• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Στησιμο για επαγγελματικο home studio

  • Thread starter Thread starter george321
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 95
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 23K
Superfunk είπε:
Γιατι ο φιλος ηθελε να κανει το home studio του πιο "επαγγελματικο" και να αγορασει αλλους πανακριβους κρικους της ηχητικης αλυσιδας πολυ πιο "αχρηστους"απο τα καλα μονιτορ, (π.χ. στη λιστα του ειχε ενα μικροφωνο των 2000 ευρω)

Σαν να βαζεις μηχανη Ferrari  σε Datsun ενα πραμα.... ;D,καλο ειναι το Datsun δε λεω αλλα δεν θα γινει Ferrari με τη μηχανη της...

Αν διαβασεις προσεκτικα το post μου αναφερω ΠΟΙΟΙ ειναι οι σημαντικοτεροι κρικοι της αλυσιδας...φροντιζουμε λοιπον να ξεκιναμε απο αυτους...το να μπερδευουμε μετρια με κορυφαια μηχανηματα δεν ειναι και η καλυτερη τεχνικη....
Ok, σ ευχαριστω! Αυτο που καταλαβα ειναι οτι τελικα τα συγκεκριμενα monitor δεν ειναι ειναι της προκοπης :)

Φίλε riddle φαινομενικά έχει ενδιαφέρον η επισήμανση σου. Ομως όταν απομονωσεις φράσεις εκτός του γενικότερου περιεχομένου και της ροής μιας συζήτησης δημιουργεις εντυπώσεις που δεν είναι ουσιαστικές. Σοφιστιες δηλαδή. Με το συμπαθειο.
Εχεις δικιο. Διαβαζοντας τα post μου δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι τα monitor αυτα δεν κανουν ουτε για home studio και απλα ηθελα να μαθω περισσοτερες λεπτομερειες.

Σε καμια περιπτωση δεν ηθελα να δημιουργησω εντυπωσεις και να υπονοησω κατι για τον Superfunk. Αν αυτο καταλαβες ζηταω συγγνωμη.

 
Superfunk είπε:
θες να πεις,και εγω γλυκα στο λεω.. ;D,δεν κατεχω την ιστορια που σου μαθανε,την πραγματικη ιστορια Thank God την κατεχω ;)

@Nikodemos

Τετοιο home studio εννοεις? ;D

http://mixonline.com/studios/profiles/audio_gregory_town_sound/


Εγω παντως τετοιο εννοουσα,εκτος το οτι θα εχω ηλεκτρονικα τυμπανα!κι αυτο ειναι δικαιωμα μου και δεν νομιζω να πεφτει σε καποιον λογος!!!

και οτι αντι να νοικιασω ενα χωρο θα το κανω στο σπιτι μου!!

 
george321 είπε:
Εγω παντως τετοιο εννοουσα,εκτος το οτι θα εχω ηλεκτρονικα τυμπανα!

Ποια ηλεκτρονικά τύμπανα ρε μεγάλε  ;D βάλε δυο-τρια μηδενικά ακόμα  ;D ;D στα 6500 που θες να δώσεις και κάπως θα πλησιάσεις στου Lenny  ;D ;D ;D Πάρε λίστα να νιώσεις λέμε  ;D ;D ;D

Consoles

Custom Helios Console (Previously Owned By Leon Russell)

EMI Redd37 Console (Previously Owned By Abbey Road Studios)

Monitors

Altec 604E Duplex Monitor

ATC SCM200 ASL Monitors

B&W Nautilus 805 Monitors

Realistic 40-1079 Monitors

Yamaha NS-10M Monitors

Recording System

Antelope 10M Rubidium Word Clock

Antelope Trinity Word Clock

Apogee AD16X Converters (2)

Apogee DA16X Converters (2)

Endless Analog CLASP Analog Tape Interface

Macintosh Pro 2.26 GHz Quad Core Intel Xenon Computer

Pro Tools HD3 System

Tape Machines

Studer C37 (1/4-inch 2-Track)

Studer J37 (1-inch 4-Track) (Previously Owned By Abbey Roads Studios)

Studer A-80 (1/2-inch 2-Track)

Studer 827A (2-inch 24-Track)

3M M79 (2-inch 24 Track With 16-Track Headstack)

Micrphone Preamplifiers

Amels Audio Custom Mic Pre's (2)

API 205L Mic Pre's (4)

API 512B Mic Pre's (2)

Helios Olympic Studios Mic Pre's (8)

Pultec Mavec Mic Pre

Redd 47 Mic Pre's (6)

Relios A9031 Pre's (2)

Relios A9033 Pre's (2)

