Αλλαγή δασκάλου;

@fusiongtr και @billaraskats27ναι βρε, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, δεν λέω ότι είναι κακό ?
Αυτο το συμψωνουμε για να διαφωνουμε ειναι που με ανησυχει?

Περα απο την πλακα η συμβουλη μου (οχι σ'εσενα, γενικως ειναι) να χρησιμοποιουμε ταμπλατουρες ειτε για λογους ταχυτητας κ αυτο οσο πιο λιγο γινεται, ειναι μετα απο ενα καλο τρανσκριψιον να δουμε ποσο μεσα πεσαμε (κ να βελτιωθουμε στο τρανσκριψιον). Να ξερουμε δηλαδη πως θελουμε δουλεια στο πιο χρησιμο εργαλειο που εχουμε οταν παιζουμε μουσικη (τα αυτια ντε) κ να συνεχισουμε να τα δουλευουμε.

Αυτο που μου κανει μεγαλυτερη εντυπωση ειναι ποσο πολυ οι πιτσιρικαδες προσπαθουν να βγαλουν κατι μονο αν υπαρχει ταμπλατουρα μπροστα τους κ δε προσπαθουν με το αυτι ακομα κ αν εχουν τις ικανοτητες να το κανουν.

 
Πέρασε πολύς καιρός να πάω παρακάτω και ευτυχώς υπήρχε το The beatles complete
Κι εσύ Beatles Complete! Μιλάμε για όαση εκείνη την εποχή που δεν έβρισκες σχεδόν τίποτα... ούτε καν δασκάλους!! 

Αργότερα ασχολούμενος με την jazz σε βάθος, εκτίμησα τους Beatles ακόμα πιό πολύ!!

 
Αυτο που μου κανει μεγαλυτερη εντυπωση ειναι ποσο πολυ οι πιτσιρικαδες προσπαθουν να βγαλουν κατι μονο αν υπαρχει ταμπλατουρα μπροστα τους κ δε προσπαθουν με το αυτι ακομα κ αν εχουν τις ικανοτητες να το κανουν.
Αυτό πιλάρα μου... μεγάλη συζήτηση.

Εγώ βλέπω ότι έχει χαθεί το δικαίωμα στην άγνοια, ή καλύτερα η πολυτέλεια της άγνοιας. Όταν δεν ξέρεις κάτι, προσπαθείς να το ανακαλύψεις, να το εκλογικεύσεις, να το ψηλαφίσεις. Ερεθίζεται η περιέργεια, η δημιουργικότητα. Κάνεις πράγματα. Σωστά, λάθος, δεν έχει σημασία. Τουλάχιστον ενεργείς. Αμα τα έχεις έτοιμα όλα, είσαι σε παθητική/αμυντική στάση. Παίρνεις την αντιβίωση κάθε 12 ώρες, όπως λέει. Δεν κάνεις του κεφαλιού σου.

Με όλους αυτούς τους διαόλους που έχουμε σήμερα, δεν υπάρχει άγνοια. Σου λέει κάνεις ένα σωστό google search και το ορθόν θα εμφανιστεί μπροστά σου. Όχι σου λέω, μην παρεκκλίνεις, μη σκαλίζεις άλλα, το χρόνο σου χάνεις! ΝΑΤΟ! ΝΑΤΟ! ΟΜΟΡΦΟ ΚΙ ΑΦΡΑΤΟ!

Ακόμα και στην προσωπική έκφραση, δεν υπάρχει πραγματικός λόγος να παίζουμε μουσική. Είναι όπως το λέει ο Μάνος. Όλα έχουν γραφτεί, κι αν δεν έχουν γραφτεί όλα, έχουν γραφτεί τα πράγματα που αξίζουν. Μπορείς να ταΐσεις την ψυχούλα με ΑΑ θροφή μόνο ακούγοντας πράγματα ήδη καταγεγραμμένα. Γιατί μπορείς πλέον να ακούσεις ό,τι θες, όποτε θες - δυο λέξεις πληκτρολογείς και στο βγάζει. Όμως, είναι σαν την ομιλία η όλη φάση της μουσικής έκφρασης. Τις ίδιες λέξεις λέμε κάθε μέρα, και δε βαριόμαστε να μιλάμε. Καμιά φορά πετάγεται και καμια ατάκα και μένει, γελάμε, τα παίρνουμε, γίνεται καταστασούλα.

