Αλλαγή δασκάλου;

Πέραν όλων των ωραίων που αναφέρουν οι συνάδελφοι παραπάνω, προσωπικά θεωρώ ότι η ταμπλατούρα είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να κάνει ένας κιθαρίστας στον εαυτό του. Εκτός του ότι είναι η επιτομή του πασαλήματος, είναι και τρομερά δύσκολη στο διάβασμα σε σχέση με την παρτιτούρα. Δηλαδή προκειμένου να αποφύγουμε το "δύσκολο" πεντάγραμμο, πήγαμε και φτιάξαμε μια απερίγραπτη ανωμαλία που δένει τον εγκέφαλο του κιθαρίστα κόμπο και του περιορίζει τη μουσική σκέψη σε εγκληματικό βαθμό, για να μάθει να παίζει το enter sandman στο δεύτερο μήνα.

Όταν και αν αποφασίσει βέβαια να το πάει λίγο παραπέρα, η ζημιά έχει ήδη γίνει και προκειμένου να σταματήσει να βλέπει τη μουσική μόνιμα μέσα από έξι γραμμές με αριθμούς απάνω, θέλει γιόγκα, νίντζα και σαμουράι μαζί.
Αν δεν ξερω ποιο ειναι το "ντο" στην ταστιερα, πώς θα το παίξω απο το πεντάγραμμο;

 
Αν δεν ξερω ποιο ειναι το "ντο" στην ταστιερα, πώς θα το παίξω απο το πεντάγραμμο;
Πρώτη δουλειά του δασκάλου μετά το χαίρομαι που σε γνωρίζω, είναι να σου μάθει τις νότες στην ταστιέρα.

 
Αν δεν ξερω ποιο ειναι το "ντο" στην ταστιερα, πώς θα το παίξω απο το πεντάγραμμο;


Άλλαξε δάσκαλο. Δεν βλέπω σωτηρία με τον υπάρχων...

Ψάξε και ρώτα. Διασταύρωσε πληροφορίες πριν επιλέξεις.

 
Αν δεν ξερω ποιο ειναι το "ντο" στην ταστιερα, πώς θα το παίξω απο το πεντάγραμμο;


Πρώτα μαθαίνεις τη μία ντο που μεταγράμμου, και μετά τις πολλές της ταστιέρας.

Εγώ ξαναλέω, δεν πρέπει να μάθεις θεωρία για να βλέπεις νότες και να παίζεις, που και αυτό καλό είναι, δε λέω. Η θεωρία σε βοηθάει να αποκωδικοποιείς Ό,ΤΙ ακούς, είτε μελωδικό, είτε αρμονικό, είτε ρυθμικό. Το να μάθεις πώς φτιάχνεται μία ματζόρε κλίμακα είναι προτιμότερο από το να μάθεις 10 διαφορετικές θέσεις για κάθε μία κλίμακα. Το να σου πω, πάμε να παίξουμε ένα δύο-πέντε-ένα double time swing σε τάδε κλίμακα είναι πιο εύκολο από το να σου δείχνω πώς να πιάσεις τις συγχορδίες ακριβώς πάνω σε μία κιθάρα.

Η θεωρία σε βοηθά να κατανοείς ό,τι κάνεις πάνω στο όργανο. Στα σοβαρά ωδεία διδάσκεται ταυτόχρονα με το όργανο. Η θεωρία είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος μετάδωσης μουσικής πληροφορίας. Τα tabs παραείναι περιορισμένα γι αυτό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα κιθάρα θέλει να μάθει το παλικάρι, όχι πχ πιάνο.




 Ειπαμε, αν θελει να παιζει σε φαση γκρουπακι, η ταστιερα αρκει. Αν θελει ομως διεξοδικη προσεγγιση της θεωριας, η οποια τελει υπο τη σκεπη της ΠΕΡΟΥΚΑΣ, θα πρεπει να μαθει και το πενταγραμμακι του, και ΝΑΙ, και μια μικρη μεζουρα πιανακοπληκτρακια ειναι απαραιτητη, οχι πολυ, δε θα πονεσει, μη φοβασαι.?

