Αλλαγή δασκάλου;

άμα δεν βγαίνει ψυχή στα δάχτυλα  

τι να την κάνω την θεωρεια;
Πιστευεις οτι το να μαθει καποιος θεωρια, θα τον κανει να χασει την ψυχη στα δαχτυλα, ή αν δεν την εχει θα τον εμποδισει να την αποκτησει?

 
Για καποιους, γραφτηκε η θεωρια πανω τους.


Θυμάμαι μια συνέντευξη του vai να αναφέρει τον beck ως παράδειγμα ότι παρόλο που γνωρίζει ελάχιστα από θεωρία, έχει φτάσει εκεί που έχει φτάσει.

Δεν ξέρω εάν όντως αληθεύει αλλά δεν θα μου έκανε και εντύπωση εάν ίσχυε.

 
άμα δεν βγαίνει ψυχή στα δάχτυλα  

τι να την κάνω την θεωρεια;


Άμα σου παίξω εγώ με ψυχή στον γάμο του καραγκιόζη πώς θα σου φανεί?

Αν δεν παίζω στον γάμο του καραγκιόζη, κάποια θεωρία την ξέρω.

Θέλεις με το αυτί (ακούω τους άλλους), θέλεις με την συναναστροφή, μπορεί να μην είναι επίσημη η γνώση (με χαρτί ωδείου) αλλά την ξέρω.

Αλλιώς τι στο διάολα, πόσο κωλόφαρδος θα πρέπει να είμαι, άμα παίζω στην τύχη και δεν χτυπάω μια στις πέντε νότες λάθος?

Κυρ πρώην-Βαρτάνη μου, αυτό το θεωρεία με έχει τυφλώσει βρε. :classic_biggrin:

Καλύτερα πλατείες ασούμε. :classic_tongue:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ειναι πολλοι στο ποπ και στο ροκ που ειχαν μεγαλη καταρτιση, ακομα περισσοτεροι που ειχαν μια μικρη καταρτιση, και ολοι ανεξαιρετως οι μεγαλοι του ειδους ειχαν φοβερο μελωδικο ενστικτο.

Αν στον υπνο σας σας ερχονται τραγουδια οπως το yesterday ηρθε στον υπνο του του McCartney, βασικου υποψηφιου μεταξυ αλλων για best songwriter ever, τοτε δε χρειαζεστε θεωρια. Αν παλι πατε να γραψετε ενα τραγουδι, και βγαινει η μελωδια σα κορακισιος τσιγαροβηχας, τοτε χρειαζεστε. Τι να κανουμε η ζωη ειναι αδικη, ειναι οπως τα λεφτα, αλλοι τους τρεχουν απο τη τσεπη και αλλοι δουλευουν σαν τρελοι, τι να κανουμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θυμάμαι μια συνέντευξη του vai να αναφέρει τον beck ως παράδειγμα ότι παρόλο που γνωρίζει ελάχιστα από θεωρία, έχει φτάσει εκεί που έχει φτάσει.

Δεν ξέρω εάν όντως αληθεύει αλλά δεν θα μου έκανε και εντύπωση εάν ίσχυε.
Δεν αποκλειεται.
Η θεωρια ετσι κι αλλιως ειναι η καταγραφη και αναλυση πραγματων που εκανε πρωτα καποιος  στην πραξη.
Αυτη η καταγραφη βοηθαει αλλους να αναπτυχθουν πιο ευκολα.

Ολοι οι αυτοδιδακτοι θα σου πουν οτι αν ειχαν δασκαλο θα ειχαν αναπτυχθει πιο γρηγορα.
Υπαρχουν ομως αυτοδιδακτοι και αυτοδιδακτοι. Δεν εχουν ολοι την ιδια αντιληψη.

Υπαρχουν αυτοδιδακτοι που προχωρανε πιο γρηγορα και απο αυτους που εχουν δασκαλο.

Η αντιληψη ειναι το παν. (Αλλοι την αντιληψη, τη λενε ταλεντο)

 
Δεν αποκλειεται.
Η θεωρια ετσι κι αλλιως ειναι η καταγραφη και αναλυση πραγματων που εκανε πρωτα καποιος  στην πραξη.
Αυτη η καταγραφη βοηθαει αλλους να αναπτυχθουν πιο ευκολα.