Equalizers

API 550B EQ (2)

EMI TG12412 EQ (2)

GML Model 8200 Parametric EQ

Millennia NSEQ-2 (4)

Pultec EQP-1A (2)

Pultec EQH-2

RCA Mastering EQ

Sontec MEP 250EX Parametric EQ

Sphere EQ (2)

WSW EQ (6)

Dynamic Processors

Altec/EMI Type RS124 Compressor (2)

API 525 Compressor/Limiter (2)

API 225L Gate/Limiter (8)

Chandler TG 12413 Zener Limiter

DBX 160 Compressor/Limiter (2)

EMI TG12413 Limiter (2)

EMI TG12414 Filter (2)

Faichild Model 660 Compressor (2)

Focusrite Blue 230 Limiter

NTP 179-120 Limiter (8)

RCA BA-6A Leveling Amplifier

Retro Sta-Level Limiting Amplifier

Teletronix LA2 Leveling Amplifier (2)

Teletronix LA2A Leveling Amplifier (2)

Universal Audio LA-3A Leveling Amplifier (2)

Universal Audio 175-B Limiting Amplifier

Urie 1176LN Peak Limiter

Waves L2 Master Limiter

Effects

Binson Echorec 2

EMT 140 Reverb Plate

Eventide DSO 4000 Ultra Harmonizer

Fulltone Tube Tape Echo

Lexicon 960L Digital Effects System

Little Labs IPB Phase Alignment Tool (4)

RCL Electronics CV 571 Spring Reverb

Roland SDD-320 Dimension D

Microphones

AEA R44 Ribbon Microphone

AKG C12 Condenser Microphones (2)

AKG C12A Condenser Microphone

AKG 28 Small Condenser Microphones (2)

AKG C61 Small Condenser Microphones (2)

AKG D19 Dynamic Microphones (4)

AKG D20 Dynamic Microphone

AKG D25 Dynamic Microphone

AKG D112 Dynamic Microphones (2)

Beyer Dynamic M201NC Dynamic Microphones (2)

Brauner VM1 Klaus Heyne Edition Condenser Microphone

Coles 4038 Ribbon Microphones (4)

Elam M251 Condenser Microphone

Electro Voice RE20 Dynamic Microphones (3)

Electro Voice 664 Dynamic Microphones (2)

Korby Audio Condenser Microphone

Neumann U47 Condenser Microphones (2)

Neumann U67 Condenser Microphone

Neumann U87 Condenser Microphones (2)

Neumann M269 Condenser Microphone

Neumann KM254C Small Condenser Microphones (2)

Neumann KM56 Small Condenser Microphones (2)

Neumann KM84 Small Condenser Microphones (2)

Neumann KM184 Small Condenser Microphones (2)

Neumann TLM103 Condenser Microphone

Neumann TLM170R Condenser Microphone

Sennheiser K6C Shotgun Microphone

Sennheiser 421 Dynamic Microphones (6)

Sennheiser 441 Dynamic Microphone

Shure SM57 Dynamic Microphones (8)

Shure SM87 Condenser Microphone

Schoeps M222 Small Condenser Microphones (2)

Sony C38B Condenser Microphones (2)

Sony C107 Condenser Microphones (2)

Sony C800G Condenser Microphones (2)

Telefunken U47 Condenser Microphone

RCA 77 Ribbon Microphone

RCA KU3A Ribbon Microphone

Other Equipment

ATC P4 Power Amplifiers (2)

BSS FDS 334T Loudspeaker Management System

Bryston BP6 Preamplifier

Bryston 3B SST 2 Pro Power Amplifiers (2)

DK Audio MSD 200 Stereo Meter

Equi=Tech 5WQ Balance Power Wall System

Macintosh MC2300 Power Amplifier

Tascam CD-01U Pro CD Player

Trip-Lite Smart Online UPS

Quantegy GP9 Grand Master 1/4-inch, 1/2-inch, 1-inch and 2-inch Tape Stock

 
Μαλιστα......................και για πες μου που θα μου χρησιμευουν ολα αυτα?

και επισης πες μου σε ποσα στουντιο τις % υπαρχει ο συγκεκριμενος εξοπλισμος!!

 
george321 είπε:
Εγω παντως τετοιο εννοουσα,εκτος το οτι θα εχω ηλεκτρονικα τυμπανα!κι αυτο ειναι δικαιωμα μου και δεν νομιζω να πεφτει σε καποιον λογος!!!

