Επιτρεπεται να πει καποιος για την εμπειρια του απο καποιον επαγγελματια

Δηλαδή ένα νέο μέλος που γράφτηκε πριν λίγες μέρες και ξεκίνησε ένα πολύ ωραίο θέμα με μία ανακατασκευή,που είμαι βέβαιος άρεσε στους πιο πολλούς μας,τον "παρακολουθεί στενά το μάτι της διαχείρισης" αλλά ταυτόχρονα έκανε και το θέμα sticky ενώ βλέπουμε ξεκάθαρα οτι είναι διαφήμιση;

Εάν ήταν δυσφήμιση,θα γινώταν sticky;

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κύριο,και ούτε σκοπεύω να τον θίξω,και ζητώ και συγνώμη που ανακατέυω το θέμα του και τον ίδιο σε αυτό το θέμα,καθώς μου άρεσε η παρουσίαση που έγραψε έτσι αναλυτικα και με φωτό,και κατα 101% ποτέ να μην έχω κάποιο πρόβλημα μαζί του,αλλα και ποτέ να μην τον συναντήσω in real life.

Απλά βλέπω πως είμαστε ελαστικοί στην διαφήμιση,και αυστηροί στην δυσφήμιση
Αγαπητό νέο μέλος, τι δεν καταλαβαίνεις;

Πως η συκοφαντική δυσφήμιση είναι αδίκημα και υπάρχει πιθανότητα να βρεθείς κατηγορούμενος απο τον εισαγγελέα ή το ότι η διαφήμιση δεν έχει τις ίδιες συνέπειες για εσένα κι ας χάνω μόνο εγώ έσοδα;

Επίσης η διαφορά του νέου μέλους που επέλεξες να αναφέρεις σαν παράδειγμα, είναι χαοτική σε απλόχερη συνεισφορά γνώσης και ενδιαφέροντος προς το φόρουμ (θα το δεις απο τις ευχαριστίες κάτω απο το ποστ του) απο κάποιο άλλο νέο μέλος που αμφισβητεί με το καλημέρα τους Κανονισμούς που προσυπέγραψε για να συμμετάσχει, ανακυκλώνοντας απλά διαχειριστικά θέματα.

Το μέγεθος της συνεισφοράς που θα επιτρέψει σε κάποιον να "αυτοδιαφημιστεί", λέγεται θετική φήμη που αποκτά για τα ενδιαφέροντα άρθρα και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις βοηθείας σε τεχνικά θέματα. Κοίταξε στα άρθρα φερ' ειπείν και πες μου αν δεν θα εμπιστευόσουν έναν ηχολήπτη π.χ. που μοιράζει απλόχερα την γνώση του χωρίς ανασφάλεια. Ταυτόχρονα το να πεις "εγω θα συνεργαστώ με αυτόν γιατί ξέρει τι κάνει" είναι μια λογική και θεμιτή αντίδραση.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα αμφισβητούσα τους κανονισμούς που προσυπέγραψα εάν έλεγα ότι" ο τάδε δεν κανονισμός είναι παράλογος,ο άλλος είναι ανήθικος,αλλάξτε τους για να ρολάρει το πράγμα" κτλ.

Εγώ δεν βλέπω να αμφισβητώ κανέναν κανονισμό,αλλά να ψάχνω κάποιες διευκρινήσεις και μάλιστα σε θέμα που δεν το ξεκίνησαξεκίνησα εγω.

 
Η συμπεριφορά μου εξω στην κοινωνία, δεν πρέπει να ειναι διαφορετική απο αυτη στο ιντερνετ.


Αν αυτό τηρείτο έστω και λίγο, το όλον ίντερνετ θα ήταν πιο ρεαλιστικό.

Το κράξιμο σε ένα φόρουμ, ο ψόγος έστω, αντιστοιχεί σε δημόσια παρουσία. Είναι σαν να βγω στην πλατεία στις καφετέριες εκεί που πίνουν όλοι καφέ και να αρχίσω να φωνάζω, ή να αναγγέλλω - μη θεωρηθεί η φωνή άναρθρη: " Με έγδαρε ο καργιόλης, πώς τη πάτησα έτσι, πού είναι το κράτος!"

Για κάποιον εσωστρεφή άνθρωπο η δημόσια αυτή έκθεση φαντάζει τρομακτική, ίσως να είναι πιο εύκολο σε ένα φόρουμ να πει κάτι τέτοιο, αλλά και πάλι νομίζω είναι δύσκολο. Για κάποιον εξωστρεφή άνθρωπο είναι πιο εύκολο να τα πει να ξεσκάσει οπουδήποτε. Μα και πάλι, και στις δύο περιπτώσεις, το πρόβλημα δε λύνεται. Το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η εξωτερίκευση με σκοπό την αποδοχή ή την παρηγοριά. Δε στο λύνει το πρόβλημα αυτός που ακούει συγκαταβατικά, κουνάει το κεφάλι και λέει "τους αλήτες, ρε".

