Δεν έδωσα ποτέ τέτοια περιγραφή. Αυτό σημαίνει ότι αυτά που γράφω ή δεν γίνονται κατανοητά ή ότι τα προσπερνάς και τζάμπα γράφω. Αυτό που έγραψα -και συμβαίνει στα synths της Yamaha- είναι ότι τα WAVEFORMS αποτελούνται από 1 ως και 128 ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΕΣ/SAMPLES. Όταν γράφω λοιπόν ότι το Montage M διαθέτει 7,620 waveforms δεν εννοώ 7,620 κυματομορφές/samples. Kυματομορφές/samples καταλαβαίνεις εσύ και όσοι δεν έχουν ασχοληθεί με την αρχιτεκτονική του ήχου των συγκεκριμένων synths.
Απ΄την μία λοιπόν δεν έχεις κατανοήσει τα πλέον βασικά της AWΜ2 engine ενός Montage/MODX (αφήνω απ'εξω τα της FM engine και όλα τα υπόλοιπα που κουβαλάνε σαν όργανα) και απ'την άλλη μού κάνεις άκυρες συγκρίσεις, και μάλιστα συγκρίσεις που δεν αφορούν καν hardware synth VS hardware synth. Αυτό ξέρεις μετά την...300στή φορά κουράζει και δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο.
Ισχύει η πρόταση μου να ανοίξεις ένa VST θρεντ κι εκεί να γράψεις ό,τι θες. Και να έρχομαι κι εγώ κάθε 3-4 ποστς και να γράφω για την ανωτερότητα του hardware. Γιατί έτσι είναι (ως και ο Μπάμπης ο σουγιάς το λέει) και έτσι θέλω.
Αν θες να κάνεις σώνει και καλά μία σύγκριση hard vs soft, περίμενε μέχρι το καλοκαίρι που θα κυκλοφορήσει η VST έκδοση του Montage Μ, κι εκεί βάρα.
Καλά.
Λοιπόν εγώ εδώ θα μείνω και θα μιλάω για το Montage.
Τα άλλα και θα βάλω μέσα και το Montage θα τα αναλύσω σε άλλο thread για να αναδείξω τι σημαίνει ανωτερότητα των VST και η μηχανή σύνθεσης που λες έτσι όπως την αντιλαμβάνεσαι εσύ τα engines.
Τα "engines" σε όλα τα synth έχουν να κάνουν με τους τρόπους που διαχειρίζονται έναν ταλαντωτή ή μια πληθώρα ταλαντωτών ανάλογα με το είδος τους για θέματα τρόπου αναπαραγωγής, διάρκειας, εκφραστικότητας, διαστρωμάτωσης, φιλτραρίσματος, εμπλουτισμύ κλπ, πράγματα που βασίζονται σε αλγόριθμους. Μια αρχιτεκτονική είναι που υπάρχει διαφορετικώς ονοματιζόμενη με πολλά κοινά στοιχεία και ελάχιστες διαφορές σε όλα τα synths.
Η εξέλιξη τους είναι η χρήση τους μέσω PC.
για να μην μακρυγορώ, αυτη τη μηχανή που "δεν καταλαβαίνω", την καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί ακριβώς έχει τη γνωσιακή βάση και το πρακτικό υπόβαθρο να την καταλαβαίνω από 10 χρονών και γι αυτό μπορώ να την αξιοποιήσω στο έπαρκον, στα σύχρονα synth μετά το 80 είναι ακόμα πιο εύκολο και κατανοητό.
Και έτσι μπορώ να καταλάβω πως όλα αυτό το υπέροχο πράγματα μεταφέρεται με τον ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ τρόπο στα VST χωρίς τους επεξεργαστικούς και άλλους περιορισμούς προσπέλασης και ταχύτητας ενός hardware synth.
Στα VST μέσω DAW δεν υπάρχει περιορισμός παρά μόνο του hardware του υπολογιστή.
Για να μην επεκταθώ ως ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ μουσικής και μουσικής τεχνολογίας να σου αναλύσω όλη την AMW2 και να στην συγκρίνω με τις άλλες για να σου βρώ μέχρι και μειονεκτήματα σε σχέση με τον hardware ανταγωνισμό που τα ξέρω, δεν αποδέχομαι το ότι δεν ξέρω, είμαι σε θέση να αποδείξω οποιαδήποτε στιγμή αυτά που ξέρω πάνω στα όργανα, στα VST , σε επιτόπια σύνθεση και προγραμματισμό αλλά τι λέω τώρα.
Μέ έπιασε. Περιαυτολογώ γιατί είμαι ναρκισιστής, άρρωστος, όντως είμαι κουραστικός, το κόβο.
το VST του Montage και του Triton Extreme και άλλων που έχω είναι ακριβώς το ατράνταχτο επιχείρημα μου για το άπειρο.