και οτι αντι να νοικιασω ενα χωρο θα το κανω στο σπιτι μου!!
Παντως ειναι πολυ συνηθισμενο στις μερες μας να ηχογραφουνται μονο τα ντραμς σε στουντιο και ολα τα υπολοιπα με re-amping σε καποιο home studio. Ειναι λιγο περιοριστικο να εχεις φτασει ολη την παραγωγη σε καλο επιπεδο και να αναγκαστεις να ξαναγραψεις τα ντραμς τα ντραμς απο την αρχη διοτι δεν αρεσε στο συγκροτημα το αποτελεσμα λογω των ηλεκτρονικων τυμπανων, αλλωστε θα σε παει και εσενα πισω στον προγραμματισμο σου. Καταλαβαινω απολυτα και σεβομαι οτι εσυ αποφασιζεις τον τροπο δουλειας σου, αλλα ειναι και υποχρεωση ενος ηχοληπτη η στουντιο-ηχοληπτη να γνωστοποιησει στη μπαντα τ πιθανο αποτελεσμα μιας ηχογραφησης αναλογα τον τροπο που θα επιλεξει να ηχογραφησει.

Εχω ακουσει απο μπαντες να λενε οτι θελουν να μπουν στο στουντιο να γραψουν και λενε οτι θα τους παρει 5 λεπτα, αφου το κομματι ειναι πεντε λεπτα. Ειμαι υποχρεωμενος να τους πω οτι δεν ειναι ακριβως ετσι, εστω και αν σημαινει οτι μπορει να τους 'χασω απο πελατες', γιατι το η πρωτη αντιδραση τους οταν αρχισει να περνανε τα πεντε λεπτα θα ειναι οτι αφου το ηξερα γιατι δεν του προειδοποιησα μιας και αυτοι δεν ηξεραν αλλα εμενα ειναι δουλεια μου. Ειναι η γνωστη ατακα 'ας ξεκινησουμε να ηχογραφουμε και θα τα βρουμε στην πορεια', βεβαια δεν υπονοω οτι λειτουργεις με αυτον τον τροπο, αλλα οτι καποιος χομπιστας μουσικος δεν γνωριζει την διαδικασια και απλος ενθουσιαζεται οτι θα ηχογραφησει και ανα στο τελος δεν ειναι οπως το περιμενε απλα θεωρει οτι ηταν μια κακη εμπειρια στην οποια εχει την ευθυνη ο ηχοληπτης.

Νικος

 
george321 είπε:
Μαλιστα......................και για πες μου που θα μου χρησιμευουν ολα αυτα?

και επισης πες μου σε ποσα στουντιο τις % υπαρχει ο συγκεκριμενος εξοπλισμος!!
Τελικα εχεις καταληξεις σε τι στουντιο ακριβως θελεις?Γιατι τη μια φορα λες οτι θελεις τετοιο στουντιο και λιγο παρακατω οτι....δεν θες... ;D

Μιλας με γριφους γεροντα.... ;D

Μαλιστα......................και για πες μου που θα μου χρησιμευουν ολα αυτα?και επισης πες μου σε ποσα στουντιο τις % υπαρχει ο συγκεκριμενος εξοπλισμος!!
στα περισσοτερα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ στουντιο στο εξωτερικο υπαρχει παρομοιος εξοπλισμος...

http://www.hansatonstudio.de/index.php/equipment

σιγουρα παντως δεν υπαρχει επαγγελματικο στουντιο που να σου δινει τη δυνατοτητα να ηχογραφεις μονο 2 live καναλια... ;)

να το κλεισουμε το θεμα καπου στη μεση για να μη μαλωνουμε τζαμπα? ;D

αυτο που θες να φτιαξεις ειναι το καλυτερο δυνατο για τα περιορισμενα χρηματα που διαθετεις home studio.... ;)

 
Last edited by a moderator:
Νικολα παντα το κανω αυτο και ενημερωνω το πελατη.Ακομα και στα πιο απλα πραγματα,οπως οπταν μου λεει καποιος εχω ενα στερεο μιξ και θελω να γραψω φωνες αλλα το θελω σε ποιοτητα cd!και φυσικα εξηγω και λεω πως εχει το πραγμα!!

και συνεχιζω.............................επειδη εδω και 9 σελιδες λεμε μπουρδες κυριολεκτικα,προσπαθωντας να αποπδειχθει τι?οτι δεν μπορω να κανω ηχογραφησεις?και να παιρνω λεφτα, τι?οταν ποσταρετε εξοπλισμο που οχι μονο δεν εχετε οι ιδιοι αλλα ουτε καν το μεγαλυτερο ποσοστο στα στουντιο στην ελλαδα τι προσπαθητε να αποδειξετε???