Πιο σωστό είναι κατευθείαν να κατευθύνεται το παράπονο στο γαϊδούρι, και όχι στο σαμάρι. Σε πίκρανε ο καφετζής, ο πιεϊτζής (PA), ο μάshτορης, ο βενζινάς; ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ. Αλλά συζήτα σαν άνθρωπος. Μην πας σαν καρδινάλιος και ξες ποιος είμαι εγώ γιατί θα πέσεις σε ζονγκ.

Όλοι άνθρωποι είμαστε, και έχω καταλήξει ότι σε μια ξινή συναλλαγή το 99% είναι εσφαλμένη επικοινωνία.

Δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση πάντως να πεις έφαγα στο x και με πήγε σερπαντίνα αν έχεις εξιτήριο στα χέρια σου από τροφική δηλητηρίαση. Δεν ενέχει συκοφαντία, αυτό εννοώ. Τώρα αν πεις ο τάδε με κλέβει στο ζύγι, και πάνε τα Μέτρα και Σταθμά και κοιτάξουν το ζύγι και δεν κλέβει το ζύγι, εεε εκεί την πάτησες και είσαι συκοφάντης και μπορεί ο τάδε να σε μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμιση, άσχετα αν ποτέ δε μηνύει ο τάδε παρά σου λέει "Άει χάσου και μη σε ξαναδώ εδώ παλιοσαχλαμάρα".

Εγώ προσωπικά δεν έχω όρεξη για προστριβές, κι άρα όταν δυσαρεστηθώ από κάποιον επαγγελματία ή κατάστημα, απλά πληρώνω τη δουλειά που έκαναν και δεν ξαναπατάω. Και δεν λέω μα μου απατεώνας μπήξε δείξε, λέω δεν κάνει για μένα, αλλού. Στους φίλους μου μπορεί να πω πήγα και έγινε αυτό. Αν είναι τόοοοοσο μεγάλο "ταλέντο" που θεωρώ ότι γλίτωσα από του χάρου τα δόντια μπορεί να τους πω "Παιδιά, ψιλομακριά κι αλλάργα." Αλλά να βγω και να κάνω PSA που λένε κι οι Αμερικάνοι, όχι. Είμαι παρτάκιας. Δική μου η ζωή, δικές μου οι εμπειρίες. ?

 
όλο το ζουμί
Φυσικά όχι. (έλεος με τις γενικεύσεις)
Δεν είναι όλα ζήτημα επικοινωνίας. Όταν αυτός που συναλλάσσεσαι είναι απατεώνας, λαμόγιο, φυγόπονος, ανεύθυνος, και κοιτάζει να σε ρίξει/ξεφορτωθεί, εξαπατήσει κ.λπ. κ.λπ, μόνο ζήτημα επικοινωνίας δεν είναι.

Edit: επιπλέον, αυτό που συζητάμε εδώ δεν είναι η ιδιωτική στάση του καθενός, αλλά η δημόσια συζήτηση σε ένα μουσικό φόρουμ. Το τι κάνει ο καθένας με τους φίλους του και τι λέει με τους κολλητούς του στη μπάντα αξιολογώντας μα υπηρεσία, δεν (θα έπρεπε να) αφορά τη συζήτηση.

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
επικοινωνίας με την πραγματικότητα ή τη λογική

και των δύο
συγνώμη δεν καταλαβαίνω.
Εγώ αναφέρω συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικα του ενός από τους δυο συναλλασσόμενους (πελάτη ή τεχνικού , αδιάφορο). Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο, ευχαρίστως να το ακούσω.

 
Φυσικά όχι. (έλεος με τις γενικεύσεις)
Δεν είναι όλα ζήτημα επικοινωνίας. Όταν αυτός που συναλλάσσεσαι είναι απατεώνας, λαμόγιο, φυγόπονος, ανεύθυνος, και κοιτάζει να σε ρίξει/ξεφορτωθεί, εξαπατήσει κ.λπ. κ.λπ, μόνο ζήτημα επικοινωνίας δεν είναι.


