Thomann και παζάρια;

Στον thoman δεν μου κάνανε ποτέ την παραμικρή έκπτωση. Και έχω αγοράσει πολύ πράγμα. Αντίθετα στο Musicstore όποτε το ζήτησα από τον Έλληνα εκπρόσωπό τους, πάντα μου έκανε κάτι (μικρό ή μεγάλο δεν παίζει ρόλο) ενώ κάποιες φορές έπαιξαν και δωράκια (θήκες, πεταλάκια κτλ).

 
Το θέλετε να το ονομάσουμε διαπραγμάτευση τιμής?

Ωραία λοιπόν, διαπραγμάτευση τιμής κάνει ο Τόμαν όταν ο υπεύθυνος προμηθειών του μιλάει με τον υπεύθυνο πωλήσεων της 7νδερ.Μάλιστα

και οι 2 έχουν να αντιπροτείνουν στη διαπραγμάτευση, πχ αν ο αγοραστής πει, ότι δώσε μου το χ μοντέλο με -χ% έκπτωση και θα σου

πάρω και τόσα κομμάτια από το τάδε μοντέλο που δεν τραβάει στην αγορά, τότε ο πωλητής μπορεί να πέσει και κάτω από τη

προαποφασισμένη τιμή, με βάση τα ποσοστά κέρδους του.

Πείτε το λοιπόν διαπραγμάτευση τιμής αφού τόσο σας χαλάει ο όρος παζάρι.

Το παζάρι λοιπόν δεν είναι ανατολίτικη συνήθεια, είναι εμπορική και εμπεριέχεται και στη διπλωματία, φαντάζομαι το γνωρίζεται.

Το αν θα ενδώσει ο Τόμαν στο παζάρι?Ο Τόμαν, έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν έχεις προσωπική επαφή-βασική προυπόθεση για

το παζαρεύειν. Παρόλα αυτά, όπως είπατε, κάποια ηλεκτρονικά μαγαζιά σε κάποιους πελάτες τακτικούς, προσφέρουν μια παραπάνω έκπτωση,

η οποία αν μη τι άλλο, βρίσκεται μέσα ακριβώς στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης-έστω και μεταξύ αγνώστων-της ικανοποίησης,ενός πελάτη που δεν θέλουμε να χάσουμε.

Τα ηλεκτρονικά μαγαζιά δημιουργήθηκαν για να περιορίσουν τα λειτουργικά έξοδα ενός μαγαζιού με φυσική υπόσταση, συγχρόνως

όμως σε μεγάλο βαθμό έκοψαν και την έννοια του παζαριού, γιατί όπως και να το κάνουμε, το σωστό παζάρι γίνεται λάιβ, είτε με φυσική

παρουσία, ή με οβινδεοκόμφερανς, ή και τηλεφωνικά...............η κόκκινη γραμμή μεταξύ προέδρων ΗΠΑ-ΕΣΣΔ χαχαχαχαχα.

Άκου ανατολίτικη συνήθεια ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
Ο Τόμαν, έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν έχεις προσωπική επαφή-βασική προυπόθεση για το παζαρεύειν. Τα ηλεκτρονικά μαγαζιά δημιουργήθηκαν για να περιορίσουν τα λειτουργικά έξοδα ενός μαγαζιού με φυσική υπόσταση, συγχρόνως όμως σε μεγάλο βαθμό έκοψαν και την έννοια του παζαριού, γιατί όπως και να το κάνουμε, το σωστό παζάρι γίνεται λάιβ, είτε με φυσική παρουσία, ή με οβινδεοκόμφερανς, ή και τηλεφωνικά...
Κοιτα το βιντεο στη σελιδα 3. Το Thomann και φυσικο (υπερ)καταστημα εχει οπου το επισκεπτονται εκατονταδες πελατες καθε μερα, και στα τηλεφωνα απανταει με υπαλληλους διαφορετικης εθνικοτητας (κ. Ναλμπάντης λεγεται ο υπευθυνος για την Ελληνικη αγορα) και γενικα μια χαρα αμεση επαφη εχει με τους πελατες της.
ofj2s.gif
 
samy paraga είπε:
Το θέλετε να το ονομάσουμε διαπραγμάτευση τιμής?