Δεν θα σου παραθέσω ένα κομμάτι για να καταλάβεις ότι δεν γίνεται με το Montage μόνο του αλλά και με όσα Montage έχεις μαζι.
Δεν θα σου αποδείξω πως η AMW2 "μηχανή σύνθεσης είναι ένα ΤΙΠΟΤA" μπροστά στο KONTAKT
Δεν θα σου αποδείξω πως όλες οι "μηχανές" σύνθεσης και ακόμα περισσότερες και λειτουργικότερες που έχει το MONTAGE βρίσκονται ήδη μέσα στο PC μου και μπορώ να ανοίξω όσες γουστάρω.
Θα προσθέσω και αυτές του ΜΟΝΤΑGE από το VST του όταν βγεί.
Μην βλέπεις διαφορές και θα ήθελα να μην με αδικείς και να καταλάβεις τι εννοώ ανωτερότητα σε αυτά που έχω και να μην το παίρνεις στραβά.
Έχω την ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ σε αυτά?
Εσύ πρέπει να δεις αλλιώς κατά τη γνώμη μου το θέμα των VST και τότε θα καταλάβεις πως το VST in a box που είναι το MONTAGE ΞΕΚΑΘΑΡΑ, δεν είναι όπως σου είπα κάτι υποτιμητικό, το αντίθετο και είναι θαυμαστό, αλλά είναι πιο compact και υποδεέστερο από ότι όλα αυτά που έχει σε VST γι αυτό και η τεράστια διαφορά τιμής. Πως να το πούμε.
Το πλεονέκτημά του που είναι αδιάσειστο είναι στο έτοιμο των performance λειτουργιών και στην αμεσότητα με τα χειριστήριά του και το μενού της οθόνης κάτι που μπορείς να στήσεις και στον υπολογιστή.
Ότι περιέχει γι αυτό το ΜΟΝΤΑGE τους pattern sequencer σε συνδυασμό με τους arpeggiator μπορείς να τα στήσεις στο σύστημα σου και με πιο εξειδικευμένο software για να παίζεις τα performance π.χ. και με τον απόλυτο custom τροπο.
Όμως θα είναι παίδεμα και δεν θα φτάσεις την αμεσότητα του ΜΟΝΤΑGE.
Αντίθετα, αυτά που θα φτιάξεις στο Montage μπορεί όπως έγραψα νομίζω πιο πριν να τα εμπλουτίσεις με ήχους πολύ καλύτερους και πιο πλούσιους και εκφραστικούς από τις αντίστοιχες VST βιβλιοθήκες και να τα χειρίζεσαι από αυτό κάτι που το κάνει αμέσως πάρα πολύ χρήσιμο γιατί τα patterns μπορείς λεμε να τα βρεις και τα arrpeggios κλπ από το software και έχω άπειρα επίσης από αυτά και να παίξεις και με arrangement όπως το κάνει και το MONTAGE και όλα τις κατηγορίας του εδώ και 20 χρόνια, γιατί σου δίνουν όχι πλήρεις αλλά αρκετές δυνατότητες arrangement.
Αλλά πάλι στο κομμάτι αυτό και πλέον λόγω πληθώρας software γι αυτό και υπολογιστικής ισχύος θα υπερτερεί το VST
Θα επιμείνω πως ένας που ΚΣΕΡΕΙ όπως εγώ και θέλει να κάνει παραγωγή μουσικής θα προτιμήσει να φάει τα 4000 σε VST και όχι στο ΜΟΝΤΑGE ιδιαίτερα για κάποια είδη μουσικής και ιδιαίτερα αν θέλει να είναι συνθέτης-παραγωγός.
Θα θέλει είπαμε και ένα MODX ή και παλιότερο για all around ήχους της στιγμής, για να μην φορτώνει όταν έχει την έμπνευση, για να γράψει την ιδέα του on the fly και μετά να την επεξεργαστεί.
Πάλι τα ίδια γράφω γιατί "προκλήθηκα"
Θα μείνω πραγματικά στις πληροφορίες για το νεό MONTAGE και ας με έδειρε ο καταρρακτης γι αυτο το thread, με ενδιαφέρει το όργανο και κυρίως το MODX και θα παραμείνω συντονισμένος, είπα ότι πίστευα γι αυτό και πέραν των VST μεσα στο thread, έχω γράψει τη γνώμη μου και δεν νομίζω να είπα κάτι λάθος.
Δεν υπάρχει κανένα ΕΝΑ VST plugin τεχνολογικά ή ηχητικά συγκρίσιμο με το Montage M.
Για το ποσό των 4.000 ευρώ, μπορεί κάποιος που ξέρει τι κάνει να αγοράσει VST pluginS, διαμορφώνοντας ένα ηχητικό οπλοστάσιο εξίσου ισχυρό με το οποιοδήποτε Workstation ή ισχυρότερο.
Όμως α) πρέπει να ξέρει τι κάνει, β) το κόστος του υπολογιστή δεν περιλαμβάνεται, γ) Το Workflow θα είναι πολύ διαφορετικό και θα χρειαστούν μήνες "εκπαίδευσης" για να ισοφαρίσει την streamlined εμπειρία ενός σύγχρονου προϊόντος από την Yamaha.
Νομίζω ότι όποιος έχει πάρει τον ένα δρόμο, δύσκολα θα πάει στον άλλον - δεν υπάρχει άλλωστε κανένας λόγος. Ιδανικά, ο πιο κερδισμένος είναι εκείνος που - με αξιοσημείωτο οικονομικό τίμημα - έχει και τους δύο κόσμους στη διάθεσή του.
Να, εδώ γράφονται πιο νηφάλια? και ουσιαστικά αυτά που θέλω να πω και εγώ από τον φίλο trolley
και εγώ κρατάω για τους ίδιους λόγους το hardware που έχω που με καλύπτει και το ξέρω.
Εδώ κάνω ότι θέλω το V-Synth και το έχω αποδείξει, το προγραμματίζω και μπαίνω τοσο deep όσο δεν πάει σε ένα από τα πιο απλουστευμένα μεν menu τα οποία όμως μπερδεύουν τους χρήστες, ακόμα και έμπειρους λόγω του structure που πρέπει να κατέχεις από D 50 και εδώ κάποιοι ? με λένε άσχετο ουσιαστικά ενώ σε κλειστό group του οργάνου με έχουν guru και γνώρισα και 4-5 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ GURU επώνυμους της μουσικής τεχνολογίας που οι άνθρωποι επιμελούνται τον προγραμματισμό των ήχων για διάσημα synths της αγοράς, και για την yamaha και με σέβονται γιατί έχω γνώσεις και ταλέντο?
Τι να πω.
Φεύγω.
Δεν έχω να πω τίποτε άλλο.
Εγώ τον καταρράχτη τον αγαπάω και περισσότερο από όλα αγαπώ το πάθος του για τα όργανα αλλά και για τη μουσική.
Και τον trolley και όλους σας.
Μάλιστα ζηλεύω και σας θαυμάζω που έχετε πολλές γνώσεις για τραγούδια, συγκροτήματα και πολλά άλλα πράγματα και facts που αγνοώ για την ιστορία και την εξέλιξη της μουσικής, ακόμα και των synth γιατί είμαί λίγο μεταγενέστερος και εσείς με ταπεινώσατε για πράγματα που έχω δίκιο και κατέχω και φυσικά το πέρασμά μου από τα αρμόνια, τα synth και τα workstation που δεν είχα ποτέ τα καλύτερα και τα ακριβότερα αλλά τη μεσαία κατηγορία με εφάμιλλες όμως δυνατότητες και μάλιστα το βαθύ πέρασμα, όχι μόνο από τα έτοιμά τους, αλλά τον προγραμματισμό τους και την ενορχήστρωση μέσω αυτών όπως είπε ο trolley και το πέρασμα μου από τα home computers του 87 και μετά και η χρήση τους ως τα πρώτα home studio σε συνδυασμό με hardware μου έδωσαν τα εφόδια για να δουλεύω συνδυαστικά τα VST intruments και effects μέσα σε DAW περιβάλλον και έτσι να μπορώ να παράγω μουσική με συγχρονο τρόπο ότι ώρα θέλω και με τόσο αξιόλογο αποτέλεσμα (περαστικά ψώνιο ? ένα ανθρωπάκι είσαι που έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου για να κάνω και την αυτοκριτική μου χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)
Καληνύχτα και τι να πω.
Αυτό. Μένω σε αυτό που έγραψε ο trolley και συνεχίζουμε για το Montage.
πιο πολύ με ενδιαφέρει να δώ αυτό που βρήκα στο βιντεο για το audio out μεσω USB στο DAW για να δω αν δουλεύει καλά να πειστω και δεν πρόλαβα,
Καληνύχτα σας και τι να πω.
Τίποτα?
Δεν πειράζει βρίστε με , εγώ πάλι θα σας αγαπάω, δεν έχω άλλους μουσικοτεχνολογικούς φίλους, μόνο εσείς μου μείνατε ?και δη στα πλήκτρα που είμαστε λίγοι.
Η VST tele μου είναι ανώτερη απ'την -?- hardware tele σου.
Ορίστε που φτάσαμε, να συμφωνήσω με τον troley για τα
σωστά &
αυτονόητα που γράφει.
Τα ίδια λέω κι εγώ.
Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις τη διαφορά και με βάραγες.
Επειδή είμαι πιο πολυλογάς και γράφω με μια δόση υπερβολής όταν περιαυτολογώ?
Φεύγω. Καληνύχτα.
Δεν πειράζει. ?