Απατεώνας; Χρεώνει πολύ; Σου αλλάζει το μανίκι χωρίς να το ξέρεις και βάζει κλάπα οικοδομής; Σου πουλάει το όργανο κλείνει το μαγαζί και φεύγει για τη Γκαμπόν; Τι είδους απατεώνας;

Λαμόγιο; Παίρνει μίζες από ανταγωνιστές για να σου λασπώσει το tone το ποτενσιόμετρο; Σου σπρώχνει ανταλλακτικά μούφα για καλά γιατί τον λαδώνει ο προμηθευτής; Τι είδους λαμόγιο;

Φυγόπονος; Του λες άλλαξέ μου χορδές και βαριέται; Φτιάξε μου ένα σκαφτό όργανο καρυδιά μονοκόμματο με 300 Ευρώ; Κάνε μου σετάρισμα υπερακριβείας; Θέλω το όργανο αύριο και δε στο φτιάχνει; Πώς φυγοπονεί;

Να σε ξεφορτωθεί... Ξέρετε, υπάρχουν και επιχειρήσεις που ΔΕΝ θέλουν άλλους πελάτες για διάφορους λόγους αλλά δε στο λένε ξεκάθαρα. Εκεί πρέπει να το καταλάβεις μόνος σου ότι σε αποφεύγουν "ευγενικά" και να στρίψεις.

Κι εσύ γενικούς χαρακτηρισμούς κάνεις, αλλά δεν πειράζει. Το γενικό περιλαμβάνει το ειδικό. Κακές είναι οι άστοχες γενικεύσεις, όχι οι γενικεύσεις αυτές καθεαυτές.

Πού υπάρχουν όμως αυτοί; Πώς υπάρχουν, αν είναι τέτοιοι; Γιατί ο εξαπατημένος πέφτει στα νύχια τους; Πώς βρίσκουν ακόμα πελάτες;

Edit: επιπλέον, αυτό που συζητάμε εδώ δεν είναι η ιδιωτική στάση του καθενός, αλλά η δημόσια συζήτηση σε ένα μουσικό φόρουμ. Το τι κάνει ο καθένας με τους φίλους του και τι λέει με τους κολλητούς του στη μπάντα αξιολογώντας μα υπηρεσία, δεν (θα έπρεπε να) αφορά τη συζήτηση.
Η δημόσια συζήτηση στο φόρουμ (αγορά) αποτελείται από τελείως ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ γνώμες των συμμετεχόντων οι οποίες εκθέτονται δημόσια. Γιατί να υπάρχει αυτή η διαφορά; Να λέω το ποίημα στο φόρουμ και να εκτοξεύω μύδρους στην πραγματική ζωή ή να εξαπολύω πολεμική στο φόρουμ και στην πραγματική ζωή να μην κατηγορώ κανέναν; Λίγο υποκριτικό δεν είναι αυτό; Δε γίνεται να είμαστε το ίδιο πράγμα, στο ίντερνετ και στη ζωή, και ό,τι λέμε στο ένα να το λέμε στο άλλο; Εντάξει, έχουμε ψευδώνυμα, αλλά όχι και εναλλακτικές ταυτότητες! ?

Πάντως εγώ λόγω δουλειάς που βλέπω 300 άτομα την ημέρα, δηλώνω υπεύθυνα ότι υπάρχουν πελάτες που τους βλέπω και ανοίγει η καρδιά μου, και αυτοί που λέω μάνα γιατί με γέννησες. Φυσικά και δεν εξυπηρετούνται το ίδιο οι μεν με τους δε. Θα μπορούσα να μιλάω ώρες γι' αυτό το θέμα, και τα παράλογα που συναντούμε όλοι μας καθημερινά στις δουλειές μας, αλλά δεν είναι του παρόντος, άσχετα αν άπτεται του θέματος.

 
Η δημόσια συζήτηση στο φόρουμ (αγορά) αποτελείται από τελείως ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ γνώμες των συμμετεχόντων οι οποίες εκθέτονται δημόσια. Γιατί να υπάρχει αυτή η διαφορά; Να λέω το ποίημα στο φόρουμ και να εκτοξεύω μύδρους στην πραγματική ζωή ή να εξαπολύω πολεμική στο φόρουμ και στην πραγματική ζωή να μην κατηγορώ κανέναν; Λίγο υποκριτικό δεν είναι αυτό; Δε γίνεται να είμαστε το ίδιο πράγμα, στο ίντερνετ και στη ζωή, και ό,τι λέμε στο ένα να το λέμε στο άλλο; Εντάξει, έχουμε ψευδώνυμα, αλλά όχι και εναλλακτικές ταυτότητες! ?


Οταν κατηγορεις καποιον στην προσωπικη σου ζωη, το κοινο που λαμβανει το μηνυμα απαρτιζεται, καθαρα, απο τον περιγυρο σου. Κατηγορεις καθημερινα οτι ο ταδε πολιτικος ειναι κλεφτης και προδοτης? Δεν εγινε και τιποτα.