 Επαναλαμβανω ομως, αν του αρκει το ΛΑ στο γκρουπακι, ας μην μπει στον κοπο.

 
Κατά την ταπεινή μου άποψη η μουσική θεωρία είναι  εύκολη αλλά ο τρόπος να μεταδοθεί είναι δύσκολος και φυσικά χρειάζεται χρόνος και εξάσκηση να εμπεδωθεί. Οταν  λέω θεωρία δεν εννοώ το διάβασμα καθώς αυτό έχει μικρή σημασία κατά την γνώμη μου.Ειναι απλά σαν να ξέρεις να μιλάς αλλά όχι να γράφεις. 

Οσο για τα βιβλία έλεγα σε μια φίλη μου για τους τρόπους ή modes στην βαρβαρικη και μου έλεγε πόσο απλά είναι τελικά ενώ τόσα χρόνια με τον δάσκαλο της δεν είχε καταλαβει γρι.Οταν της ζήτησα το βιβλίο που είχε για μάθημα έριξα μια ματιά και διαπίστωσα γιατί της ήταν ακατανόητα. Διοτι  το διάβασμα αυτού του βιβλίου με έκανε να ξεχάσω αυτά τα λίγα που ξέρω. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλο ειναι για να μαθεις και θεωρια (εφοσον οπως λες στα πρακτικα καλα τα πατε) να ζητησεις να σου δωσει και να σε διδαξει απο ενα βιβλιο θεωριας και ασκησεις θεωριας για να υπαρχει μια σειρα στις γνωσεις και οχι σκορπιες πληροφοριες, ενω παραλληλα θα μπορεις να ανατρεχεις σε οποιο κεφαλαιο θες να ξαναδεις κατι και να το εμπεδωσεις.

Ενα απλο και κατανοητο βιβλιο θεωριας ειναι "Η κλασικη θεωρια της μουσικης" και οι "Ασκησεις της θεωριας της μουσικης" του Διαμαντη.
Οπως και τις Μελωδικές ασκήσεις / solfege του Διαμαντη.

Για ρυθμικο σολφεζ προτεινω στους νεους κιθαριστες αυτο που παιρνουν και μελετανε και οι ντραμερς. Απλα στην αρχη τα μελετας με μια νοτα ή μια συγχορδια και μετα μπορει να επεκταθει σε μουσικες φρασεις οι σειρα συγχορδιων, κατα βουληση.

Agostini Dante - Solfege Rythmique No.1

Αυτα θα σε βαλουν σε ενα καλο δρομο.

Βεβαια δεν φτανουν τα κομματια για την πρακτικη σου.

Χρειαζονται ολοκληρωμενα και οργανωμενα μαθηματα για τις κλιμακες, τις συγχορδιες οπως και τα αρπετζιος σε ολη την ταστιερα με tabs και charts.

Βασικο μαθημα η γνωση της ταστιερας, και ειδικα στην ηλεκτρικη το muting strings και η κατασκευη σωστου τονου αναλογα τι καλεισαι να παιξεις.

Να κατανοησεις τις βαθμιδες των κλιμακων πανω στην ταστιερα και οχι μονο θεωρητικα κλπ κλπ

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η ταμπλατουρα μια χαρά είναι, είναι ένα συμπλήρωμα της παρτιτούρας από κάτω όποτε βλέπεις την παρτιτούρα επάνω για τις αξίες κτλ και από κάτω των ταμπλατουρα για την θέση στην ταστιέρα, μιας και μιλάμε για κιθάρα και όχι για πιάνο. 

Τώρα στο θέμα σου, πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος γιατί η αλήθεια είναι πως δεν κατάλαβα τι ακριβώς δεν σου αρέσει από αυτά που σου εξηγεί ο δάσκαλος σου.

Η θεωρία είναι ένα εργαλείο όπως και η τεχνική.