Αν λοιπον κανουμε μια υποθεση και πουμε οτι ολοι εχουν αυτο τον εξοπλισμο που ποσταρατε,και γω ειμαι ενας γυφτοηχοληπτης,θελω να μου πει καποιος καποιον/ους λογους που να εχουν λογικη,γιατι να δωσει ενα καρο λεφτα στο στουντιο για να κανει κατι σοβαρο με την εννοια του υπερτατου ηχου οταν................1ον υπαρχει φτωβεια στην ελλαδα 2ον κλεινουν οι δισκογραφικες η μια πισω απ την αλλη,3ον κλεινουν επισης οι εταιρειες διακινησης και αυτες η μια πισω απ την αλλη?και φυσικα το κυριοτερο ολων!!!!!!!!!!!γιατι να δωσει καποιος ενα καρο λεφτα και να βγαλει τον καλυτεροτερο ηχο οταν πιθανοτατα τα τραγουδια του θα καταληξουν σε ενα youtube σε ενα i tunes σε ενα mp3 η σε ενα my space???ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ?????

Επισης να ρωτησο το εξης.................αν ο τιτλος ελεγε,εχω αυτα τα μηχανηματα και παιρνω 8 ευρω + φ.π.α. (μην το ξεχναμε αυτο καραδοκει και το σδοε) πιο θα ηταν το προβλημα?χωρις να αναβθμισω εξοπλισμο!!!

Εχετε δει πολλα home studio  εδω μεσα με εξοπλισμο 20.000 ευρω???οχι για να ξερω???

Γιατι λοιπον εδω και 9 σελιδες λεμε μπουρδες και δεν ασχολειται κανενας με το θεμα?

Μιλαμε για φ.π.α. μιλαμε για το πως θα βγαλω τα εξοδα μου,πραγματα που δεν νομιζω οτι θα επρεπε να απασχολουν καποιον αλλο εκτος απο εμενα!!!

 
Και να συμπληρωσω και κατι τελευταιο,δεν εχω 2 input εχω 8!αληθεια εσεις οταν ηχογραφειτε πνευστα ενγχορδα κιθαρες μπασσα ποσα μικροφωνα βαζετε??8?

 
george321 είπε:
Και να συμπληρωσω και κατι τελευταιο,δεν εχω 2 input εχω 8!αληθεια εσεις οταν ηχογραφειτε πνευστα ενγχορδα κιθαρες μπασσα ποσα μικροφωνα βαζετε??8?
solo acoustic guitar 6 Mic recording set up......πριν μια εβδομάδα

885739_10200953258092675_306871081_o.jpg


Νομίζω πως με το προτελευταίο ποστ σου (όχι αυτό που παραθέτω, το αμέσως προηγούμενο) εξανέμισες κάθε προσπάθεια που έκανα εγώ προσωπικά να σε δω με συμπάθεια....νομίζω ότι είναι λίγο υπέρ του δέοντος κυνικός ο τρόπος που αντιμετωπίζεις την μουσική και τον τρόπο που δημιουργείται και καταγράφεται. Παρ’όλα αυτά είναι δικαίωμα σου φυσικά να έχεις την άποψη σου, εγώ την δική μου κλπ κλπ και φυσικά να πράξεις ότι εσύ θεωρείς σωστό και πρέπον...

συνεπώς δεν έχω να σου πω κάτι άλλο παρά καλή επιτυχία....όσο και αν κάτι τέτοιο συνεπάγεται το να πάμε όλοι λίγα εκατοστά προς τα πίσω.

 
george321 είπε:
Επισης να ρωτησο το εξης.................αν ο τιτλος ελεγε,εχω αυτα τα μηχανηματα και παιρνω 8 ευρω + φ.π.α. (μην το ξεχναμε αυτο καραδοκει και το σδοε) πιο θα ηταν το προβλημα?χωρις να αναβθμισω εξοπλισμο!!!

Το πρόβλημα θα ήταν ότι πλέον με τις σημερινές τιμές θα μπορούσε κάποιος με ελάχιστα ευρώ παραπάνω να βρει έναν κατάλληλο χώρο, με σοβαρή ηχοδιαμόρφωση, σοβαρές επιλογές καταγραφής και πάνω από όλα σοβαρούς γνώστες, που να μπορούν να ξεχωρίσουν αν μη τι άλλο τη χρησιμότητα μιας κονσόλας και τη διαφορά μεταξύ MIDI και Audio.

