Το Rock στην Ελλαδα και η αφομοίωση του.

Αξιοσέβαστες προσπάθειες σε επίπεδο βιοτεχνίας. Μπράβο μάγκες, είστε μερακλήδες.

Η σύγχρονη μουσική όμως, η ροκ- ποπ και όλα τα παρακλάδια, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ προϊόν. Μην ξεγελιέσαι GaragePunk27 από τις ταμπέλες "επανάσταση", "αντισυμβατικότητα" κλπ. Αυτά όλα δε διαφέρουν ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ από τις ταμπέλες που έχουν οι κονσέρβες και τα ετοιματζίδικα φαγητά, που γράφουν πάνω "υγιεινή διατροφή" και "σπιτικό φαγητό". Παραμυθάκια δηλαδή.

Ως βιομηχανία λοιπόν η μουσική, στηρίζεται στην ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ και το ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, το οποίο ΒΙΟΠΟΡΙΖΕΤΑΙ από αυτήν, π.χ. εκπληκτικοί παραγωγοί, πανέξυπνοι μάνατζερς κλπ. ΑΥΤΟΙ είναι που κάνουν τη διαφορά στις προηγμένες χώρες βιομηχανικής κατασκευής μουσικής.

Όσο λοιπόν υπάρχουν έσοδα, τόσο περισσότερα αξιόλογα άτομα προσελκύονται στο χώρο. Η βιομηχανία της Αγγλίας π.χ. έχει το κατάλληλο προσωπικό για να παράγει προϊόν υψηλής ποιότητας. Στο Ελλάντα ας φτιάξουμε πρώτα καμιά... κέτσαπ της προκοπής, που πουλάμε τις ντομάτες στους έξω, και μετά βλέπουμε και για ένα τόσο εξειδικευμένο και μελετημένο βιομηχανικό προϊόν όπως η μουσική.  

 
GaragePunk27 είπε:
.. και καποιες φορες ναι.. το εχουν παει παραπερα.. και μιλαω για ατομα οχι 20χ που εχουν πολυ χρονο πιθανων στις ζωες τους..
για πε μου κανα2 στην Ελλάδα για να καταλάβω...

 
mr_davidoff είπε:
πόσο παραπέρα το πήγαν? Ο Σπάθας δεν έπαιξε έντεχνο με τον Λέκα και τη Νικολακοπούλου? Σήμερα λοιπόν τι κάνει? Πόσο ροκ είναι?

Ο Τρανταλλίδης?...

 
Oι SOCRATES ΜΑΛΛΟΝ τελειωσαν απο την στιγμη που ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΡΚΟΓΙΩΡΓΗΣ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΑΝΕΥΡΙΣΜΑ -2χρονια τωρα παλευει να συνελθει -.Ο Σπαθας σαν κιθαρισταρας που ηταν ειχε πολλες προτασεις και εκανε δουλειες με πολυ κοσμο και τα πηρε ( και καλα εκανε )

Ο Τρανταλιδης ΚΟΛΛΗΣΕ στην jazz και εμεινε στην απεξω ,ο Αντωνης δεξια και αριστερα με διαφορα project φραγκο δεν εβγαλε .Και φυσικα δεν ειναι ροκ κανεις τους (παιδια μεσοαστικων

οικογενειων ειναι υπαρχει υποβαθρο & ριζες & κληρονομικοτητα )

Ο ροκ τροπος ζωης οπως εγραψα και εχθες δεν ....μας πηγε ουτε και τον πηγαμε ...και μεχρι τωρα την βγαλαμε !απο δω και περα ο Θεος βοηθος !! ;D

 
marathon είπε:
για πε μου κανα2 στην Ελλάδα για να καταλάβω...
Last Drive, Yell o Yell, οι τεραστιοι Στερεο Νοβα.. Λενα Πλατωνος.. Τρυπες,Διαφανα Κρινα

 
GaragePunk27 είπε:
Last Drive, Yell o Yell, οι τεραστιοι Στερεο Νοβα.. Λενα Πλατωνος.. Τρυπες,Διαφανα Κρινα
...rock...όλοι αυτοί;

 
GaragePunk27 είπε:
Last Drive, Yell o Yell, οι τεραστιοι Στερεο Νοβα.. Λενα Πλατωνος.. Τρυπες,Διαφανα Κρινα
OK (I love Stereo Nova), αλλά και αυτοί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο δεν «έπαιξαν» το παιχνίδι;

Και δίσκους έκαναν και συναυλίες έδιναν και συντεύξεις έδιναν κλπ... Αν άρεσαν σε λιγότερους ή έπαιζαν αυτά που τους έκανε κέφι, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλια  :)

Και σε τελική ανάλυση δεν είναι τα πάντα για τους πάντες  ;)

 
audiokostas είπε:
Εγώ έχω καλύτερο.

