Τί γνώμη έχετε για την πειρατεία στην μουσική..??

WrTsXxx είπε:
dreampanos +1

οι μόνες παρατηρήσεις:

MPEG-1 Audio Layer 3 < διορθώνω

το ΙΕΜΑ??? το Ιδρυμα Ερευνών Μουσικής και Ακουστικής; Τι λογο έχουν αυτοί να μας χρεώνουν;
Ξερεις τι, λακαμιες λεω... αλλος φορεας ειναι... οχι ΙΕΜΑ... δεν θυμαμαι πως λεγεται αυτος που πληρωνεις για τα δικαιωματα... τον μπερδεψα γιατι συνηθως υπαρχουν θεσεις πρακτικης για την σχολη μου και στα 2... και σωστος, το mp3 ειναι το mpeg 1 layer-3.

εγω παντως δε καταλαβα γιατι με το mpeg7 (το οποιο δεν το ηξερα , και σε ευχαριστουμε για την πληροφορηση) σκουραινουν τα πραματα για την πειρατεια? δηλαδη δε θα βγει mpeg to mp3 , to wav , to anything  converter επειδη κρυβει καποια "ειδικη" τεχνολογια μεσα του?
Κατ αρχην το mpeg7 δεν ειναι προτοκολο συμπιεσης οπως τα mpeg 1 layer-3 (aka mp3 ;)) mpeg2 η mpeg4. To mpeg7 ειναι προτοκολο διαχειρησης-περιγραφης πληροφοριας πολυμεσων (audio-video).

Απλα μεχρι τωρα για την ταυτοποιηση 2 αρχειων ηχου για παραδειγμα επρεπε να συγκριθει η πληροφορια που περιειχαν μεσα τους. Με αλλα λογια την ιδια την μουσικη... αυτο οπως καταλαβαινεις ειναι δυσκολο διοτι αν για παραδειγμα εγω ειμαι η εταιρια που σε ελεγχω και εσυ ο κακος ο πειρατης, τοτε εγω για να σε ελεγξω πρεπει να κατεβασω ολα σου τα mp3 για να τα συγκρινω πραγμα που σημαινει οτι πρεπει να κανω ενα τεραστιο download πολλων GB. Το mpeg7 μπορει και κωδικοποιει καποια στοιχεια απο το υλικο. Καποια απο αυτα ειναι το tempo, θεμελιος και πολλα hitech αλλα ψαγμενα. Ε αυτα ονομαζονται tags. Η πληροφορια που περιεχει το καθε tag ειναι παρα πολυ μικρη σε σχεση με το αρχειο ηχου που μελεταμε. Με αλλα λογια, μια περιεγραφη που θα δημιουργισει απο ενα αρχειο ηχου το mpeg7 θα ειναι της ταξεως μερικων kbyte. Δλδ για 1 GB mp3 3-4 ΜΒ ειναι αρκετα για να περιγραψει ολοκληρο αυτο το 1GB!

Αρα με το που θα παιζεις ενα mp3 σε καποιο μοστρατζιδικο προγραμμα που θα φτιαξουνε στυλ winamp η iTunes κλπ εφοσον εισαι συνδεδεμενος στο ιντερνετ ταυτοχρονα θα μπορει να στελνει το προγραμμα σε καποια εταιρια τα tags του mpeg7 και αυτη να σε ελεγχει εαν ακους κατι πειρατικα...

 
boody είπε:
εγω παντως δε καταλαβα γιατι με το mpeg7 (το οποιο δεν το ηξερα , και σε ευχαριστουμε για την πληροφορηση) σκουραινουν τα πραματα για την πειρατεια? δηλαδη δε θα βγει mpeg to mp3 , to wav , to anything  converter επειδη κρυβει καποια "ειδικη" τεχνολογια μεσα του?