Α γεια σου κυρ κοντομάνικε. :classic_smile:

 
  Παντως πιστευω οτι ολοι οσοι θελουν πραγματικα να φτιαξουν μουσικη δικη τους, την ψαχνουν. Αλλοι πανε στο WDEIO, αλλοι παιρνουν δισκους και τους λιωνουν να παιζουν απο πανω, αλλοι παιρνουν το λεωφορειο να πανε σε αλλη πολη να τους δειξουν μια συγχορδια, αλλοι πλησιαζουν καποιο καλλιτεχνη και μαθητευουν διπλα του, ο καθενας το παλευει οπως ξερει και μπορει. Αλλα να καθονται με καφεδακι, τσιγαρακι, και ελα μωρε γιατι να κουραζομαστε, και ο beck δεν ξερει το ΛΑ, αυτο το σεναριο να σε βγαλει καπου δυσκολα, ουτε ΠΑΝΚΣ δε θα γινεις. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ελα μωρε γιατι να κουραζομαστε, και ο beck δεν ξερει το ΛΑ ...


Υπάρχει και συνέχεια σ' αυτό.

"Και τότε ρε φίλε, εσύ γιατί δεν είσαι Beck?" ρωτάς εσύ ο βλάκας.

Η απάντηση είναι έτοιμη ...

"Δεν έχω τον εξοπλισμό του ρε, φέρε μου εμένα την κιθαράκλα, και τους ενισχυτάρες που έχει και τα λέμε".

 
Υπάρχει και συνέχεια σ' αυτό.

"Και τότε ρε φίλε, εσύ γιατί δεν είσαι Beck?" ρωτάς εσύ ο βλάκας.

Η απάντηση είναι έτοιμη ...

"Δεν έχω τον εξοπλισμό του ρε, φέρε μου εμένα τους μπαφους που πινει και τα λέμε".
corrected

 
Εγώ δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα. Όσοι λένε α δε θέλω θεωρία. Το όργανο πώς το παίζουν; Ποια είναι η γνώση του οργάνου και ποια η γνώση η θεωρητική;

Π.χ. παίζεις τέταρτα; Μπορείς; Οκ. Παίζεις όγδοα; Μπορείς; Οκ.

Το δεύτερο δέκατο έκτο κάθε χτύπου μπορείς να το παίζεις κάθε φορά καρφί; Το τέταρτο δέκατο έκτο; Αν ναι, δεν μπορείς αυτό να το κάνεις και με το στόμα; Αν ναι, και σου δώσουνε έναν πυροσβεστήρα και σου πουν παίζεις πυροσβεστήρα σήμερα, πάλι εκεί δεν μπορείς να το κάνεις; Μπορείς. Η γνώση αυτή δηλαδή δεν είναι θεωρητική;

Δηλαδή, υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία είναι μόνο του οργάνου; Και υπάρχουν και πράγματα της θεωρίας που δεν έχουν εφαρμογή σε κανένα όργανο;

 
  Υπαρχει και αλλο σεναριο "Γιατι δεν εισαι ο beck;" -" Φιλε o beck δεν ειναι ανθρωπος, στην πραγματικοτητα ειναι ερπετομορφος εξωγηινος με αντιολυμπιακα αισθηματα, υπαρχουν κατι ειδικα γυαλια ηλιου που αν τα βαλεις το βλεπεις ξεκαθαρα, τα πουλαει και ο βελαζοπουλος μονο με 450 ευρω, και δωρο επιστολη θαυμασμου του μοτσαρτ προς την Στελα Μπεζεντακου.

 
" Φιλε o beck δεν ειναι ανθρωπος, στην πραγματικοτητα ειναι ερπετομορφος εξωγηινος με αντιολυμπιακα αισθηματα, υπαρχουν κατι ειδικα γυαλια ηλιου που αν τα βαλεις το βλεπεις ξεκαθαρα, τα πουλαει και ο βελαζοπουλος μονο με 450 ευρω, και δωρο επιστολη θαυμασμου του μοτσαρτ προς την Στελα Μπεζεντακου.


Σιγά που οι εξωγήινοι δεν ξέρουν το ΛΑ ασούμε, θα απαντούσα.

 
Εγώ δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα. Όσοι λένε α δε θέλω θεωρία. Το όργανο πώς το παίζουν; Ποια είναι η γνώση του οργάνου και ποια η γνώση η θεωρητική;

Π.χ. παίζεις τέταρτα; Μπορείς; Οκ. Παίζεις όγδοα; Μπορείς; Οκ.