Με 8-6 δουλειά (και διευθυντής της εταιρείας) με οικογένεια, 1-2 live τη βδομάδα και δισκογραφία και παρουσία στο εξωτερικό.

Μιλάμε για ίνδαλμα....
Αναφερε ρε παλλικαρι και κανενα ονομα να μαθαινουμε και μεις οι νεοτεροι. ;D

 
Ρε παιδιά τους "Σπυριδούλα" που έχουν βγάλει το (κατά την ταπεινή μου γνώμη) καλύτερο Rock album στην Ελλάδα (Φλου), δεν θα τούς αναφέρει κάποιος? 8)

gvour είπε:
Αναφερε ρε παλλικαρι και κανενα ονομα να μαθαινουμε και μεις οι νεοτεροι. ;D
Ψάξε ποιός έχει δική του δισκογραφική εταιρία στην οποία είναι διευθυντής, κυκλοφορεί την δισκογραφία του, και έχει πάει διακοπές στην Βουλγαρία (παρουσία στο εξωτερικό). ;D ;D ;D ;D ;D

 
Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά who gives a fuck για το τι κάνουν στην ζωή τους οι μουσικοί, ροκάδες ή οτιδήποτε; Γαμπρούς στα σπίτια μας θα τους βάλουμε (ναι ρε, ανύπαντροι θα μείνετε ;D ); Μπορούν να γράφουν κανά τραγούδι της προκοπής; Αν ναι, όλα καλά, αν όχι, χεστήκαμε. Ροκ τρόπος ζωής, αφομοίωση, σκυλάδες, ξεπούλημα my ass, κουβέντα να γίνεται. Δεν τρώω Τσακίρης πατατάκια γιατί ο Τσακίρης είναι βάζελος, afto ine.

 
manosx είπε:
Αξιοσέβαστες προσπάθειες σε επίπεδο βιοτεχνίας. Μπράβο μάγκες, είστε μερακλήδες.

Η σύγχρονη μουσική όμως, η ροκ- ποπ και όλα τα παρακλάδια, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ προϊόν. Μην ξεγελιέσαι GaragePunk27 από τις ταμπέλες "επανάσταση", "αντισυμβατικότητα" κλπ. Αυτά όλα δε διαφέρουν ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ από τις ταμπέλες που έχουν οι κονσέρβες και τα ετοιματζίδικα φαγητά, που γράφουν πάνω "υγιεινή διατροφή" και "σπιτικό φαγητό". Παραμυθάκια δηλαδή.

Ως βιομηχανία λοιπόν η μουσική, στηρίζεται στην ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ και το ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, το οποίο ΒΙΟΠΟΡΙΖΕΤΑΙ από αυτήν, π.χ. εκπληκτικοί παραγωγοί, πανέξυπνοι μάνατζερς κλπ. ΑΥΤΟΙ είναι που κάνουν τη διαφορά στις προηγμένες χώρες βιομηχανικής κατασκευής μουσικής.

Όσο λοιπόν υπάρχουν έσοδα, τόσο περισσότερα αξιόλογα άτομα προσελκύονται στο χώρο. Η βιομηχανία της Αγγλίας π.χ. έχει το κατάλληλο προσωπικό για να παράγει προϊόν υψηλής ποιότητας. Στο Ελλάντα ας φτιάξουμε πρώτα καμιά... κέτσαπ της προκοπής, που πουλάμε τις ντομάτες στους έξω, και μετά βλέπουμε και για ένα τόσο εξειδικευμένο και μελετημένο βιομηχανικό προϊόν όπως η μουσική.  
Βιομηχανικο προιον ειναι στην Αγγλια, που παραγει ποπ και ποδοσφαιρο.. Παραμυθακια σιγουρα δεν ειναι εννοιες οπως η επανασταση..που θελετε/δε θελετε ιστορικα εχει συνδεθει με αυτη τη μουσικη.. να θεοποιεις τις ταμπελες σιγουρα ειναι μαλακια.. θα συμφωνησω στο οτι, αν καταλαβα καλα, οτι αν δεν εχεις οικονομια δεν εχεις και μουσικη, πολιτισμο κτλ. 