αγαπητε μας evris , αν και μας εχεις καθηλωσει με αρκετα ενδιαφεροντα ποστς σου τελευταια(προσωπικα ειμαι φαν σου) να κανω μια ενσταση για αυτο εδω. Ενω απο πλευρας "λογοτεχνικου " ενδιαφεροντος εισαι οκ , πολυ ωραιο αυτο που λες ,  μερικα  παραδειγματα σου ειναι ακυρα , οπως αυτο με την ντοματα και υποβαθμιζουν την αξια της σκεψης σου.

Για να το συσχετισω και με αλλο θεμα που συζητειται σε αλλο thread τις τελευταιες ωρες , ενω ενα αντιπαραδειγμα αρκει να κανει μια θεωρια να καταρευσει , η παραβολη παραδειγματων για αποδειξη μιας θεωριας δεν  αποτελει  μεθοδο αποδειξης, καθως θα επρεπε να αναφερεις απειρα παραδειγματα) :)

Ωραια η ιδεα παντως και ο παραλληλισμος με καποια παραδειγματα (χριστουλης χιτωνας σφυριγμα brother louie) αλλα ειναι λιγο παραπλανητικα , δε νομιζεις? :) 
Εδω ομως δεν υπαρχει η "απολυτη" αληθεια που περιμενει να αποδειχθει. Εδω ειναι πραγματικα νομικα :)  οπου το σωστο και το λαθος εξαρταται απο παραδειγματα, θεωριες, συλλογιστικες, λομπι, πειθω, αποψεις ενορκων, δικαστων κλπ.

Σε αυτο με την υποβαθμιση της αξιας μου κλπ οκ το παραδεχομαι δεν μπορει να εχω μονο καλες μερες :)

Αλλα

1) Για τις ντοματες (οσο περιεργο και να σου φαινεται δεν ειναι δικο μου, ειναι απο καποια δικη που κερδισαν καπου οι open εναντι των closed σε κατι με νομιζω DVD? ogg? drivers?...) δειχνει οτι υπαρχουν και "συμβατικα" προιοντα που η αναπαραγωγη τους απο τριτους επιτρεπεται παρολο που δεν αποφερει στον αρχικο παραγωγο κερδη, χωρις αυτο να θεωρειται παρανομο, για αιωνες.

2) Για τον Χριστο κλπ τα παραδειγματα δεν ειναι δικα μου, ειναι απο τον Richard Stallman τον υπερμαχο του Open Source, ιδρυτη του GNU foundation κλπ.

Το λαθος μου ειναι που επικαλεστηκα linuxαδικα παραδειγματα. Αν ειχα σκεφτει δικα μου παραδειγματα θα εντυπωσιαζοσουν περισσοτερο !  ;)

offtopic: Υπηρχε ρε συ ενα πολυ ωραιο βιβλιο περι πνευματικων και αυλων δικαιωματων vs κοινου καλου που θα βρω και θα σου στειλω με ΠΜ. Σε αυτο ειχε την καταπληκτικη δικη κτηματιων εναντιον αεροπορικων (οταν πρωτοβγηκαν οι αεροπορικες) επικαλουμενοι το δικαιωμα τους να οριζουν την ιδιοκτησια τους πανω και κατω απο την γη τους και ζηταγαν δικαιωματα χρησης απο καθε διελευση αεροπλανου σε οποιοδηποτε υψος απο πανω τους. Για καποιο καιρο μαλιστα δικαιωθηκαν. Στο τελος, οι δικαστες ειπαν οτι ενω οντως εχουν δικαιωματα πανω στον αερα τους, το κοινο καλο (το οποιο τελικα πρεπει να υπηρετουν οι νομοι) δεν εξυπηρετειται με τετοιες απαιτησεις απο πλευρας τους πλεον και γιαυτο τσου στα δικαιωματα αυτου του τυπου...  Εκει μιλαει και για πρακτικες τυπου Disney, ραδιοφωνων, τηλεπικοινωνιακων φορεων, μουσικης, συγγραφικων εργων και πληροφορικης.

