Τραυματικες Εμπειριες με ''Επαγγελματιες''!!

Καταρχην νομιζω οτι στην περιπτωση σου αν αγοραζες απο Online καταστημα (δεν χρειαζεται πιστωτικη δεχονται και εμβασματα) δεν θα ειχε καμμια διαφορα απο την αγορα που εκανες στο εγχωριο κατ/μα μια και στις 2 περιπτωσεις ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΣΑΝ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ.

Δεν σε κρινω για αυτο (αλλωστε το εχω δει να γινεται κατ'επαναληψη) αλλα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ & ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

Επισης μου κανει εντυπωση που μπορεις να παιξεις με τη κιθαρα που αγορασες μια και η πιθανοτητα να ειναι ΣΩΣΤΑ σεταρισμενη απο το εργοστασιο ειναι μικρη.

Κατα τα αλλα πιστευω οτι επρεπε ΑΜΕΣΩΣ να ζητησεις τα χρηματα σου πισω,για αυτο αλλωστε υπαρχει το ΙΝΚΑ,η αγορανομια & η αστυνομια (τα τιμολογια ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ.....) & να μην ξαναπατησεις στο μπακαλικο απο οπου αγορασες την κιθαρα & τον ενισχυτη σου (δυστυχως και εκει οι επιλογες σου ειδικα για τα χρηματα που εδωσες ηταν ατυχεις, αλλα αυτο θα το καταλαβεις αργοτερα :cry: )

Το κατ/μα βεβαια ειναι απαραδεκτο που δεχτηκε να σου δωσει την κιθαρα κατευθειαν απο το κουτι της χωρις καν να το ανοιξει (αλλα & εσυ αφελης που την αγορασες χωρις να ελεγξεις αν ειναι σεταρισμενη & σε καλη κατασταση...)

 
Προς αποφυγη παρεξηγησεων:

Η κιθαρα ανοιχτηκε οπως ειπα και στην αρχη,απλα δεν εκατσα να την ψαξω ολοκληρη εκατοστο ανα εκατοστο ρε παιδια τι γουρουνι στο σακι μου λετε??..Το ξαναρωταω:ο,τι και να πατε να αγορασετε το κανετε βιδες πριν το παρετε??Επαφιεσαι και στην εμπιστοσυνη ενος καταστηματος πολλες φορες!Μερικα πραγματα ειναι και αυτονοητα αλλωστε..Ενα αμαξι πρεπει να εχει μηχανη μεσα στο μπροστα καπω..το ελεγχετε??Ποιες οι πιθανοτητες να σας πουλησουν αμαξι χωρις μηχανη για παραδειγμα??

Οσον αφορα αστυνομιες,ΙΝΚΑ κλπ δεν ξερω να μπλεκω με τετοια πραγματα..φοιτητης ειμαι και μαλιστα σε σχολη με μηδενικο ελευθερο χρονο (ισα για να παιζω κιθαρα!)..οποτε και να αρχιζα μια τετοια προσπαθεια...δεν θα μπορουσα να την συνεχισω!

Εννοειται πως η κιθαρα δεν θα ειναι σεταρισμενη σωστα απο το εργοστασιο..δεν ειπα εγω κατι τετοιο..απλα ειπα πως το κομματι (κομματακι ετσι?) δεν επηρεαζει στο σημειο απ'οπου λειπει τιποτε!!!Μονο ειναι θεμα αμφανισης απο πισω!!πως γινεται να επηρεαζει αλλωστε??δεν καταλαβαινω..Την κιθαρα την σεταραμε με τον καθηγητη που μου κανει μαθηματα.

Το αν η επιλογη μου ηταν καλη η οχι,τι να πω..εγω αυτη την κιθαρα ηθελα αυτη πηρα!Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα..(λογω σχηματος βασικα γιατι παιζω συνηθως καθιστος και την βαζω αναμεσα στα ποδια..κλασσικες σπουδες γαρ!)Αν στο μελλον εχω προβλημα με τον ηχο κλπ(δεν ξερω τι ακριβως θα καταλαβω αργοτερα οπως λεει ο φιλος SUPERFUNK..),της βαζω ενα ζευγαρακι μαγνητες και τελειωνει η υποθεση!Και παλι βεβαια..γουστα ειναι αυτα..