Τερυ ναι, ισως το επαιξαν το παιχνιδι και οι Νοβα.. αλλα τους ανεφερα σαν απαντηση σε ερωτηση του Μαραθον για το "πες μου 2 μπαντες που πηγαν παραπερα τη φαση".. και ναι Μαραθον.. ειναι ροκ φιλε ολοι αυτοι.. Οταν οι Τρυπες επαιζαν post punk εδω, πολλοι νομιζαν οτι το post punk ειναι καφετερια στη Θεσσαλονικη.. οι Closer στα 90'ς; αφομοιωσαν το κλιμα της εποχης απολυτα.. οι τεραστιοι Εν Πλω; τι περισσοτερο εχουν οι Savage Republic απο αυτους; μονο δισκογραφια.. :P  καλα για Πλατωνος δε θα μιλησω καν.. η πρωτοπορια της πρωτοποριας.. για να μην παμε και πιο πισω.. με Γιωργο Ρωμανο.. σε ψυχεδελεια.. που δεν ειχε να ζηλεψει τιποτα απο τους Byrds.. με τον τρομερο κιθαριστα που ειχε.. που επαιζε και στους Juniors.. οι παλιοι που θυμουνται το ονομα ας το αναφερουν.. μετα εφτιαξαν αλλη μπανταρα τους Axis.. (οχι και ξερος..  ;D) θες να παμε και 70'ς΄; τα 4 επιπεδα της υπαρξης.. σε υπογειο στα Σεπολια επαιζαν.. κυνηγημενοι.. αλλα στην Ελλαδα ετσι ηταν και ετσι θα ειναι παντα.. πρωτα γινεσαι γνωστος στο εξωτερικο και μετα σου παιρνουν πι..ες εδω.. μετα απο καμια 20αρια χρονια..

The Four Levels of Existence - 10. Κάποια μέρα στην Αθήνα






 
Δεν υπαρχει ουτε ενα μουσικο ρευμα (στην περιπτωση μας το ροκ) στην χωρα μας που οι φιλοι του να αισθανονται ικανοποιημενοι απο την αποδοχη του στην ευρυτερη κοινωνια εκτος απο το ρεπερτοριο που παιζεται στους σοφτ σταθμούς και στα σκυλαδικα (ακα πολιτιστικα κεντρα ¨)).

Οι ροκαδες, οι ρεμπετες, οι εντεχνοι, οι κλασσικοι ολοι αισθανονται στην απεξω... όλοι είναι παραπονουμενοι και με το δίκιο τους βέβαια!!!

Σε καμια περιπτωση ομως δεν μπορεις να πεις οτι ειδικα το ροκ ειναι αχαρτογραφητη περιοχη... Σημερα υπαρχουν σκηνές που μπορεις να ακουσεις ακουσεις ροκ, να διδαχθεις τη μουσικη του και αν θες και να εχεις ροκ τροπο ζωης οι αφορμες διπλα μας ειναι απειρες... οπως και να χει η ροκ σκηνη αν και μικρη υπαρχει...

Με την εξαιρεση του σκυλαδικου ολα τα αλλα ειδη ειναι πολυ δυσκολο να ειναι το βασικο μεσω βιοπορισμου για ενα μουσικο. Οι κανονες του βυσματος και της γνωριμιας κυριαρχουν και χανονται πολλοι μουσικοι στην πορεια...  Πόλυ δύσκολα θα καταφέρει κάποιος να είναι αποκλειστικά μουσικός της ροκ... Θα είναι μουσικός-δασκαλος ενός οργάνου, μουσικός το βράδυ-εργαζόμενος σε κάτι άλλο το πρωί και οι τυχεροι θα είναι οι μουσικοι απο τις 5-10 μπαντες που εχουν καλυτερη μοιρα (άλλα και εδώ για πόσο είναι το ερώτημα)...

Η όλη κατάσταση θα μπορούσε να είναι και καλύτερα αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζονται πολλές αλλάγες σε διάφορα επίπεδα και της κοινωνίας μας και της μουσικής βιομηχανίας.

 
@Παλαιότερα Μέλη

Πάντως, έχει πλάκα αυτό που τελευταία καταγράφεται.. κάποιος που μπαίνει για να ρωτήσει ή να αναζητήσει τοποθετήσεις, αγνοεί επιδεικτικά απόψεις που ακυρώνουν την όλη διαδικασία που εγκαινίασε και (τελικώς)... διδάσκει τους υπόλοιπους επ' αφορμήν δίσκων, αναμνήσεων και.. ντοκυμανταίρ (έτσι γράφεται, φίλος) που ακούσαμε, είδαμε, πληρώσαμε και... πετάξαμε στα σκουπίδια εδώ και πολλά-πολλά χρόνια (εκτός από το Νέστωρ που έχει συλλεκτική λίμπιντο).

@ GaragePunk27

Φίλε, το ερώτημά σου έχει απαντηθεί από αυτόν που τακτικώς απαντά σε ερωτήματα εδώ στο Noiz: τον Superfunk δηλαδή. Επίσης έχει απαντηθεί από κάτι ακόμη πιο σημαντικό: την ίδια τη ζωή ---> όσο περισσότερο επικαλείσαι ότι το ροκ έχει ιστορία στην Ελλάδα (δηλαδή, ότι έχει διάρκεια) τόσο πιο υπόλογο το καθιστάς για την καλλιτεχνική του ανικανότητα να ΠΕΙΣΕΙ τον τοπικό πληθυσμό για την αναγκαιότητά του. Κρατάς δηλαδή ένα δίκοπο μαχαίρι και δεν είμαι βέβαιος ότι το τραβάς προς τη σωστή κατεύθυνση.