Ωραία λοιπόν, διαπραγμάτευση τιμής κάνει ο Τόμαν όταν ο υπεύθυνος προμηθειών του μιλάει με τον υπεύθυνο πωλήσεων της 7νδερ.Μάλιστα

και οι 2 έχουν να αντιπροτείνουν στη διαπραγμάτευση, πχ αν ο αγοραστής πει, ότι δώσε μου το χ μοντέλο με -χ% έκπτωση και θα σου

πάρω και τόσα κομμάτια από το τάδε μοντέλο που δεν τραβάει στην αγορά, τότε ο πωλητής μπορεί να πέσει και κάτω από τη

προαποφασισμένη τιμή, με βάση τα ποσοστά κέρδους του.

Πείτε το λοιπόν διαπραγμάτευση τιμής αφού τόσο σας χαλάει ο όρος παζάρι.

Το παζάρι λοιπόν δεν είναι ανατολίτικη συνήθεια, είναι εμπορική και εμπεριέχεται και στη διπλωματία, φαντάζομαι το γνωρίζεται.

Το αν θα ενδώσει ο Τόμαν στο παζάρι?Ο Τόμαν, έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν έχεις προσωπική επαφή-βασική προυπόθεση για

το παζαρεύειν. Παρόλα αυτά, όπως είπατε, κάποια ηλεκτρονικά μαγαζιά σε κάποιους πελάτες τακτικούς, προσφέρουν μια παραπάνω έκπτωση,

η οποία αν μη τι άλλο, βρίσκεται μέσα ακριβώς στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης-έστω και μεταξύ αγνώστων-της ικανοποίησης,ενός πελάτη που δεν θέλουμε να χάσουμε.

Τα ηλεκτρονικά μαγαζιά δημιουργήθηκαν για να περιορίσουν τα λειτουργικά έξοδα ενός μαγαζιού με φυσική υπόσταση, συγχρόνως

όμως σε μεγάλο βαθμό έκοψαν και την έννοια του παζαριού, γιατί όπως και να το κάνουμε, το σωστό παζάρι γίνεται λάιβ, είτε με φυσική

παρουσία, ή με οβινδεοκόμφερανς, ή και τηλεφωνικά...............η κόκκινη γραμμή μεταξύ προέδρων ΗΠΑ-ΕΣΣΔ χαχαχαχαχα.

Άκου ανατολίτικη συνήθεια ;D ;D ;D
Ανακατεψες πολλα ανομοια πραγματα φιλε samy , εγω οταν παω να αγορασω κατι δεν παω να υπερασπιστω τα συμφεροντα μου σε καποιον που θελει το κακο μου… να με ξεγελασει…  παω σε εναν πιο καλοπροαιρετο τυπο που μου λεει με τη σταση του οτι μεταπουλω το ταδε προϊον και κερδιζω τοσο… με ολους μου τους πελατες, εντιμα και απλα,

τωρα η Αμερικη δεν εχει αλλη επιλογη απο το να διαπραγματευτει με την Ρωσια.. εγω απλα παω στο απεναντι καταστημα…

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
blue monk είπε:
Ανακατεψες πολλα ανομοια πραγματα φιλε samy ,
το συνηθίζει αυτό το παιδί...εγώ δεν τον έχω δεί ποτέ νηφάλιο! :D

 
@ Blue Monk

Sorry, αλλά είναι εντελώς off αυτό που λες. Στην Αμερική σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κατάστημα μουσικών οργάνων το παζάρι είναι πολύ αναμενόμενη διαδικασία, την αντιμετωπίζουν με απόλυτη κατανόηση, και τις περισσότερες φορές δε χαλάνε χατήρι αν είσαι λογικός.

Το παζάρι είναι διαπραγμάτευση, υπάρχει ως συναλλακτικό ήθος χιλιετίες τώρα, και δε σχετίζεται με ανατολίτες ή δυτικούς, μη λέμε ό,τι θέλουμε.

 
Καλα τα μπλέκει, ο Samy. Το κατέχει το άθλημα. Ολα ειναι παζάρι, μα ολα.

Τώρα, για τους Αγοραστές που ντρέπονται να παζαρέψουν. Σύμφωνα με τη σχετική βιβλιογραφία (λαιμαι τώρα), κανοντας μια και μόνο απλή ερώτηση θα πετύχετε έκπτωση επι της αρχικής τιμής στο 80 τοις εκατό των περιπτώσεων.

Ξέρετε ποια ειναι η ερώτηση αυτή, ε?

 
Dinosp είπε:
Ξέρετε ποια ειναι η ερώτηση αυτή, ε?
Η ερώτηση είναι απλή : "το ξέρετε ρε ότι είμαι φίλος του Αλέξη;"  ;D ;D ;D ;D ;D

 
Dinosp είπε:
κανοντας μια και μόνο απλή ερώτηση θα πετύχετε έκπτωση επι της αρχικής τιμής στο 80 τοις εκατό των περιπτώσεων.

Ξέρετε ποια ειναι η ερώτηση αυτή, ε?
- "Μπορώ να έχω έκπτωση επί της αρχικής τιμής ή ανήκετε στο 20% των περιπτώσεων;";

- "Θα κόψεις κάτι ή θα σε πάρει και θα σε σηκώσει;";

- "Φιλαράκι έχω πάνω μου δυο κατοστάρικα ζεστά. Θα τα πάρεις ή να πα να τ' ακουμπήσω  

  αλλού;";

- "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;";

-  Ολ οβ δι αμπόβ ;

 
Τα βιβλία λένε οτι οταν ένας αγοραστής ρωτήσει:

"is this you best price?"= "αυτή ειναι η καλύτερη τιμη που μπορείτε να κάνετε?" (ή όποια αντίστοιχη διατύπωση σας βολεύει καλυτερα) στο 80% των περιπτώσεων θα πάρετε έκπτωση.

Για μένα εχει δουλέψει και στην πράξη...

 
Dinosp είπε:
Τα βιβλία λένε οτι οταν ένας αγοραστής ρωτήσει:

"is this you best price?"= "αυτή ειναι η καλύτερη τιμη που μπορείτε να κάνετε?" (ή όποια αντίστοιχη διατύπωση σας βολεύει καλυτερα) στο 80% των περιπτώσεων θα πάρετε έκπτωση.

Για μένα εχει δουλέψει και στην πράξη...
Λοιπόν, όπως είπα ΘΑ το δοκιμάσω.  ;D ;D ;D ;D ;D

 
trolley είπε:
Λοιπόν, όπως είπα ΘΑ το δοκιμάσω.  ;D ;D ;D ;D ;D
Αρκεί να μη πας αύριο το πρωί στο περίπτερο της γειτονιάς και ζητήσεις έκπτωση για το νέο σιντί το Γαβριέλου, που προσφέρετε δωρεάν μαζί με την εσπρέσσο, το τρίτο θα σε δώσει λαίμαι  ;D ;D

Ύστερα φίλως, είναι να έχεις και το τρόπο, που μάλλον δεν έχεις............ναι ξέρεις οι σύγχρονες συνθήκες και τρόποι, έχουν απομακρύνει, για λόγους που δεν είναι του παρόντος, τους ''λιανοπούληδες'' αγοραστές , από τη διαπραγμάτευση και ται το παζάρι............δυστυχώς, για πολλους, εξακολουθεί να είναι προνόμιο των γυναικών και κάποιων ''παζαρτζίδων''

Στη δουλειά μου, ήμουν μια ζωή πωλητής, αλλά προσωπικά ανίκανος να το κάνω σαν αγοραστής το παζάρι. Καλή επιτυχία ;)

 
To Τhomann (και όχι Ο Thomann, δεν ειναι ανθρωπος αλλά μαγαζί και άρα) έχει οικονομικό department. Όποτε χρειάστηκα κάτι (επαναγορά, έκπτωση, πίστωση λογαριασμού από επιστροφή κ.λπ.) το client service  ενημέρωνε  ότι "το αίτημα μου έχει προωθηθεί στο οικονομικό τμήμα και θα μου απαντήσουν από εκεί".