Και ενα link για το ποσο παρανοικα εχουν γινει τα πραγματα με την προστασια πνευματικων δικαιωματων...

http://vrypan.net/weblog/2008/09/07/3765/

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν είχα σκοπό να "σκοτωθούμε ",απλα να το συζητήσουμε!Άμα θεωρείτε ότι το θέμα μπήκε σκόπιμα για να προκαλέσει..αποσύρτετο!Α..(!)και τι εννοείς όταν λες επιδερμική δικαιολογία?Δικαιολογία για τι??  ???

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
evris είπε:
Στην εποχη μας, το να μοιραστω και να αναπαραγω σε πολλα αντιτυπα ενα μουσικο κομματι που εχω πληρωσει για να εχω, εχει επιτευχθει μεσω νομων και γιγαντιας καμπανιας να ονομαζεται πειρατεια και να διωκομαι και να κατηγορουμαι οτι με τα χερια μου σκοτωνω την μουσικη κλπ.

Το δικαιωμα χρησης και η μη επιβολη απαγορευσης διακινησης και μοιρασμου στα νομιμως αποκτηθεντα υλικα και πνευματικα αγαθα και γνωσεις που κατεχει ενας ανθρωπος ειναι πρωταρχικης σημασιας για την προοδο της κοινωνιας μας.
Δεν υπήρε ποτέ ανάγκη για ένα ξεχωριστό νόμο σχετικά με την πειρατεία μιας και ήδη υπάρχει η νομοθεσία περι πνευματικής ιδιοκτησίας. Με λίγο λόγια ο νόμος της Πνευματικής Ιδιοκτησίας προηγείται κατά πολυ της ίδιας της πειρατείας. Και δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς λάθος το να επιλέγει ο δημιουργός που θα δίνει το υλικό του. Δεν θα έπρεπε να είναι δικαίωμα του ?

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο , πώς νομίζεις ότι βοήθησε η πειρατεία στην πρόοδο της μουσικής και της κοινωνίας μας ?

 
Ωραία, επειδή βαριέμαι να διαβάσω από την αρχή ένα εκατομύριο επαναστατικές απόψεις που βασίζονται στο τι βολεύει την τσέπη μας, θα πω απευθεάς τη γνώμη μου, αφού ξεκαθαρίσω ότι λεφτα ΔΕΝ βγάζω από τη μουσική, ούτε δίσκο έχω βγάλει, ούτε σε δισκογραφική δουλεύω, όυτε τίποτα τέτοιο.

Μια εταιρία επενδύει χρήματα σε έναν καλλιτέχνη και του πληρώνει λεφτά για να ηχογραφήσει έναν δίσκο με σκοπό να κερδίσει μετά από αυτό το υλικό. Καλώς κάνει. Ο καλλιτέχνης δεν υπογράφει με το ζόρι. Επομένως η εταιρία έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει ένα προϊόν κ μετά να το ξαναπουλήσει σε καλύτερη τιμή. Αν θεωρείτε ότι η "απάντηση" σε αυτό είναι το να το παίρνεις με το ζόρι τσάμπα τότε το ίδιο θα πρέπει να δεχτούμε για κάθε μεσάζοντα και να παίρνουμε δωρεάν το προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει.

Επιπλέον, για τα διάφορα περί μουσικής βιομηχανίας: πιάστε τους rolling stones, τους beatles, τους floyd, τους queen, τους metallica, τους, τους, τους...., κ πείτε μου ποιοι θα είχαν προχωρήσει τόσο τη μουσική τους αν δεν υπήρχε κάποιος να τους πληρώνει γι αυτό (και μάλλιστα καλά). Γιατί όλο κράζουμε "τη μουσική βιομηχανία", αλλά δε μπαίνουμε στον κόπο να σκεφτούμε τελικά γιατί τόσοι μουσικοί επιλέγουν να κυκλοφορήσουν τους δίσκους τους από τη sony και τη universal και όχι μόνοι τους. Άρα τελικά έμμεσα (κ όχι κ ΤΟΣΟ έμμεσα μάλλιστα) το να τρώμε λεφτά από τις δισκογραφικές σημαίνει ότι τρώμε λεφτά ΚΑΙ από τους καλλιτέχνες.