Το δεύτερο δέκατο έκτο κάθε χτύπου μπορείς να το παίζεις κάθε φορά καρφί; Το τέταρτο δέκατο έκτο; Αν ναι, δεν μπορείς αυτό να το κάνεις και με το στόμα; Αν ναι, και σου δώσουνε έναν πυροσβεστήρα και σου πουν παίζεις πυροσβεστήρα σήμερα, πάλι εκεί δεν μπορείς να το κάνεις; Μπορείς. Η γνώση αυτή δηλαδή δεν είναι θεωρητική;

Δηλαδή, υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία είναι μόνο του οργάνου; Και υπάρχουν και πράγματα της θεωρίας που δεν έχουν εφαρμογή σε κανένα όργανο;


Όταν κάποιος συνειδητοποιήσει, ότι αν, πχ το να πατήσει σωστή νότα δεν είναι αποτέλεσμα τύχης ή προσωπικού του ψαξίματος (παίζω όλες τις νότες και κάποιες μου αρέσουν περισσότερο, άρα τις κρατάω, έχω χάσει όμως ένα σκασμό χρόνου στο ψάξιμο, ενώ αν μου το έλεγε κάποιος θα έπαιρνε 10 δευτερόλεπτα), έχει γνώση ενός μέρους (μικρού ή μεγαλύτερου) της θεωρίας, τότε το να μάθει περισσότερη θεωρία και ελκυστικό θα του φανεί, και καθόλου δύσκολο.

Παντως πυροσβεστηρα πιστευω θα τα καταφερω να παιξω καλα, σε τι κλειδι γραφεται αυτος;


Το κλειδί της εξώπορτας του κτιρίου που καίγεται.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδια εχετε μπερδεψει τι ειναι η θεωρια κ την εχετε παρει απο φοβο. Κ εγω το ειχα κανει, μετα γελαγα. Η θεωρια ειναι πεντε δεκα πραγματα-αξιωματα για να συννενοουμαστε κ να βαλουμε στο μυαλο μας σε μπουσουλα στα πρωτα βηματα. Δε παιζουμε με θεωρια. Το να αποκταμε συνηθειες που μας αρεσουν ηχητικα κ για να τις θυμομαστε να τις οργανωνουμε καπως κ αυτο μια δικη μας μορφη θεωριας ειναι.

Πχ.

-Α:  Ρε φιλε μου αρεσει οταν παιζω παουερ κορντ απο το 5ο ταστο στο τριτο, μετα στο πρωτο κ αντι να             ξαναπαιζω το παουερ κορντ στο τριτο για να γυρισω στην αρχη που ειναι το 5, τωρα βαζω το μηδεν κ απο     

 εκει κατευθειαν στην αρχη μου ακουγεται πιο ωραιο.

-B:   Απο ποια χορδη το κανεις?

-A:   Τη πανω πανω, τη χοντρη

-B:   Το ξερεις πως αν το κανεις απο την απο κατω ακουγεται παλι ωραια?

-A:   Για να δω.. Ωχ ναι ρε συ. Για να δω αν το ξεκινησω απο το 6ο...

        Α τωρα πρεπει να παω στο 4 μετα το 2 κ μετα το 1 πριν γυρισω στο 6.     

        Ακουγεται παρομοιο ομως απ'οπου κ να το ξεκινησω

-B:    Λες να γινεται παντου αυτο?

-A:   Ποιος ξερει

-Γ:   Ξερω εγω μαγκες. Αυτο λεγεται φασολαδα με ενα σουτιεν στο τελος κ γινεται απο παντου.

Ε απο τη στιγμη που ο Γ χρησιμοποιησε ορολογιες που οντως υπαρχουν κ οντως υπαρχουν κ μουσικοι που καταλαβαινουν τι εννοει ειναι καποια μορφη θεωριας. (ενταξει η φασολαδα κ το σουτιεν ειναι αρμονια αλλα το να ονομαζεις-οργανωνεις κατι για να το θυμασαι-συννενοεισαι ειναι θεωρια) Απλα η θεωρια εχει περισσοτερα τετοια πραγματα (οχι πολλα ομως) κ σιγουρα με λιγο πιο σοβαρες ορολογιες, που οταν τις χρησιμοποιεις κ ξερεις να εξηγησεις τοσο στον εαυτο σου κ τους αλλους τι κανεις κ γλιτωνεις χρονο.

