Αλλαγή δασκάλου;

το ειχα ψαξει πολυ ενα καιρο με κλασικη λογω αισθηματος αλλα δεν προκανε.?


Και εκει τελειωνει η συζητηση. Θα σου προτεινα αν εισαι σε στυλ progressivojazzoιστορια τη μοντερνα θεωρια, και αν γουσταρεις μπλουζοροκιες και δωσε και τα τοιαυτα να τα γραψεις ολα στα @@ σου και να πλακωθεις στα ουισκι και τις πεντατονικες.

 
1. Οτι παιζεις στο γαμο του καραγκιοζη. Δεν θα αλλαξει αυτο.

2. Αυτο δεν το καταλαβα.

3. Εγραφα απο το κινητο χωρις τα γυαλια μου.Tragic


1. Βλέπεις λοιπόν ότι δεν φτάνει η ψυχή? Πρέπει να παίζεις και κάτι της προκοπής.

2. Να το εξηγήσω λίγο. Θεωρία δεν είναι μόνο ότι είναι επίσημη εκπαίδευση και μαθαίνουμε στα ωδεία ή σε μαθήματα. Θεωρία είναι κάποια πράγματα συγκεντρωμένα που ένα μέρος τους μπορεί να το γνωρίζουμε πρακτικά, μέσω ακουσμάτων ή συναναστροφών (πχ μεταξύ φίλων "δείξε μου τι παίζεις εκεί, πώς το έβγαλες").

Αν δεν υπήρχε αυτή η μερική θεωρητική γνώση, δεν θα ήξερε πχ κανένας την πεντατονική αν δεν είχε κάνει μαθήματα.

Αν πάρεις πχ έναν άνθρωπο που δεν ξέρει τίποτα από μουσική, και δεν ακούει κιόλας μουσική, και του δώσεις μια κιθάρα με ασκήσεις μόνο για τα δάχτυλα (έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη τεχνική να παίξει κάτι), και του βάλεις μετά κάτι να παίξει από πάνω, θα παίζει τυχαίες νότες, με μεγάλη πιθανότητα οι περισσότερες να μην ταιριάζουν.

Η μερική έστω γνώση της θεωρίας (έστω και από φίλους, ή μέσω αυτιού/ακουσμάτων) είναι αυτή που θα τον κάνει να παίξει "σωστές" (με βάση τις γνώσεις του πάντα) νότες.

3. Το κατάλαβα βρε, απλά σε πείραζα. :classic_smile:

το ειχα ψαξει πολυ ενα καιρο με κλασικη λογω αισθηματος αλλα δεν προκανε.?


Είχες αίσθημα με την κλασσική, ή είχες κλασσικό αίσθημα? :classic_tongue:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αστο γιατι ειναι πιο χυμα και απο το χυμα, δεν ειναι να τα ακουει αθρωπας αυτα ?
Κριμας που το κατεβασες?. Καποια στιγμη εμενα μ'επιασε να δω πως θα ακουγοταν τα κοραλια του μπαχ καλυτερα με κιθαρα. Κ πηρα το πρωτο κ ηχογραφησα τα πρωτα μετρα. Στην αρχη με 2 κιθαρες. Η μια τις δυο πανω φωνες, η αλλη τις κατω. Μετα 4 κιθαρες. Μια καθε φωνη. Οι 4 κιθαρες σαφως ακουγονται καλυτερα. Αλλα δε μ'αρεσε κ συνειδητοποιησα πως πρεπει να μαθω πληκτροφορα για να ακουγεται σωστα κ απο ενα ατομο η δουλεια.... Κ δεν εμαθα ποτε ? 


J.S. Bach, Chorale No 1.mp3
 
εχω δει μουσικαρες με πτυχια να παιζουν σε γαμους πολλων καραγκιοζηδων. Δυστυχως.


Τα πτυχία δεν κάνουν τον μουσικό, ούτε οι γνώσεις.

Να στο πω αλλιώς.

Όλα αυτά είναι εργαλεία, και τα εργαλεία δεν κάνουν τον μάστορα.

Έχει ο άλλος ένα σκασμό εργαλεία, και δεν μπορεί να αλλάξει μια λάμπα.

Αλλά μάστορας χωρίς εργαλεία δεν μπορεί να δουλέψει.

 
1. Βλέπεις λοιπόν ότι δεν φτάνει η ψυχή? Πρέπει να παίζεις και κάτι της προκοπής.


Παλι δεν καταλαβα.