 
menelaos είπε:
Ωραία, επειδή βαριέμαι να διαβάσω από την αρχή ένα εκατομύριο επαναστατικές απόψεις που βασίζονται στο τι βολεύει την τσέπη μας, θα πω απευθεάς τη γνώμη μου,
:o

 
Συγνώμη αλλά τα έχουμε πει 1000 φορές, βαριέμαι να ξαναδιαβάσω τα ίδια. Ας κάνουμε ό,τι θέλουμε, δε χρειάζεται όμως να βρίσκουμε κ φτηνές δικαιολογίες για μια συμπεριφορά μας.

 
menelaos είπε:
Ωραία, επειδή βαριέμαι να διαβάσω από την αρχή ένα εκατομύριο επαναστατικές απόψεις που βασίζονται στο τι βολεύει την τσέπη μας, θα πω απευθεάς τη γνώμη μου, αφού ξεκαθαρίσω ότι λεφτα ΔΕΝ βγάζω από τη μουσική, ούτε δίσκο έχω βγάλει, ούτε σε δισκογραφική δουλεύω, όυτε τίποτα τέτοιο.

Μια εταιρία επενδύει χρήματα σε έναν καλλιτέχνη και του πληρώνει λεφτά για να ηχογραφήσει έναν δίσκο με σκοπό να κερδίσει μετά από αυτό το υλικό. Καλώς κάνει. Ο καλλιτέχνης δεν υπογράφει με το ζόρι. Επομένως η εταιρία έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει ένα προϊόν κ μετά να το ξαναπουλήσει σε καλύτερη τιμή. Αν θεωρείτε ότι η "απάντηση" σε αυτό είναι το να το παίρνεις με το ζόρι τσάμπα τότε το ίδιο θα πρέπει να δεχτούμε για κάθε μεσάζοντα και να παίρνουμε δωρεάν το προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει.

Επιπλέον, για τα διάφορα περί μουσικής βιομηχανίας: πιάστε τους rolling stones, τους beatles, τους floyd, τους queen, τους metallica, τους, τους, τους...., κ πείτε μου ποιοι θα είχαν προχωρήσει τόσο τη μουσική τους αν δεν υπήρχε κάποιος να τους πληρώνει γι αυτό (και μάλλιστα καλά). Γιατί όλο κράζουμε "τη μουσική βιομηχανία", αλλά δε μπαίνουμε στον κόπο να σκεφτούμε τελικά γιατί τόσοι μουσικοί επιλέγουν να κυκλοφορήσουν τους δίσκους τους από τη sony και τη universal και όχι μόνοι τους. Άρα τελικά έμμεσα (κ όχι κ ΤΟΣΟ έμμεσα μάλλιστα) το να τρώμε λεφτά από τις δισκογραφικές σημαίνει ότι τρώμε λεφτά ΚΑΙ από τους καλλιτέχνες.
+1.000.000

To Μυστικό εδώ είναι ότι μιλάμε για μια τεράστιο βιομηχανία απο πίσω. Όχι μόνο , πάμπλουτους μάνατζερ και μουσικούς , αλλά και όλους τους άλλους , ηχολήπτες, ανθρώπους δημοσίων σχέσεων και ότι άλλο χρειάζεται για να πάει ο δίσκος καλά και να φτάσει όμορφα και ωραία στα αυτάκια μας. No money No Honey.

 
kilon είπε:
To Μυστικό εδώ είναι ότι μιλάμε για μια τεράστιο βιομηχανία απο πίσω. Όχι μόνο , πάμπλουτους μάνατζερ και μουσικούς , αλλά και όλους τους άλλους , ηχολήπτες, ανθρώπους δημοσίων σχέσεων και ότι άλλο χρειάζεται για να πάει ο δίσκος καλά και να φτάσει όμορφα και ωραία στα αυτάκια μας. No money No Honey.

Μια εταιρία επενδύει χρήματα σε έναν καλλιτέχνη και του πληρώνει λεφτά για να ηχογραφήσει έναν δίσκο με σκοπό να κερδίσει μετά από αυτό το υλικό. Καλώς κάνει. Ο καλλιτέχνης δεν υπογράφει με το ζόρι. Επομένως η εταιρία έχει δώσει λεφτά για να αγοράσει ένα προϊόν κ μετά να το ξαναπουλήσει σε καλύτερη τιμή. Αν θεωρείτε ότι η "απάντηση" σε αυτό είναι το να το παίρνεις με το ζόρι τσάμπα τότε το ίδιο θα πρέπει να δεχτούμε για κάθε μεσάζοντα και να παίρνουμε δωρεάν το προϊόν στο οποίο έχει επενδύσει.
Αν αναλογιστουμε τα λαθη που γινονται απο καθε βιομηχανοποιηση του καθετι δεν εχουμε τελειωμο.

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο , πώς νομίζεις ότι βοήθησε η πειρατεία στην πρόοδο της μουσικής και της κοινωνίας μας ?
Ποσο αραγε θα βοηθουσε η μονοπλευρη εκμεταλλευση του ανθρωπου απο καθε Αγια Βιομηχανια??

Μια απαντηση: γιν κ γιανγκ  :-X

 
MuddyPete είπε:
Ποσο αραγε θα βοηθουσε η μονοπλευρη εκμεταλλευση του ανθρωπου απο καθε Αγια Βιομηχανια??

Μια απαντηση: γιν κ γιανγκ  :-X
H "κακία" "σατανική" βιομηχανία ανέδειξε τεράστια ονόματα της μουσικής. Το Internet απο την άλλη και η ελεύθερη διακίνηση , αναδεινύει επι το πλείστον μετριότητες.

 
kilon είπε:
H "κακία" "σατανική" βιομηχανία ανέδειξε τεράστια ονόματα της μουσικής. Το Internet απο την άλλη και η ελεύθερη διακίνηση , αναδεινύει επι το πλείστον μετριότητες.
Ναι, τα τεραστια ονοματα της μουσικης μια βιομηχανια τα ανεδειξε, οχι η μουσικη τους..  ::)

Τωρα αμα παιρνεις για παραδειγμα την Madonna, οκ παω πασο..Ο καθε αταλαντος χρειαζεται 100% μια βιομηχανια.Οι υπολοιποι σιγουρα λιγοτερο.  ;)

Και οσο για τις μετριοτητες του Internet..Υπαρχουν και απειροι μετριοι δισκοι..Η διαφορα σχετικα με το "επι το πλείστον" ειναι στο οτι ο αλλος εχει την Ελευθερια να κυκλοφορησει!Ετσι τα ποσοστα ανεβαινουν..Τα μετρια μενουν, τα καλα προχωρανε (και γινονται δισκοι  :P ).  ;)

Ας μην ειμαστε απολυτοι ;)

 
Να πω και γω 2 λόγια.

Όποιος είναι να πάρει δίσκο, θα τον πάρει και οποιος δεν παίρνει, δεν θα τον πάρει. Απλά τα πράγματα. Είτε υπάρχει η πειρατεία είτε όχι, κάποιος που αγαπάει αυτό που λέγεται μουσική, θα το αγκαλιάσει.Όποιος από την άλλη, δεν είχε ποτέ την πρόθεση αυτή, δεν θα αλλάξει τίποτα με την ύπαρξη της "πειρατείας". Και πριν θα έλεγε στον φίλο του "γράψε μου μια κασσέτα με αυτά τα κομμάτια" ή θα τα γραψε από το ραδιοφωνο ή ή ή. Η πειρατεία μέσω ιντερνετ (είτε τα αντιγραμμένα cd) το έκανε απλά πιο εύκολο.

Εκεί που πονάνε οι περισσότερες εταιρίες είναι στα μοδάτα είδη. Οι πωλήσεις της j-lo πέφτουν γιατί η πλειοψηφία θέλει να ακούσει 2 κομμάτια και τέλος, οπότε δεν έχει την διάθεση να τα σκάσει ΧΟΝΤΡΑ για να ακούσει 2 κομμάτια.(μην πουμε για το πρώτο nickelback πχ που όλος ο δίσκος ήταν ΨΟΦΙΟΣ πέρα από ένα(1) κομμάτι).Έτσι και αλλιώς ούτε πριν τα έσκαγε ιδιαίτερα, αλλά έβρισκε διάφορους τρόπους για να τα αποκτήσει.

Ένας ανθρωπος που ακούει πιο σοβαρά μουσική(και δεν εννοω ότι οποιος ακουει j-lo δεν ακουει σοβαρά μουσική), θα θέλει το μέσο.

Όπως και να χει, οι δίσκοι που αξίζουν κάνουν τις πωλήσεις που έπρεπε να κάνουν. Οι υπόλοιποι μένουν εκεί που θα "επρεπε" να είναι.

Tώρα τα περι καθωσπρεπισμού και κλεψιές και ιστορίες, τα αφήνω ασχολίαστα.

 
Σε βρισκω σωστο για την j-lo και τους δισκους που αξιζουν.

Θελω να επισημανω κατι ομως: το "κατεβασμα" απο το ιντερνετ δεν υφισταταται σαν πειρατεια (εφ οσον εννοεις αυτο βεβαιως)!

Πειρατεια θα ηταν να το κατεβασω καλα καλα, να το γραψω σ ενα cd μετα και να το ΠΟΥΛΗΣΩ σε καποιον που δεν το θελει αυθεντικο για τον α, β λογο..

Οταν "κατεβαζεις", μπορει μεν να χανει καποια λεφτα η εταιρεια (και ο καλλιτεχνης που προφανως δεν αγαπαω την μουσικη του για να μην αγοραζω το αυθεντικο αλλα τον μισω αρκετα για να τον ακουω καθε μερα στο mp3 μου εστω και μ αυτον τον τροπο) αλλα δεν κερδιζει καποιος εις βαρος τους τα λεφτα του δισκου.  ;)

 
MuddyPete είπε:
Οταν "κατεβαζεις", μπορει μεν να χανει καποια λεφτα η εταιρεια (και ο καλλιτεχνης που προφανως δεν αγαπαω την μουσικη του για να μην αγοραζω το αυθεντικο αλλα τον μισω αρκετα για να τον ακουω καθε μερα στο mp3 μου εστω και μ αυτον τον τροπο) αλλα δεν κερδιζει καποιος εις βαρος τους τα λεφτα του δισκου.  ;)
Μία καλή αγωγή είναι η εξής:

Κάθεσαι απέναντι από τον σκληρό σου δίσκο και αρχίζεις και του φωνάζεις "Σε μισώ, σε μισώ καταραμένε, γι' αυτό σε ακούω όλη μέρα... αααα... δε θα τη πατήσω εγώ να πληρώσω για όλα αυτά τα παλιοτράγουδα που περιέχεις... είμαι λέφτερος εγώ... τη κατάρα μου να' χεις.. ".

Κάπου εδώ (με λίγη τύχη) μπορεί να εμφανιστεί και ο ψυχίατρος από την απέναντι πολυκατοικία....

Υ.Γ. ανοίγω παρεμφερές thread.

 
Εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν παραδεχομαστε το αυτονοητο και προσπαθουμε να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα.