Άρα και στη διδασκαλία, ξέρω γω; Πρέπει να έχεις προβλήματα ως μαθητής. Για να τα λύσεις. Αν δεν έχεις προβλήματα, και σου δίνει ο άλλος έτοιμες λύσεις για τα προβλήματα που δεν έχεις, πάνε χαμένες. Μπαινάκης, βγαινάκης. Και πρέπει να ξέρεις στο περίπου τι θες. Γιατί μπορεί να πας να μάθεις μπέιζμπολ και να βαριέσαι να παίζεις έξω δεξιά, να κάνεις όμως τις προπονήσεις σου κανονικά, να ακούς τον προπονητή, να είσαι ΚΑΛΟ ΠΑΙΖΙ, αλλά εσύ να ήθελες να παίζεις μπάλα κατά βάθος, απλά δεν το έχεις εντοπίσει ακόμα.

Υπομονή και ψυχραιμία. ?Κλίμακες και αρπέτζια.?

 
Κι εσύ Beatles Complete! Μιλάμε για όαση εκείνη την εποχή που δεν έβρισκες σχεδόν τίποτα... ούτε καν δασκάλους!! 

Αργότερα ασχολούμενος με την jazz σε βάθος, εκτίμησα τους Beatles ακόμα πιό πολύ!!
Θα ελεγα οτι επαιξε αποφασιστικο ρολο στο τι εφτιαξα ως "μουσικος".  Το οτι επαιζα σωστα απο τα 16 ολο το ρεπερτόριο των beatles ήταν αυτο που με εφερε στους a priori για την πρωτη εμφανιση.

 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους... Με κάνατε να συνειδητοποιήσω ότι "πιθηκίζω", μιμούμαι το παίξιμο της κιθάρας.

Μου δώσατε πολύ τροφή για σκέψη.

 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους... Με κάνατε να συνειδητοποιήσω ότι "πιθηκίζω", μιμούμαι το παίξιμο της κιθάρας.

Μου δώσατε πολύ τροφή για σκέψη.


Είναι πολύ καλό να αντιγράφεις και να μιμεισαι. Απόκτας, μεταξύ άλλων, πολλές και καλές συνηθειες, οι οποίες διαμορφώνουν παικτικό χαρακτήρα.

Παράλληλα, όμως, πρέπει να καταλαβαίνεις τι κάνεις και γιατί το κάνεις. Άρα, η βασική θεωρία είναι απαραιτητη.

 
Μην το σκεφτεσαι ετσι. Μη λες πιθηκιζω.

 Απο τους 100.000 μουσικους, μονο ο ενας θα κανει κατι πραγματικα δικο του.

 Πρωτα απο ολα κοιτα να περνας καλα. Ειναι ελαχιστα πραγματα στη ζωη που για να σου δωσουν μια χαρα δε σου παιρνουν χιλιες πισω, και η μουσικη ειναι ενα απο αυτα.

 Αν αποφασισεις να μπεις στα βαθια της θεωριας, θα ερθει η στιγμη να καταλαβεις οτι δεν υπαρχει και τιποτα αψακτο. Δηλαδη, μην μπαινεις στο τριπακι του στυλ " θα κανω κατι διαφορετικο ολοδικο μου αλλιως δεν αξιζω". Καμια σχεση.