Οταν τον κατηγορεις δημοσια, οπου η δηλωση παραμενει αναρτημενη επ' αοριστον, και το κοινο, δυνητικα, μπορει να φτασει τα εκατομμυρια, δεν μπορεις να κανεις το ιδιο. Προφανως δεν μπορουμε να συγκρινουμε τις δυο περιπτωσεις.

Εξυπηρετεις 300 την ημερα. Οι 50 που δεν σου καθονται καλα στο ματι (για διαφορους λογους) δεν τους λες αυτο που σκεφτεσαι, διοτι θα μεινεις χωρις δουλεια. Ομοιως και με τον πολιτικο. Δημοσια, δεν ξεκινας τις καταρες. Απλα δεν τον ψηφιζεις.

It's just the way it is. Και δεν ειναι υποκρισια, ουτε διπλωματια. Ειναι αναγκη επιβιωσης. Κοινη λογικη.

 
Είναι εύκολη λύση το να βλέπεις εχθρούς γύρω σου. Σε βγάζει κι απο την σκέψη.

Ενα τεράστιο ποσοστό παρεξηγήσεων οφείλεται στην κακή συνεννόηση.

Υπάρχουν κακοί επαγγελματίες αλλά και κακοί καταναλωτές. Το ένα χωρίς το άλλο δεν θα υπήρχε.

Το θέμα είναι πως δεν μπορείς να εξαλείψεις τους μισούς με καταγγελίες ανώνυμες που μπορεί να θεωρηθούν και στημένες φυσικά.

Προσωπικά κάνω κριτική στα Google maps πολύ προσεκτικά και σε λίγες περιπτώσεις. Και κυρίως επώνυμα.

Ετσι έχει την ευκαιρία ο περι ου ο λόγος να απαντήσει αν τον ενδιαφέρει και να δικαιολογήσει ή να ζητήσει συγγνώμη για την αστοχία. Συνήθως αυτοί που ασχολούνται είναι καλοπροαίρετοι και απαντούν ευγενικά. Και αυτό κερδίζει περισσότερους απο όσους χάνει. Το ίδιο βέβαια πρέπει να ισχύει και για τον καταναλωτή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σόρι, αλλά θα απαντήσω σοβαρά, σβήνοντας τις ειρωνείες, αποδεικνύοντας ότι σε κάθε άλλο παρά γενικότητες αναφέρθηκα:
 

Απατεώνας; Χρεώνει πολύ; Σου αλλάζει το μανίκι χωρίς να το ξέρεις και βάζει κλάπα οικοδομής; Σου πουλάει το όργανο κλείνει το μαγαζί και φεύγει για τη Γκαμπόν; Τι είδους απατεώνας;
Μπορεί να σου πει ότι ξέρει να κάνει μια δουλειά και να μην ξέρει - να σου πουλήσει φούμαρα ότι έχει Χ χρόνια μαγαζί στην Αυστραλία που έφτιαγνε κιθάρες και να είναι μούφα. Να διαδίδει ότι μαθήτευσε στον τάδε διάσημο λούθιερ, ο οποίος ούτε διάσημος είναι ούτε λούθιερ. Να πιάσει κορόϊδο έναν πελάτη πουλώντας του ότι το τάδε ξύλο είναι τίμιο κσύλο και κοστίζει ένα καράβι λεφτά, ενώ κόβει ξύλα με ειδική άδεια του δασαρχείου από τον Ταϋγετο.
 

Φυγόπονος; Του λες άλλαξέ μου χορδές και βαριέται; Φτιάξε μου ένα σκαφτό όργανο καρυδιά μονοκόμματο με 300 Ευρώ; Κάνε μου σετάρισμα υπερακριβείας; Θέλω το όργανο αύριο και δε στο φτιάχνει; Πώς φυγοπονεί;
Του επισημαίνεις ότι το action το θέλεις πιο χαμηλά και σου απαντάει ότι δεν γίνεται γιατί α)β)γ)...ψ). Παίρνεις το όργανο και το πας σε άλλον τεχνικό και στο φτιάχνει όπως το θες, γεγονός που αποδεικνύει ότι εν τέλει γινόταν και απλά εκείνος βαριόταν να ασχοληθεί , διορθώνοντας αυτό που σου παρέδωσε in the first place επειδή δεν μπόρεσε / ήθελε να το κάνει όπως του το ζήτησες.
 