 
Δεν σε κρινω για αυτο (αλλωστε το εχω δει να γινεται κατ'επαναληψη) αλλα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ & ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
Και τότε τις Rockinger και τις Warmoth εσύ πώς τις αγοράζεις?

 
τις συναρμολογω ο ιδιος δεν τις αγοραζω :wink: (η Warmoth δεν πουλαει κιθαρες)

εννουσα βεβαια τις κιθαρες που αγοραζουμε απο εγχωρια μαγαζια και οχι απο τα on-line (τα οποια ΞΕΡΟΥΝ τι σημαινει customer service).

Το απαραδεκτο φαινομενο της πώλησης "κιθαρας του κουτιου" στον ανυποψιαστο πιτσιρικα (ο οποιος συνηθως συνοδεύεται απο τον αγαθο πατερα του ο οποιος βαζει ΒΑΘΙΑ το χερι στην τσεπη) το εχω δει τοσες πολλες φορες να γινεται που εχει καταντησει κανονας.

(btw τα online μαγαζια του ebay εχουν αρχισει να κανουν & ΔΩΡΕΑΝ setup σε οσες κιθαρες πουλανε!)

 
Δεν νομιζω πως η κιθαρα που αγορασα ηταν ''κιθαρα του κουτιου''.Για σενα και τις δικες σου απαιτησεις ισως..εγω αλλωστε δεν ειμαι επαγγελματιας κιθαριστας,ουτε ξερω τοσα πολλα οσα εσυ προφανως!..υπαρχουν κι αλλοι ανθρωποι ομως που δεν ασχολουνται ολη μερα με την κιθαρα τους!!!Καθαρα απο hobby ασχολουμαι με την κιθαρα..Οποτε αυτο που αγορασα πιστευω πως ειναι υπεραρκετο για τις δικες μου απαιτησεις!!

Αλλωστε τη συναυλια στο wembley arena την ανεβαλα!!Θα παω να παιξω οταν αγορασω αλλη κιθαρα!!

Ουτε ο μπαμπας μου ηρθε εμενα ουτε εβαλε το χερι στην τσεπη..Ο,τι επαιρνα το μηνα απο αυτα που μπορουσαν να μου στελνουν οι δικοι μου βγηκαν τα χρηματα για την κιθαρα..

Τι να κανω??Θα απολογηθω επειδη ειμαι φοιτητης??Δεν σε καταλαβαινω..

Εσυ καποτε δεν ησουν στη θεση αλλωστε του πιτσιρικα με τον αγαθο πατερα οταν επαιρνες την πρωτη σου κιθαρα??Για θυμησου λιγο..

 
Μαλλον παρεξηγησες ΠΟΛΥ τα γραφομενα μου,η ως οπως συνηθιζει η πλειοψηφια των Ελληνων διαβασες μονο τις πρωτες 3 λεξεις & εβγαλες το συμπερασμα σου :evil: .

Πουθενα δεν σε κατηγορησα ισα-ισα σε υποστηριξα,και βεβαια τα περι πατεραδων ΔΕΝ αφορουσαν εσενα.

ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ "ΚΟΥΤΙΟΥ" .

Το ειπες και ο ιδιος μια και παραδεχτηκες οτι ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ (εκτος & αν δεν καταλαβα καλα)

Δεν σου εκανα παρατηρηση επειδη εισαι φοιτητης και βεβαια δεν σε κατηγορησα οτι τρως τα φραγκα του πατερα σου!

Στυλιτευσα τις απαραδεκτες πρακτικες των περισσοτερεων εγχωριων μαγαζιων....δε σου επιτεθηκα προσωπικα

Οσο για τη συναυλια στο Wembley ποτε δεν ξερεις... :wink:

 
Μαλλον παρεξηγησες ΠΟΛΥ τα γραφομενα μου' date='η ως οπως συνηθιζει η πλειοψηφια των Ελληνων διαβασες μονο τις πρωτες 3 λεξεις & εβγαλες το συμπερασμα σου :evil: .
Πουθενα δεν σε κατηγορησα ισα-ισα σε υποστηριξα,και βεβαια τα περι πατεραδων ΔΕΝ αφορουσαν εσενα.

ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ "ΚΟΥΤΙΟΥ" .