2. Να το εξηγήσω λίγο. Θεωρία δεν είναι μόνο ότι είναι επίσημη εκπαίδευση και μαθαίνουμε στα ωδεία ή σε μαθήματα. Θεωρία είναι κάποια πράγματα συγκεντρωμένα που ένα μέρος τους μπορεί να το γνωρίζουμε πρακτικά, μέσω ακουσμάτων ή συναναστροφών (πχ μεταξύ φίλων "δείξε μου τι παίζεις εκεί, πώς το έβγαλες").

Αν δεν υπήρχε αυτή η μερική θεωρητική γνώση, δεν θα ήξερε πχ κανένας την πεντατονική αν δεν είχε κάνει μαθήματα.

Αν πάρεις πχ έναν άνθρωπο που δεν ξέρει τίποτα από μουσική, και δεν ακούει κιόλας μουσική, και του δώσεις μια κιθάρα με ασκήσεις μόνο για τα δάχτυλα (έτσι ώστε να έχει την απαραίτητη τεχνική να παίξει κάτι), και του βάλεις μετά κάτι να παίξει από πάνω, θα παίζει τυχαίες νότες, με μεγάλη πιθανότητα οι περισσότερες να μην ταιριάζουν.

Η μερική έστω γνώση της θεωρίας (έστω και από φίλους, ή μέσω αυτιού/ακουσμάτων) είναι αυτή που θα τον κάνει να παίξει "σωστές" (με βάση τις γνώσεις του πάντα) νότες.


Αυτο που λες το θεωρω αυτονοητο. Δεν καταλαβαινω γιατι το συζηταμε.

3. Το κατάλαβα βρε, απλά σε πείραζα. :classic_smile:


Καλα μου κανεις.?

 
Αυτο που λες το θεωρω αυτονοητο. Δεν καταλαβαινω γιατι το συζηταμε.


Γιατί δείχνει το πόσο χρήσιμη είναι η θεωρητική γνώση.

Και σε ρωτάω λοιπόν.

Προτιμάς να την μαθαίνεις κομμάτι κομμάτι ξέμπαρκα από φιλαράκια (που μπορεί να λένε και παπαριές γιατί δεν ξέρουν κι αυτοί) ή να την μάθεις κυριλέ, και να την χρησιμοποιήσεις όπως γουστάρεις μετά?

Για την ίδια γνώση μιλάμε.

Γιατί φαίνεται δύσκολη ή και μη απαραίτητη όταν την μάθεις με κάποιο σύστημα, ενώ όταν την τσιμπολογάς από εδώ και από εκεί θεωρείται εύκολη και επιθυμητή?

 
Αυτο που λες θεωρητικη γνωση, εγω την εννοω σε πολυ πιο μεγαλο βαθος. Κατι σαν και αυτο που λεει ο Μανος.

Τα απλα που αναφερεσαι και εσυ και εγω, τα θεωρω αυτονοητα.

Το πως θα τα μαθεις ειναι αλλο κεφαλαιο και επηρεαζεται απο πολλους και διαφορετικους παραγοντες

 
    Τα κοραλ του μπαχ, η πηγη της Αρμονιας




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτο που λες θεωρητικη γνωση, εγω την εννοω σε πολυ πιο μεγαλο βαθος. Κατι σαν και αυτο που λεει ο Μανος.


Τι εννοείς δηλαδή?

Να πρέπει να έχεις σπουδάσει φούγκα για να γράψεις και να παίξεις σε ένα κομμάτι ροκ ή ποπ?

Η θεωρία πάντως δεν έχει ιδιαίτερο βάθος, είναι απλά η βάση.

Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερες γνώσεις έχεις σε βάθος (γι' αυτό στο οποίο αναφέρεσαι μιλάω εδώ), τόσο περισσότερες επιλογές και δυνατότητες ανοίγονται μπροστά σου.

Ιδιαίτερα αν είσαι ταλαντούχος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι εννοείς δηλαδή?

Να πρέπει να έχεις σπουδάσει φούγκα για να γράψεις και να παίξεις σε ένα κομμάτι ροκ ή ποπ?

Η θεωρία πάντως δεν έχει ιδιαίτερο βάθος, είναι απλά η βάσ


Οχι βεβαια, απο που προέκυψε αυτο;

Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερες γνώσεις έχεις σε βάθος (γι' αυτό στο οποίο αναφέρεσαι μιλάω εδώ), τόσο περισσότερες επιλογές και δυνατότητες ανοίγονται μπροστά σου.

Ιδιαίτερα αν είσαι ταλαντούχος.