 Και θελεις να μιλησουμε για πιθηκισμους; Ξερεις τι πιθηκισμους κανανε οι μεγαλοι, που τους εχουμε σε αγαλματα; Δε μπορεις να φανταστεις τι πιθηκια ηταν, διοτι αν δεν μαθεις τι εχει γινει πριν απο εσενα, πως ειναι δυνατον να φερεις το νεο; Θα παιξεις εκει καμια μυστηρια συγχορδια κατα λαθος, και θα πεις " πωωωωωω τι ανακαλυψαααααα", και θα ειναι ΚΑΙ αυτη μεσα στα χορικα του Μπαχ, ολες εκει ειναι ? για να βγεις απο εκει πρεπει να παιζεις πιανο με γαντια του μποξ ? Και παρεπιπτόντως ΚΑΙ ο Μπαχ τις τιμουσε τις μπανανες, τον ειχε κανει το βιβαλντι ξεσκονοπανο.

 Οποτε πρωτα απο ολα να διασκεδαζεις, να χαιρεσαι που προοδευεις, και η πρωτοπορια και δεν ξερω τι αλλο μη σε απασχολει, αυτα ειναι για πολυ μετα, εχεις χρονο να απογοητευτεις στο μελλον ?

 
"πιθηκίζω"
Φυσιολογικότατο. Προσωπικά πιστεύω ότι το νούμερο 1 πρόβλημα των ενηλίκων που θέλουν να μάθουν όργανο  είναι ότι ήδη έχουν αρκετά ακούσματα, και άρα αρκετές προσδοκίες. Άρα, κλωτσάνε στη φάση αυτή του "βού + α = βα", που το πιθήκισμα είναι μονόδρομος. Πιθηκίζουμε όταν μαθαίνουμε γλώσσα. Λέμε μαμά, άτα, κρεβάτι, νερό, φέρε. Κάποια μέρα με το πολύ λέγε λέγε μπορεί να γίνει και ο συνειρμός "Μάααανα, πάνε φέρε μου νερό στο κρεβάτι", το πράγμα λειτουργεί και ασυνείδητα, χωρίς να το επιδιώκουμε.

Πχ είναι Α γιατί το Β είναι Γ. Χωρίς να ξέρω το Β και το Γ και πως συνδέεται με το Α.
Αυτό, είναι και θέμα ρυθμού απορρόφησης πληροφοριών. Μπορεί μέχρι να έρθει η εξήγηση του Β να έχεις ξεχάσει το Α και το Γ. Δες και μόνος σου βίντεο θεωρίας, βρωμάει ο τόπος. Δες, και παρατήρησε καλά σε ποιο σημείο του βίντεο πελαγώνεις και σταματάς να καταλαβαίνεις περι τίνος πρόκειται. Ωπ, αμέσως αμέσως έμαθες τι πρέπει να ξεδιαλύνεις. Με τη σειρά, ή παράλληλα. Δεν είναι δύσκολη η θεωρία, απλά είναι κομμάτια παζλ που ενώνονται, και μέχρι να δεις την πλήρη εικόνα όλα φαίνονται κάπως παράλογα και αφηρημένα.
 

Υ.Γ.: Και γιατί καθόμαστε και φιλοσοφούμε τόσες σελίδες ρε παιδί μου και δεν ρίχνεις εδώ στο φόρουμ κανα δύο ερωτήσεις που σε απασχολούν; Τζάμπα είναι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ βλέπω ότι έχει χαθεί το δικαίωμα στην άγνοια, ή καλύτερα η πολυτέλεια της άγνοιας. Όταν δεν ξέρεις κάτι, προσπαθείς να το ανακαλύψεις, να το εκλογικεύσεις, να το ψηλαφίσεις. Ερεθίζεται η περιέργεια, η δημιουργικότητα. Κάνεις πράγματα. Σωστά, λάθος, δεν έχει σημασία. Τουλάχιστον ενεργείς. Αμα τα έχεις έτοιμα όλα, είσαι σε παθητική/αμυντική στάση. Παίρνεις την αντιβίωση κάθε 12 ώρες, όπως λέει. Δεν κάνεις του κεφαλιού σου.
Εγω θα πω πως εχει χαθει το δικαιωματα της ειλικρινειας 