Μου αρέσει η λογική του home recording, όσο μπορώ βοηθάω σε αυτήν την κατεύθυνση, αλλά πραγματικά εύχομαι όποιος αποφασίσει να κάνει μια επένδυση για μια ηχογράφηση "επαγγελματικών" αξιώσεων να απευθυνθεί και στους κατάλληλους ανθρώπους, και όχι σε επίδοξους "home επαγγελματίες". τουλάχιστον όχι της δικής σου "τρεις το λαδι τρεις το ξυδι τι να λένε και τα studio" λογικής.

 
george321 είπε:
γιατι να δωσει καποιος ενα καρο λεφτα και να βγαλει τον καλυτεροτερο ηχο οταν πιθανοτατα τα τραγουδια του θα καταληξουν σε ενα youtube σε ενα i tunes σε ενα mp3 η σε ενα my space???ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ?????
Εντελώς φιλικά και χωρίς κανένα ίχνος ειρωνείας, βρίσκεσαι σε πολύ λάθος δρόμο αν σκέφτεσαι έτσι.

Δε θα σου πω τους λόγους γιατί "να δωσει καποιος ενα καρο λεφτα" αλλά θα έκανες την ίδια ερώτηση σε μία μπάντα/πελάτη?

 
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται τόσος ντόρος αφού μιλάνε οι δύο παρατάξεις για ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό κοινό. Καλή η τέχνη της ηχοληψίας αλλά μην ξεχνάμε ότι πλέον υπάρχει και κόσμος που ό,τι μουσική έχει ακούσει στη ζωή του είναι από youtube, από λάπτοπ και από κινητό. Και φυσικά πολλά παιδιά που δεν πατάνε σε στούντιο ούτε για πρόβες γιατί δεν τους περισσεύει χρήμα.

Ίδιες απαιτήσεις έχουν όλοι? Θα διαλέξουν ανάμεσα στα δύο σαν να είναι εντελώς ισότιμα? Ούτε όλοι οι επαγγελματίες είναι ίδιοι: επαγγελματίας είναι αυτός που πληρώνεται, τέλος. Η ποιότητα της δουλειάς είναι άλλο θέμα (στο κάτω κάτω υπάρχουν προβάδικα του κώλου και ματσό χομπίστες με homeστουντιάρες) και καθένας στοχεύει διαφορετικά. Ούτε χαλάει την πιάτσα το home studio γιατί ΔΕΝ είναι η ίδια πιάτσα!

Είναι έτσι βρε παιδιά ή εγώ είμαι ο παράλογος? Απέξω πάντως έτσι φαίνεται.

peace!

 
Αν θες να λεγεσαι επαγγελματιας, εκτος απ'το να πληρωνεσαι πρεπει και να σκεφτεσαι σαν επαγγελματιας.

Και αυτο

george321 είπε:
γιατι να δωσει καποιος ενα καρο λεφτα και να βγαλει τον καλυτεροτερο ηχο οταν πιθανοτατα τα τραγουδια του θα καταληξουν σε ενα youtube σε ενα i tunes σε ενα mp3 η σε ενα my space???ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ?????
δεν ειναι σε καμια περιπτωση επαγγελματικος τροπος σκεψης, ειτε δουλευεις με τον Jimi Hendrix ειτε με τη γιαγια σου.

 
george321 είπε:
Νικολα παντα το κανω αυτο και ενημερωνω το πελατη.Ακομα και στα πιο απλα πραγματα,οπως οπταν μου λεει καποιος εχω ενα στερεο μιξ και θελω να γραψω φωνες αλλα το θελω σε ποιοτητα cd!και φυσικα εξηγω και λεω πως εχει το πραγμα!!

και συνεχιζω.............................επειδη εδω και 9 σελιδες λεμε μπουρδες κυριολεκτικα,προσπαθωντας να αποπδειχθει τι?οτι δεν μπορω να κανω ηχογραφησεις?και να παιρνω λεφτα, τι?οταν ποσταρετε εξοπλισμο που οχι μονο δεν εχετε οι ιδιοι αλλα ουτε καν το μεγαλυτερο ποσοστο στα στουντιο στην ελλαδα τι προσπαθητε να αποδειξετε???

Αν λοιπον κανουμε μια υποθεση και πουμε οτι ολοι εχουν αυτο τον εξοπλισμο που ποσταρατε,και γω ειμαι ενας γυφτοηχοληπτης,θελω να μου πει καποιος καποιον/ους λογους που να εχουν λογικη,γιατι να δωσει ενα καρο λεφτα στο στουντιο για να κανει κατι σοβαρο με την εννοια του υπερτατου ηχου οταν................1ον υπαρχει φτωβεια στην ελλαδα 2ον κλεινουν οι δισκογραφικες η μια πισω απ την αλλη,3ον κλεινουν επισης οι εταιρειες διακινησης και αυτες η μια πισω απ την αλλη?και φυσικα το κυριοτερο ολων!!!!!!!!!!!γιατι να δωσει καποιος ενα καρο λεφτα και να βγαλει τον καλυτεροτερο ηχο οταν πιθανοτατα τα τραγουδια του θα καταληξουν σε ενα youtube σε ενα i tunes σε ενα mp3 η σε ενα my space???ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ?????