Να σε ξεφορτωθεί... Ξέρετε, υπάρχουν και επιχειρήσεις που ΔΕΝ θέλουν άλλους πελάτες για διάφορους λόγους αλλά δε στο λένε ξεκάθαρα. Εκεί πρέπει να το καταλάβεις μόνος σου ότι σε αποφεύγουν "ευγενικά" και να στρίψεις.
Σοβαρά τώρα; Θα πρέπει να με ενδιαφέρει για ποιο λόγο μπορεί κάποιος να μη θέλει άλλους πελάτες και όχι ότι έχει ένα μαγαζί σε λειτουργία, που προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες;

Και θα είναι "ζήτημα επικοινωνίας" αν καταλάβω ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με το όργανο που του πήγα επειδή το θεωρεί "φτηνό" ή ξερω γω τι άλλο ή επειδή θέλει να δώσει προτεραιότητα σε άλλον πελάτη που θα του ακουμπησει περισσότερα, παραβλέποντας το γεγονός ότι μπορεί να είμαι πιστός πελάτης του 10 χρόνια; Θα είναι ζήτημα "προβληματικής επικοινωνίας", αν απαιτήσω να κάνει αυτό για το οποίο έχει άδεια να λειτουργεί το μαγαζί του αλλιώς να το κλείσει το ρημάδι;

 

Πάντως εγώ λόγω δουλειάς που βλέπω 300 άτομα την ημέρα, δηλώνω υπεύθυνα ότι υπάρχουν πελάτες που τους βλέπω και ανοίγει η καρδιά μου, και αυτοί που λέω μάνα γιατί με γέννησες.
Αυτό είναι φυσικό όμως φίλε μου, και συμβαίνει σε όλους, και σε όλα τα επαγγέλματα (σχεδόν), από υπάλληλους σουπερμάρκετ μέχρι αεροσυνοδούς και από τραπεζικούς μέχρι δικηγόρους, γιατρούς και πρωθυπουργούς. Δεν είναι κάτι καινούριο.

Εγώ θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω τα εξής - με δεδομένο ότι "βλέπεις 300 τη μέρα":

α) πόσοι είναι αυτοί που σου φτιάχνουν τη μέρα και πόσοι αυτοί που στη χαλάνε;

b) Eκτός από το άσπρο και το μαύρο, στο ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν και άλλοι, άνθρωποι , πελάτες φυσιολογικών διαθέσεων που να αξίζουν τις υπηρεσίες σου τις οποίες στο φινάλε δεν τους τις κάνεις δώρο αλλά στις πληρώνουν; Αυτούς δεν νομίζεις ότι πρέπει (οφείλεις) να τους αντιμετωπίζεις έντιμα και χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές;

Και κάτι τελευταίο: Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα  (και δεν είσαι ο Ξέρξης ? αλλά ένας τεχνικός δικτύων/υπολογιστών) πότε προλαβαίνεις και μας γράφεις αυτά τα σεντόνια;~!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα ...


Να προσέχουμε λίγο τι λέμε, έτσι?

Είμαστε κι εμείς, οι κοπέλες του πεζοδρομίου εδώ, και ζηλεύουμε. ?

300 και χωρίς νταβά ... όλα στο σουτιέν μου θα έμπαιναν, και σε 5 χρόνια θα μπορούσα να κάνω μια φυσιολογική δουλειά, όπως όλες οι άλλες κοπέλες, δηλαδή να παντρευτώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με έχει καλύψει πλήρως ο Υameth και ο Ali Barout. Όλα τα υπόλοιπα είναι ερμηνείες ή αναγνώσεις κατά το δοκούν. Δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνουμε μοτίβα

Σήμερα μόλις, είχα πελάτη ο οποίος ήρθε με σπασμένο-σε δύο σημεία- headstock κλασικής και τηρουμένων των αναλογιών του έκανα μια προσφορά και μου ζητούσε το λόγο "γιατί τόσο ακριβά;" συνεχίζοντας, "μια απλή κόλληση δεν είναι;"

μαντέψτε το ποσό (χωρίς ΦΠΑ)

μαντέψτε τι θα γινόταν αν τον πετούσα έξω (επειδή ήρθε εκτός ωραρίου και με διέκοψε την ώρα που ένα drop fill σε χτύπημα κιθάρας πήγε στραβά και τα νεύρα μου δεν ήταν στην καλύτερη των καταστάσεων). 

Αντιστοίχως, έχω υπάρξει απίστευτα Μ#$$*κας με Μ κεφαλαίο, απέναντι σε επαγγελματίες, την εποχή που νόμιζα πως ήξερα ή νόμιζα πως όλοι θέλουν να μου φάνε τα λεφτά. Και ευτυχώς δεν υπήρχε το fb ή το google reviews.

Αν αυτό το σενάριο δεν είναι κακή επικοινωνία εκατέρωθεν τότε ποιο είναι; 

Αν δεν είναι καλοπροαίρετος ο ένας, τότε δύσκολα τα πράγματα και για τους δυό, αλλά όχι ακατόρθωτα.