Το ειπες και ο ιδιος μια και παραδεχτηκες οτι ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ (εκτος & αν δεν καταλαβα καλα)

Δεν σου εκανα παρατηρηση επειδη εισαι φοιτητης και βεβαια δεν σε κατηγορησα οτι τρως τα φραγκα του πατερα σου!

Στυλιτευσα τις απαραδεκτες πρακτικες των περισσοτερεων εγχωριων μαγαζιων....δε σου επιτεθηκα προσωπικα

Οσο για τη συναυλια στο Wembley ποτε δεν ξερεις... :wink:[/quote']

Συγγνωμη αν σε παρεξηγησα..απλα νομιζω πως μιλουσαμε για συγκεκριμενη περιπτωση (τη δικη μου δηλαδη)!!

Ποσες φορες πρεπει να το πω ακομα πως η κιθαρα ανοιχτηκε επιτοπου στο μαγαζι,απλα δεν την εψαξα εκατοστο προς εκατοστο ψαχνοντας να βρω αν λειπει κομματι!!!!!!Ουφ..!!!Δεν πηγε το μυαλο μου οτι μπορει απο καπου να ελειπε κομματι ξυλου ρε παιδια!!!Δεν ειναι και ο,τι πιο συνηθισμενο!!!

Δεν διαβασα τις 3 πρωτες λεξεις...ολο το διαβασα..απλα οταν μεγαλωνουμε αρχιζουμε και ξεχναμε τις δικες μας γκαφες (σε ολους τους τομεις)..και αρχιζουμε και χλευαζουμε τον πιτσιρικα με τον μπαμπα του που παει να αγορασει κιθαρα!!

Ετσι για την ιστορια η κιθαρα δεν ειναι η WRXT,αλλα σε σχημα WR της σειρας MG ειναι η WRMG δηλαδη...με το μαυρο hardware

Αμα παω στο Wembley θα εισηγηθω να σε παρω support!!! :lol:

χεχε..αστειακι!! :?
 
Σε διαβεβαιωνω οτι ΚΑΝΕΝΑΣ εδω μεσα δεν εχει χλευασει ΠΟΤΕ καποιον "νεο συναδελφο" (αλλα & να εχει χλευασει δεν θα βρεις το ποστ του γιατι ΣΙΓΟΥΡΑ θα εχει διαγραφει απο τους moderators).

Προσωπικα προσπαθω να βοηθησω οσο μπορω καθε παιδι που εχει οποιαδηποτε απορια γυρω απο τις κιθαρες (& αυτο το κανω σε βαρος του δικου μου χρονου & με μεγαλη μου χαρα ) & βεβαια δεν εχω καμμια διαθεση να στο παιξω παντογνωστης & εξυπνακιας... :wink:

Το ιδιο κανουν και τα υπολοιπα πιο εμπειρα μελη του φορουμ.

Κατσε μαζι μας & θα τα μαθεις ολα (η σχεδον ολα) :wink:

 
Φίλε Michael-Amott,

όλοι, και εσύ και εγώ και πολλοί άλλοι, την έχουμε πατήσει πολλές ή λίγες φορές. Συμβαίνει και σε κιθάρες, συμβαίνει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις στις ανθρώπινες συναλλαγές. Αντλούμε διδάγματα και είμαστε προσεκτικότεροι στο μέλλον. Έχω τη γνώμη ότι καλά έκανες και το έθεσες το θέμα στο φόρουμ, γιατί πήρες ένα σωρό γνώμες για το τι έπρεπε να είχες κάνει, τις οποίες μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις, και εσύ και άλλοι φίλοι από εδώ, στο μέλλον και σε σοβαρότερα από μια κιθάρα θέματα που θα προκύψουν.

Η συμβουλή η δική μου, και δες τη και σα συμβουλή από ένα μεγαλύτερο, είναι θάρρος να απαιτούμε το δίκιο μας ως το τέλος. Και μη χαλιέσαι για μια παλιοκιθάρα. Ας τη να πάει στα κομμάτια. Στο μέλλον μην την ξαναπάθεις. Ότι έγινε έγινε...

Φιλικά...

 
Παιδιά δεν καταλαβαίνω πάλι πως παίρνει σβάρνα όλους τους επαγγελματίες η μπόρα;

Και συγκεκριμμένα τους έλληνες.