Επισης να ρωτησο το εξης.................αν ο τιτλος ελεγε,εχω αυτα τα μηχανηματα και παιρνω 8 ευρω + φ.π.α. (μην το ξεχναμε αυτο καραδοκει και το σδοε) πιο θα ηταν το προβλημα?χωρις να αναβθμισω εξοπλισμο!!!

Εχετε δει πολλα home studio  εδω μεσα με εξοπλισμο 20.000 ευρω???οχι για να ξερω???

Γιατι λοιπον εδω και 9 σελιδες λεμε μπουρδες και δεν ασχολειται κανενας με το θεμα?

Μιλαμε για φ.π.α. μιλαμε για το πως θα βγαλω τα εξοδα μου,πραγματα που δεν νομιζω οτι θα επρεπε να απασχολουν καποιον αλλο εκτος απο εμενα!!!
Πολυ σωστα κανεις και ενημερωνεις τον πελατη.

Κατα την αποψη μου περαν απο μερικα ποστ με διαθεση χιουμορ, που αλλωστε καποιος ζητησε συγνωμη (δεν θυμαμαι τον μελος) η συζητηση πιστευω ειναι εποικοδομητικη.

Εγω πιστευω οτι απλα επισημανες που εχει φτασει ο τροπος αναπαραγωγης της μουσικης και οτι σε καμια περιπτωση δεν εχεις αυτην τη φιλοσοφια. Αλλωστε αυτο διαφοροποιει μια επαγγελματικη δουλεια απο μια ερασιτεχνικη, αρχες οπως η δειγματοληψια και ακουστικη ενος χωρου (το πιο βασικο hardware κατα την αποψη μου) ειναι αναγκαιο κακο-καλο για να υπαρξει ποιοτικο αποτελεσμα.

Εννοειται οτι αυτος ο τροπος δουλειας-ηχογραφησης δεν απευθυνεται σε ολους, οχι μονο λογω οικονομικης δυσκολιας αλλα και βαρυτητας. Η μουσικη πανω απο ολα ειναι χομπυ και εαν προκυψει ως επαγγελμα εχει καλως. Υπαρχουν μουσικοι που απλα θελουν να αποτυπωσουν τις δημιουργιες τους και τιποτα παραπανω.

Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι εχουμε μπαντες που μας ειπαν οτι θελουν να ηχογραφησουν και τους ρωταω τι θελουν να κανουν με αυτη την ηχογραφηση. Μου αναφερουν οτι θελουν να τη δωσουν σε ενα μαγαζι για να τους ακουσουν η οτι απλα θελουν να γραψουν την ιδεα τους και να δουν πως ακουγεται. Τοτε απλα του δινω το zoom recorder και γραφουν την προβα τους. Σε καμια περιπτωση δεν υποτιμω την αναγκη τους να ηχογραφησουν αλλα απλα τους εξηγω οτι για αυτο που θελουν να κανουν ενα 'zoom' ειναι αρκετο.

Νικος

 
warpie είπε:
Αν θες να λεγεσαι επαγγελματιας, εκτος απ'το να πληρωνεσαι πρεπει και να σκεφτεσαι σαν επαγγελματιας.

Και αυτο

δεν ειναι σε καμια περιπτωση επαγγελματικος τροπος σκεψης, ειτε δουλευεις με τον Jimi Hendrix ειτε με τη γιαγια σου.
Γιατί, από πότε αυτός που απευθύνεται στα χαμηλότερα κομάτια της αγοράς δεν είναι επαγγελματίας? Η Squire πουλάει καμιά κιθάρα ή όλοι παίζουν με αμερικάνες PRS? Η Harley Benton, η Bugera, η Joyo? Πουλάνε τίποτα? Λες να γκρινιάζει ο Soldano στα φόρουμ?

Για να μην παρεξηγηθούμε, ρωτάω πως έχει η αγορά στο συγκεκριμένο τομέα στην Ελλάδα, γιατί δε γνωρίζω και αυτό που διαβάζω δε στέκει από μόνο του. Αν και οι σοβαροί μουσικοί γράφουν στα απαυτά τους την ποιότητα και πάνε στο πιο φτηνό που βρούνε ΟΚ τότε.

Για ενημερώστε λίγο πώς έχει το θέμα και γιατί τύποι σαν το george χαλάνε τη δική σας αγορά.