Ακομα κ μετα στην αρμονια οι ''κανονες'' δεν ειναι πως να παιζεις. Ο κανονας βγηκε αφου καποιος μεγαλος εκανε κατι ωραιο, τοσο να σου εξηγησει γιατι το εκανε κ γιατι λειτουργει, οσο κ κυριοτερο για να σου πει πως αφου αυτος ο κανονας ειναι το ταδε σημειο στο ταδε εργο του ταδε μεγαλου, αν σ'αρεσει... ο ηχος εκει, μπορεις να κανεις το ιδιο χρησιμοποιωντας τον αντιστοιχο κανονα κ στη δικη σου μουσικη

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στα όσα πολύ ωραία είπε ο κυρ Πιλάρας (στο κατά Αλήν ευαγγέλιον) από πάνω, να συμπληρώσω τα εξής (για την αρμονία).

Θα μπορούσες να φτάσεις και από μόνος σου σε ένα ωραίο αποτέλεσμα, με το στοιχείο πχ της έκπληξης, ή της μετάβασης, ή της κολακείας μιας μελωδίας σου, κλπ.

Αλλά ή κατά τύχη, ή αντιγράφοντας από κάποιο άλλο context.

Όλα αποδεκτά φυσικά, αλλά σκεφτείτε ...

1. Χρόνος

2. Αν σου κάτσει, αν όχι, θα ψάχνεις καταλήγοντας σε τοίχο

3. Έχεις απίστευτα πολλά εργαλεία στην φαρέτρα σου να τα χειριστείς όπως θέλεις

4. Υπάρχει πάντα ο προσωπικός συνδυασμός εργαλείων, έτσι ώστε να μην γίνονται προβλέψιμα (αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο)

5. Ειδικά στην σύγχρονη αρμονία δεν υπάρχει "πρέπει", Δοκιμάζεις και κρίνεις μόνος σου. Αλλά έχεις κάποια σημεία αναφοράς, δεν ψάχνεις στην τύχη.

 
   Η θεωρια, με την εννοια της υλης που προηγειται της αρμονιας, ειναι οπως ειπαμε μια σειρα απο αξιωματα περι συμβολων. Κανενας περιορισμος επι του περιεχομενου της μουσικης δεν υπαρχει εκει, παρα μονο περιορισμος ή πιο σωστα αυστηρος καθορισμος και οργανωση του υλικου της. Δηλαδη με αλλα λογια, με τη θεωρια μπορεις να περιγραψεις και τον Μοτσαρτ και τους beatles, και τους ΠΑΝΚΣ, και πρεπει να μπεις σε μεγαλα βασανα για να φτιαξεις μουσικη που δεν μπορει να περιγραφει απο τη θεωρια, πηρε ο αλλος λεει την ενατη του μπετοβεν σε ηχογραφηση, την εκανε λεει ακραιο time strech, κατεληξε η ενατη να διαρκει ενα δευτερολεπτο, και την εβαλε για ταμπουρο. Μπραβο του, αυτο το σεναριο δεν το προεβλεψε η θεωρια να εχει συμβολο μια ζωγραφιστη κονσερβα με το πορτραιτο του μπετοβεν επανω για αυτες τις περιπτωσεις.

 Αυτα με τη θεωρια. Αξιωματα στα περι συμβολων. Και μετα αρχιζουν οι χοροι. Γιατι στην ουσια, μονο ενα αξιωμα ακομα μαθαινεις, και ολη η αλλη φασαρια, αρμονιες, αντιστιξεις, φουγκες ερχονται απο αυτο το μονο αξιωμα που μενει. Δηλαδη μαθαινεις πρωτ δεκαδες, εκατονταδες αξιωματα του τυπου τα τεταρτα εχουν μπαστουνακι και τα παρεστιγμενα τελιτσα, και το ημιτονιο ειναι μισος τονος και το τριημιτονο εναμισης και κατι τετοια, πολλα τετοια τυπικα και βαρετα. Και αφου τα κανεις αυτα ολα, ερχονται ενα βραδυ ξαφνικα κατι μαυροφορεμενοι στο σπιτι σου, σε απαγαγουν, και σε πανε μπροστα στο δασκαλο οπου υπαρχει το χαρτι που θα υπογραψεις το τελευταιο αξιωμα.