ΟΚ! Κάποιοι είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

Και καλά κάνουμε να τους δείχνουμε.

Αλλά ας μη γενικεύουμε με τη ψυχολογία του όχλου!

Τι σημαίνει αν την έπαιρνε απ' έξω θα ήταν διαφορετικά;

Και εκεί θα έπρεπε να τη στείλει πίσω και ...να μπεί σε μια διαδικασία.

Το θέμα είναι τι κάνει ο αγοραστής για να πάρει αυτό που ήθελε και δεν του βγήκε τελικά. Κατα λάθος θέλω να πιστεύω, καθώς υπάρχουν και αστοχίες υλικών. Εκτός κι αν ήταν προμελετημένο οπότε δεν το σχολιάζω.

Αλλά το κουτί ανοίχτηκε.

Εγώ θυμάμαι ότι μπροστά στο να μη πάρω αυτό που ήθελα εδώ και τώρα, έκανα... "τέρατα"!

Προφανώς μπροστά στο δίλημα: "Ναί έχει πρόβλημα, αλλά αν θες το ίδιο χρώμα θα έρθει σε ένα μήνα" κλπ. υπέκυψε ο φίλος μας.

Το πιό πιθανό πάντως είναι να έκανα κι εγώ το ίδιο.

Ας μας διαφωτίσει γιατί αυτή η λεπτομέρεια είναι πολύ σημαντική.

 
Παιδιά δεν καταλαβαίνω πάλι πως παίρνει σβάρνα όλους τους επαγγελματίες η μπόρα; Και συγκεκριμμένα τους έλληνες.

ΟΚ! Κάποιοι είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

Και καλά κάνουμε να τους δείχνουμε.

Αλλά ας μη γενικεύουμε με τη ψυχολογία του όχλου!

Τι σημαίνει αν την έπαιρνε απ' έξω θα ήταν διαφορετικά;

Και εκεί θα έπρεπε να τη στείλει πίσω και ...να μπεί σε μια διαδικασία.

Το θέμα είναι τι κάνει ο αγοραστής για να πάρει αυτό που ήθελε και δεν του βγήκε τελικά. Κατα λάθος θέλω να πιστεύω' date=' καθώς υπάρχουν και αστοχίες υλικών. Εκτός κι αν ήταν προμελετημένο οπότε δεν το σχολιάζω.

Αλλά το κουτί ανοίχτηκε.

Εγώ θυμάμαι ότι μπροστά στο να μη πάρω αυτό που ήθελα εδώ και τώρα, έκανα... "τέρατα"!

Προφανώς μπροστά στο δίλημα: "Ναί έχει πρόβλημα, αλλά αν θες το ίδιο χρώμα θα έρθει σε ένα μήνα" κλπ. υπέκυψε ο φίλος μας.

Το πιό πιθανό πάντως είναι να έκανα κι εγώ το ίδιο.

Ας μας διαφωτίσει γιατί αυτή η λεπτομέρεια είναι πολύ σημαντική.[/quote']

Ειπα πως μου προτειναν να την αντικαταστησουν..αλλα δεν υπηρχε αλλο κομματι στο μαγαζι (μονο αλλη μια made in USA η οποια βεβαια εκανε κοντα 3.000 ευρω) ουτε στην αποθηκη τους..οχι μονο στο ιδιο χρωμα,αλλα ουτε καν σε αυτον τον τυπο κιθαρας (δεν ειναι και ο,τι πιο συνηθισμενο σε τυπο κιθαρας παντως)..Αυτο επιβεβαιωνεται γιατι μου το ειχαν πει απο πριν οτι ηταν το τελευταιο κομματι (πριν δηλαδη προκυψει το προβλημα).Η αλλη λυση θα ηταν να κανουν παραγγελια τον επομενο μηνα..και αν θα εβρισκαν απο εξωτερικο..και αν..και αν..κλπ

Απο το να περιμενω λοιπον κανα 2-3 μηνες προσπαθησα να καταφερω να επωφεληθω με αλλον τροπο συζητωντας ηρεμα κι ωραια..(χρυσωνοντας το πικρο χαπι δηλαδη)..δεν νομιζω πως θα κερδιζα κατι παραπανω αρχιζοντας τα βρισιδια και τα εσπαγα ολα!!