Στο google έχω κριτική δύο αστέρων επειδή καθυστέρησα όργανο* (και καλώς έγινε η κριτική και δεν θα σβηστεί φυσικά), με σημείωση "καλή δουλειά, κακή διαχείριση ραντεβού". Ο ίδιος πελάτης, όταν βρέθηκε σε ανάγκη μετά από κανα μήνα, τον εξυπηρέτησα on-the-fly, εκτός ωραρίου και αμισθί. Η κριτική εξακολουθεί να είναι δύο αστεράκια...

Ως επαγγελματίας, αν έχεις λίγη έστω αυτογνωσία και διάθεση για αυτοκριτική και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, μπορείς να δεις με θετικό μάτι, καλοπροαίρετες κριτικές, παρατηρήσεις, επισημάνσεις, μπορείς να αναγνωρίσεις λάθη σου και έτσι μπορείς να διορθώσεις οτιδήποτε στραβό αλλά και να μαθαίνεις. Αν είσαι ανένδοτος ή πετάς στο σύννεφο μιας αυτάρεσκης αυθεντίας, τότε δεν ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ούτε με τους πελάτες σου, ούτε με τον ίδιο σου τον εαυτό. Αργά ή γρήγορα θα μείνεις χωρίς δουλειά ή θα δουλεύεις μόνο με κόσμο που θα τρέφει την αυταρέσκειά σου, ο οποίος βέβαια δεν είναι ποτέ αρκετός.

Γι' αυτό επιμένω στην επικοινωνία.

Για κάποιους, ο τάδε είναι ο καλύτερος μάστορας, ενώ κάποιοι ούτε να πατήσουν. Κάποιους δεν τους αρέσει η φάτσα, άλλους δεν τους σηκώνουν το τηλέφωνο, άλλοι δεν έχουν καταλάβει τι πρέπει να κάνουν και άλλοι δεν μπορούν να εξηγήσουν τι θέλουν. Άλλοι πάλι έχουν δυο ή τρεις επαγγελματίες με τους οποίους συνεργάζονται άψογα. Ενώ άλλοι, πέτυχαν μια κακή στιγμή (ναι υπάρχουν κι αυτές και το να το αναγνωρίσει κάποιος είναι κι αυτό ζήτημα επικοινωνίας). 



*υπάρχει και το γνωστό ανέκδοτο: πόσοι οργανοποιοί χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα
 

 
Και θα είναι "ζήτημα επικοινωνίας" αν καταλάβω ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με το όργανο που του πήγα επειδή το θεωρεί "φτηνό" ή ξερω γω τι άλλο ή επειδή θέλει να δώσει προτεραιότητα σε άλλον πελάτη που θα του ακουμπησει περισσότερα, παραβλέποντας το γεγονός ότι μπορεί να είμαι πιστός πελάτης του 10 χρόνια; Θα είναι ζήτημα "προβληματικής επικοινωνίας", αν απαιτήσω να κάνει αυτό για το οποίο έχει άδεια να λειτουργεί το μαγαζί του αλλιώς να το κλείσει το ρημάδι;


Ναι, είναι ζήτημα επικοινωνίας. Δεν κατάλαβες εσύ, ή δεν σου έδωσε να καταλάβεις ο μάστορας, πού μπήκες να ψωνίσεις. Σε διώχνει με τον τρόπο του, κι αν κρίνω από τα παραπάνω που έγραψες, δεν χάνεις και τίποτα. Πας σε άλλο μάστορα που σου ταιριάζει και τέλος. Θα μου πεις είναι βαβούρα το ψάξε συνέχεια καινούργιο μάστορα, και πώς να τον εμπιστευτείς και άντε από την αρχή. Σύμφωνοι, δεν είναι εύκολες οι συνεργασίες, και με τα όργανα ιδιαίτερα μαθαίνει κι ο μάστορας τα κουσούρια σου, εσύ τα δικά του, και πάει λέγοντας.