 
FABRICAUDIO είπε:
Πολυ σωστα κανεις και ενημερωνεις τον πελατη.

Κατα την αποψη μου περαν απο μερικα ποστ με διαθεση χιουμορ, που αλλωστε καποιος ζητησε συγνωμη (δεν θυμαμαι τον μελος) η συζητηση πιστευω ειναι εποικοδομητικη.

Εγω πιστευω οτι απλα επισημανες που εχει φτασει ο τροπος αναπαραγωγης της μουσικης και οτι σε καμια περιπτωση δεν εχεις αυτην τη φιλοσοφια. Αλλωστε αυτο διαφοροποιει μια επαγγελματικη δουλεια απο μια ερασιτεχνικη, αρχες οπως η δειγματοληψια και ακουστικη ενος χωρου (το πιο βασικο hardware κατα την αποψη μου) ειναι αναγκαιο κακο-καλο για να υπαρξει ποιοτικο αποτελεσμα.

Εννοειται οτι αυτος ο τροπος δουλειας-ηχογραφησης δεν απευθυνεται σε ολους, οχι μονο λογω οικονομικης δυσκολιας αλλα και βαρυτητας. Η μουσικη πανω απο ολα ειναι χομπυ και εαν προκυψει ως επαγγελμα εχει καλως. Υπαρχουν μουσικοι που απλα θελουν να αποτυπωσουν τις δημιουργιες τους και τιποτα παραπανω.

Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι εχουμε μπαντες που μας ειπαν οτι θελουν να ηχογραφησουν και τους ρωταω τι θελουν να κανουν με αυτη την ηχογραφηση. Μου αναφερουν οτι θελουν να τη δωσουν σε ενα μαγαζι για να τους ακουσουν η οτι απλα θελουν να γραψουν την ιδεα τους και να δουν πως ακουγεται. Τοτε απλα του δινω το zoom recorder και γραφουν την προβα τους. Σε καμια περιπτωση δεν υποτιμω την αναγκη τους να ηχογραφησουν αλλα απλα τους εξηγω οτι για αυτο που θελουν να κανουν ενα 'zoom' ειναι αρκετο.

Νικος
Πραγματικα βρε νικολα εισαι ο μονος που πραγματικα με πιανει!!Θελω να δηλωσω και κατι ασχετο...........το στουντιο σου ειναι πολυ καλο!!!!!!!

Ακριβως αυτα που ειπες..............μερικα πραγματα δεν ειναι αποψη αλλα ειναι διαπιστωση,και  οχι φυσικα δικη μου αλλα του πελατη!!!τι να του πω δηλαδη οτι ο τροπος που γραφεις σε κανει ερασιτεχνη?να τον προσβαλω?για πιο λογο?

Υπαρχουν πολλοι που μου αφηνουν project για edit και mix και οταν ερχονται να το παρουν ολοι λενε,στο στουντιο το δουλεψες ε?(επειδη φυσικα δεν τους κρυβω οτι συνεργαζομαι και με στουντιο,οπως το λενε εδω μεσα) και λεω φυσικα και οχι!εδω το εκανα,δεν ξερω αν αυτο ακουγετε υπερβολικο,αλλα αν δουμε το γεγονος πως ερχονται πραγματικα απο την αλλη  ακρη τις αττικης,νομιζω οτι λεει κατι!!!

Οκ μπορει εγω να λεω κατι ακραιο............αυτο που ακουνε να ειναι χαλια και να μην το καταλαβαινουν,οπως ειπε καποιος οτι δεν ξεχωριζουν το midi απο το audio,αλλα εγω θα πω τι λεει ολος ο κυκλος μου ο οποιος δεν ειναι μουσικος η ηχοληπτικος!!

ακουσε γιωργο μου λενε........εμεις ουτε εχουμε σπουδασει ουτε ξερουμε μουσικη κ.λ.π.εσυ εχεις σπουδασει ομως εμας δεν μας νοιαζει αν ο ηχος ειναι συμπιεσμενος η ειναι κακος η η ενορχηστρωση εχει λαθοι η το οτιδηποτε αλλο,εμεις ακουμε κατι και εφοσον περναμε καλα μας φτανει!!!

Ολα λοιπον μαζι αυτα + ολα τα αλλα που εγραψα σε προηγουμενο ποστ,δεν τα ειπα σαν απποψη,αλλα σαν διαπυστωση!!!

Ολα αυτα ειναι δεδομενα,δεν ειναι αποψη μου!!και γω στεναχωριεμαι οπως ολοι οι επαγγελματιες,αλλα δεν ειναι στο χερι μου να το αλλαξω!!