Σκεψου ποση ωρα περναμε μπροστα απο πλατφορμες οπως γιουτιουμπ κ ινσταγκραμ κ ποσο γυαλισμενα ειναι ολα εκει περα. Ολα τα παιξιματα θελουμε να ακουγονται σαν να ειναι τρακ απο αλμπουμ. Ενω θα μπορουσε καποιος (για να παραγει υλικο καθε μερα) να παρουσιασει εναν αυτοσχεδιασμο, ενα lick ή ενα line που ανακαλυψε παιγμενο πραγματικα, προτιμα το editing διχως αυριο τα 500 take κ τις κονσερβομενες κ preset-οποιημενες ΥΠΕΡ-παραγωγες για κατι που εχει σιγουρα μικροτερο ποσοστο μουσικης αξιας απ'οτι αξιας γενικης παραγωγης. (Ο ηχος, ο φωτισμος, το ντεκορεησιον, η καμερα το gear ειναι επαγγελματικου περιεχομενου).

Κ ολα αυτα ειναι αξιοθαυμαστα πραγματικα. Αλλα καταληγουμε ενα μεγαλο ποσοστο της καθημερηνης δοσης της μουσικης που ακουμε, να την περνουμε απο παραγωγους περιεχομενου με οτι αυτο συνεπαγεται. Καποιοι λογω ταλεντου, αλλοι λογω συνειδητου πλανου αλλοι οχι, εχουν καλυτερο μουσικο περιεχομενο. Αλλα ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος πλεον κ ο στοχος οσο πιο τελεια επεξεργασμενο υλικο μεσα σε συγκεκριμενα μουσικα κ αισθητικα πλαισια.

Θα μου πεις τοτε γιατι συνεχιζεις να εχεις το γιουτιουμπ να σου καλυπτει μια αναγκη που θα επρεπε να την ψαχνεις αλλου?

- για ευκολια

-γιατι οι περισσοτεροι ετσι κανουν οι περισσοτεροι

-γιατι βρισκεις πραγματα που δε περιμενες ποτε οτι θα βρεις free (μεχρι να κατεβουν)

-γιατι που κ που βρισκεις κανα διαμαντι που μεχρι να κονσερβοποιηθει κ αυτος αξιζει

-γιατι με λιγο παραπανω κοπο κ πιο στοχευμενο ψαξιμο μπορεις κ να ενημερωθεις κ να βρεις κομματια καλου εκπαιδευτικου υλικου

Κ τωρα που διαβαζω τους λογους που εγραψα συνειδητοποιω πως ειναι τοσο δυνατοι λογοι που.. δερ ιζ νο τερνινγκ μπακ που λενε κ στο χωριο μου. Οποτε την ειλικρινεια στη μουσικη (ή τη ψευδαισθηση της ειλικρινειας) ας την ψαξουμε αλλου. Πλεον στουντιακες διασκευες απο αρχαριους συνοδεια βιντεο κλιπ κονσερβα κ αγιος ο Θεος..?

 
"πιθηκίζω"
Μην αγχώνεσαι... Όλοι μπανάνες τρώμε άλλωστε ?

Η πεμπτουσία, η κορυφή, ο "Όλυμπος" σε αυτό που καταπιανόμαστε είναι το να βαράει κάποιος δύο νότες και να σου λέει ο άλλος από ένα χλμ παραπέρα: Αααα, παίζει ο τάδε.

