Κοιτα, αν βγαλουμε απο το ψηφιακο παιχνιδι το virtual analog, αν δηλαδη δεν εχουμε ως επιλογη την κλασσικη αφαιρετικη συνθεση παρα μονο σε αναλογικη μορφη, τοτε υπαρχουν οντως πολλες ηχητικες διαφορες.
Διοτι τα ψηφιακα synth που δεν κανουν analog modelling, εχουν διαφορετικες μηχανες συνθεσης ηχου, με τις οποιες ναι μεν μπορουμε να παρουμε παρομοια ηχοχρωματα, αλλα δεν μπορουμε να παρουμε ολο το ευρος ηχοχρωματων που μας δινει ενα αναλογικο μηχανημα.
Ας παρουμε για παραδειγμα ενα ψηφιακο synth με δειγματα. Και ας παρουμε και σαν ηχο το laser harp, πιο κλισε σε κλεινουν φυλακη ?
Εδω λοιπον εχουμε αναλογικες γεννητριες σε sync mode. Αυτη τη λειτουργια κατα κανονα δεν μπορουμε να την εχουμε σε ενα τυπικο synth με δειγματα. Μπορουμε ομως να εχουμε ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ αυτον τον ηχο σαν δειγμα, και μαλιστα σε ολα σχεδον τα sample based synths θα βρουμε κατι τετοιο, τα κλισε που λεγαμε.
Ομως τα δειγματα ειναι σα φωτογραφιες. Αν εγω θελω μεν αυτον τον ηχο, αλλα με αλλη διαμορφωση, με αλλο envelope ας πουμε, να μην "πεφτει" ας πουμε προς τα κατω η φωτεινοτητα του ηχου αλλα να ανεβαινει, η να πηγαινοερχεται με ενα lfo, η να ειναι πιο αργη ρε αδερφε, γιατι θελω να χαμηλωσω το τεμπο, κλπ κλπ Ε, για να εχω ολο το ευρος και ολες τις δυνατοτητες, τοτε θελω ενα αναλογικο synth με sync, η μια αντιστοιχη εξομοιωση.
Με αλλα λογια η καθε μεθοδος συνθεσης δινει και αλλα αποτελεσματα, κατι σαν τις διαφορετικες κιθαρες. Ολες λιγο πολυ κιθαρες ειναι, αλλα δεν ειναι ολες ιδιες, ουτε ολες για ολα.