με τρέλαινε η πιστότητα και η ακρίβεια με το κανονικό

 ¨Ομως πραγματικά το να παίζεις το πραγματικό όργανο δεν συγκρίνεται σε αίσθηση ιδιαίτερα για το M1 που θεωρώ πως ήταν ότι καλύτερο σε αίσθηση έχω παίξει ποτέ μου όσο αφορά τα πλήκτρα. Πραγματικά απίστευτο clavie που πραγματικά έβγαινε η κλάση μου στο παίξιμο, θα το πω και ας περιαυτολογώ, με ενέπνεε.

 Και πως να το πω, νιώθεις και αλλιώς τους ήχους. Είναι ξεκάθαρο.

 Όσο και να μου αρέσουν και να κολακεύω τα VST η αίσθηση είναι άλλη σε ένα πραγματικό όργανο.

 Και το συγκεκριμένο μετανιώνω καμιά φορά που το έδωσα αλλά ήθελα να ξεφορτωθώ πράγματα τότε, με είχε πιάσει, έπρεπε να το κρατήσω γιατί τέτοια ποιότητα clavier σε όσα έχω δοκιμάσει δεν έχω ξανανιώσει.

 Και ανα καιρούς περνάω από τις εκθέσεις.

 Σαν το M1 και τα παλαιότερα ρε παιδιά, κανένα.

 Μπορεί να μην είναι και έτσι αλλά εμένα αυτό μου έχει εντυπωθεί

Σύμφωνοι, αλλά το vst, όπως και κάθε vst, δεν έχει σκευομορφικά και εργονομικά την ιδανική επιφάνεια ελέγχου. Επαφίεται στον χρήστη να έχει όσα σάτζαλα και μάντζαλα χρειάζεται, για να έχει τα 8 scenes σε μπουτον, και τα 2 κουμπιά παραλλαγών, και ribbon controller (ποτς;), και super knob, και high resolution encoders και faders, και πολυφωνικό άφτερτατς, και διάφορα άλλα που υπάρχουν στο πακετίνο.

Οπότε σου λέει η εταιρία, θες να δουλέψεις απροβλημάτιστα; πάρε το πακετίνο. Θες να έχεις πρόσβαση στη μηχανή και να Μακγκαϊβερήσεις ό,τι μπορείς; Πάρε το Βιεστίνο. Δε νομίζω να μείνει αποκλειστικότητα των Μονταζάδων. Η διατύπωση "free for all registered montage m owners" αφήνει ανοιχτό, και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ότι οι ΜΗ-έχοντες το μονταζ, θα μπορούσαν να αποκτήσουν το πλαγκ έναντι αντιτίμου. Είναι λίγο νεφελώδης η διατύπωση περι του πλαγκ, αλλά οκ, το πλαγκ είναι δευτερεύων. Το βασικό είναι το ίδιο το μονταζ.
Το έχω επισημάνει και εγώ αυτό πολλές φορές για το hardware σε παλαιότερα πόστ μου.

Εγώ αν λέω κάτι και ας με βαράνε, το προσωποποιώ στην εξέλιξη της κουβέντας λόγω των σημερινών μου αναγκών.

 όπως είπα και πιο πάνω και το δήλωσα, άλλο με το layout, τα μενού και γενικά τα στοιχεία ελέγχου του οργάνου που είναι σχεδιασμένα, μελετημένα για το ίδιο το όργανο και τις λειτουργίες του. Έχεις την πλατφόρμα πάνω έτοιμη χωρίς να χρειάζεσαι εσύ να κάνεις ότι κάνουμε στα VST μέσω DAW με τις καστομιές μας στους controllers

Μετά θα μιλήσω για το θέμα του audio interface που ενημερώθηκα για κάποια πράγματα και κατάλαβα τι γίνεται.

 Θα κάνω μια αναφορά.