Αν η μουσική που παίζεις δεν απαιτεί τεχνικες όπως tapping ή sweep picking, δεν χρειάζεται να ξέρεις αυτές τις τεχνικές για να παίξεις την μουσική που σου αρέσει. Αντίστοιχα σου αρέσει η απλή ροκ μουσική και όχι η τζαζ και αν δεν θες να γίνεις... συνθέτης soundtrack δεν χρειάζεται να εμβαθύνεις σε τεράστιο βαθμό στην θεωρία της μουσικής, αρκεί να ξέρεις τις βασικές κλίμακες - τρόπους που χρησιμοποιούνται στα ροκ τραγούδια για να καταλαβαίνεις τι παίζεις, είναι τόσο απλό.

Εγώ παίζω αποκλειστικά covers και έχω όση θεωρητική γνώση απαιτείται για να κάνω την δουλειά μου. Δηλαδή ξέρω τι τονο είναι το κομμάτι, ποιες νότες και ποιες κλιμακες μπορώ να παίξω κτλ. Δεν θα κάτσω να μπω σε διαδικασία να τσακωθω αν το sweet home alabama είναι ρε μιξολυδιαν ή σολ ionian ούτε θα αναρωτηθώ ποτέ γιατί έχει και μια φα μέσα, γιατί δεν με ενδιαφέρει, μου αρκεί που είναι σχετικές κλίμακες και ξέρω τι να κάνω αν χρειαστεί να αυτοσχεδιάσω

 
Κατά την ταπεινή μου άποψη η μουσική θεωρία είναι  εύκολη αλλά ο τρόπος να μεταδοθεί είναι δύσκολος και φυσικά χρειάζεται χρόνος και εξάσκηση να εμπεδωθεί
☝️ Αυτό. 

Όσο καλά και να στα λέει, αν δεν πάρεις χαρτί και μολύβι να κάτσεις να κάνεις ασκήσεις... 

 
Η ταμπλατουρα μια χαρά είναι, είναι ένα συμπλήρωμα της παρτιτούρας από κάτω όποτε βλέπεις την παρτιτούρα επάνω για τις αξίες κτλ και από κάτω των ταμπλατουρα για την θέση στην ταστιέρα ...


Θα διαφωνήσω εδώ.

Να το εξηγήσω.

Κάθε μέρος μιας μουσικής φράσης ενός πενταγράμμου, μπορεί να έχει (και συνήθως έχει) πολλές διαφορετικές δακτυλοθεσίες στην κιθάρα.

Η επιλογή της καταλληλότερης για τον καθένα μας μπορεί να είναι διαφορετική.

Η ταμπλατούρα δείχνει μόνο μια, αυτήν που προτιμάει αυτός που την γράφει.

Αν δεν σε βολεύει εσένα, πρέπει να κάτσεις να ψάξεις από την αρχή την δακτυλοθεσία, με βάση το τι νότες περιέχει και σε ποια σειρά.

Θεωρώ πιο πρακτικό το να βλέπεις τις νότες σε πεντάγραμμο, γιατί βλέποντας και μόνο την σειρά τους, καταλαβαίνεις ποια δακτυλοθεσία σε βολεύει καλύτερα.

 
Τι ωραια οταν ημασταν πιτσιρικαδες κ ακουγαμε ροκ κ μεταλ κ ο,τι ηταν να βγαλουμε κατι μπροστα πισω με τη κασσετα μεχρι να λιωσει κ οτι σκαμπαζε το αυτι. Παρτιτουρες ουτε το 10% απ'οσα ξεραμε. Οποιος ειχε κατι βεβαια το εδινε σε ολους για φωτοτυπια μας αρεσε δε μας αρεσε! Κ οποιος εβγαζε κατι πιο σωστα απο αλλους, συρμα σε ολο το ασκερι να παει να ξεστραβωθει. Οπως κ οταν γνωριζαμε εναν πιτσιρικα πιο προχωρημενο τον βαφτιζαμε δασκαλο κ τον βαζαμε με τις ωρες να μας εξηγησει τι κ πως. Ετσι πασαλειβαμε τεχνικη, θεωρια τα παντα ολα. Αν δε καποιος ειχε φραγκα να παει κανα διμηνο ιδιαιτερα πηγαινε με τοσες ερωτησεις που εκανε τη δουλεια του καθε δασκαλου κολαση?. Ωσπου καποια στιγμη μεγαλωσαμε κ καταλαβαμε πως η θεωρια ειναι 5-10 πραγματα, αξιωματα που λεει κ ο Μανος πιο πριν κ καλυτερα να τα μαθεις με το σωστο τροπο στο 5γραμμο, ακομα κι αν συλλαβιζεις. Θα ζοριστεις στην αρχη αλλα θα τα τελειωσεις μια για παντα πολυ γρηγοροτερα απ'οτι νομιζεις. Κ μετα αλλος μπελας αρμονια... Αλλα εκει αλλαζει το πραμα. Στη θεωρια ομως πιστευω πως αν ολοι ειχαν εικονα του ποσο απλη ειναι κ δε τη φοβοσαντε, θα τη μαθαιναν σωστα κ θα ξεμπερδευαν μια κ καλη