Εγώ θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω τα εξής - με δεδομένο ότι "βλέπεις 300 τη μέρα":

α) πόσοι είναι αυτοί που σου φτιάχνουν τη μέρα και πόσοι αυτοί που στη χαλάνε;


Μπορεί να είναι μοιρασμένοι, να έρθουν 5 που γουστάρω και μόνο που τους βλέπω, αλλά αρκεί ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ Μ...πουμπούνας για να μου κάνει τα νεύρα τσατάλια, και μετά την πληρώνει ο κάτωθι

b) Eκτός από το άσπρο και το μαύρο, στο ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν και άλλοι, άνθρωποι , πελάτες φυσιολογικών διαθέσεων που να αξίζουν τις υπηρεσίες σου τις οποίες στο φινάλε δεν τους τις κάνεις δώρο αλλά στις πληρώνουν; Αυτούς δεν νομίζεις ότι πρέπει (οφείλεις) να τους αντιμετωπίζεις έντιμα και χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές;


Όλους τους πελάτες τους αντιμετωπίζω έντιμα, χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές. (Ακόμα και τους ΠΟΛΥ εκνευριστικούς από το Α) που μου χαλάνε τη μέρα.) Το να ισχυρίζεσαι το αντίθετο χωρίς να ξέρεις ούτε εμένα, ούτε τι επάγγελμα κάνω, είναι στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης! ;-) [πλάκα κάνω, φτηνό το αστείο το ξέρω, αλλά είδες τώρα;!]

Αυτοί λοιπόν οι ενδιάμεσοι, άγιοι άνθρωποι, έρχονται, ΛΕΝΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ, πληρώνουν το ακριβές αντίτιμο, λαμβάνουν αυτό που θέλουν, και πάνε στην ευχή του θεού. Κι αυτοί ευχαριστημένοι, κι εγώ ευχαριστημένος. Καμιά περιπέτεια, κανένα συναίσθημα. Όταν όμως με έχει φουσκώσει ο Μ....πουμπούνας από το Α, ίσως να μην τους εξυπηρετώ όπως πρέπει. (Οι κινήσεις μου μηχανικές θα είναι, το προϊόν το ίδιο, αλλά μπορεί να είναι η φάτσα μου άγρια, να διαβάζουν την ταραχή μου, να λένε "εγώ του φταίω τώρα αυτουνού;" ή "τι θέλει τώρα μωρέ ο σκατόφατσας"). Οπότε μπαίνει λίγη αχρείαστη περιπέτεια στη μέση, που θα ήταν καλύτερο να μην υπήρχε.

Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι ότι:

1) Οι τρόποι μετράνε.

2) Δεν ανέχομαι να θέλει ο άλλος να θέλει να με &#$ επειδή πληρώνει. Κι εγώ πληρώνω, κι από τον πελάτη μπορεί να είμαι και πιο εύπορος.

3) Όταν σου κάνω μια εξυπηρέτηση μια φορά, ΕΞΤΡΑ δηλαδή, και ΤΖΑΜΠΑ, ΔΕΝ σημαίνει ότι κάθε φορά που θα έρχεσαι θα δικαιούσαι το ΕΞΤΡΑ ΤΖΑΜΠΑ.

4) Ο κάθε άνθρωπος έχει όρια στις δεξιότητές του. (Υπάρχουν καλύτεροι από εμένα στη δουλειά μου. Υπάρχουν και χειρότεροι. Το κλειδί με το εμπόριο προ ιντερνετ είναι ότι δουλεύουμε ΌΛΟΙ λόγω εντοπιότητας. Αν ο καλύτερος είναι στο Λονδίνο, λέει ο άλλος δε γαμείς πάμε στον Αλημπαρούτη, καλός είναι για εδώ δίπλα που είναι. Πού να τρέχω.) Το να απαιτεί κάποιος από εμένα να υπερβώ τα όριά μου είναι μάταιο.

5) Έχω δικαίωμα να αρνηθώ να κάνω μια εργασία αν την κρίνω ασύμφορη, ή αν γνωρίζω πως δεν μπορώ να την φέρω ικανοποιητικά εις πέρας.

Και κάτι τελευταίο: Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα  (και δεν είσαι ο Ξέρξης ? αλλά ένας τεχνικός δικτύων/υπολογιστών) πότε προλαβαίνεις και μας γράφεις αυτά τα σεντόνια;~!


Υπάρχει και λιανικό εμπόριο με αστραπιαίες πωλήσεις. Μέχρι και τι δουλειά κάνω θα καταλάβεις αν το σκεφτείς λίγο. ;-)

Συγγνώμη πάντως αν σας κουράζω με τα πολλά που γράφω.

 
Αν αυτό το σενάριο δεν είναι κακή επικοινωνία εκατέρωθεν τότε ποιο είναι; 
Μα, πιάνετε διαρκώς ακραίες περιπτώσεις. Κι εσύ και ο Αλιμπαρούτης!

Υπάρχει και λιανικό εμπόριο με αστραπιαίες πωλήσεις. Μέχρι και τι δουλειά κάνω θα καταλάβεις αν το σκεφτείς λίγο. ?
Ξέρεις τι είπε ο Ξέρξης στον ηχολήπτη του, έτσι;

.

.

.

.

-"Κόψε μου λίγο τους τριακόσιους..."
 

