Επιτρεπεται να πει καποιος για την εμπειρια του απο καποιον επαγγελματια

Ελπίζω το β' πληθυντικό να είναι σχήμα λόγου. Είμαι ο τελευταίος που θα είχε πρόβλημα με τους έλληνες luthiers.

Παλιότερα πάντως, και για άλλο θέμα, υπήρξε μια σελίδα κλειστή, στο facebook, όπου διάφοροι μουσικοί, καταθεταν τις εμπειρίες τους από μαγαζιά/μαγαζάτορες και τι πρέπει να προσέξει κανείς αν πάει να παίξει στο τάδε ή στο δείνα μαγαζί. Ήταν αρκετά κουτσομπολίστικο σαν λογική (ήταν και κλειστή η σελίδα), ωστόσο, είχε βοηθήσει πολύ κόσμο να αποφύγει τις κακοτοπιές.


Ναι, εντελώς σχηματική χρήση. 

Όλοι έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα, μικρά ή μεγάλα, με γνωστούς ή με άγνωστους τεχνικούς. Κανείς δεν είπε να αφήνουμε να περνάνε λάδι άνθρωποι που προκαλούν ζημιές σε όργανα, ή χρεώνουν αρχάριους 2 και 3 φορές τις τιμές της αγοράς.

Άλλο αυτό και άλλο το "ήταν λίγο σνομπ μαζί μου ο Τάδε, θα τον κράξω στη μεγαλύτερη σελίδα gear talk στην Ελλάδα". Είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά.

 
Ξαναλέω, άλλο η αρνητική κριτική, και άλλο η καταγγελία/δυσφήμιση.

Ο τρόπος είναι ένας από τους παράγοντες που κάνουν την διαφορά.

 
Αν όμως οι πελάτες δίναμε τα στοιχεία μας (όπως σε όλα τα video club ή όπως δίνουμε την άδεια του οχήματος σε ένα συνεργείο,αλλιώς δεν το πιάνουν) τότε θα μπορούσε και ο κάθε καταστηματάρχης/τεχνικός να ξεμπροστιάσει εμένα που,άλλα ζήτησα και άλλα ήθελα και ζητάω και τα ρέστα,ή που πήγα για πρόβα στο στούντιο και το έκανα γυλιά καρφιά,και έτσι κανένας επαγκελματίας δεν θα ήθελε να ασχοληθείασχοληθεί μαζί μου.

Οπότε,θα αναγκαζόμουν και εγώ να συμορφωθώ.

Έτσι καί οι ότι να 'ναι επαγκελματίες θα έστρωναν,καί οι ότι να 'ναι πελάτες.

 
Αν όμως οι πελάτες δίναμε τα στοιχεία μας (όπως σε όλα τα video club ή όπως δίνουμε την άδεια του οχήματος σε ένα συνεργείο,αλλιώς δεν το πιάνουν) τότε θα μπορούσε και ο κάθε καταστηματάρχης/τεχνικός να ξεμπροστιάσει εμένα που,άλλα ζήτησα και άλλα ήθελα και ζητάω και τα ρέστα,ή που πήγα για πρόβα στο στούντιο και το έκανα γυλιά καρφιά,και έτσι κανένας επαγκελματίας δεν θα ήθελε να ασχοληθείασχοληθεί μαζί μου.

Οπότε,θα αναγκαζόμουν και εγώ να συμορφωθώ.

Έτσι καί οι ότι να 'ναι επαγκελματίες θα έστρωναν,καί οι ότι να 'ναι πελάτες.


Δεν ισχυει αυτο για τους πελατες και τους  επαγγελματιας. Εαν αποδεδειγμενα "ξεμπροστιασει" ο επαγγελματιας τον πελατη (που ειναι μια τακτικη που δεν την κανει κανεις επαγγελματιας διοτι εχει παρα πολλα να χασει, κι ας εχει δικιο), τοτε δεν προκειται να συμβει απολυτως τιποτα. Ουτε θα "στρωσει" ο πελατης, ουτε θα πεσει συρμα στην αγορα ωστε να προσεχουν τον πελατη αυτον. Αλλα και να πεσει συρμα, εφοσον ο πελατης μπαινει σε ενα μαγαζι με γεματο πορτοφολι, ο επαγγελματιας κανει ενα σοφτ ριζετ και του στρωνει κοκκινο χαλι. Πιθανον να την πατησει και αυτος. Το γνωριζει, αλλα θα ρισκαρει προκειμενου να αδειασει λιγο αυτο το πορτοφολι....

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top