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ειναι αλλο πραγμα να παιξεις μια διασκευη, αλλο πραγμα να δεις θεωρητικα τις νοτες που την αποτελουν σε επιπεδο ποιο ακκορντο ειναι αυτο και ποια κλιμακα ετουτη, και εντελως αλλο πραγμα να αναλυσεις μια μουσικη σε βαθος. Δεν ειναι λιγα τα ροκ κομματια, που χρειαζονται δυνατα εργαλεια για την αναλυση τους, διοτι οι δημιουργοι τους ειτε απο υπερταλαντουχο μελωδικο ενστικτο, ειτε απο τις γνωσεις που κατειχαν, ειτε επειδη οι παραγωγοι τους ηταν γκουρου, βαδισαν στα χναρια της περουκας, και το "πιανουμε αυτα τα δυο ακκορντακια" δεν αγγιζει ουτε την επιφανεια του τι συμβαινει.

 Τα δυο πρωτα λοιπον τα κανεις και με ταμπλατουρα. Το τριτο οχι. Οποτε ειναι θεμα επιλογης, σε ποιο βαθμο θελεις να εμβαθυνεις στη λειτουργια της μουσικης. Μοιαζει με την επιστημη, αλλο πραγμα να παιρνω τυφλοσουρτη τα χαπια που μου δινει ο γιατρος ( παιζω διασκευες ), αλλο το να διαβαζω και τις οδηγιες του φαρμακου ( ξερω και τα ακκορντα και την κλιμακα ) και  εντελως αλλο να μελετησω οργανικη χημεια για να καταλαβω τη δομη του μοριου της δραστικης ουσιας. Οποτε λοιπον








 
3 λεπτά πριν, manosx είπε

Ειναι αλλο πραγμα να παιξεις μια διασκευη, αλλο πραγμα να δεις θεωρητικα τις νοτες που την αποτελουν σε επιπεδο ποιο ακκορντο ειναι αυτο και ποια κλιμακα ετουτη, και εντελως αλλο πραγμα να αναλυσεις μια μουσικη σε βαθος. Δεν ειναι λιγα τα ροκ κομματια, που χρειαζονται δυνατα εργαλεια για την αναλυση τους, διοτι οι δημιουργοι τους ειτε απο υπερταλαντουχο μελωδικο ενστικτο, ειτε απο τις γνωσεις που κατειχαν, ειτε επειδη οι παραγωγοι τους ηταν γκουρου, βαδισαν στα χναρια της περουκας, και το "πιανουμε αυτα τα δυο ακκορντακια" δεν αγγιζει ουτε την επιφανεια του τι συμβαινει.