Καλως η κακως τελικα ''υπεκυψα'' στην προσφορα της πεταλιερας σε χαμηλοτερη τιμη κοντα -130 ευρω απο αυτη που μου ειχαν πει αρχικα (σε ανυποπτο χρονο πριν παω να παρω την κιθαρα)..Ας μην ξεχναμε οτι αρχισαμε απο την προσφορα 1 σετ χορδων!!!!χεχε.. :P
 
Οι επιστροφές και τα ελλατωματικά προιόντα δεν αντιμετωπίζονται σαν "ατυχήματα" απο το μαγαζιά, ο μέσος όρος επιστροφών είτε απο πελάτες είτε απο το ίδιο το μαγαζί είναι γνωστός, και υποτίθεται οτι υπάρχει και πρόβλεψη και διαδικασία γι αυτό, και οτι έχει υπολογιστεί και το κόστος του, οτι έχει μπει στην τιμή ή μετακυληθεί στον προμηθευτή, οτι υπάρχει σχετική συμφωνία με αυτόν, οτι ανάλογα με το προιόν και την πολιτική μπορεί να το επιμεριστεί το μαγαζί κτλ κτλ. Δεν είναι θέμα εσωτερικού - εξωτερικού ή καλού επαγγελματία, είναι το στάνταρ.

Δεν καταλαβαίνω τη λογική του "ατυχήματος" ή του πρέπει να διεκδικήσεις για να πάρεις τα αυτονόητα, σε τέτοια θέματα, δεν είναι νομικό το ζήτημα, είναι επιχειρησιακό... Πολλά μαγαζιά σε ενημερώνουν και για την εγγύηση, και για τη διαδικασία επιστροφών, κτλ. Αν δεν έχει οργανώσει την πολιτική και τη στρατηγική της επιχείρησης του κάποιος, πρέπει, και θα, αποτύχει.

Αυτό το στάνταρ λοιπόν, για κάποιο λόγο στην Ελλάδα είναι άγνωστο! Έτσι είναι ο μέσος όρος των καταστημάτων.Τα μην τους σακουλιάζουμε όλους κτλ, δεν είναι ανάγκη να τα επαναλαμβάνουμε, κάνουμε συζήτηση απλώς για τα γενικά συμπεράσματα, μην λέμε τα αυτονόητα μεγάλα παιδιά είμαστε. Και το συμπερασμα είναι οτι η Ελληνική αγορά μουσικών οργάνων, θα πάει κατα διαόλου γιατι δεν έχει προφανώς ούτε τους πόρους (δεν είναι απατεωνιά οι ψηλές τιμές, είναι αδυναμία), ούτε την οργάνωση, ούτε τη στρατηγική, ούτε καν λόγο ύπαρξης. Τι να κάνουμε, έτσι είναι τα πράγματα, δεν είναι θέμα (αντι)πατριωτικό, είναι επιχειρησιακό.

 
Δεν καταλαβαίνω τη λογική του "ατυχήματος" ή του πρέπει να διεκδικήσεις για να πάρεις τα αυτονόητα' date=' σε τέτοια θέματα, δεν είναι νομικό το ζήτημα, είναι επιχειρησιακό... Πολλά μαγαζιά σε ενημερώνουν και για την εγγύηση, και για τη διαδικασία επιστροφών, κτλ. Αν δεν έχει οργανώσει την πολιτική και τη στρατηγική της επιχείρησης του κάποιος, πρέπει, και θα, αποτύχει.

[/quote']

Προφανως θα ''αποτυχει''..γιατι για παραδειγμα ενας φιλος που ηταν να αγορασει πιανο και ειχαμε παει να κοιταξουμε στο συγκεκριμενο μαγαζι..οταν ακουσε αυτα που μου συνεβησαν σαφεστατα και δεν το αγορασε απο εκει..το καταστημα δηλαδη εχασε κοντα 3.000ευρω (οχι κερδος φυσικα).Επισης ενα διπεταλο που αγορασε ο αδερφος μου,και εναν ενισχυτη ο πατερας μου τα πηραμε ολα απο αλλο καταστημα!!Τωρα προεκυψε μια οικονομικη ευχερεια στην οικογενεια και θα παρουμε για χριστουγεννιατικο οικογενειακο δωρο μια κονσολα και ηχεια..φυσικα οχι απο το ιδιο καταστημα!!Δεν νομιζω,ειδικα στην επαρχια,πως ερχονται πολλα ατομα και σκανε τοσα λεφτα μετρητοις για οργανα!!Απλα λοιπον καποιος ο οποιος ακολουθει τετοιου ειδους τακτικη αρχιζει και χανει πελατες..