Πάντοτε λάμβανεις απάντηση.

Παζάρι με την έννοια που το μέμφονται ορισμένοι συνομιλητές δεν υφίσταται.

Υφισταται όμως (αν είσαι ευγενής και συνενοήσιμος) μια συνενοηση και μια πολιτισμένη απάντηση από το online store, η οποία μπορεί να σημαίνει και κάποια έκπτωση.

Tips : μπροείς να εκδηλώσεις ενδιαφέρον ή αν ρωτήσεις για κάτι που σε ενδιαφέρει -παράδειγμα "αν η συγκεκριμένη θήκη χωράει μια πεταλιέρα Χ" (ότι ακριβώς θα ρωτούσες σε ένα μαγαζί που θα επισκεπτόσουν).

Θα λάβεις απάντηση. Μορείς να ζητήσεις να σου προτείνουν κιόλας "ποια θήκη θα έκανε για την πεταλιέρα σου" και στην αντιπρόταση να πεις ότι "ευχαριστώ πολύ. θα το λάβω υπόψην γιατί η διαφορά στην τιμή με αυτήν που υπολόγιζα να πάρω δεν είναι και αμελητέα..."

Τότε θα δεις αν θα σου κάνουν έκπτωση. ;) Ετσι γίνονται αυτές οι δουλειές.

Επιπλέον, να ξέρετε ότι όλα τα οnline stores κάνουν καλύτερη τιμή από αυτή που αναγράφουν. Το Make an offer αυτό σημαίνει και αποτελεί regular στο ebay, μην ακούτε όσους έχουν τοπικιστικό κόμπλεξ κατωτερότητας. Αν είσαι cool, όλος ο πλανήτης είναι cool. Μου έχει τύχει να μου προτέινει πωλητής (Κινέζος) με τα άθλια αγγλικά του ο καημένος (όλο "my Buyer" έγραφε λολ) τα Mοoer στα 40 ευρώ το ένα με μεταφορικά - αν έπαιρνα τρια. Μιλάω για για αντιπροσωπο της Mooer, μαγαζί με internet site , έτσι; Τελικα΄αγόρασα μόνo ένα λόγω οικονομικής στενότητας (στα 55 ευρώ) και μου έστειλε δώρο 2 patch cables και 20 μπαταρίες 9volt!

A, και να αφήσετε ήσυχο τον DJ Big Alex. ¨Ενας λογιστικός έλεγχος του χρέους για να ξερουμε σε ποιον Thomann χρωστάμε και πόσα, επιβαλλεται.

:)

 
Tamtam είπε:
To Τhomann και όχι Ο Thomann, δεν ειναι ανθρωπος αλλά μαγαζί....

hans_hires.png



Allow me to introduce myself:


My name is
Hans Thomann and I have been the Managing Director of Musikhaus Thomann since 1990. The company was founded by my father in 1954. There have been enormous changes ever since, but one thing has always remained the same and will never change: we let the customers be our guide. I studied neither business administration nor marketing but was trained as a precision engineer. However, music is my life and I've spent it working with Musikhaus Thomann ever since I turned twelve.

 


I was quite young when my father put me in charge of the company, and he gave me an invaluable piece of advice to guide me along the way: "
Always listen to the customers and learn from them." That has become my motto too, and I'm proud to say that even with 1060 employees and more than 5.650.000 customers, we're still an independent family-owned firm. No managers, no business counsellors, no suit & tie guys.

 


Selling the best products at the best price that's our goal, and to satisfy our customers is our motivation. Offering an excellent service is by no means less important. We want you to get the most out of your time and money while shopping with us, and therefore we have devised our own credo: Added Value.


 


For instance, we've offered a general 30-day money-back guarantee since 1995 - long before the EU came up with legal regulations for mail order purchases. On top of that, in 2005 we decided to offer an extended warranty period of three years - out of our own pocket! Service means more to us than smiling employees, it's the smile on the faces of our customers.


 


But why don't you stop by and get a taste of the "Thomann spirit"? You're always welcome to visit us at Musikhaus Thomann in Treppendorf near Bamberg (Bavaria, Germany).


