Αλλαγή δασκάλου;

Αν την εχεις βρει μαζι τους του δως του μια ευκαιρια.
Κι εγώ εκεί κλίνω. Και μη φοβάσαι ρε συ φοίνικα να ταράξεις τη ρουτίνα. Μπορεί να έχει στο πρόγραμμα το σμοκ ον δε γουότερ. Όχι. Πες εσύ, ρε δάσκαλε με τρώει ρε φίλε, δεν κοιμάμαι τα βράδια. Γιατί μι ύφεση κι όχι ρε δίεση; Το ίδιο δεν είναι; Ό,τι σε τρώει κι αναρωτιέσαι, άνοιξε το στόμα, μίλα. Δεν πας σε οδοντίατρο, για μάθημα πας. Έχεις κι εσύ λόγο στο ΤΙ θες να μάθεις.

απλα δεν εχει δομημενη υλη... προγραμμα...
Ααααα γεια σου. Εξηγείται τώρα. Πάρε λίγο το τιμόνι. Μίλα.

 
 Για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αυστηρος, για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αμεμπτος, ο μαθητης πρεπει να ανεβει, οχι ο δασκαλος να κατεβει, γιατι να παιξεις σαντανα στο χρονο πανω ,Ο ΣΑΝΤΑΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝΤΑΝΑ σε ενα χρονο; Δεν ντρεπεσαι, δεν τον σεβεσαι;

 Μην παρασυρεστε απο τις ευκολες λυσεις, ευθυς και πλατυς ο δρομος που οδηγει στην καταστροφη, ελατε στην αγκαλια της περουκας, πολλοι οι δρομοι για την αβυσσο, ενας για την Αληθεια. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δηλαδή εάν δεν έχει δομημένη ύλη, θα τον βάλει ο Φοίνικας να την δομήσει και να αλλάξει όλες τις διδακτικές συνήθειες ο δάσκαλος?

Καλή σαν σκέψη, άλλο το βλέπω πιο εύκολο το να αλλάξει δάσκαλο, με τον οποίο θα συμφωνήσει εξ' αρχής το σπουδαστικό προγραμμα. Ο χρόνος στα 40 είναι πολυτιμος για πειράματα. Ο δάσκαλος είναι άνθρωπος και οι άνθρωποι δεν αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη συνήθειες.

Θες έναν δάσκαλο να σε μαθαίνει θεωρία και πράξη, παράλληλα. Να πιάνετε ένα κομμάτι, και να το αναλύεται αρμονικά, ρυθμικά, δομικά κλπ. Να καταλαβαίνεις στο 99% τις επιλογές του συνθέτη. Και μόλις τις καταλάβεις, πας στο επόμενο κομματι. Προχωρώντας, θα σου είναι όλο και ευκολότερο να κατανοείς τη θεωρία πίσω από κάθε κομμάτι. Είναι ο συντομότερος τρόπος να γινεις κιθαρίστας, διότι έτσι εστιάζεις στη θεωρία που είναι πιο κρισιμη, και την βλέπεις στην πράξη πως λειτουργεί. Αυτά για τα μαθήματα κιθάρας.

Εάν θες, παράλληλα, να κάνεις και ταχυρυθμα μαθήματα μουσικής, με πεντάγραμμο κλπ, θα ήταν ωραία ιδέα, διότι έτσι, εκτός από καλός κιθαρίστας, θα γίνεις και καλος μουσικός.

Τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη, και πιθανόν να είναι και λανθασμένα. Απλά, τα λέω από ίδια εμπειρία, υπό παρόμοιες συνθήκες.