Αν δεν μας σεβονται..δεν θα ξαναδουν τα ωραια μας ευρω!! :wink:

Αυτη πιστευω πως ειναι η χειροτερη τιμωρια για εναν επιχειρηματια που θελει να περασει ενα ονομα στην αγορα!!
 
θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ.

Τα πραγματα ειναι απλα.

Οταν αγοραζεις απο εδω (και μιλαω για την πλειοψηφια οχι για καποιες εξαιρεσεις) δεν υπαρχει περιπτωση οταν "κατι παει στραβα" να σε εξυπηρετησουν ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ δηλαδη ΑΜΕΣΩΣ,ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ,ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ,ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ

τα μεγαλα on line μαγαζια ΜΠΟΡΟΥΝ να κανουν ΟΛΑ τα παραπανω γιατι εκτος απο την μεγαλη δυναμη που εχουν λειτουργουν βαση των διεθνων κανονων του marketing κατι που στους εγχωριους εμπορους μοιαζει πιο μακρινο & απο τον ΑΡΗ!

Επειδη εχω αγορασει παρα πολλα πραγματα online μπορω να πω οτι σιγουρα καποιες φορες υπήρξαν & καποια λαθη ,παραλειψεις & προβληματα στις παραγγελιες μου ομως ΠΑΝΤΟΤΕ βρηκα το δικιο μου σχεδον αμεσως.

Προσφατα αγορασα μια κιθαρα απο ενα μεγαλο κατ/μα στο ebay,η κιθαρα αυτη εχει καθυστερησει 1 μηνα περιπου (& κατα 90% φταινε τα ΕΛΤΑ) μολις επικοινωνησα με το μαγαζι οι Γερμανοι ΑΝΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ΣΤΗ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ,εκαναν tracing με cc σε εμενα στην DHL & ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ για να με διαβεβαιωσουν οτι το προβλημα μου θα λυθει (μαλιστα μου ειπαν οτι θα μου κανουν ΔΩΡΟ και μια ΣΚΛΗΡΗ ΘΗΚΗ για να "εξιλεωθουν" για το προβλημα που μου προκαλεσαν,αν και κατα 90% το προβλημα το εχει προκαλεσει καποιος δημοσιουπαλληλαρας που ξυνεται :twisted: )

 
Δεν νομιζω' date='ειδικα στην επαρχια,πως ερχονται πολλα ατομα και σκανε τοσα λεφτα μετρητοις για οργανα!![/quote']Michael-Amott πού μένεις αλήθεια? Μη μου πεις Γιάννενα!!!
 
Δεν νομιζω' date='ειδικα στην επαρχια,πως ερχονται πολλα ατομα και σκανε τοσα λεφτα μετρητοις για οργανα!![/quote']Michael-Amott πού μένεις αλήθεια? Μη μου πεις Γιάννενα!!!
Οχι..δεν μενω γιαννενα αν και μου αρεσουν πολυ!!Εχω πολλους φιλους εκει!!

Ειμαι στην Πατρα!!Τωρα νομιζω πως καταλαβαμε ολοι για ποιο μαγαζι μιλαω.. :wink:
 
Ποιός μίλησε για "ατύχημα"?

Μη πηγαίνετε την κουβέντα σε λάθος κατεύθυνση.

Φυσικά θα υπάρχουν συμφωνημένες διαδικασίες για αστοχίες υλικού (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες).

Τι κάνω όμως εγώ όταν βρίσκομαι στο δίλημα: να πάρω τη σπασμένη μ' ένα δωράκι ή να περιμένω να μού'ρθει ατόφια;"

Και αν αποφασίσω το δεύτερο τι κάνω μετά;

Τον κάνω βούκινο;

'Η πέρνω κι εγώ το μέρος της ευθύνης που μου αναλογεί για τις αποφάσεις μου;

Μήπως έπρεπε καλύτερα να πάρω τα χρήματα μου πίσω και να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αγοράζωντας κάτι άλλο έστω και από αλλού;

"Μεγάλα παιδιά" είμαστε!