 Τα δυο πρωτα λοιπον τα κανεις και με ταμπλατουρα. Το τριτο οχι. Οποτε ειναι θεμα επιλογης, σε ποιο βαθμο θελεις να εμβαθυνεις στη λειτουργια της μουσικης. Μοιαζει με την επιστημη, αλλο πραγμα να παιρνω τυφλοσουρτη τα χαπια που μου δινει ο γιατρος ( παιζω διασκευες ), αλλο το να διαβαζω και τις οδηγιες του φαρμακου ( ξερω και τα ακκορντα και την κλιμακα ) και  εντελως αλλο να μελετησω οργανικη χημεια για να καταλαβω τη δομη του μοριου της δραστικης ουσιας. Οποτε λοιπον


Τιναφτορε? Αφτο ειναι ελληνικο ή ελληνοφωνο ροκ? Κ γιατι το βανς εσυ? Μανο δε μας τα λες καλα! Για την ακριβεια τα λες πολυ καλα απο πανω?

 
Θα διαφωνήσω εδώ.

Να το εξηγήσω.

Κάθε μέρος μιας μουσικής φράσης ενός πενταγράμμου, μπορεί να έχει (και συνήθως έχει) πολλές διαφορετικές δακτυλοθεσίες στην κιθάρα.

Η επιλογή της καταλληλότερης για τον καθένα μας μπορεί να είναι διαφορετική.

Η ταμπλατούρα δείχνει μόνο μια, αυτήν που προτιμάει αυτός που την γράφει.

Αν δεν σε βολεύει εσένα, πρέπει να κάτσεις να ψάξεις από την αρχή την δακτυλοθεσία, με βάση το τι νότες περιέχει και σε ποια σειρά.

Θεωρώ πιο πρακτικό το να βλέπεις τις νότες σε πεντάγραμμο, γιατί βλέποντας και μόνο την σειρά τους, καταλαβαίνεις ποια δακτυλοθεσία σε βολεύει καλύτερα.


Διαφωνώ.

Η ταμπλαρουρα 99 στις 100 φορές  δείχνει την θέση στην ταστιέρα που χρησιμοποιείται από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, όχι πως βολεύει τον δημιουργό της ταμπλαρουρας. Επίσης καταλαβαίνεις ακριβώς αν ο ορίτζιναλ καλλιτέχνης έκανε bending ή αν έκανε slide ή αν εκανε hammer on κτλ κτλ

Εννοείται ότι ο καθένας μετά μπορεί να προσαρμοσει όπως βολεύεται, αλλά η ταμπλαρουρα οφείλει να σου δείξει πως παίχτηκε το ορίτζιναλ. 

 
1. Διαφωνώ

2. Η ταμπλαρουρα 99 στις 100 φορές  δείχνει την θέση στην ταστιέρα που χρησιμοποιείται από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, όχι πως βολεύει τον δημιουργό της ταμπλαρουρας.

3. Επίσης καταλαβαίνεις ακριβώς αν ο ορίτζιναλ καλλιτέχνης έκανε bending ή αν έκανε slide ή αν εκανε hammer on κτλ κτλ


1. Με γεια σου με χαρά σου, γι' αυτό είναι τα φόρα, για να συζητάμε και τις όποιες διαφωνίες μας. :classic_smile:

2. Μπορώ να σου πω ότι για τις περισσότερες με τις οποίες έχω έρθει σε επαφή, δεν ισχύει αυτό.

Τρανό παράδειγμα το City nights του Holdsworth, που αν δεις την ταμπλατούρα, νομίζεις ότι πέφτει το sweep της αρκούδας (γιατί προφανώς ο δημιουργός της, δεν μπορούσε να παίξει με τέτοια ανοίγματα δακτύλων στην ίδια χορδή).

Αλλά ακόμα και η δακτυλοθεσία του καλλιτέχνη να είναι, δεν έχει σημασία, αν δεν σε βολεύει να την  χρησιμοποιήσεις.

3. Αυτό φαίνεται φυσικά και στην παρτιτούρα με τα αντίστοιχα σύμβολα.

 
Διαφωνώ.