Και ερχομενο στο ζουμι που λενε,επειδη κανω και ενορχηστρωσεις κ.λ.π. θα διατυπωσω μια ερωτησει ενος πελατη μου που μου ζητησε μια συγκεκριμενη ενορχηστρωση για κατι που ειχε γραψει!!

Εφτιαξα λοιπον το κοματι σε παρτες,εκεινος θελει να το υλοποιησει και μου λεει...........πως να το κανω?εννοωντας πως δεν θελει να μεινει στο χαρτι αλλα και στο πως να το εκτελεση!με μουσικους η με δειγματα???

Εγω τι να πω?οταν στο κοματι μεσα τα κρουστα και τα τυμπανα ειναι 32 καναλια!!!!μιλαμε για μια μεγαλη ορχηστρα!!!

Το προβλημα φυσικα δεν ειναι τα καναλια οπως καποιος μπορει να καταλαβει αλλα το πληθος των μουσικων που θα χρειαστει να παιξουν!!

Σε αυτη την συζητηση οταν μιλανε για στουντιο φερνουν στο μυαλο τους μονο μπαντες,ενω υπαρχουν και μουσικη που ειναι τριο,κουαρτετο με ακουστικα οργανα μεμονωμενοι μουσικοι!!

Οταν λοιπον εγω λεω σε καποιον παμε να γραψουμε εστω τα τυμπανα στο κανονικο στουντιο το σκεφτεται και τις περισσοτερες φορες δεν το κανει!!γιατι?

οκ!!μπορει οπως καποιος ειπε να ειναι λιγα ευρουδακια παραπανω,αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι!!γιατι αυτος η καποιο ακουστικο σχημα δεν εχει ντραμερ,αρα για να βγει ενα κοματι στο στουντιο τα 30-40 ευρω που θα εδινε σε μενα εδω γινονται αυτοματα 80,οταν λοιπον αυτος θα πληρωσει ενα σεσιονα ντραμερ θα του δωσει τουλαχιστον ενα 70αρι,ενα 20αρικο για την μεταφορα του και ενα 50αρικο για την τεχνη του!

αυτοματως λοιπον βλεπουμε πως τελικα δεν ειναι λιγα ευρω παραπανω αλλα ειναι σχεδον και περισσοτερο το 3πλασιο ποσο,και οταν αυτος θελει να γραψει 10 κοματια ανεβαινει πολυ το κοστος!!

Δεν νομιζω πως αυτο τον κανει ερασιτεχνη,αν αναλογιστη κανεις πως το 95% των cd σημερα ολοι οι ορχηστρα  σχεδον που παιζει ειναι δειγματα!!αυτους γιατι δεν τους λεει κανεις ερασιτεχνες???

 
JohnGam είπε:
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται τόσος ντόρος αφού μιλάνε οι δύο παρατάξεις για ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό κοινό. Καλή η τέχνη της ηχοληψίας αλλά μην ξεχνάμε ότι πλέον υπάρχει και κόσμος που ό,τι μουσική έχει ακούσει στη ζωή του είναι από youtube, από λάπτοπ και από κινητό. Και φυσικά πολλά παιδιά που δεν πατάνε σε στούντιο ούτε για πρόβες γιατί δεν τους περισσεύει χρήμα.

Ίδιες απαιτήσεις έχουν όλοι? Θα διαλέξουν ανάμεσα στα δύο σαν να είναι εντελώς ισότιμα? Ούτε όλοι οι επαγγελματίες είναι ίδιοι: επαγγελματίας είναι αυτός που πληρώνεται, τέλος. Η ποιότητα της δουλειάς είναι άλλο θέμα (στο κάτω κάτω υπάρχουν προβάδικα του κώλου και ματσό χομπίστες με homeστουντιάρες) και καθένας στοχεύει διαφορετικά. Ούτε χαλάει την πιάτσα το home studio γιατί ΔΕΝ είναι η ίδια πιάτσα!

Είναι έτσι βρε παιδιά ή εγώ είμαι ο παράλογος? Απέξω πάντως έτσι φαίνεται.

peace!
Δεν ξέρω γιατί το youtube, mp3, myspace κλπ ειναι δικαιολογία για να μην έχεις όσο καλύτερο ήχο γίνεται.

Ίσα ίσα, σε uncompressed wave, στα στούντιο μόνιτορς όλα καλά ακούγονται. Αλλά στα ηχειάκια του laptop από το Youtube στα 128, οι Muse θα ακούγονται ακόμα γαμώ και η χάλια παραγαγωγή θα είναι pink noise.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα