Για εμας τους καταναλωτες ειναι μεγαλο κερδος, διοτι με το να βρισκεται το thomman στην κορυφη της λιστας σε καθε προιον, αναγκαζει ολους τους υπολοιπους να ριξουν τις τιμες κοντα σε εκεινες που πουλα το γερμανικο καταστημα. Μιλαμε για μεγαλες μειωσεις τιμων απο τα περισσοτερα καταστηματα.
Το thomman φυσικα δεν εχει κατι να χασει. Ισα ισα, αυξανει τις πωλησεις του λογω χαμηλοτερης τιμης, μεγαλυτερου ευρους προιοντων, και μεγαλυτερης διαθεσιμοτητας. Θα τσιμπησει πολλους πελατες που παραδοσιακα ψαχνου μονο ελληνικη αγορα. Και εχει δυνατοτητα να τους κανει πιστους.
Για τα ελληνικα καταστηματα ειναι μια μεγαλη ευκαιρια, διοτι εχουν τη δυνατοτητα πιο αμεσης αναγνωρισης του ανταγωνισμου. Αυτο σημαινει οτι εχουν την επιλογη να γινουν και εκεινοι ανταγωνιστικοι και αυξησουν τις πωλησεις τους. Χωρις τον θωμα στο skroutz, πολλοι θα ειχαν κατι ξεχασμενες τιμες, σε κατι ξεχασμενα στοκ και θα περιμεναν με αυτα να γεμισουν το ταμειο τους με λεφτα. Εχουν την ευκαιρια να εκσυγχρονιστουν σε πολλα επιπεδα.