 
 Για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αυστηρος, για αυτο ενας δασκαλος πρεπει να ειναι αμεμπτος, ο μαθητης πρεπει να ανεβει, οχι ο δασκαλος να κατεβει, γιατι να παιξεις σαντανα στο χρονο πανω ,Ο ΣΑΝΤΑΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΑΝΤΑΝΑ σε ενα χρονο; Δεν ντρεπεσαι, δεν τον σεβεσαι;


σε 9

 
Δηλαδή εάν δεν έχει δομημένη ύλη, θα τον βάλει ο Φοίνικας να την δομήσει και να αλλάξει όλες τις διδακτικές συνήθειες ο δάσκαλος?
Όχι, αλλά καμιά φορά δεν ξέρεις ακριβώς το μίγμα μεταξύ θεωρίας και πράξης. Αυτό λέω εγώ. Να πει ώπα ώπα, φρένο. Αυτό θέλω να το καταλάβω, κι ας μην πάμε παρακάτω, ας περιμένει ένα κομμάτι 2 μαθήματα ρε παιδί μου. Κι εδώ μιλάμε για οτιδήποτε έτσι; Για κλίμακες, για θέσεις ακκόρντων, για ρυθμικές διευκρινήσεις του στιλ άλλο το τρίηχο, άλλο τα δύο παρεστιγμένα όγδοα με άλλο ένα όγδοο δίπλα, άλλο το όγδοο/δύο δέκατα έκτα. Ή επιβεβαιώσεις του στιλ, ναι, σωστά το κάνεις, αλλά πρέπει να το κάνεις άλλες 1.200 φορές για να στρώσει. Πιο πολύ θέμα επικοινωνίας μου κάνει, παρά ουσίας.

 
Πιο πολύ θέμα επικοινωνίας μου κάνει, παρά ουσίας.
Ο 1ος δάσκαλος μου ήταν του πανεπιστημίου. Ήξερε τα πάντα από θεωρία. Δεν είχε τρόπο να μου επικοινωνήσει το μήνυμα, ακόμα και για τα πολύ απλά. Και εγώ δεν είχα τρόπο να καταλάβω τι μου έλεγε. Πολλές φορές η επικοινωνία είναι και η ουσία. Καλύτερα να ξέρεις 5 πράγματα και να ξέρεις πως να τα μεταδώσεις, πάρα 25 και μην μπορείς να τα.μεταδωσεις.

Παρόλα αυτά, μπορεί να δοκιμάσει να συζητησει με τον δάσκαλο, να επανεστιασουν στους στόχους τους, και να συνεχίσουν με διαφορετική βάση. Μακάρι να πετύχει.

 
Δασκαλε ασε τις παρτιτουρες και τις αηδιες, και τις ασκησεις και την τεχνικη, εμενα μου αρεσει ο σαντανα και θελω να μαθω εκεινο το σηκωμα που ειδα και δασκαλε, δασκαλε, ΔΑΣΚΑΛΕ!

 
elderly-school-teacher-punishing-a-boy-with-a-cane-1876-picture-id637360790


 
 Έχω και τύψεις που θα αφήσω τον τωρινό δάσκαλο και πως θα το ανακοινώσω χωρίς να παρεξηγηθούμε.


Λοιπόν να σου πω μια ιστορία.

Είχα κάποτε ένα φιλαράκι που ζήλευε πολύ την κοπέλα του.

Κάθε φορά που μαζευόταν η παρέα, μας έλεγε ότι κάτι ανακάλυπτε που του έβαζε ψύλλους στα αυτιά.

Μια κάτι περίεργα τηλέφωνα, μια έφευγε η κοπέλα για δουλειά παραπάνω περιποιημένη από το συνηθισμένο, κλπ.

Εμείς του λέγαμε να πάει να της μιλήσει για τις ανησυχίες του, όμορφα κι ωραία και πολιτισμένα, αλλά αυτός προτιμούσε να αγχώνεται μόνος του.

Κάποια φορά λοιπόν είχε έρθει ένας τύπος στην παρέα, που έδωσε μεγαλύτερο βάρος στα λόγια του από ότι δίναμε εμείς.

Και του έλεγε ότι έχει δίκιο να ανησυχεί, κάτι περίεργο συμβαίνει σίγουρα.

Του έλεγε ότι και η δική του κοπέλα έκανε τέτοια, και τελικά του τα φόρεσε.

Τρελάθηκε ο άλλος λοιπόν, γιατί από την μια βρήκε κάποιον που θεωρούσε ότι τον καταλαβαίνει, από την άλλη άκουσε από αυτόν τους φόβους του πραγματοποιημένους.

"Βρε μίλα της, ρώτησέ την" του λέγαμε εμείς, στα π@π@ρια του μας έγραφε εμάς.

Είχε κολλήσει με αυτά που του έλεγε ο άλλος, "αν δεν σε έχει ήδη κερατώσει, είναι έτοιμη να το κάνει" του έλεγε.

Έχουμε πάει λοιπόν για καφέ μια μέρα, και μας έρχεται περιποιημένος και παρφουμαρισμένος ο τύπος, και όλο έπαιζε το μάτι του.

Και "κοίτα αυτήν τι ωραία είναι" και "πω πω τι παιδί είναι αυτό" και άλλα τέτοια.

"Ρε συ" του λέμε, τι έγινε, με την άλλη χωρίσατε? Πώς και ξενοκοιτάς ξαφνικά?"

"Όχι ρε γμτ" μας λέει, "αλλά αφού με έχει κερατώσει ή θα το κάνει σύντομα, θα της πω να χωρίσουμε. Σκέφτομαι μόνο πώς θα της το πω, γιατί είμαστε πολλά χρόνια μαζί".

"Ρε της μίλησες? Πώς το ξέρεις?" ρωτάγαμε εμείς.

"Ε, φως φανάρι είναι η δουλειά" μας έλεγε.

Και χώρισε.

Έτσι, χωρίς να μάθει ποτέ τι συνέβη.

Και η κοπέλα έπεσε απ' τα σύννεφα, δεν κατάλαβε από που της ήρθε.

Κι μ' έπιανε εμένα και με ρωτούσε τι έγινε και χωρίσανε, και όταν της είπα τα καθέκαστα έγινε έξαλλη, γιατί τον γούσταρε πολύ.

Και φυσικά, καμιά άλλη σχέση δεν είχε, ούτε ήθελε να κάνει.

Αλλά όταν κατάλαβε πόσο μλκας ήταν αυτός στεναχωρήθηκε διπλά.

Που ήταν τόσο καιρό με κάποιον τόσο στόκο δηλαδή.

Γι' αυτό σου λέω παλικάρι μου.

Μίλησε με τον δάσκαλό σου, κάντε μια κουβέντα, πες του τις ανησυχίες σου, δώσε του και λίγο χρόνο.

Και αν δεις ότι δεν αλλάζει τίποτα, και συνεχίζεται το πρόβλημα, προχώρα παραπέρα.

Αλλά όχι έτσι, χωρίς να κάνεις μια μικρή προσπάθεια πρώτα.

Που ξέρεις?

Μπορεί να είναι καλύτερα τα πράγματα μετά.

 
Κι μ' έπιανε εμένα και με ρωτούσε τι έγινε και χωρίσανε, και όταν της είπα τα καθέκαστα έγινε έξαλλη, γιατί τον γούσταρε πολύ.
Το κάνατε τελικά;

 
Δασκαλε ασε τις παρτιτουρες και τις αηδιες, και τις ασκησεις και την τεχνικη, εμενα μου αρεσει ο σαντανα και θελω να μαθω εκεινο το σηκωμα που ειδα και δασκαλε, δασκαλε, ΔΑΣΚΑΛΕ!

 


Γουί ντο νι νο ετζουκέσιο

Αυτό θέλω να με μάθεις Δάσκαλε!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω και τύψεις που θα αφήσω τον τωρινό δάσκαλο και πως θα το ανακοινώσω χωρίς να παρεξηγηθούμε.


Το ίδιο συμβαίνει με τον δικό μου όταν ξεκίνησα μαθήματα drums εδώ και κάτι μήνες για να φτιάξω την τεχνική μου. Είναι φοβερός τύπος, κάνουμε καλή παρέα, μιλάμε για διάφορα, από μηχανές μέχρι τα προσωπικά μας και γνωριζόμαστε πολύ λίγο. Έχει ωραία αύρα και ξέρει να παίζει, έχει την τεχνική που ψάχνω εγώ.

Από την άλλη, ειδικά στην αρχή, δεν ήμουν τόσο ευχαριστημένος με το μάθημα. Πέραν του ότι τρώγαμε πολύ χρόνο σε chit-chat, έβλεπα κάποιες λεπτομέρειες που δεν μου άρεσαν. Με τον καιρό όμως έχουμε προσαρμοστεί ο ένας με τον άλλο. Έχει μάθει τι χρειάζομαι, του λέω αυτά που με απασχολούν, και με καθοδηγεί σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα.

Για να πάρω κάποιο αναγνωρισμένο πτυχίο (γελάνε και οι κότες), θα πρέπει να πάω κανονικά σε ωδείο και να αλλάξω δάσκαλο. Εκεί δε ξέρω πώς θα είναι τα πράγματα. Μπορεί να ναι καλύτερα, μπορεί και χειρότερα. Προς το παρόν, βλέπω ότι η επικοινωνία είναι το παν - και να ο δάσκαλος δεν είναι διατεθημένος να επικοινωνήσει και να προσαρμοστεί με τον μαθητή, τότε δεν είναι καλός δάσκαλος.

 
Πάντως ρε παίδες νομίζω ότι τουλάχιστον στη μοντέρνα μουσική που δεν υπάρχει στάνταρ ύλη (σαν την κλασική πχ), πρέπει να είμαστε και λίγο ανοιχτοί. Οκ καλό το "απλά θέλω να μάθω να τζαμάρω", αλλά λεφτά πληρώνεις. Είναι σαν τους μαθητές μου που έρχονται και θέλουν "ένα οποίο να ναι λόουερ να τελειώνουν". Ε μη σου πω τι Αγγλικά μαθαίνουν αυτοί. Επενδύει κανείς σε χρήμα, ας επενδύσει και σε ώρα να γίνει καλά η δουλειά. Γνώμη μου πάντα 

 
 Μιλαμε θεωρητικα, και μπαχ, παλεστρινα, miles davis και δεν ξερω γω τι.

 Να πω κατι πρακτικο, old school βεβαια, τωρα με τα youtube και αυτα δεν παιζει φαινεται, γιαυτο παμε στα σηκωματα, εισαι νινι ακομα.

 Λοιπον, τον καιρο εκεινο, που αν φοραγες λαθος ραφτο στο φλαι ετρωγες πεταλουδα στο νεφρι, λοιπον τον καιρο εκεινο, επαιζες κιθαρα ετσι; Και ερχοσουν στις ματωμενες αρκουδες να παιξεις κιθαρα ετσι; Φιλε αν δεν επαιζες καλη ΡΥΘΜΙΚΗ, αμα κλοτσουσες οταν εκανε η μπαντα το κομματι της, φιλε δε μπα να επαιζες στο σολο σου το σαντριανι τον ιδιο και τον μαλμστην απεξω, ΣΤΑ @ΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΚΛΟΤΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, θα χαλας εσυ το γκρουπ σε ολο το κομματι για να κανεις τη φιγουρα σου για 10 μετρα, ΡΕ ΕΞΩ ΡΕΕΕΕ, ΕΞΩ ΡΕΕΕΕ







 Λοιπον, αν τα εφερνε η καταρα να μαθω κιθαρα ηλεκτρικη απο την αρχη, σολο μετα τον εναμιση χρονο ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, και να πω καια το αλλο, ενταξει, δε θα εβαζα στον τοιχο τωρα τον mille και τον scott Ian, θα εβαζα ομως τον edge και τον johny marr, πορτραιτα αυτους τους δυο πρωτα, προσκυνημα κανα εναμιση χρονο ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, και μετα βαζουμε στον τοιχο και τον bb king και παμε. Αυτο θα εκανα.

 Ομως σας τα ειχα πει, το μεσο καθοριζει τα ΠΑΝΤΑ, τι να κανουν και τα καημενα τα ακκορντακια στο youtube, νινι ξενινι αμα δε γραψεις στο youtube Ο ΣΟΛΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΦΩΤΙΕ΅Σ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ, τι να την κανεις την κιθαρα χωρις φωτιες απο τον κωλο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top