 


Sincerely,



Hans Thomann

 
Ο θωμας, θα εκανε "σκοντο" οπως θα κανατε και εσεις/εμεις αν ηταν δικο σας/μας:

-Σε εναν πελατη ο οποιος κανει συνεχεια παραγγελειες,

-εχει σκασει τρελλα λεφτα,

-δεν θελει να τον χασει απο σιγουρο πελατη

-ή να τον απογοτευσει

Νομιζω οτι αυτο ειναι το λογικο.

Εσεις δηλ, θα κανατε εκπτωση σε οποιον να ναι;

Επισης σημασια δεν παιζει μονο η αγορα, αλλα και η μετα υποστηριξη.

Η εμπειρια μου να πω την αληθεια μετα απο ελαττωματικο προιον ηταν κατι παραπανω απο ευχαριστη

(Θα βρω το ποστ που το ξαναγραφω και θα re-ποσταρω)

 
Τα βιβλία λένε οτι οταν ένας αγοραστής ρωτήσει:

"is this you best price?"= "αυτή ειναι η καλύτερη τιμη που μπορείτε να κάνετε?" (ή όποια αντίστοιχη διατύπωση σας βολεύει καλυτερα) στο 80% των περιπτώσεων θα πάρετε έκπτωση.

Για μένα εχει δουλέψει και στην πράξη...
Off topic on...

Χαχα!

Εγω αυτο το εχω κανει με αναστροφη μεθοδο:

Μας καλουν να παιξουμε σε live party καλοκαιρι, support με γνωστη μπαντα, και ρωτανε

-ποσα παιρνετε;

Λεω

-τοσα

-ααα ειναι πολλα

-τι μας λες κοπελια, λεω. Αν ειναι να παιξω τσαμπα, καλυτερα να μην ερθω να παιξω καθολου

-καλα, θα σε παρω τηλ

Και απαντω:

-ωπα, αν με παρεις τηλ για να μου κανεις παζαρια, ξεχνα το, να μην με παρεις καθολου. Αν με παρεις, θα μου πεις ναι ή οχι

Εννοειται οτι την πηραμε κανονικα τη δουλεια, και οταν ηταν να πληρωθουμε, ντραπηκε οταν μου εδωσε τα λεφτα, γιατι παιξαμε τοσο καλα που εφαγε τα νυχια της που εδωσε χιλιαρικα στο ονομα!!!

:D

Off topic off...

 
Holystone είπε:
Off topic on...

Χαχα!

Εγω αυτο το εχω κανει με αναστροφη μεθοδο:

Μας καλουν να παιξουμε σε live party καλοκαιρι, support με γνωστη μπαντα, και ρωτανε

-ποσα παιρνετε;

Λεω

-τοσα

-ααα ειναι πολλα

-τι μας λες κοπελια, λεω. Αν ειναι να παιξω τσαμπα, καλυτερα να μην ερθω να παιξω καθολου

-καλα, θα σε παρω τηλ

Και απαντω:

-ωπα, αν με παρεις τηλ για να μου κανεις παζαρια, ξεχνα το, να μην με παρεις καθολου. Αν με παρεις, θα μου πεις ναι ή οχι

Εννοειται οτι την πηραμε κανονικα τη δουλεια, και οταν ηταν να πληρωθουμε, ντραπηκε οταν μου εδωσε τα λεφτα, γιατι παιξαμε τοσο καλα που εφαγε τα νυχια της που εδωσε χιλιαρικα στο ονομα!!!

:D

Off topic off...
Παζάρι πάντως έγινε-συγνώμη διαπραγμάτευση.

Πάντα κάποιος κερδίζει περισσότερα, το ότι έφαγε τα νύχια της που παίξατε σούπερ, σημαίνει πως κέρδισε ΚΑΙ αυτή που φαινομενικά νγήκε χαμένη στο παζάρι γιατί πλέρωσε κάτι που ίσως άξιζε περισσότερα και απ όσα τελικά πλήρωσε  ;)

 
Συμφωνω με τον Blue Monk και επαυξάνω. Ουτε μεσα στο μυαλο μου να ησουνα!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top