Οχι για το  ποπ/ροκ. Μονο το ταλαντουχος. Αποψη μου.

 
1. Οχι βεβαια, απο που προέκυψε αυτο;

2. Οχι για το  ποπ/ροκ. Μονο το ταλαντουχος. Αποψη μου.


1. Είπες για βάθος γνώσης, γι' αυτό το  έγραψα.

2. Θα διαφωνήσω.

 
  Αρκει το ταλεντο; Εγω βλεπω οτι αν πας στην πηγη της περουκας ξεδιψας, αρκει το ταλεντο, θα αρκουσε; Στην πηγη πηγε ευλαβικα παντως ο και συγκεκριμενος, φαινεται, , θα εφτανε το ταλεντο, θα εβγαινε αυτο το κομματι χωρις να βουτηξει στην πηγη, ειναι καποιος σιγουρος, ειναι καποιος που το ξερει;







 Δεν το ξερουμε, οποτε κανουμε οτι μπορουμε, αν το θελουμε πραγματικα κανουμε οτι μπορουμε, και αρπαζουμε απο οπου βρουμε, απο περουκες, απο τζαζ, απο γιουτουμπ απο το νοιζ, ειτε ειναι τιπς για μιξη, ειτε για εξασκηση, ειτε ενα ακουσμα, τελος δεν υπαρχει, 100 ζωες να ζησεις βελτιωση θα σηκωνεις. Αλλιως ειπαμε, πεντατονικη και ουισκι, εγω τα πολλα ουισκια τα εχω κοψει αλλα ειδικα στην κιθαρα στην πεντατονικη το εριξα, εχω κουλαθει τελειως, οποτε μια χαρα, δε θα σκασουμε κιολας, οχου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τα απλα που αναφερεσαι και εσυ και εγω, τα θεωρω αυτονοητα.
Ναι, αλλά ποια είναι τα απλά; Γιατί όταν διαβάζει ένας νέος φέρελπις "δε χρειάζεται θεωρία" "χους εις χουν φίλε μου, αμα σου μέλλει να γίνεις, θα γίνεις", το βρίσκει πιο εύκολο στην πρώτη δυσκολία (αντίληψης δυσκολία, διανοητική, αυτές τις ενοχλητικές που λες δεν καταλαβαίνω ρε γαμώτο, κουτός είμαι; όχι αυτές τις πρακτικές δυσκολίες του οργάνου που σου κλείνουν το ματάκι, και σου λένε αγοράκι, λίγο ακόμα προσπάθησε και θα περάσεις καλά) να τα παρατήσει.

Και μετά σου λέει εδώ περνάει πολλά, πάει ντο ρε# φα σολ σολ# λα#. Ή δοκιμάζει τόνους για ένα κομμάτι στην τύχη, και κοιτάει πού αλλάζει χρώμα ο τραγουδιστής και πού είναι έτοιμη η φλέβα στο λαιμό να σκάσει, γιατί δεν ξέρει τι νότες τραγουδάει ο τραγουδιστής, ούτε την έκτασή του, να πει, πάμε κατευθείαν από εδώ, ωστέ στην τάδε νότα του ρεφραιν να σου σφιχτεί μόνο λιγουλάκι ο κωλαρέντζος.

Συζητάμε για Θεωριά Ι και ΙΙ εδώ, δε λέμε για αρμονίες, αντιστίξεις, φούγκες, συνθέσεις και αβανγκάρντ ζαγορίσια με γεννήτριες συχνοτήτων και ταλαντωτές.

 
Πιστευω οτι το εχεις η δεν το εχεις, Τα αλλα..... ειναι ιστορια.
Συμφωνουμε, ομως χωρις καποια "οπλα" οπως καποια βασικα θεωρητικα, ειναι σαν να το εχεις με το τιμονι, να θελεις να πας στην Αρτεμιδος στα Βριλλησια, χωρις να εχεις ανεβει ποτε πιο ψηλα απο την Αγια Παρασκευη, να μη εχεις GPS και να σταματας σε καθε γωνια να ρωτας τους περαστικους πως να πας Βριλλησια Αρτεμιδος.

Θα πας, αλλα ποτε θα φτασεις? Σε αυτη τη ζωη?

 
Για να μη διαβάζω 16 σελίδες, τελικά ο δάσκαλος την έχασε τη δουλειά του η όχι; ?

 
Για να μη διαβάζω 16 σελίδες, τελικά ο δάσκαλος την έχασε τη δουλειά του η όχι; ?