Και όσον αφορά την επιχειρηματική δεινότητα του οποιουδήποτε μαγαζάτορα, αυτή δεν με αφορά, καθώς κακό του κεφαλιού του κάνει που δεν έχει άλλες επιλογές να μου προτείνει για ν' αγοράσω.

Γιατί εκεί την πατάνε πολλοί έλληνες μαγαζάτορες.

Χωρίς να δώσουν... (βιτρινα, σέρβις, δοκιμή, πληροφορία, καλή τιμή κ.α.) θέλουν να πάρουν!

Κάποιοι περιμένουν να πουλήσουν ένα καινούργιο κουτί που πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι κάνει!

Οπότε πως να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια της Ευρώπης;

Αλλά κι αν κλείσει πάλι το μαγαζί, κακό δικό του θά'ναι κι όχι δική μου ευτυχία...

Το forum αυτό έχει κάνει πολλά πράγματα για να γεφυρώσει την άγνοια των εμπόρων από τα ζητούμενα του καταναλωτή της 2ης χιλιετίας.

Τα μηνύματα περνούν και τα λαμβάνουν αυτοί που ενδιαφέρονται για τις δουλειές τους. Και το έχουμε συναντήσει!

Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν τα βάζουμε όλα σ'ένα σακί, γιατί έτσι καταλήγουμε σαν τους οργανωμένους της θύρας... Χ.

 
το προβλημα με εμας τουε ελληνες ειναι οτι νομιζουμε πως δεν θα βρουμε το δικιο μας ποτε.αυτο ειναι και το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ λαθος :twisted:

οπως σοφα ειπε και ο Wow! υπαρχει και το ΙΝΚΑ στο οποιο και θα επρεπε ηδη να εχεις απευθυνθει.

οπως επισης σοβαρα το ενδεχομενο καποιας επιστολης στην εταιρια ακομα και αν δεν σου απαντησουν ποτε.

αυτο που εχω να προτεινω,μιας και το noiz θα μπορουσε να εκληφθει κ ως οn line περιοδικο(λεμε τωρα..) να ξεκινουσαμε μια διαδικασια επιστολων οπως συμβαινει και στα κανονικα περιοδικα.πχ στον ηχο hi-fi καποιος αναγνωστης εχει καποιο προβλημα με καποιο καταστημα η εταιρια, στελνει μια επιστολη στο περιοδικο,το περιοδικο ενημερωνει τον εμπλεκομενο και αυτος απαντα.

ετσι:

1.με πιθανη απαντηση του εμπλεκομενου ενδεχεται να ξεκαθαρισει το τοπιο.θελω να πιστευω οτι καθε μελος του noiz εχει καθε συναισθηση αυτων που "καταγγελει".παρ ολα αυτα αυτο δεν ειναι απαραιτητο.ειναι λιγο ενοχλητικο αυτο το "δεν αναφερω μαγαζι" αλλα ολοι καταλαβαινουμε ποιο ειναι κλπ κλπ.τελικα μπορει να βγαινει το ονομα καποιου μαγαζιου αδικα.

2.πολυ πιθανως να βρεθουν λυσεις σε προβληματα οπως και αυτο που συζηταμε.

δεν ξερω αν ολο αυτο που περιγραφω ειναι ουτοπια.το σκεφτηκα και καλο θα ηταν να το μελετησετε αν το βρισκετε καλο ως ιδεα.

κατι τελευταιο σχετικα με το θεμα αυτο καθεαυτο.μισο φταιξιμο στο μαγαζι και μισο σε εσενα φιλε μου (δυστυχως).

1.δεν ελεγξες το προιον που αγορασες

2. δεν αναζητησες το δικιο σου και συμβιβαστηκες.

3.το μαγαζι,αν οντως συνεβησαν ολα αυτα ειναι τοσο απαραδεκτο που αρνουμαι να το σχολιασω.

δεν σε κατακρινω, αλλα δυστυχως αυτη ειναι η γνωμη μου.