 
 Δεν θα πρεπει να ξεχναμε ποτε την εξης παραμετρο:

 Ειναι αμετρητες, ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ? οι φορες που εχω δει καποιον να αναζητα, ματαια ειναι η αληθεια, ενα plug in σε στυλ workstation που να εχει σε αμεση προσβαση και αριστη ποιοτητα καθε λογης ηχο.

 Διοτι ΟΚ, αν εισαι συνθακιας τρελαμενος, και παιζεις μπαλα με το PC, θα εχεις 500 διαφορετικα plug in, αλλα για ορχηστρες, αλλα για πιανο, αλλα για αφαιρετικη, αλλα για FM και παει λεγοντας, θα κολυμπας στα plug in και θα εισαι ευτυχισμενος σα γουρουνι στη λασπη ?

 Αν εισαι ομως ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ; ? Και εχεις ηδη τρομαξει να κουτσομαθεις το DAW; Δεν εισαι τωρα να μαθαινεις και 500 synth vst, θελεις ΕΝΑ που να τα εχει ΟΛΑ, να το βαζεις εκει οταν θελεις εναν ηχο απο πληκτρα, ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ηχο απο πληκτρα, ειτε πιανο, ειτε synth, ειτε strings, οποιονδηποτε. Και να τους ψαχνεις μπαμ μπαμ τους ηχους, χωρις να ζυγιζουν ενα τονο RAM ? και χωρις να φορτωνεις ξεχωριστα plug in, με τη λογικη ακριβως ενος synth workstation.

 Εκει θα ΣΚΙΣΕΙ η Yamaha.

 
Η διατύπωση "free for all registered montage m owners" αφήνει ανοιχτό, και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ότι οι ΜΗ-έχοντες το μονταζ, θα μπορούσαν να αποκτήσουν το πλαγκ έναντι αντιτίμου.


Σε 'μένα, ήδη λειτουργεί ως αντι-κίνητρο για την απόκτηση του Montage M, η πληροφορία ότι τέτοια μέρα του χρόνου θα είναι διαθέσιμο σαν VST. Οπότε, αν με ρωτάς, έκαναν μαλακία και μόνο που το υπαινίσσονται. Κλαβιέ έχω (τρία συνολικά), καλώδια έχω, για ποιο λόγο να βιαστώ να πάρω το hardware.

Αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορούν να το έχουν όσοι δεν έχουν το hardware - εκεί μπλέκονται πάάάάρα πολύ τα πράγματα όσον αφορά σε ενδεχόμενες πωλήσεις...

 
ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ηχο απο πληκτρα, ειτε πιανο, ειτε synth, ειτε strings, οποιονδηποτε. Και να τους ψαχνεις μπαμ μπαμ τους ηχους, χωρις να ζυγιζουν ενα τονο RAM ? και χωρις να φορτωνεις ξεχωριστα plug in, με τη λογικη ακριβως ενος synth workstation.

 Εκει θα ΣΚΙΣΕΙ η Yamaha.
να δοκιμάσουν και το KORG TRITON EXTREME VST

 Τι άλλο να ζητήσεις αν έχεις αυτό για το θέμα που θέτεις.

 ¨Ολα τα program και combis όχι απλά του TRITON, άλλα του TRITON EXTREME





 άμα μπει και το MONTAGE στο παιχνίδι.................

 Με την ανακοίνωση αυτή την KORG θα την έλουσε κρύος ιδρώτας. ?

 
 Καλο ηταν το triton, αλλα τω καιρω εκεινω. Εδω μιλαμε για φρεσκο πραγμα ? ειδικα σε ακουστικους ηχους πιανα ορχηστρικα και τετοια, που ηταν και τοτε τα αδυνατα σημεια του triton, η φαση θα ειναι Ρεαλ Μαδριτης- Αναγεννηση Αρτας. Βαλε και τα φιλτρα ( αλλο αδυναμο σημειο), βαλε και την FM, βαλε και το motion sequencer που ειναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ, αν εκανε μια φορα ντορο το triton vst, που οντως εκανε, με το montage θα γινει χαος.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top