 
Το θέμα είναι @Tamtam πως ο συγκεκριμένος κλάδος, για λόγους που δεν είναι το thread να αναλύσουμε, αποτελείται από τέτοιες καθημερινές ακραίες περιπτώσεις.

Έχω ακούσει για πασίγνωστο luthier των Αθηνών ανθρώπους να του εμπιστεύονται το χέρι τους προς χειρουργείο και ανθρώπους που δε θα του άφηναν ούτε το "χειρότερό τους" όργανο. 

Επίσης ένας παράγοντας που προκαλεί σύγχυση σε τέτοια πράγματα είναι ότι ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ αν ο άλλος δε με σνομπάρει γιατί δεν είμαι ο Petrucci ή γιατί δεν έχω Fender Stravokaster των 3k, μου κάνει τη δουλειά γρήγορα και ακούει ακριβώς τι θέλω να μου φτιάξει, τότε δε θα χαλαστώ να δώσω 10-15ε παραπάνω, ούτε αν δω καμιά μικρογρατζουνιά που πριν δεν υπήρχε. Άλλος αν δει γρατζουνιά του 1mm θα πάθει 3 εγκεφαλικά, σεβαστό κι αυτό.

Επειδή ένα forum δε μπορεί να τα φιλτράρει όλα αυτά τόσο εύκολα και δε νομίζω ο yameth να πληρώνει mods να κάθονται πάνω από το τι θα πω εγώ και ο εκάστοτε Tamtam, θεωρώ ότι καλώς υπάρχει η κατάσταση που υπάρχει. Μπορείτε κάλλιστα να φτιάξετε ένα άλλο site "Greek Luthier Reviews" και να γράφει ο καθένας ό,τι και όπως θέλει. Βάλτε και νομικό τον Λάκη γιατί θα τον χρειαστείτε από τα 10 πρώτα post. ?

 
δε νομίζω ο yameth να πληρώνει mods ...


Άκουσε να σου εγώ που τα ξέρω από μέσα τα πράγματα.

Λοιπόν μου έκανε πρόταση ο yameth να γίνω mod, αλλά δεν τα βρήκαμε στο οικονομικό, και αρνήθηκα.

Κάτσε ρε συ του είπα, εδώ ο LK παίρνει περισσότερα, εγώ στο πηγάδι κατούρησα?

Θέλω επίσης 3 χρόνια συμβόλαιο, και αν πάρουμε πρωτάθλημα θέλω και πριμ.

Μου αντιπρότεινε να με δώσει δανεικό σε άλλο φόρουμ να ψηθώ πρώτα, και βλέπουμε.

Τι λες ρε φίλε, Λάμπρου θα με καταντήσεις εμένα, που πάλι δανεικό για Ολλανδία τον βλέπω φέτος με αυτόν τον Φερέιρα που έμπλεξε στον μΠΑΟΚ?

Και τσάκισε η δουλειά.

Και άμα θέλει ο yameth ασούμε ας μου κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση .... αν με βρει πουθενά, γιατί τα στοιχεία μου δεν τα έχει ασούμε.

Μόνο ο gvour ξέρει που μένω, αλλά ο gvour ξέρει που μένουμε όλοι.

EDIT: Ξέχασα να πω ότι κατάλαβα τι δουλειά κάνει ο Μπαρούτης.

Σκέφτηκα "300 άτομα την ημέρα", αλλά αυτό που πραγματικά μου άνοιξε τα μάτια και τα κατάλαβα όλα, είναι το "αστραπιαίες λιανικές πωλήσεις".

Η πιο αστραπιαία λιανική πώληση είναι .... τα drugs.

[SIZE=8pt]Χρειάζεται να γράψω ότι κάνω πλάκα?[/SIZE]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
να φτιάξετε ένα άλλο site "Greek Luthier Reviews" και να γράφει ο καθένας ό,τι και όπως θέλει.
Ελπίζω το β' πληθυντικό να είναι σχήμα λόγου. Είμαι ο τελευταίος που θα είχε πρόβλημα με τους έλληνες luthiers.

Παλιότερα πάντως, και για άλλο θέμα, υπήρξε μια σελίδα κλειστή, στο facebook, όπου διάφοροι μουσικοί, καταθεταν τις εμπειρίες τους από μαγαζιά/μαγαζάτορες και τι πρέπει να προσέξει κανείς αν πάει να παίξει στο τάδε ή στο δείνα μαγαζί. Ήταν αρκετά κουτσομπολίστικο σαν λογική (ήταν και κλειστή η σελίδα), ωστόσο, είχε βοηθήσει πολύ κόσμο να αποφύγει τις κακοτοπιές.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top