Πιθανότατα ανήκεις σε μία νέα γενιά μουσικών που νομίζουν (όπως νόμισαν και πολλοί άλλοι πριν από εσάς) ότι θα τα καταφέρετε. Μακάρι να το κάνετε, αλλά (θα στο πω και ας με αντιπαθήσεις), δεν την πας καλά την πέρδικα, διότι αναζητάς στοιχεία δικαίωσης στις αποτυχίες του παρελθόντος.

Καλή Ανάσταση (εδώ και αν ταιριάζει....)

 
GaragePunk27 είπε:
Βιομηχανικο προιον ειναι στην Αγγλια, που παραγει ποπ και ποδοσφαιρο..
Ε ναι μωρέ, τι να ξέρει και η Αγγλία από Ροκ, ας έρθουν εδώ οι άμπαλοι ο McCartney και ο Waters να τους διδάξουμε  ;D

Παραμυθακια σιγουρα δεν ειναι εννοιες οπως η επανασταση..που θελετε/δε θελετε ιστορικα εχει συνδεθει με αυτη τη μουσικη..

Για ποια επανάσταση μιλάς, για τον Μάο Τσε Τουνγκ  ??? Γιατί στη Δύση το ίδιο σύστημα έχουμε και πριν και μετά το ροκ. Εκτός αν επανάσταση εννοείς να φάμε κάνα τριπάκι και να την αράξουμε με κανα γκομενάκι, οπότε πάσο.

όσο περισσότερο επικαλείσαι ότι το ροκ έχει ιστορία στην Ελλάδα (δηλαδή, ότι έχει διάρκεια) τόσο πιο υπόλογο το καθιστάς για την καλλιτεχνική του ανικανότητα να ΠΕΙΣΕΙ τον τοπικό πληθυσμό για την αναγκαιότητά του.
Εκπληκτικής σύλληψης επιχείρημα.

Βέβαια κατά την ταπεινή μου άποψη, το ροκ στην Ελλάδα ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει σε ένα έστω αξιοπρεπές επίπεδο, από καθαρά μουσικής άποψης. Εξαιρέσεις όπως π.χ. οι Τρύπες που αναφέρθηκαν, δεν είναι τίποτα άλλο από επιβεβαίωση του κανόνα, και άλλωστε το μερίδιο που τους αντιστοιχούσε το πήραν- και τα ράδια τους έπαιζαν όταν ήταν στα ντουζένια τους και απόλα, αλλά ένας κούκος (ή δυο- τρεις) δεν φέρνουν την άνοιξη  ;)

 
manosx είπε:
  κατά την ταπεινή μου άποψη, το ροκ στην Ελλάδα ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει σε ένα έστω αξιοπρεπές επίπεδο, από καθαρά μουσικής άποψης.
τα κατάφερε ... (το rock και τα παρακλάδια του ,με την ευρύτερη μουσική έννοια )και ίσως  πήγε και παραπάνω, σποραδικά μεν, κατά καιρούς γράφτηκαν  αξιοπρεπέστατα album  και μουσικά - τεχνικά  αλλά και με άποψη αν θες.

Oμως είναι αλλου παπά ευαγγέλιο.

 
rock στην ΕΛΛΑΔΑ ειναι η βισση και το ''αγαπη απο να'ι'λον''

rock στην ΕΛΛΑΔΑ ειναι η βανδη ,με το μπλουζακι KISS  με το στρασακια

rock στην ΕΛΛΑΔΑ ειναι ολοι οι celebrities που κανουν κερατακια με τα δαχτυλα μολις ακουσουν λιγο distortion σε κανενα σκυλοhit.

το rock στην Ελλαδα ειναι τιμη και βρισια ταυτοχρονα.

το rock και το metal για μενα τουλαχιστον ειναι εσωτερικη αναγκη και οχι εξωτερικη.

ο κοσμος να γυρισει αναποδα αυτη η μουσικη με κανει να περναω καλα.

 
stelios nomikos είπε:
rock στην ΕΛΛΑΔΑ ειναι η βισση και το ''αγαπη απο να'ι'λον''
θα προσθέσω και "τα κορίτσια είναι άτακτα"

:D

 
Η εξαιρεση στον κανονα (ελλειψη ενος εστω αξιοπρεπους Ροκ επιπεδου στην Ελλαδα) ηταν οι Τρυπες.

Μαϊστα.... 8)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top