 Το τελευταιο αξιωμα ειναι το εξης: "Η μουσικη που εκαναν αυτοι που φοραγανε περουκες ΓΑΜΑΕΙ και ΔΕΡΝΕΙ."

 Εχεις λοιπον το χαρτι μπροστα σου. Προσεξε αν θα το υπογραψεις. Αν θα το υπογραψεις ΤΗ ΓΑΜΗΣΕΣ. Εμπλεξες, επεσες στο λουκι, εχεις μπροστα σου πολυ πονο, θα βελαξεις.

 Αν το υπογραψεις, θα μπεις στο λουκι να μελετησεις το ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΑΕΙ ετσι η μουσικη τους. Γιατι αραγε; Γιατι; Υπαρχει απαντηση; Υπαρχει αραγε τελειωτικη απαντηση σε αυτο το γιατι; Υπαρχει σε οποιοδηποτε γιατι; Ας το κοψουμε ομως εδω διοτι στο φιναλε...

 Μπορεις να μην υπογραψεις! Ω ναι, καλιστα μπορεις να μην υπογραψεις και να πεις δε με παρατας εσυ και ο γρυλος σου. Η θεωρια απο μονη της παλι χρησιμοτατη θα σου ειναι, πλεον μπορεις να συννενοηθεις με οποιoδηποτε θεωρητικα καταρτισμενο μουσικο, ειτε εχει υπογραψει ο ιδιος ειτε οχι, και, το σημαντικοτερο, μπορεις να μπεις πλεον στη διπλανη αιθουσα απο εκει που θα υπεγραφες, και να υποβαλεις το δικο σου αξιωμα και να το υπογραψεις εκει, να πεις "Οχι φιλοι μου, η ΤΖΑΖ γαμαει και δερνει" και να αρχισεις τη μοντερνα θεωρια, ή "Οχι φιλοι μου, η μπλουζ γαμαει και δερνει", και να αρχισεις να βαρας πεντατονικες και να κατεβαζεις ουισκια, να πεις "οχι φιλοι μου, η ΠΑΝΚΣ γαμαει και δερνει" και να αρχισεις να σπας αυτοκινητα και να πετας μολοτοφ, δε θα σε εμποδισει η θεωρια σε αυτο, καθολου δε θα σε εμποδισει, μια χαρα θα σε περιγραφει, μην ανησυχεις, δεν τρεχει τιποτα, παλι μεσα θα εισαι, μονο αυτον με την κονσερβα μπετοβεν και την αλλη με τα πουλια που κουτσουλανε το πενταγραμμο, κατι πιπεριες να βαρανε με μπακετες, κατι τετοια γλαφυρα αυτα δεν τα προεβλεψε, το ΛΑ στο γκρουπακι μια χαρα το εχει προβλεψει, μην ανησυχεις, δε θα στο στερησει.

 
Αν στον υπνο σας σας ερχονται τραγουδια οπως το yesterday ηρθε στον υπνο του του McCartney, βασικου υποψηφιου μεταξυ αλλων για best songwriter ever, τοτε δε χρειαζεστε θεωρια


Έτσι. 'Η επί το κιθαριστικότερον: 

"Μα ο Χέντριξ δεν είχε ιδέα από θεωρία και όχι μόνο έγινε μύθος αλλά 54 χρόνια μετά το θάνατό του, ακόμα με αυτόν ασχολείται ο κόσμος."