Εμείς όμως- που ούτως ή άλλος την πλάκα μας κάνουμε- δεν έχουμε τέτοια "θέματα" και συνεχίζουμε χαλαρά με τις...

bananas.jpg

Οπότε... χαλαρά ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω θα πω πως εχει χαθει το δικαιωματα της ειλικρινειας
Μπιλάρα μου έχεις δίκιο σε ότι γράφεις. Αλλά μήπως είσαι κάπως αισιόδοξος και είναινόλη η φάση έτσι; Ψηφιακή απουσία = θάνατος; Μάτια που δε βλέπονται γρήγορα λησμονούνται; Φαντάσου δηλαδή αν έχεις πελάτες στο τικ τοκ τι πρέπει να κάνεις για να παραμένεις "επίκαιρος". 

"Καλησπέρα φρεντζ, εδώ αλλάζω χορδούλες στην κιθάρα πάρτε μάτι θα βάλω μετά και τζιτζιμούσι luthier's choice να υαλίσει. Φιλιαααααααα..."

"Γεια σας αγαπημένοι μου, εδώ ασκησούλες για τα δάχτυλα αράχνη ναουμ τέριμπολ μπλακ γουίντοου με σουιπ, γιατί έχουμε προβίτσα αργότερα."

"Θετική ενέργεια εδώ από την προβίτσα σουίτιζ, σας περιμένω όοοολους και όοοολες στον αηλιά μεθαύριο."

"Ον στέτιτζ λάιβ στριμ από τον αηλιάαα αγάααααπες μου, σας αφήνω γιατί έχασα τη μισή εισαγωγή".

"Πολυαγαπημένοι φιλοι μου θέλω να σας μιλήσω γιατί σας νιώθω σαν οικογένεια. Ειμαι πολύ ταραγμένος από το ψαλίδι στον αηλιά χτες το βράδυ, είναι άδικο..."

"Ναι με ακούτε;;;; Ο σπαζοκλαμπάνιας είμαι πάλι!"

Δηλαδή οκ. Καλή η προβολή (αν τη σηκώνει η ιδιοσυγκρασία σου) αλλά είναι στην ουσία σάιντγκιγκ. Δεν πουλάς μουσικη, πουλάς ριάλιτι. Μπορεί και να το ξέρουν βασίλη. Αυτό είναι το υγιές. Αυτό που με τρομάζει εμένα είναι ότι δεν το ξέρουν, κι απλά είναι μια νέα πραγματικότητα, που όπως είπα, ψηφιακή απουσία = θάνατος, λήθη.

 
Ειμαι πολύ ταραγμένος από το ψαλίδι στον αηλιά χτες το βράδυ, είναι άδικο..."

"Ναι με ακούτε;;;; Ο σπαζοκλαμπάνιας είμαι πάλι!"
Θεούλης... ?

Με τέτοια περιγραφή είμαι έτοιμος για τον Αη Λια... Πότε παίζετε;

 
Μπιλάρα μου έχεις δίκιο σε ότι γράφεις. Αλλά μήπως είσαι κάπως αισιόδοξος και είναινόλη η φάση έτσι; Ψηφιακή απουσία = θάνατος; Μάτια που δε βλέπονται γρήγορα λησμονούνται; Φαντάσου δηλαδή αν έχεις πελάτες στο τικ τοκ τι πρέπει να κάνεις για να παραμένεις "επίκαιρος". 

Δηλαδή οκ. Καλή η προβολή (αν τη σηκώνει η ιδιοσυγκρασία σου) αλλά είναι στην ουσία σάιντγκιγκ. Δεν πουλάς μουσικη, πουλάς ριάλιτι. Μπορεί και να το ξέρουν βασίλη. Αυτό είναι το υγιές. Αυτό που με τρομάζει εμένα είναι ότι δεν το ξέρουν, κι απλά είναι μια νέα πραγματικότητα, που όπως είπα, ψηφιακή απουσία = θάνατος, λήθη.
Διακοσαταεκατο

Οταν λεω δημιουργοι περιεχομενου αυτο εννοω. Ριαλιτι περιεχομενο. Πρωιναδικο περιεχομενο.