Η ταμπλαρουρα 99 στις 100 φορές  δείχνει την θέση στην ταστιέρα που χρησιμοποιείται από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, όχι πως βολεύει τον δημιουργό της ταμπλαρουρας. Επίσης καταλαβαίνεις ακριβώς αν ο ορίτζιναλ καλλιτέχνης έκανε bending ή αν έκανε slide ή αν εκανε hammer on κτλ κτλ

Εννοείται ότι ο καθένας μετά μπορεί να προσαρμοσει όπως βολεύεται, αλλά η ταμπλαρουρα οφείλει να σου δείξει πως παίχτηκε το ορίτζιναλ. 
Αν στη κλασσικη κιθαρα, που ο αλλος εχει φαει τη ζωη του να μελεταει εναν συνθετη κ ξερει οοολες τις ιδιοσυγκρασιες του, υπαρχει χωρος για διαφορετικες δαχτυλοθεσιες κ ερμηνειες εργων, δεν υπαρχει στα καβερς?

Που μπορεις ν'αλλαξεις ολο το σολο αν γουσταρεις κ αν το εχεις εμπεδωσει το στυλ κ το νοημα, αντι για να σε κοψουν απο το πτυχιο παιρνεις κ ενα χειροκροτημα αμα λαχει.

Διασκευες νοουτ φορ νοουτ κανουμε για να λουστουμε τα καλα του τρανκριψιον οχι για να το παρουσιασουμε νοουτ φορ νοουτ (τις περισσοτερες περιπτωσεις). Οχι μονο μπορουμε να αλλαξουμε δαχτυλοθεσια αλλα επιβαλλεται κι ολας να δοκιμαζουμε ''λαθος'' δαχτυλοθεσιες ακομα κι αν ξερουμε πια ειναι η σωστη να δουμε που θα παει. Για πολλους λογους που δε θα αναφερω. Τα περισσοτερα αλανια παιχταραδες που ακουμε (κ μιλαω κ για ροκ κ για σρεντ) με λαθος δαχτυλοθεσιες, λαθος νοτες στο τρανκριψιον τους αλλα παιρνοντας το ατιτιουντ αυτου που ακουγαν φτιαξαν προσωπικο υφος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Παντως παιδια χρειαζονται και οι ταμπλατουρες. Χρειαζονται. True story για να γελασουμε: Εχει βγει slayer season in the abyss, μας εχουν πεσει τα σαγονια, εχουμε βαρεσει επιληψια.

 Επομενο πλανο, οι καφροι στο μουσικο οικο, αγοραζουν την παρτιτουρα.

 Πρωτο κομματι war ensemble. Τα ριφ οκ, κατανοητα. Το beat 220, παω να δω το σολο, τι να δω, δε φτανει που ηταν 16α στα 220, ειχε μια θαλασσα απο αλλοιωσεις, σενμπεργκ να διαβαζα πιο διατονικος θα ηταν, αμαν, ειπαμε οχι και ετσι, τι μουσικαρες ειναι αυτοι, δεν την παλευω, κατσε να δω τι λεει η ταμπλατουρα.

 Ταμπλατουρα: 12-13-15, επομενη χορδη 12-13-15, επομενη χορδη 12-13-15, επομενη χορδη 12-13-15 ?

 Και μια που μιλαμε θεωρητικα, η αποθεωση: Παμε την παρτιτουρα στο δασκαλο, μπετοβεν τωρα στον τοιχο, πιανο και τετοια, τη βλεπει, την ανοιγει, "γρηγορο ειναι εεε;", γελακια εμεις, και ξεκιναει ενα war ensemble στο πιανο πριμα βιστα, τυφλα να εχει ο kerry king, να ναι καλα εκει που ειναι.

 
Και φυσικά δεν είναι όλα τα transcriptions κιθάρας, από κιθάρα, μπορεί να είναι άλλο όργανο.

Θέλεις πχ να παίξεις ένα standard, στο οποίο παίζει σαξοφωνίστας (πχ Charlie Parker, ή Coltrane).

Τι θα χρησιμοποιήσεις, tab ή πεντάγραμμο?

Μπορεί να βρεις tab (σίγουρα θα βρεις κάπου), αλλά αυτό το έχει φτιάξει κάποιος με βάση το δικό του παικτικό στυλ.

 
Και φυσικά δεν είναι όλα τα transcriptions κιθάρας, από κιθάρα, μπορεί να είναι άλλο όργανο.