Ε αν είσαι πεπεισμένος ότι έχεις τη μουσική αντίληψη του Χέντριξ, ναι άσε τη θεωρία, μια χαρά τεράστια καριέρα θα κάνεις και χωρίς αυτή. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπορεις να μην υπογραψεις! Ω ναι, καλιστα μπορεις να μην υπογραψεις και να πεις δε με παρατας εσυ και ο γρυλος σου. Η θεωρια απο μονη της παλι χρησιμοτατη θα σου ειναι, πλεον μπορεις να συννενοηθεις με οποιoδηποτε θεωρητικα καταρτισμενο μουσικο, ειτε εχει υπογραψει ο ιδιος ειτε οχι, και, το σημαντικοτερο, μπορεις να μπεις πλεον στη διπλανη αιθουσα απο εκει που θα υπεγραφες, και να υποβαλεις το δικο σου αξιωμα και να το υπογραψεις εκει, να πεις "Οχι φιλοι μου, η ΤΖΑΖ γαμαει και δερνει" και να αρχισεις τη μοντερνα θεωρια, ή "Οχι φιλοι μου, η μπλουζ γαμαει και δερνει", και να αρχισεις να βαρας πεντατονικες και να κατεβαζεις ουισκια, να πεις "οχι φιλοι μου, η ΠΑΝΚΣ γαμαει και δερνει" και να αρχισεις να σπας αυτοκινητα και να πετας μολοτοφ, δε θα σε εμποδισει η θεωρια σε αυτο, καθολου δε θα σε εμποδισει, μια χαρα θα σε περιγραφει, μην ανησυχεις, δεν τρεχει τιποτα, παλι μεσα θα εισαι, μονο αυτον με την κονσερβα μπετοβεν και την αλλη με τα πουλια που κουτσουλανε το πενταγραμμο, κατι πιπεριες να βαρανε με μπακετες, κατι τετοια γλαφυρα αυτα δεν τα προεβλεψε, το ΛΑ στο γκρουπακι μια χαρα το εχει προβλεψει, μην ανησυχεις, δε θα στο στερησει.
Ακριβώς.

Και η ευλογία όταν ξεκινάς μεγάλος, είναι ότι:

"Εσύ αποφασίζεις!"

Περιαυτολογία, σόρρυ, αλλά κολλάει στο θέμα. Που λέτε εγώ πήγα ωδείο 19 χρονών. Δεν το λες και νωρίς. Αλλά ήδη ήξερα πράγματα από μόνος μου αφού διάβαζα βιβλία μουσικής, και έγραφα με το αυτί. Οπότε όταν άρχισα αρμονία, (θεωρία δεν έκανα, μάλλον αρκούσε), και μάθαινα πραγματάκια, συνειδητοποίησα το ζητούμενο. Α. Κάποια πράγματα που τα έκανα με το αυτί κατάλαβα πώς λειτουργούν και μετά τα έκανα όποτε ήθελα, δεν ήταν μόνο θέμα τύχης. Β. Κάποια πράγματα που δεν είχα καν διανοηθεί μου συστήθηκαν. Στη Β περίπτωση, πάντα μα πάντα όταν μάθαινα κάτι τελείως καινούργιο, σκεφτόμουν ωφελιμιστικά. Δηλαδή έλεγα "ωραίο αυτό, εγώ πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν αλημπαρούτης στη δική μου μουσική παλέττα." Και γι' αυτό, σε άλλα πράγματα έκανα απλή εφαρμογή να τα προπονήσω (που δεν τα έπιανα αμέσως), σε άλλα που τα έπιανα τα έσπρωχνα στο όριο του νόμου (για να δω πού είναι αυτό και σύμφωνα με τα δικά μου γούστα), και είχαμε πάντα αυτή τη συζήτηση με τον Αραβίδη: "Α, μου έχεις φέρει αρμονίες, πολύ μου αρέσουν! *Γκραν* *Γκρουν *Γκριν* Ωραίο! *ΓκρΙνκ* *Γραν* *Γκρονν* ΧΑ! Ρε μπαγάσα πώς σου ρθε *Γκριτι* *Γκριτσς* *Μπλον* Μπράβο ρε Γιώργο... Δε μου λες, δεν πιστεύω να γράψεις έτσι στις εξετάσεις; - Όχι μαέστρο μου, παιδιά είμαστε; - Μπράβο, μπράβο!

Μαθαίνουμε και ταιριάζουμε σύμφωνα με την ταυτότητά μας. Δε διαβάζουμε "οι εργάτες ελέγχουν τα μέσα παραγωγής" στη θεωρία και πάμε την άλλη μέρα στο αφεντικό και του λέμε "π@#στ4 θα πεθάνεις!" όταν μέχρι χτες παίζαμε σφαλιάρες και ήμασταν χαχαχα χουχουχου.

Η μάθηση είναι αμφίδρομη διαδικασία. Είμαστε πάντα ενεργοί και σε εγρήγορση. Μην πέφτετε στη λούμπα ότι μαθαίνω = κάθομαι και τις τρώω μέχρι να συμμορφωθώ. Θεωρία χωρίς εφαρμογή, οκ. Κι εγώ ξέρω τις κινήσεις στο σκάκι, θέλει κανείς να μου πάρει τα σώβρακα; Στη θεωρία καλός είμαι, αλλά στην πράξη...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top