Επομενη φαση ...Ψηφιστε με χεσεμεσ στο 1984 ποιος υποψηφιος αποχωρει. 

Ο υποψηφιος Α. Κιθαριστας. Δεν εχει dedicated φωσφοριζε κιθαρα στα βιντεο οταν ανεβαζει 80'ς λιξ

Η υποψηφιος Β. Τραγουδιστρια. Στο βιντεο που ανεβασε να μας ζητησει κατανοηση, γιατι η πιεση που νιωθει απο τα σοσιαλ μιντια την οδηγησαν να ποσταρει 80% λιγοτερο περιεχομενο, δε μας εξηγησε γιατι οι 2 τελευταιες τις φωτο στο ισταγκραμ δειχνουν λιγοτερο κληβατζ απ'οτι συνηθως.

Ο υποψηφιος Γ. Μπασσιστας-Τρομπετιστας. Απορουμε πως εχει φτασει ως εδω. Ασχολείται μονο με κοινωνικο-ψυχολογικες μελετες των τελευταιων 2 χρονων για το αν οι παηονηαρς του παρελθοντος ηταν οντως παηονηαρς ή απλα βρηκαν ετοιμη μια γλωσσα κ την πηγαν σε αλλο επιπεδο, κ το αν τα ντραγκζ της σκηνης της Νεας Υορκης σε βοηθαν να εχεις πιο καθαρο οραμα στην επιλογη καταλληλου μονοφωνικου συνθ για το κολλαμπορεησο σε εθνικ-ηλεκτρονικο στυλ με τον ντραμερ που παιζει 23 οβερ 14,5 κ μετακομισε στη Βαρκελωνη για να εχει καλυτερο βαημπ για τα βιντεο του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν λέω πιθηκίζω, εννοώ πως ό,τι παίζω γίνεται από μίμηση. Δεν έχω επίγνωση ότι τώρα πατάω τη τάδε νότα και η τάδε συγχορδία ακολουθείται από τις τάδε συγχορδίες κλπ ή ότι το τάδε λικ βασίζεται στην τάδε κλίμακα ή στο τάδε μοντ. Είναι νουμεράκια που πατάω στη ταστιέρα και χτυπάω τη χορδή από όπου βγαίνει ένας ήχος που πλησιάζει αυτό που πρέπει να ακουστεί. Αυτό είναι για μένα η εμπειρία της κιθάρας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κι εσύ Beatles Complete! Μιλάμε για όαση εκείνη την εποχή που δεν έβρισκες σχεδόν τίποτα... ούτε καν δασκάλους!! 

Αργότερα ασχολούμενος με την jazz σε βάθος, εκτίμησα τους Beatles ακόμα πιό πολύ!!
?

IMG_20230301_192658.jpg

 
Όταν λέω πιθηκίζω, εννοώ πως ό,τι παίζω γίνεται από μίμηση. Δεν έχω επίγνωση ότι τώρα πατάω τη τάδε νότα και η τάδε συγχορδία ακολουθείται από τις τάδε συγχορδίες κλπ ή ότι το τάδε λικ βασίζεται στην τάδε κλίμακα ή στο τάδε μοντ. Είναι νουμεράκια που πατάω στη ταστιέρα και χτυπάω τη χορδή από όπου βγαίνει ένας ήχος που πλησιάζει αυτό που πρέπει να ακουστεί. Αυτό είναι για μένα η εμπειρία της κιθάρας.




 Δε γινεται ετσι δουλεια, δε γινεται ετσι πραγματι. Ξεκινα λοιπον να βγαλεις καποιο απλο κομματι απο παρτιτουρα, να αρχισεις να μπαινεις στο νοημα. Πες το στα ισα στο δασκαλο σου, "δασκαλε, θελω να μπλεξω πραγματικα με τη μουσικη, παμε για παρτα", αν ειναι καλος δασκαλος θα χαρει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top