 
Βασικά αυτό που ήθελα να πω πριν και πιστεύω οτι παρεξηγήθηκε, είναι οτι ο πωλητής αυτός, όπως και πολοί άλλοι, δεν είχε συγκεκριμένη πολιτική επιστροφών, δεν είχε προενημερώσει, και δεν ήταν έτοιμος, όχι οτι ήταν απατεώνας. Απατεώνας προφανώς δεν ήταν.Τι να πούμε στο ΙΝΚΑ δηλαδή?Αφού προσφέρθηκε ο άνθρωπος να αλλάξει την κιθάρα, απλώς θα του έπαιρνε ένα μήνα. Το θέμα είναι απλό, οτι με τέτοια ανοργανωσιά ο άνθρωπος αυτός θα κλείσει. Δεν είναι θέμα ούτε απατεωνιάς ούτε ΙΝΚΑ , ούτε βλέπω σε τι αυτή η άποψη είναι θύρα 7 και ψυχολογία του όχλου που έλεγε πριν ο yameth. "Απλά μαθηματικά" είναι

 
Βασικά αυτό που ήθελα να πω πριν και πιστεύω οτι παρεξηγήθηκε' date=' είναι οτι ο πωλητής αυτός, όπως και πολοί άλλοι, δεν είχε συγκεκριμένη πολιτική επιστροφών, δεν είχε προενημερώσει, και δεν ήταν έτοιμος, όχι οτι ήταν απατεώνας. Απατεώνας προφανώς δεν ήταν.Τι να πούμε στο ΙΝΚΑ δηλαδή?Αφού προσφέρθηκε ο άνθρωπος να αλλάξει την κιθάρα, απλώς θα του έπαιρνε ένα μήνα. Το θέμα είναι απλό, οτι με τέτοια ανοργανωσιά ο άνθρωπος αυτός θα κλείσει. Δεν είναι θέμα ούτε απατεωνιάς ούτε ΙΝΚΑ , ούτε βλέπω σε τι αυτή η άποψη είναι θύρα 7 και ψυχολογία του όχλου που έλεγε πριν ο yameth. "Απλά μαθηματικά" είναι[/quote']Γι'αυτο ακριβως το λογο κι εγω δεν ειπα απο την αρχη την επωνυμια του καταστηματος..Δεν νομιζω πως εμπορευονται μονο σπασμενες κιθαρες!Θα ηταν ισως αδικο να βγει κατι τετοιο για καποιο μαγαζι..

Απλα το θεμα ειναι πως η συμπεριφορα και η νοοτροπια ενος πωλητη/εμπορου φαινεται στη ''δυσκολη'' στιγμη!!

Ο εμπορος απλα ειναι ο μεσολαβητης αναμεσα στο εργοστασιο που κατασκευαζει μια κιθαρα και σε σενα που θες να την πιασεις στα χερια σου..Δεν εχει και καμια ιδιαιτερη δουλεια να κανει!!

Αρα λοιπον τον κρινεις οταν ερθει η δυσκολη στιγμη που κατι παει στραβα!!Εκει θα φανει κατα ποσο ειναι συνεργασιμος και σε καταλαβαινει η απλα κοιταει το προσωρινο και γρηγορο κερδος και δεν τον ενδιαφερει η ποιοτητα και το συνολο των υπηρεσιων που προσφερει!!

Απλα λοιπον το συγκεκριμενο μαγαζι δεν ακολουθει την ''ευρωπαικη'' η την ''αμερικανικη'' κλπ πολιτικη οπου πρεπει να κανεις τον πελατη να σε εμπιστευεται και να θελει να ξανααγορασει απο εσενα..Δεν ξερω βασικα αν υπαρχει καποιο τετοιο μαγαζι..Γιατι παντα ακουω γκρινιες και παραπονα απο πολλα καταστηματα..

Απλα σκεφτειτε οσοι υποστηριζετε καποιο μαγαζι για τις υπηρεσιες του πως θα σας αντιμετωπιζαν σε μια δυσκολη στιγμη!!Εγω προσωπικα (επειδη ημουν οπως προειπα καλος πελατης του καταστηματος!) τους θεωρουσα ο,τι καλυτερο υπηρχε στην περιοχη!!Τραγικη ειρωνια ισως??
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top