Είμαι σε αναζήτηση! 16 σελίδες με περούκες, προσωπικές ιστορίες, πυροσβεστήρες, ντιμπέι (Αλέφας σπίκινγκ).

Παιδιά, σας ευχαριστώ από καρδιάς που ασχολείστε με το θέμα μου. Έχω αρχίσει τηλέφωνα, mail... Ψάχνομαι... Έχω και τύψεις που θα αφήσω τον τωρινό δάσκαλο και πως θα το ανακοινώσω χωρίς να παρεξηγηθούμε.

 
πως θα το ανακοινώσω χωρίς να παρεξηγηθούμε.


Δεν χρειάζεται να δώσεις αναλυτικό λογαριασμό και εξηγήσεις. Μπορείς απλά να πείς ότι θες να κάνεις ένα διάλλειμα από τα μαθήματα. Αν θες να δώσεις κάποια εξήγηση, μπορείς να πεις οτι πχ να πάρεις το χρόνο σου να κατανοήσεις καλύτερα τα όσα κανατε μεχρι τώρα. Την αλήθεια δλδ, αλλά με όμορφο τρόπο.

Μήν έχεις τύψεις. Είναι απαραίτητο να αλλάζουμε δάσκαλο, μόλις νιώσουμε ότι δεν μπορεί να μας προσφέρει κάτι παραπάνω ο προηγούμενος.

 
Του ειπες δηλαδη "δασκαλε θελω να μπω σοβαρα στη θεωρια, παμε με παρτιτουρα" και σου απαντησε "δεν ειμαι για τετοια ρε, εδω σηκωματακι σαντανα κοιτα, πορωση"; Αν ναι, φυγε τρεχοντας και πες του οτι πας για τσιγαρα, στα @@ σου.

 Γιατι λες στο πρωτο σου ποστ οτι εισαι 40 και ηθελες να παιζεις κανα κομματακι να ευχαριστηθει η ψυχουλα σου, δηλαδη τι να εκανε ο αθρωπας, κομματακια σου εδειχνε και τα λα τα μινορια, τι σκατα να κανει, λαγους απο το καπελο να βγαλει;

 Αν την εχεις βρει μαζι τους του δως του μια ευκαιρια. Και αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι σε φαση ξερω γω, αν φοβασαι μην επεσες σε αλμπανη, πηγαινε του με τροπο κανα κομματι σε παρτιτουρα, ετσι αθωα αθωα, πες " μου το παιζεις λιγο δασκαλε να δω κατι;" μη του πας και τη μαυρη σελιδα του ζαπα, κανα κομματακι που γουσταρεις πηγαινε του να μην ειναι γνωστο ομως, γιατι κακα τα ψεματα, η παρτιτουρα για τους αλμπανιδες ειναι σαν το σκορδο για τους δρακουλες, τους στελνει μακρυα.

 
Του ειπες δηλαδη "δασκαλε θελω να μπω σοβαρα στη θεωρια, παμε με παρτιτουρα" και σου απαντησε "δεν ειμαι για τετοια ρε, εδω σηκωματακι σαντανα κοιτα, πορωση"; Αν ναι, φυγε τρεχοντας και πες του οτι πας για τσιγαρα, στα @@ σου.

 Γιατι λες στο πρωτο σου ποστ οτι εισαι 40 και ηθελες να παιζεις κανα κομματακι να ευχαριστηθει η ψυχουλα σου, δηλαδη τι να εκανε ο αθρωπας, κομματακια σου εδειχνε και τα λα τα μινορια, τι σκατα να κανει, λαγους απο το καπελο να βγαλει;

 Αν την εχεις βρει μαζι τους του δως του μια ευκαιρια. Και αν δεν εισαι σιγουρος οτι ειναι σε φαση ξερω γω, αν φοβασαι μην επεσες σε αλμπανη, πηγαινε του με τροπο κανα κομματι σε παρτιτουρα, ετσι αθωα αθωα, πες " μου το παιζεις λιγο δασκαλε να δω κατι;" μη του πας και τη μαυρη σελιδα του ζαπα, κανα κομματακι που γουσταρεις πηγαινε του να μην ειναι γνωστο ομως, γιατι κακα τα ψεματα, η παρτιτουρα για τους αλμπανιδες ειναι σαν το σκορδο για τους δρακουλες, τους στελνει μακρυα.
αλμπανης δεν ειναι... απλα δεν εχει δομημενη υλη... προγραμμα... αυτο νομιζω φταιει

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top