Θέλεις πχ να παίξεις ένα standard, στο οποίο παίζει σαξοφωνίστας (πχ Charlie Parker, ή Coltrane).

Τι θα χρησιμοποιήσεις, tab ή πεντάγραμμο?

Μπορεί να βρεις tab (σίγουρα θα βρεις κάπου), αλλά αυτό το έχει φτιάξει κάποιος με βάση το δικό του παικτικό στυλ.
Τι λες κι εσυ τωρα ρε φιουζιε? Θες να κανεις τρανσκριψιον μπημποπ παρε σαξοφωνο ξερωγω. Εδω δε συμφωνουμε στα δικα μας! 

 Και μια που μιλαμε θεωρητικα, η αποθεωση: Παμε την παρτιτουρα στο δασκαλο, μπετοβεν τωρα στον τοιχο, πιανο και τετοια, τη βλεπει, την ανοιγει, "γρηγορο ειναι εεε;", γελακια εμεις, και ξεκιναει ενα war ensemble στο πιανο πριμα βιστα, τυφλα να εχει ο kerry king, να ναι καλα εκει που ειναι.
Λογικα ο δασκαλος πρεπει να ηταν αυτος που εφηυρε το πιανο με φλουντ ροουζ μετα απο λιγο καιρο

Μεγαλη ζημια ειχε γινει οταν εγινε της μοδας το παουερ ταμπ (πολυ πριν το γκιταρ προ). Μιλαμε για πρωτο ιντερνετ κ πρωτο ιντερνετ καφε εποχες. Που βρισκοταν ξαφνικα ο καθενας με εφτακοσιες ταμπλατουρες απο τις οποιες αν καποια ηταν εστω κ 50% ακριβης μαλλον καποιος νομος πρεπει να υπηρχε να κατεβαινει κατευθειαν απο το ιντερνετ? . Κ που καθοταν ο αλλος κ τις εβγαζε οπως τα δειχνανε ενω το αποτελεσμα  κατεριπτε καθε ειδους λογικης. Μουσικης ή μη. Κ αυτος εκει... Αρκει να μη χρησιμοποιησει τα αυτια του ενα πραγμα. 

 
@fusiongtr και @billaraskats27ναι βρε, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε, δεν λέω ότι είναι κακό ?

Αυτό που μου λες με την ταμπλατουρα είναι ότι ο δημιουργός της ταμπλατουρας έκανε λάθος. Όφειλε να δείξει την σωστή θέση. Και από εκεί και πέρα όπως βολεύει ο καθένας. 

Σημειώνω και πάλι, για να μην παρεξηγηθω, ότι είμαι υπέρ της ταμπλατουρας, αρκεί να υπάρχει και η παρτιτούρα από πανω, με τις νότες, τις παύσεις, τα τρίηχα τα δέκατα έκτα κτλ κτλ. Όχι απλά έξι γραμμές με αριθμούς λες και είναι σήματα Μορς. Εννοείται ότι ξέρω όλες τις νότες στην ταστιέρα μου. 

Ναι και εγώ αν πάω να κάνω σήκωμα να χτυπήσω μια τσιριχτή μι άλλα αν έχω μια Τελε ? με 21 τάστα στην από κάτω χορδή θα το κάνω γιατί βαριέμαι να "σκάβω" και να σηκώνω ενάμιση τόνο τις δεκάρες χορδές μου, αλλά Gary Moore δεν θα ακουστω και ας παίξω την σωστή νότα. Αλλά και ίδια οκτάβα να είναι μια νότα, στην κιθάρα αλλιώς θα ακουστει στην μεν χορδή και αλλιώς στην δε ?

Δεν είμαι υπέρ του να κοπιαρεις 100% κάτι, άλλωστε η θεωρία σε βοηθάει να βάλεις και τον δικό σου χαρακτήρα,αλλά προτιμώ να το κάνω έχοντας πρώτα πλήρη εικόνα του τι έπαιξε και πως ο καλλιτέχνης και μετά να κάνω τα δικά μου και σε αυτό η ταμπλατουρα είναι αναγκαία 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top