- Μηνύματα
- 6,575
- Πόντοι
- 2,548
Είπες το παραπάνω, μίλησες για πεμπτουσία μουσικής της ροκ.
Και σου είπα ότι η ζωντανή απόδοση στουντιακού υλικού στην ροκ, είναι προσπάθεια αναπαραγωγής του στούντιο υλικού.
Σου είπα επίσης ότι δεν υπάρχει καμία προσπάθεια διαφορετικής απόδοσης αυτού του στούντιο υλικού, γιατί δεν υπάρχει χώρος στο ροκ για κάτι τέτοιο.
Δεν το θέλει ούτε η μπάντα ούτε το κοινό.
Ο μόνος λόγος ύπαρξης των ζωντανών εμφανίσεων, είναι η επικοινωνία με το κοινό, και όχι η διαφορετική απόδοση μουσικής από το στούντιο album.
Αν και σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω με το παραπανω, ειδικα στον ευρυτερο "ροκ" χωρο, θα αναφερω ως τρανο αντι-παραδειγμα την φιλοσοφια των jam bands, οπως την ξεκινησαν οι Grateful Dead και εχει συνεχιστει απο πολλους, απο τους Allman Brothers και τον Dave Matthews μεχρι Gov't Mule, moe και Phish.
Ενα υπο-ειδος της ροκ του οποιου βασικος πυλωνας ειναι μια live-focused φιλοσοφια διαμετρικα αντιθετη με αυτο που περιγραφεις, με το στουντιακο υλικο απλα να αποτελει τη βαση για το εντονα αυτοσχεδιαστικο live υλικο και με δισκογραφια (επισημη και μη) κατα κορον ζωντανη. Σε βαθμο μαλιστα που συχνα αυτο αποτελει το αναγνωριστικο στοιχειο των jam bands, ακομα και οταν το υλικο ξεφευγει εκτος του αυστηρου ροκ ιδιωματος. Παρεπιπτοντως, μου δινεται η εντυπωση πως ειναι σχετικα αγνωστο στην Ελλαδα αυτο το υπο-ειδος (συγκριτικα με αλλα ροκ ιδιωματα αλλα και τηρουμενων των αναλογιων παντα).