Αντι δηλ. να πουμε

"ειμαι ενας  κακομοιρης κουτοπονηρος που επειδη δεν "μπορει" αλλα και δεν θελει να πληρωσει για να αγορασει την πνευματικη εργασια ενος ανθρωπου την "κατεβαζω" (σε αισχρη ηχητικη ποιοτητα) και τα λεφτα που εξοικονομω τα κανω φραπε και γοπες"

λεμε

"ειμαι ενας Ρομπεν των Δασων που διαμοιραζω τον πολιτισμο δωρεαν στις μαζες"...

Λιγη ΝΤΡΟΠΗ δεν εβλαψε ποτε κανεναν... ::)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
bluesbreaker είπε:
...και πρώτα από όλα τις δισκογραφικές ;)
Δεν αντέχεις ε;

Τι ξέρεις εσύ για τις δισκογραφικές ωρέ bluesbraker; Έχεις μπει ποτέ σε καμία, έστω σαν κούριερ; Ξέρεις κανέναν που να εργάζεται σε τέτοια; Μήπως είσαι εσύ ο ίδιος στέλεχος σε δισκογραφική; Μήπως έχεις και στοιχεία ότι είναι ανέντιμες και ότι "κλέβουν" χρήματα από τον κόσμο;

Τα mp3 που "πειρατεύεις" (υποθέτω ότι το κάνεις αφού είσαι υπέρμαχος αυτής της άποψης), που τα βρήκες; Η αδερφή σου παίζει σε αυτά; Μήπως παίζουν μουσικοί, σε δίσκους που έχουν χρηματοδοτηθεί και κυκλοφορήσει από δισκογραφικές συμφωνόντας με αυτές; Ξέρεις εσύ κανέναν που να δίνει τη μουσική του δωρεάν σε mp3; Αν ξέρεις γιατί δεν μας το λες να τον ακούσουμε και εμείς;

Μήπως έχεις καμία δήλωση οποιουδήποτε μουσικού θαυμάζεις (και να τον ξέρει και κάποιος εκτός από τη μάνα του) ο οποίος να έχει δηλώσει ότι είναι ΥΠΕΡ της πειρατείας;

Μα δεν ντρέπεστε επιτέλους;

 
Οι δισκογραφικες κανουν μια μπιζνα ..... καλως η κακως τα ΙΔΙΑ ακριβως (οσον αφορα τα περιθωρια κερδους) κανουν ΟΛΕΣ οι επιχειρησεις στον πλανητη (ειτε εμπορευονται μουσικη,ειτε...μαγιονεζα)

Δεν σε ειδα ομως να μπαινεις στο Carefour & να κλεβεις τις Helman Light... ;D

Απλα μου κανει εντυπωση πως κανεναν δεν πειραζαν οι δισκογραφικες πριν την ελευεση του cd & του internet & τωρα ειναι οι "κακοι" της υποθεσης... ;D ;D

Δυστυχως ελαχιστοι απο τους "πρεσβευτες" της πειρατειας γνωριζουν οτι ολοκληρα ΕΙΔΗ & ολοκληρες ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ στη μουσικη βασιστηκαν στις ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ εταιριες (MOTOWN,CHESS,STAX,ISLAND,UA κτλ)

Αυτη την παρωχημενη ψευτοαριστεριστικη & κομπλεξικη ταση να απαξιωνουμε οποιονδηποτε επενδυει (και ΡΙΣΚΑΡΕΙ) τα λεφτα του σε μια επιχειρηση και τελικα ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ μονο στην Ελλαδα την εχω δει...

Αν δεν σου αρεσουν οι...εταιριες ΦΤΙΑΞΕ και εσυ μια αφου εισαι μαγκας...

 
Wow! είπε:
Μα δεν ντρέπεστε επιτέλους;
Αυτό θα σε ρώταγα και εσένα!είσαι και modulator....δε σου απάνταω γιατί δεν αξίζεις απάντηση...άσε που θα πέσει το επίπεδο και το κάρμα μου >:(

Υ.Γ παρακάλώ να μάθω πολύ γιατί πήρα -1 κάρμα??δε νομίζω να παραβίασα κάποιον από τους κανόνες του forum

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top